Thursday 29 December 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (134) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

 
 

 

 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
 
با شماره 134 از ستون مارشالی با شما هستم قبل از اینکه مطالب شما رو بخونیم تولد دوست و همکار عزیزم در گروه مارشال مدرن دکتر نریمان تدین نیا رو تبریک می گم و امیدوارم در این چندمین سال زندگی اش بالاخره این دکتراشو بگیره و دست از سر دانشگاه و علم برداره
نریمان جون تولدت مبارک

 

خب از هرچه که بگذریم از ستون مارشالی نمی تونیم بگذریم چند نکته رو به عرض برسونم و بعد نظرات شما رو می خونیم
1) با توجه به تور گروه مارشال مدرن در دوبی و حضور امیر حجوانی مدیریت گروه در این تور تا زمانی که ایشون برگردن (10 روز بعد) از شماره بعدی پیام هایی که به ایشون اختصاص داشته باشه رو در ستون قرار نمی دم تا برگشت امیر جان

 

2) دوستان در ارائه نظراتشون در ستون مارشالی آزاد هستن اما ما از پیام هایی که بر خلاف قوانین جاری در ایران باشن و یا توهین قلمداد بشه اجتناب می کنیم اگر هم با کسی یا نظری مشکلی دارید ادب رو رعایت کنید.

 

3) اگه دقت کرده باشید ستون مارشالی بعضی هفته ها مثل همین هفته به جای سه شنبه ،  چهارشنبه ارسال می شه که اونم با توجه به شرایط کاری من هستش که بهضی دوشنبه ها برام امکان ارسال ستون نیست به همین دلیل گاهاً روز های چهارشنبه با ستون مارشالی در خدمت شما هستم
 
 
 
با تشکر
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن

 

 
 
 
ارسالی از:مهدی آذر مهری (مستر فوتو)
 
میترسم تحریم رو کامل کنند، دیگه برای خانمها لوازم آرایش وارد نشه !!
فک کنید چه کابوسی جلوی چشامونه
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مستر فکر کردن هم بهش سخته لول

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : اونوقت تازه چهره واقعي قبل از سيمان كاري و منبت كاري برخي از دوستان رو ميشه ! لول

 
 
ارسالی از:ماهان
 
 سلام . من هنوز تو این موندم که چرا تا عید قربان و عید فطر میشه ، همه صداشون در میاد که آقا این عیدا

مالِ ما نیست ، مالِ عرباست !! بعد کریسمس که میشه ، همه بهَم اس ام اس میدن میگن مبارکه ، ایشالله

همیشه از این عیدا باشه !! بیخیال ، کی به حرف ما گوش میده     
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ماهان جان باز که تو شاکی شدی اشکال نداره اینم شده یه نوع کلاس واسه عده ای تو سخت نگیر
 
 
 
 
ارسالی از:امین عباسی

 
يه سلام گرم به دوستان خوبم در گروه مارشال ويه سلام مخصوص به مدير خوش تيپ و با كلاس گروه مارشال
 من با طلاق موافق نيستم ولي اعتقاد دارم همون جور كه يكي از شفاهاي خداوند مرگ هست طلاق هم ميتونه يه راهي باشه واسه جلوگيري از خيلي مشكلات بعدي
 
پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به امين خان گل استاد شما خودت خوشتيپي بقيه رو هم اين طور ميبيني؟ ... ميبينم كه نيشت باز شده واسه طلاق و طلاق بازي معلومه چسبيده بهت كلك ...
 
ارسالی از:مینا طاهری
 
سلام به همه نازنین های مارشالی ، میلاد پیامبر صلح و دوستی مسیح مبارک و امیدوارم همه دنیا در صلح و شادی غوطه ور باشند ، آقای حجوانی خیلی لطف داری مثل همیشه ممنونم که تولد من یادتون بود ،تولد برادر شما و بهترین دوست من " مژده طهماسبی " نازنین هم مبارک حالا به موقع ایمیل هاشون با ایمیل تبریک منفجر میکنیم!
دوستتون دارم مثل همیشه
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : چه تولد بازی شده دم همه زمستونیا گرم

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به مينا خانم مرسي از لطفت ايشاالله از سفر برگرديم با همون پكيج معروف گيشا منتظريم دلي از عزا در بياريم ...

 
ارسالی از:مهدی زکی زاده
 
وای از شیطان.....
 
یک مرتبه انسان نشود یاور شیطان
سرمی زند ،آرام به دل ، باورشیطان
 
یک روز قدم می زند انسان به هوس ....تا
اینکه شود از شوق پیام آور شیطان
 
ازلقمه ی مشکوک به جایی برسدکار
کزفعل حرامی شود او مظهر شیطان
 
آنکس که دلش خانه ی حق است و نکویی
برباد دهد آتش و خاکستر شیطان
 
وآنکس که به دنیا نظر خوش بنماید
درباغ دلش کاشته نیلوفر شیطان
 
اندیشه ی بد،شعله ی خشم و حسد و کین
گرمی دهد ای دوست به دل و بسترشیطان
 
با خلق خوش و ذکر و دعا و عمل خیر
برخاک مذلت بکشانی سر شیطان
 
(((((((((((((((مهدی زکی زاده5/10/90)))))))))))
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
مبادا دل به شیطان واگذاری
دلت را درسرایش جاگذاری
بلبخندش مبادا دل ببندی
ودرراهش بغفلت پاگذاری
رفاقت را نمی فهمد ، مبادا
دلت را پیش او تنها گذاری
(((((((((((((((مهدی زکی زاده5/10/90)))))))))))
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مهدی عزیز مثل همیشه زیبا شعر آخری رو بیشتر پسندیدم و با اجازتون برای دوستانم هم ارسال کردم
 
 
 ارسالی از:مژده طهماسبی
 
سلام به همگي.. خوبين ... خوشين
چند تا متن قشنگ براي تبريك تولد به كساني كه دوستشون داريد رو براتون اينجا مينويسم.. راستي اقاي حجواني تولد خواهر و برادر گلتون هم در دي ماه مبارك باشه.. تولد مينا طاهري عزيزم هم كه واقعا فكر ميكردم بهمن ماه هستش رو تبريك ميگم. و از همينجا ازش خيلي عذرخواهي ميكنم ... ايشالا به موقعش تولد بازي داريم. .. راستي تولد نريمان عزيز هم توي همين ماهه... به به اقا نريمان...اصفهان خوش ميگذره ... خوب دوباره حواسم به تولدها پرت شد و يادم رفت چيكار ميخواستم بكنم...
----
هفت تا آسمون پر از گلهاي ياس و ميخك
با صد تا دريا پر از عشق و اشتياق و پولك
يه قلب عاشق با يه حس بيقرار و كوچك
فقط ميخواد بهت بگه تولدت مبارك
----
بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست
و قشنگ ترين روز هم روز شكفتنت
تولدت مبارك
تمام وجودم را در قلبم ... قلبم را در چشمانم
چشمانم را در زبانم ... خلاصه ميكنم تا بگويم... روز تولدت مبارك
دوست داشتين?.... خوب ديگه خوش به حال اونهايي كه توي دي ماه به دنيا اومدن ... ( الان ديگه فكر كنم كم كم تو دلتون ميگه بسه ديگه ... حالا هي  تولد تولد ميكني اااااهههههه)  .... تسليم...
ميخواستم يك سلامي هم به مملي طبا عزيزم عرض كنم.. جات خيلي خاليه.. پس كي ميايي تهران... دل همه مارشاليها برات تنگ شده.. مواظب خودت باش سرباز مارشال....
خوب مثل اينكه امروز خيلي حرف زدم.. تا ستون بعدي موفق و شاد و سلامت باشيد.. دوستتون دارم
 
 
ارسالی از:ساسان
 
یک روز پدر بزرگم برام یه کتاب دست نویس آورد، کتابی که بسیار گرون قیمت بود، و با ارزش، وقتی به من داد، تاکید کرد که این کتاب مال توئه مال خود خودته، و من از تعجب شاخ در آورده بودم که چرا باید چنین هدیه با ارزشی رو بی هیچ مناسبتی به من بده، من اون کتاب رو گرفتم و یه جایی پنهونش کردم،چند روز بعدش به من گفت کتابت رو خوندی ؟ گفتم نه، وقتی ازم پرسید چرا گفتم گذاشتم سر فرصت بخونمش، لبخندی زد و رفت،
همون روز عصر با یک کپی از روزنامه همون زمان که تنها نشریه بود برگشت اومد خونه ما و روزنامه رو گذاشت روی میز، من داشتم نگاهی بهش مینداختم که گفت این مال من نیست امانته باید ببرمش،
به محض گفتن این حرف شروع کردم با اشتیاق تمام صفحه هاش رو ورق زدن وسعی میکردم از هر صفحه ای حداقل یک مطلب رو بخونم.
در آخرین لحظه که پدر بزرگ میخواست از خونه بره بیرون تقریبا به زور اون روزنامه رو کشید از دستم بیرون و رفت. فقط چند روز طول کشید که اومد پیشم و گفت ازدواج مثل اون کتاب و روزنامه می مونه، یک اطمینان برات درست می کنه که این زن یا مرد مال تو هستش مال خود خودت، اون موقع هست که فکر میکنی همیشه وقت دارم بهش محبت کنم، همیشه وقت هست که دلش رو به دست بیارم، همیشه می تونم شام دعوتش کنم اگر الان یادم رفت یک شاخه گل به عنوان هدیه بهش بدم، حتما در فرصت بعدی اینکارو می کنم حتی اگر هرچقدراون آدم با ارزش باشه مثل اون کتاب نفیس و قیمتی، اما وقتی که این باور در تونیست که این آدم مال منه، و هر لحظه فکرمیکنی که خوب اینکه تعهدی نداره میتونه به راحتی دل بکنه و بره مثل یه شیء با ارزش ازش نگهداری می کنی و همیشه ولع داری که تا جاییکه ممکنه ازش لذت ببری شاید فردا دیگه مال من نباشه، درست مثل اون روزنامه حتی اگر هم هیچ ارزش قیمتی نداشته باشه...
    
 
ارسالی از:ابوالفضل
 
در حضور خارها هم میتوان یک یاس بود

در هیاهوی مترسکها پر از احساس بود

می شود حتی برای دیدن پروانه ها

شیشه ها ی مات یک متروکه را الماس بود

دست در دست پرنده،بال در بال نسیم

ساقه های هرز این بیشه ها را داس بود

کاش می شد حرفی از کاش می شد هم نبود

هر چه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود
 
 
 
ارسالی از:پرستو دبیر
 
با سلام خدمت دوستان مارشالی

راستش برای اولین بار هست که توی ستون پیغام میگذارم و کمی هیجان زده هستم
میخواستم به دلیله سفر طولانی که در پیش دارم یادی کنم از دوستای خوب و نازنینم که هر کدومشون برام خیلی عزیز هستن و بسیار قابل احترام
مهشید و ترانه عزیزم ،باران و کوشای مهربان ،آرش و عرشیای دوست داشتنی تسکین گل و بی همتای من
میخواستم بگم خیلی دوستون دارم و برای من خیلی عزیز هستید ،دوری از شما برام خیلی سخته از خداوند میخوام که به من صبر بده
خیلی دلم براتون تنگ میشه و محبتهای بی دریغ هیچ کدومتون فراموشم نمیشه
در آخر میخوام از عزیزترین و بهترین دوستم کسی که هیچ وقت فراموشش نمیکنم و همیشه به یادشم
و همه زندگیم تحت تاثیرش هست تشکر کنم به خاطر محبتهای بی نظیر و بی حدش
مهرداد  عزیزم که واقعا دوریش برام کشنده هست
امیدوارم همیشه سلامت ،شاد و پاینده باشه
بدرود دوستان نازنینم
پرستو دبیر
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام خانم دبیر امیدوارم که هرچه سریعتر به جمع دوستانی که واقعاً دوستون دارن برگردید در ادامه ایمیل های دوستان شما رو گذاشتم که برای شما پیام هاشونو گذاشتن
...
سلام و درود
پیغامی دارم برای پرستوی عزیز
پرستو جان امیدوارم رفتنت خیلی دور نباشه طاقتمون کمه
هر جا میری زود برگرد
منتظریم
آرش
 
 
 
سلام به دوستان مارشالی
برای یکی از دوستای عزیزم پیغامی دارم
پرستوی عزیزم داره از ما دور میشه
پرستو جان هر جا که باشی ته قلبمون جا داری حتی اگر دورترین جای جهان باشه
منتظرت میمونیم
کوشا
 
 
سلام به مارشال
یکی از دوستای خیلی عزیزم ،پرستوی نازنین چند روزه دیگه عازم یک سفر طولانی هست
میخواستم از اینجا براش پیغام بگذارم
پرستوی قشنگم خیلی دلمون برات تنگ میشه ،خیلی جات خالی میشه
هممون ناراحت و غصه داریم که داری میری
ولی امیدوارم شاد و سالم باشی و تا برگشتنت چشم به راه میمونیم
دوست دارم
مهشید
 
 
 
ارسالی از:پلاریس
 
شنگول جان! تو برادر بزرگتر آن دوتای دیگر هستی، پس مراقبشان باش، مرسی. دفعه قبل که آقا گرگه وارد خانه شده بود و تو و منگول را قورت داده بود، من رسیدم و شکمش را پاره کردم و آزادتان کردم. اما از این به بعد من دیگر نیستم. اون قدیم مدیم ها قصه اینجوری بود که آقا گرگه اول صدایش را نازک می کرد و در می زد، شما پا نمی دادید.بعد دستهایش را آردی می کرد، شما پا نمی دادید.بعد سر و صورت و پاهایش را سفید می کرد، شما گول می خوردید و پا می دادید و در را باز می کردید. اما توی این دور و زمانه، عزیزم! گرگ ها اینقدر پر رو شده اند که نه تنها صدا نازک نمی کنند بلکه ادعای مامان شما بودن را هم ندارند و صاف و پوست کنده می گویند که: �� لطفاً در را باز کنید؛ من گرگ هستم!�� تا اینجایش که جای ترس ندارد. اما من از این می ترسم که شما هم آنقدر بزغاله باشید که حاضر شوید در و دروازه را راحت به روی گرگ باز کنید و نه تنها منتظر منت و التماس و در نهایت حمله آقا گرگه نشوید بلکه خودتان داوطلبانه open door شوید. و توی شکم گرگه افتخار کنید که ما اگر در را باز نمی کردیم، خانه را روی سرمان خراب می کرد!

2. منگول جان، آی بزغاله با توام! 75 درصد نگرانی من بابت تو است. بابت منگل بازی هایی که گهگاه از خودت استخراج می کنی و دیگران را هم با خودت به ته چاه می کشی. یادت نرود که هر گرگ و شغالی پشت در خانه هر بز و بزغاله ای، فقط به یک چیز می اندیشد که آن یک چیز نه اجاق گاز توست، نه النگو و گوشواه و بوق مرمری توست، نه پلی استیشن و انبار علوفه توست و نه چیز دیگری جز تو و آن گوشت خوش مزه ات! به همین خاطر تا وقتی پشت در هست، حاضر است هر شرط و تبصره و IF تو را سه سوت بپذیرد. ولی وقتی در باز شد و چراغ سبز نشان داده شد، هر راننده ای پایش را از روی ترمز بر می دارد و گاز می دهد و گاز می زند(!) یاس منگولا جونم!

3. حبه انگورکم، خوشگل و با نمکم. دختر کوچولو و دوست داشتنی ام. حبه جانم! من از تو فقط خاطره های خوش و قشنگ به یاد دارم.یادت هست اولین سالی که دانشگاه قبول شدی و رفتی، برایم نامه نوشتی: �� بزی نشست رو ایوونش، نامه نوشت به مادرش ... .�� من همانجا زیر لب گفتم ای ول حبه، دمت جزغال! همین روحیه ات را حفظ کن و بدان گرگها از شاخ تو همیشه می ترسند. امید مامان بزی تویی. مراقب برادرهای دست و پا چلفتی ات هم باش که گافهای جواتی ندهند و اگر روزی رسید که دیدی منگل بازی های منگول و آب شنگولی خوردن های شنگول دارد کار دستت می دهد، باز هم بپر پشت ساعت دیواری وپشت تیک و تاک ثانیه ها مخفی شو
 
پاسخ فرهاد رادمنش : جالب بود باز خوبه زمان ما از این داستانا بود که الان این شوخی ها برامون جذابیت داشته باشه به نظرتون نسل های امروز یا فردا چه داستان هایی دارن .....
 
 
ارسالی از:علیرضا
 
سلام به شما و تمام مارشالی های گل و گلاب
خواستم بگم پیشنهاد دوست گلمون راجب بحث در مورد انتظارات دختر و پسر در باره ی ازدواج فوق العاده زیباست و منم ازتون خواهش میکنم اگه امکانش هست این بحث رو راه بندازین 100در صد شرکت کننده های بالایی خواهد داشت
چون اصلی ترین و بهترین بحثه
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام علیرضا جان ما که گفتیم این بحث رو ادامه بدیم و منتظر نظرات شما هم هستیم

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به شما ... من يه صحبت جنجالي ميگم و ميرم چون 10 روز نيستم اين مدت همه رو به جون هم بندازم ... لول فرهاد جان جورش با شما !

اما صحبت جتجالي :

من موندم چرا دوران قبل از ازدواج لذت بخش و جذاب هست ولي بعدش .... ديگه خبري از اون شور و حال اوليه نيست و يك عادت سرطاني وارد زندگي ميشه كه در 90% بيشتر ازدواجهاي اين مملكت به طلاق كشيده ميشه ... پس نتيجه گيري من اينه كه متاسفانه هنوز در كشور ازدواجهايي كه بر پايه شهوت برقرار ميشه در حال گسترش هست و بعد از اينكه خر طرف از پل رد شد ديگه ... ! جاي تاسف داره

 
 
ارسالی از:نسرین
 
سلام به همه مارشالیهای گل
اعظم جان مطلبت رو که خوندم خیلی دلم گرفت راستش حق داری که نا امید بشی و از دنیا دل زده ! ولی از طرفی هم دیدم اگر آدم در برابر ناملایمات زندگی وا بده و خودش رو توی غم رها کنه و اجازه بده که نا امیدی توی زندگیش وارد بشه و جا خوش کنه شاید جسما نمیره ولی 100% از لحاظ روحی میمیره و این باعث میشه زندگی براش چندین برابر غیرقابل تحمل تر از قبل بشه.! دل به خدا بسپار و با ایمان و توکل به خدا نا امیدی رو از خودت دور کن ... تو زنده هستی و این یعنی اینکه باید زندگی کنی. 
دوست دارم یه کتاب بهت معرفی کنم به نام چهار اثر از فلورانس از اسکاول شین یه بار بخونش فکر میکنم ارزش خوندنش رو داشته باشه و بتونه تا حدودی بهت آرامش روحی و ذهنی بده.من خودم این کتاب رو خیلی دوست دارم البته هنوز نتونستم کامل بخونمش چون روی هر صفحه کلی مکث میکنم در مورد مطالبش فکر میکنم تجزیه تحلیل میکنم و بعد به این نتیجه میرسم که چقدر این تجاربی که یاد آور شده برام آشناست و من شخصا توی زندگی اونا رو تجربه کردم ولی نمیدونستم که چطور بهتره باهاشون روبرو بشم یا چطور با اون مسائل برخورد کنم ولی بعداز مطالعه ذهنم واقعا بازتر شد.
بهرحال اعظم خانم گل تو اول، بالاتر و مهمتراز همه خدا رو داری و بعد هم کلی دوست توی مارشال پس احساس تنهایی رو بذار کنارو با ما باش.
واما...
امیرخان جان از شما و همینطور از شما مژده خانوم اصلا انتظار نداشتم که تولد من رو فراموش کنید .آخه چطور دلتون اومد !؟ چطور تونستید 27 دیماه رو از قلم بندازید !؟ هان !!!!
 
دوستتون دارم بی ادعا
نسرین دوست شما
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام نسرین خانم حالا کو تا 27 دی من پیشاپیش تبریک می گم کیک ما رو هم همون روز بیارید برای ستون مارشال
 

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به نسرين خانم عزيز شما دقيقا روز تولد برادرم به دنيا اومديد كه الان در استراليا در حال گذروندن دوره دكتراش هست ... پيشاپيش تولد شما و دكتر محمد حجواني هم تبريك ميگم البته كو تا 27 دي هنوز ! لول

 

ارسالی از:لیلا
 
سلام دوستان عزیزم
سه هفته میشه که برای ستون مطلبی نفرستادم و خیلی دلم تنگ شده بود .چند روز بود که حال و حوصله نداشتم و امروز اومدم تا هم سلامی عرض کنم و هم از امیر جان تشکر کنم برای هرزنامه هاش که این اخری رو که خوندم انقدر خندیدم که تونستم واسه ستون هم ایمیل بزنم و کمی از مشکلاتم یادم بره .دوستتون دارم و به یاد شما هستم و آرزوهای خوب برای همه دارم .

 

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به ليلاي عزيز خوشحالم كه به جز شما خيلي از مارشاليها عاشق هرزنامه شدند

 
 
ارسالی از:فریبا صمیمی
 
در یونان باستان، سقراط به دانش زیادش مشهور و احترامی والا داشت. روزی یکی از آشنایانش، فیلسوف بزرگ را دید و گفت:سقراط، آیا می‌دانی من چه چیزی درباره دوستت شنیدم؟'سقراط جواب داد: 'یک لحظه صبر کن، قبل از اینکه چیزی به من بگویی، مایلم که از یک آزمون کوچک بگذری. این آزمون، پالایش سه‌گانه نام دارد . 
آشنای سقراط: 'پالایش سه‌گانه؟'
سقراط: 'درست است، قبل از اینکه درباره دوستم حرفی بزنی، خوب است که چند لحظه وقت صرف کنیم و ببینیم که چه می‌خواهی بگویی. اولین مرحله پالایش حقیقت است. آیا تو کاملا مطمئن هستی که آنچه که درباره دوستم می‌خواهی به من بگویی حقیقت است؟'
آشنای سقراط: 'نه، در واقع من فقط آن را شنیده‌ام و...'
سقراط: 'بسیار خوب، پس تو واقعا نمی‌دانی که آن حقیقت دارد یا خیر. حالا بیا از مرحله دوم بگذر، مرحله پالایش خوبی. آیا آنچه که درباره دوستم می‌خواهی به من بگویی، چیز خوبی است؟'
آشنای سقراط: 'نه، برعکس...'
سقراط: ' پس تو می‌خواهی چیز بدی را درباره او بگویی، اما مطمئن هم نیستی که حقیقت داشته باشد. با این وجود ممکن است که تو از آزمون عبور کنی، زیرا هنوز یک سوال دیگر باقی مانده است: مرحله پالایش سودمندی. آیا آنچه که درباره دوستم می‌خواهی به من بگویی، برای من سودمند است؟'
آشنای سقراط: ' نه، نه حقیقتا.'
سقراط نتیجه‌گیری کرد: 'بسیار خوب، اگر آنچه که می‌خواهی بگویی، نه حقیقت است، نه خوب است و نه سودمند، چرا اصلا می‌خواهی به من بگویی؟'
 
 
 
ارسالی از:رامین خضری

 
سلام
واسه دوستی مینویسم که از آمار طلاق زجر میکشه واسه کسی که میخواد بشینیم با هم ببینیم درد ما چیه
اگه هم بخوایم باید اینو بدونی که هیچ دلیلی خنده دار نیست و بجاش باید نشست گریه کرد
درد ما اجتماع قلط ماست که ما رو به این روز انداخته که باید برای یکبار زندگی کردن چه چیزایی رو تحمل کنی بذار یه جور دیگه بگم
یك روز یک پسر کوچولو که می خواست انشا بنویسه از پدرش می پرسه: پدرجان ! لطفا برای من بگین سیاست یعنی چی ؟ پدرش فکر می کنه و می گه :بهترین راه اینه که من برای تو یک مثال در مورد خانواده خودمون بزنم که تو متوجه سیاست بشی من حکومت هستم، چون همه چیز رو در خونه من تعیین می کنم
مامانت جامعه هست، چون کارهای خونه رو اون اداره میکنه.
کلفت مون ملت فقیر و پا برهنه هست، چون از صبح تا شب کار می کنه وهیچی نداره...
تو روشنفکری چون داری درس می خونی و پسر فهمیده ای هستی..
داداش کوچیکت هم که دو سالش هست، نسل آینده است. امیدوارم متوجه شده باشی که منظورم چی هست و فردا بتونی در این مورد بیشتر فکر کنی

پسر کوچولو نصف شب با صدای برادر کوچیکش از خواب می پره. می ره به اتاق برادر کوچیکش و می بینه زیرش رو کثیف کرده و داره توی خرابی خودش دست و پا می زنه. می ره توی اتاق خواب پدر و مادرش و می بینه پدرش توی تخت نیست و مادرش به خواب عمیقی فرو رفته و هر کار می کنه مادرش از خواب بیدار نمی شه.
می ره تو اتاق کلفتشون که اون رو بیدارکنه، می بینه باباش توی تخت کلفتشون خوابیده .....؟؟؟؟ میره و سر جاش می خوابه و فردا صبح از خواب بیدار می شه. فردا صبح باباش ازش می پرسه: پسرم! فهمیدی سیاست چیه؟

پسر می گه: بله پدر، دیشب فهمیدم که سیاست چیه: سیاست یعنی اینکه حکومت، ترتیب ملت فقیر و پا برهنه رو می ده، درحالی که جامعه به خواب عمیقی فرورفته و روشنفکر هر کاری می کنه نمیتونه جامعه رو
بیدار کنه، در حالیکه نسل آینده داره توی كثافت دست و پا می زنه
 
حالا میخوام اینو بگم ما نسل آینده اییم یانسل روشنفکر ؟
خودمونم نمیدونیم اینو همه ما میدونیم
ولی خیلی خوبه که کسایی مثه تو هستن که میخوان جامعه رو نجات بدن ولی مردمی که خوابن تو رو هم بخواب میبرن حداقلش اینه که مواضب خودت باش........؟؟؟
آره خوبه کاری که میخوای بکنی و قابل تحسین ولی راه داره
باید قدم قدم بری جلو اولین قدم اینکه به چیزی نخندی
بعد که تو قدماتو برداشتی میبینی هیچ چیز خنده دار نیست حتی چیزایی که گذشته بابتش میخندیدی
ببخشید کمی تند صحبت کردم بگذارید به حساب اینکه...................( منم مثه تو مات این قصه ام)بازم ازتون عذر میخوام  وامیدوارم منظورمو فهمیده باشین
به امید روزی که ایران به کشور آریایی خودش برگرده و اسطوره ما کورش کبیر باشه
بدرود
 
 
ارسالی از:سلطان
سلام با تشکر از همه زحمتکشان گروه
من میخوام اگه بشه از طریق این ستون دوست قدیمی و سالهای دور خودمو به اسم
سرکار خانم زهرا انصاف نیا پیدا کنم. لطفا ایمیلم پایین صفحه باشه.
ممنون از همه

Soltan_iran47@yahoo.com
 
ارسالی از:جمشید کریمی
سلام من اومدم فقط بگم دست امیر عزیز و فرهاد جون درد نکنه که این ستون را راه اندازی کردن که باعث بشه مثل یه خانواده دور هم جمع بشیم و از حال هم خبر دار بشیم .جداً راست میگما اگه یه چند روزی یکی از بچه ها پیام نده انگاری یه جورایی دل واپسش می شیم و به هر صورت دست همه مارشالیها را می بوسم و افتخار میکنم عضوی از این خانواده بزرگ هستم. کوچیک شما

 

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام جمشید جان ما وظیفه خودمون رو انجام دادیم داداش
 
 
 ارسالی از: عهدیه
 
سالها رفت و هنوز
یک نفر نیست بپرسد از من
 که تو از پنجره ی عشق چه ها می خواهی؟
صبح تا نیمه ی شب منتظری
همه جا می نگری
گاه با ماه سخن می گویی
گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی
راستی گمشده ات کیست؟
کجاست؟
صدفی در دریا است؟
نوری از روزنه فرداهاست
یا خدایی است که از روز ازل ناپیداست...؟
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام عهدیه گرامی ممنون از انتخابتون بسیار زیبا بود
 
 
ارسالی از:عاطفه قهرمانوند
 

سلام خدمت همه ی مارشالی های گل
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای تک تک مارشالی های گل و عزیز
امیدوارم فصل زمستون خوبی رو سپری کنین ما که هنوز سرما رو حس نکردیم
..... ما هم به جمع متاهلین پیوستیم
همسرم رو هم علاقه مند کردم تا عضو گروه مارشال بشه
تا بعد
در پناه علی
عاطفه قهرمانوند
بندرعباس

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام عاطفه گرامی بهتون تبریک می گم امیدوارم زندگی خوبی رو شروع کرده باشد و در کنار همسر گرامیتون زندگی خوبی داشته باشید
 
 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
 
 

پيامهاي زيباي خود را به آدرس زير ارسال نماييد :

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment