Tuesday, 13 December 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (130) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

 
 

 

 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
 
با شماره 130 از ستون مارشالی با شما هستم تصمیم دارم از این شماره به بعد ابتدای ایمیل ستون یک جمله یا عبارت بنویسم و دوستان اگه دوست داشتن در مورد اون جمله هم نظر خودشونو بگن و اینم جمله امروز
 
 
اين بار تو بگو دوستت دارم

نترســـ ....

من آسمان را گرفته ام

که به زمين نيايد



دوستت دارم.....

اين تعارف نيست

زندگيــــــــ من است

 
 
با تشکر
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن
 
 
در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ
 
 
سوال  از امير حجواني  :
 
با عرض سلام و خسته نباشيد
جناب حجوانی می خواستم ببرسم روزانه چقدر وقت برای مارشال مدرن میزارید و اینکار مانع تحصیل شما شده است یا خیر؟
 
 پاسخ حامد مالکیان از طرف امیر حجوانی : تحصیلات آقای حجوانی که چند سال است تموم شده و روزانه چهار

الی پنج ساعت وقت برای گروه میگذارند.

ارسالی از:ماهان

 

سلام

این ایمیل ، آخرین ایمیلی بود که بابام برام فرستاد. قبل از رفتن به مسافرت ... دلم براش تنگ شده :( sad



جانی کوچــولو با پدر و مادر و خواهرش  �سالی� ، برای دیدن پـدربزرگ و مادربزرگ رفته بودن به مزرعه

مــادربزرگ یه تیرکمون به جانی داد تا باهاش بازی کنه. موقع بازی جانی به اشتباه یه تیر به سمت اردک

خونگی مادربزرگش پرت کرد که به سرش خورد و اونو کشت. جانی وحشت زده شد... لاشه رو برداشت

و برد پشت هیزمها قایم کرد. وقتی سرشو بلند کرد دید که خواهرش همه چیزو دیده ... ولی حرفی نزد.

مادربزرگ به سالی گفت "توی شستن ظرفها کمکم کن" ولی سالی گفت:"مامان بزرگ جانی بهم گفته

که می خواد تو کارای آشپزخونه کمک کنه" و زیر لبـی به جانی گفت: "اردکه رو یادت میاد؟". جانی ظرفا

رو شست. بعد از ظهر اون روز پدربزرگ گفت که می خواد بچه ها رو ببره ماهیگیری ولی مادربزرگ گفت:

"متاسفانه من برای درست کردن شـام به کمک سـالی احـتیاج دارم" سالی لبخندی زد و گفت: "نگران

نباشــید ، چون کـه جانی به من گفته میخواد کمک کنه" و زیر لبی به جانی گفت: "اردکه رو یادت میاد؟"

اون روز سالی رفت ماهیگیری و جانی تو درست کردن شام کمک کرد. چند روزی به همین منوال گذشت

و جانی مجبور بود علاوه بر کارای خودش کارای سالی رو هم انجام بده.تا اینکه نتونست تحمل کنه و رفت

پیش مـادربـزرگـش و هـمه چیز رو بهش اعتراف کرد. مـادربزرگ لبخندی زد و اونو در آغـوش گـرفت و گفت:

"عزیز دلم میدونم چی شده. من اون موقع کنار پنجره بودم و همه چیز رو دیدم اما چون خیلی دوستت دارم

بخشیدمت. من فقط می خـواستم ببینم تا کـِی می خوای به سـالی اجـازه بـدی بـه خاطر یه اشتباه تو رو

در خدمت خودش بگیره!"                                                                                                   

 
************************************

 
گذشته شما هر چی که باشه ، هرکاری که کرده باشید... هر کاری که شیطان دائم اون رو به رُختون

 
می کِشه (دروغ ، تقلب ، ترس ، عادتهای بد ، نفرت ، عصبانیت ، تلخی و ...) هر چی که هست... باید

 
بدونید که خدا کنار پنجره ایستاه بوده و همه چیز رو دیده.همه زندگیتون،همه کاراتون رو دیده.اون میخواد

 
که شما بدونید که دوستتون داره و شما رو می بخشه... فقط میخواد ببینه تا کی به شیطان اجازه میدید

 
به خـاطر این کـارا شما رو در خـدمت بگیره! بهترین چیز درباره خدا اینه که هر وقت ازش طلب بخشایش

 
می کنید می بخشه. همیشه به خاطر داشته باشید:  خدا شاهد و ناظر بر اعمال ماست.

       

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ماهان جان ممنون از ایمیلی که ارسال کردید بسیار عالی و آموزنده با قسمت آخرش که خیلی حال کردم
 
ارسالی از:ساسان
 
سی ثانیه پای صحبت برایان دایسون
فرض کنید زندگی همچون یک بازی است. قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید. جنس یکی از آن توپها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه ای هستند. پر واضح است که در صورت افتادن توپ پلاستیکی بر روی زمین، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد، اما آن چهار توپ دیگر به محض برخورد ، کاملا شکسته و خرد میشوند. او در ادامه میگوید : آن چهار توپ شیشه ای عبارتند از خانواده، سلامتی، دوستان و روح خودتان و توپ لاستیکی همان کارتان است.كار را بر هیچ یك از عوامل فوق ترجیح ندهید، چون همیشه كاری برای كاسبی وجود دارد ولی دوستی كه از دست رفت دیگر بر نمیگردد، خانواده ای كه از هم پاشید دیگر جمع نمیشود،‌ سلامتی از دست رفته باز نمیگردد و روح آزرده دیگر آرامشی ندارد

 

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ساسان عزیز ممنون بابت پیام آموزنده ای که ارسال کردید.
 
 
ارسالی از:محمد رضا جلیلی

 

سلام به همه مارشالی های گل مخصوصا  مدیریت و ایمیل سندرای عزیز و دوست عزیزم سیما خانوم...
این مطالبی که گذاشتم فقط برای خنده هستش و ارزش خاص دیگری نداره پس فقط بخندین البته نه به زوراااااا !!!
شب جلو تلویزیون خوابم برده بود
مامانم اومد ساعت 2 نصفه شب پتو انداخت روم بوسم کرد ، کلی هم قربون صدقم رفت
بعد موقع رفتن پامو لگد کرد، داد زدم و گفتم : اهههههههههههه پام داغون شد
جواب داد: خاک تو سرت کنن آخه اینجا جای خوابه؟



منطقِ پدرو مادر از تحصیل در دانشگاه: "این همه درس خوندی، درِ یه نایلون رو نمیتونی‌ باز کنی‌!



باز یه سوالی مغزمو پریشون کرد چرا جمعه انقدر به شنبه نزدیکه، ولی شنبه انقدر از جمعه دوره؟؟


خداییش جاذبه ای که سوراخ چاه توالت نسبت به گوشی داره
جاذبه ی زمین به سیب نداره
دیدم که میگمااااااا


عمو زنجیر باف جان
ضمن عرض سلام و خسته نباشید
جهت زحمات بی دریغ شما بزرگوار
یک گِلگی داشتم از حضورتون ...
شما که زنجیر ما رو بافتی..؟
... پَه چرا پشت کوه انداختی..؟
مشکلتون دقیقاً چی بود؟
مرض داشتید این همه زنجیر بافته شده رو پشت کوه انداختید؟


بچگی یعنی: وقتیکه فاصله ی دستشویی تا اتاقمونو می دویدیم
و از اینکه لولو ما رو نمی خورد فریاد می زدیم، ھـــــوراااا



فقط یه ایرانی اونم از نوع تهرانی می تونه از دود شهر فرار کنه تا بره شمال هوای تازه تنفس کنه، بعد اونجا هی تند تند قلیون بکشه!

 
گوشيم زنگ خورد ، اسم رفيقم "رضا" افتاد
گوشی رو برداشتم ، با يه صدای خسته گفتم : سلام بی شرف
يه صدای کلفتی اومد : پدر بی شرف هستم ، بی شرف اونجا نيست؟


فقط یک زن ایرانی می تونه روزی چند ساعت برنامه آشپزی نگاه کنه و چند تا دفتر هم پر کرده باشه و آخرش همون کوکوسبزی برای شوهرش درست کنه!



یادش بخير ما بچه بوديم ، يه دستمال کهنه اي ، لنگ ماشيني چيزي پيدا ميکردن ميذاشتن لاي پامون بقچه ميکردن  تا يه هفته بعد بازش کنن الان پوشک زدن واسه بچه با خروجي هوا از هردو طرف ، 8 لايه محافظ ، ويتامينه ،  همراه با عصاره مالت ، 12 اير بگ ، کروز کنترل ، سنسور عقب ، تهويه مطبوع ، با ال سي دي... خلاصه فول آپشن ديگه ! از ال سي دي هم توشو نشون ميده ديگه لازم نيست را به را بازش کنن




هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز...
فردا یه عالمه کار داری،
قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه که خیالــــــــــــــتم راحت باشه



کافیه یه روز اتفاقی یه جوراب سوراخ بپوشین . اگه شده اتوبان رو موکت کنن یه جوری میشه که تو مجبور شی کفشتو دربیاری



توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن

راستییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یک و یک و یک
دو و دو و دو
سه و سه و سه
چار و چار و چار
پرویز پرسپولیس خوار
 
 
ارسالی از:م نظیف
 
موضوع انشاء: فیس بوک

 

بنام لایک زنندهء مومنین و بلاک کنندهءظالمین

ما بهمراه دوستمان عضو فیس بوک میباشیم . فیس بوک جای خوبی است اما بیشتر اعضایش باهم فامیل هستند و از نام خانوادگیشان میشود فهمید .مثل سبز یاایرانی یا پرشین یا پارسی .اکثراًهم شبیه هم هستند طوری که ما اوائل فکر میکردیم دوقلو باشند . ...

وقتی وارد فیس بوک شدیم تازه فهمیدیم که اسم این اقدس چپول دختر همسایه مان پرمیس بوده و چقدر هم خوشگل بوده و ما نمیدانستیم . یک عالمه دوست پسر دارد که مدام برایش عکس میفرستند . تا کلاس دوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده بود اما یک شعرهایی میگذارد در والش که ما معنیش را نفهمیدیم . از دختر عمویمان پرسیدیم گفت:جز جگر گرفته کپی پیست میکند . دوست پسر منو هم غر زده سلیطهءایکبیری .

فیس بوک دونفر عضو فعال دارد که مدام حرف میزنند .یکی اسمش کورش است و نام خانوادگیش بزرگ و دیگری هم باید پزشک باشد که به او علی آقای شریعتی میگویند . هرچقدر از خانه بیرون میرویم واز مردم فحشهای بد بد میشنویم در عوض در فیس بوک همش حرفهای گل و بلبل است و همه مهربانند . البته یکی دوتا از همسایه هایمان که فحش بدبد میدهند را در فیس بوک شناختیم و دیدیم در فیسبوک قربان صدقهءهمه میروند و از انسانتیت حرف میزنند ،اما نمیدانیم چرا تا خودمان رامعرفی کردیم بلاکمان کردند. فیس بوک جای عجیبی است .

دیروز که به اتفاق پدرمان از کنار مسجد شهر رد میشدیم شنیدیم که حاج آقا طاهری امام جماعت مسجد پشت بلندگو میگفت:این فیس بوک ساخت شیطان است و میخواهد جوانان مارا از راه بدر کند .
خدارا شکر میکنیم که حاج آقا طاهری که خودشان هم عضو فیسبوک هستند سنشان زیاد است وگرنه ایشان هم از راه بدر میشدند . ما خودمان یکبار از ایشان پرسیدیم که چرا خودتان عضو فیس بوکید ؟ایشان فرمودند: برای تحقیق وبررسیه مکر دشمنان در آنجا عضو شده ایم . گفتیم :چرا فقط با دخترهای ... دوست میشوید و عکس برایشان میفرستید؟ ایشان گفتند: میخواهیم براه راست هدایتشان کنیم و منظورمان امر به معروف است دوباره پرسیدیم ؟پس چرا اسمتان را گذاشته اید پسر بلا؟ ایشان اخم کردند و گفتند:شما اصلاً مارا چجوری در فیسبوک شناختید؟ گفتیم ،خوب آخر عکستان را دیدیم که کلّهءخودتان را روی بدن آرنولد چسبانده اید . دیگر نشنیدیم ایشان چه گفتند چون یک چک بما زدند که تا دوساعت گوشمان بوق اشغال میزد .

 خلاصه ما فیسبوک را دوست میداریم،آنجا اقدس چپول پرمیس جیگر میشود ،ابرام شتر خفه کن پسر آریایی میشود،همه مهربانند و حاج آقا طاهری هم آهنگ رپ میگذارد و گاهی هم حرفهای قشنگ میزندو از چک زدن خبری نیست ،

فیسبوک پر است از شریعتی و کورش و این آقاهه که تازه عضوش شده ،استیو جابز .راستی ما نمیدانستیم خارجیها انقدر قشنگ فارسی مینویسند همین آقای جابز یکیش . این بود انشای ما
 
ارسالی از:مهدی زکی زاده 
دوست تقدیر گریز ناپذیر ما نیست. برادر خواهر پسر خاله و دختر عمو نیست که آش کشک خاله باشد.دوستی انتخاب است. انتخابی دو طرفه که حد و مرز و نوع آن  به وسیله همان دو نفری که این انتخاب را کرده اند تعریف می شود
با دوستانمان می توانیم از همه چیز حرف بزنیم و مهم تر آنکه می توانیم از هیچ چیز حرف نزنیم و سکوت کنبم
با دوستانمان می توانیم درددل کنیم و مهم تر آنکه می شود درد دل هم نکرد و بدانیم که می داند. از دوستانمان می توانیم پول قرض بگیریم و اگر مدتی بعد او پول خواست و نداشتیم با خیال راحت بگوییم نداریم. و اگر مدتی بعد تر دوباره پول احتیاج داشتیم و او داشت دوباره قرض بگیریم. با دوستانمان می توانیم بگوییم: امشب بیا خونه ما دلم گرفته و اگر شبی  دیگر زنگ زد و خواست به خانه مان بیاید و حوصله نداشتیم بگوییم :امشب نیا حوصله ندارم. با دوستانمان می توانیم بخندیم  می توانیم گریه کنیم  می توانیم رستوران برویم و غذا بخوریم  می توانیم بی غذا بمانیم و گرسنگی بکشیم می توانیم شادی کنیم می توانیم غمگین شویم می توانیم دعوا کنیم.
می توانیم در عروسی خواهر و برادرش لباس های خوبمان را بپوشیم و فکر کنیم عروسی خواهر و برادر خودمان است.و اگر عزیزی از عزیزان دوستانمان مرد لباس سیاه بپوشیم و خودمان را صاحب عذا بدانیم. با دوستانمان می توانیم قدم بزنیم   می توانیم نصفه شب زنگ بزنیم  و بگوییم : پاشو بیا اینجا و اگر دوستمان پرسید چی شده؟ بگوییم :حرف نزن فقط بیا.  ووقتی دوستمان بی هیچ حرفی آمد خیالمان راحت باشد که در این دنیا تنها نیستیم
با دوستانمان می توانیم حرف نزنیم  کاری نکنیم جایی نرویم و فقط از اینکه هستند خوشحال و خوشبخت باشیم    
سروش صح
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مهدی عزیز مطلب زیبایی رو از سروش صحت انتخاب کردید برای ما بسیار عالی
 
 
 ارسالی از:سارا
 

قوانین مورفی را یاد بگیرید ولی استفاده نکنید!

*وقتی جوراب پاته، حتما دمپایی دستشویی خیسه!

*اگه سال تا سال یه قرون تو جیبت نباشه مامان و بابات نمی فهمند، کافی یه نخ سیگار تو جیبت باشه همه میفهمن!

*موقع فوتبال نگاه کردن هشتاد دقیقه میشینی چش تو چش تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افته، یه دقیقه میری دستشویی، میای میبینی بازی 2-2 تموم شده!

*هرچقدر هم دلیل منطقی واسه خرید یه چیز داشته باشی، همیشه یکی اون نزدیکی ها هست که بگه سرت کلاه گذاشتن عجیب!
*وقتی پیاده باشی تاکسی گیرت نمی آد، اما وقتی با ماشین باشی توی ترافیکی از تاکسی ها گیر می کنی.

*هروقت گرسنه میای خونه، اون شب اتفاقی غذا ندارین. اما یه شب که بیرون غذا می خوری وقتی میای خونه می بینی غذای مورد علاقت رو درست کردن.

*تو یه ظرف آجیل اولین چیزی که می خوری یه بادوم تلخه.

*موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه. دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی.

*سر جلسه به دوستت که هیچی نخونده کل سوال ها رو برسونی و برگه هاتون با هم مو نزنه، نمره اون بیشتر می شه. این از قوانین ثابت مورفی هستش، شک نکن!

*اگه یک بار سر کلاس نری و استاد بگه جلسه بعد امتحانه، هیشکی بهت خبر نمیده! اما امان از اون روزی که یکی از اساتید حذف کنه، شونصد نفر یادت می افتن و بابای گوشیت رو در میارن از بس مسیج میدن که فلانی، استاد گفت حذفی!
*برای موفق شدن تنها یک راه وجود دارد، اما برای شکست خوردن راه های زیاد.

*اگه یه ماشین صفر بخری، هرچقدر هم مواظبش باشی و سعی کنی جای مطمئنی پارکش کنی، بازم خط روش می افته، ولی ماشین کهنه داغونت رو بزار وسط اتوبان کرج، شب بیا سالم برش دار.

*یه وقت هایی که خیلی عجله داری اگه لاستیک هواپیما هم زیر ماشین انداخته باشی، میای می بینی 2تاش پنچره!

*دقیقا همون روزی که 5 دقیقه دیرتر بیدار شدی تمام وسایلت مفقود میشن!

*دقیقا وقتی جفت دستات تا آرنج گریسی یا گلی هستش، چشمت خارش می گیره!

*اگر یک تاریخ برای شما خیلی مهمه، 10 روز قبل از اون یادتونه و دقیقا همون روز یادتون میره. 355 روز بعدش هم دارید حرص از یادرفتنش رو می خورید. این قضیه فقط تا وقتی که اون تاریخ مهمه ادامه داره و بعدش برعکس میشه.

*اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد
 
ارسالی از:محسن ونکی
 

سلام به همه بچه های با حال مارشال.می دونم خوبید اخه گروپ به این نازی مگه میشه بد باشید.

حاج فرهاد دمه شما هم گرم دیگه ایمیل میدیم درج نمی کنی دیگه باشه(البته انگیسی بودا

امیر جان بابت این گروهتم ممنون حال دادی ایشالا هر روز بهتر بشه.

خوب دیگه برم که داره کلاسم شروع میشه.

روزتون خوش 

 

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام محسن عزیز بعضی اوقات من اگه فرصت کنم ایمیل های انگلیسی هم برگردان می کنم و بعضی وقت ها نه پس ترجیحاً ایمیل ها رو فارسی ارسال کنید.

 

 
ارسالی از:نیلوفر
سلام انشالله که همگی خوب و خوشین؟
امیر آقا ماشالله این همه انرژی رو از کجا میارین؟ راستی شنیدم آقا مصطفی هم خدمتشون فعلا افتاده کرج امیدوارم بعد آموزش هم جای دوری نرن. و به سلامتی روز برگشتنشونو تبریک بگیم.  این روزا امتحانات که شروع میشه دیگه زیاد فرصت نمیکنم ایمیلهاتونو بخونم دعا کنین نتیجه خوبی بگیرم. دوستون دارم دلتنگتون میشم
 
   
 
ارسالی از:مژده طهماسبی
 
سلام و عرض ادب
ارزوي هميشه من ؛سلامتي و شادابي و موفقيت براي همه دوستان  مارشالي است
هوا يكي دو روزه سردتر شده.. من هم كه از اون دسته ادمهاي سرمايي... همش تجسم ميكنم كه كاش توي فصل تابستون بودم و با افتاب گرم .. شايد يك ذره گرمم شد...
شماره قبل در مورد بالش مطلبي نوشته بودم كه امروز ادامه اون رو براتون مينويسم.. اميدوارم خوابهاي خوب خوب ببينيد و با ارامش در بالشهاي گرم و نرمتون بخوابيد.
------
اسفنج بهتر است يا پر؟
بالش هاي پر شده از پر كه از پرز لايه زيرين پرهاي غاز يا اردك پر شده اند ؛ نرمترين و گران ترين نوع بالش هستند. براي تعادل بيشتر شما ميتوانيد بالش خود را از مخلوط پر و كرك يا پر خالص كه كمي سفت تر است انتخاب كنيد. بالش هاي پر شده از الياف پلي استري نازك و نرم هستند و قيمت مناسبي دارند. اما ممكن است در اثر شست و شو در آن برآمدگي ايجاد شود و قلنبه قلنبه شوند كه اين ميتواند براي گردن شما مشكل ايجاد كند. بالش هاي اسفنجي نيز بسيار نرم هستند و اشكال گوناگون منحني مانندي دارند كه از گردن و سر محافظت ميكنند و خود به خود حالت سر را به خود ميگيرند. اما اكثر متخصصان مي گويند بالش هاي اسفنجي كه قيمت هاي بالا تري نسبت به بقيه بالش ها دارند نسبت به آنها كه ارزانتر هستند از نظر راحتي هيچ گونه برتري ندارند.
بالش هاي خاص براي افراد خاص:
بالش هايي وجود دارند كه براي افراد خاصي طراحي شده اند. مانند بالش هاي ضد آلرژي كه از مواد تركيبي درست شده اند و مخصوص افرادي هستند كه به پر حساسيت دارند. اين بالش ها به طور قابل ملاحظه اي نسبت به بالش هاي از جنس پر ؛ محافظت بهتري در برابر گرد و غبارهاي بسيار ريز و ذراتي كه در پر وجود دارند هست.برخي از افراد نسبت به دماي بالش ها حساس هستند. اين افراد بايد از بالشي استفاده كنند كه باعث گرم كردن سر و تعرق آن نشود. اين نوع بالش ها ؛ بالش هاي خنكي هستند كه از دانه هاي ريزي پر شده اند كه گرما را جذب ميكنند و طوري از سطح آن خارج ميكنند كه صورت را خنك نگه ميدارند. با اين بالش ها شما مجبور نيستيد براي خنك شدن مرتب بالش خود را برگردانيد. بالش هايي هم وجود دارند كه مخصوص كساني است كه از گردن درد رنج ميبرند. اين بالش ها كه در طرح ها و اندازه هاي گوناگوني در درسترس هستند براي محافظت بيشتر از گردن طراحي شده اند. با اين كه مطالعات زيادي مبني بر كارامد بودن اين بالش ها صورت نگرفته است اما پس از مدتي استفاده از ان متوجه كارايي خوب ان خواهيد شد.
بالش هايي كه درمان ميكنند:
بالش هاي شيبدار مثلي شكلي در بازار موجود است كه براي افرادي كه دچار سوزش معده هستند بسيار مناسب است. زمان خوابيدن روي اين بالش ها هنگامي كه طاق از مي خوابيد ؛ مري از شكم بالاتر قرار ميگيرد كه اين مانع از برگشت اسيد معده كه سبب به وجود آمدن سوزش معده است ؛ ميشود. با اين حال برخي از اين افراد به دليل اين كه روي اين بالش ها سر مي خورند  نمي توانند از انها استفاده كنند.
وقتي خانم هاي باردار به سه ماهه دوم بارداري خود مي رسند ؛ براي خوابيدن راحت دچار مشكل ميشوند. كه براي حل  ان بالش هاي مخصوص مادران باردار طراحي شده است. اين نوع بالش ها چند نوع طرح مختلف دارند كه از منحني كوچك به شكل U تشكيل شده است كه براي تكيه دادن شكم و بدن به آن طراحي شده است و هنگام خوابيدن به پهلو از سر و رانها و كمر و پاها محافظت ميكند.
اما نوع ديگري از بالش ها بسيار جالب هستند. آنها بالش هاي صوتي هستند كه براي افرادي تهيه شده كه هنگام خواب دوست دارند به موسيقي هاي آرامش بخش گوش دهند. اين بالش با يك گوشي استاندارد به يك منبع صوتي وصل ميشود و لايه اي دارد كه رويه اسپيكرها را ازآن درست ميكنند تا موسيقي را با صدايي آرام  پخش كند كه فقط كسي كه روي آن خوابيده بتواند صدا را بشنود. برخي از اين بالش هاي صوتي ميتوانند مانند يك ساعت زنگدار عمل كرده و صبح ها فرد را از خواب بيدار كنند.
موفق باشيد
خوابهاي خوب ببينيد
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژده گرامی ممنون بابت ارسال مطلب مفیدتون از سرما هم نگو که بدجور زمین گیرم کرده.
 
 
ارسالی از: سارا شیرزاد
سلام خدمت فرهادجان و اميرجان اميدوارم هميشه سرحال و قبراق ادامه بديد و ازخدا ميخواهم كه دشمنان مارشال را هدايت كنه اگه هدايت نميشن به زمين گرمشان بزنه
 
واقعان شرم نمي كنن براشون فقط ميتونم متاسف باشم
 
از اين شعر خيلي خوشم اومد تقديم مي كنم به همه دوستان مارشالي
 
 
تو را صدا کردم
تو عطر بودی و نور
تو نور بودی و عطر گریز رنگ,خیال
درون دیده ی من ابر بود و باران بود
صدای سوت ترن
صوت,سوکواران بود
ز پشت پرده ی باران
تو را نمی دیدم
تو را ، که میرفتی
مرا نمی دیدی
مرا،که می ماندم
میان ماندن و رفتن
حصار فاصله
فرسنگهای سنگی بود
غروب غمزدگی
سایه های دلتنگی
.
.
تو را صدا کردم
تو رفتی و گل و ریحان تو را صدا کردند
و برگ برگ, درختان تو را صدا کردند
صدای برگ,درختان
صدای گلها را
سرشک دیده ی من ناله ی تمنا را،
نه دیدی و نه شنیدی
ترن تو را می برد
ترن تو را به تب و تاب تا کجا می برد؟
و من
حصار فاصله فرسنگهای آهن را
غروب غمزده در لحظه های رفتن را
نظاره می کردم...
حمید مصدق
 
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام خانم شیرزاد از لطفتون ممنون انتخاب زیبایی هم از مصدق داشتید
 
 
ارسالی از: فائزه پور حسینی 
همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم

که با هر بار تراشیده شدن، کوچک و کوچک تر میشود�

ولی پدر ...
 
یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند

خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست

فقط هیچ کس نمیبیند و نمیداند که چقدر دیگر میتواند بنویسد �

بیایید قدردان باشیم
 
 
ارسالی از نسرین
سلام به همه دوستای مارشالی وگل خودم
یه مدت نبودم دلم برای همه تنگ شده بود.
و اما ...
 
در جواب مهدی عزیز که چرا ما همیشه دنبال بهترینیم در حالی که بهترین جلو چشمامون رو نمیبینیم ، البته جواب قاطعی ندارم این فقط نظر شخصی خودمه... ولی این ممکنه  به این دلیل باشه  که اغلب ماآدمها از داشته هاشون راضی نیستیم و باورمون نمیشه که ممکنه اون چیزی که همیشه چشم به راهش بودیم همینی باشه که الان داریم بهش نگاه میکنیم و فقط کافیه دستمون رو دراز کنیم تا برای همیشه مال خودمون بشه.. یا اینکه  با همین آدمها و اشیائی که نزدیکمون هستن، باهاشون در ارتباطیم، باهاشون زندگی میکنیم یا سرراهمون هستن هم میشه شاد زندگی کرد و احساس خوشبختی کرد و این شاید به این دلیل باشه که شناخت کافی از خودمون و نیازهامون نداریم یا قدردان نعمتهایی که بهمون داده شده نیستیم یا اونها رو بزرگ و فوق العاده نمیدونیم همش منتظر یه چیز خارق العده هستیم که هنوز هم برامون اتفاق نیفتاده این خیره شدن به افق آینده باعث میشه که از دور و بر خودمون غافل بشیم .
 مهدی جان من نمیدونم که این حرفم چقدر میتونه به حرف دل تو ارتباط داشته باشه ولی میخوام یه چیز رو با تمام وجودت باور کنی و اون اینه که اون بهترین نه جلو چشم تو، که توی وجود خود توست. اون بهترین خود تو هستی! اگر این رو باور کنی دیگه دنبال بهترین نمیگردی چون همیشه همراهته ...!
برات آرزوی شادی وداشتن احساس رضایت در تمام مراحل زندگیت رو دارم.
 
  دوستتون دارم زیییییییییییییییییییییییییاد
پایدار و پاینده باشید
 نسرین دوست شما
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام نسرین گرامی از اینکه مجدداً با ستون مارشالی همراه هستید خوسحالم منم با شما موافقم
 
 
ارسالی از ابوالفضل
برای تمام چيزهای منفی كه ما بخود می‌گوييم، خداوند پاسخ مثبتي دارد،
تو گفتی �آن غير ممكن است�، خداوند پاسخ داد �همه چيز ممكن است�،
تو گفتی �هيچ كس واقعاً مرا دوست ندارد�، خداوند پاسخ داد �من تو را دوست دارم�،
تو گفتی �من بسيار خسته هستم�، خداوند پاسخ داد �من به تو آرامش خواهم داد�،
تو گفتی �من توان ادامه دادن ندارم�، خداوند پاسخ داد �رحمت من كافی است�،
تو گفتی �من نمی‌توانم مشكلات را حل كنم�، خداوند پاسخ داد �من گامهای تو را هدايت خواهم كرد�،
تو گفتی �من نمی‌توانم آن را انجام دهم�، خداوند پاسخ داد �تو هر كاری را با من می‌توانی به انجام برسانی�،
تو گفتی �آن ارزشش را ندارد�، خداوند پاسخ داد �آن ارزش پيدا خواهد كرد�،
تو گفتی �من نمی‌توانم خود را ببخشم�، خداوند پاسخ داد �من تو را ‌بخشیده ام�،
تو گفتی �من می‌ترسم�، خداوند پاسخ داد �من روحی ترسو به تو نداده ام�،
تو گفتی �من هميشه نگران و نااميدم�، خداوند پاسخ داد �تمام نگرانی هايت را به دوش من بگذار�،
تو گفتی �من به اندازه كافی ايمان ندارم�، خداوند پاسخ داد �من به همه به يك اندازه ايمان داده ام�،
تو گفتی �من به اندازه كافی باهوش نيستم�، خداوند پاسخ داد �من به تو عقل داده ام�،
تو گفتی �من احساس تنهايی می‌كنم�، خداوند پاسخ داد
�من هرگز تو را ترك نخواهم كرد�،
 
ارسالی از عهدیه
خطاکردم که دل را درپریشانی رها کردم / خدا را بردم از یاد و به ویلانی وفا  کردم/   نمی دانم کجایم٬کیستم٬دنیا رهایم کن /   که از ناباوری دستم به دست عابری دادم /  جفا کردو مرا آتش زد و.... رفت / چه خوش خاطر به پایش من وفا کردم/  به اوگفتم که نفرینم به جانت هست باقی  /   ولی هر دم برایش من دعا کردم...
   عهديه
ارسالی از عباس معتمدی راد
اول از مریم خانم بابت مطلب قشنگی که فرستادن تشکر میکنم چقدر خوب میشد یادی از دکتر علی شریعتی نویسنده مطلب دوست داشتن از عشق برتر است میکردنند
هر چند ممکن است نمیدونستند این مطلب در کتاب کویر دکتر است وعزیزانی که دوست دارن می تونند به اون کتاب مراجعه کنند واز دنیایی از گفته ها وتفکرات دکتر استفاده کنند
در ادامه یک مطلب مینویسم به امیداینکه  تمامی دوستان مارشالی نیک بخت باشند
 

آیا شما واقعا� عاشقید ؟! � ۲۰ راه برای تشخیص عشق واقعی
گرایش بین زن و مرد در نوع خود میتواند مفید یا مضر باشد . البته بیشتر ما حداقل یک بار در زندگی تمایل قوی را نسبت به فرد مخالف حس کرده ایم ، خوب! ، این حس در مورد روابط معمولی شاید بتواند موثر باشد ولی در مورد مسئله ی ازدواج اگر بخواهیم تنها با اکتفا به این تمایلات و بدون توجه به معیارهای دیگر روان شناسی ،تصمیمی بگیریم ، ویران کننده است ، چرا که نتیجه ای جز رنج ، ترس از آینده ، تحلیل انرژی و در آخر ، در فاصله زمانی کم دچار افسردگی و سرخوردگی می شویم ! ، در تنهایی و با صداقت کامل با خود به نکات زیر توجه کنید . مطمئنا� در آخر می توانید به این سوال پاسخ دهید که آیا شما واقعا� عاشق هستید یا � ؟!:
یک تمایل و گرایش مفید چیست ؟ چطور می توانید بفهمید که شخص مورد علاقه شما همان کسی است که می خواهید ؟!
-با او بسیار راحت هستید ، گویی که سالهاست او را می شناسید 1-
-2- در بسیاری از موارد با یکدیگر هم عقیده هستید مثل باورهای فردی ، ارزشها، اهداف و فلسفه ی زندگی .
3-وجود حس تساوی با هم ، به طوری که هیچ کدام از شما دو نفر ، خود را برتر از دیگری نمی داند.
-4-از امور روزمره یکدیگر آگاه هستید و در این روابط برای هم حس سرزندگی و شادابی روحی را به ارمغان می آورید.
-5- با یکدیگر راحت هستید و احساس غریبی نمی کنید ، روز به روز شادی و صمیمیت بین شما بیشتر می شود.
- 6- روح و روان یکدیگر را با توجهات متقابل ، تحسین ، تایید و تمجیدها زنده می کنید و به این صورت است که زندگی رمانتیکی را تجربه خواهید کرد.
-از اینکه اوقات بیشتری را در کنار هم باشید لذت می برید و از هم خسته نمی شوید 7-
-همیشه نسبت به او گرایش دارید و این حس با هم بودن بیشتر و بیشتر می شود.8-
-9- در همه حال برای پیشرفت یکدیگر تلاش می کنید ولی نه در آن حد که هر یک از شما احیانا� استقلال شخصی خود را از دست داده باشید!
- 10- در حفظ صمیمیت بیشتر رابطه و حل مشکلات زندگیتان در مقایسه با زوج هایی که بدون این حس و تنها بطور رسمی با هم ازدواج کرده اند ، موفق تر هستید.
- 11- با هم گرم ، قابل انعطاف ،صمیمی ، رئوف و دلسوز یکدیگر هستید و و هر دو بر آنید تا این این عواطف هر روز افزون شود.
- 12براحتی از اشتباهات هم چشم پوشی می کنید و دوباره روابط شما به همان نزدیکی قبل باقی است .
- 13-احساس می کنید که متعلق به هم هستید ( البته این حالت نباید با احساس تحت کنترل بودن یا مالکیت همراه باشد) و دیگران شما را زوجی خوشبخت و جدانشدنی می دانند.
- 14-با گذشت ، فداکاری و بزرگ نکردن اشتباهات یکدیگر ، در کنار هم احساس امنیت می کنید و هیچ ترسی بابت از دست دادن هم ندارید .
 � عواطف و امیال جنسی شما نسبت به هم بسیار قوی و غیر قابل اجتناب است.15-
- 16-نا خود آگاه احساسات و عواطف جنسی خود را نسبت به هم نشان می دهید و نه از روی عادت ، در این حالت است که امنیت روحی ایجاد می شود و خیال هر دو طرف بابت عدم وجود انحرافات اخلاقی در یکدیگر راحت است .
- همیشه در دسترس هم هستید و می توانید روی وجود هم حساب کنید.17-
- بین شما انرژی های مثبت زیادی است که حس اشتیاق به زندگی را افزون می کند .18
- با گذشت زمان روابط شما مستحکم تر شده است .19-
 20-روابط شما طوری بر یکدیگر تاثیر داشته که اگر با خودتان رو راست باشید می بینید که شما شخصی بهتر و متفاوت نسبت به گذشته هستید.
امیدورایم پس از تمرکز روی مطالب فوق ، رابطه ای که در ذهن داشتید همانی باشد که خواستید ، در غیر این صورت بهتراست تجدید نظر کنید ، بدون شک قطع رابطه ی غلط با وجود وابستگی ، بسیار دردآور است ولی این درد بیشتر از رنجی نیست که با ادامه این رابطه مجبور می شوید تا آخر عمر تحمل کنید
 
ارسالی از زینت حسینی
سلام به همه دوستان محله مارشال اميدوارم حال همتون خوب خوب باشه و عزاداريهاتون مقبول . انشاءا... كه همه حاجتهاشونو به بهترين شكل بگيرن وخداوند همه مريضها رو به حرمت امام حسين شفا بده.
خواستم به اين وسيله از خانم طهماسبي بابت زحماتي كه مي‌كشند و بابت مطالب خوب و ارزندشون تشكر كنم من كه واقعا استفاده ميكنم اميدوارم هميشه سلامت و سرحال باشين. راستش من هم به انرژي‌هاي مثبت و منفي معتقدم چون خيلي در اطرافم به اين مسائل برخورد كردم بخصوص در محيط كار و يا حتي آشناها. مثلا بارها پيش اومده كه فردي را براي اولين بار در جمعي ديدم و بدون هيچ آشنايي قبلي و يا شناختي از اون فرد اصلا خوشم نيامده و بدون اينكه ارتباط كاري با هم داشته باشيم هيچ وقت احساس خوبي از ديدنش به من دست نميداده و حس ميكردم كه از ديدن اون شخص انرژي منفي دريافت ميكردم بعد از مدتها منفي بودن اون شخص (از لحاظ شخصيتي و يا اخلاقي ...) به من ثابت شده و يا برعكس؛ بارها با افرادي برخورد كردم كه بدون هيچ شناخت و آشنايي قبلي از اون شخص خوشم اومده و هميشه از ديدنش احساس خوبي بهم دست ميداده و احساس ميكردم كه انرژي مثبت گرفتم و يا بعد از مدتي ميفهميدم كه چقدر وجه اشتراك داريم و چقدر خصوصيات اخلاقي اين اشخاص با من جور دراومده و بعدها خيلي جاها تونستيم به هم كمك كنيم و حتي دوستان خوبي براي هم باشيم. بهرحال اينها از تجربيات من بود اميدوارم تونسته باشم با ارايه نظرم حق مطلب را ادا كرده باشم .
 
در آخرمطلبي را كه در جايي خوندم و برام جالب بود براي شما عزيزان هم ميفرستم اميدوام شما هم خوشتون بياد.
حاج محمد اسماعیل دولابی، از اساتید بزرگ اخلاق و عرفان، حکایتی جالب و درس آموز درباره نزدیکی به خداوند متعال دارد  با عنوان "فرار به سوی خدا" بر پایه این حکایت ایشان عنوان کرده اند:
می‌گویند پسری در خانه خیلی شلوغ‌کاری کرده بود. همه‌ی اوضاع را به هم ریخته بود.وقتی پدر وارد شد، مادر شکایت او را به پدرش کرد. پدر که خستگی و ناراحتی بیرون را هم داشت، شلاق را برداشت.
پسر دید امروز اوضاع خیلی بی‌ریخت است، همه‌ی درها هم بسته است، وقتی پدر شلاق را بالا برد، پسر دید کجا فرار کند؟ راه فراری ندارد! خودش را به سینه‌ی پدر چسباند. شلاق هم در دست پدر شل شد و افتاد.

شما هم هر وقت دیدید اوضاع بی‌ریخت است به سوی خدا فرار کنید. 
هر کجا متوحش شدید راه فرار به سوی خداست

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام زینت گرامی ممنون از پیام ارسالیتون
 
ارسالی از منیژه امیری
تاج از فرق فلک برداشتن ، جاودان آن تاج  بر سرداشتن :   در بهشت آرزو ره یافتن،   
هر نفس شهدی به ساغر داشتن ، روز در انواع نعمت ها و ناز، شب بتی چون ماه در بر داشتن ،
صبح از بام جهان چون آفتاب ، روی گیتی را منور داشتن ، شامگه چون ماه رویا آفرین،
ناز بر افلاک اختر داشتن ، چون صبا در مزرع سبز فلک ، بال در بال کبوتر داشتن،
حشمت و جاه سلیمانی یافتن ، شوکت و فر سکندر داشتن ، تا ابد در اوج قدرت زیستن،
ملک هستی را مسخر داشتن ، برتو ارزانی که ما را خوش تر است : لذت یک لحظه "مادر" داشتن !
بیایید به هم قول بدیم قدر مادران را بدانیم هر چی که هستند اگر کسی هم مثل من مادر ندارد همیشه یادش باشه که وجودش بعد از خدا از کی هست . با تشکر از تمام مارشالیهای گرامی که زحمت می کشند و پیامهای شاد می فرستند واقعاً از شما ممنونم و تولد مارشال را به همه تبریک می گویم . با تشکر منیژه
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام منیژه گرامی ممنون از مطلب زیبایی که ارسال کردید واقعاً هم همینطوره امیدوارم هیجوقت کاری نکنیم که مادرمون رو برنجونیم
 
 
 
ارسالی از سنا
سلام . من تا حالا با شما گپ نزدم ولی مطلب امروز (یعنی چشم زدن ) را که خوندم دوست داشتم جواب حرفتون بدم چشم زدن یک چیز اثبات شده است که در قرآن هم قید شده  ولی نباید این امر باعث بشه که آدما افراط کنند و هر چی اتفاق میفته را پای چشم خوردن بزارن
 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
 
 
 
   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ marshal-Group-modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join marshal-Group-modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment