Sunday 5 February 2012

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (144) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

 
 

 

 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
 
با شماره 144 از ستون مارشالی با شما هستم ابتدا برای لطفی که نسبت به من داشتید و ایمیل های که برای من ارسال کردید تشکر می کنم در مورد مادر بزرگم چندین ایمیل داشتم باید به عرض برسونم که کماکان در کما هستن و ما هم کاری جز دعا کردن برامون میسر نیست از شما دوستان هم می خوام که برامون دعا کنید.
 
در مورد نظراتی هم که در ستون مارشالی داده می شه ما فقط منعکس کننده نظرات هستیم و در چند شماره قبل هم گفتم نظرات خودمون رو در مورد حرکت خانم گلشیفته فرهانی و فیلم یک جدایی از اصغر فرهادی رو بعد از اهدا جوایز اسکار در قالب صندلی داغ اعلام می کنیم
نظر سنجی سایت یاهو هم در مورد جوایز اسکار فراموش نکنی
 
Foreign Language Film
A Separation
 
تا زمان ارسال این ایمیل 97 درصد ارا رو به خودش اختصاص داده که به نسبت شماره قبلی 2 درصد افزایش پیدا کرده
Writing (Original Screenplay)
A Separation
تا زمان ارسال این ایمیل 95 درصد ارا رو به خودش اختصاص داده که به نسبت شماره قبلی 4 درصد افزایش پیدا کرده
با تشکر
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن

 


 
ارسالی از:مهدی آذر مهری (مستر فوتو)
 
سی و سه سال پیش در چنین روزهایی، ایــــــران سراسر شور و هیجان بود .. پدران و مادرانمان با نگاهی امیدوار، به آینده خود و فرزندانشان می نگریستند؛ به آینده ما؛ به دنبال استقلال بودند و آزادی و جامعه‌ و حاکمیتی اخلاقی‌تر و برگرفته از آرمان‌های یکصد سال مبارزه با استبداد در بطن ایران‌مان!

و امروز ... دیگر همان فرزندان بزرگ‌تر شده‌اند و با نیم نگاهی به گذشته، در پی یافتن پاسخ سوال‌هایی بسیار از آن روزها و حال امروز ایرانمان هستند! .. که شاید جواب آن‌ها، از نگاه بار دیگر نگران پدران و مادران‌‌مان به راحتی قابل حدس باشد! ... پاسخی برای فرداهایمان ...

و حال، خودمان هم صاحب فرزند شده‌ایم! و این‌بار، این ��مـا��ییم نگران آینده آنان! و این فرزندانمان هستند که از ما سوال‌های بسیاری خواهند کرد .. و ما که باز در پی یافتن پاسخ‌ها هستیم! .. پاسخ ما کدام است؟ .. همان که از پدرانمان گرفتیم؟

فقط کاش سوال‌ها تکراری نباشد؛ شاید پاسخ‌ بهتری برایشان بیابیم...!

چو ایران
نباشد تن من مبـــــاد
 
 
 
ارسالی از:ابوالفضل
 
"خورشید جاودانی"

 
درصبح آشنایی شیرینمان،ترا
گفتم که مردعشق نئی،باورت نبود
دراین غروب تلخ جدایی،هنوزهم
میخواهمت چوروزنخستین،ولی چه سود!
پنداشتی که کوره سوزان عشق من
دوراز نگاه گرم توخاموش میشود؟
پنداشتی که یادتو، این یاددلنواز
در تنگنای سینه فراموش میشود؟
تورفته ای که بی من تنهاسفرکنی
من مانده ام که بی تو،شبهاسحرکنم
تورفته ای که عشق من ازسربدرکنی
من مانده ام که عشق تراتاج سرکنم
روزی که پیک مرگ،مرامیبرد به گور
من شبچراغ عشق ترا نیزمیبرم!
عشق تو،نور عشق تو،عشق بزرگ توست
خورشید جاودانی دنیای دیگرم

 
"مشیری"
 
ارسالی از:علی
 

سلام عرض می کنم به فرهاد عزیز و همه مارشالی های عزیز

من یکی از قدیمی ترین افرادی هستم که ایمیل های گروه مارشال برام سند می شد راستش در مورد قضیه خانم فراهانی شاید هیچکسی مثل من دلخور نشد چرا؟ توضیح می دم

من در دوره نوجوانی علاقه فراوانی به بازیگری داشتم تا آنجا که بعد از مدرسه راهنمایی کار من این بود که به کلاس های بازیگری برم و تحت تعلیم بازیگران مختلف از جمله آقایان تارخ و بقایی و رشیدی و سید جواد هاشمی و خانم ها معتمد آریاو حاجیان و اساتید دیگر قرار بگیرم و تا ساعت 10شب بیرون در پاتوق های مختلف از جمله تئاتر شهر و سینما های مختلف باشم.

از همکلاسی های نزدیکم می توانم به عباس غزالی (بازیگر وضعیت سفید) حسین مهری (بازیگر تا ثریا) و گلشیفته فراهانی و پوریا پور سرخ و...نام ببرم

در تمام زندگی یکی از افتخاراتم این بود که همکلاس با گلشیفته باشم و با او بگو و بخند داشته باشم طوری که این مطلب باعث غرور و سرفرازی من در محله خودمان بود تا جایی که حتی اصرار بچه ها دنبال شماره موبایل و یا یک تلفن از گلشیفته باعث آزار و اذیت من می شد .

زمانه گذشت بوتیک آمد و من به افتخار گلشیفته و حامد بهداد هفت بار رفتم سینماو این فیلم رو دیدم هر دفعه لذت وافری می بدم 

زمان زیادی گذشت گلشیفته فیلم های زیادی بازی کرد و من از بازیگری بیرون آمدم و فقط و فقط به نویسندگی پرداختم که خدارو شکر موفق شدم.

مخلص کلام اینکه چند روزیه با سر پایین می رم و میام تا تو محله کسی نبینه منو. چون چند باری بچه محل ها جلو من رو گرفتن و ازم راجب داستان برهنگی گلشیفته می پرسن 

یک بار یک استاد به ما گفت حواستون باشه دارید چی کار می کنید و با این کارتون دارید با چی بازی می کنید نقش ها خیلی بیشتر از اونی که فکر می کنید روی مردم تاثیر می ذاره و برای ما مثال خوب چون نقش آفرینی داریوش ارجمند در فیلم امام علی(ع) وآقای م.ح در یکی از فیلم های قبل از انقلاب رو آورد وقتی حرفش تموم شد من نا خدا گاه به گلشیفته نگاه کردم و او به من لبخندی تحویل داد.و از اون به بعد خیلی از ما حواسمون رو جمع کردیم اما گلشیفته این کار رو نکرد چون با این کارش با آبروی خیلی ها چون پدر،مادر،خواهر،همسر قبلی،وحتی ما دوستانش بازی کرد .

من از شما مارشالی های گل خواهش می کنم به عنوان یک دوست تا حواستون رو به کار هایی که انجام میدید باشه این نمونه بهترین مثاله تا خیلی های دیگمون تجربه نکنیم

فرهادجان 2خواهش ازت دارم:1-این ایمیل رو برای مارشالی ها بفرست این یک خواهشه نه دستور و 2 نامی از من نبر چون هنوز با خانواده فراهانی در ارتباطم و می ترسم از دستم دلخور بشن

دوستدار تو و همه مارشالی های گل علی
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام دوست عزیز من ایمیل شما رو ارسال کردم و فامیل شما رو حذف کردم اما در مورد نظر شما منم با تو موافقم در بازی گلشیفته و استعداد اون شکی نیست البته در اینکه ایشون هم انسان آزادی هستن هم شکی نیست اما نکته مهم اینه که گلشیفته داره به عنوان نماینده ایرانی ها عمل می کنه و فکر نمی کنم دغدغه جامعه فعلی ما این باشه و کته اصلی هم اینه آزادی فقط در برهنه بودن نیست
 
 
ارسالی از:مهدی زکی زاده
 
باش با من....
همراه ترانه های من باش
درگیر ترانه های من باش
 
تا از غم دوریت نمیرم
خود جزو بهانه های من باش
 
گل می کند از تو شعرهایم
آبی به جوانه های من باش
 
می خواهمت از نهایت جان
پس،گوش به ناله های من،باش
 
تاسوز مرا همه بدانند
گویای زبانه های من باش
 
چون زلف سیاه شب،پریشان
تا صبح ،به شانه های من باش
 
درچشمه ی چشم اشکبارم
دردانه ی دانه های من باش
 
درقصه ی غصه دار دوری
تفسیر فسانه های من باش
 
تاشعر مرا دلت پسندد
همراه ترانه های من باش((((((((مهدی زکی زاده قریه علی11/11/90)))))))
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
چه خوش است رسم عشقی،زتو دلربا کشیدن
وبه لوح سینه ،عمری، نفس ترا کشیدن
نه عجب اگرکه جان را به هوای تو سپارم
عجب آنکه بی تو چون جان به درسراکشیدن؟؟((((((((مهدی زکی زاده قریه علی11/11/90)))))))
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام جناب زکی زاده بابت مشارکت شما در ستون سپاسگذارم تعداد اشعار ارسالی شما طبق معمول زیاد بود و انتخاب کردن بین این همه شعر زیبا سخت از اینکه نمی شه تمام اشعار شما رو ارسال کنم عذر می خوام اما خب ایمیل هم محدودیت هایی از لحاظ حجم مطالب داره که ما ملزم به رعایت اون هستیم
 
ارسالی از:عسل
 
سلام به همه مارشالیهای گل امیدوارم روزه خوبی داشته باشید
خیلی به کار خانم گلشیفته فکر نکنیم چون بحث در این باره مشکلی ازما حل نمیکنه .آبروی ما هم با این چیزا نمیره تمدن و فرهنگ ایرانی غنی تر از اینه که با این کارا بهش خدشه��ای وارد بشه . مردم دنیا ایرانو فقط با گلشیفته فراهانی نمیشناسن بلکه با سعدی ، حافظ، مولانا ، دکتر حسابی و.. میشناسن . از طرفی هر کسی این اختیارو داره که هر جور میخواد رفتار کنه . گلشیفته بازیگر قابلیه رفتار و کارای اون تو زندگی شخصیش به خودش مربوط میشه  این در نهایت فقط  اینو میگم که کور خود و بینای دیگران نباشیم
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام عسل خانم از یه جنبه با حرف شما موافقم و از یه جهت نه باهات موافقم که آبروی ایران گلشیفته نیست و نباد دیگه عمل اون رو کش داد اما باهات مخالفم چون خانم فرهانی یک شخص عادی نیستن و اگه ببینید وقتی بخوان ایشون رو معرفی کنن می گن بازیگر ایرانی یا خواننده ایرانی بس وقتی شخصیت شناخته شده ای می شیم باید کمی مواظب رفتارمون باشیم البته این نظر منه
 
 
ارسالی از:مصی
سلام خوبی؟ خسته نباشید .... اولا ممنون از ایمیل های خوبتون ... دوما امیدوارم مادربزرگت زودتر بهبود پیدا کنند ... سوما در رابطه با گلشیفته آقا من میخوام بگم که هیچکدوم از ما اجازه قضاوت در مورد اون رو نداریم ... اون تا وقتی یک ایرانی بود به ارزشهای ایران احترام گذاشته و حالا که یک ملیت دیگه داره قضاوت در مورد خوبی و بدی کارش با هموطناش هست نه ما ... کاری که اون کرده هیچ مغایرتی با ارزشهای ملی کشوری که عضوش هست نداره و هیچ مغایرتی با شغل و حرفه اش در اون محیط ... پس ول کنین بنده خدا رو ... ما هم نباید ساده لوح باشیم و ارزش کار فرهادی عزیز هم با عمل هیچکس زیر سوال نمیره ... از قدیم گفتن کسی رو تو گور کس دیگه ای نمیزارن ... قربان همگی شما  مارشالیها مصی از مشهد
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مصی گرامی از لطفت ممنونم دوست عزیز اما یک نکته رو اشتباه برداشت کردی که در پاسخ پیام قبلی هم گفتم گلشیفته چه بخواد چه نخواد به عنوان نماینده ایران می شناسنش می گی نه اسمش رو تو گوگل سرچ کن ببین نتیجه چی می شه با این حرفتونم که گفتید ارزش کار فرهادی با این زیر سوال نمی ره موافقم  اما خب بعضی ها متاسفانه از این حرکت استفاده کردن و به قولی از آب گل آلود ماهی گرفتن
 
 
ارسالی از:سمیه مجیدی
 
سلام به همه مارشالیهای عزیز و دوست داشتنی .
امروز روز تولدمه ، یعنی 12 بهمن . الان کلی خوشحالم .
دیشب امیر حجوانی اولین نفری بود که بهم تبریک گفت. از همین جا ازشون تشکر ویژه می کنم
دوستتون دارم زیاد
خواستم خدمت همه پرسپولیسیهای خوب و دوست داشتنی این برد شیرینو تبریک بگم و
به استقلالیها بگم که در دیدید همیشه در رو یه پاشنه نمی چرخه !!!!!!!!!!!!!
تسلیت مخصوص خدمت امیر خان حجوانی عزیز . زیاد حرص نخور عزیزممممم
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام سمیه خانم چون تولدت بوده و تیمتونم برده بود خواستم دلت نشکنه و دو تا پیامت رو بزارم به هر حال گاهی پارتی بازی هم بد نیست تولدت رو با تاخیر تبریک می گم برد تیمتونم تبریک می گم اما اینو همیشه تکرار کنید
 خدایا این استقلال رو از پرسپولیس نگیر تا بدون سرور نماند و چند سال یه بار یه برد برابر سرورشون رو بهشون اعطا کن تا دق نکنن
آمین

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به سمیه عزیز این بار دیگه دیدم خیلی بد میشه از تیم دوم سوم اس اس ببازید داشتید بد هم میباختید من اس ام اس زدم به سید مهدی گفتم گل بخور شاید دلت خوش باشه ... لول ولی جدا از شوخی هم برد تیمت و هم تولدت رو مجددا تبریک میگم و مرسی از لطفت به امید حضورت در تور رامسر ...

 
 ارسالی از: م . ش
سلام وخسته نباشید به پرسنل محترم مارشال واعضای همیشه ماندگار مارشال عزیز امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشید وتولد همه ی بهمن ماهی ها، مخصوصاً دوستان و فامیل و همکاربهمن ماهی خودم رو تبریک می گم و انشاالله که سالیان سال زندگی خوب و بدون دغدغه ای را همراه با موفقیت های روز افزون  سپری کنن
 
اقتـضای طبیـعت

هندویی عقربی را دید که در آب برای نجات خویش دست و پا میزند ...
هندو به قصد کمک دستش را به طرف عقرب دراز کرد اما عقرب تلاش کرد تا نیشش بزند !
با این وجود مرد هنوز تلاش میکرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد اما عقرب دوباره سعی کرد او را نیش بزند !
مردی در آن نزدیکی به او گفت : چرا از نجات عقربی که مدام نیش میزند دست نمیکشی ؟!
هندو گفت : عقرب به اقتضای طبیعتش نیش میزند. طبیعت عقرب نیش زدن است و طبیعت من عشق ورزیدن ...
چرا باید از طبیعت خود که عشق ورزیدن است فقط به علت این که طبیعت عقرب نیش زدن است دست بکشم ؟!
هیچگاه از عشق ورزیدن دست نکش همیشه خوب باش حتی اگر اطرافیانت نیشت بزنند
امیدوارم بتونیم در مسیر زندگی دوست داشتن و عشق ورزیدن را بی هیچ منتی نثار کنیم هر چند که لایق نباشن هم می تونه تأثیر داشته باشه
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : درود دوست عزیز منم تولد دوستان بهمنی شما رو تبریک می گم برای ارسال مطلب زیباتون هم ممنون
 
 
ارسالی از:ساسان
روزی دوستی از ملانصرالدین پرسید : ملا ، آیا تا بحال به فکر ازدواج افتادی ؟
ملا در جوابش گفت : بله ، زمانی که جوان بودم به فکر ازدواج افتادم
دوستش دوباره پرسید : خب ، چی شد ؟
ملا جواب داد : بر خرم سوار شده و به هند سفر کردم ، در آنجا با دختری آشنا شدم
که بسیار زیبا بود ولی من او را نخواستم ، چون از مغز خالی بود
به شیراز رفتم : دختری دیدم بسیار تیزهوش و دانا ، ولی من او  را هم نخواستم ،
چون زیبا نبود
ولی آخر به بغداد رفتم و با دختری آشنا شدم که هم بسیار زیبا و همینکه ، خیلی
دانا و خردمند و تیزهوش بود . ولی با او هم ازدواج نکردم
دوستش کنجاوانه پرسید : چرا ؟
ملا گفت : برای اینکه او خودش هم به دنبال چیزی میگشت ، که من میگشتم


NOBODY IS PERFECT
هیچ کس کامل نیست



اینگونه نگاه کنيد...

مرد را به عقلش نه به ثروتش

زن را به وفايش نه به جمالش

دوست را به محبتش نه به کلامش

عاشق را به صبرش نه به ادعايش

مال را به برکتش نه به مقدارش

خانه را به آرامشش نه به اندازه اش

اتومبيل را به کاراییش نه به مدلش

.غذا را به کيفيتش نه به کميتش

درس را به استادش نه به سختیش

.دانشمند را به علمش نه به مدرکش

.مدير را به عمل کردش نه به جایگاهش

نويسنده را به باورهايش نه به تعداد کتابهايش

شخص را به انسانيتش نه به ظاهرش

دل را به پاکیش نه به صاحبش

جسم را به سلامتش نه به لاغریش

سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش


در انتشار آنچه خوبيست
آخرين نفر نباشيد
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ساسان جان خوبی داداش کم پیدایی اینورا نمیای هر وقت پیام هاتو می بینم خوشحال می شم.
 
 
ارسالی از: مژده طهماسبی
سلام دوستاي خوبم
با بد قولي من چكار ميكنيد.. من شرمندتون هستم ... ولي مشكل كامپيوتري پيدا كرده بودم ..و نتونستم براتون چيزي بنويسم... ميبخشيد منو؟؟؟؟ البته شايد هم اصلا متوجه نبودن ايميل من نشده بوديد... خودم نميدونم چقدر مطالبي كه ميفرستم رو دوست داريد.. به هر حال من به عشق مارشال و مارشاليهاي گل و ستون مارشالي ميام.. حتي شده يك سلام بدم و كسي جواب سلامم رو نده اشكالي نداره.. چون همتون رو دوست دارم....
فرهاد جان براي مادربزرگت دعا ميكنم.. ايشالا زودتر خوب بشن و سايه اشون بالا سرتون باشه...
خوب....
فكر ميكنم اكثريت مردم ميوه جات رو دوست دارند... نارنگي يكي از پرطرفدارترين ميوه هاي فصل پاييز و زمستان است كه در روزهاي پاييز و زمستان در سبد غذايي بسياري از خانواده هاي ايراني ديده ميشود. نارنگي علاوه بر خاصيت اشتها آوري از جمله ميوه هايي است كه براي قلب و معده مقوي بوده و به عنوان يك اشتها آور طبيعي براي بيماران كم اشتها و افرادي كه تمايل به افزايش وزن دارند استفاده ميشود.
 
نارنگي
1-      افرادي كه به فشار خون مبتلا هستند با نوشيدن يك ليوان آب نارنگي ميتوانند فشار خون را در بدنشان كم كنند.
2-      هرگز در مصرف نارنگي زياده روي نكنيد . مصرف بيش از اندازه از اين ميوه زمستاني موجب افزايش گاز در روده ها شده و در نهايت منجر به بروز اختلال در عملكرد روده ها ميشود.
3-      هرگز از مصرف تركيب شير و آب نارنگي به عنوان نوشيدني استفاده نكنيد . همراه شدن مصرف اين تركيب موجب افزايش دل درد ميشود.
4-      نوشيدن آب نارنگي به تنهايي به افرادي كه دچار زخم معده هستند پيشنهاد نميشود. اين ميوه به دليل داشتن اسيد بالا براي اين افراد مناسب نيست.
5-      يكي ديگر از خواص درماني ميوه نارنگي و آب آن درمان خلط هاي ناشي از سرماخوردگي و آنفلوآنزاست. نوشيدن آب نارنگي يك تا دو ليوان در طول روز به درمان اين خلط ها كمك ميكند.
6-      خوردن بيش از اندازه نارنگي در روزهاي زمستاني موجب ابتلا به آفت هاي دهاني ميشود . از اين رو بايد مراقب بود تا بيش از اندازه از اين ميوه مصرف نشود.
7-      اگر براي تامين ميزان پتاسيم بدنتان دست به دامن مكمل هاي غذايي شده ايد بهتر است به جاي اين كار از ميوه هاي زمستاني مانند نارنگي كه مقدار قابل ملاحظه اي         پتاسيم دارد استفاده كنيد.
8-      تهيه غذا از پوست خشك شده نارنگي تاثير زيادي در پيشگيري از سرفه هاي خشك روزهاي زمستاني دارد.
9-      نارنگي چه به صورت ميوه تازه و چه به صورت خشك شده تاثير زيادي در درمان سرفه هاي ناشي از سرماخوردگي دارد. خوردن يك تا دو نارنگي در فصل زمستان در درمان سرفه ها موثر است.
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژده جان خوبی ممنون از لطفت خواهر گلم برای مطالب زیبایی هم که ارسال می کنی ممنون

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به مژده عزیز خوشحالم که در تور رامسر ثبت نام کردی امیدوارم مثل همه تورهایی که بودی به هممون خوش بگذره ...

 
 
 
ارسالی از:مرجان
سلام من مرجان از خراسان رضوی
 
من خدا را دارم
کوله باری بر دوش
 
سفری میباید
سفری تا ته تنهایی
محض
هر کجا لرزیدی از
 
سفر ترسیدی فقط
اهسته بگو
من خدا را دارم
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مرجان خانم به ستون مارشالی ها خوش امدی برای مطلب زیبایی هم که ارسال کردی سپاسگذارم
 
ارسالی از:آ - ر
 
سلام آقا فرهاد گل .من نمیدوونستم شما هم متولد بهترین ماه سال بهمن هستید.پس تولدتون مبارک پس تولد منم یادتون نره شنبه اولین روز هفته 11/15. 2سال همه یادشون میره تولد منا.تراخدا شما یادتون نره;) winking دوستون دارم یه دنیااااااااااااااااااااااااااا
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام دوست عزیز تولدتون رو تبریک می گم برای لطفی هم که به من داشتید ممنونم اما ایکاش اسمتون رو هم می نوشتید من فکر می کنم شما اصفهانی هستید حالا اگه حدس زدی از کجا فهمیدم
 
 
ارسالی از:مهدی پاشنه طلا
نظر درباره حرکت گلشفته
 
بار عرض سلام خسته نباشید خدمت شما دوستان مارشالی  
 
خودم من یکی از طرف دارای گلشیفته بودم و هستم چون فعلا برای من معلوم نشده چرا این کار کرده دختری که هنر بازیگری داره هنر موسیقی داره تونسته برای خودش کلی هوادارجمع کنه چرا باید دست به همچین کاری بزنه جای سوال داره همش ازاین سات اون سایت دربارش حرفای میزنن مثلا تو یه سایت نوشته بود گلشیفته هم بستر باپدرش شد فکر کنید گلشیفته خواهر شماست با دیدین این جمله چه حسی پیدا میکنید؟ تا حال همش حرف بوده که این هنرمند چرا دست به همچین کاری زده بعضی ها میگن می خواسته ازادی زن نشون بده با برهنه شدن که ازادی نمیشه بابرهنه شدن نشون دادمیشه ......نشون داد. تاحالاکی با این کار ازادی نشون داداه یا گرفته که گلشیفته دومیش باشه من این حرف قبول ندارم حدتا اگه از زبرون خودش بشنوم بازم باورم نمیشه برهنه شدن نشانه همه چیز جز ازادی .توهین نیست نظر من که هر کی باور کن برای ازادی برهنه شده باید بگم  ببخشید بخشیدباید یه پالن رو کمرش بزاره چون معنی ازادی گردن به بالاست . مطالب و عکس گلشیفته تو سایت ها قرار گرفته  منم نمی خوام خودمو گول بزنم تو این زمانه نمیشه به چیزی عتماد کرد هر سایتی چه فیس بک چه غیره باشه هر چقدر معروف هم باش هزارتا حرف میزنن یه عکس میزارن 2دقیقه بعد ورمیدارن میگن اشتبا بوده یا چیزای دیگه شما دوستا عکس گلشیفته و مطالبی  که از ایشون نقل قول شده دیدید ولی کسی بوده دیده یاشه ایشون بیاد تو یه برنامه درباره کاری که کرده حرف بزنه و حالا از نظر خیلی از ادمها دیگه هنر مند نیست. باشه صبر کنید تا از یه منبع مطمئن این اتفاق گفته بشه همه از سایتها گرفته تا مجری ماهواره دربارش حرف زدن جز خودش شک نکنید کارش اشتباه بود و نمیتونه توجیهش کنه اینجوریم نباید برخورد کرد . (اینقدر نگن وجهه زن ایرانی پایین اورد تو خود ایران خیلی زنا هنرمند یه کاری میکنن اون وجهه زن ایرانی پایین نمیاد ) فردا یکی بلند میشه میگن هنرمند نباید از ایران خارج بشه چون این جوری میشه خیلی ها رفتن نماد ایران شدن اسم از ایرانیای موفق نمیارن از بازیگر خوردسال فیلم یتیم گرفته تا کارگردان ایرانی حتما اونا کار بزرگی نکردن که خارج از کشور اسم به خوبی میاد . و تو این چند روز اول با شنیدن این اتفاق  شبکه ماهواری چندتا از فیلم های گلشیفته پخش کرد چرا تاالان زیاد به فیلم ایشون توجه نمیشد حالا اتیش بیار معرکه شدن من خودم وقتی وارد یاهو میشم عکس گلشیفته رو میبینم ناراحت میشم چون ایرانی هستم.خودمون بردیمش بالا حالا باسر  نکوبیمش به زمین گلشیفه هنرمندی بود واست و براش احترام میزارم دوست دارم بیادتو یکی از این همه شبکه ماهواری فارسی زبان درباره این موضوع حرف بزنه بگه این تصاوی واقعی یا نه چون به هیج سایتی نمیشه عتماد کرد باورش برام سخته.دست از سر این موضوع وردارید(کسای که دونبال مطالب داغ روزن میگردن دنبال3هزار میلیاربگردی تا تکرار نشه چرا جلودماغ خودمونونمیبینیم بازداشت ریس پلیس تهران سردارزارعی با 6زن تو یه خونه حتما داشتن تمرین نطامی بهشون میدادی  چه زود خبرشو جمع کردن دونبال چیزای باشید که جلو این اتفاقاتو داخل کشور گرفت.واتفاقات داخلی که خودتون بیشترشو از فساد مالی تا اخلاقی میدونید بچسبید به حق خودتون که میره تو جیب....)  خوب بعدش خواهشن تمام نظرات دوستان تو یه ایمیل بفرستید تا بیشتر از نظر هم باخبر بشیم نمیدونم. حرفای منو کل شو تو ایمیل  میزارید یا نه برام مهم بزارید چون خیلی چیزای واجب تر از گلشیفته هست که باید اول درباره اون حرف زد هلش کرد فردا سرمونو بالا بگیریم بگیم ایرانی هستیم چون زمانی که تمدن داشتیم اروپایی ها حمون نداشتم اگه کسی گفت گلشیفته اینجور کرده بگید خودتو کشورتو نقد کن بعد بیایدرباره کشور من و ادماش نظر بدید . درکل گلشیفته کارش اشتباه بوده ولی نماد ایران 1نفر نیست همه باهم نماد ایرانیم.
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مهدی جان اول یه تذکر بدم ما تمامی مطالبی که ارسال می شه در ستون رو بدون هیچی کم و کاستی ارسال می کنیم و اگه احیاناً جای از اون از لحاظ نشر اشکال داشت سانشور می کنیم و اعلام می کنیم اما نظرات رو تغییر نمی دیم و اگه مطلبی هم شرایطی که در انتهای این ایمیل امده رو نداشته باشه کلاً ارسال نمی کنیم بس فکر نکنید که ما پیام های مخالف خودمون رو ارسال نمی کنیم اما اینکه ما به نوبه ی خودمون در مورد موارد مختلف از جمله اون 3000 میلیارد تومن تو همین ستون بحث کردیم اما در مورد عمل خانم فراهانی با نظرات شما موافقم اما نکته اصلی اینه که ایشون عکس نگرفتن بلکه در جشن بهترین های زینمای فرانسه یه کلیبی ساختن به همراه بقیه بازیگر ها یه شعری رو دکلمه می کنن و همزمان به اون اقدام به برهنه کردن خودشون می کنن که گلشیفته یکم زیاده روی می کنه چون بقیه بازیگرای اون کلیب مثل گلشیفته برهنه نمی شن و سوال اساسی من یکی به عنوان کسی که بازی گلشیفته رو دوست دارم اینه که چرا تو هم مثل بقیه اون بازیگر ها وانمود نکردی که داری برهنه می شی؟
 
 
 
ارسالی از:فریبا صمیمی
به آنهایی فکر کن که هیچگاه فرصت آخرین نگاه و خداحافظی را نیافتند.
به آنهایی فکر کن که در حال خروج از خانه گفتند :
"روز خوبی داشته باشی"، و هرگز روزشان شب نشد.
به بچه هایی فکر کن که گفتند :
"مامان زود برگرد"، و اکنون نشسته اند و هنوز انتظار می کشند.
به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند
و ای کاش زودتر این موضوع را می دانستند.

به افرادی فکر کن که بر سر موضوعات پوچ و احمقانه رو به روی هم می ایستند
و بعد "غرور" شان مانع از "عذر خواهی" می شود،
و حالا دیگر حتی روزنه ای هم برای بازگشت وجود ندارد.
من برای تمام رفتگانی که بدون داشتن اثر و نشانه ای از مرگ،
ناغافل و ناگهانی چشم از جهان فرو بستند،
سوگواری می کنم.

من برای تمام بازماندگانی که غمگین نشسته اند و هرگز نمی دانستند که :
آن آخرین لبخند گرمی است که به روی هم می زنند،
و اکنون دلتنگ رفتگان خود نشسته اند،
گریه می کنم.
به افراد دور و بر خود فکر کنید ...

کسانی که بیش از همه دوستشان دارید،
فرصت را برای طلب "بخشش" مغتنم شمارید،
در مورد هر کسی که در حقش مرتکب اشتباهی شده اید.
قدر لحظات خود را بدانید.
حتی یک ثانیه را با فرض بر این که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهید؛
زیرا اگر دیگر آنها نباشند،
برای اظهار ندامت خیلی دیر خواهد بود !

"دیروز"
گذشته است؛
و
"آینده"
ممکن است هرگز وجود نداشته باشد.
لحظه "حال" را دریاب
چون تنها فرصتی است که برای رسیدگی و مراقبت از عزیزانت داری.

اندکی فکر کن ...!
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام خانم صمیمی از اینکه برای ستون مارشالی ها ایمیل می زنید ممنون همیشه انتهای متن بهتر تو ایمیل های شما برای من کار سختی بوده اما این ایمیل شما عالی بود و من برای انتخاب اون برای ارسال دچار شک نشدم بازم برای ارسال این متن زیبا ازتون ممنونم.
 
 
ارسالی از:فیروزه گلشاهی
شاید این جهان مكث قصه گو باشد، میان یكی بود... یكی نبود... 
 
 
ارسالی از:نفیس
 
سلام من اولین باره که دارم بهتون ایمیل میزنم!!!یه سوال داشتم اگه کسی بخواد پسورد ایمیلشو عوض کنه اینکارو چه جوری باید انجام بده؟!اخه من بلد نیستم! :&quot;> blushingراستی به امیر جون خوشگل بانمک هم سلام برسونید(به قول خودش لول)
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام نفیس گرامی من پاسخ سوال شما رو پاس می دم به امیر جون خوشگل و با نمک لول

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به نفیس خانم عزیز حالا من الان پاس فرهاد راد رو استپ سینه کردم و  سانتر میکشم رو سر یکی دیگه از مارشالیها که هم خوشگله و هم بانمک مثل همه پسرهای باحال مارشالی ...  ولی جدا از شوخی شما باید از قسمت بالای ایمیلتون سمت راست روی آیدی خود در اون بالا کلیک کنید و گزنیه Account info رو بزنید و بعد از اون Change Password رو بزنید تا بتونید پسوردتون رو عوض کنید

 
ارسالی از:هادی شجاع حیدری
 
جوابیه به خانم راحیل صادقی :

دوست محترمم به فرموده امام خمینی ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالفیم همینقدر که با خود فروشی دختران ایرانی تو کشورهای خلیج نشین غرور ما مردها رو خورد کردن کافی نیست؟ که حالا باید از طریق سینمای پر بیننده هالیوود تن لخت خودشون رو نشون بدن؟ این بود حرمت نگهداشتن خون شهیدان؟ اونایی که برای حفظ ناموس الان زیر خاک خوابیدن؟اگه جنگ خلیج شروع بشه بنظر شما ارزشی داره که من برا مثلا ناموسی خودمو بکشتن بدم که خودش با پای خودش میره تو بغل بیگانه که ارضای جنسی بشه؟ شما به این میگین هنر منکر بازی خوب گلشیفته نیستم حتی تو فیلم BODY OF LIES
ولی این ارزش زن ایرانی نیست کوروش و داریوشی که قصد داریم اسمشو با مسج تو گوشیهامون زنده نگه داریم کجای کتیبه هاشو یه مرد برهنه وجود داره چه برسه به زن که ما خودمون رو از نسلش میدونیمو
افتخار میکنیم به همچین پادشاهی متاسفم برای او طرز تفکری که حمایت میکنه از فیلم مستهجنی که بازیگرش یه زن ایرانیه
هادی شجاع حیدری
hadi_sothboy@yahoo.com

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام هادی جان احساس می کنم شما هم یکم داری تند میری گلشیفته فیلم مستهجن نساخته کلیپی هست تحت عنوان تن ها و روان ها و اساسا حرف حسابش اینه که ادم یکرو باشن و دست از نقاب بازی وردارن که خانم فرهانی به عقیده من کمی تند رفتن اما شما تخت گاز گرفتی داداش با این حال برای نظرت احترام قائلم ممنونم که در بحث ما مشارکت کردی

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به هادی خان من اتفاقا فرهاد جان همیشه علاقمند به جوابهای تند و دندان شکن بودم خودت که میشناسی منو ... بنظرم قشنگ تحلیل کردید فقط یک قسمتش رو موافق نیستم و اونهم فحشا هست ... اصل کلمه فحشا یعنی تن فروشی بخاطر فقر ... پس شاید منظور شما هرزگی بوده یا برهنگی شهوانی که برای ارضای عقده ها استفاده میشه ... چون تا اونجایی که من میدونم گلشیفته خانوادگی وضع بدی نداشتن من فقط الان سوالم اینجاست که این شوهر خانم گلشیفته با اون همه ریش و پشم و پیلی اونجا نقش چغندر رو بازی میکرد یا سیب زمینی ... ؟! لول

 
 
 
ارسالی از:محمود عبدلی
سلام به همه دوستان
یه درخواست داشتم داشتم اگر کسی میتونه در مورد پدیده هارپ مستنداتی ارئه کنه خوشحال میشم
  
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام محمود جان هارپ اسم یکی از برنامه های تحقیقاتی در زمینه لایه های بالایی جو هست اما می گن که یک سلاح مخربی هست که بوسیله اون با جمع کردن انرژی و نیرو هایی که بالای جو هست و منتقل کردن یا زوم کردن روی بخش دیگری از کره زمین باحث ایجاد اثرات طبیعی مخرب تو اون بخش بشن مثل سونامی ، زلزله و ... برای اطلاعات بیشتر می تونی تو گوگل جستجو کنی البته دنبال منابع غیر فارسی باش چون منابع فارسی عموما ترجمه هستن
 
ارسالی از:حسین عمرانی
سلام فرهاد انشا ا... مادر بزرگت خوب بشه و آرامش دوباره بیاد سراغت
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام حسین جان ممنون از لطفت چند روزی هست یکم درگیری دارم اما هنوز آرامشم رو دارم داداش  
 
ارسالی از:عاطفه جمالی
 
کدامین چشمه سمی شد که آب از آب می ترسد ؟
که حتی ذهن ماهیگیر ،‌از قلاب می ترسد ؟
گرفته دامن شب را ، غباری آنچنان برهم ،
که پلک از چشم ، چشم از پلک و پلک ازخواب می ترسد ....
 
عاطفه جمالی
 
 
 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد

 

پیامهای خود را به آدرس زیر ارسال نمایید :

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment