Sunday, 15 May 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (77) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین اخبار از گروه مارشال مدرن :            1. تور 1 روزه کاشان و گلابگیری جمعه 30 اردیبهشت 1390 : ثبت نام با شمار تماس 09125164478                     2. کنسرت بزرگ حامی در اریکه ایرانیان به رهبری عباس لطیفی - 30 اردیبهشت 1390  رزرو بلیط : 88513705 و 88513706

 
 

 

 

 

 

 

   

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

 

 

 

First Name

:

Farhad

 

Last Name

:

Rad Manesh

 

Position

:

Group Moderator

 

Email Address

:

Farhad.modern@yahoo.com

 

Yahoo ID

:

Farhad.modern

 

Facebook Link

:

 FaceBook.Com/Farhad.Modern

 

Marshal Club ID

:

Farhad

 

 

 

 

 

 

 

 


 

سلام مارشالی های گل

امروز هم با ستون مارشالی همراه شما هستم قطعاً زمانی که شما این ایمیل رو می خونید من دارم مصاحبه می دم برای استاد شدن هرچند بنا به دلایلی شاید رد شم که بعضی از دوستان می دونن اما خب برام دعا کنید اینم تیری در تاریکی هست که داریم شلیک می کنیم به همین دلیل من این ایمیل ستون رو ظهر شنبه دارم ارسال می کنم پس اگه دوستان دقیقه نودی ایمیلشون در ستون نبود در شماره بعدی پیامشون ارسال می شه مخصوصاً ایمیل سندر های عزیز که جواب سوال صندلی داغشون موکول می شه به شماره بعدی به جز دوستانی که جواب دادن

نکته بعدی یکی از دوستان تذکری دادن که به جا هم هستن بعضی از عزیزان که پیامی رو ارسال می کنم گاهاً مطالب از خودشون نیست اگه در این شرایط پیام ارسال می کنید حتماً اسم نویسنده اصلی و منبع رو دکر کنید که اگه کسی خواست استفاده کنه دچار مشکل نباشه

یه مدت کم کار شدم که دلایلی داره که یکیشو در بالا اشاره کردم قول می دم با دست پر برگردم امیدوارم امیر جان هم این کم کاری من رو به پای گرفتاریم بزاره و از معاون کردنم پشیمون نشده باشه .


http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ

 

اول یه خسته نباشید به بچه های گروه

سوال من اینه که اگه ایمیل سندرهای گروه در آینده بچه دار بشن اسم بچه هاشون چی میزارند ؟؟؟

(در ضمن همه ما می دونیم شماها اهل مشورت با همسر

آیندتون هستید، پس خواهشن تفره نرید .لول)

مخاطب سوال : همه ی ایمیل سندرها

 

جواب صندلی داغ

 

امیر حجوانی :

ما هنوز تو انتخاب اسم زن آینده مون موندیم چه برسه به بچه ! لول

 

علی پزشکی :

پسر : آرش

دختر : رها

توضیح : اول ما گفتیم کسی تقلب نکنه قابل توجه امیر حجوانی

 

فرهاد رادمنش :

پسر : آریو

دختر : آتوسا

 

حامد مالکیان :

پسر : پدرام

دختر : مونیکا

 

ماهرخ بیگلری :

اسم بچمو میذارم افعی مهربون آخه چی بگم؟

اگه دختر شد : پارمیس یا دیبا یا دینا

پسر شد : یس یا طه شایدم امیر حسین

بازم هر چی بابای بچه ها بگه

البته تو این دنیای زن ذلیلی  همچین حرفی بسیار نادره و با طلا باید نوشت

در مورد عدد 786 که سوال کردید

786 عدد ابجد بسم الله الرحمن الرحیم هست

البته یه چرخ تو گوگل بزنید مطالب جالبی می بینید

 

(امیر حجوانی خطاب به ماهرخ : شما اول شوهره رو پیدا کن بچه پیشکش ... لول!)

   

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مژده طهماسبی

 سلام دوستان خوبم
تعطیلات خوش گذشت
ما که  مثل همیشه همراه با تورهای گرم و شاد و بی نظیر مارشال رفتیم شمال.. جاتون خیلی خالی بود.
هوا عالی..ایشالا در تورهای بعدی ببینیمتون.
راستی یک خبر مهم دیگه اینکه روز جمعه 23 اردیبهشت تولد یک دوست - برادر خوب و عزیزم بود که با وجود اینکه 2 روز از تولدش گذشته باز هم بهش تبریک میگم. همیشه و در همه جا براش آرزوی موفقیت و سربلندی و شادی میکنم و امیدوارم در کنار پدر و مادر و دو خواهر گلش  زندگی خوبی داشته باشه.
حامد جان باز هم تولدت مبارک
میدونی که من به عنوان یک خواهر خیلی دوستت دارم.

خوب ، با عرض معذرت از همه دوستای گلم امروز به علت مشغله کاری نمی تونم مطلبی براتون بنویسم.. سه شنبه جبران میکنم

موفق و شاد باشید
 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژده جان ، ما در مجموعه مارشال مدرن همیشه به بودن افرادی مثل شما افتخار می کنیم که در هر شرایطی همراه ما هستید و به ما انرژی مثبت می دید 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 ارسالی از:شیدا زمزمیان

سلام به همه دوستان مارشال

تولد دوست عزيزمان را در اين ستون تبريك عرض كرده

اميدوارم كه ساليان سال در كنار ما باشي عزيزم

باز هم از اينكه يكسال ديگه زحمت گروه را كشيد و در كنارمان بودي تشكر و قدرداني كرده واميدوارم كه ساليان سال در كنار ما باشي

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام شیدا گرامی من از طرف حامد مالکیان عزیز از شما تشکر می کنم امیدوارم لحظاتی سرشار از سلامتی داشته باشید

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: علی

سلام به تمام مارشالیهای گلــــــــــــــــــــــــم
اول از همـه خستـه نباشین میگم به تمام شما عزیزان که زحمت میکشین برای مـا
راستی یادم رفت خودم رو معرفی کنم من علی بیست و یک ساله از افغانستان هستم و الان حدوداًً چهار سال میشه که عوض گروه هستم  خیلی خوشحالم از اینکه عضوی از شما هستم. و بازم مرسی از همه شما با مطالب جالبتون و به شما قول میدم که هر وقت ایران اومدم مزاحمتون میشم:d
روزهای خوبی داشته باشین فعلاً


به خدایت نگو که چقدر مشکلاتت بزگ هست
به مشکلاتت بگو که چقدر خدایت بزرگ هست

اینم برای اونایی که از زندگیشان شکایت میکنن

زندگی یک مشکل نیست که باید حلش کرد
بلکه یک هدیه هست که باید

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام علی جان خوشحالم که گروه مارشال مدرن به جایگاهی برای تمامی فارسی زبانان تبدیل شده و این برای ما جای خوشحالی داره که هم زبانانی چون شما داریم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:منا قلیزاده

mona_13514@yahoo.com

سلام به همه مارشالیهای خوب و دوست داشتنی

همگیتون خسته نباشید.

این متنو براتون میفرستم امیدوارم خوشتون بیاد.
 

 

    مهمترین عضو بدن کدام است       
 

مادرم همیشه از من می‌پرسید: مهمترین عضو بدنت چیست؟
طی سال‌های متمادی، با توجه به دیدگاه و شناختی که از دنیای پیرامونم کسب می‌کردم، پاسخی را حدس می‌زدم و با خودم فکر می‌کردم که باید پاسخ صحیح باشد
وقتی کوچکتر بودم، با خودم فکر کردم که صدا و اصوات برای ما انسان‌ها بسیار اهمیت دارند، بنابراین در پاسخ سوال مادرم می‌گفتم: مادر، گوش‌هایم
او گفت: نه، خیلی از مردم ناشنوا هستند. اما تو در این مورد باز هم فکر کن، چون من باز هم از تو سوال خواهم کرد

چندین سال سپری شد تا او بار دیگر سوالش را تکرار کند. من که بارها در این مورد فکر کرده بودم، به نظر خودم، پاسخ صحیح را در ذهن داشتم. برای همین، در پاسخش گفتم: مادر، قدرت بینایی برای هر انسانی بسیار اهمیت دارد. پس فکر می‌کنم چشم‌ها مهمترین عضو بدن هستند

او نگاهی به من انداخت و گفت: تو خیلی چیزها یاد گرفته‌ای، اما پاسخ صحیح این نیست، چرا که خیلی از آدم‌ها نابینا هستند.
من که مات و مبهوت مانده بودم، برای یافتن پاسخ صحیح به تکاپو افتادم
چند سال دیگر هم سپری شد. مادرم بارها و بارها این سوال را تکرار کرد و هر بار پس از شنیدن جوابم می‌گفت: نه، این نیست. اما تو با گذشت هر سال عاقلتر می‌شوی، پسرم.
سال قبل پدر بزرگم از دنیا رفت. همه غمگین و دل‌شکسته شدند
همه در غم از دست رفتنش گریستند، حتی پدرم گریه می‌کرد. من آن روز به خصوص را به یاد می‌آورم که برای دومین بار در زندگی‌ام، گریه پدرم را دیدم
وقتی نوبت آخرین وداع با پدر بزرگ رسید، مادرم نگاهی به من انداخت و پرسید: عزیزم، آیا تا به حال دریافته‌ای که مهمترین عضو بدن چیست؟

از طرح سوالی، آن هم در چنان لحظاتی، بهت زده شدم. همیشه با خودم فکر می‌کردم که این، یک بازی بین ما است. او سردرگمی را در چهره‌ام تشخیص داد و گفت: این سوال خیلی مهم است. پاسخ آن به تو نشان می‌دهد که آیا یک زندگی واقعی داشته‌ای یا نه
برای هر عضوی که قبلاً در پاسخ من گفتی، جواب دادم که غلط است و برایشان یک نمونه هم به عنوان دلیل آوردم
اما امروز، روزی است که لازم است این درس زندگی را بیاموزی
او نگاهی به من انداخت که تنها از عهده یک مادر بر می‌آید. من نیز به چشمان پر از اشکش چشم دوخته بودم. او گفت: عزیزم، مهمترین عضو بدنت، شانه‌هایت هستند
پرسیدم: به خاطر اینکه سرم را نگه می‌دارند؟
جواب داد: نه، از این جهت که تو می‌توانی سر یک دوست یا یک عزیز را، در حالی که او گریه می‌کند، روی آن نگه داری
عزیزم، گاهی اوقات در زندگی همه ما انسان‌ها، لحظاتی فرا می‌رسد که به شانه‌ای برای گریستن نیاز پیدا می‌کنیم. من دعا می‌کنم که تو به حد کافی عشق و دوستانی داشته باشی، که در وقت لازم، سرت را روی شانه‌هایشان بگذاری و گریه کنی
از آن به بعد، دانستم که مهمترین عضو بدن انسان، یک عضو خودخواه نیست. بلکه عضو دلسوزی برای خالی شدن دردهای دیگران بر روی خودش است

پاسخ فرهاد رادمنش  : سلام منا گرامی از ارسال مطالبتون سپاسگذارم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:محمد جواد بحر العلومی

 
 
چرا مطالب در امسال این جوری فرستاده می شه یک روز میاد یک روز نمیاد
ممنون
 

پاسخ فرهاد رادمنش  : سلام محمد جان ، نمی دونم مشکل شما چیه اما ما در گروه مارشال مدرن با همون نظم همیشگی داریم براتون روزانه ایمیل ارسال می کنیم.

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:فریده کاتوزیان

katoozianf@yahoo.com

سلام به همه مارشاليهاي عزيز و خسته نباشيد.

ديروز خيلي ناراحت و دلگير بودم از زندگي و آدمهاي اين دنيا كه اينقدر راحت پشت به همه خوبيها ميكنن و وقتي كه خودت نياز داري به وجودشون تنهات ميذارن و راحت و بي تفاوت ميگذرن.

يه مطلبي رو امروز پنجشنبه 22/2/90 تو يكي از سايتهاي خودمون خوندم كه پيرمردي براي خرج خانواده خودش هر روز لباس ورزشي خودش رو مي پوشه و با توپ شروع ميكنه به روپايي زدن كه بتونه يه پولي دربياره. خيلي حالم گرفته شده كه چرا يكي اينطوري به سختي بايد خرج خانواده خودش رو دربياوره يكي ديگه اينقدر راحت تو بهترين ماشين و بهترين رستوران خوش بگذرونه. آخه ما انسانيم، ايراني هستيم. بازهم به همت اين مرد به جاي دست جلوي كسي دراز كردن اين كار رو انجام ميده.

بخدا دلم گرفت چرا بايد اين طوري باشه ما امثال اين مرد را زياد داريم . واقعا انصاف نيست كه ما از همشهريهاي خودمون اينقدر غافل باشيم. ما اين همه ثروت و.... داريم چرا يه فكري براي ما نميكنن. بخدا حسابي حالم گرفته شد.

اميدوارم كه روزي برسه تا ما مردم واقعا با مردم باشيم نه بي مردم هم و دور از هم .

از شما دوستان خوبم هم متشكرم. همتون رو دوست دارم و به پروردگار خوب و مهربون مي سپارم

 

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام فریده گرامی ، نمی دونم چی بگم فکر نمی کنم با این همه ثروت در ایران ما افرادی با این دست باید وجود داشته باشن اما چی کنیم که بعضی افراد فقط خودشون رو می بینن و این بزرگترین درده جامعه ماست  امیدوارم روزی شاهد باشیم که تمامی هموطنانمون در آزادی و رفاه زندگی کنن
 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:خسرو حق شناس

با سلام و آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان که زحمت فراوان می کشید من هم تازه با این گروه آشنا شده وافتخار دارم که مرا پذیرفته اید فقط اشکال کار در اینجاست که بقدری مطالب ارسالی شما جالب و تماما خواندنی است که من دیگر وقتی برای کتاب خواندن وحل جدول و سودوکو پیدا نمی کنم وبا اینکه یک مهندس بازنشسته هستم تمام وقتم صرف خواندن مطالب شما میشود.خدای مهربان شما جوانان را برای این سرزمین حفظ کند و در راهی که قدم برداشته اید محکم و استوار باقی بمانید.دعای خیر من بدرقه راهتان عزیزان گلم.خدا یار یاورتان باشد

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام مهندس برای ما باعث افتخار هست که از هر قشری و در هر سن و سالی در اطرافمون داریم و البته این کارمونم سخت تر می کنه که بتونیم برای شما بهترین ها رو ارسال کنیم و این پیام های شما هست که به ما نیرو می ده و ما به عشق شما عزیزان در مارشال فعالیت می کنیم.

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:سجاد مسکینی

 

سلام به همه بچه های گروه
خیلی خوشحالم که چند نفری تویه گروه صمیمانه در کنارهم حرفهامونو به تماشا می زاریم .بازم یکی دیگه از متن هامو براتون می زارم امیدوارم خوشتون بیاد.
 

آدمكي را ميشناسم كه نگاهش را مي فروشد به گلي كه زيرپاي آسمان، له شده است . تقصير ندارد آسمان، عينكي نيست كه كه لذت خوب ديدن را بچشاند به دنبال ذلالي سو بود كه گل زير اولين گامهايش .....

  وصد افسوس كه هنوز نيافته عينكش را.

خیلی چاکریم .مسکینی

  http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: نیلوفر چنگیزی



یه دنیا گل و یه عمر لبخند و آرزوی روزهای خوش در کنار هم و در کنار گروه مارشال .
این گلها تقدیم به دوستان گلم :
مژده ، امیر ، حامد ، ساناز ، سعید ، فرهاد ،محمد ، شیدا و ساناز
بچه ها امیدوارم همیشه شاد باشید

niloofar
 

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام خانم چنگیزی عزیز شما همیشه به ما لطف داشتید و از طرفدار های همیشگی گروه مارشال هستید و ما هم خیلی دوستتون داریم هم شما هم همسر عزیزتون مهندس ساسان سیف

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:رضا

 
سلام دوستان مارشالی گل
با اینکه تازه خودم رو تو این ستون بروز دادم اما باید اعلام کنم که جزو اون دسته از گروه هستم که سرسخت طرفدار اینم که حلزون ,وحشی باقی بماند.
درضمن با تمام کسانی که در اهلی کردن این حلزون سمج پا فشاری بکنند برخورد ومقابله خواهد شد.

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام آقا رضا دیر امدی می خوای زود بری استاد ببینم اگه ما بخوایم حلزون وحشی رو بیاریم کمیته انضباطی انوقت شما میاید براشون سند بزارید یا نه ... البته این ها شوخیه امیدوارم کسی گذرش به کمیته انضباطی گروه نخوره چون 99 درصد آراش اخراج هست لول

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:

بسیار کمتر از آنچه میدانیم، می اندیشیم؛ بسیار کمتر از آنچه دوست داریم ، میدانیم؛ بسیار کمتر از آنچه باید دوست داشته باشیم ، دوست میداریم و در حد دقیق ، بسیار کمتر از آنیم که هستیم . 

مردان بزرگ اراده دارند و مردان کوچک آرزو .

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:محمد

سلام و علیک به بچه های باغ مارشال .واقا دمتون گرم به این همه انرژی و جنب و جوش.
اگه راستشو بخواید اوولین باره که دارم بهتون پیام میدم.
دیدم اگه یه تشکر خشک و خالی هم ازتون نکنم رسمش نیست.
دارم سعیمو میکنم پایه شم بیام باهاتون شیراز.البته اگه یه موجود شلوغ و به قول دوستا ( تپی ) رو راه بدین.
دوسسسسسسسسستون دارم از مدیریت و معاونین  گرفته تا دفتر فنی و کمیته انضباطی وئ سینه موبیل و این حرفا
به قول حامد بهداد عزیز:
اخرشم این که میخوام تا اخرش باهاتون بیام
محمد از همین تهران خودمون....

tnx.

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام آقا محمد ما هم دوست داریم استاد

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به محمد خان گل متاسفانه تور شیراز لغو شده است امیدواریم در سایر سفرها شما رو زیارت کنیم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

ارسالی از:

 

سلام و خسته نباشيد به تمامي مارشاليهاي گل من يكي از قديمي ترين عضو گروه بودم يعني از اول كه گروه آغاز شد من هم بودم ولي براي من يه سري انفاقات افتاده و مجبور شدم ايميل جديد بسازم ولي با ايميل قديم هم ميام ولي نمي تونم هر چي دوست دارم بنويسم چون بعضي از همكاراي شركتي من هم عضو اين گروه هستن و از قضا اسم و فاميلي اصلي من هم روي ستون مارشال هست و من چيز زيادي نمي تونم بنويسم با تشكر از گروه بسيار بسيار عالي شما دوستان دوستتون دارم فقط يه نشونه ميدم ببينم حدس مي زنيد من كدوم مارشالي هستم
با تشكر خواهر كوچك مارشالي شما آ

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام آ....ه  عزیز این رو نوشتم که بدونی ما درست حدس زدیم ستون بدون وجود پیام های شما که نمی شه خوشحالم که کماکان با ما هستید

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:محمد جواد افسون

سلامي سلامي به پاكي شبنم عشق    سلام سلامي  به گرمي محبت بي پايان

با سلام خدمت تمام عزيزاني كه سعي و تلاش در همدل كردن هموطنان در جاي جاي خاك پاك ميهن دارند. من خيلي وقت كه ستون مارشال راميخونم تا الان ميلي ندادم ولي الان مينويسم كه شما شديد سنگ صبور جوانان ايران  جواناني كه نياز به هدايت دارند تا همچون عقابي راه شاهانه زيستن را ياد بگيرند كمتر گروهي را ديدم كه بتونند اينگونه  جوانان را كنار هم جمع كنند بدون آنكه به كسي آسيب برسه ساده تر بگم  كارتون بيسته اما يه جاي كار ميلنگه اونم اينه كه اگه ميشد به جاي فال روزانه  بتوان از راهنمايي ها و ارشاد هاي يك مشاور بهره گرفت خيلي بهتر بود من نوعي كه ترجيح ميدم به جاي فال با كسي درد و دل كنم  تا كمي آروم بشم كه توي اين جامعه ماشيني كه دل آدمي حسابي ميگيره و جايي هم براي خالي كردن بغض نيست ميشد با يه مشاور حرف زد تا هم آروم بشيم هم يكم راه زيستن را ياد بگيريم مشكلات زياد شده درد هم زياده تقريبا الان كه خوب فكر ميكنم از آخرين باري كه از ته دل خنديدم حدود 2 سالي ميگذره 

 
زياد حرف زدم معذرت ميخوام

من ديده گريان شبم، سكوتم غربتم تنهاييم غرق در رنگ شبند   

 ستاره ها چه ناميدانه سوسو ميزنند، گويا در حسرت مرگ شبند

صداي آشنا مغروق در خون و عرق

همبستران شهوت در تقلاي انكسار سكوت شبند

دستان لرزان پسرك شب كنج ويرانه

در جيغ و واي نوشتن ديوار شبند

سايه هاعين زندان شبند

گونه هاي خونين دخترك از تازيانه هاي آفتاب

بوسه گاه و هم آغوش پسركان شبند

ناله ها را تا به كي حبس در سينه كنيم

آخر اين ناله ها هم تاوان شبند

چشمها را تا به كي حبس در كاسه كنيم

آخر اين چشمها هم عين شبند

من ايراني هم در اين تنهايي روزگار دلم گرفته  ما ايراني ها همه اجزاي يه پيكر واحديم نبايد پشت همديگه را خالي كنيم اما زندگيمون رو به فرهنگ غرب رفته و كاري به كار هم نداريم كه اين خيلي واسمون گرون تموم ميشه حالا كه شما اين كار خير را انجام داديد و به نوعي در گرد هم اوردن تمام عزيزان از تمام نقاط كشور داريد جاي تقدير و تشكر داره اما چه كنيم فقط در حال حاضر با زبان بيان مي كنيم.

برادر گرامي امير جان و تمام عزيزان كه براي مارشال زحمت مي كشيد كه گاه مارا شاد و گاه همراهمان ميشويد به دور دست ها ميبريد. مارا هم يادي كنيد جاي نزديك جايي كه ميتوان صداي شكستن دلي را شنيد و ياصداي خرد شدن غرور  كسي را مانند صداي خش خش برگ هاي پاييزي به زير پاي خويش شنيد بياييد خواهران و برادرانم ديگر اينگونه نباشيم كه فقط در پيام تسليت بدهيم بياييد دست همديگر را بگيريم و لذت شاد بودن را بين هم تقسيم كنيم كه شايد فردا روزي هم براي ما باشد .

به اميد ديدار

1390/02/21

09:02

همدل  

 

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام محمد عزیز ممنونم که برای ستون مارشالی پیام ارسال کردید در مورد فال روزانه باید بگم که فال روزانه هم طرفدارهای خاص خودش رو داره اما پیشنهاد شما هم خوبه اما پیدا کردن کسی که متخصص این امر باشه برای ما کمی سخته اگه کسی هست اعلام آمادگی کنه ما هم در تیم مدیریت گروه استقبال می کنیم.

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:شیدا مرادخانی

به هنگام حمله ی ناپلئون به روسیه دسته ای از سربازان او در مركز شهر كوچكی از آن سرزمین همیشه برف در حال جنگ بودند . ناپلئون به طور اتفاقی از سواران خود جدا می افتد و گروهی از قزاقان روسی رد او را می گیرند و در خیابانهای پر پیچ و خم شهر به تعقیب او می پردازند . ناپلئون كه جان خود را در خطر می بیند پا به فرار می گذارد و سر انجام در كوچه ای سراسیمه وارد یك دكان پوست فروشی می شود . او با مشاهده ی پوست فروش ملتمسانه و با نفس های بریده بریده فریاد می زند : كمكم كن جانم را نجات بده . كجا می توانم پنهان شوم؟  

پوست فروش میگوید : زود باش بیا زیر این پوستینها .  و سپس روی ناپلئون مقداری زیادی پوستین می ریزد . پوست فروش تازه از این كار فارغ شده بود كه قزاقان روسی شتابان وارد دكان می شوند و فریاد زنان می پرسند : (او كجاست ؟ ما دیدیم كه او آمد تو.) قزاقان علیرغم اعتراضهای پوست فروش دكان را برای پیدا كردن ناپلئون زیر و رو می كنند . آنها تل پوستین ها را با شمشیرهای تیز خود سیخ می زنند اما او را نمی يابند سپس راه خود را می گیرند و می روند .

 

ناپلئون پس از مدتی صحیح و سالم از زیر پوستینها بیرون می خزد. در همین لحظه محافظان او از راه می رسند . پوست فروش رو به ناپلئون كرده و محجوب از او می پرسد :  ببخشید كه همچین سوالی از شخص مهمی چون شما می كنم اما می خواهم بدانم كه اون زیر با علم به اینكه لحظه ی بعد آخرین لحظات زندگیتان است چه احساس داشتید ؟ ناپلئون قامتش را راست كرده و در حالی كه سینه اش را جلو میداد خشمگین می غرد : تو به چه حقی جرات میكنی كه همچین سوالی از من بپرسی ؟

 

سرباز این مردك گستاخ را ببرید چشماشو ببندید و اعدامش كنید . من خودم شخصا فرمان آتش را صادر خواهم كرد .

محافظان بر پیكر پوست فروش چنگ زده كشان كشان او را با خود می برند و سینه كش دیوار چشمان او را می بندند . پوست فروش نمی تواند چیزی ببیند اما صدای ملایم و موجدار لباسهایش را در جریان باد سرد می شنود .او برخورد ملایم باد سرد بر لباسهایش خنك شدن گونه هایش و لرزش غیر قابل كنترل پاهایش را احساس می كند . سپس صدای ناپلئون را می شنود كه پس از صاف كردن گلویش به آرامی میگوید :  آماده ............. هدف ......

 

در این لحظه پوست فروش با علم به این كه تا چند لحظه ی دیگر همین چند احساس را نیز از دست خواهد داد ؛ احساسی غیر قابل وصف سر تا سر وجودش را در بر می گیرد و قطرات اشك از گونه هایش فرو می غلتد پس از سكوتی طولانی پوست فروش صدای گامهای را میشنود كه به او نزدیك میشوند .

 

سپس نوار دور چشمان پوست فروش را بر می دارند . پوست فروش كه در اثر تابش ناگهانی نور خورشید هنوز نیمه كور بود در مقابل خود ناپلئون را می بیند كه با چشمانی نافذ و معنی دار چشمانی كه انگار بر ذره ذره وجودش اشراف دارد به او می نگرد . آنگاه ناپلئون به سخن آمده و به نرمی می گوید : حالا فهمیدی كه چه احساسی داشتم ���

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx       

ارسالی از:محمد اسماعیل زاده

سلام خدمت مارشالیهای عزیز امیدوارم که خوب و خوش و خرم باشید روز نوزدم روز خوبی برای خانواده ما و برادرم بود برای اینکه برادر زاده ام اولین روزی بود که چشم به این دنیا گشوده بود خیلی زیبا و دوست داشتنی واقعا مثل یه هلو زیبا و دوست داشتی و خوردنی تولد ی مثل عسل اسمی چون عسل شیرینیش مثل عسل و این پیام تبریکم به برادرم و همه مارشالیهای عزیزی که دوست دارند همیشه ایام به کامشان باشد دوستتودارم محمد اسماعیل زاده

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام محمد عزیز منم به نمایندگی از کادر مارشال مدرن تولد عسل عزیز رو تبریک می گم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx   

 

با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند

شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید

برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید

منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.

دوستانی هم که تمایل ندارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند

از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد

 

برای ارسال مطالب خود حتما با ایمیل زیر با ما در تماس باشید

Sotun.Marshali@Yahoo.Com

 

 

  فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن

www.Facebook.Com/Farhad.Modern

  

 

 

 

 

 

 

   
 

 

 
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 

 



__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.com/join
________________________________________________________

For More Information About Us:
www.marshalclub.com
________________________________________________________

http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment