| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد
سلام مارشالی های گل امروز هم طبق معمول سه شنبه ها ستون مارشالی رو در اینباکس های خودتون می بینیدو پیام های شما به ترتیب ارسال در ستون قرار گرفته پس تا انتها با ما باشید.
در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ
سوال از امیر حجوانی :
سلام مارشال : می خواستم بدونم شما چندمین فرزند خانواده هستی و آیا گروه مارشال مدرن باعث عقب موندن از تحصیلت شده و اینکه خانواده با این کارت مخالف هستن یا مخالف؟ امیر حجوانی : با سلام من آخرین فرزند خانواده هستم و خدا رو شکر تحصیلاتم به پایان رسیده و خانوادم هم بطور 100% مخالف این کارم هستند چون باعث دردسرهای بسیاری در زندگی شخصیم شده است ...
ارسالی از: امیر حجوانی - مدیریت گروه
سلام و درود به مارشالیهای عزیز جا داره از این طریق تولد خواهر بزرگترم که امروز 27 اردیبهشت و پدر دوست داشتنی ام که 29 اردیبهشت به دنیا اومده رو تبریک عرض کنم و میدونم که این پیغام به محض رسیدن ایمیل به گروه قطعا به گوششون خواهد رسید هر چند که بخاطر مشغله کاری خیلی کم هر دو رو میبینم اما خودشون میدونن که بسیار برام عزیز هستند و هنوز هم که هنوزه از هر دو شون دوست دارم بهتر بودن رو یاد بگیرم امیدوارم سال به سال این امکان رو داشته باشم که تولد عزیزان خانواده ام رو تبریک بگم ... با تشکر ارسالی از:احمد میرایی سلام به خانواده گلم سلام به دوستان خوبم سلام به مارشاليهاي عزيز و هزاران درود بر شما **** اول تولد همه دوستان رو كه توي اين يه هفته باقيمانده از ارديبهشت ماه هستش پيش پيش و پس و پيش،تبريك ميگم خدمتشون ، ايشاالله كه عمري سرشار از سربلندي و عزت و سلامتي و شادي داشته باشيد **** بعد يه جوك ميگم براي اينكه فضا عوض شده !!!!!!!لول يه روز يه نفر ميره كلانتري و ميگه طوطي من گم شده!!!!!!؟ سركلانتر هم ميگه خوب ! ما چه كمكي ميتونيم بهتون بكنيم ؟ يارو ميگه ، اگه پيداش كرديد و فحش و دري وري به همه...داد نظر خودشه ها به من ربطي نداره!!!!!!!!!!!!؟؟هاهاهاهاها خوب بخنديد ديگه...؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ شنيده بوديد؟؟ عيب نداره عوضش فضاي ستون يه كم عوض ميشه **** راستي يه چيزي بگم مارشاليها؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خيلي ماه هستيد همتون ، قدر خودتون رو بدونيد به جون خودتون جدي ميگم ، اينقدر مهربون و صميمي و گرم در كنار هم و با هم هستيد **** آخر هم ميخوام از گروه مديريت مارشال تشكر كنم و بگم كه خسته نباشيد و ايولا ، ميدوني چرا آخر؟؟؟ چون همه كه ميدونن شما محبت داريد و همه رو يه خانواده ميدونيد و خسته نميشيد و از كسي هم توقع نداريد كه تشكر و تعارف تيكه پاره كنه همش براتون چون اهل اين چيزها هم نيستيد !!!!!!!!؟ راستي اهل كجائيد؟؟؟؟؟؟لول بهر حال خدا قوت **** دوستتو دارم شديد به قول بهمن ه بمدت مديد قربون همتون احمد قرمزته * ببين فكر نكني تعصب تيمي هستش ها نه چون قرمز نشونه ي عشقه نشونه ي زندگيه پس هميشه لپتون گلي
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام احمد آقا گل ، استاد وقتی در ستون مارشالی نیستی انگار یه چیزی کمه از این به بعد می خوام دفتر حضور غیاب بزارم غیبت هاتون زیاد شد از انضباط شما کم می کنم لول پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به احمد خان گل ... بابا پس چرا تورهامون نمیای؟ خوب خانمتون محدودتون کرده ها ... ایول داره حریفت شده ... لول ... در کل ما مخلصیم ایشاالله هر چه زودتر ببینیمت ارسالی از:ماهرخ بیگلری 786 سلام به تک تک شما عزیزان من هم می خواستم تولد همکار عزیزمو تبریک میگم
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر البته این دعا هارو تقدیم می کنم به تمام شما دوستان و علی الخصوص کسانی که امروز روز تولدشونه در ضمن . . . (امیر حجوانی خطاب به ماهرخ : شما اول شوهره رو پیدا کن بچه پیشکش ... لول!) (ماهرخ خطاب به امیر حجوانی : ما شوهر پیدا نمی کنیم
پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به ماهرخ عزیز ... بله عزیز جان الان معضل کمبود شوهر (مخصوصا شوهر خوب) خیلی همه گیر شده و الان دوستی ها باعث بالا رفتن سن ازدواج و در نهایت ترشیده شدن خانمها و شور شدن آقایان شده است که با توجه به درصد جامعه نسوان به جامعه آقایان حدودا یکی دو جین شوهر بسیار نایاب شده است ... شما هم بگرد شوهر خوب پیدا کن تا دیر نشده ... البته الانم دیر شده چند سالت بود ؟ لول ارسالی از: شیدا مرادخانی كدام يك از اساتيدم را مي خواهي بشناسي؟ اساتيد زيادي داشته ام كه هركدام چيزي را به من آموختند و مرا تا هميشه قدرشناس خود كردند. چطور است آني كه به من قدر شناسي آموخت را به تو معرفي كنم. سالها پيش مدتي را در جايي بيابان گونه بسربردم. .عزيزي چهار ديواري خود را در آن بيابان در اختيار من قرار داد يك محوطه بزرگ با يك سرپناه و يك سگ. سگ پير و قوي هيكلي كه براي بودن در آن محيط خلوت و ناامن دوست مناسبي به نظر مي رسيد. ما مدتي با هم بودیم و من بخشي از غذاي خود را با او سهيم مي شدم و او مرا از دزدان شب محافظت مي كرد. تا روزي كه آن سگ بيمار شد. به دليل نامعلومي بدن او زخم بزرگي برداشت و هر روز عود كرد تا كرم برداشت. دامپزشك، درمان او را بي اثر دانست و گفت كه نگه داري او بسيار خطرناك است و بايد كشته شود. صاحب سگ نتوانست اين كار بكند. از من خواست كه او را از ملك بيرون كنم تا خود در بيابان بميرد. من او را بيرون كردم. ابتدا مقاومت مي كرد ولي وقتي ديد مصر هستم رفت و هيچ نشاني از خود باقي نگذاشت. هرگز او را نديدم. تا اينكه روزي برگشت از سوراخي مخفي وارد شده بود، اين راه اختصاصي او بود. بدون آن زخم وحشتناك. او زنده مانده بود و برخلاف همه قواعد علمي هيچ اثري از آن زخم باقي نمانده بود. نمي دانم چكار كرده بود و يا غذا از كجا تهيه كرده بود. اما فهميده بود كه چرا بايد آنجارا ترك مي كرده و اكنون كه ديگر بيمار و خطرناك نبود بازگشته بود در آن نزديكي چهارديواري ديگري بود كه نگهباني داشت و چند روز بعد از بازگشت سگ آن نگهبان را ملاقات كردم و او چيزي به من گفت كه تا عمق وجودم را لرزاند. او گفت كه سگ در آن اوقاتي كه بيرون شده بود هر شب مي آمده پشت در و تا صبح نگهباني مي داده و صبح پيش از اينكه كسي متوجه حضورش بشود از آنجا مي رفته.هرشب ... ! من نتوانستم از سكوت آن بيابان چيزي بياموزم اما عشق و قدرشناسي آن سگ و بيكرانگي قلبش مرا در خود خرد كرد و فروريخت. او هميشه از اساتيد من خواهد بود. استاد من آن كسي است كه به من آموخت كه چگونه همه را استاد خويش ببينم. استاد: کوروش ارسالی از موسسه ی بین المللی کلام زنده ارسالی از:رضا اينم واسه فريده جان............دنيا همينه قلب مرا میان غمت جا گذاشتی تو در حریم غربت من پا گذاشتی رفتی و در سكوت تماشا نموده ام تنهایی ِ مرا تو چه تنها گذاشتی رفتی و سهم عشق برای دل تو بود سهمی برای این دلم آیا گذاشتی ؟ یك بغض كال، یك سبد از درد بی كسی سهم من غریب كه اینجا گذاشتی گفتی بهار می رسد اما دروغ بود در قلب من غمی چو اهورا گذاشتی مجنون دیگری شدی و دشت پیش روت من را میان غصه چو لیلا گذاشتی گفتی كه از بهشت نصیبی نبرده ای آن را تمام گردن حوا گذاشتی یك قطره اشك سهم من از روزگار شد در لحظه ای كه پای به دنیا گذاشتی كوچيك مارشاليا گل ....... ارادتمند همه رضا ارسالی از:بهاره امروز با شکوه ترین روز خداست روزی که تو را به جهان هدیه داد و من می ترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی ستارۀ قشنگم تولدت مبارک . . . سلام به همۀ مارشالیهای گل امروز خیلی خوشحالم نمیشه گفت بهترین روز خداس آخه همه روزهای خدا خوب و قشنگه امروز یه معجزه اتفاق افتاده راس ساعت 11:45 دقیقه آخه خدا یه ستارۀ خوشگل از آسمون فرستاده رو زمین البته این اتفاق انقدر مهمه که تو تاریخ ثبت شده ها.امروز تولد عزیزترین موجود زنده روی زمینه یه دوست فوق العاده خوب که الان دقیقا 14 سال و 11 ماه و 15 روزه که وجود نازنینشو تو زندگیم حس میکنم (دقیقا از وقتی که 6 ساله بودم)- از همینجا تولد قشنگش رو از ته ته ته دلم تبریک میگم ******** ستاره جونم تولدت خیلیییییییی خیلییییییییییی مبارک********** وظیفه خودم دونستم به هر طریقی که به ذهنم می رسه بهش تبریک بگم فقط مونده بود ستون مارشال که زحمتش می افته با شما.می خوام وقتی این تبریک رو میبینه ذوق مرگ بشه دیگه.بازم ممنون از زحمات بی دریق شما مارشالیهای مهربون و گل. ایشالا همیشه شاد باشید و خنده روی لبهاتون دوستتون دارم خیلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااد، اونقدر که اصلا فکرشم نمی کنید. پاسخ فرهاد رادمنش : سلام بهراه گرامی منم به نمایندگی از کادر مدیریت و همکاران در گروه مارشال مدرن تولد دوست عزیزتون رو تبریک می گم. ارسالی از:سونیا تابان
سلام به همه مارشالي هاي عزيز اميدوارم حالتون خوب باشه تولد خواهر نازنينم و تبريك بگم اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام سونیا عزیز منم به نمایندگی از کادر مدیریت و همکاران در گروه مارشال مدرن تولد خواهر عزیزتون رو تبریک می گم. ارسالی از:محمد جواد بحر العلومی سلام خسته نباشید می خواستم یک تشکر از همه ی اعضای گروه مارشال بکنم که هم مطالب جالب و خواندنی هر روز به ایمیلم ارسال میشه و هم پشتیبانی قوی و با حوصله ای دارد جا داره از گروه مارشال مدرن و اعضای آن مانند امیرجان و مصطفی و غیره که واقعا زحمت می کشن مخصوصا در این دو ماه اول سال که حسابی مایه گذاشتن تشکر کنم فقط یک خواهش داشتم که اگر امکان داره آموزش انتقال ایمیل ها از اینترنت به کامپیوتر را بدهید با تشکر
پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام محمد عزیز برای انتقال ایمی ها به کامپیوتر شما می تونید متن اون ایمیل رو انتخاب کنید بعد کلیک راست کنید ، کپی رو انتخاب کنید و در فایل Word مطلب رو پیست (Paste) کنید و یا اینکه کلاً اون صفحه رو از طریق مرورگرتون ذخیره کنید. ارسالی از:کیوان کاظمی تاکنون پيش آمده که به فردى هم سن وسال من يکروز در اتاق انتظار يک دندانپزشک
ارسالی از:
پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به ابی خان عزیز ... در مورد تور شیراز و کلا تمامی تورها بخشنامه ای جدید اومده که در ایام سوگواری توری برگزار نشود و ما ناچار به لغو این تور شدیم ارسالی از:فریده کاتوزیان خواهم اي شب با تو گويم رازها شكوه آغازم زبت پردازها رو به درگاه خدا آرم، خدا سركنم چون مرغكان آوازها ديده بردوزم زهرچه غير اوست رنگ ها، نيرنگ ها، انبازها راه معني گيرم و راه يقين در فراز و شيب چشم اندازها يا رب اين من، اين من غرق گناه اين من و اين نامه سر تا پا سياه اين به هر كو رفته ي هر سو شده اين زهر در رانده ي گم كرده راه اين من و اين خواهش بخشايشم اين دل و اين ديده ي پر اشك و آه هركه هستم، هرچه هستم، اين منم پيش كوه رحمتت كمتر زكاه
حميد سبزواري
ارسالی از: ندا ملایی سلام ممنون از اينكه مطلبم رو بعد از دو بار فرستادن توي ستون قرار نداديد و جالبتر از اون اينكه مطلبم بنام يكي ديگه در يه قسمت ديگه از مارشال قرار بگيره نمي دونم واقعا نمي دونم چي بايد گفت پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام دوست عزیز من ایمیل رو زیر رو کردم ایمیل از شما نداشتم مطمئن باشید برای من فرقی نمی کنه چه پیامی و از طرف چه کسی تو ستون ارشال بشه ما فقط پیام هایی که فورواردی نباشه و در اینباکس باشه در ستون قرار می دیم اگه غیر از این بود این پیام شما رو هم در ستون نمی زاشتیم اما اینکه به نام شخص دیگه ای بوده حتماً منبع مطالبتون یکی بوده ارسالی از:زینت حسینی سلام به همه مارشاليهاي عزيز اميدوارم هفته خوبي رو شروع كرده باشيد و بقيه روزهاي هفته هم به كامتان باشه.اول از همه ميخواستم به آقاي مالكيان ( پدر آينده پدرام و مونيكا!!!) تولدشونو تبريك بگم اميدوارم سالهاي سال در كنار خانواده با تني سالم و دلي خوش و عاقبت بخيري زندگي كنن.
ارسالی از: سلام سلامي به گرمي گروه مارشال خيلي دوستت دارم آقاي فرهاد خان خيلي خيلي واز همه مهتر بهتون پيشا پيش تبريك عرض مي كنم براي اين مصاحبه استادي چون مي دونم كه موفقي خيلي شما بچه هاي مارشالي رو دوست دارم و ارادت خاصي هم براي شما فرهاد خان گل دارم كه عمرش گل نباشه و از زحمات شما خيلي سپاسگذارم و هميشه در اين قلب كوچك من جا داريد از همه شما ممنونم دوستتون دارم شديد به مدت خيلي خيلي مديد دوستدار هميشه مارشالي شما آ
گفتم : خدايا از همه دلگيرم گفت : حتي از من ؟ گفتم خدايا دلم را ربودند گفت :پيش از من؟ گفتم: خدايا چقد دوري گفت : تو يا من ؟ گفتم : خدايا تنهاترينم گفت : پس من ؟ گفتم : خدايا كمك خواستم گفت : از غيرمن ؟ گفتم : خدايا دوستت دارم گفت : بيشتر از من گفتم: خدايا اينقدر نگو من گفت : تو يا من ؟ پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام دوست عزیز ، ممنون از لطف شما واقعاً پیام های شما عزیزان باعث دلگرمی برای ماشت و مارشال مدرن با شما معنی می ده
ارسالی از:سجاد مسکینی سلام درون کوچه ای می زیم که فقط جای پاست و بس. حتی جای پای خویش را اگر بنشینم و بنگرم خواهم یافت. اما رد پای تو را، ایستاده هم می توان دید. خوشا به حال زمین کوچه ما که نقش راه رفتن تو را به یادگار هدیه گرفته اند .لب تاقچه ایستاده ، منتظر عابرانی از جنس توام اما نمی یابم . زیبایم در کدامین لحظه ، لحظه وصال با تلنگری به شیشه انتظار،انتظار را در کالبدش می خشکاند. هوا کمی سرد است . انگار پایزی دیگر در راه هست و تو همچنان در درازای سکوت شب، مبهوتی . ارسالی از:هادی شجاع حیدری سلام ارسالی از:سیما سلام اینجا هوا ابریست ... آنجا را نمیدانم؟؟! اینجا دلی تنگ است ... آنجا را نمیدانم؟؟! با اینکه شرایط در حال حاظر بر وقث مرادم نیست و روزگار فعلاً با من لج کرده ولی اینقدر خودمو قوی میبینم که بتونم از پسش بر بیام بازم خدا رو شاکرم به خاطر داشتن خانواده ای همچون مارشال که میتونم حرف دلم رو به مخاطبی که ندیده ام و نمیشناسم بزنم دل تنگیه من واسه روزایی هست که دلم پیش خودم بود نه جای دیگه؛ دلم تنگه واسه روزایی که فقط خودم بودم و دلم دلمو بی هوا پیش کسی جا گذاشتم که جاش نبود نمیدونستم؛ تازه فهمیدم ولی برمیگردونم دلمو الهی که این روزای سخت برام زود بگذره
پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام سیما عزیز ، همین روحیه که دارید شک نکنید باعث می شه که بر مشکلات غلبه کنید ارسالی از:آسیه باسلام خدمت شما مارشاليهاي گل كه عمرتون گل نباشه آقاي فرهاد خان گل خيلي خوشحال شدم كه شنيدم براي استاد شدن داري امتحان ميدي خيلي خيلي خوشحال شدم براي خيلي دعا مي كنم كه موفق باشي مثل هميشه و اين رو هم مي دونم كه توي اين كار هم مطمئناً موفق ميشي واي خيلي خوشحال شدم خيلي نمي دونم خوشحاليم رو چه جوري بيان كنم اميدوارم با خبرهاي خوب روز سه شنبه بيان اميدوارم خيلي اميدوارم دوست تون دارم خيلي شديد شديد براي فرهاد خان گل هميشه دعا كنيد و بقيه مارشاليهاي گل خيلي دوستنون دارم به اميد روزهاي خوب وشاد خواهر كوچك شما آسيه پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام آسیه گرامی ، از لطف شما هم ممنونم ببینیم چی می شه هرچی خدا بخواد منتظر جوابش می مونم موفق باشید پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : یه مهندس جیگر که بیشتر نداریم انشاالله که استادیش هم قطعی بشه و این کم کاریش دیگه به اوج برسه ... لول (فرهاد جان کل یوم کم کار شدی!) D:
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم. دوستانی هم که تمایل ندارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
برای ارسال مطالب خود حتما با ایمیل زیر با ما در تماس باشید
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن www.Facebook.Com/Farhad.Modern
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Powered By Amir Hejvani - Marshal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| All Rights Reserved By Marshal Modern Group | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
__._,_.___
No comments:
Post a Comment