Thursday 29 September 2011

|| Persian Fun || - Best Download >> Archive Music + Package Video Hive 55 Gig + Android ! << Enjoy



 

برترین های دنیای فناوری و آموزش های رایگان از وطن دانلود

 


دانلود تمامی آهنگهای ولفگنگ موزارت - بیش از 15 گیگابایت موسیقی بی کلام

 

http://up.vatandownload.com/images/n82i4epi8kdbqkcqnl.jpg

سورپرایز بی نظیر برای طرفداران موسیقی های بی کلام و آرام بخش ! 
برای اولین بار در ایران  از وطن دانلود ...
دانلود تمامی آهنگهای ولفگنگ موزارت - بیش از 15 گیگابایت موسیقی بی کلام 
(بخش ویژه وطن دانلود )

ولفگانگ آمادئوس موتسارت آهنگساز اتریشی، از نوابغ مسلم موسیقی و از بزرگ‌ترین آهنگسازان موسیقیکلاسیک بود. او در زندگی کوتاه خود بیش از ششصد قطعه موسیقی برای اپرا، سمفونی، کنسرتو، مجلسی، سونات، سرناد، و گروه کُر از خود باقی گذاشت. موتسارت در سومین سال از زندگی خود شروع به آهنگسازی کرد و در پنج سالگی لقب کودک نابغه به او داده شد و همه‌جای اروپا شهرت بسیاری یافت. در هفت سالگی اولین سمفونی، و در دوازده سالگی اولین اپرای کامل خود را نوشت. بر خلاف هر آهنگساز دیگری، او در تمام ژانرهای مرسوم در دوران زندگیش، موسیقی تصنیف نمود و در این زمینه از همه برتر بود.موتسارت در شهر سالزبورگ در کشور اتریش که یکی از مراکز هنری، فعال، و مهم موسیقی اروپا بود از لئوپلد موتسارت و آنا ماریا پرتل موتسارت به دنیا آمد . پدرش لئوپولد که در دربار اسقف خدمت می‌کرد، آهنگساز و ویولونیست بسیار مشهوری بود. از همان دوران کودکی ولفگانگ چنان نبوغی از خود نشان داد که پدرش همه کار خود را رها کرد و به طور جدی و مستمر به آموزش فرزندش پرداخت. موتسارت پیش از رسیدن به سن ۱۲ سالگی نوازنده‌ای چیره‌دست در پیانو، ویولون، و ارگ شد.مرگ موتسارت سوژهٔ داستان‌ها، فیلم‌ها، و گقتگوهای فراوان است.موسیقی‌دانان و محققین نظرات مختلفی در رابطه با مرگ او دارند. دقیقاٌ مشخص نیست که موتسارت در چه زمانی به بیماری و مرگ تدریجی خود واقف شد و این که آیا این درک تأثیری در کارهای او داشت یا نه. برخی معتقدند که او به تدریج بیمار شد و طرز کار و سبک موسیقی او تا حدی مرگ تدریجی او را دنبال می‌کند. بر خلاف این نظر، تعداد زیادی از محققین اعتقاد دارند که بیماری موتسارت به طور ناگهانی بر او عارض شد و پس از ۲ هفته، جانش را گرفت. 
موتسارت حدود یک ساعت پس از نیمه شب پنجم دسامبر سال ۱۷۹۱ درگذشت . او به علت مریضی‌اش چندان سعی در اتمام آخرین کارش، رکوئیم مس در سی مینور (ک ۶۲۶)، نکرده بود.اما با این حال یکی از بهترین کارهایش بشمار می آید.

 باز هم وطن دانلود افتخار این را دارد تا یک مجموعه کامل از یکی از بهترین موسیقیدانان مسلم سبک کلاسیک که به مانند بتهوون از نوابغ دنیای موسیقی است را به شما تقدیم کند . در این مجموعه که میتوان ان را کاملترین مجموعه از اثار موزارت در اینترنت نامید بیش از 2600 قطعه موسیقی بی کلام این نابغه که با ساز های همچون پیانو ویولون ارگ و بیشتر سازهای کلاسیک نواخته شده است وجود دارد .همچنین برای رفاه حال شما عزیزان مجموعه را در دو قسمت اصلی برای دانلود قرار دادیم .

  از ویژگی های این مجموعه میتوان به نکات زیر اشاره کرد :

 - بیش از 2600 قطعه موسیقی بی کلام
 - کیفیت عالی عناوین 
 - فایل های تصوریی مربوط به نت ها یا محل نواختن ان 
 - فهرست کاملا مرتب عناوین 
 - و ...

پست های مربوط : 

مجموعه بی نظیرموسیقی های بی کلام و آرامش بخش
دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف بتهوون - بیش از 2700 موسیقی سنفونیک
دانلود رایگان مجموعه ی برترین موسیقی های بی کلام جهان
 انلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو - موسیقی بی کلام

 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان مجموعه ی کامل آموزش زبان TOP Notch - آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

 

سورپرایز ویژه برای کاربران وطن دانلود ! 
برای اولین بار به صورت کامل در ایران .... 

مجموعه ی کامل آموزش زبان 
TOP Notch  - از مبتدی تا پیشرفته
 به همراه سری کامل فیلم های آموزشی + کتاب ها و فایل های تمرین و فایل های صوتی 
(بخش ویژه وطن دانلود )

امروز قصد داریم مجموعه را برای دانلود قرار دهیم که بدون شک برترین مجموعه ی آموزش زبان از مبتدی تا پیشرفته میباشد که تا کنون در وطن دانلود قرار گرفته است ! 
آموزش مبتنی بر تصاویر و فیلم های کمدی کوتاه برای هر درس  و نیز استفاده و آموزش کلمات فوق العاده کاربردی را میتوان از نکات بسیار مثبت این مجموعه دانست . 

حالا اصلا 
Top Notch 
 چیست ؟! 
Top Notch یک دوره 6 ترمی مکالمه زبان انگلیسی است. این دوره مخصوص جوانان و بزرگسالان است و دارای 2 سطح مبتدی ورودی می‌باشد.
Top Notch زبان آموز را برای برقراری ارتباط موفق و توام با اعتماد به نفس با جهان خارج اعم از انگلیسی‌زبان‌ها و غیرانگلیسی زبان‌هایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، آماده می‌سازد.
Top Notch اثبات کرده‌است که می‌تواند زبان‌آموز را به اوج کارآمدی و شایستگی در گویش به زبان انگلیسیبرساند.

فیلم های آموزش زبان انگلیسی کتابهای تاپ ناچ Top Notch : 

Top Notch TV یک مجموعه از
 فیلم های کمدی موقعیتی است که زبان انگلیسی را همراه با موضوعات درس های کتاب های Top Notch ارائه می دهد. همچنین این فیلم دارای مصاحبه با مردم درباره مو ضوعات مختلف مربوط به درس های کتاب Top Notch می باشد. کلیه این فیلم ها به همراه زیر نویس انگلیسی است که زبان آموز ابتدا فیلم ها را نگاه کرده و سپس فیلم را برای دومین بار همراه با زیر نویس ببیند تا بهتر تلفظ کلماتی را که متوجه آنها نشده است را درک کند. این فیلم ها در 6 DVD می باشد.


لیست دوره های این مجموعه آموزشی به ترتیب : 

Top Notch Fundamentals A
Top Notch Fundamentals B
Top Notch 1A
Top Notch 1B
Top Notch 2A
Top Notch 2B
Top Notch 3A
Top Notch 3B
SUMMIT 1A
SUMMIT 1B
SUMMIT 2A
SUMMIT 2B

اگر قصد یادگیری  زبان  انگلیسی را دارید بدون شک این مجموعه  میتواند بهترین گزینه برای یادگیری شما باشد . این مجموعه از مبتدی تا پیشرفته میباشد . این مجموعه برترین و کاملترین آموزش زبان میباشد که در وطن دانلودقرار گرفته است .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان مجموعه 50 گل برتر تیم بارسلونا

 

باشگاه فوتبال بارسلونا (به اسپانیایی: F�tbol Club Barcelona) که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. باشگاه فوتبال بارسلونا باشگاهی ورزشی-اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن می‌باشد. تیم این باشگاه در لا لیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. شهرت تاریخی تیم این باشگاه به‌دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد
 باشگاه بارسلونا با درآمد ۳۶۶ میلیون یورو، دومین باشگاه ثروتمند جهان است. این باشگاه رقابت دیرینه‌ای با رئال مادرید دارد و به مسابقه‌ای که بین این دو تیم برگزار می‌شود اصطلاحاً ال کلاسیکو گفته می‌شود. نوکمپ با گنجایش ۹۹.۳۵۴ تماشاگر، ورزشگاه خانگی بارسلونا و بزرگترین استادیوم اروپا است. حدود ۲۵،۷% مردم اسپانیا طرفدار بارسلوناهستند، این در حالیست که بارسلونا با دارا بودن ۴۴،۲ میلیون هوادار در اروپا، پرطرفدارترین تیم حاضر در اروپا نیز می‌باشد. شگاه فوتبال بارسلونا با ۲۱ عنوان قهرمانی در لالیگا، ۲۵ قهرمانی در کوپا دل ری، ۱۰ قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و ۲ قهرمانی در کوپا دی لالیگا، بعد از رئال مادرید پرافتخارترین تیم اسپانیا است. بارسلونا تنها تیمی است که از سال ۱۹۵۵ تا ۲۰۱۱ در جام باشگاه‌های اروپا حاضر بوده‌است
. افتخارات بارسلونا در اروپا شامل ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان، ۴ قهرمانی در سوپرجام اروپا، ۴ قهرمانی در جام در جام اروپا و ۲ قهرمانی در جام لاتین می‌شود. در سال ۲۰۰۹، بارسلونا موفق شد اولین باشگاهی باشد که سه‌گانه لا لیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. هم‌چنین تنها تیمیست که توانسته شش‌گانه جام‌ها را فتح کند. بارسلونا را می‌توان یکی از موفق‌ترین تیم‌های حاضر در اروپا دانست.
مجموعه 50 گل برتر این تیم را میتوانید در ادامه مطلب دانلود نمائید. امیدواریم از مشاهده این فیلم لذت ببرید.

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان اموزش مجسمه سازی از کمپانیGnomon- به صورت کامل

 

http://up.vatandownload.com/images/58d7r6ed7wtumqi52ow2.jpg


ایا مجسمه های زیبا و کمیک را در فروشگاه ها دیده اید . ایا به دنبال یک طرح خاص هستید . ایا میخواهید یک مجسمه بسازید . در این مجموعه بیش از 16 ساعت اموزش که نحوه ساخت یک مجسمه را با قالب گچ تزریقی وجود دارد که شما را در این امر یاری میکند .سیلیکون هم یکی از موادی است که اگر بخواهید حرفه ای تر کار کنید به ان نیاز دارید . در این اموزش میتوانید نحوه فیگور یا استایل یک بازیگر یا جسم مورد نظر را به مجسمه تبدیل کنید . نحوه قالب گیری و جدا کردن اصل از کپی را هم اموزش داده میشود . در قسمتی از این مجموعه هم به اموزش عناصر ارایش و گریم مجسمه برای استفاده به عنوان مدلینگ در انیمیشن ها پرداخته و نکات مفیدی در مورد نقاشی روی گچ , سنگ مرمر و چگونگی ساخت یک گچ قوی به عنوان ماده لازم برای اناتومی و تناسب اندام در بدن مجسمه نیز اموزش داده میشود . 

این مجموعه 6 قسمت دارد که به همراه فایل های متنی و قسمت های Bonus نیز میباشد و توسط اقای John Brown اموزش داده میشود . کیفیت این اموزش عالی ,در محیط کار میباشد . 

از ویژگی های این مجموعه میتوان به نکات زیر اشاره کرد  :


 
- چگونگی ایجاد یک مجسمه 
 - چگونگی جدا سازی قالب از اصل 
 - بررسی مواد مورد نیاز و نقش انها 
 - اموزش های رسا در محیط کار 
 - کیفیت عالی اموزش های 
720p
 - بیش از 16 ساعت اموزش

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود کاملترین آموزش تعمیرات لپ تاپ - بیش از 24 گیگابایت

 

http://up.vatandownload.com/images/v5s66758lm6wpv6xx.jpg


باز هم وطن دانلود افتخار این را دارد که یکی از کاملترین پک های اموزشی تعمیرات لپ تاپ را برای شما تهیه نموده است . این پکیج که یکی از کاملترین پکیج های موجود در اینترنت میباشد شامل بخش های تخصصی تعمییرات انواع لپ تاپ است . مطمئنا شما با دیدن این مجموعه ی آموزشی تا حد زیادی با  روش های تعمیرات لپ تاپ و مشکلاتی که ممکن است برای لپ تاپ شما در آینده پیش آید آشنا شده و راه حل های آن را نیز به صورت تصویری پیگیری خواهید کرد . امروزه اکثر کسانی‌ که با کامپیوتر کار میکنند به علت راحتی‌ و قابل حامل بودن از لپ‌تاپ استفاده میکنند،لپ‌تاپ‌ها نسبت به کامپیوتر‌های خانگی مقاومت کمتری دارند و ممکن است که به علت ضربه آسیب ببیند.
در این سری از آموزشها از نکات ساده تا عیب‌یابی و تعویض هر کدام از قطعات لپ‌تاپ‌های مختلف تا آموزشهای پیشرفته را فرا خواهید گرفت.

 

ایا میخواهید از راه تعمیرات لپ تاپ به کسب و کار بپردازید و یا از ترس خراب کردن لپ تاپتان برای حل مشکلات جزئی متحمل خرج زیادی میشوید . این اموزش عظیم دارای بیش از 700 کتاب اموزشی با فرمت PDF و بیش 20 گیگا بایت فایل اموزش تصویری است . کیفیت اموزش ها عالی و به زبان انگلیسی میباشد .

 

از ویژگی های این اموزش میتوان به نکات زیر اشاره کرد :

 - روش تعویض مادربرد 
 - روش تعویض LCD 
 - تعمیر لپ تاپ در صورت خاموش شدن متداوم 
 - تعمیرات مربوط به منبع تغذیه 
 - اموزش تعویض لولا ها 
 - اموزش لحیم کاری اداپتور های 
AC 
 - اموزش های مربوط به مایع لیکویید LCD 
 - اموزش های جلوگیری از حرارت زیاد لپ تاپ ها 
 - تعویض رم 
, دی وی دی درایوها , هارد درایوها و کارت های وایرلس
 - و...

 

اموزش مربوط به برند های معروف در بازار که عبارتند از : Acer و Sony , IBM , Compaq , Gatewayو Toshiba میشود .


 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


>> فروش ویژه مجموعه کامل آندروید 2011 در قالب 7 عدد DVD  <<
به همراه برترین برنامه های آندروید ارسال شده در وطن دانلود در سال 2011

http://up.vatandownload.com/images/u1ahgrmgw6xd3rpkxnvj.jpg
 

ویژگی‌ها و محتویات مجموعه آندروید:
. بیش از ۵۵۰ نرم افزار تست شده به همراه توضیحات و عکس از صفحه نرم‌افزار
. در حدود ۷۵۰ بازی جذاب با گرافیک فوق‌العاده بالا و ۱۰۰% تست شده به همراه تصاویر مخصوص بازی‌ها
. Wallpaper‌های مخصوص سایز صفحه نمایش گوشی‌های آندرویدی
. برترین تم‌ها به‌همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن‌ها
. ویدئو های تحقیقاتی‌/‌آموزشی درباره آندروید
. انواع رام‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌های مختلف
. مباحث آموزشی و علمی درباره آندروید
. و...

مباحث آموزشی موجود در مجموعه آندروید:

. آموزش کامل روت کردن و نصب تمام رام‌های آندرویدی
. آموزش تنظیم GPRS همراه اول و ایرانسل در آندروید
. آموزش افزودن مناسبت‌ها در تقویم گوشی‌های Android
. نحوه قرار دادن آهنگ (Ringtone ،SMS و Alarm) بدون نرم‌افزار
. آموزش کامل نصب نرم‌افزار بر روی آندروید
. آموزش کامل نصب فونت از طریق گوشی
. رفع مشکل شناسایی نشدن گوشی توسط کامپیوتر
. آموزش استفاده از Market آندروید بدون محدودیت دسترسی
. فارسی سازی کامل گوشی‌های: X10 ،X10 Mini و X10 Pro
. آموزش Hard Reset گوشی‌های آندروید
. اجرای ویندوز ۹۵ بر روی آندروید
. آموزش روت کردن انواع گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل آندروید
. آموزش اتصال گوشی به اینترنت از طریق کابل، بلوتوث و وایرلس
. و...

قیمت  با تخفیف ویژه : 10900 تومان
در قالب 7 دی وی دی - کاملترین مجموعه در اینترنت برای آندروید
برای خرید این محصول بی نظیر روز لینک زیر کلیک کنید .

 


دانلود رایگان برترین نرم افزار ها و بازی های 2011 برای گوشی های آیفون

 

http://up.vatandownload.com/images/rndyf7cnqqbqg24b3sm4.jpg

دانلود رایگان برترین نرم افزار ها و بازی های 2011 برای گوشی های آیفون
(بخش ویژه وطن دانلود )

امروز سری اول از برترین برنامه ها و بازی ها برای آیفون را برای دانلود قرار داده ایم . این مجموعه  شامل ۸ عنوان از باری های و برنامه های محبوب و پرفروش گوشی های آیفون می باشد

لیست برنامه ها و بازی های موجود در این مجموعه :

1-Bills for iPad v1.0
2- Pages v1.1
3- Angry Birds v1.2.2
4- GoodReader for iPad v2.8.1
5- SketchBook Pro v1.1.1
6- GT Racing: Motor Academy HD v1.0
7- MultiPong for iPad v1.0
8- Numbers v1.1
9- Craigslist Pro for iPad v1.02
 

سایر ارسال های مربوط به برنامه های آیفون در وطن دانلود :

دانلود مجموعه کمیاب از نرم افزار و بازی گوشی های android - بیش از 2400 برنامه و بازی روز

دانلود برنامه برای گوشی های اندروید - مجموعه ی بینظیر از بیش از 800 عنوان به همراه سریال

دانلود رایگان بزرگترین و کاملترین مرجع برنامه های iPhone بیش از 22 گیگابایت

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آموزش کامل سیستم و اجزای خودرو ها

 

http://up.vatandownload.com/images/lz5bk2163zxv2nt5dk.jpg

باز هم برای اولین بار در وب سایت های ایرانی از وطن دانلود ..

سورپرایزی بی نظیر برای دانشجویان رشته ی مکانیک و فنی خودرو ...

آموزش کامل سیستم و اجزای خودرو ها به صورت کامل - بیش از 10 گیگابایت آموزش
(بخش ویژه وطن دانلود )


امروز با مجموعه ای ویژه مخصوص مهندسین مکانیک و تمام بازدیدکنندگان عزیز در خدمت شما هستیم .  ایا از سیستم ماشین خود خبر دارید . ایا میخواهید سطح فنی خود را افزایش دهید . ایا از انواع اجزای ماشین خود یا انواع Optionهای ان خبر دارید . در این اموزش  اختصاصا به بحث و بررسی سیستم طراحی خودرو ها پرداخته میشود . هرچه سطح فنی شما از ماشین و سیستم عملکرد ان بیشتر باشد بهتر میتوانید به رفع مشکلات احتمالی ان بپردازید . البته بسیاری از تعمیرکاران میتوانند وظیفه تعمیر خودرو شما را نیز به عهده بگیرند اما بهتر است که خود با روش و ابزار ساده بسیاری از مشکلات کوچک را انجام دهید . اموزش میتواند به شما کمک کند که مشکلاتی که میتوانید خود به تنهای از عهده ان بر بیایید را انجام دهید تا در وقت و پول شما صرفه جویی شود .

در این اموزش به بررسی نکات زیر پرداخته میشود : 

 - بررسی مفاهیم موتور و نکاتی در مورد تعمیرات ان 
 - بررسی موتور های بنزینی 
دیزل و ...
 - اجزای موتور
 - سیستم های خنک کننده موتور 
 - چگونگی روانکاری موتور
 - بررسی گیربکس های اتوماتیک  
اصول و نحوه بهره بهرداری بهینه از ان 
 - بررسی اکسل ها  
دنده های دستی و کلاچ
 -  بررسی فرمان 
شاسی اجزای فرمان و چرخ و تایر
 -  بررسی انواع  ترمز ها نطیر
 , ترمز درام ترمز دیسک و بررسی ABS 
 - بررسی عملکرد احتراق سیستم های الکترونیکی ماشین و روشنایی ان 
 - بررسی سیستم تهویه گرمایشی و سرمایشی
 - بررسی کاربراتور 
سیستم سوخت و تیونینگ 
 - بررسی اصول 
EFI 
 - و ...

این اموزش که برای رشته های مکانیک بسیار مفید میباشد شامل مفاهیم دیگری نیز میباشد که بسیار کاربردی میباشند . مدیریت موتور افزایش سیستم های کنترل و ... نیز از مفاهیم دیگری است که در این اموزش به ان پرداخته میشود .

 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان 40 فیلم آموزش کوتاه نرم افزار فتوشاپ از شرکت لیندا

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-29/Lynda-Photoshop-Top-40-Complete.jpg


40 آموزش برتر فتوشاپ از شرکت لیندا - به صورت تصویری (فیلم آموزشی )
(بخش ویژه وطن دانلود )

 

 

شاید در خیلی از سایت ها ، آموزش های فتوشاپ را دیده باشید .ما نیز سعی کردیم بهترین مجموعه های آموزشی را از بهترین شرکت های اموزشی ارائه کینم.

یکی از این شرکت ها شرکت لیندا می باشد که شاید یکی از بهترین مجموعه های ارائه شده از این شرکت را در اینجا ببیند.


ویژگی های این مجموعه آموزشی :

1.بر عکس خیلی از مجموعه پیچیده و طولانی نیست.

2.در این مجموعه بهترین و مهمترین مطالب فتوشاپ آموزش داده می شود

3.این آموزش ها اینتراکتیو می باشد که قدرت فراگیری را دو چندان می کند.
4- بررسی فنی
 تصویربرداری دیجیتال ، فرمانها ، و مفاهیم فتوشاپ

 

عناوین هر آموزش به صورت جداگانه در ادامه ی مطلب به صورت لیست در دسترس میباشد .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

دانلود آموزش ورزش کنگ فو شائولین

 

http://up.vatandownload.com/images/gl03pd5le8g60j8949w.jpg


کنگ فو یا کانگ‌فو یک عبارت مشهور چینی است که اغلب برای اشاره به انواع هنرهای رزمی چینی بکار می‌رود. معنای اصلی کونگ فو تا حدی از آنچه که این روزها از این لغت برداشت می‌شود متفاوت است.کونگ فو در اصل به معنای تخصص فرد در هر مهارتی - نه لزوماً رزمی- می‌باشد.شائولین کونگ‌فو به گروه بزرگی از هنرهای رزمی چینی گفته می‌شود که خود را وارث حقیقی هنر رزمی تأسیس‌شده در معبد شائولین معرفی می‌کنند.کنگ فو به معنی تلاش زیاد و سخت کوشی است و فوFU  به معنی سعادت و خوشبختی است و مجموع این دو کلمه با هم GUNG FU به معنی تلاش و سخت کوشی در راه سعادت است.کونگ فو شامل تمامی کارهایی است که در زندگی انجام میدهیم ، شامل نحوه لباس پوشیدن و برداشتن وسایل از روی زمین ، شستن لباس و ظروف ، نحوه خوابیدن ، غذا خوردن شامل چگونگی رفتارمان با بقیه آدمها و موجودات و اشیاء میشود هرچیزی که در نظر می گیرید ارتباطی با کونگ فو دارد.در تاریخ شائولین  بارها تحولات خاصی صورت گرفته است ، که اساتید معابد فرعی و معبد اصلی شائولین از این تحولات در جهت پنهان نمودن رموز شائولین استفاده کرده اند. یکی از این موارد پنهان کردن تاریخچه اصلی معبد شائولین است . اما در حال حاضر این موضوع دیگر یک راز نیست ، معبد شائولین و هُنر شائولین 5200 سال پیش بوجود آمده است . قدیمی ترین ، کاملترین و پیچیده ترین هُنر فلسفی رزمی جهان شائولین می باشد. شائولین نام معبد ذن در استان هونان کشور چین بوده که سالها قبل از پیدایش قسمت رزمی ساکنان آن به یادگیری روشهای مختلف استفاده از نیروهای درونی می پرداختند و با پیدایش قسمت رزمی نام شیوه ها و شِگردهای خود را شائولین نامیدند. از 4800 سال پیش دو بُعد رزمی و معنوی آن با هم ادغام شد ، که حاصل آن تا کنون بیش از 2000 سبک است ، که 700 سبک آن ، از سبکهای اصلی و رسمی این هنر میباشند .گرچه شائولین كونگ فو هنری رزمی بود اما دارای یك فرهنگ ژرف و معنوی و والا می باشد . برای یك راهب مبارز شائولین قدرت خرد و دانستگی از حفظ تناسب اندام و دفاع شخصی مهمتر است . شخص فرزانه وخردمند در نوك انگشتان خویش نیز قدرت درك دارد و در این راستا می توان به اهمیت شائولین كونگ فو پی برد و ... .

 

این اموزش برای علاقمندان به این ورزش تهیه شده است که در ان به ضرورت کشش عضلانی , مشت , حرکات و تکنیک های لگد زنی تاکید دارد . اموزش ها توسط دکتر یانگ جائینگ مینگ که در این حرفه شهرت جهانی دارد اموزش داده میشود . در ابتدا او شما را با مقدمات کار اشنا کرده و در ادامه شما را با روش های کشش عضلانی و سپس با انواع موضع گیری در این ورزش اشنا میکند . در قسمت سوم از این اموزش او شما را با پیاده روی ,حرکات های نرم , پرش , فاصله گیری و تکنیک های لگد زنی اشنا میکند . او همچنین شما را با اشتباه های حرکتی رایج اشنا میکند . اموزش ها در محیط ورزشی و توسط یک رزم اموز به شما اموزش داده میشود . کیفیت اموزش ها عالی و به زبان انگلیسی با زیر نویس انگلیسی میباشد .

 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آموزش های عکاسی MasterClass - Karl Taylor - به صورت کامل با لینک مستقیم

http://up.vatandownload.com/images/4gr4o2wsuzq5i45jqj0s.jpg

 دانلود سری آموزش های عکاسی MasterClass - Karl Taylor
(بخش ویژه وطن دانلود )


دیگر با اموزش هایی که در وطن دانلود در مورد عکاسی قرار گرفته همه شما از اهمیت ان با خبر هستید . این بار تیم وطن دانلود یکی دیگر از مجموعه های Master Class 2011 را برای شما  از سری اموزش های عکاسی Karl Taylor تهیه نموده است . برای حرفه ای ها و کسانی که میخواهند در این امر به روز باشند و تمام کسانی که عکاسی راه کسب کار انها میباشد شدیدا توصیه میشود که از این اموزش استفاده کنند . سری Master Class معمولا به کلاس هایی اطلاق میشود که کاراموز بعد از گذراندن ان تبدیل به حرفه ای یا در سطح  Advanced Level قرار میگیرد . این اموزش از ابتدا به تعریف مفهومی عکاسی پرداخته و ان را به شما معرفی میکند سپس به اموزش نحوه کار با دوربین های SLR دیجیتال میپردازد تا به سطح معلومات شما در راستای کار با این نوع از دوربین ها بیافزاید . اطلاعاتی در قبیل : دیافراگم ها , عمق میدان یا Depth of Field , سرعت شاتر , نور و ... در رابطه با عکاسی نیز به شما اموزش داده میشود . این اموزش حتی برای کسانی که حرفه ای هم هستند مفید است زیرا در بازبینی تجربی اصول عکاسی همیشه قوانینی وجود دارند که رعایت نمیشوند و این بازبینی کمک زیادی به رعایت انها میکند . این سری اموزش ها به دقت بسیار زیاد و هوشمندانه طراحی شده اند تا کار یادگیری شما را به ساده ترین راه ممکن محیا کنند . در هر کلاس تصاویر بسیار زیبایی را به عنوان مثال برای شما قرار میدهند و همچنان که شما خیره ان تصویر میشوید مرحله به مرحله چگونگی به وجود امدن چنین عکسی را به شما اموزش میدهند . در این اموزش عظیم , شش اموزش عکاسی وجود دارد که پنج عنوان از ان به بررسی نکات و رازهای عکاسی پرداخته که از زوایای مختلف مورد بررسی قرار میگیرد و یک مورد اموزش که به بررسی دوربین های سری SLR میپردازد . شما با بیش از یازده ساعت اموزش عکاسی روبرو هستید که با بهترین کیفیت تهیه شده است .
 
عناوین اموزش :

- معرفی اصول عکسبرداری
- عکاسی مسافرتی و منظره
- عکاسی حرفه ای با دوربین های
SLR
- راز های نورپردازی و مدل
- راز های روتوش کردن
- بررسی دوربین های
SLR

از ویژگی های  این اموزش میتوان به نکات زیر اشاره کرد : 

 
- اموزش های بسیار سرگرم کننده و اموزنده
-اموزش های عملی در محیط های مربوطه
- قرار دادن یک مثال و اموزش چگونگی خلق ان
- بیش از 11 ساعت اموزش
- کیفیت عالی اموزش 720
p
- اموزش های مرحله به مرحله
- اصول اساسی یک عکاسی خلاق
- توضیحات به زبان انگلیسی ساده میباشدند 
- همسفر شدن با کارل تیلور و کارشناسان دیگر در یک تور اموزشی

به گفته کارل تیلور که سرپرستی این اموزش را بر عهده دارد , هدف این اموزش یادگیری انچه که شما میخواهید یاد بگیرید است . او میگوید در بیشتر اموزش ها اصول را به شما یاد میدهند که تنها این کافی نیست و نیاز به بیان تجربیات و راز های ان کار است که کار شما را بسیار خاص میکند . اموزش ها به زبان انگلیسی ساده به دور از هیچگونه اصطلاحات خاص میباشد و کیفیت این اموزش عالی میباشد .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو - موسیقی بی کلام

 

http://up.vatandownload.com/images/bvtluin6fdg89q34btdc.jpg

دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو  ( موسیقی بی کلام )
(بخش ویژه وطن دانلود )


بدلیل درخواست شما دوستان و بازدیدکنندگان عزیز اینبار با کلیه اثار موسیقیدان بزرگ کیتارو در خدمت شما هستیم . ماسانوری تاکاهاشی آهنگساز و نوازنده ژاپنی در ۴ فوریه ۱۹۵۳ در شهر تویوهاشی در کشور ژاپن بدنیا آمد. او بعدها برای خود نام مستعار کیتارو را برگزید.او سابقا ساکن ایالت کلرادو در آمریکا در مزرعه شخصی خود بود اما هم اکنون ساکن شهر سباستوپل در شهرستان سونوما در شمال سانفرانسیسکو می باشد. پدر و مادر او هر دو کشاورز بودند. او از کودکی متوجه می‌شود که با دهقانان اطراف خود متفاوت است و همیشه در سرش صدای موسیقی می‌شنود. پس یک گیتار می‌خرد و بدون معلم و با روش سعی و خطا، گیتار نوازی می‌آموزد. به گفته خودش او که هرگز معلم نداشته، آموخته‌است که تنها به گوش‌ها و احساسات خود اعتماد کند. باورش دشوار است، ولی یکی از بزرگ ترین آهنگسازان جهان سواد موسیقی به مفهوم کلاسیکش را ندارد. او می‌گوید : من هرگز تحصیل نکرده‌ام. من نمی‌توانم نتهای موسیقی را بخوانم یا بنویسم. اما انگشتانم حرکت می‌کنند و من متعجب می‌شوم که این موسیقی از کجاست، من آهنگ‌هایم را می‌نویسم ولی در واقع آنها متعلق به من نیستند. همین آوای درونی او را بر آن می‌دارد تا پس از پایان دبیرستان، قید شغلی را که پدر و مادر برایش در شرکتی محلی دست و پا کرده بودند، بزند و راهی سفر به شهرهای بزرگ ژاپن شود تا شاید بتواند در آن جا موسیقی را به حرفه خود تبدیل کند.کیتاروی جوان در ابتدا مجبور می‌شود در رستوران‌های توکیو و یوکوهاما گارسونی کند، اما کم کم به دلیل تجربه اش در نواختن چند ساز مختلف توانست در کلوب‌های شبانه به عنوان نوازنده استخدام شود.پس از مدتی کیبورد نوازی در کلوب‌های شبانه با ساز جادویی سینتی سایزر آشنا می‌شود و این نقطه عطفی برای او و حتی موسیقی جهان است. پس از مدتی کار با سینتی سایزر به گروه �خانواده خاور دور� می‌پیوندد و با آنان در سراسر اروپا کنسرت می‌دهد. در سال ۱۹۷۷ دو آلبوم نخستش �داستان ماه کامل� و �بهشت� را منتشر می‌کند. پس از موفقیت آلبوم‌ها و اجرای چند کنسرت، شبکه تلویزیونی �ان‌اچ‌کی� برای ساخت موسیقی سریال مستند �جاده ابریشم� به سراغ او می‌آید. نمایش این مستند و انتشار آلبوم آن، موجی از شهرت و محبوبیت بین‌المللی را به همراه دارد که در نهایت منجر به بردن جایزه گرمی برای دو بار و جایزه گلدن گلوب و ساخت موسیقی فیلم �بهشت و زمین� برای الیور استون کارگردان آمریکایی می‌شود. وی تاکنون ۳۰ آلبوم منتشر کرده که بسیاری از آنها جزو پرفروش ترین‌ها بوده‌اند.
 

کیتارو موسیقیدانی در سبک
New Age است که یکی از بزرگترین موسیقیدانان دنیا میباشد که در قید حیات هم نیز میباشد  . تمامی اثار با فرمت MP3 و بالاترین کیفیت 320 میباشند . 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان مجموعه ی بی نظیر از جدید ترین نرم افزار های کاربردی - آپدیت اگوست 2011

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.17/zzz/king.jpg

مجموعه ی بی نظیر از جدید ترین نرم افزار های کاربردی - آپدیت اگوست 2011
(بخش ویژه وطن دانلود )
به همراه کرک جدید ویندوز 7 و آفیس 2010

باز هم در اقدام جدیدی از وب سایت وطن دانلود از این پس به جای ارسال بیش از 50 ارسال در ماه برای نرم افزار های کاربردی به صورت جداگانه , در پایان هر ماه برترین نرم افزار های ماه در قالب 1 ارسال برای شما دوسنان آماده خواهد شد .

این مجموعه به صورت گلچین تمامی نرم افزار های ماه میباشد که در سایت های مختلف منتشر شده است و  جای گشتن در وب سایت های دانلود نرم افزار  برای دانلود نرم افزار های روز  و یا خرید مجموعه های نرم افزای در بازار با قیمت های بالا این ارسال امروز وطن دانلود , کار را برای شما راحت کرده ومیتوانید مجموعه ی جدیدترین نرم افزار ها را یکجا به صورت رایگان دانلود کنید .

لیست نرم افزار های موجود در ادامه ی مطلب موجود میباشد . لینک خرید پستی نیز فعال میباشد .  ( نرم افزار های پر طرفدار  و کاربردی منتشر شده در ماه اگوست 2011 )

Advanced.System.Optimizer.v3.2.648.11581
Avira.Premium.Security.Suite.v10.2.0.668
chrome_installer 13977256 Firefox Setup 6.0
HiDownload_Platinum_v7.993
flash_player
Internet.Download.Manager.v6.07.Build.7.Retail.Final.Incl.Patch
Internet_Download_Accelerator_v5.11.1.1127
JetAudio_8.0.16.2000_Plus_VX
office-2010-toolkit-and-ez-activator
ooVoo.v3.0.7.21
Portable_JetAudio_Plus_VX_8.0.16.2000
QuickTime.Pro.v7.70.80.34_ 639864 utorrent
VirtualBox.v4.1.2.0
 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود کاملترین آموزش شبکه و ویندوز سرور 2008 در اینترنت -55 گیگابایت با لینک مستقیم

 

http://up.vatandownload.com/images/k3q1liqsmiriymc8z6f6.jpg

برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی از وطن دانلود !
سورپراز بی نظیر برای مهندسان کامپیوتر و IT و شبکه ! ..

مجموعه ی کاملترین و بینظیر ترین آموزش های مربوط به شبکه های کامپیوتری و ویندوز 2008
50 گیگابایت آموزش در قالب 19 دی وی دی ! با لینک مستقیم و کاملا رایگان
(بخش ویژه وطن دانلود )

این مجموعه ی آموزشی یکی از کمیاب ترین مجموعه های شبکه در اینترنت میباشد که توسط تیم نویسندگان وطن دانلود جمع آوری شده است . این مجموعه شامل آموزش های قسمت های مهم ویندوز 2008 سرور و اکتیودایرکتوری و Exchange Server 2010  و آموزش شبکه در لینوکس میباشد که به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شده است . این مجموعه محصول موسسه آموزشی TrainSignal است.

این مجموعه در هیچ فروشگاه و مارکت داخلی نیز به صورت کامل وجود ندارد و در مارکت های خارجی بیش از 5 هزار دلار ارزش دارد .

این مجموعه کامل شامل قسمت های زیر میباشد :

دانلود آموزش اکتیو دایرکتوری - 3 دی وی دی
دانلود آموزش  Windows Server 2008 MCITP Server Administrator  - شامل 2 دی وی دی
آموزش کامل مدیریت شبکه های بیسیم
- مدرک CWNA
دانلود آموزش Hyper V - ویندوز 2008 ( ساخت ویندوز مجازی و VPS  و .. )
دانلود اموزش Exchange Server 2010  - 2 DVD
 دانلود رایگان آموزش مدرک تخصصی امنیت شبکه :Train.Signal.CompTIA Security Plus  - شامل 3 دی وی دی
دانلود آموزش کامل Application Infrastructure -شامل 2 دی وی دی
دانلود Enterprise Administrator
دانلود آموزش Network Infrastruture - 2 شامل 2 دی وی دی
آموزش کامل CampatiA Linux -شامل 3 دی وی دی


توضیحات مدرک CompTIA Security : 
این آزمون دربرگیرنده مواردی از جمله communication security, infrastructure security, cryptography, access control, authentication, external attack and operational and organization security می باشد.بسیاری از شرکتهای صاحب تکنولوژی نظیر Sun, IBM/Tivoli Software Group, Symantec, Motorola و Olympus Security Group این مدرک را جهت پرسنل خود الزامی دانسته و شرکتهایی نظیر مایکروسافت آنرا در سری آزمونهای مورد قبول خود جای داده اند که این امر نشانه ارزشگزاری دنیای فن آوری اطلاعات به این مدرک می باشد

توضیحات مدرک CWNA :  درک CWNA با شماره آزمون PW0-104 به منظور سنجش مهارت های شما در مدیریت شبکه های Wireless می باشد . همچنین در این آزمون باید قادر به تشریح تکنولوژی های وایرلس مبتنی بر استاندارد ۸۰۲.۱۱ نیز باشید .این مجموعه به آموزش مهارت ها و ترفندهایی در ضمینه پیکربندی و مدیریت شبکه های بیسیم و آماده سازی شما برای شرکت در آزمون CWNA می باشد .

پست ارسالی امروز از وطن دانلود بدون شک جزء 10 پست برتر این وب سایت از میباشد . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

آموزش عکاسی - دانلود مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی Portrait

 

http://up.vatandownload.com/images/r623uw1eudknhb7ys3tl.jpg

باز هم برای اولین بار درایران از وطن دانلود ...

مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی پرتره ( Portrait )
تمامی جنبه ها از جمله نور و موقعیت و ...
(بخش ویژه وطن دانلود )
20 گیگابایت !

شاید وطن دانلود اولین وب سایتی در ایران بود که به قرار دادن آموزش های کامل عکاسی پرتره با لینک مستقیم اقدام کرده است . تا این لحظه شاید بیش از 10 عنوان آموزش بی نظیر برای این نوع عکاسی در وطن دانلود قرار گرفته باشد .
عکاسی پرتره بدون شک در چند سال گذشته پر طرفدار ترین و  پرکاربرد ترین نوع عکاسی بوده است .
تا کنون آموزش هایی که در وطن دانلود قرار گرفته بود بیشتر به ادیت عکس های پرتره و یا رتوش آن ها توجه شده بود . ولی امروز قصد داریم یکی از برترین فیلم های آموزشی برای عکاسی
Portrait برای دانلود قرار دهیم که بیشتر به نکات جانبی این نوع عکاسی اشاره کرده است .


این مجموعه آموزشی به مورادی هم چون نور
, موقعیت عکاسی , زاویه ی دوربین در عکاسی پرتره , Style , عکسی های سیاه و سفید ,
خانواده ها ،و....اشاره میکند .

تصاویری از محیط این آموزش به همراه سر فصل های آموزشی آن در ادامه ی مطلب موجود میباشد . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آرشیو کامل مجله های آموزش زبان انگلیسی Hot English

 

http://up.vatandownload.com/images/o5cozfum6yqvog4jf46e.jpg

باز هم برای اولین بار در وب سایت فارسی زبان از وطن دانلود...
 

دانلود آرشیو کامل مجله های  آموزش زبان انگلیسی Hot English
آرشیو 10 مجله ی سال 2010
(بخش ویژه وطن دانلود ) - به همراه فایل های صوتی 


 

مجله ی Hot English  یکی از برترین مجلات آموزش زبان انگلیسی میباشد که در خیلی از موسسات آموزش زبان به عنوان منبع معرفی میشود .  شما در این مجله بیشتر با مهارت مکالمه و انگیسی روان و یا به اصطلاح انگیسی واقعی بیشتر آشنا خواهید شد . این مجله در اکثر کشور ها به همراه یک سی دی که شامل فایل های صوتی میباشد ارائه میشود ولی ایران خیلی کمتر به یادگیری از مجلات به این شکل تکیه شده است .

ما نیز در ادامه ی معرفی برترین روش های آموزش در جهان امروز  آرشیو کامل سال 2010 این مجله به همراه تمامی فایل های صوتی را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم .

امیدواریم مورد پسند شما کاربران عزیز وطن دانلود قرار گیرد .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود فیلم آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته - به همراه نکات و ترفند ها

 

http://up.vatandownload.com/images/z8fanssck676ih26ge.jpg

باز هم برای اولین بار در ایران از وب سایت وطن دانلود ..

دانلود فیلم آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته - به همراه نکات و ترفند های کاربردی
گیتار الکتریک و گیتار اگوستیک و..
(بخش ویژه وطن دانلود )

گیتار نوعی از سازهای زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم های آن در اثر ارتعاش تولید صدا میکند به سازهای گروه کوردوفن تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته باشد؛ که درنتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.

برخی از مباحثی که در این آموزش جامع به آن پرداخته میشود :
- روش کوک کردن گیتار
- آشنایی با قسمتهای مختلف گیتار
- آموزش انواع ردیفهای ماژور و مینور
- آموزش انواع آکورها و ریتم ها
- آشنایی با گامها و ملودیهای معروف
- روشهای صحیح انگشت گذاری و نواختن
و....

سایر آموزش های موسیقی که قبلا از وطن دانلود منتشر شده است برای علاقمندان به موزیک :

دانلود آموزش گیتار آکوستیک به همراه نت ها

آموزش گیتار - دانلود جامع ترین آموزش گیتار - 8 گیگابایت

آموزش جامع پیانو Learn & Master Piano

دانلود کاملترین مرجع آموزشی ویولون

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آموزش جامع 3DS Studio Max - کمپانی CG Academy - حجم 80 گیگابایت

 

http://up.vatandownload.com/images/0lqt8ifu9ds5uetx9uw.jpg

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ...  80 گیگابایت با لینک مستقیم !

کامل ترین مجموعه ی آموزش گرافیک سه بعدی و نرم افزار
3DS Studio Max 

آموزش جامع تری دی مکس از شرکت CG Academy - در قالب 33 دی وی دی و 80 گیگابایت !


یکی از مشکلات بزرگ وب سایت های ایرانی و مخصوصا وب سایت های دانلود فارسی زبان
,  بی توجهی به مطالب آموزشی نرم افزار های تخصصی به دلیل حجم بالای آن ها میباشد . در ایران شاید بیش از 100 وب سایت و وبلاگ دانلود نرم افزار وجود داشته ولی فقظ 2 یا 3 وب سایت قدرت آپلود فایل ها و آموزش های عظیم مهندسی را دارند و سایر  این وب سایت ها فقط به فکر درآمد و کسب در آمد از کاربران به عنوان های VIP و ... در قبال دانلود این آموزش ها هستند . نرم افزار هایی مثل فایرفاکس و مدیاپلیر و ... در تمامی وبلاگ های دانلود نرم افزار هم امکان دانلود وجود دارد پس باید به فکر کار جدیدی برای پیشرفت علم در کشور عزیزمان باشیم .

اگر شما هم از علاقمندان به گرافیک سه بعدی و پویا نمایی رایانه ای که عنوان "نسل نوین دانش رایانه ای" را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !
یکی از برترین بسته های آموزشی نرم افزار 3DS Studio Max منحصر به گروه بزرگ CG Academy و متخصصان حرفه ای آن است که پکیج آموزشی جامع، عظیم و بی نظیری را در قالب 33 دی وی دی آموزشی و بیش از 90 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا برای علاقمندان این نرم افزار و تمامی نیازمندان به این دانش سه بعدی سازی فراهم کرده اند که تمامی مباحث عمده کار با این نرم افزار همچون Workflow یا روش کاری ، Modelling یا مدل سازی طرح، Texturing یا ساخت بافت طرح، Particle یا ذرات در طرح، مبحث Maxscript و مبحث Rigging را به طور کامل در بر می گیرد !

سه بعدی سازی CG Academy  در بازار های جهانی ارزشی بالغ بر 1900 دلار امریکا داراست!  - امروز شما میتوانید این مجموعه ی بی نظیر را به صورت رایگان از وطن دانلود دریافت کنید - ( امکان خرید پستی فعال میباشد )

مباحث آموزشی 3DS Studio Max کمپانی CG Academy :

بخش Workflow یا بخش مقدماتی کار با نرم افزار
مباحث Modelling یا مدل سازی در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Texturing در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Rigging در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Particles یا ذرات در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث آموزشی پلاگین بزرگ و مطرح AfterBurn در نرم افزار 3DS Studio Max

و....

توضیحات کامل در ادامه مطلب موجود میباشد

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 دانلود فیلم آموزش زبان برای کودکان - به صورت کامل

yqxnye981zd66804nig9.gif

بسته آموزشی زبان انگلیسی از کمپانی والت دیزنی برای کودکان - به صورت کامل
Disnep Magic English learning pack for children
(بخش ویژه وطن دانلود )

چه چیزی برای بچه ها میتونه جذاب تر از این باشه که با شخصیت کارتون های مورد علاقه شون انگلیسی رو یاد بگیرن. این مجموعه ترکیبی هنرمندانه از آموزش به همراه داستان های متنوع و موسیقی رو در اختیار کودکان شما قرار میده.
این مجموعه در 32 قسمت  قابل دسترسی است. که در هر یک از بخش ها به یکی از مباحث اصلی در زبان انگلیسی پرداخته است .  طراحان مجموعه تضمین کرده اند که میزان یادگیری و اشتیاق کودکان به ادامه مطالب به کمک روش آنها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.
این مجموعه آموزشی کاملاً کارتونی و موزیکال و بسیار جذاب و مفید می باشد.یدی وی دی های تعاملی و کتاب ها و فعالیت های آموزشی را به ماجراهای زندگی با داستان ها ، آهنگ ها و بازی ها!

برخی از قسمت های این مجموعه ی بی نظیر شامل عناوین زیر میباشد :


دیزنی سحر و جادو انگلیسی : سلام کردن - خانواده
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : دوستان - خانه شادی
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : دوستی حیوانات - مزه
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : تولد مبارک - وقت گویی
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : روز و شب - بازی کردن
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : اعداد - در خانه
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : اعضای بدن - مهمانی
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : دریا - سفر کردن
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : غذا - جنگل
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : چهره های خندان - زندگی
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : رنگها - حیوانات وحشی

 

این مجموعه یکی از پرفروش ترین نرم افزار آموزشی دنیا برای کودکان میباشد

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود فیلم آموزش زبان انگليسي English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل - آپدیت شد

 

http://up.vatandownload.com/images/7puxrpbll9060mfuy47.jpg

جدید : فایل های PDF  به صورت جداگانه برای دانلو دقرار داده شد !  

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگليسي English Today

یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی

شامل 26 دي وي دي فايل هاي ويديويي , فايل هاي صوتي, کتاب هاي الکترونيکي و داراي حجم 63 گيگابايت است
 

( بخش ویژه وطن دانلود )

امروز قصد داریم یکی از قوی ترین آموزش های زبان انگلیسی را برای کاربران وطن دانلود قرار دهیم . این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )

English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.
این مجموعه شامل 6 بخش کلی در قالب 26 دی وی دی میباشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است  .

امیدواریم مورد پسند واقع شود .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید




__._,_.___



__._,_.___


Persian fun Group !



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment