Tuesday 24 May 2011

|| Persian Fun || - Download Game Hayee 2011 >> Pc + Xbox va ,, <<



  در این ایمیل سورپزایز های ویژه ای برای شما داریم .....

برترین های دانلود رایگان :

 
 
 
 

دانلود بازی مهیج و فوق العاده زیبای DiRT 3 XBOX360

 

DiRT 3 دانلود بازی مهیج و فوق العاده زیبای DiRT 3 XBOX360

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی دانلود بازی پر طرفدار و مهیج DiRT 3 که با ۲ نسخه قبل خود دنیا و سبک جدیدی از بازی های اتومبیل رانی را عرضه نمود در روزهای آینده این بازی برای PC هم منتشر خواهد شد.

استودیوی Codemasters می گوید که این بازی بزرگتر و بهتر از DiRT 2 خواهد شد. آن ها بازی را به همان روال رالی اولیه بازگرداندند. به نظر واقعا این طور است، چون به طور کلی DiRT 3 بسیار بزرگتر از DiRT 2 است و سه برابر نسبت به گذشته مسابقاتش بیشتر شده اند. همچنین اینبار قسمت ورزشگاه هم به بازی اضافه شده است. بزرگ تر شدن در این بازی واقعا به معنی کلمه است، جاده ها بیش از قبل هستند (اینبار زمین های برفی هم وجود دارند)، Modeهای بیشتری در بازی وجود دارند (همچنین حالت Outbreak)، ماشین های بیشتری در اختیار دارید (پوشش کامل از ۵۰ سال ماشین های رالی)، بخش چندنفره و Split-Screen را هم اضافه کنید. اخیراً Codemasters بازی را به مطبوعات نشان داده که در آن ها دو جاده قابل بازی و همچنین حالت Gymkhana یا همان ورزشگاه بوده اند. هر سه این تجربه ها فوق العاده بودند و نوید یک شاهکار دیگر را می دهند. اولین جاده در حومه کشور سوئد است که یک Audi Sport Quattro در اختیار دارید. یکی از نکاتی که سریعا متوجه آن می شوید، تغییرات در هندلینگ و لرزش است که حتی Codemasters در این قسمت هم لرزش در اثر تغییر مسیر از جاده خاکی به سنگفرش را هم ارتقاء داده است. Codemasters قصد دارد در همه حالت احساس رانندگی و مسابقه را به شما القاء کند و شما را غرق آن دنیا کند و در این کار هم واقعا موفق بوده است. گرافیک بازی باور نکردنی است.
موتور بازی همانی است که در F1 2011 و Operation Flashpoint: Red River استفاده شده، پس بازی نه تنها بافت های دیدنی دارد، بلکه نورپردازی و سایه بی نظری هم در آن شاهد هستیم. قطعا DiRT 3 روی Xbox 360 بسیار دیدنی است، ولی نسخه PC به لطف بهره بری از Direct X 11 مسلما باور نکردنی خواهد بود. فیزیک آسیب پذیری هم بسیار واقعی و بدون نقص کار شده و مطمئنم بسیاری از بازیکن ها وقت زیادی برای خراب کردن ماشین و مشاهده فیزیک بی نظیر آن خواهند کرد و وقتی ویدئوی تخریب شدن ماشین را در حالت صحنه آهسته مشاهده می کنید، بیشتر به عمق آن پی می برید.

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


L.A Noire sibdownload دانلود بازی جدید و استثنایی L.A Noire 2011 XBOX360

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی دانلود بازی فوق العاده استثنایی و شاهکار جدید شرکت Rock Star به اسم L.A Noire برای کنسول XBOX که خیلی از دوستان درخواست کرده بودند. این بازی یکی از شاهکار های کمپانی Rock Star بعد از بازی GTA میباشد که به نظر منتقدان این بازی پا را حتی فراتر از بازی GTA نهاده و آن را بیشتر به واقعیت نزدیک تر و جذاب تر نموده است. L.A. Noire وقایع بین سالهای دهه ی ۴۰ و ۵۰ را روایت می کند. داستان بازی در شهر Los Angeles ، در سال ۱۹۴۷ اتفاق می افتد. شما در نقش جوانی شجاع به نام Cole Phelps می باشید. وی کاراگاهی با تجربه است که در سازمان LAPD ( Los Angeles Police Department ) مشغول بکار است. دیگر اعضای سازمان برای وی احترام خاصی قائل اند و برای ماموریت های سخت و راز آلود ، روی او حساب زیادی باز می کنند. بنابراین در طول داستان بازی ، Cole بیشتر به پرونده هایی می پردازد که در آن راز و رمزهای بسیاری نهفته است. گروه تبهکاری در شهر، جدیدا فعالیت خود را آغاز کرده اند. کار آنها زورگیری ، دزدی اموال عمومی و اذیت و آزار مردم می باشد. حال وظیفه ی Cole این است که به عنوان یک کاراگاه ، به مخالف با آنها و ریشه کن کردن نسل آنان بپردازد. گاهی اوقات در طول بازی ، شما میبایست از برخی افراد که توسط تیم LAPD دستگیر می شوند ، بازجویی نمایید ، از این رو ، اگر این اعمال را انجام ندهید ، نمی توانید اطلاعات لازم را مورد گروه تبهکار بدست آورید. همچنین حضور در صحنه های قتل و جمع آوری شواهد از آن محل ها ، اطلاعات و جزئیات زیادی را از آن گروه نصیب شما می نماید. نقد کامل در ادامه مطلب . . .

 

| بازی شامل ۳ DVD و ۱۹ گیگابایت حجم میباشد|

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود بازی داستانی و فوق العاده زیبای Fable III PC 2011

 

fable 3 دانلود بازی داستانی و فوق العاده زیبای Fable III PC 2011

| + لینک خرید پستی |

دانلود بازی بسیار زیبا و پر طرفدار Fable 3 که خیلی ها منتظر این بازی بودند و کسانی که نسخه ۲ این بازی رو تموم کردن و در داستانش غرق شدند میتونند دوباره این بازی رو ادامه بدند و از انجامش لذت ببرند.

داستان نسخه سوم چند سال بعد از نسخه دوم است و باز هم در سرزمین افسانه ای آلبیون دنبال می شود. این بار دیگر در نقش یک شخصیت بی نام و نشان نیستید و در ابتدای بازی، شما پرنس سرزمین آلبیون و برادر پادشاه آن هستید. برادر شخصیت اول که بزرگتر از وی بوده و بعد از پدر به جانشینی او بر تخت پادشاهی نشسته، بر خلاف پدر خود انسانی بسیار ستمگر و بی فکر است. فقر و ظلم در سرزمین افزایش یافته، مردم اعتراض می کنند و همه از پادشاه ناراضی هستند. شما در نقش پرنس می توانید انسانی خوش قلب باشید و به برادر خود اعتراض کنید. اما برادر پرنس که به سبب قدرت، چشمانش رو به همه چیز بسته شده دستور زندانی کردن پرنس را می دهد. اما در این میان دو تن از مامورین وفادار به پادشاه پدر و با سابقه قصر، شما را نجات می دهند و . . .

 

System Required :
Minimum System Requirements
OPERATING SYSTEM: XP SP3, Vista, Windows 7
CPU: IIntel Core 2 Duo 2GHz or AMD Athlon X2 4000+
RAM: 2GB system memory
GRAPHICS: 256 MB Graphics Memory
SOUND: Direct X 9.0c compatible sound card and drivers
HARD DRIVE: 12 GB Free Space

Recommended System Requirements
OPERATING SYSTEM: XP SP3, Vista, Windows 7
CPU: Core to Duo 2.9 GHz
RAM: 4 GB system memory
GRAPHICS: 512 MB Graphics Memory
(nVidia GeForce 9800 GTX or ATI HD4800)
SOUND: Direct X 9.0c compatible sound card and drivers
HARD DRIVE: 12 GB Free Space
Supported video Cards:
Minimum i?? NVidia 7600GT or ATI HD 2600 Pro
Recommended i?? Nvidia 260GTX 896MB or ATI 5770 1GB or higher

 

| برای اولین بار از سایت های ایرانی نسخه معتبر SKIDROW |

| دانلود با حجم ۷٫۸ گیگابایت |

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود DLC جدید برای بازی Fallout: New Vegas

 

honestt heart sibdownload دانلود DLC جدید برای بازی Fallout: New Vegas

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی دانلود DLC جدید بازی بسیار محبوب Fallout: New Vegas با نام Honest Hearts که به تازگی  منتشر شده و قطعا بسیاری از طرفداران این بازی منتظر این DLC بودند. در این نسخه داستان جدید به همراه مراحل و اسلحه های جدید به بازی اضافه شده که قطعا تغییرات بسیاری رو توی بازی شاهد خواهیم با توجه به حجم بالای این DLC احتمال زیاد تا مدت زیادی همچنان در گیر و دار این بازی خواهیم بود. یکبار دیگه تاکید کنم DLC احتیاج داره که شما نسخه اصلی بازی رو اول نصب کنید و داشته باشید.

 

| دانلود به همراه کرک SKIDROW با حجم ۱٫۹ گیگابایت|

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


مجموعه ارزشمند نرم افزارهای کمپانی VSO

 

VSO Software Collection مجموعه ارزشمند نرم افزارهای کمپانی VSO

مجموعه جدید و بسیار حرفه ای نرم افزارهای کمپانی VSO با آخرین آپدیت ها، تهیه شده توسط تیم سیب دانلود برای اولین بار در بین سایت های ایرانی. کمپانی قدرتمند VSO در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیایی جزو یکی از برترین و پرطرفدارترین کمپانی های سازنده نرم افزار است. محصولات این کمپانی شامل نرم افزارهایی قدرتمند در زمینه ی کایبایبایب از جمله تبدیل، ریپ، رایت، کپی، ساخت منو� برای دی وی دی است. از جمله نرم افزارهای بسیار معروف و پرکاربرد این کمپانی می توان به VSO ConvertXtoDVD و VSO Blindwrite اشاره کرد. سایت سیب دانلود این مجموعه ارزشمند را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

نرم افزارهای موجود در این بسته :

VSO ConvertXtoDVD 4.1.19.365

VSO Blu-ray Converter Ultimate 1.2.0.14

VSO AVCHD Editor 0.4.2.25

VSO CopyToDVD 4.3.1.12c

VSO Blindwrite 6.3.1.6

VSO Inspector 2.1.0.6

VSO PhotoDVD 4.0.0.37

VSO Media Player 1.0.2.0

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید



مدیریت FTP با TurboFTP 6.30 Build 858

 

TurboFTP مدیریت FTP با TurboFTP 6.30 Build 858

 

TurboFTP نام نرم افزاری امن و قدرتمند در زمینه ی مدیریت بر روی FTP می باشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید به هاست خود متصل شده و به صورت کاملا امن به اتقال اطلاعات بپردازید و حتی به صورت همزمان دریافت و ارسال اطلاعات انجام دهید. در این نرم افزار عملیات هایی مانند آپلود ، دانلود ، حذف یا ایجاد دایرکتوری ، انتقال فایل ها از قسمتی از هاست به قسمت دیگر با سرعت بالا امکان پذیر است. همچنین این نرم افزار از پروتکل های مختلفی همچون SSL/TSL ، SFTP و SSH2 نیز به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


فشرده سازی فایل ها با PowerArchiver 2011 12.00.49 RC4

 

PowerArchiver فشرده سازی فایل ها با PowerArchiver 2011 12.00.49 RC4

 

PowerArchiver نام نرم افزاری کاربردی جهت فشرده سازی فایل ها می باشد. این نرم افزار با کاربرد آسان و ظاهر کاربر پسند خود ، به راحتی به شما اجازه دسترسی به ابزارها و ویژگی های قدرتمند یک نرم افزار فشرده ساز را می دهد. این نرم افزار قادر به پشتیبانی از اکثر فرمت های فشرده سازی مانند ۷-ZIP, ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و فرمت های فایل های ایمیج مانند ISO, BIN, IMG, NRG می باشد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


Game%20Jackal%20Pro اجرای بازی ها بدون نیاز به دیسک با Game Jackal Pro 4.1.1.5

 

Game Jackal Pro یک ابزار بسیار مفید برای افرادی است که می خواهند بازی شان را بدون نیاز به دیسک اجرا نمایند. استفاده آسان و نیاز نداشتن به دیسک بازی در هنگام اجرای آن از ویژگی های مفید این برنامه است. این نرم افزار می تواند از دیسک بازی شما کپی تهیه کرده و با دسکتاپی که پیش روی شما می گذارد ، اجرای آن بازی را در سیستم سریع تر کند که این کار بدون نیاز به دیسک بازی میسر خواهد بود.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


پشتیبان گیری از فایل ها با O&O DiskImage Professional 5.6 Build 18

 

O&O%20DiskImage%20Professional پشتیبان گیری از فایل ها با O&O DiskImage Professional 5.6 Build 18

 

O&O DiskImage Professional نام نرم افزاری در زمینه ی پشتیبان گیری از فایل ها و اطلاعات می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر به پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت یک فایل ایمیج می باشید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به زمان بندی خودکار جهت تهیه ی فایل های پشتیبان ، حفاظت از فایل های پشتیبان به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ، روش های مختلف پشتیبان گیری و � اشاره کرد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

Photodex%20ProShow%20Gold ساخت آلبوم های تصویری با Photodex ProShow Gold 4.52.3048

 

Photodex ProShow Gold نام نرم افزاری کاربردی در زمینه ساخت آلبوم های تصویری و تبدیل عکس به فیلم می باشد. این نرم افزار دارای افکت های گوناگون و جلوه های ویژه بسیار زیادی جهت زیبا سازی آلبوم های شما می باشد. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به ویرایش تصاویر ، اندازه و جهت قرار گیری آن ها قبل از ساخت آلبوم ، قابلیت قرار دادن آهنگ دلخواه بر روی آلبوم ، قابلیت زمان بندی نمایش تصاویر و همچنین به اشتراک گذاری آلبوم های ساخته شده اشاره کرد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


STOIK%20Smart%20Resizer تغییر سایز تصاویر بدون افت کیفیت با STOIK Smart Resizer 3.0.0.3940

 

STOIK Smart Resizer نام نرم افزاری مفید و قدرتمند در زمینه تغییر اندازه ی تصاویر تا ۱۰۰۰% بدون از دست دادن کیفیت می باشد. با استفاده از این نرم افزار تصاویر دیجیتالی خود را بدون از دست دادن کیفیت زوم نموده و اندازه ی آن را تغییر دهید. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تغییر اندازه تصاویر به صورت گروهی و با استفاده از الگوریتم های هوشمند اشاره کرد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

Auslogics%20File%20Recovery بازیابی قدرتمند فایل ها با Auslogics File Recovery 3.1.0.0

 

Auslogics File Recovery نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های پاک شده از روی سیستم می باشد. این نرم افزار قادر است تا کلیه فایل های روی هارد درایو مانند موزیک ها ، اسناد ، تصاویر و � را که به اشتباه توسط شما و خطاهای سیستمی پاک شده اند و یا توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته اند را بازیابی کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به قابلیت انتخاب درایور مورد نظر جهت اسکن ، قابلیت انتخاب نوع فایل مورد نظر جهت بازیابی ، پشتیبانی از انواع مختلف درایو ، USB Stick ها ، دوربین های دیجیتالی و مموری کارت ها ، پیش نمایش فایل ها قبل از عمل بازیابی و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره کرد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود بازی فکری و زیبای Portal 2 برای کنسول XBOX360

 

Google%20Earth%20Plus مشاهده کلیه نقاط کره زمین با Google Earth Plus 6.0.3.2197

 

Google Earth Plus این امکان را برای شما فراهم می کند تا با استفاده از تصاویر ماهواره ای ، نقشه ها و جستجوی قدرتمند گوگل ، اطلاعات مورد نیاز جغرافیای خود را همیشه در اختیار داشته باشید. با استفاده از کلیدهای کنترل کننده موجود در Google Earth قادر با مشاهده اطراف و همچنین بزرگنمایی مکان های دلخواه خود می باشید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به مشاهده ساختمان ها و فضاهای سبز به صورت سه بعدی ، جستجوی پارک ها ، مدارس ، رستوران ها ، هتل ها و � ، توانایی ذخیره و به اشتراک گذاری نتایج جستجو و همچنین پشتیبانی از زبان های مختلف اشاره کرد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


Trillian%20Astra%20PRO مسنجرهای معروف در کنار هم با Trillian Astra Pro 5.0 Build 33

 

Trillian Astra Pro نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا از نصب برنامه های مسنجر هر سایتی که در آن سایت ثبت نام کرده اید راحت شوید و تنها با نصب این برنامه بر همه ی حساب های کاربری خود مدیریت کنید. این نرم افزار از سایت های معروفی چون AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, IRC و � پشتیبانی می کند. این نرم افزار یکی از معروفترین نرم افزار ها در زمینه ی خود می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Trillian Astra Pro 5.0 Build 33:

 

- دسترسی به سرویس های AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger و IRC

- قابلیت گفتگو با دیگر کاربران در سایر برنامه های پیام رسان
� دارا بودن شکلک های تمامی سرویس های پیام رسان
� امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان
� بدون وجود تبلیغات اضافی
� محیط بسیار زیبا و سرگرم کننده
� بهینه سازی سرعت نرم افزار
� رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
� قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
� توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
� امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam
� محیطی بسیار زیبا و جذاب با پوسته های متنوع
� پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

- و �

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود مجموعه بازیها و نرم افزارهای اپل iPhone Games And Aps Pack 2011

 

Download%20Accelerator%20Plus نرم افزار مدیریت دانلود Download Accelerator Plus 9.6.0.7

 

Download Accelerator Plus نرم افزار مدیریت و شتاب دهنده سرعت دانلود می باشد که برای شما امکاناتی فراهم می نماید تا با نهایت سرعت و امنیت کامل به مدیریت و دریافت فایل ها از اینترنت بپردازید. از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به افزایش سرعت دانلود تا چندین برابر ، استفاده کم از حافظه سیستم ، سازگاری کامل با اکثر مرورگرهای وب موجود ، دانلود از سایت های ویدئویی ، سیستم آنتی ویروس و ده ها مورد دیگر نام برد که DAP را به دانلود منیجر محبوبی تبدیل نموده است.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


AnyToISO%20Converter%20Professional تبدیل Image به فرمت ISO با AnyToISO Converter Professional 3.2 Build 411

 

AnyToISO Converter Professional نام نرم افزاری کاربردی می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های Image را به فرمت ISO تبدیل کنند. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ایمیج های مختلف مانند BIN، MDF، PDI، CDI، NRG، B5I، IMG DAA، UIF به فرمت ISO را برای شما فراهم می کند. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فرمت های ایمیج را به فرمت ISO تبدیل نمایید.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


ویرایش سریع و آسان تصاویر با Ashampoo Photo Optimizer 4.0.1

Ashampoo%20Photo%20Optimizer ویرایش سریع و آسان تصاویر با Ashampoo Photo Optimizer 4.0.1

 

Ashampoo Photo Optimizer نرم افزاری سریع و کم حجم میباشد که به وسیله آن میتوانید به سرعت عکس های دیجیتال خود را ویرایش نمایید. نکته مثبت این برنامه کاربرد آسان آن میباشد و کاربران میتوانند به راحتی با آن کار کنند و برای استفاده از ابزار آن احتیاج به یادگیری و یا خواندن دستورالعمل خاصی نیست. این برنامه به شما کمک میکند تا برای ویرایش تصاویر خود به دنبال برنامه های حرفه ای و پیچیده نروید و به راحتی کاری که میخواهید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


مرورگر اینترنت گوگل کروم Google Chrome 13.0.767.1 Beta

Google%20Chrome مرورگر اینترنت گوگل کروم Google Chrome 13.0.767.1 Beta

 

Google Chrome مرورگری است که توسط شرکت گوگل به صورت مجانی برای کاربران ارائه شده. این مرورگر بسیار کم حجم با طراحی ساده به شکلی توسعه یافته که صفحات وب را با تکنولوژی پیشرفته خود به سریعترین ، آسان ترین و امن ترین شکل ممکن برای شما باز میکند. این مروگر با داشتن قابلیت ها و ابزار های مفید تمامی نیاز های کاربران را بر طرف کرده است. فقط کافیست چند حرف از آدرس سایت مورد نظرتان را در Address Bar تایپ کرده تا آدرس کامل را به شما پیشنهاد دهد و در صورت موجود نبودن برای شما جستجو کند.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


بهبود کارایی سیستم با PC Tools Registry Mechanic 2011 10.0.1.142

PC%20Tools%20Registry%20Mechanic بهبود کارایی سیستم با PC Tools Registry Mechanic 2011 10.0.1.142

 

PC Tools Registry Mechanic نام نرم افزاری مفید در زمینه ی پاکسازی رجیستری ویندوز می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر هستید تا به راحتی و و تنها با چند کلیک ، رجیستری ویندوز خود را بهینه سازید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به افزایش سرعت کامپیوتر ، رفع خطاهای ویندوز ، افزایش سرعت اجرای نرم افزار ها و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره کرد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


نرم افزار امنیتی PC Tools Internet Security 2011 8.0.0.653

PC%20Tools%20Internet%20Security نرم افزار امنیتی PC Tools Internet Security 2011 8.0.0.653

 

PC Tools Internet Security مجموعه کاملی از ابزارها برای امنیت شما در اینترنت است که از شما در این محیط با ادغام تمامی این ابزارها با یکدیگر محافظت مینماید. PC Tools با دلیل یکی کردن ابزار آنتی ویروس ، ضد جاسوسی ، ضد اسپم و فایروال در قالب یک محصول تاکنون برنده جوایز بین المللی متعددی گردیده و یک ابزار کارآمد را به شما معرفی میکند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Tools Internet Security 2011 8.0.0.653:

 

- شناسایی و حذف انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، کی لاگر ها و تهدیدات اینترنتی

- به روز رسانی مرتب برای حفاظت در مقابل آخرین تهدیدات شناخته شده

- حفاظت در برابر هکر ها ، مزاحمان و سایر نرم افزار های غیر مجاز و حملات شبکه

- فیلتر کردن اسپم برای محافظت در برابر ایمیل ناخواسته

- و �

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


نرم افزار امنیتی PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus 2011 8.0.0.653

PC%20Tools%20Spyware%20Doctor%20with%20AntiVirus نرم افزار امنیتی PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus 2011 8.0.0.653

 

PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus مجموعه کاملی از ابزارها برای امنیت شما در اینترنت است که از شما در این محیط با ادغام تمامی این ابزارها با یکدیگر محافظت مینماید. PC Tools با دلیل یکی کردن ابزار آنتی ویروس ، ضد جاسوسی ، ضد اسپم و فایروال در قالب یک محصول تاکنون برنده جوایز بین المللی متعددی گردیده و یک ابزار کارآمد را به شما معرفی میکند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus 2011 8.0.0.653:

 

- شناسایی و حذف انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، کی لاگر ها و تهدیدات اینترنتی

- به روز رسانی مرتب برای حفاظت در مقابل آخرین تهدیدات شناخته شده

- حفاظت در برابر هکر ها ، مزاحمان و سایر نرم افزار های غیر مجاز و حملات شبکه

- فیلتر کردن اسپم برای محافظت در برابر ایمیل ناخواسته

- و �

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


نرم افزار امنیتی PC Tools Spyware Doctor 2011 8.0.0.653

 

PC%20Tools%20Spyware%20Doctor نرم افزار امنیتی PC Tools Spyware Doctor 2011 8.0.0.653

 

PC Tools Spyware Doctor مجموعه کاملی از ابزارها برای امنیت شما در اینترنت است که از شما در این محیط با ادغام تمامی این ابزارها با یکدیگر محافظت مینماید. PC Tools با دلیل یکی کردن ابزار آنتی ویروس ، ضد جاسوسی ، ضد اسپم و فایروال در قالب یک محصول تاکنون برنده جوایز بین المللی متعددی گردیده و یک ابزار کارآمد را به شما معرفی میکند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Tools Spyware Doctor 2011 8.0.0.653:

 

- شناسایی و حذف انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، کی لاگر ها و تهدیدات اینترنتی

- به روز رسانی مرتب برای حفاظت در مقابل آخرین تهدیدات شناخته شده

- حفاظت در برابر هکر ها ، مزاحمان و سایر نرم افزار های غیر مجاز و حملات شبکه

- فیلتر کردن اسپم برای محافظت در برابر ایمیل ناخواسته

- و �

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


مدیریت ویدئو های اینترنتی Ashampoo ClipFinder HD 2.18

 

Ashampoo%20ClipFinder%20HD مدیریت ویدئو های اینترنتی Ashampoo ClipFinder HD 2.18

 

Ashampoo ClipFinder HD محصولی جدید از تولیدات کمپانی Ashampoo است که برای کاربرانی که با ویدئو های اینترنتی سروکار دارند بسیار کار آمد می باشد. این نرم افزار با جستجو در بیش از ۱۵ پرتال ویدئویی به شما کمک میکند که ویدئو های مورد نظر خود را به راحتی بیابید. اما این تنها امکانی نیست که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با این برنامه به طور مستقیم به مشاهده فیلم ، تبدیل و ذخیره ویدئو ها بر روی هارد دیسک خود تنها با یک کلیک بپردازید. زوم بر روی ویدئو در حال پخش توسط چرخ دکمه وسط ماوس و همچنین حالت Full Screen مد و دکمه های کنترلی از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


عویض چهره و بدن با Face Off Max 3.2.6.6

 

Face%20Off%20Max تعویض چهره و بدن با Face Off Max 3.2.6.6

 

آبا تا به حال عکس هایی دیده اید که سر یکی از دوستانتان بر روی بدن یک ورزشکار یا � باشد؟ شما هم با استفاده از نرم افزار قدرتمند Face Off Max میتوانید سر خود با یک عکس دیگر تلفیق داده و آن را مونتاژ نمایید. این نرم افزار دارای تصاویر آماده میباشد و تنها با انجام چند مرحله ی آسان بدون هیچ دانشی از فتوشاپ و گرافیک ، عکس خود را با گرافیک بالا مونتاژ کنید.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


مکالمه تصویری و ویدیویی رایگان با ooVoo 3.0.4.38

 

ooVoo مکالمه تصویری و ویدیویی رایگان با ooVoo 3.0.4.38

 

ooVoo نسل جدیدی در ارتباطات آنلاین به شمار می ‌رود. نرم‌ افزاری که می ‌توانید به کمک آن و به سادگی یک مکالمه ‌ی ویدیویی رو در رو با دوستان ، خانواده و هم‌ کلاسی ‌های خود برقرار کنید ؛ آن هم بدون توجه به این مطلب که آن ‌ها در کجای جهان باشند. این نرم ‌افزار به شما امکان می‌ دهد که در آن واحد با شش نفر تماس ویدیویی داشته و یک کنفرانس ویدیویی برگزار نمایید. استفاده از این نرم ‌افزار بسیار ساده و در عین حال هیجان ‌انگیز است.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


تجربه وبکم مجازی با Video2Webcam 3.2.3.8

 

Video2Webcam تجربه وبکم مجازی با Video2Webcam 3.2.3.8

 

Video2Webcam نرم افزاری است که با استفاده از آن قادر به نمایش کلیپ های تصویری مختلف به صورت وب کم مجازی در هنگام چت می باشید. با استفاده از این نرم افزار حتی در صورت نداشتن وب کم واقعی بر روی سیستم نیز می توانید کلیپ های خانگی تان را از طریق مسنجر با دوستان خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را با یکدیگر رقم بزنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از مسنجرهای معروف مانند یاهو مسنجر ، MSN مسنجر ، Skype ، ICQ ، Paltalk و � ، پشتیبانی از فرمت های تصویری avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv و همچنین سوییچ آسان و سریع بین وب کم واقعی و وب کم مجازی اشاره کرد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


مدیریت آسان FTP با SmartFTP Ultimate 4.0.1181.0

 

SmartFTP%20Ultimate مدیریت آسان FTP با SmartFTP Ultimate 4.0.1181.0

 

SmartFTP Ultimate یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه مدیریت حرفه ای FTP یا همان هاست اختصاصی می باشد. این نرم افزار به میزبان این امکان را می دهد تا در محیطی جذاب و گرافیکی به مدیریت بر روی فایل های خود بپردازد. برتری این نرم افزار نسبت به برنامه های دیگر در این زمینه ، سرعت فوق العاده بالا در عمل آپلود می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SmartFTP Ultimate 4.0.1181.0:

 

- توانایی دانلود و آپلود با پشتیبانی از ویژگی Drag & Drop

- توانایی انتقال فایل ها به سرور و بر عکس به صورت پوشه ای

- قابلیت ساخت Connection های مختلف برای وب سایت های گوناگون

- پشتیبانی از ویژگی Resume در انتقال فایل ها

- دارای ابزار نمایش جزئیات

- پشتیبانی از تمامی دستورات خط فرمانی

- دارای ابزار مقایسه فایل

- قابلیت ویرایش فایل ها بر روی سرور از طریق نرم افزار

- پشتیبانی از UTF-8

- قابلیت همگام سازی فایل ها و پوشه ها بر روی سرور و کامپیوتر Client

- اتصال مجدد به صورت خودکار در صورت قطع شدن ارتباط

- و �

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


ساخت اسلاید های آموزشی با Photodex ProShow Producer 4.52.3048

 

Photodex%20ProShow%20Producer ساخت اسلاید های آموزشی با Photodex ProShow Producer 4.52.3048

 

Photodex ProShow Producer نام نرم افزاری کاربردی در زمینه ی ساخت سریع آلبوم های دیجیتالی و اسلاید های حرفه ای می باشد. با استفاده از افکت های مختلفی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد قادر هستید تا در کمترین زمان ممکن اسلاید دلخواه خود را ساخته و آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت افزودن موزیک دلخواه خود ، ساخت اسلاید ها به صورت فرمت اجرایی EXE و فایل های ویدیویی ، رایت اسلاید های ساخته شده بر روی دی وی دی ، قابلیت افزودن متن دلخواه ، کاربرد راحت و آسان و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره کرد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


__._,_.___


__._,_.___


Persian fun Group !



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment