Wednesday 28 September 2011

|| Persian Fun || - Tru Color Baraye Zovjhaye Irani >> On TV<<





 

 

عینک آفتابی تروکالر Tru Color
 

ترو کالر اشعه های مضر و نور اضافی را می گیرد و رنگ ها را شفاف تر نشان می دهد


قیمت ویژه آنلاین: 50.000 تومان
 

برند تجاری : TruColor

توضیحات مربوط به این کالا
 

عینک های آفتابی ترو کالر علاوه بر محافظت بیشتر در مقابل HEV (اشعه های پر قدرت) UVB و UVA (اشعه های فرا بنفش)، شفافیت و حفاظت رنگی را در تصویر نسبت به عینک های معمولی افزایش میدهد.

ولی این تمامی مطلب نیست،این عینک به یک طراحی جدید برای حفظ و نگهداری مجهز است که با استفاده از آهن رباهایی که در دسته عینک به کار رفته، میتوان عینک را تقریباً به هر مکانی متصل کرد و از گم شدن آن جلو گیری کرد.

به علاوه ما برای شما یک گیره مخصوص را نیز در نظر گرفته ایم تا بتوانید عینکتان را به سایبان ماشین یا هر سطح دیگری (با استفاده از برچسب دو طرفه ) متصل کنید.
 


ویژگی محصول

حفظ رنگ بیشتر تصاویر

حفاظت بیشتر در مقابل تششعات UVB ، HEV ، UVA

قابل اتصال به هر نقطه با استفاده از دسته های مغناطیسی
 


گارانتی کالا

این محصول از خدمات پس از فروش گروه تجاری آلا برخوردار است.
 

چه چیزهایی داخل جعبه است

شامل : دو عدد عینک مردانه و زنانه ، دو عدد گیره مخصوص ، یک عدد دستمال مخصوص عینک ، یک عدد کیف عینک
سوال های متداول در ارتباط با این کالا

آیا این عینک چشم را از اشعه UV هم محافظت می کند ؟

عینک های Trucolor نه تنها همانند عینک های آفتابی معتبر چشمان شما را از تشعشعات HEV و UVB و UVA محافظت می کند بلکه با ویژگی خاص خود ، شفافیت رنگها را نیز برایتان میسر می کند .

با توجه به ویژگی های خاص تروکالر آیا برای افراد خاصی کاربرد دارد ؟

Trucolor برای همه مناسب و مفید است بخصوص افرادی که بیشتر در معرض خطرات ناشی از اشعه های خورشیدی قرار دارند . ویژگی های منحصر به فرد Trucolor کاربرد آنرا برای همه میسر می کند.

من از عینک طبی استفاده می کنم ، آیا Tru color جایگزین آن می شود ؟

خیر به هیچ وجه . Trucolor یک عینک آفتابی است و نمی تواند جایگزین عینک های طبی شود

منظور از لنزهای رنگی موجود در عینک های آفتابی چیست ؟

در ساخت هر عینک آفتابی می توان از لنزهای رنگی دودی ، زرد ، مسی ، کهربایی یا نارنجی استفاده کرد که هر یک از این لنزها می تواند برای کار خاصی مثل رانندگی یا رشته های ورزشی مانند اسکی یا ماهیگیری نور را بازتاب کند و مفید واقع شود . اشکال این لنز ها در این است که با حذف گروهی از رنگها و بازتاب رنگهای دیگر شما محیط اطراف خود را با رنگهای طبیعیشان نمی بینید . در Trucolor استفاده از یک لنز از جنس ملانین بازتاب نور خورشید را افزایش داده و وضوح رنگها و شفافیت رویت آنها را بالا می برد.

آیا با ترو کالر میدان دیدمان وسیع تر می شود ؟

با Trucolor در حقیقت آنچه که در میدان دیدتان قرار دارد واضح تر و شفاف تر دیده می شود و بدین صورت به وسعت دیدتان افزوده می گردد .

با توجه به جنس خاص شیشه عینک های Trucolor آیا روش خاصی برای نگهداری آنها وجود دارد ؟

جنس خاص شیشه های Trucolor در لایه های میانی آن محفوظ است . از این عینک ها همانطور که از عینک های آفتابی قدیمی تان مراقبت می کردید ، محافظت کنید .کیف و دستمال مخصوص Trucolor به همین جهت تعبیه شده اند . در ضمن به یاد داشته باشید که وجود دگمه های آهنربایی در دسته عینک می توانند در حفظ و نگهداری آن به شما کمک فراوانی کنند .

آیا می توان شکل عینکهای سفارشی را خودمان انتخاب کنیم ؟

خیر ، با هر سفارش دو عدد عینک Trucolor برای شما فرستاده می شود که به دلیل متفاوت بودن فریم آنها در حقیقت دو عینک متفاوت در اختیار دارید و می توانید نحوه استفاده از آنها را خودتان انتخاب کنید .
 

قیمت : 50.000 تومان
 

مرکز پشتیبانی سایت تجاری آلا  در قدر دانی مشتری ها از این کالا
 


حمید از مشهد

عینک آفتابی متفاوتیه. آنقدر رنگها را شفاف و نورانی می کند که فکر میکنی توی یک دنیای دیگری هستی .
 

حسن از بوشهر

تازه می فهمم که عینکهای آفتابی هر چقدر هم که مارک معروف و حسابی باشند،چقدر اطراف را سیاه و تاریک و نا مشخص می کنند .

ساسان از تهران

برای رانندگی که حرف نداره ! چون فقط اون موقع است که احتیاج داری اطراف را با دقت و وضوح کامل ببینی
 

آیناز از دزفول

من و همسرم یک ست Trucolor خریدیم ، هر کدام یکی از عنیک ها را برداشته ایم . کیف عینک را هم من برداشته ام و او از گیره آهنربایی استفاده میکند . هیچ مشکلی با عینکهایمان نداریم ، تازه تعجب می کنیم چطور قبل از این در ظهر تابستان بدون عینک بیرون می رفتیم .
 

مه نا از کرج

کار من طوری است که هر روز ساعتها زیر آفتابم . قبلاً چند تا عینک آفتابی داشتم ولی یا گمشان می کردم یا از جیبم می افتادند و می شکستند چون گاهی اوقات فکر می کردم بدون آنها بهتر می بینم و آنها را از چشمم بر می داشتم ولی حالا با وجودیکه Trucolor دسته مغناطیسی دارد که این اتفاقات نیافتد اصلاً حاضر نیستم یک لحظه هم آنرا از چشمم بردارم .
 

سارا از کاشان

من تروکالر را به دکتر چشم پزشکم نشان دادم و او از همه جهت آنرا تایید کرد و سفارش کرد که در هوای آفتابی حتماً از این عینک استفاده کنم تا به چشمانم آسیب نرسد. خیلی خیلی ممنونم که وسایلی این چنین استاندارد معرفی می کنید .
 

شیما از تهران

من خیلی به تیپ و سر و وضعش اهمیت می دهد . او خیلی راحت مدل مردانه عینک تروکالر رو پسندیده و ما با هم از این ست مقرون به صرفه هر روز استفاده می کنیم و خیلی راضی هستیم .
 

قیمت : 50.000 تومان
 

نسل جدید

عینک Ray.Ban (اورجینال)

مدل 3025


لطفا قبل از هر چیز به مطلب زیر خوب دقت کنید:
عینک موجود در این سایت تنها عینکی است که قابلیت پلاریزه دارد. در صورتی که در سایت دیگری با عینک مشابه مواجه شدید مطمئن باشید که این عینک ها پلاریزه نبوده و تنها عینک ساده آفتابی میباشد. ضمنا عینک ارجینال ارسالی توسط ما علاوه بر کیف و دستمال ارجینال دارای شناسنامه در داخل کیف میباشد که نشان دهنده ارجینال بودن این عینک میباشد.
 


توجه : عینک ریبن را از نماینده شرکت RayBan خرید کنید.
 

گروه تجاری آلا  به عنوان یکی از نماینده های شرکت RayBan بوده و ما میتوانیم تمامی عینکهایی که در سایت Rayban  وجود دارد را برای شما تهیه کنیم. کافیست شما وارد سایت اینترنتی شرکت RayBan شده و کد هر عینکی را که خواستید به ما اطلاع دهید تا برای شما تهیه نماییم. عینک ارسالی توسط ما 100 درصد پلاریزه بوده و دارای شناسنامه میباشد که در سایتهای دیگر آن را نخواهید یافت.

عینك فوق العاده جدید با طراحی مدرن طراحی فوق العاده برای سال 2011

جذابیت و زیبا

 


فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید

از اولین كسانی باشید كه این عینك را امتحان میكنند !!!

در میان دوستان خود انگشت نما باشید.

دیزاین 2011 این عینک ویژه دختران و پسران میباشد.
 



نام محصول: عینک آفتابی پلاریزه ارجینال ریبن (RayBan)

ساخت کارخانه: کمپانی تولید عینک Rayban

ساخت کشور: ارجینال ایتالیا

شرکت وارد کننده به ایران عزیز: بازرگانی آلا

قیمت در بازارایران: بالای 75000 تومان

قمت در سایت تجاری آلا ( قیمت دبی ): 28900 تومان (به علت واردات مستقیم )


تفاوت عینک های پلاریزه با غیر پلاریزه:


امواج نوري پس از برخورد به سطوح مختلف مانند جاده ،آب، داشبورد اتومبيل، سنگ فرش خیابان، منعكس مي شوند و تشعشعاتي ايجاد مي كنند.اين امواج منعكس شده مانع ديد دقيق شما مي شود.در تشخيص سايز جسم ،شكل و رنگ آن اختلال ايجاد مي كنند ، باعث سوزش و خستگي چشم مي شوند ،سردرد ايجاد مي كنند ،عامل بخشي از تصادفات رانندگي هستند.

در لنزهاي آفتابي پولارويد لايه پولاريزه كننده اين امواج نا خواسته و مزاحم را جذب ميكند و باعث بالا رفتن قدرت بينايي وتمايز اجسام مي شود.در لنزهاي آفتابي غير پلاريزه فقط شدت اين ثشعشعات مزاحم را كمتر مي كنند ولي به طور كامل حذف نمي شوند وتشعشعات نا خواسته همچنان به چشم مي رسد و مانع ديد كامل چشم شما ميشود.

ساختمان لنزهاي پولارويد

اين لنزها از ورقه هاي متعدد وموازي تشكيل شده اند كه به طور منظم و دقيق در كنار هم قرار گرفته اند وفقط اجازه عبور امواج عمودي را ميدهند و امواج افقي از اين لايه ها عبور نمي كنند.معمولا در دو سطح اين لنزهافيلترماورابنفش قرار ميدهند كه اشعه هاي با طول موج بالاتر از 400 نانومتر را فيلترميكند.اكثر لنزهاي پولارويد طوري ساخته ميشوند كه تقريبا به طور كامل اشعه هاي مضرuva �uvb - uvc را بلوك ميكنند.
عينك هاي آفتابي پولارويد تشعشعات مزاحم و درخشندگي هاي زننده كه از سطح خيابان آب ،برف ،خاك و ديگر سطوح افقي بر روي زمين منعكس مي شود را حذف ميكنند بنابر اين استفاده از اين نوع عينك هاي آفتابي براي چشم هاي حساس و براي راحتي چشم توصيه ميشود.
 

عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم مشکی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم طلایی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم طلایی) قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم نقره ای)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم مشکی)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan اورجینال آنتی رفلکس شیشه جیوه ای (غیر پلاریزه)

قیمت : 28900 تومان

عينك ري-بن اورجینال شیشه سبز فریم طلایی غیر پلاریزه قیمت : 18000 تومان
عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مشكي

قیمت : 23000 تومان

عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم نقره اي 

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم طلایی

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مسی

قیمت : 23000 تومان


سوال: چرا قیمت این محصول در این فروشگاه نسبت به جاهای دیگر و حتی بازار خیلی ارزانتر است؟


جواب: سایت تجاری آلا به علت واردات مستقیم اکثر کالاها و حذف واسطه ها، قیمت اکثر محصولات خود را بصورت قیمت وارداتی اعلام میکند و و شما در واقع این محصول را با قیمت وارداتی و قیمت عمده آن خریداری می نمایید. در صورتی که برای فروشنده گان بازار به علت اینکه کالا توسط چندین واسطه به آنها می رسد، و همچنین خود آنها نیز سودی را بر روی کالا می کشند (که معمولا هم سود هنگفتی است)، لذا قیمت تمام شده برای آنها خیلی بالاتر است. ولی شما هم اکنون می توانید این کالا را بصورت ارجینال به قیمت وارداتی از ما تهیه نمایید.

توجه: ما برای شما کالای اصلی ارسال خواهیم کرد. تمامی عینک های ریبن ارسالی توسط ما ساخت کشور ایتالیا بوده و عبارت Made in Italy بر روی فریم و دسته های آن حک شده است. تمامی عینک ها با یووی 400 و بصورت پلاریزه و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود.

 (توجه مهم: نوع تقلبی این عینک در بازار موجود میباشد که به چشم شدیدا آسیب می رساند)

توجه : عینک ریبن را از نماینده شرکت RayBan خرید کنید.

ما برای شما عینک ریبن پلاریزه ارسال خواهیم کرد.

بازرگانی آلا به عنوان یکی از نماینده های شرکت RayBan بوده و ما میتوانیم تمامی عینکهایی که در سایت Rayban  وجود دارد را برای شما تهیه کنیم. کافیست شما وارد سایت اینترنتی شرکت RayBan شده و کد هر عینکی را که خواستید به ما اطلاع دهید تا برای شما تهیه نماییم. عینک ارسالی توسط ما 100 درصد پلاریزه بوده و دارای شناسنامه میباشد که در سایتهای دیگر آن را نخواهید یافت.

از سایت تجاری ، کالای ارجینال تحویل بگیرید، قیمت وارداتی بپردازید.

نمونه عینکهای ارسالی توسط ما:

 

عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم مشکی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم طلایی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم طلایی) قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم نقره ای)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم مشکی)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan اورجینال آنتی رفلکس شیشه جیوه ای (غیر پلاریزه)

قیمت : 28900 تومان

عينك ري-بن اورجینال شیشه سبز فریم طلایی غیر پلاریزه قیمت : 18000 تومان
عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مشكي

قیمت : 23000 تومان

عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم نقره اي 

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم طلایی

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مسی

قیمت : 23000 تومان


آیا می دانید دیزاین جدید Rayban در تمامی فیس ها زیبا دیده میشود؟

مهم نیست صورت شما چاق است یا لاغر؟ مهم نیست دختر هستید یا پسر، مهم این است که دیزاین 2011 عینک ریبن ویژه تمامی فیس هاست.

برای تمامی کسانی که دنبال یک عینک خاص هستند.

برای تمامی کسانی که دنبال تیپ شیک و منحصر بفرد هستند.

اشخاص معروف جهان از عینک Rayban استفاده می کنند.

چرا شما یک عینک ارجینال Rayban نداشته باشید؟؟؟؟
 

 

عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم مشکی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم طلایی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم طلایی) قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم نقره ای)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم مشکی)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan اورجینال آنتی رفلکس شیشه جیوه ای (غیر پلاریزه)

قیمت : 28900 تومان

عينك ري-بن اورجینال شیشه سبز فریم طلایی غیر پلاریزه قیمت : 18000 تومان
عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مشكي

قیمت : 23000 تومان

عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم نقره اي 

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم طلایی

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مسی

قیمت : 23000 تومان


عینک های اصلی با عینک های تقلبی چه تفاوتی دارند؟ در روزهايي كه نور خورشيد شدت زيادي دارد گيرنده هاي نوري شبكيه تحريك مي شوند و حساسيت كنتراست آنها كاهش مي يابد. عينك هاي آفتابي اصل رنگ های نارنجي ، بنفش ، آبي را جذب ميكنند و اين رنگها به صورت رنگ خاكستري با شدتهاي مختلف ديده مي شوند. در مقابل رنگهاي سبز ، زرد و قرمز با اين عينكها بهتر ديده مي شوند و كنتراست رنگ افزايش مي يابد و همین امر باعث می شود چشمان شما در برابر تمام مضرات در امان باشد�

يك عينك آفتابي مناسب بايد واجد چند ويژگي باشد كه از سوي انجمن اپتومتري آمريكا تعريف شده است:

۱) شيشه هاي عينك بايد ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماوراي بنفش خورشيد را جذب كند.

۲) به ميزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مريي بكاهد. خود انجمن اپتومتري آمريكا اعلام كرده كه عمده عينك هاي مد روز فاقد اين ويژگي هستند.

۳) باعث تغيير ماهيت نور و تصاوير نشود.

۴) شيشه ها بايد خاكستري، سبز ، زرد يا قهوه اي باشند. همچنين عينك آفتابي بايد كل فضاي چشم و اطراف محوطه قرارگيري چشم در صورت را در بر بگيرد.

توجه : عینک ریبن را از نماینده شرکت RayBan خرید کنید.

ما برای شما عینک ریبن پلاریزه ارسال خواهیم کرد.


بازرگانی آلا به عنوان یکی از نماینده های شرکت RayBan بوده و ما میتوانیم تمامی عینکهایی که در سایت Rayban  وجود دارد را برای شما تهیه کنیم. کافیست شما وارد سایت اینترنتی شرکت RayBan شده و کد هر عینکی را که خواستید به ما اطلاع دهید تا برای شما تهیه نماییم. عینک ارسالی توسط ما 100 درصد پلاریزه بوده و دارای شناسنامه میباشد که در سایتهای دیگر آن را نخواهید یافت.
 


آیا میدانید معروفترین آدمهای دنیا از مارک Rayban برای عینک استفاده می کنند؟

آیا می دانید استفاده از عینک Rayban چقدر کلاس شما را بالا می برد؟

آیا میخواهید در میان دوستانتان انگشت نما باشید؟

آیا میخواهید همه به زیبایی عینک شما خیره شوند؟

آیا می دانید دیزاین جدید Rayban در تمامی فیس ها زیبا دیده میشود؟

پس شما چرا یک عینک با کلاس Rayban ارجینال ولی به قیمت وارداتی نداشته باشید؟
 

 

عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم مشکی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم طلایی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم طلایی) قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم نقره ای)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم مشکی)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan اورجینال آنتی رفلکس شیشه جیوه ای (غیر پلاریزه)

قیمت : 28900 تومان

عينك ري-بن اورجینال شیشه سبز فریم طلایی غیر پلاریزه قیمت : 18000 تومان
عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مشكي

قیمت : 23000 تومان

عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم نقره اي 

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم طلایی

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مسی

قیمت : 23000 تومان

توجه : عینک ریبن را از نماینده شرکت RayBan خرید کنید.

بازرگانی آلا  به عنوان یکی از نماینده های شرکت RayBan بوده و ما میتوانیم تمامی عینکهایی که در سایت Rayban  وجود دارد را برای شما تهیه کنیم. کافیست شما وارد سایت اینترنتی شرکت RayBan شده و کد هر عینکی را که خواستید به ما اطلاع دهید تا برای شما تهیه نماییم. عینک ارسالی توسط ما 100 درصد پلاریزه بوده و دارای شناسنامه میباشد که در سایتهای دیگر آن را نخواهید یافت.

از سایت تجاری آلا بخرید، کالای ارجینال تحویل بگیرید، قیمت وارداتی بپردازید.
 

 

عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم مشکی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال شیشه سنگ (فریم طلایی) قیمت : 49000 تومان
عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم طلایی) قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم نقره ای)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan ارجینال پلاریزه (فریم مشکی)

قیمت : 28900 تومان

عینک RayBan اورجینال آنتی رفلکس شیشه جیوه ای (غیر پلاریزه)

قیمت : 28900 تومان

عينك ري-بن اورجینال شیشه سبز فریم طلایی غیر پلاریزه قیمت : 18000 تومان
عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مشكي

قیمت : 23000 تومان

عينك ري-بن  اورجینال آنتی رفلکس فریم نقره اي 

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم طلایی

قیمت : 23000 تومان

عینک ریبن  اورجینال آنتی رفلکس فریم مسی

قیمت : 23000 تومان

 دستبند پاور بالانس

قیمت : 14900 تومان

هشدار

به تازگی مشاهده شده که از این نوع دستبند با قیمتهای بسیار ارزان در بازار به فروش میرسد لازم به ذکر است که این دستبندها تقلبی بوده و هیچ کارایی ندارد و صرفا تزئینی میباشد

بر حسب تحقیقاتی نشان داده شده است که در اطراف جسم انسان هاله انرژیکی قرار دارد که از روی آن میتوان به بسیاری از بیماریهای فرد پی برد ، برای مثای اگر کلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی ، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره میشود که این موضوع با اسکن کردن هاله شما توسط دستگاه های مخصوص که نمونه آن در بیمارستان میلاد قرار دارد قابل مشاهده است ، حال برای درمان چه کاری میتوان انجام داد .

اگر درباره متافیزیک خوانده باشید میدانید با انرژی درمانی به مرور زمان میتوان این هاله را ترمیم کرده و به دنبال آن بیماری جسمی شما هم درمان میگردد . علاوه بر آن وقتی هاله انرژی شما ضعیف میشود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار میگیرید و همچنان جسم شما تا حدی ناتوان تر میگردد ، که با مدیتیشن میتوانید به مرور زمان هاله خود را قویتر کرده و از طبیعت و کائنات انرژی بیشتری بگیرید حال پاور بالانس چه کار میکند ؟

خریداران محترم خواهشمند است نسبت به خرید خود مسئولیت پذیر باشید

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایدآل خود میرساند نه فراتر ) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل ، ماهواره و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید . کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان میلاد میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران دنیا از جمله کریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میکنند

 

قیمت : 14900 تومان

 

پاور بالانس موارد زیر رو افزایش می ده :

1- توان

2- طاقت

3- تعادل

4- تمرکز

5- انعطاف

6 - هماهنگی

7 - استقامت

8- دامنه حرکت

9 - قدرت متمرکز

پاور بالانس موارد زیر رو کاهش می ده :

1- درد

2- جراجت

3- استرس

4- خستگی

5- زمان بازیابی

6- ناتوانی حرکتی

7- خطرات امواج الکترونیک

 

 

قیمت : 14900 تومان

 

لینک های زیر وب سایت های رسمی این محصول می باشند

http://www.powerbalance.com

بعد از استفاده در کشش ، تعادل و قدرت فرق رو مشاهده خواهید کرد !

البته با استفاده طولانی مدت تاثیر بسیار بیشتری خواهید دید


ساعات تماس 10 الی 13:5  15 الی 17 میباشد  ( خارج از ساعات تماس لطفا پیامک دهید تا با شما تماس گرفته شود )

گاهی اوقات پیش میاید که ما آماده پاسخگویی به تلفن شما عزیزان نیستیم در این صورت فقط کافیست یک پیامک با متن پاور بالانس برای ما ارسال کنید تا ما خودمان با شما تماس بگیریم

کلیه افرادی که دارای سایت با بازدید بالا هستند یا کسانی که مغازه لوازم ورزشی دارند وبلاگ داران با بازدید بالا و کسانی که قادر به فروش دستبند هستند با ما تماس بگیرند تا در صورت توافق نمایندگی به آنها داده شود

هشدار
به تازگی مشاهده شده که از این نوع دستبند با قیمتهای بسیار ارزان در بازار به فروش میرسد لازم به ذکر است که این دستبندها تقلبی بوده و هیچ کارایی ندارد و صرفا تزئینی میباشد

پاور بالانس و ورزشکاران

همان طور که گفته شد افراد بسیاری هستند که از پاور بالانس استفاده میکنند در زیر عکس تعدادی از ورزشکارانی که از پاور بالانس استفاده میکنند را میگزاریم

قیمت : 14900 تومان

خرید کول پد تاشو لپ تاپ

 

نوت بوک شما به دلیل اینکه همیشه بر روی سطوح قرار می گیرد محفظه ای برای تبادل هوا ندارد و به همین دلیل اگر پس از مدتی کار با نوت بوک به قسمت زیرین آن دست بزنید متوجه گرمای شدید آن خواهید شد.

قیمت:۱۱۹۰۰ تومان

کول پد با ایجاد فاصله بین نوت بوک و سطح زیرین و همین طور دارا بودن ۳ فن برای کاهش گرمای نوت بوک وسیله ای مناسب جهت جلوگیری از گرم شدن زیاد نوت بوک و پایین آمدن سرعت می باشد.

قیمت:۱۱۹۰۰ تومان

از طرفی کول پد با ایجاد یک شیب مناسب علاوه بر ایجاد زاویه دید بهتر نسبت به مانیتور شرایط مناسب تری را برای کار با صحفه کلید لپ تاپ فراهم می کند.

قیمت:۱۱۹۰۰ تومان

قابلیت ها:

 

طراحی سبک.زیبا.تاشو وقابل حمل که برای کاربران راحتی کافی جهت حمل کردن را به عمل می آورد.

 

قابلیت کارکرد تنها با یو اس بی نوت بوک

 

قابلیت استفاده برای انواع مختلف

 

ارزان تر از همه جا کافیست مقایسه کنید 

 

تخم مرغ پز ویژه

قيمت:  ۱۹۹۰۰ تومان

توضیحات بیشتر :

یک محصول ناب برای خانواده های ایرانی تخم مرغ پز ویژه امکان طبخ تخم مرغ به صورت سرخ شده (نیمرو) ، عسلی ، بخارپز و آب پز امکان پخت هم زمان ۱ تا ۷ تخم مرغ در ۱۰ دقیقه برای پخت کامل قابل استفاده برای مسافرت های شما خاموش شدن خودکار پس از آماده شدن تخم مرغ ها کلید روشن و خاموش با چراغ نشانگر دارای پیمانه اندازه گیری برای کنترل میزان پختگی تخم مرغ عسلی ، نیم عسلی ، سفت...

کلید روشن / خاموش با چراغ نشانگر

خاموش شدن خودکار پس از آماده شدن تخم مرغ ها

امکان پخت کامل و هم زمان ۷ تخم مرغ در ۱۰ دقیقه

امکان پخت تخم مرغ به صورت سرخ شده ، بخار پز و آب پز

دارای پوشش نچسب برای پخت و پز و تمیزکاری آسان

دارای سوراخ کن تخم مرغ

فنجان اندازه گیری برای کنترل میزان پختگی

یک صبحانه کامل با : تخم مرغ پز ویژه

زمانی که تخم مرغ پز را روشن می کنید

چراغ قرمز روشن می شود

و صفحه ی استیل شروع به داغ شدن می گردد

اگر ظرفیت آب را برای عسلی تنظیم کرده باشید حدود ۸ دقیقه

و برای نیم پز حدود ۱۰ دقیقه

و برای پخت کامل حدود ۱۲ دقیقه زمان نیاز می باشد.

مژده به کدبانو های ایرانی :

تخم مرغ پز ویژه

با امکان نیمرو کردن تخم مرغ

جا تخم مرغی و در پوش جدا شدنی

پلاستیکی قابل شست و شو

به همراه پایه داغ نشدنی

همراه با تعیین میزان پختگی تخم مرغ توسط شما

قيمت:  ۱۹۹۰۰ تومان

برس جادویی تقویت موی سر پاور گرو کامب POWER GROW

با گارانتی تعویض


 (قوی ترین روش لیزر تراپی برای ریزش مو)
 

قیمت محصول : 29,000 تومان
 

تعداد : 1 ست
 

خرید پاور گرو کامب POWER GROW
 

 

As Seen On TV
 

Made In China

فروش مستقیم و بدون واسطه

گارانتی ۱۲ ماهه تعویض کالا
 

پاور گراو جدید ترین شانه لیزری شخصی و خانگی دنیا ، رهایی از طاسی وریزش موها برای همیشه

توضیحات مربوط به شانه لیزری پاور گراو :
 

این دستگاه جهت رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو ، درمان طاسی ، بهبود بافت و ضخامت موی سر تاثیر معجزه آسایی دارد. استفاده از این دستگاه ریشه ی مورا بطوردائم وصد درصد تقویت کرده و موها را پرپشت تر ، سالم ترودرخشان تراز قبل برای شما حفظ می کند.

- دارای ۷ دیود آبی و ۷ دیود قرمز جهت تقویت و ترمیم پیازچه مو

- سیستم لیزر خطی

-شانه متحرک

- دارای ویبره قوی

- کارکرد همزمان دیودها ، لیزر و ویبره
 

مزیت های شانه لیزری یا پاور گراو :

قابل استفاده برای خانمها و آقایان

سریع ، آسان و مطمئن تراز سایر روش ها

کارا و اثر بخش در کمترین زمان ممکن

با فناوری لیزر بدون عوارض جانبی

کم حجم و قابل حمل

قابل استفاده در منزل ، آرایشگاه و کلینیکهای زیبائی

دارنده گواهینامه سازمان بهداشت و داروی آمریکا (fda)

دارنده مجوز بهداشت اروپا (ce)

مورد تایید متخصصین مو و مراجع مربوطه درایران
 

لیزرتراپی با شانه لیزری power grow جدید ترین روش پزشکی برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین محرک قوی رویش مجدد موها می باشد. شانه پاورگرو محبوبترین دستگاه درمانی سال برای جلوگیری از طاسی در ۵۷ کشور جهان شناخته شده است.

نتیجه شانه لیزری پاور گرو تا ۹۵% رضایت مندی مشتری داشته است .

 پاورگرو تنها درمان غیر دارویی برای ریزش مو می باشد که مجوز های FDA و CE را گرفته است.انجمن پوست و موی آمریکا پاور گرو را یک دستگاه موثر با عملکرد قوی ارزشیابی کرده است.

 بیشتر ستارگان سینما و افراد سرشناس برای جلوگیری از ریزش و تقویت موهای خود بجای استفاده از شانه عادی از شانه پاورگرو استفاده می کنند. مکانیسم این دستگاه جان بخشی به ریشه مو و تقویت چند باره آن است و بر روی آقایان و خانم ها به یک اندازه تاثیر دارد.
 

برخی از مزایا و فوائد پاورگرو:
 

۱) رویش مجدد موهای ریخته شده

۲) قطع شدن ریزش مو

۳)افزایش سرعت رشد مو

۴)تقویت ساقه موهای نازک تا ۱۰ برابر

۵)قابل استفاده حتی در افراد کاملا طاس جهت رویش دوباره مو

۶) تایید شده توسط انجمن تخصصی پوست و موی ایران

۷) قابل استفاده در منزل ، محل کار ، آرایشگاه ها ، سلمانی ها ، کلینیک های زیبایی و ترمیمی.

۸)تا ۲ سال گارانتی و تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش.
 


نحوه عملکرد دستگاه:
 

دستگاه پاورگرو داردی تکنولوژی بسیار مدرن است.این دستگاه دو بخش دارد لیزری با رویکرد درمانی برای بخشیدن حیات دوباره به ریشه های موی مرده و ماساژور مو که بر روی پوست سر کشیده شده و از طریق خونرسانی باعث ضخیم و پرپشت شدن مو می گردد لیزر پاورگرو(با طول موج ۹۸۰ نانومتر) ریشه مرده را ابتدا تحریک کرده و به آن حیات دوباره کمی می بخشد سپس ماساژور پاورگرو با خون رسانی های مجدد ریشه را تقویت می کند.

بدین صورت که افرادی که قبلا طاس بوده اند ابتدا موهای کرکی شکل بسیار نازک در آورده و بعد با ماساژ دادن آنها با ماساژور دستگاه ساقه آنها را تقویت کرده و دارای موهای نازک می گردند که با ادامه ماساژ و لیزر تراپی این موهای نازک بعد از مدتی تبدیل به موهای معمولی می گردند.

نحوه استفاده از دستگاه:

نحوه استفاده بسیار ساده کافی است که در روز یک بار بجای استفاده از شانه معمولی از پاورگرو استفاده کنید.
 

 
لوازم جانبی همراه دستگاه پاور گراو (اشانتیون ) :

ماساژور دستی برای مالش سر ، برس مو و کیف ست آرایشی منزل
 

Made In China
 

(ارسال رایگان درب منزل یا محل کار شما در صورت خرید نقدی )

(قیمت محصولات در خرید نقدی با تخفیف میباشد )
 

قیمت محصول : 29,000 تومان
 

 

تعداد : 1 ست
 

خرید اینترنتی کارواش خانگی

کــــارواش هـــــمـــــه کـــــاره

محصولــــی بــی نظیـــر

برای خانواده هــــا

اگـــر از آن دسته کسانـــی هستید که همیشـــه برای

شست شوی اتومبیل شان درد سر فراوانی را تحمـــــل می کنند

و اگر همیشه مبالغ قابل توجهی را برای شستن ماشینتـــان می پردازید

و اگر می خواهیـد از نظافت و پاکیزگی وسایــل منزلـــتـــان

نهایـــت لذت را ببرید

ما کارواش همه کاره را به شما پیشنهاد می کنیم

قیمت :۳۶۰۰۰ تومان

کارواش همه کاره با کارایی فوق العاده

گزینـــه ای بسیـــار مناســـب برای شــماســـت

که تنــها برای شســـتن ماشیـــن بــه کــــار نمــــی رود

بلکـــه از آن می توانید برای هر گونه شستشـــو استفاده نمایید

میتوانیـــــد بـــا چرخانـــدن و تنظـــیم ســر آن به آرامـــی

به گلـــــها آب بــــدهید

و با ریختن مواد شوینده داخل محفظه می توانید

بدون نردبان پنجره های طبقه های

بالای منزلتان را هم بشویید .

با این وسیله جالب هم می توانید در مصرف آب صرفه جویی

کنید و هم در هزینه های شستشو

و هم اینکه از نظافت منزل لذت خواهید برد

این تجربه را ازدست ندهید �

قیمت :۳۶۰۰۰ تومان

 

فصل تابستان است و بهترین زمان برای استفاده کامل

از کارایی های کارواش همه کاره :

* شستن اتومبیل،حیاط ، پنجره ها و تمیز کردن فیلتر استخرها ، �

* آب پاشی باغچه ها

* دارای محفظه برای نگه داری مواد شوینده

* بدون نیاز به برق و موتور

* استفاده آسان

* دارای ۸ مدل پاشیدن آب

متناسب با هدف مورد نظر

کارایی این وسیله فوق العاده شما را حیرت زده خواهد کرد

قیمت :۳۶۰۰۰ تومان

 

اگر به یک آب پاش چند منظوره برای نظافت اطراف منزل

و سطوح و وسایل مختلف

نیاز دارید

کارواش همه کاره یک انتخاب ایده آل است

که به کمک آن می توانید در عرض چند دقیقه بدون

هیچ زحمتی ماشین و یا حیاط منزل را بشویید .

مطمئن باشید پس از استفاده از کارواش خانگی

آن را به دوستان و آشنایان هم معرفی خواهید کرد

این وسیله همان چیزیست که مدتها به دنبالش می گشتید

قیمت :۳۶۰۰۰ تومان

خرید کارواش خانگی

 samrt lidz نگهدارنده جادویی غذا


آيا ميوه و سبزيجاتتون زود خراب و فاسد مي شود؟

آيا مجبوريد پول زيادي براي غذاها و ميوجات فاسد شده بپردازيد؟

آيا سلفون كشي زوي ظروف تاثيري در نگهداري بيشتر مواد غذائي ندارد؟

با اسمارت ليدز ديگر نگران اين مشكلات نباشيد

آنقدر به اين وسيله فوفالعاده فشار بيباوريد كه از وكيوم بودن ظروفتان مطمئن شويد

فقط مواظب باشيد ناخنهايتان به سطح اسمارت ليدز صدمه نزند

داراي 4 سايز مختلف در پكيج براي استفاده آسان براي همه نوع ظروف منزل


ISBN : 925-325-5096-26-9

قيمت : 11500 تومان

مواردی برای مراقبت بیشتر از اسمارت لیدز :


-اسمارت لیدز را روی اجاق گاز داخل فر یا روی مواد در حال سرخ شده قرار ندهید .

-هنگام استفاده از اسمارت لیدز در مایکروفر مطمئن شوید که اسمارت لیدز به طور آزادانه و نه به صورت وکیوم روی ظرف قرار گرفته باشد .


قيمت : 11500 تومان

-از تماس پاک کننده های شیمیایی و اجسام نوک تیز به قسمت شفاف اسمارت لیدز جدا خودداری نمایید .

-هیچگاه از ناخن برای فشار دادن قسمت شفاف استفاده نکنید .

آنقدر به این وسیله فوق العاده فشار بیاورید تا از وکیوم بودن مواد غذاییتون اطمینان حاصل کنید


قيمت : 11500 تومان

 

آيا ميوه و سبزيجاتتون زود خراب و فاسد مي شود؟

آيا مجبوريد پول زيادي براي غذاها و ميوجات فاسد شده بپردازيد؟

آيا سلفون كشي زوي ظروف تاثيري در نگهداري بيشتر مواد غذائي ندارد؟

با اسمارت ليدز ديگر نگران اين مشكلات نباشيد

آنقدر به اين وسيله فوفالعاده فشار بيباوريد كه از وكيوم بودن ظروفتان مطمئن شويد

فقط مواظب باشيد ناخنهايتان به سطح اسمارت ليدز صدمه نزند

داراي 4 سايز مختلف در پكيج براي استفاده آسان براي همه نوع ظروف منزل


قيمت : 11500 تومان


 رخت آویز جادویی
 

 
قيمت:5.900 تومان

 


توضیحات مربوط به کالا

آیا از مشکل کمبود جا برای لباسهای خود رنج می برید و همیشه دوست دارید کمدی مرتب وتمیز داشته باشید تا به راحتی لباسهای خود را پیدا کنید.

ما مشکل کمبود جا شما را حل کرده ایم با این رخت آویزهای شگفت انگیز لباسهای شما نظم گرفته و لذت خواهید برد.
 


 
ویژگی های محصول

- قابل استفاده بر روی هر نوع جا رختی

- وسیله ایی ایده آل برای آپارتمان ها، خوابگاه ها و مکانهای کوچک

- برای نگهداری لباسهای فصلی به اندازه کافی جا داره

- همچنین برای کیف و کمربند نیز مناسب است
 


سوالات متداول در ارتباط با این کالا

با خرید این بسته چند جا لباسی دریافت می کنم؟

با خرید این مجموعه شما 8 جالباسی دریافت خواهید کرد که هر کدام 5 جابرای آویزان کردن لباس دارند پس شما می توانید 40 لباس را در فضایی کم جا بدهید.

این رخت آویز چقدر از حجم لباسها کم می کند؟

بوسیله این رخت آویز جادویی حجم کمد شما3 برابرافزایش یافته و لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد.
 


قيمت:5.900 تومان
 

ضمن تشکر از خرید شما توجه تان را به موارد زیر جلب می نمائیم
 

جهت سفارش اینترنتی لطفا فرم خرید اینترنتی را با مشخصات و آدرس پستی دقیق تکمیل نمائید
 

جهت برگشت نخوردن سفارش شما، لطفا پس از ثبت سفارش به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در غیاب شما بسته را دریافت نمایند
 

زمان تحویل سفارشات پست پیشتاز برای تهران و شهرستان ها بین 4 تا 7 روز متغیر خواهد بود

برای رهگیری سفارشات به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

رهگیری پستی :  www.tntsearch.post.ir

وضعیت سفارش در فروشگاه : www.iranmc.net
 

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی بوده و در صورت وجود هرگونه عیب و ایراد از جانب فروشگاه بی قید و شرط تعویض خواهد شد
 

 بمنظور سهولت در برقراری ارتباط، هنگام تکمیل مشخصات در صفحه بعد، ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد نمائید
 

خدمات پس از فروش آلا:

در صورت برخود با هر گونه مشکلی یا خرابی هر یک از محصولات میتوانید با پشتیبانی گروه تجاری آلا تماس بگیرید .

در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکلتان رسیدگی میشود تا جایی که میتوانید به آدرس : مراجعه کنید و در قسمت تماس با پیغامتان را برای مدیر سایت بزارید .  

یا در صورت لزوم با شماره 09121907926 تماس حاصل فرمایید .

 خواهشاً تا جایی که میتوانید از طریق پیامک پیغامتان را بزارید .

این شرکت با لطف و عنایت خداوند در راستای تحقق اهداف خود و جلب رضایت هموطنان عزیز راه اندازی گردیده است و امیدوار است با حمایت شما مشتریان گرامی بتواند در آینده با ارائه خدمات بهتر و جدیدتر گام های موثرتری بردارد.

مطمئنا هر وب سایتی خالی از اشکال نیست لطفا در رفع مشکلات فروشگاه نظرات ارزشمندتان را به ما هدیه کنید .

هدف ما در نورديدن مرزهاي موجود و گشودن دريچه اي به روي زندگي راحت است .

09121907926 mroj96@yahoo.com
 

برای تعویض سفارشات دارای مشکل و همچنین برگشت دادن محصول به صفحه پشتیبانی 24 ساعته گروه آلا به آدرس زیر مراجعه فرمایید
 

آدرس پشتیبانی محصولات در قسمت تماس با ما قراردارد .

همچنین درصورت برگشت دادن محصول بارنامه مرسوله را نزد خود نگه دارید و در سایت اداره پست به آدرس زیر رهگیری نمایید

www.tntsearch.post.ir

به محض اینکه محصول توسط گیرنده دریافت شد جهت هماهنگی با پشتیبانی 09121907926 تماس حاصل فرمایید
 

ساعت های پشتیبان تلفنی سایت تجاری آلا
 

صبح 10:00 الی 13:30
عصر 15:30 الی 20:30
 


شماره تماس فروشگاه : 7926 190 0912 
 

 

 




 



__._,_.___


Persian fun Group !



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment