| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد
از کسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاسگزارم ، آنها مرا قویتر میکنند
درود...
ما ديروز يه مطلب داديم راجع به عكسهاي پريازديد در 7 سال اخير يه سري از شدت دپريسيت (Depration) و ناراحتي كلا آرزوي مرگ براي بنده كردن البته ساعاتي بعد همون عده مجددا ايميلي زدند و گفتند كه اون موقع ناراحت بودن اينجوري گفتن و اينا ... ميدونم كه از يه بيمار رواني مثل امير حجواني اكثرا توقع ايميلهاي طنز و اينا ميشه ولي بعضي وقتها از برخي از وقايع و عكسهاي ديدني نميشه گذشت ...
البته در اين كه ما ايرونيها كلا اسطوره اي هستيم واسه خودمون شك نكنيد ... نمونه بارزش رو مثال ميزنم :
وقتي ميخوايم از كسي تعريف كنيم بهش فحش ميديم مثلا:
ايميل گير ميدهيم اين كثافت لجن رو دوست دارم ! (اينو يه نفر 1 ماه پيش بهم SMS زد به جون خودم!)
به هر حال پس از مدتها غيبت دكتر حجوان گيريزوف پس از گذشت دهه محرم و سوم و اين داستانها با بخش جديدي به نام هرز نامه در خدمت شماست و هر از چند گاهي هر چي (همون شعر و ور) به مغزش بياد ، ببينه و بشنوه رو براي شما مينويسه كه البته جنبه هرز داره و فقط جهت تبديل چهره شما از
نتايج عجيبي در زندگي دكتر وجود داشته شايد شما هم عينا مثل من بوديد و نميدونستيد ... البته با پوزش از دوستان من يه كوچولو بي ادب شدم در اين ايميل ولي مطمئنم براي تغيير فاز و روحيه شما خيلي جواب مثبتي داره
توجه كرديد كه اين عبارات رو چقدر در روز ميشنويد : گوهتو بخور ... گوه نخور ... و ...
با ريشه يابي جناب دكتر در چيزي بنام " گوه " نتايج گوهر باري از فرهنگ لغات فارسي به گوش رسيد كه با هم ميخونيم :
گه نخور: اجازه بدهید اول بنده صحبت كنم
دكتر ادامه ميدهد :
یه زمان دوست دختر داشتیم وقتی میرفت بیرون نگران بودیم کسی دنبالش نیفته .اما الان وقتی تو خونس نگرانیم که کسی تو فیس بوک مخش نزنه !!! یارو با کامیون اومده تو محوطه بیمارستان بوق میزنه، حراست با بلندگو داد میزنه آقا اینجا بوق نزن! یارو دوتا بوق دیگه میزنه یعنی باشه!! بعد نیم ساعت برمیگرده میخواد بره بیرون، دوتا بوق واسه حراستیه میزنه!! حراستیه با بلندگو میگه نوکرم!!
ایران کاردار سوئیس رو احضار کرده که بره به آمریکا بگه چرا عربستان نیروهاشو فرستاده بحرین!
در پايان مناجات دكتر رو باهم ديگه بخونيم : خدایا مارا به خاطر یک سیب از بهشت به هر حال اين بخش استقبال بشه انگيزه اي ميشه تا دكتر گيريزوف اين قسمت رو بيش از قبل ادامه بده
با تشكر !
امیر حجوانی - مارشال "مدیریت گروه"
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Powered By Amir Hejvani - Marshal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| All Rights Reserved By Marshal Modern Group | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
__._,_.___
No comments:
Post a Comment