Tuesday 8 March 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Majalleye IT (27) <~



 
 
     
 

 

.

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

http://picture.marshalclub.org/Archive/2010/12/7/Border.jpg

 

 


 


 


 


 


 
آي- پد 2 تا پايان سال 2012 شماره يک بازار تبلتها خواهد بود


 


 
تحليلگران يک موسسه تحليلي پيش بيني کردند که "آي- پد 2" در مدت دو سال آينده شماره يک بازار تبلتها خواهد بود.
به گزارش از مهر، "آي- پد" در سال 2010 تقريبا تمام بازار تبلتها را در اختيار داشت. اکنون نتايح تحقيقات موسسه "جي. پي. مورگان" نشان مي دهد که "آي- پد 2" در سال 2011 مي تواند 60.8 درصد از اين بازار را در اختيار بگيرد و در سال 2012 اپل با اين محصول خود موفق مي شود 60.5 درصد از بازار تبلتها را زير سلطه بگيرد.
به اين ترتيب "آي- پد 2" که به عنوان "تبلت سال" معرفي شده است در سال 2012 همچنان به فروش خود ادامه مي دهد.
پيش بيني هاي تحليگران "مورگان" نشان مي دهد که تبلتها 32.1 درصد از بازار نوت بوکها و نت بوکها را در سال 2011 به خود اختصاص خواهند داد.
اين لوح- رايانه ها که مفهوم جديدي از ارتباطات رايانه اي بي سيم را ارائه کرده اند در سال گذشته 18.9 درصد از بازار را در دست داشتند و سبب رونق اين بازار شدند.
برپايه اين تحليلها، در سال 2012 تبلتها مي توانند به 35.1 درصد از بازار با يک گردش مالي 35 ميليارد دلار برسند و "آي- پد 2" در راس اين بازار نوظهور قرار خواهد گرفت.
براساس گزارش وب نيوز، همچنين تحليلهاي موسسه گارتنر نيز نشان مي دهد که 54.8 ميليون تبلت در سال 2011 فروخته خواهند شد که بخش مهمي از اين فروش متعلق به "آي- پد 2" خواهد بود.
گارتنر خاطرنشان مي کند که در سال 2010 اپل 85 درصد از تبلتهاي فروخته شده در اين بازار را توليد کرد.


 
مايكروسافت براي تبلت ويندوز اختصاصي مي‌سازد


 
هم‌زمان با آماده شدن مايكروسافت براي ورود به بازار پر سود تبلت، اين شركت در حال ساخت ويندوز اختصاصي براي تبلت است.
به گزارش از ايسنا، انتظار مي‌رود ويندوز اختصاصي مايكروسافت براي تبلت در سپتامبر 2012 به بازار عرضه شود.
مقامات مايكروسافت مي‌گويند هدف از ساخت اين ويندوز، ارتقاي قابليت لمسي بودن صفحه نمايش تبلت و همچنين افزايش طول عمر باتري اين محصول است.
كارشناسان هم معتقدند با شريك شدن نوكيا و مايكروسافت در ماه گذشته انتظار مي‌رود اين دو شركت با همكاري يكديگر وارد بازار تبلت شوند.
شركت اپل در ماه آوريل 2010 با ساخت اولين نسل از تبلت‌هاي آي‌پد به سود سرشاري دست يافت و همين امر باعث شد ساير شركت‌ها سازنده تجهيزات رايانه‌يي به فكر ساخت تبلت اختصاصي خود بيفتند.
 


 
افزايش اهميت امنيت فيس‌بوك هم‌زمان با كاهش ارسال هرزنامه‌


 


 
به گفته يكي از كارشناسان شركت امنيتي سيسكو هم اكنون افرادي كه به ارسال هرزنامه مي‌پردازند، علاقه بيش‌تري براي استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك و لينكدين براي انجام حملات خود دارند.
به گزارش از ايسنا، يكي از مقامات سيسكو اظهار كرد: سال 2010 اولين سالي بود كه حجم ارسال هرزنامه‌ها كاهش يافت اما اين بدان معني نيست كه ديگر مشكلي به نام هرزنامه نداريم.
وي خاطرنشان كرد: افرادي كه به ارسال هرزنامه مي‌پردازند، دريافته‌اند كه استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك براي انجام حملات عليه كمپاني‌ها و افراد خاص موثرتر است.
او هم‌چنين افزود: اخيرا برخي از اين افراد پروفايل‌هاي جعلي راه‌اندازي كردند تا از طريق آن با هدف‌هاي خود مرتبط شوند و از اين مجرا بدافزارهاي خود را برروي سيستم‌هاي آن‌ها نصب كنند.
اين مقام ادامه داد: افراد مذكور از اين طريق به سرقت اطلاعات مالي كمپاني‌ها و افراد خاص مي‌پردازند.
 


 
حمله به وردپرس هم به گردن چيني ها افتاد


 


 
مديران سرويس وبلاگ نويسي وردپرس كه هفته گذشته حملات سنگيني را پشت سر گذاردند، مي‌گويند اين حملات به طور عمده از مراكزي در چين انجام شده است.
به گزارش از فارس، مقامات اين سايت مدعي هستند بزرگترين و بي سابقه ترين حمله از نوع DDOS در طول تاريخ به اين وب سايت صورت گرفته و حال بررسي هاي كارشناسي نشان مي دهد حملات ياد شده از چين آغاز شده است.
آنان همچنين معتقدند اين حملات انگيزه سياسي دارد، اما دليل محكم و مستدلي در اين زمينه ارائه نكردند. اين در حالي است كه برخي منابع ديگر هم معتقد بودند حملات ياد شده از خاورميانه انجام شده و به نحوي با ناآرامي و انقلاب در كشورهاي عربي خاورميانه مرتبط است، اما در اين زمينه هم دليل محكمي در دست نيست.
در همين حال مديران وردپرس كماكان مي گويند 98 درصد از حملات به اين سايت مربوط به چين بوده و البته بخش اندكي از آن هم از ژاپن و كره جنوبي سازماندهي شده است.
وردپرس با تقويت ديتاسنترهاي خود در شيكاگو، سن آنتونيو، دالاس به جنگ اين حملات رفته است. در ابتداي آغاز اين حملات تصور مي شد كه حملات ياد شده توسط گروه Anonymous انجام شده كه قبلاً به بهانه طرفداري از مدير سايت ويكي ليكس به سايت هاي آمازون، ويزا، پي پال حمله كرده بودند.
 

 


 
20میلیون تلویزیون دیجیتالی می‌شوند


 


 
استاندارد ملی مبدل گیرنده های دیجیتال تلویزیون (DVB-T ) تحت عنوان استاندارد " IEC62216" با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به ثبت رسید و اجرایی شد تا رویای تصویر بدون برفک محقق شود.
تلاش ایران برای دیجیتالی کردن فرستنده های تلویزیون
به گزارش مهر، طبق تعهد ایران در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) تمامی فرستنده‌های تلویزیونی باید تا سال 2015 امواج خود را به شکل دیجیتال ارسال کنند که برای انجام این تکلیف و تطبیق گیرنده‌های تلویزیونی کشورمان با این سیگنال‌ها، مبدل‌های امواج دیجیتال به آنالوگ تحت پروتکل DVB-T وارد بازار می‌‌شود و براین اساس استاندارد ملی مبدل گیرنده‌های دیجیتال تلویزیونی در سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به تصویب رسید.
کیفیت و وضوح تصویر بالا، پشتیبانی از نمایش و مرتب‌سازی براساس شماره کانال‌های ارسالی، جستجوی خودکار تمامی کانال‌ها و امکان دریافت کانال‌های بیشتر از مزایای استفاده از DVB-T های استاندارد است.

20 میلیون تلویزیون در کشور دیجیتالی می شوند

به گزارش مهر، براساس آمارهای به دست آمده هم اکنون حدود 18 تا 20 میلیون تلویزیون در کشور وجود دارد که فرستنده تلویزیونی آنها به صورت آنالوگ است اما با مذاکراتی که سازمان صدا و سیما با سه شرکت تولیدکننده گیرنده های دیجیتال داشته قرار است سیگنال دریافتی تلویزیونهای آنالوگ تا کمتر از پنج سال دیگر به تدریج به دیجیتال تبدیل شود. البته شرکتهایی نیز هم اکنون در این زمینه تولیداتی داشته اند که به صورت موردی قابل استفاده در کشور است.
براساس این طرح قرار است هر یک از شرکتهای تولیدکننده DVB-T سالانه مقادیری از این دستگاهها را در کشور تولید کنند تا ظرف پنج سال آینده تمامی گیرنده های تلویزیونی، تصاویر را به صورت دیجیتال دریافت کنند.
در این راستا افرادی که نسبت به تولید یا واردات مبدل‌های تلویزیونی آنالوگ به دیجیتال اقدام می‌کنند نیز باید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز تایید نمونه دریافت کنند.
کارشناسان معتقدند که با دیجیتالی شدن سیگنالهای دریافتی، تصاویر تلویزیونی در تمامی کشور بدون مشکل برفک و سایه پخش می شود و امکان افزایش حجم کانالها تا چندین برابر وجود خواهد داشت و به طور قطع با سیستم پخش دیجیتال، تصاویر با کیفیت بالاتری به کاربران ارائه خواهد شد.
حتی گفته شده که با اجرایی شدن طرح ایجاد گیرنده های دیجیتال در منازل، تلفنهای همراهی که قابلیت دریافت فرستنده را داشته باشند نیز می توانند تصاویر تلویزیونی را به صورت دیجیتال دریافت کنند.

آغاز تولید انبوه مبدلهای تلویزیون دیجیتالی در کشور

محسن حسین پور یکی از مدیران شرکت گسترش انفورماتیک که با سازمان صدا و سیما برای تولید انبوه این تجهیزات وارد مذاکره شده پیش از این در مورد این طرح به مهر گفته بود: طراحی و تولید گیرنده های دیجیتال توسط شرکتهای مادیران و سامسونگ نیز در کشور در حال انجام است و این دستگاه مبدلی برای آنتنهای آنالوگی است که هم اکنون از طریق تلویزیون دریافت می شود.
به گفته وی طراحی و ساخت نمونه اولیه این دستگاه حدود 300 میلیون تومان هزینه برای شرکت گسترش انفورماتیک داشته و طبق برآوردهای اولیه تولید انبوه آن حدود 12 میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز خواهد داشت.
حسین پور با تاکید بر اینکه شرکت گسترش انفورماتیک ظرفیت تولید سالانه 750 هزار دستگاه "DVB-T" را خواهد داشت، گفت: نمونه آزمایشی این طرح در چندین نقطه از کشور تست روی 14 کانال تست شده که علاوه بر هشت کانال متعارف می توان کانالهای جام جم، پرس تی وی، العالم و کانالهای استانی را از این طریق دریافت کرد.

 


 
گوگل كروم، سيستم عامل اينترنت


 


 
گوگل كروم كه در واقع آن را " سيستم عامل اينترنت " مي توان ناميد، سيستم عاملي بر مبناي مرورگر كروم است كه براي كاربراني طراحي شده كه بيشتر زمان خود را در وب مي گذرانند. سرعت، سادگي و امنيت از مهمترين ويژگي هاي اين پلت فرم به شمار رفته و قابليت كدباز بودن آن، به برنامه نويسان امكان مي دهد تا در جهت توسعه و گسترش هرچه بيشتر سيستم عامل گام بردارند.

معماري و سخت افزار:
معماري سيستم عامل گوگل كروم بسيار ساده و مبتني بر مرورگر است و تمام برنامه ها، اسناد و تنظيمات به صورت مطمئن در وب ذخيره مي شود. بنابراين حتي اگر شخصي رايانه خود را هم از دست بدهد، با يك نوت بوك كروم ديگر مي تواند دوباره به اطلاعات خويش دسترسي داشته باشد.
تمام نرم افزارهاي تحت وب، روي اين سيستم عامل قابل اجرا بوده و ابزار توسعه آن نيز همان نرم افزارهاي طراحي صفحات وب مي باشد. از مهمترين ويژگي هاي برنامه هاي تحت وب، مي توان به قابليت انعطاف پذيري بيشتر نسبت به برنامه هاي بسيار انعطاف ناپذير و استاتيك ويندوزي، محيط كاربري ساده و آسان، هميشه آنلاين و در دسترس بدون و همچنين بي نياز از به روز رساني مداوم اشاره كرد كه كاربران را فارغ از محل و زمان نموده و اجازه دسترسي به اطلاعات را با هر اتصال به اينترنت و از هر كامپيوتري مي دهد. گوگل كروم به كاربران امكان مي دهد تا همه برنامه هاي مورد نياز خود را از فروشگاه وب سايت برنامه ها به صورت آنلاين دريافت كرده و از طريق نوار آدرس بار، بدون نياز به cd نصب نمايند.
در نوت بوك هاي مبتني بر پلت فرم گوگل كروم، كاربران با سيستم wi-fi و از طريق شبكه بي سيم شركت مخابراتي ورايزون آمريكا به اينترنت متصل شده و از 100 MB تبادل اطلاعات رايگان در هر ماه به مدت دو سال برخوردار مي باشند كه براي انجام كارهاي روزانه و چك كردن صدها نامه الكترونيك كافي بوده كه با پرداخت مبالغ اندكي، قابل افزايش هم مي باشد.
گوگل كروم نياز به ويژگي هاي سخت افزاري خاصي نداشته و از HTML5 ، CSS و javascript براي پشتيباني از برنامه هاي كاربردي پيچيده برخوردار است. اين سيستم عامل فقط براي رايانه هاي با صفحه كليد فيزيكي ساخته شده و خاصيت لمسي نيز نخواهد داشت.

رابط كاربري:
رابط كاربري گوگل كروم، بسيار مختصر و مشابه مرورگر كروم است. بنابراين اين سيستم عامل، شباهت زيادي به محيط وب داشته و بيشتر شبيه مرورگر است تا يك سيستم عامل واقعي.
مهمترين اهدافي كه براي رابط كاربري سيستم عامل گوگل كروم علاوه بر كاربر پسند بودن آن در نظر گرفته شده، عبارتند از: مشاهده همه برنامه ها و صفحات وب در زبانه هاي جداگانه و در كنار هم براي استفاده كمتر از فضاي صفحه نمايش، دسترسي راحت به برنامه هاي چت و پخش موسيقي، نمايش تمام صفحه نرم افزارها، امكان تقسيم صفحه نمايش به دو قسمت در گوشه ها و همچنين دسترسي آسان به برنامه هاي كاربردي با استفاده از زبانه هاي مرورگر.

سرعت:
گوگل كروم حدود 10 ثانيه راه اندازي شده و وب سايت هاي مورد علاقه كاربران را با پشتيباني كامل از آخرين استانداردهاي وب و فلش، به سرعت بارگذاري و اجرا مي نمايد.
اين سيستم عامل طوري طراحي شده تا بسيار سريع و سبك، راه اندازي شده و در كمترين زمان ممكن كاربر را به اينترنت متصل كند و در اين ميان، زماني براي راه اندازي سيستم عامل تلف نشود. گوگل كروم، همواره مانند روز اول كار كرده و در طول زمان، سرعت خود را از دست نمي دهد. به همين خاطر، نوت بوك هاي مبتني بر اين پلت فرم را مي توان بيشتر شبيه تلويزيون دانست كه به محض روشن كردن، كمتر از چند ثانيه راه اندازي مي شود.
در سيستم عامل گوگل كروم، پس از برقراري ارتباط با اينترنت، به صورت فوري تمام برنامه ها، بوك مارك ها و ديگر تنظيمات مرورگرها كه كاربر قبلاً انجام داده، بر روي صفحه نمايان مي شود و تنظيم سيستم، كمتر از يك دقيقه زمان خواهد برد. گوگل در اين سيستم عامل، دسترسي سريع به وب، سريع مرور وب و مهمتر از همه، سرعت در عملكرد را مدنظر قرار داده است.

امنيت:
گوگل در خصوص امنيت اين سيستم عامل بسيار محكم و قاطع است و از لحاظ امنيتي، آن را سيستم عاملي " سخت " در برابر نفوذگران مي داند كه در طراحي آن از فن آوري هاي پيشرفته اي براي جلوگيري از دسترسي تروجان ها، ويروس ها و كدهاي مخرب به اطلاعات كاربران، استفاده شده است.
صفحات وب آلوده و برنامه هاي مخرب همچون تروجان ها مي توانند از نقص در مرورگرها سوء استفاده كرده و منجر به سرقت رمزهاي عبور، اطلاعات شخصي و مالي كاربران شود. در گوگل كروم براي كاهش اين خطر، برنامه ها و هر صفحه وب در يك محيط محدود به نام " sandbox " اجرا مي شود. بنابراين اگر كاربر يك صفحه وب آلوده را مشاهده كند، كدهاي مخرب نمي تواند در زبانه ها، برنامه ها يا هر چيز ديگري روي كامپيوتر شخص اثر بگذارد. حتي اگر نرم افزارهاي مخرب موفق به گذر از محدوده حفاظتي sandbox شوند، هر بار كه رايانه راه اندازي مي شود، سيستم عامل يك كنترل خودكار راه اندازي تأييد شده را انجام داده و اگر تشخيص دهد كه سيستم به طريقي دستكاري يا خراب شده است، خودش آن را تعمير مي كند.
اين سيستم عامل همچنين از به روز رساني خودكار بهره مند است كه مؤثرترين راه براي محافظت از سيستم در برابر برنامه هاي مخرب به شمار مي رود. همواره همه نرم افزارهاي رايانه، به روز شده و آخرين وصله هاي امنيتي را دارند. ويژگي هاي به روزرساني خودكار و sandbox قرارگرفتن در معرض نرم افزارهاي مخرب را به شدت كاهش داده و هميشه جديدترين و امن ترين نسخه هاي برنامه ها را اجرا مي نمايد.
هنگام استفاده از برنامه هاي مبتني بر وب در سيستم عامل گوگل كروم، همه اسناد با خيال راحت در وب ذخيره مي شود، اما انواع خاصي از فايل ها، مانند بارگذاري ها، كوكي ها و فايل هاي حافظه موقت مرورگر، ممكن است در رايانه موجود باشد كه گوگل كروم همه اين اطلاعات را با استفاده از روش هاي خاصي، رمزگذاري نموده و دسترسي به آن ها را بسيار دشوار مي سازد.
حساب كاربري مهمان كه در تمامي سيستم عامل ها موجود است، در گوگل كروم به گونه اي خاص تعريف شده است به نحوي كه در اين حالت، دوستان كاربر با استفاده از نوت بوك وي، آزادانه از وب استفاده مي كنند ولي نمي توانند به نامه هاي الكترونيك يا ديگر اطلاعات كاربر دسترسي داشته باشند و زماني هم كه ارتباط اينترنتي آن ها قطع شود، همه اطلاعات مربوط به مشاهده هاي آن ها در وب، به طور دائم از رايانه پاك مي شود.
گوگل كروم اقدامات احتياطي ديگري نيز براي حفاظت از اطلاعات كاربران در نظر گرفته است. بدين صورت كه با استفاده از اصل " دفاع در عمق "، چند لايه حفاظتي در سيستم فراهم كرده كه اگر نفوذگر بتواند از هر يك از لايه ها عبور كند، هنوز لايه هاي حفاظتي ديگر، مؤثر بوده و مي توانند به خوبي از اطلاعات محافظت نمايند.

ذخيره سازي:
يكي ديگر از ويژگي هاي مهم گوگل كروم، روش ذخيره سازي آن است. اين سيستم عامل، اطلاعات را فقط در حافظه موقت، آن هم براي افزايش سرعت فعاليت ها نگهداري نموده و در نهايت تمامي اسناد را در وب ذخيره مي نمايد. بنابراين، كاربران مي توانند آنلاين به همه اطلاعات خويش، در هر زمان و مكاني دسترسي داشته باشند.
به هر حال، در همه اجزاي گوگل كروم، سرعت و راحتي كاربر مدنظر است و در نوت بوك هاي ارزان قيمتي هم كه با اين سيستم عامل عرضه مي شوند همه فعاليت ها در محيط وب انجام شده و فضاي زيادي براي ذخيره سازي روي سيستم در نظر گرفته نشده است.


 


 
همكاري گوگل، مايكروسافت و ياهو براي مقابله با شرايط بحراني


 


 
شركت گوگل طي بيانيه‌اي اعلام كرد توسعه‌دهندگان نرم‌افزاري از سراسر جهان به منظور تبادل دانش و ساخت ابزاري جديد براي كنترل خطرات مديريتي در كنفرانس Random Hacks of Kindness كه در روزهاي چهارم و پنجم دسامبر 2011 برگزار مي‌شود، گرد هم مي‌آيند.
از جمله شركت‌كنندگان اين كنفرانس مي‌توان به گوگل، مايكروسافت، بانك جهاني و ياهو اشاره كرد كه در اين كنفرانس دو روزه با يكديگر همكاري مي‌كنند.
كنفرانس Random Hacks of Kindness كه با نام RHoK نيز شناخته مي‌شود، مجموعه‌اي از مهندسان و مديران بحران هستند كه مشكلات حياتي و بحراني جهان را شناسايي مي‌كنند تا با ساخت يك نرم‌افزار جامع، آن‌ها را از ميان برداند.
گردهمايي RHoK پيش از اين ابزارهاي فراواني را از جمله I�m OK توليد كرده بود كه بر پايه تماس‌هاي تلفني اطلاعات به‌خصوص را بين همكاران، دوستان و اعضاي خانواده منتشر مي‌كرد.
اين نرم‌افزار در زلزله اخير هائيتي و شيلي مورد استفاده قرار گرفت و بسيار پركاربرد بود. اين گردهمايي نرم‌افزار ديگري را با هدف پيش‌بيني زمين‌لرزه و با نام Chasm توليد كرده است.
"كريستين آدامز" از "گروه وضعيت‌هاي بحراني گوگل" در اين خصوص گفت: �گردهمايي RHoK فرصتي است تا بتوانيم متخصصان شركت‌هاي نرم‌افزاري بزرگ و مديران و كارشناسان بحران را دور هم جمع كنيم تا بتوانيم به كمك آن‌ها يك ابزار متن‌باز جامع را راه‌اندازي كرده و از طريق آن اجتماعات كاربردي براي مقابله با وجايع به وجود آمده را در اختيار بگيريم�.


 


 
حافظه‌ مجازي 32 ترابايتي از راه رسيد


 
شركت LaCie از ساخت سيستم جديدي در حوزه ذخيره‌سازي اطلاعات خبر داده كه مي‌تواند نياز مراكز مختلف را تا سال‌ها تامين كند.
در سري سيستم‌هاي 4big Quadra، هشت ترابايت كمترين حافظه محسوب مي‌شود و اين شركت مدل‌هاي ديگر اين محصول را با ظرفيت‌هاي 16 و 32 ترابايت نيز توليد و روانه بازار كرده است.
اين سيستم جديد 8TB 4big Quadra نام گرفته و قادر است تا 8 ترابايت از اطلاعات را در خود نگه دارد. قيمت اين سيستم‌هاي ذخيره‌سازي اطلاعات كه بسيار پرسرعت هستند از 1999 دلار به بالا شروع مي‌شود.
روي هر كدام از سيستم‌هاي 4big Quadra، چهار ورودي eSATA II PCI Express Card قرار گرفته كه باعث مي‌شود اطلاعات با سرعت 3 گيگابايت در ثانيه انتقال پيدا كنند.
علاوه بر اين، شركت LaCie سري جديد حافظه‌هاي مجازي همراه خود را نيز با نام LaCie Rugged XL با بدنه آلومينيومي زيبا وارد بازار كرده است. اين حافظه‌ها نيز در مقابل تكان‌هاي شديد و ضربات احتمالي مقاوم هستند و مدل يك ترابايتي آن 159.99 دلار قيمت دارد.
 


 
M.persian19@yahoo.com

 


 

 

 

 

 

 
     
 

???????

 

   

???? ????

 
Ads
 
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Amir Hejvani - Marshal
All Rights Reserved By Marshal Modern Group
 
 
Design By Mehran Afzali
 

 



__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.com/join
________________________________________________________

For More Information About Us:
www.marshalclub.com
________________________________________________________

http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment