Tuesday, 13 December 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Harz Nameye Doctor Girizof (1) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

 
 

 

 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 

ایمیل و یاهو آیدی جدید من :

Amirmodern62@att.net

 

Amir

:

First Name

 

Hejvani

:

Last Name

 

Group OWNER

:

Position

 

Amirmodern62@att.net

:

Email Address

 

Amirmodern62@att.net

:

Yahoo ID

 

:

Facebook Link

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از کسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاسگزارم ، آنها مرا قویتر میکنند
از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم ، آنان قلب مرا بزرگتر میکنند

 

درود...

 

ما ديروز يه مطلب داديم راجع به عكسهاي پريازديد در 7 سال اخير يه سري از شدت دپريسيت (Depration) و ناراحتي كلا آرزوي مرگ براي بنده كردن  !

البته ساعاتي بعد همون عده مجددا ايميلي زدند و گفتند كه اون موقع ناراحت بودن اينجوري گفتن و اينا ...

ميدونم كه از يه بيمار رواني مثل امير حجواني اكثرا توقع ايميلهاي طنز و اينا ميشه ولي بعضي وقتها از برخي از وقايع و عكسهاي ديدني نميشه گذشت ...

 

البته در اين كه ما ايرونيها كلا اسطوره اي هستيم واسه خودمون شك نكنيد ... نمونه بارزش رو مثال ميزنم :

 

وقتي ميخوايم از كسي تعريف كنيم بهش فحش ميديم مثلا:


عجب نقاشيه پفیوز
چه دست فرمونی داره تخمه سگ
چقدر خوب ميخونه بی پدر مادر
چه گیتاری ميزنه ناکس
استاده كامپيوتره بی ناموس
عجب گلی زد حرومزاده

ايميل گير ميدهيم اين كثافت لجن رو دوست دارم !

(اينو يه نفر 1 ماه پيش بهم SMS زد به جون خودم!)

اما وقتي ميخوايم فحش بديم تعريف ميكنيم ...
برو شازده ...
چي ميگی مهندس ...
بابا نابغه ....
آخه آدم حسابی ...
دكتر جون به من گوش بده ...
خیلی باحالی ...
خیلی با شعوری واقعا

 

 

 

به هر حال پس از مدتها غيبت دكتر حجوان گيريزوف پس از گذشت دهه محرم و سوم و اين داستانها با بخش جديدي به نام هرز نامه در خدمت شماست و هر از چند گاهي هر چي (همون شعر و ور) به مغزش بياد ، ببينه و بشنوه رو براي شما مينويسه كه البته جنبه هرز داره و فقط جهت تبديل چهره شما از  به  ميباشد و ارزش ديگري ندارد ...

 

نتايج عجيبي در زندگي دكتر وجود داشته شايد شما هم عينا مثل من بوديد و نميدونستيد ...

البته با پوزش از دوستان من يه كوچولو بي ادب شدم در اين ايميل ولي مطمئنم براي تغيير فاز و روحيه شما خيلي جواب مثبتي داره

 

توجه كرديد كه اين عبارات رو چقدر در روز ميشنويد :

گوهتو بخور ...

گوه نخور ...

و ...

 

با ريشه يابي جناب دكتر در چيزي بنام " گوه " نتايج گوهر باري از فرهنگ لغات فارسي به گوش رسيد كه با هم ميخونيم :

 

گه نخور: اجازه بدهید اول بنده صحبت كنم

گه بخور: اول شما صحبت كنید

گه خوردی: بانظر شما مخالفم

گه مفت نخور: لطفا اظهار نظر نفرمایید

گه : با شما هستم

هیچ گهی نیستی: هنوز به تجربه كافی نرسیده اید

چه گهی هستی: لطفا خودتان را معرفی كنید

هر گهی میخوری بخور: تصمیم گیری با شماست
 

 

دكتر ادامه ميدهد :

 

 

یه زمان دوست دختر داشتیم وقتی میرفت بیرون نگران بودیم کسی دنبالش نیفته .اما الان وقتی تو خونس نگرانیم که کسی تو فیس بوک مخش نزنه !!!

 

یارو با کامیون اومده تو محوطه بیمارستان بوق میزنه، حراست با بلندگو داد میزنه آقا اینجا بوق نزن! یارو دوتا بوق دیگه میزنه یعنی باشه!! بعد نیم ساعت برمیگرده میخواد بره بیرون، دوتا بوق واسه حراستیه میزنه!! حراستیه با بلندگو میگه نوکرم!!

 

ایران کاردار سوئیس رو احضار کرده که بره به آمریکا بگه چرا عربستان نیروهاشو فرستاده بحرین!



تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد؛ دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی! پیرزنه گفت قربون قد و بالات مادر مواظب باش!



قابل توجه دوستان مبتلا به اتساع مدخل النشیمن:
هان بدانید وآگاه باشید تا حالا هرچی میل مفت خوندین کوفتتون.
اگه قراره سالی یه میلم نفرستی، بزودی میری پیش عرب نی لبک زن!
البته دور از جون شما منظور کانتکتتونه والا خودتون بالای سر جا دارین...!!!!

 

در پايان مناجات دكتر رو باهم ديگه بخونيم :

خدایا مارا به خاطر یک سیب از بهشت
انداختی رو زمین
به خاطر آب انگور
میندازیمون جهنم!!
با میوه ها مشکل داری؟؟؟
 

 

به هر حال اين بخش استقبال بشه انگيزه اي ميشه تا دكتر گيريزوف اين قسمت رو بيش از قبل ادامه بده  

 

با تشكر !

 

 

امیر حجوانی - مارشال

"مدیریت گروه"

www.FaceBook.com/Amirmodern

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ marshal-Group-modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join marshal-Group-modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment