Sunday 25 September 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (109) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین برنامه گروه مارشال مدرن :           تور 1 روزه به مقصد نمک آبرود با حضور تمامی مدیر و معاونین و همکاران اصلی گروه ... 8 مهر 1390 ... ثبت نام با شماره : 09122867270

 
 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/9/10/pinao-banner2.gif

 

 

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 
 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
از همینجا از تک تک شما عزیزان تشکر می کنم که به من لطف داشتید واقعاً من رو شرمنده کردید امیدوارم بتونم در گروه مارشال مدرن اونطوری که شایسته شما عزیزان هست کار کنم 2 تا نکته رو سریع می گم امیدارم دوستان رعایت کنن:
1) حتماً در ابتدا یا انتهای ایمیل خودتون اسم خودتون رو بنویسید یا اسم مستعار خودتون رو قرار بدید و ترجیحاً فارسی هم ایمیل خودتون رو ارسال کنید
2) اگه تمایل دارید ایمیل شما در ستون نمایش داده بشه حتماً اعلام کنید و در قسمت موضوع ایمیل خودتون رو درج کنید چون حجم ایمیل ها زیاد هست و ما ابتدا ایمیل ها رو کپی می کنیم بعد ادیت می کنیم گاهی فراموش می شه که به درخواست درج ایمیل رسیدگی کنیم و متاسفانه بعد از انتقال ایمیل به آرشیو دسترسی به اون ایمیل خیلی زمان بر هست

 

امیدوارم دوستان این دو نکته رو رعایت کنن در رابطه با گروه مارشال مدرن 2 هم امیر جان هفته گذشته مفصل توضیحاتی دادن پس شما رو دعوت می کنم از طریق لینک زیر در گروه مارشال مدرن دوم عضو بشید :
 
با تشکر
فرهاد رادمنش
 
   
 
در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ
 
سوال  از امیر حجوانی :
 
ستون مارشال
سلام و تشکر فراوون برای میلهای خیلی زیبایی که برامون میفرستید
من یه سوال دارم که نمیدونم چطوری مطرحش کنم که باعث دلخوریتون نشه ولی واقعا دیگه دارم از فضولی تلف میشم میپرسم شما قول بدید ناراحت نشید
من خیلی ساله با گروهتون آشنام خیلی سال پیشا بایه آی دیه دیگه الان با یه آی دیه جدید
همیشم این سول برام بوده که شماها ( مدیران و بقیه ایمیل سندرها ) برای این فعالیت اینترنتی ای که میکنید هزینه ای هم میگیرید یعنی در واقع براتون درآمدی داره آخه چند تا جوون که مطمئنن بیکار نیستن فی سبیل الله این همه وقتشونو بزارن برای یه گروه اینترنتی و یا اینکه کاره دیگه ای هم دارید
ببخشید ترو خداها من واقعا برام سواله وگرنه قصدم بی ادبی نیست
صوری
 
 
پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به شما اکثر همکاران و ایمیل سندرهای گروه شغل دیگری دارند و در گروه مارشال افتخاری و به عشق 315 هزار نفر ایمیل میزنند ، گروه نیز درآمدهای خاص خودش رو از راه تبلیغات ، تور ، کنسرت و ... هم داره که بیشتر اون خرج سرور اختصاصی گروه ، گرافیست ، تیم فنی ، گروه روابط عمومی و ... نیز میشود / البته این رو بگم که کادر ایمیل سندرها همیشه از مزایای گروه مثل تخفیف در تورها و یا کنسرتهای رایگان و ... نیز بهره مند هستند 
ارسالی از:پرستو
 
 
با سلام و عرض ادب
قبل از هر چیزی یه تشکر ویژه از فرهاد عزیز دارم که تولد من رو در ستون مارشالی تبریک گفتن و از تمامی عزیزانی هم که لطف کردن با ایمیل های خودشون تولد من رو تبریک گفتن تشکر می کنم تا انجایی که زمان یاری می کرد جواب عزیزان مارشالی رو دادم و از دوستانی که فرصت نشد تشکر کنم هم پوزش می خوام و از طریق ستون مارشالی از همه ی  مارشالی ها تشکر می کنم
با آرزوی بهترین ها برای شما
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام پرستو جان کار خاصی انجام ندادم وظیفه ام بود امیدوارم سالیان سال عمر با عزت داشتی و در زندگیت خوشبخت باشی
 
ارسالی از:قاصدک
 
سلام سلام صدتا سلام به همه دوستان مارشالی
می خواستم تشکر کنم از گذاشتن مطلبم تو ستون
دوستون دارم
یه چیز دیگه خیلی دوس دارم تو تورهاتون شرکت کنم ولی متاسفانه امکانش نیست
قاصدک
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود قاصدک گرامی خوشحالم که بالاخره پیامتون رو در ستون مشاهده کردید و مطمئن شدید که پیام ها ارسال می شن از لطفتون سپاسگذارم امیدوارم شرایطی پیش بیاد که در تورهای مارشال مدرن شرکت کنید.
 
 ارسالی از:علی اسکندریان
 
سلام به همه بچهع های با ترمز وبی ترمز مارشالی . فقط مونده فحش خواهر ومادر بهم بدیم.
یه خواهش از همه بزرگترها : بابا دوستان کرکری خوندن که اینقدر بی تعارف و اینقدر رک وپوست کنده نیست.
با با زبان بی زبانی کری خوند. مثلن بگیم بعضی یه روزگاری 6 تا زدن ولی ............
این نقطه چین ها از هزار وسیصدونود یکی  حرف و کرکری وفحش و  ... بدتره .
استقلال قهرمان میشه . خدا که میدونه ، بنده هم بدونه که حقشه .به لطف ویزدان و بچه ها اس اس قهرمان میشه ...
مجددن از استقبال دوتان گلم در ستون مارشال تشکر دارم .امیر جان بنده مطمئن هستم که به زودی دیگه مطالب ارسالی از من رو داخل ستون نمیذاره . چون اینقدر داره استقبال از گروهمون زیاد میشه که حد نداره .من حتی لوگوی شما رو هم دارم رو سایتم میذارم .
www.agahigroups.com
(کانون آگهی وتبلیغات بجنورد.)
فکر کنم دیگه حرفی ندارم . یه لحظه اجازه بدید .........
 
نه دیگه عرضی ندارم . هاهاهاهاهاها راستی یادم اومد . امیر جان من بعید میدونم کسی بتونه این گروه کاملا فرهنگی رو از هم بپاشونه . . غصه نخور
 
بدی ما انسانها اینه که خوشبختی همو نمیتونیم ببینیم .
خدا به راه راست هدایتشون کنه .

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به شما دوست عزیز و استقلالی دوست داشتنی از لطف و محبت شما هموطن بجنوردی صمیمانه ممنونم و ما هم به این مورد ایمان داریم که با پشتیبانی شما عزیزان پرچم گروه همیشه بالاست
 

 
ارسالی از:امیر حسین آشتیانی
پرسپولیس یک حقیقت 2500 ساله و استقلال دروغیست 30 ساله.همین جمله کافیست تا عیار تیمها مشخص شود.انتظار دارم این جمله را در ستون بعدی مارشال چاپ کنید

 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمت امیر حسین گرامی در باب پیام شما در شماره قبلی ستون توضیح دادم که مجدد اینجا ذکر می کنم باید بگم حداقل اصالت و قدمت و افتخارات تیم استقلال رو کنار لنگ بزارید بعد این حرف رو بزنید و از اسم پرسپولیس سو استفاده نکنید نا گفته نماند پرسپولیس رو یونانی ها به پارسه می گفتن و پرسپولیس واژه ایرانی اصیل نیست بلکه وارداتی هست

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به شما دوست عزیز ... با همین جملات کذب و خنده دار و نیز با خاطرات 40 سال پیشتون همچنان خوش باشید و اصلا خاطرات برای شما و بردهای متوالی و قاطعانه برای ما  ... حتما 23 برد اس اس در مقابل 17 برد تیم شما هم دروغی 50 ساله بوده لول !

 
 
ارسالی از:عادل
سلام آقا امیر گل
جا داره اول برد استقلال رو تبریک بگم
ما همیشه پشت گروه مارشال هستیم وهیچ چیز هم نمیتونه این گروه رو از هم جدا کنه
چون بچه های مارشال همگی با معرفت رو راستن وبا بودن داش امیر هم در صدر گروه ما که خیالمون راحته پس به استحضار گروهای دیگر میرسونم که هر چه بیشتر با این گروه کل بندازن بیشتر خار و ذلیل میشن و ما قویتر
کوچک تمام برو بچ مارشال
عادل از بوشهر

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به عادل خان گل منم به خاطر همین عشقی که شما به گروه خودتون دارید و من به شما دارم با تمام وجود و انگیزه زیاد کار میکنم

 
ارسالی از:مهدی زکی زاده

کلاس عاشقی

شب به یادت چشم خیسم میهمانم می شود

مرغ شب  هم ناله و هم داستانم می شود

تا سحر ���با اشک ��� نامت را به لب دارم ،ازآن

خواب خوش می بینم و شیرین دهانم می شود

تا بخوابم ،می شمارم تار زلفت درخیال

خرمن گیسوی تو آرام جانم می شود

عطر یادت ،چون نسیم نوبهاری ، جان دهد

تاکه می گویی :خداحافظ ، خزانم می شود

درکلاس عاشقی ،استاد راضی شد زمن

مهربان با من ،چوخوب و درسخوانم ،می شود

27/6/90

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود جناب زکی زاده ممنونم که بازم اشعار خودتون رو با ما در ستون مارشالی به اشتراک گذاشتید
 
ارسالی از: ماهرخ

 

با سلام خدمت مدیریت محترم گروه و خسته نباشید خدمت همه دست اندر کاران این گروه دوست داشتنی:) happy
و همه اعضای محترم :) happy.اول میخواستم بازگشت فرهاد جان رو تبریک بگم خیلی خوشحالم که مشکلاتت حل شده و برگشتی =D&gt; applause.طفلک امیر جان تو این مدت خیلی فشار کاریش زیاد شده بود.:P tongue#-o d'oh!
دوم راجب این ایمیل امیر جان که امروز فرستاده بودن خیلی ناراحت شدم آخه چرا بعضی از آدما نمیتونن خوب باشن :-? thinkingو فقط فکر ضربه زدن به دیگران و گروه هستن!!!:( sadاگه کسی دوست نداره یا مشکل داره با عقاید گروه خوب عضو نشه:( sad .کسی رو که مجبور نکردن به عضویت؟!!!:-O surprise:( sad
در مورد این مارشال مدرن 2 هم سوال داشتم.

اونجا عضو بشیم هم هر روز مثل اینجا برامون ایمیل ارسال میشه یا اون فقط برای تثبیت و احتیاطه که اگه اینجا به مشکلی برخورد از اون طریق ایمیلها ارسال شه؟

ممنون از ایمیلهای قشنگ هر روزتون
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمت ماهرخ گرامی از لطفتون سپاسگذارم در مورد مارشال دو هم به زودی اخبار خوبی رو خواهید شنید

 

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به شما عضو عزیز ، در مورد مارشال 2 هدف تثبیت عضویت و جمع آوری یک لیست از فعالترین اعضای گروه هست و فعلا برنامه ای جهت ارسال ایمیل در اون گروه نیست مگر در مواقع ضروری و بسیار اورژانسی که نیاز به اعلام همگانی یک خبر هست ... پس حتما به دوستان دیگر مارشالی خود بگید در این گروه عضو شوند

 
ارسالی از:فاطمه
 
سلام قبل از هر چیز از سایت زیباتون کمال تشکر را دارم خسته نباشید
میخواستم برای تبریک تولد همسرم تو ستون مارشالی یه پیام بزارم
فوووووووت ���..
فووووووووت ���.
فوووووووت ���..
فووووووووت ���
فوووووووت ���.
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!
مروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی عزیزم عشقم تولدت مبارک  
شهاب جونم تولدت مبارک از طرف همسرت فاطمه
1362/6/31این تاریخ بهترین روز دنیاست که به دنیا اومدی
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمتفاطمه گرامی منم به نوبه ی خودم به نمایندگی از تیم مدیریت مارشال مدرن تولد همسر عزیزتون رو تبریک می گم.
 
     
ارسالی از: علیرضا باوفا
 
مادر قدیم

 

 
گویند مرا چو زاد مادر
 
پستان به دهان گرفتن آموخت
شبها بر گاهواره ی من
 
بیدار نشست و خفتن آموخت
دستم بگرفت و پا به پا برد
 
تا شیوه ی راه رفتن آموخت
یک حرف و دو حرف بر زبانم
 
الفاظ نهاد و گفتن اموخت
لبخند نهاد بر لب من
 
بر غنچه ی گل شکفتن آموخت
پس هستی من ز هستی اوست
 
تا هستم و هست دارمش دوست
(ایرج میرزا)
 
 
 
 
 
 
مادر جدید

 

 
گویند مرا چو زاد مادر
 
روی کاناپه لمیدن آموخت
شبها بر ماهواره تا صبح
 
بنشست و کلیپ دیدن آموخت
بر چهره سبوس و ماست مالید
 
تا شیوه ی خوشگلیدن آموخت
بنمود تتو دو ابروی خویش
 
تا رسم کمان کشیدن آموخت
هر ماه برفت نزد جراح
 
آیین چروک چیدن آموخت
دستم بگرفت و برد بازار
 
همواره طلا خریدن آموخت
با قوم خودش همیشه پیوند
 
از قوم شوهر بریدن آموخت
آسوده نشست و با اس ام اس
 
جکهای خفن چتیدن آموخت
چون سوخت غذای ما شب و روز
 
از پیک مدد رسیدن آموخت
پای تلفن دو ساعت و نیم
 
گل گفتن و گل شنیدن آموخت
بابام چو آمد از سر کار
 
بیماری و قد خمیدن آموخت
 
 
ارسالی از: متین
سلام به همه دوستان گلم چند دفعه ايميل فرستادم تا قابل دوسته ودر ستون قرارش بدين ولي يا به دستتون نرسيده يا قابل ندونستيد به هر حال بدونيد چه با من باشيد چه بي من هر كجا باشيد و با هر كه باشيد من دوستتان دارم 

 
اي عشق، اي ترنم نامت ترانه‌ها
معشوق آشناي همه‌ عاشقانه‌ها
اي معني جمال به هر صورتي که هست
مضمون و محتواي تمام ترانه‌ها
با هر نسيم، دست تکان مي‌دهد گلي
هر نامه‌اي ز نام تو دارد نشانه‌ها
هر کس زبان حال خودش را ترانه گفت:
گل با شکوفه، خوشه‌ي گندم به دانه‌ها
شبنم به شرم و صبح به لبخند و شب به راز
دريا به موج و موج به ريگ کرانه‌ها
باران قصيده‌اي است تر و تازه و روان
آتش ترانه‌اي به زبان زبانه‌ها
اما مرا زبان غزل‌خواني تو نيست
شبنم چگونه دم زند از بي‌کرانه‌ها
کوچه به کوچه سر زده‌ام کو به کوي تو
چون حلقه در به در زده‌ام سر به خانه‌ها
يک لحظه از نگاه تو کافي است تا دلم
سودا کند دمي به همه جاودانه‌ها

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمت متین گرامی از ارسال شعر زیباتون ممنونم در شماره پیشین از شما ایمیلی دریافت نکرده بودیم
 
 
ارسالی از : مزینت حسینی
.
راستش دوستان وقتي امروز صبح مطالب ستون رو خوندم بابت خوندن بعضي مطالب خوشحال و بعضي هاي ديگه هم واقعا ناراحتم كرد اميدوارم هيچ مارشالي در هيچ جاي دنيا ناراحت و افسرده نباشه و خدا به همه ما كمك كنه تا بتونيم مشكلات را با صبر و توكل حل كنيم.
اول ازهمه خواستم از اين طريق تولد خانم زهره قاسمي را بهشون تبريك بگم . خانم قاسمي عزيز اميدوارم سالهاي سال در كنار خانواده سرحال و سلامت باشين و به همه آرزوهاي خوبتون برسين
خدايا زيباترين سرنوشت را براي عزيزي كه اين نوشته را ميخواند مقدر كن. خدايا بهترين روزگاران را برايش رقم بزن و او را در تمامي لحظات درياب. مبادا خسته؛ بيمار ؛ افتاده و يا غمگين شود. دلش را سرشار از شادي كن و آنچه را كه به بهترين بندگانت عطا مي‌كني به او نيز عطا كن كه او از دوستان من است. باز هم تولدتون رو بهتون تبريك ميگم
در ضمن از خانم زهره حصاري بخاطر مطب زيبايي كه نوشته بودن ممنونم واقعا مطلب جالب و زيبايي بود
 
ضمنا  مي‌خواستم مطلبي رو هم به دوست عزيزمون آي سودا بگم . راستش از خوندن مطالب شما خيلي ناراحت شدم اما من هم با نظر دوستان ديگر موافقم بهتره شما هر چه زودتر با همسرتون راجع به مسئله اي كه پيش اومده صحبت كنيد چون ممكنه شما دچار سوء تفاهم و اشتباه شده باشين و همونطور كه يكي از دوستان گفت اصلا مسئله چيزي كه شما فكر مي‌كنيد نباشه و اگر خداي نكرده درست بود سعي كنيد راهي را انتخاب كنيد كه بعدا پشيمون نشين و مطمئن باشين كه هميشه كوتاهترين راه بهترين راه نيست و بايد با صبر و حوصله و با منطق با همسرتون صحبت كنين. چون شبيه به اين مسئله براي يكي از دوستان من دو ماه پيش اومد و خانم ايشون در ارتباط با اس ام اسي كه در گوشي همسرشون خطاب به همكار خانمش ديده بود خيلي حساس و شكاك شده بود و وقتي مطلب به وسيله يك واسطه به خانم همكار گفته شد مشخص شد كه اين خانم هم نامزد دارند و در شرف ازدواج هستند و فقط اس ام اس اين آقا جنبه كاري و اداري داشته و خلاصه با كمي حوصله مشخص شد كه كلا موضوعي كه همسر اون آقا فكر ميكرده نبوده و البته همسر خانم هم فهميد كه نبايد كاري كنه كه خانمش دچار شك و نگراني بشه. شما هم بهتره با توكل به خدا و صبورانه مشكل خودتون را حل كنيد انشاءا... در ستون بعدي از شما مطالب خوشحال كننده‌اي را بخونيم.

 
گر قلوه سنگ های ته جوی نبود ، ترنّم زیبای آب را چگونه می شنیدیم و اگر سختیها ی زندگی نبود ، چگونه خوبیهای آنرا حس می کردیم

دوستان عزيز واقعا بابت طولاني شدن مطالبم از شما معذرت مي‌خواهم.
 
اگر کسی اشتباه کرد آن رابه پوشان مثل شب

وقتی عصبانی شدی خاموش باش مثل مرگ

متواضع باش و کبر نداشته باش مثل خاک

  بخشش و عفو داشته باش مثل دریا

اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش مثل آینه
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خانم حسینی گرامی ممنون از پیام زیباتون
ارسالی از Za Ma
من هم به نوبه خودم برد استقلال رو به همه دوستداران تبریک میگم  بخصوص آقای حجوانی ؛ من خودم هوادار استقلال هستم اما دوستان خوبم روحیه ورزشکاری داشته باشیم بازی برد و باخت داره بهتر نیست معرفت داشته باشیم و برای دوستان پرسپولیسیمون کرکری نخونیم حتی به شوخی احترام و شخصیت ایرانیمونو که ازمون گرفتن حداقل ما خودمون حفظش کنیم. همتونو دوست دارم و این یه پیشنهاد دوستانه بود
 

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به شما دوست عزیز تشکر میکنم از پیام بسیار دلنشینتون من صمیمی ترین دوستانم نیز پرسپولیسی هستند (اکثرشون) به همین خاطر این کل کلها جنبه تفریحی و خنده داره مهم رفاقتهاست که پایدار میمونه

 

ارسالی از پونه

 همه جوره فعالي امير جون ادامه بده موفق باشي گلم...

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به پونه عزیز با وجود کسانی مثل شما و اعضای پر انرژی مارشال 100% ادامه میدیم

 
ارسالی از داریوش جاوید زاده
معلومه که استقلالی های عزیز جنبه برد ندارند.
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام آقا داریوش نظرت محترمه اما به نظرم تیم 15 جدول زیاد جنبه نداره با اینکه با اون فضاحت باخته هنوز بعضی طرفداراشون ادامه می دن باختم جزی از بازی فوتبال که 3 تا دربی نصیبتون شده از این به بعد هم نصیبتون می شه لول
 
 
ارسالی از آزاده شمس
 
 
سلام امیرخان -درسته جمعه استقلال برد - ولی ببین داداش شیر هرچقدر هم توی قفس باشه بازم شیر
یه روز خوب نزدیکه
 
بچه های مارشالی رفتین ماسوله یادتون نره با لباس محلی اونجا عکس بگیرید
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود آزاده عزیز ممنون از پیامتون اما به نظرم پرسپولیس الان بیشتر شبیه شیر تو قفسه اونم از نوع قفسه سوپر مارکت و یا قفسه لوله فروشی لول
 
 
ارسالی از پردیس
 
سلام بر دوستان نازنینم
قبل از هرچیز بگم که فیلم اینجا بدون من و زندگی با چشمان بسته رو حتما ببینید چون واقعا به دل میشینن با داستانایی روان و زیبا , شدیدا میشه با شخصیتا همذات پنداری کرد, خوشحالم که سینمای ایران دوباره داره نفس میگیره, البته فیلم شیش و بش هم دیدم که به نظرم یه کپی از سن پطرزبورگ بود اما واسه یه بار دیدن بد نبود ولی ی ی ی ی ی وای از فیلم ورود زنده ها ممنوع که من نمیدونم چطور اسم اینارو میذارن فیلم, من که هنوز چشمم دنبال پول بلیطشه که نصف فیلم هم باش ندیدیم 
شهر بوشهر 3 تا سینما داره که ما  مثل کسی که انتظار مسافرشو میکشه چشممون به پرده ی این سینماهاست تا فیلم عوض کنن و ما بریم ببینیم, البته گاهی فقط تو سینما 3 نفریم که اونم من و دوستامه! امیدوارم همینجور که فیلما داره خوب میشه تعداد سینما رو های کل کشور هم بالا بره, مردم عزیز وقتی میگن یه فیلم قشنگه برید سینما ببینید و اینجوری فرهنگ کشورتونو بالا ببرید نگید سی دیش میاد میبینیم, سی دیش اومد بازم ببینید اما اول سینماااااا
 
یه حرف کوچولو هم با آقای علی اسکندریان
    داشتم که اگر مثلا خدای نکرده خانوم شما بهتون خیانت کنه حتی اگر اشتباه از خودتون باشه وقتی دور خورد شما با آغوش باز قبولش میکنی؟ چرا از زنا این انتظار میره؟ چرا زنا باید بپذیرن چیزای بدو؟ آخه مردی که خیانت کنه چطور میشه تحملش کرد؟ فرقی نمیکنه چه زن چه مرد چنانچه خیانت کردن نه دعوایی نه آشوبی نه بحثی ..... فقط خداحافظ .....  اگربا هم خوب بودیم که خیانت نمیشد! در ضمن زن و مرد هر دو به وجود هم محتاجن!!!!!! و همدیگرو کامل میکنن
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود پردیس عزیز ممنون از پیشنهاداتون منم تعریف فیلم چشمان بسته رو شنیدم
 
ارسالی از یاسی
 

سلام به همه ی مارشالیهای گل.
جناب آقای امیر حجوانی و همه ی استقلالیهای گل:واقعا از اینکه میبینم انقدر ذوق کردین  خوشحالم.
آخه بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست.بگذریم که حالا یه چند باری  این آبکی ها بردن ولی اینا چیزی از محبوبیت پرسپولیس عزیز کم نمیکنه.
البته خوشحالی بیش از حد استقلالیها به غرور ما اضافه میکنه چون خودشونم فکر نمیکردن همچین تیمیو ببرن
انگار یه تیم دسته 1000 اسپانیا ،بارسلونارو ببره!!!!!!!!!.
هر وقت توی یه بازی تونستین 6 تا بزنین تازه ه ه ه ه مساوی میشیم

 
پاسخ فرهاد رادمنش :سلام و درود یاسی گرامی شما مصداق بارز اون پرسپولیسی هستید که در جواب یک استقلالی می گه
استقلالی: ما 22 بار بردیم شما 17 بار حالا چی میگی / لنگی : خب ما هم 6تا زدیم / استقلالی: ما رفت و برگشت بردیمتون... / لنگی: خب ما هم 6تا زدیم / استقلالی : علی سامره ثانیه 30 بهتون گل زده / لنگی : خوب ما 6 تا گل زدیم / استقلالی : ما در بین 350 تیم برتر فیفا 212 امیم ولی شما اصلا تو رده بندی نیستید؟ / لنگی : خوب ما 6 تا زدیم / استقلالی : ما از الغرافه قطر 5 - 0 نباختیم / لنگی : خوب ما 6 تا زدیم /تعداد گل های زده ما بیشتره / لنگی : خب ما 6 تا زدیم / استقلالی : حالت خوبه؟ / لنگی: خب ما ...
 
ارسالی از جمشید
 

سلام حضور یکایک مارشالی ها

اول از همه به همه استقلالیها تبریک عرض می کنم به خصوص به امیر عزیز دوماً تبریک ویژه به مناسبت تولد زهره قاسمی ،امیدوارم صدو بیست سال عمر با عزت داشته باشید و از طرفی خوشحالم که یک نفر متولد شهریوری مثل خودم پیدا شد البته من سی و یک شهریوری هستم ومتاسفانه با تولدم جنگ عراق و ایران شروع شد..... این هم از شانس و قدم ما....

خدانگهدار
 
پاسخ فرهاد رادمنش :سلام و درود جمشید خان ستاد منم به نوبه ی خودم به نمیندگی از تیم مدیریت مارشال مدرن تولدتون رو تبریک می گم.
 
ارسالی از عباس سیاحی
سلام به داش فرهاد میر عشقی ،سرخ و سفید ومشکی خوش آمدی داداش
امید خان سلام داداش حیف نیست اینهمه خوشحالی میکنی اونم برای استقلال داداش این انرژی اگر تو بیابون برهوت صرف بشه بهتره . ولی بازم برنده شدن تیمو تبریک می گم. ارادتمند عباس
 
پاسخ فرهاد رادمنش :سلام وعباس آقا ارادتمندیم استاد باهات موافقم انرژی استقلالی ها تو برهوت صرف بشه بهتر از ضعیف کشی هست لول
 
ارسالی از مهین دلارام
 
 
با سلام به فرهادخان گل واقعا در ان مدت که نبودید جایتان خیلی خالی بود امیدوارم رفع گرفتاری شده و دیگر بار با این گروه همکاری کنید و مارا از مطالب خوب خود مستفیض کنید به امید موفقیت هرچه بیشترشما
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش :درود بر شما خانم دلارام از لطفتون سپاسگذارم امیدوارم بتونم همونطوری که لایق کاربران گروه مارشال مدرن هست فعالیت کنم
 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
 
برای ارسال مطالب خود حتما با ایمیل زیر با ما در تماس باشید
 
 
 
فرهاد رادمنش  ��� معاون گروه مارشال مدرن
  My E-mail ~>  Farhad.modern@yahoo.com

 

 

 

 

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/9/10/pinao-banner2.gif

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 

 



__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join marshal-group-modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment