Tuesday 27 September 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (110) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین برنامه گروه مارشال مدرن :           تور 1 روزه به مقصد نمک آبرود با حضور تمامی مدیر و معاونین و همکاران اصلی گروه ... 8 مهر 1390 ... ثبت نام با شماره : 09122867270

 
 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/9/10/pinao-banner2.gif

 

 

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
با شماره 110 ستون مارشالی در خدمت شما هستم البته شرایط مناسبی برای ارسال این ستون نداشتم اما خب نمی شد که در روز خودش ستون رو ارسال نکرد و پیام های شما عزیزان هم به نسبت شماره های قبلی کمی بیشتر شده پس تا انتها با من باشید
با تشکر
فرهاد رادمنش
 
   
 
در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ
 
سوال  از امیر حجوانی :
سلام
وممنون به خاطره ايميل هاي زيباتون
يه سوال از آقاي امير دارم
راستش من هميشه فكر ميكردم گردنبندتون رو (M) هر وقت كنسرت يا تور دارين استفاده ميكنيد
اما چند وقت پيش شما رو تو يك رستوران ديدم و همون گردنبند به گردنتون بود
حالا سوال گردنتون درد نميگيره همش اين M بزرگ بهش آويزونه
من هر وقت ميبينمتون گردن درد ميگيرم
 

پاسخ امیر حجوانی : سلام و درود ... این M همون لوگوی مارشال مدرن هست و گردنبند درشت قبلی که شما میگین از جنس نقره بود و وزن نرمالی داشت ولی جدیدا عوض کردم و همون لوگو رو بصورت طلا سفید و کوچکتر میزنم ... به هر حال عشق به مارشال همه جا باهامون هست دیگه کاریش نمیشه کرد ... لول

 
ارسالی از:مهدی آذر مهری (Mr.Photo)
 
فرهاد باز تو به اسم پرسپولیس توهین کردی؟!
این اسم از هرجا که اومده و هر کی ساخته و هر چند بار که تو داربی باخته کلا حق نداری به اسم دیگه ای خطابش کنی، دوستان مارشالی هرچی هم بخوان بگن ما تحمل می کنیم اما انتظارات از تو که تریبون داری یه چیز دیگه اس و اگه جنبه هم نداری جواب دوستان رو نده!!
دوستان استقلالی هم توجه داشته باشین که بالا برین، پایین بیاین پرسپولیس سرور استقلاله، نقطه!!
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام آقا مهدی تاثیرات باخت پرسپولیس و هت تریک خیلی زیاد بوده که عصبانی شدی و هنوز اثرات اون هست من و امیر از همون شب گفتیم نمی خوایم کری بخونیم و اصلاً ضعیف کشی تو مرام ما نیست امدید بالای جدول با هم حرف می زنیم خود شماید که تا یه بازی بردید بازم دم گرفتید در مورد جنبه هم مشخصه چه کسی جنبه باخت نداره اگه هم دوست داری با کمال میل مسئولیت ستون مارشالی رو به شما می سپارم
و در انتها حرفت رو تصحیح می کنم که اونی که سرور الان داره صدر جدول آقایی می کنه آنچه عیان است چه حاجت به بیان است ما در عمل سروری رو ثابت کردید شما در کلام پس همینجوری دلتون رو خوش کنید.
 

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام مهدی جان کم حرص این تیم داغونت رو بخور خدا رو شکر بعد از 8 رفته پیشرفت رده 10 جدول رو از آن خود کردید لول

 
ارسالی از:پردیس
 
سلام بر مارشال و مارشالیها
ازونجایی که من تازه سر کار میام و کارم هم با کامپیوتر و اینترنته تصمیم گرفتم پایه ثابت ستون بشم و دوست دارم بیشتر در مورد فیلم و سینما نظر بدم
اگر کسی یادش باشه قبلا گفته بودم که که من نیمچه فیلمسازم یعنی یه گروه هستیم و دوره دیدیم و با هم مشغولیم
بخاطر همین و علاقه شدیدم خیلی فیلم میبینم 
 
دوست دارم هر فیلم قشنگی دیدم به شما هم توصیه کنم ببینید
در ستون قبلی پیشنهاد کردم اینجا بدون من رو ببینید که کلی هم جایزه گرفت و زندگی با چشمان بسته
امروز میگم اگه به فیلمای هیجانی علاقه دارید فیلم
 
موضوع جالبی دارهRepeater 
داستان 2 پسر و 1 دختره که توی مرکز ترک اعتیاد دچار برق گرفتگی میشن و از فردا هر روز همون روز اتفاق تکرار میشه یعنی تاریخ واسشون جلو نمیره.
و پیشنهاد خیلی جدی میکنم که کسانی که به ژانر پلیسی و جنایی علاقه دارن حتما سریال دکستر رو ببینن واقعا معرکست.
راستی این 5 روز واقعا من و داداشم نگران مارشال بودیم و هی از هم میپرسیدیم مارشال میل زد؟
خوشحالم که قویتر و محکمتر برگشتید چشم حسوداتون بترکه!
.
.
.
یه پیغام هم دارم واسه کسی که احتمال میدم این ستون رو بخونه
خواهش میکنم اینقدر منو اذیت نکن هر چیزی حدی داره چطور اینقدر راحته واست که آرامش یه آدمو ازش بگیری وقتی میبینی داره تازه زندگیشو میسازه تازه  ارزش نفساشو وقتشو کارشو روزاشو فهمیده و
از بیهودگی و پوچی دراومده
من که 1000 بار معذرت خواهی کردم دیگه اذیت بسه
به خونوادت فکر کن به زندگیت فکر کن به آیندت فکر کن
تو هم شروع کن زندگیتو بساز  قویتر شو
قدرت به زبون نیست به بازو هم نیست به عزت نفسه
 
ببین چطور دارم با وجود اذیتات احترامتو حفظ میکنم ببین چطور تو توهین میکنی مثل نقل و نبات
 
و من سکوت میکنم
خواهش میکنم بیدار شو و اینقدر از صبح تا شب دنبال یه راه واسه اذیت کردن من نگرد دیگه نمیکشم بخدا
باور کن فکرات اشتباهن و هر چی بیشتر ادامه بدی شخصیت خودت بیشتر داغون میشه و من اینو نمیخوام
((چقدر خوب میشد آدما قبل از قضاوت در مورد دیگران اول قاضی خودشون میشدند و حد اقل وجدانشونو به عنوان وکیل انتخاب میکردند))
.
.
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام پردیس گرامی بابت اطلاعاتی که دادید سپاسگزارم بخش سینمایی گروه مارشال مدرن به عهده من هست و من با توجه به علاقه و تخصص شما ترجیح می دم که شما و تیمتون اگه بشه این قسمت رو کمی تخصصی تر به عهده بگیرید و ما بتونیم مجله سینمایی رو کامل تر و جامع برای اعضا عزیز بفرستیم اگه پیشنهاد همکاری در مجله سینمایی رو قبول می کنید با ایمیل شخصی من در تماس باشید
 
ارسالی از:رها
 
سلام سلام
به به آقا فرهادم که اومدن دوباره ،خوش آمدید ،چقدر خوبه که دوباره برگشتید دلمون تنگ شده بود براتون
خواستم تولد داداش گلم رو تبریک بگم ،مهرداد عزیز تر از جانمو
داداشی تولد مبارک ،ایشا الله هزار سال زنده باشی
خیلی دوست دارم
رها
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود رها گرامی ممنون از لطفتون منم به نوبه ی خودم تولد مهرداد گرامی رو تبریک می گم.
 
 ارسالی از:احمد میرایی
 
سلام به خانواده گل و مهربون و دوست داشتني دومم
مــــــــــــــارشـــــــــــــــــــــــــــال
سلام به همه دوستان مخصوصا پرسپوليسيهاي عزيزو دوست داشتني
سلام به امير و فرهاد و حامد و مملي عزيز و مصطفي و مهدي و برو بچ
*****
امواج لنگه كفش كودكي را از او گرفت ،كودك بر روي ساحل نوشت: دريا
دزد كفشهاي من !!!؟
مردي كه از دريا ماهي گرفته بود ، روي ماسه هاي  ساحل نوشت : دريا
سخاوتمندترين سفره هستي است !!؟
امواج دريا آمد و جملات را محو كرد !!!!!!!!!!!!!!!؟
و براي من تنها اين پيام را باقي گذاشت
 "برداشتهاي ديگران در مورد خودت را ، در وسعت خويش حل كن تا دريا دل باشي "
 قربون همه شما دوستان كه اسم بردن تك تك  شما برام مقدور نيست ولي در يك جمله
ميتوان گفت : مارشاليهاي عزيز ، دوستتون دارم و شادي و سلامتي شما را خواستارم
*****
يه دوست قديمي هم دارم كه خيلي وقته ازش خبر ندارم ولي ميدونم كه هست و همين منو
خوشحالم ميكنه بنام " شمس " ، به قول يه عزيزي كه ميگه
دوستان خوب مثل ستاره ها هستند
اگر چه اكثر اوقات از ما دورند ولي
چون ميدوني كه هستند مايه آرامشند
*****
ممنونم امير جان ، از توو برو بچه هاي مارشال هم قدرداني ميكنم بخاطر ايجاد
اين محيط سالم و شاد و دوستانه ، قربون همتون و به اميد ديدار مارشاليهاي گل
احمد ميرائي
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود احمد عزیز استاد دلمون براتون تنگ شده پیام های شما رو در ستون مارشالی نمی بینم همیشه احساس می کنم یه چیزی تو ستون کمه
ارسالی از: آرمان حمیدی
سلام و درود بر همه مارشالي هاي قهرمان . به خصوص امير مارشال گروه . خوشحالم که دوباره اي ميل هاي گروه رو دارم مي بينم . بازگشت افتخار آميز فرهاد عزيز و دوست داشتني رو هم تبريک ميگم . به خودم . فرهاد جان دوست دارم يه دونه ولي مردونه..
================================================
عارضم به خدمت شما امير خان جان . در راستاي صحبت هايي که باهم داشتمي در مورده تيم اسپانيا  . تيم اسپانيا رو کاسياس . يک تنه قهرمان کرد نه باگل . اون اينيستا ي کچل. لووول. هنوزم هنوزم که هنوزه اون گاف هاي مدافع هاي بارسا رو يادم نرفته .
از همه ي اينها بگزريم . چند وقت پيش داشتم به گذشته فک ميکردم . ياد اون موقعه هايي که دربي ها رو ميرفتم آزادي. يادش بخير . عجب دوراني بود . الان خيلي دلم براي اون موقع ها تنگ شده . چه حالي ميکرديم . وقتي بستني ميخورديم با بچه ها . بد جالبه استقلالي ها ميبردن چون من هميشه يکم  پول همرام بود . و چون پرسپوليسي ها هم دوستاي خودم بودن . بستنی تو پاچه من بود . بر عکسشم همينطور . جالبي اين قضيه هم اينه که همه ي اينها قرضي بود . وليما هرچي صبر کرديم . خبري از  پراخت ديون شون نشد که نشد.  
خلاصه همه ي اينهارو گفتم که آخرش بگم. تو اون دوران شعار ها ي جالبي هم بين مردم بود مثل اينا:
 ين مايه سرور و خوشبختيست که فلک از رنگ قرمز خاليست
تلاءلو آسمان را مي بيني؟ گويند که خدا هم استقلاليست!
پرسپوليس گل ميخوره ميگه زمين صابونيه == زمين و پاک ميکنن ميگه هوا بارونيه !!!
آسمان گفت که من آبي ام == عشق مي ورزم که استقلالي ام !
 
��به اميد برد دربي بعدي اينبار با اختلاف بيش از 2تا.��
 
اين شعر رو هم تقديم به دوست عزيزم. مهتاب عزيز . که مدت هاس گمش کردم. واميد وارم . اينو ببينه.
کاش ميدانستي که درون قلبم خانه اي داري تو که هميشه آنرا با شفق مي شويم
و با آن ميگويم که تويي مونس شبهاي دلم
کاش ميدانستي باغ غمگين دلم بي تو تنها شده است
و گل غم به دلم وا شده است
کاش ميدانستي که درون قلبم با تبشهاي عشق هم صدا هستي تو
کاش ميدانستي که وجود تو و گرماي صدايت به من خسته و آشفته حال زندگي مي بخشد
کاش ميدانستي.......
کاش مي دانستي........
 
راستي يه چيزي : من ايميل هاي ستون مارشال از شماره ي 48 به بعد دارم . همه رو حتما نگه ميدارم ولي خوب نميدونم چرا اين شماره ها رو ندارم . اگه براي شما مديران مارشالي . يا هرکسي که اين ايميل ها رو مثل نگه ميداره صميمانه درخواست دارم. که اگه براتون امکان داره واسم ميل کنين ممنون از همه تون.

 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمت آرمان خان رئالی اقا خاطرات ما رو هم زنده کردی دمت گرم در مورد ایمیل های ستون هم تو پنل عضویت گروه می تونید آرشیو ایمیل ها رو ببینید
 
 
ارسالی از:میترا اکبری
سلام وخسته نباشید.اول بازگشت اقای رادمنش روتبریک میگم.دوم خوشحالم که دوباره برامون ایمیل میفرستید.داشتم ناامیدمیشدم:( sadبه امیدموفقیت روزافزون:) happy
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمت میترا گرامی ممنون از لطفتون ما همیشه سعی می کنیم بتونیم به نحو شایسته در خدمت شما کاربران عزیز باشیم
 
ارسالی از:متین
با سلام و درود و صد سلام خدمت تمامي دوستان گلم كه زحمت ميكشند و انوا خبرها رو به دست ما ميرسانند   دستان زحمت كش شما را به گرمي ميفشارم 
 
چنان دل كندم از دنيا كه شكلم شكل تنهائيست
ببين مرگ مرا در خويش كه مرگ من تماشائيست

مرا در اوج مي خواهي تماشا كن تماشا
دروغ اين بودم از ديروز مرا امروز حاشا كن

در اين دنيا كه حتي ابر نمي گريد به حال من
همه از من گريزانند تو هم بگذر از اين تنها

گره افتاد در كارم به خودكرده گرفتارم
به جز در خود فرو رفتن چه راهي پيش رو دارم
 
ارسالی از: ارغوان
پیر مرد روستا زاده ای بود که یک پسر و یک اسب داشت. روزی اسب پیرمرد فرار کرد، همه همسایه ها برای دلداری به خانه پیر مرد آمدند و گفتند:عجب شانس بدی آوردی که اسبت فرارکرد!
روستا زاده پیر جواب داد: از کجا میدانید که این از خوش شانسی من بوده یا از بد شانسی ام؟ همسایه ها با تعجب جواب دادن: خوب معلومه که این از بد شانسیه!
هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که اسب پیر مرد به همراه بیست اسب وحشی به خانه برگشت. این بار همسایه ها برای تبریک نزد پیرمرد آمدند: عجب اقبال بلندی داشتی که اسبت به همراه بیست اسب دیگر به خانه بر گشت!
پیر مرد بار دیگر در جواب گفت: از کجا میدانید که این از خوش شانسی من بوده یا از بد شانسی ام؟ فردای آن روز پسر پیرمرد در میان اسب های وحشی، زمین خورد و پایش شکست. همسایه ها بار دیگر آمدند: عجب شانس بدی! وکشاورز پیر گفت: از کجا میدانید که این از خوش شانسی من بوده یا از بد شانسی ام؟ وچند تا از همسایه ها با عصبانیت گفتند: خب معلومه که از بد شانسیه تو بوده پیرمرد کودن!
چند روز بعد نیروهای دولتی برای سربازگیری از راه رسیدند و تمام جوانان سالم را برای جنگ در سرزمینی دوردست با خود بردند. پسر کشاورز پیر به خاطر پای شکسته اش از اعزام، معاف شد.
همسایه ها بار دیگر برای تبریک به خانه پیرمرد رفتند: عجب شانسی آوردی که پسرت معاف شد! و کشاورز پیر گفت: از کجا میدانید که���؟

 
5 روزی که خبری ازتون نبود دلم همش  فکرتون بود. گفتم نکنه دیگه ... بیخیال .ولی  راستش بخاین مطمئن بودم از پس همچنین مشکل کوچیکی برمیاین . اخه گروه مارشال تکه  - بی نظیره  - اخر مرامه .
مارشال جون دوستت داریم .
امیر اقا ما باهاتیم تا همیشه
چشم همه ی حسودا کور بشه الهی .
 کوچیک شما: ارغوان از بوشهر
موفق باشید دوستای گلم:-* kiss
 
ارسالی از:مائده حیدری
 
 
سلام مارشالی ها خوبین؟
می خوام دو تا تبریک بگم و برم.
اول می خوام تولد آقای علی پزشکی رو بهشون تبریک بگم که بهانه ای شد برای تشکر از زحمات بی دریغ و فراوانش.
علی جان امیدوارم سال های سال کنار خانم گلت زندگی خوب و شادی داشته باشی و این شعر رو هم به شما تقدیم می کنم.
 
روزگارت بر مراد
روزهايت شاد شاد
آسمانت بي غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقديرت قشنگ
عمر شيرينت بلند
سرنوشتت تابناك
جسم و روحت پاك پاك
 
دوم روز دختر رو به همه دخترهای گل گروه تبریک می گم و این متن رو هم تقدیم می کنم به همه دختران ایران.
 
قويترين آدم جهان اون نيست که دويست و پنجاه کيلو رو يه ضرب ميزنه ... قويترين آدم جهان دختر ايرانيه که با وجود تجاوز فردی و گروهی و اسيد پاشی و گشت ارشاد و مزاحم هاى خيابونی و زور گيری و قتل و هزار خطر ديگه هنوزم تو اين مملکت درس ميخونه ، ورزش ميکنه ، رانندگى ميکنه ، کار ميکنه ، عاشق ميشه ، أعتماد ميکنه ، مادر ميشه و به بچش ياد ميده آدم باشه ...!
 
شاد باشین و پرانرژی
 
     
ارسالی از: سید محمد جواد بحر العلومی طباطبایی
 
سلام به همه ی دوستان گلم
می خواستم یک جمله کوچیک خطاب به همه کسانی که برای خراب کردن مارشال دست به کارهای نا شایست می زنند بگم
تو رو خدا قبل از هر عملتون کمی فکر کنید
اگر از گروه مارشال بدتون میاد چرا فرهنگ ایرانی رو خراب می کنید!!!!؟ و نمی زارید دیگران از آنچه که می خواهند درست استفاده کنند!!!!؟ من هم از یک سری مواردی که مارشال میده آنچنان خوشم نمیاد؟؟؟ ولی اگر بخوام این کار شما رو بکنم فقط و فقط خودم رو خراب کردم؟!؟؟
اگر هم از گروه خوشم نمیاد می تونم عضوییتم رو از گروه حذف کنم نه کل گروه رو از هم بپاشونم
این عیب نیست از چیزی بدتون بیاد و اون مورد رو به اعضای مارشال گزارش بدید.
این بده که خودتون رو با بی عقلی خراب کنید.
چون شما اگر هر روز هم ایمیل اقا امیر یا دیگر اعضای گروه رو غیر فعال کنید روز بعد دوباره آقا امیر یک ایمیل دیگه
...........می سازند چیزی که زیاده ایمیله
در ضمن این مطلب رو اصلا برای طرفداری از آقا امیر نبود و فقط برای ترویج فرهنگ در کشور اسلامیمان بود

 

ارسالی از SH
پيام تبريك براي دانيال ناظريان
باشكوه ترين روز دنيا روز تولد توئه روزي كه غم و غصه سراغم نمياد روزي كه دستاي تنهام بيشتر از هميشه دستاتو ميخوان پس برام بمون و تركم نكن و بدون كه عاشقونه دوستت دارم ... تولدت مبارك از طرف كسي كه دنياش  و پناهش و تكيه گاهش شدي 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش :درود بر شما دوست عزیز تولد دانیال ناظریان رو به نوبه ی خودم از طرف کادر مدیریت مارسال مدرن تبریک می گم.
 
 
ارسالی از: یونس خرسند
سلام به دوستان باوفا و واقعا فداکار مارشالی داشت غیبتتون شش روزه میشد که دوباره سرو کلتون پیدا شد اگه پیدا نمیشد دیگه واقعا می رفتم ازتنهایی یه دشمن واسه خودم پیدا میکردم (به کسی نگیدا منظورم ازدواجه)میگم شما بچه های خوبی هستید مارو فراموش نمی کنید
بخدا خلی دلم می خواد تهران باشم و توی توراتون شرکت کنم ولی اگه یه تور شیراز می گذاشتید حتما بهتون یه حال اساسی میدادم از راه دور همتون و می بوسم اومدیت شیراز فقط کافین یه ایمل بزنید من هروز ایملم و چک می کنم اونوقت 24 سعته مهمون ما شیرازیها باشید تا بدونید که از شما تهرانیها بهتریم خسیسااااااااااااااااااااا.
 
ارسالی از : آرش
.
سلام به امیر وگروه خوبش ،سالار نبودید نگران شده بودیم
خوشحالم که برگشتید و باقدرت دارید ادامه میدید ،امیدوارم روی همه دشمنات سیاه باشه
اومدیم تبریک بگیم بریم
پنج شنبه تولد مهرداد روح اللهی عزیز رفیق چند ساله و هم گروهی باحالمه
مهرداد جون داداش تولدت مبارک ،فقط من تا کیک نخورم کادو ،چی نمیدم
پاینده باشی
یا علی
آرش
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود آرش عزیز  از لطفتون ممنونم و تولد دوست عزیزتون رو تبریک می گم
ارسالی از ترانه
سلام ودرود به گروه خوبمون و تبریک بابت برگشت مجدد ،خیلی خیلی خوشحالم که دوباره ایمیلهای زیباتون رو میخونم
میخواستم تولد یکی از دوستای بسیار بسیارعزیزم رو تبریک بگم که هم ،هم گروهیمه و هم ازدوستای خوبم
هفتم مهر ماه تولد عزیز دلم
مهرداد روح اللهی هست
از همین جا بهش تبریک میگم ،امیدوارم سالهای سال در سلامت و آرامش باشه
البته کادوی تولدش پیشم محفوظه ،حتما بهش تقدیم میکنم
مهرداد عزیزم بودنت ،دوستیت و داشتنت همیشه برام باعث افتخاره
سادگی ،پاکی و بزرگیت همیشه و همه جا قابل تقدیر و ستایشه
از خدا متشکرم که برادر و دوستی مثل تو دارم
بودنت آرزومه
ترانه
خواهش میکنم ایمیلش رو تبریک بارون کنید :
 

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود ترانه گرامی تولد دوست گرامیتون رو به نوبه ی خودم تبریک می گم.
 
ارسالی از باران
سلام به مارشال
خیلی خوشحالم که بعد از چند روز دوباره مارشال رو داریم،دیگه کم کم داشتیم نگران میشدیم
روز پنج شنبه هفتم مهر ماه تولد یکی از هم گروهی های خوبمون هست که میخوام از اینجا بهش تبریک بگم
تولد دوست عزیزم ،دوست بی همتای من ،سنگ صبور من ،همنورد مهربانم
مهرداد روح اللهی عزیزم
بهش تبریک میگم ،از خدا بهترین هارو براش آرزو میکنم ،از خدا میخوام همیشه سلامت و خوشحال باشه
امیدوارم دوستیمون تا ابد ادامه داشته باشه
مهرداد نازنینم ،بهترین هدیه ایی هستی که من از کوهنوردی و طبیعت گرفتم
مثل کوه بزرگ و محکمی و مثل طبیعتش دلنشین و آروم ،حضورت همیشه باعث دلگرمی و دوست داشتنه
روز میلادت بهترین روز زندگیمه
این هم ایمیلش هر کی دلش خواست تبریک بگه
دوست دارم
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود باران گرامی تولد دوست گرامیتون رو به نوبه ی خودم تبریک می گم.
 
ارسالی از عطیه
سلام به همه مارشالي هاي گل.و سلام ويژه دارم خدمت مديريت گروه.چند وقتي بود ستون مارشال ميخوندم ولي حوصله اينكه يه چيزي بنويسم و نداشتم بچه از همتون ميخوام واسم دعا كنيد.خيلي روزاي بدي رو پشت سر گذاشتم.همتون رو دوست دارم
راستي يه چيزي رو يادم رفت و اون اين بود كه 6 مهرتولدمه.باباي
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام عطیه عزیز امیدوارم هر چه سریعتر مشکلاتتون بر طرف بشه همچینین تولدتون رو به نوبه ی خودم تبریک می گم
 
 
ارسالی از سارا
 
سلام به خدمت شما آقا فرهاد گل و اميرجان اميدوارم خوب و خوش باشين
به كوري چشم بعضيها كه ديدن اين گروه و ندارن خواستم بگم آدمهاي خوب دشمن زياد دارند
به قول دوستي  اگر دشمن پيدا كردي بدان  در رسيدن به هدفت موفق بودي اگر روزي تهديدت كردند بدان در برابرت ناتوانند اگر روزي خيانت ديدي بدان قيمتت بالاست و اگر روزي تركت كردند بدان باتو بودن لياقت مي خواهد
آري امیرجان با گروه مارشال بودن لياقت مي خواهد 
من تنها گروهي كه خيلي دوستش دارم مارشال است و خيلي افتخار مي كنم كه جزو كوچكي از اين گروه عظيم  هستم اميدوارم مارشال هميشه پابرجا باشه و ما از ايميلهاي شما عزيزان لذت ببريم 
چندروزي كه نبودين من واقعان نگران بودم و انگار چيزي گم كرده بودم اصلان خيلي حالم گرفته بود
وقتي امروز ديدمتون خيلي خوشحال شدم ممنون بابت همه چي 
 دوستدارتان سارا
 
 

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به سارا خانم عزیز من مقابل این همه تعصب و سخن زیبای شما کم آوردم و به خودم میبالم که همچین اعضایی دارم ... درود بر شما و همه مارشالیهای گل و دوست داشتنی

 

ارسالی از بهار خوش قلب
 
سلام به همه مارشالی های عزیز
متاسفانه به خاطر ماموریت پدرم سعادت نداشتم این هفته با گروهتون در ماسوله دیدار کنم
امیدوارم قلعه رودخان مقصد بعدیتون باشه،واقعا ارزش دیدن داره
گذشته از این حرفها
ایمیلاتون به دست من نمیرسه،لطفا راهنمایی کنین
خانم بهار-رشت

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به شما تور بعدی ما جمعه همین هفته نمک آبرود هست و برای مشکل ایمیلتون لطفا ایمیلی که عضو هستید رو برام ایمیل کنید تا پیگیری کنیم : AMIRMODERN62@ATT.NET

 
ارسالی از علی اسکندریان
 

سلام به همه بچه های با ترمز وبی ترمز مارشالی . فقط مونده فحش خواهر ومادر بهم بدیم.

یه خواهش از همه بزرگترها : بابا دوستان کرکری خوندن که اینقدر بی تعارف و اینقدر رک وپوست کنده نیست.

با با زبان بی زبانی کری خوند. مثلن بگیم بعضی یه روزگاری 6 تا زدن ولی ............

این نقطه چین ها از هزار وسیصدونود یکی  حرف و کرکری وفحش و  ... بدتره .

استقلال قهرمان میشه . خدا که میدونه ، بنده هم بدونه که حقشه .به لطف ویزدان و بچه ها اس اس قهرمان میشه ...

مجددن از استقبال دوتان گلم در ستون مارشال تشکر دارم .امیر جان بنده مطمئن هستم که به زودی دیگه مطالب ارسالی از من رو داخل ستون نمیذاره . چون اینقدر داره استقبال از گروهمون زیاد میشه که حد نداره .من حتی لوگوی شما رو هم دارم رو سایتم میذارم .

www.agahigroups.com

(کانون آگهی وتبلیغات بجنورد.)

فکر کنم دیگه حرفی ندارم . یه لحظه اجازه بدید .........
 

نه دیگه عرضی ندارم . هاهاهاهاهاها راستی یادم اومد . امیر جان من بعید میدونم کسی بتونه این گروه کاملن فرهنگی رو از هم بپاشونه . . غصه نخور
 

بدی ما انسانها اینه که خوشبختی همو نمیتونیم ببینیم .

خدا به راه راست هدایتشون کنه .
 


 
ارسالی از فائزه پور حسینی
 
نامه بسيار زيباي نادر ابراهيمي به همسرش
 
  اين مطلب بخشي از يكي از نامه‌هاي نادر ابراهيمي به همسرش است  توصيه مي شود كه همه زوج‌ها اين نامه را چندين بار و نه به‌تنهايي كه با هم و در كنار يكديگر ‌ بخوانند.
نادر ابراهيمي داستان‌نويس معاصر ايراني است
او علاوه بر نوشتن رمان و داستان کوتاه، در زمينه‌هاي فيلم‌سازي، ترانه‌سرايي، ترجمه، و روزنامه‌نگاري نيز فعاليت کرده‌است.
  همسفر!
در اين راه طولاني كه ما بي‌خبريم
و چون باد مي‌گذرد
بگذار خرده اختلاف‌هايمان با هم باقي بماند
خواهش مي‌كنم! مخواه كه يكي شويم، مطلقا
مخواه كه هر چه تو دوست داري، من همان را، به همان شدت دوست داشته باشم
و هر چه من دوست دارم، به همان گونه مورد دوست داشتن تو نيز باشد
مخواه كه هر دو يك آواز را بپسنديم
يك ساز را، يك كتاب را، يك طعم را، يك رنگ را
و يك شيوه نگاه كردن را
مخواه كه انتخابمان يكي باشد، سليقه‌مان يكي و روياهامان يكي.
هم‌سفر بودن و هم‌هدف بودن، ابدا به معني شبيه بودن و شبيه شدن نيست.
و شبيه شدن دال بر كمال نيست، بلكه دليل توقف است
  عزيز من!
دو نفر كه عاشق‌اند و عشق آنها را به وحدتي عاطفي رسانده است، واجب نيست كه هر دو صداي كبك، درخت نارون، حجاب برفي قله علم كوه، رنگ سرخ و بشقاب سفالي را دوست داشته باشند.
اگر چنين حالتي پيش بيايد، بايد گفت كه يا عاشق زائد است يا معشوق و يكي كافي است.
عشق، از خودخواهي‌ها و خودپرستي‌ها گذشتن است اما، اين سخن به معناي تبديل شدن به ديگري نيست .
من از عشق زميني حرف مي‌زنم كه ارزش آن در ��حضور�� است نه در محو و نابود شدن يكي در ديگري.
  عزيز من!
اگر زاويه ديدمان نسبت به چيزي يكي نيست، بگذار يكي نباشد .
بگذار در عين وحدت مستقل باشيم.
بخواه كه در عين يكي بودن، يكي نباشيم..
بخواه كه همديگر را كامل كنيم نه ناپديد .
بگذار صبورانه و مهرمندانه درباب هر چيز كه مورد اختلاف ماست، بحث كنيم ،اما نخواهيم كه بحث، ما را به نقطه مطلقا واحدي برساند.
بحث، بايد ما را به ادراك متقابل برساند نه فناي متقابل .
اينجا سخن از رابطه عارف با خداي عارف در ميان نيست .
سخن از ذره ذره واقعيت‌ها و حقيقت‌هاي عيني و جاري زندگي است.
بيا بحث كنيم.
بيا معلوماتمان را تاخت بزنيم.
بيا كلنجار برويم .
اما سرانجام نخواهيم كه غلبه كنيم.
بيا حتي اختلاف‌هاي اساسي و اصولي زندگي‌مان را، در بسياري زمينه‌ها، تا آنجا كه حس مي‌كنيم دوگانگي، شور و حال و زندگي مي‌بخشد نه پژمردگي و افسردگي و مرگ، حفظ كنيم.
من و تو حق داريم در برابر هم قدعلم كنيم و حق داريم بسياري از نظرات و عقايد هم را نپذيريم.
بي‌آن‌كه قصد تحقير هم را داشته باشيم .
عزيز من! بيا متفاوت باشيم.
ارسالی از الناز وطن خواه
سلام و خسته نباشيد خدمت همه مارشاليهاي گل
متني كه براتون ارسال ميكنم رو يه دوستي برام فرستاده بود منم چون خوشم اومد تقديم ميكنم به همه خانم هاي گل گروه مارشال اميدوارم كسي برداشت بد نكنه . به اميد موفقيت همه تون . الناز وطن خواه
زنی را می شناسم من /که شوق بال و پر دارد/ولی از بس که پر شور است/دو صد بيم از سفر دارد
زنی را می شناسم من/که در يک گوشه ی خانه /ميان شستن و پختن/درون آشپزخانه
سرود عشق می خواند/نگاهش ساده و تنهاست/صدايش خسته و محزون /اميدش در ته فرداست
زنی را می شناسم من/که می گويد پشيمان است/چرا دل را به او بسته /کجا او لايق آنست
زنی هم زير لب گويد /گريزانم از اين خانه/ولی از خود چنين پرسد/چه کس موهای طفلم را/پس از من می زند شانه؟
زنی آبستن درد است/زنی نوزاد غم دارد/زنی می گريد و گويد /به سينه شير کم دارد
زنی را با تار تنهايي/لباس تور می بافد /زنی در کنج تاريکی/نماز نور می خواند
زنی خو کرده با زنجير/زنی مانوس با زندان/تمام سهم او اينست/نگاه سرد زندانبان
زنی را می شناسم من/که می ميرد ز يک تحقير/ولی آواز می خواند/که اين است بازی تقدير
زنی با فقر می سازد/زنی با اشک می خوابد/زنی با حسرت و حيرت /گناهش را نمی داند
زنی واريس پايش را/زنی درد نهانش را /ز مردم می کند مخفی/که يک باره نگويندش /چه بد بختی چه بد بختی
زنی را می شناسم من/که شعرش بوی غم دارد/ولی می خندد و گويد/که دنيا پيچ و خم دارد
زنی را می شناسم من/که هر شب کودکانش را/به شعر و قصه می خواند /اگر چه درد جانکاهی/درون سينه اش دارد
زنی می ترسد از رفتن/که او شمعی ست در خانه / اگر بيرون رود از در/چه تاريک است اين خانه
زنی شرمنده از کودک /کنار سفره ی خالی/که ای طفلم بخواب امشب
بخواب آری/و من تکرار خواهم کرد /سرود لايی لالايی
زنی را می شناسم من /که رنگ دامنش زرد است/شب و روزش شده گريه/که او نازای پردرد است
زنی را می شناسم من/که نای رفتنش رفته/قدم هايش همه خسته/دلش در زير پاهايش/زند فرياد که بسه
زنی را می شناسم من/که با شيطان نفس خود/هزاران بار جنگيده
و چون فاتح شده آخر/به بدنامی بدکاران /تمسخر وار خنديده
زنی آواز می خواند/زنی خاموش می ماند/زنی حتی شبانگاهان /ميان کوچه می ماند
زنی در کار چون مرد است/به دستش تاول درد است/ز بس که رنج و غم دارد/فراموشش شده ديگر /جنينی در شکم دارد
زنی در بستر مرگ است/زنی نزديکی مرگ است/سراغش را که می گيرد؟
نمی دانم؟
شبی در بستری کوچک/زنی آهسته می ميرد
زنی هم انتقامش را/ز مردی هرزه می گيرد
...
زنی را می شناسم من
 

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به الناز خانم عزیز خوشحالم پس از مدتها مجددا اینجا میبینمتون نمیدونم پاسخ اون ایمیلی که چند ماه پیش زده بودید رو از من خوندید یا خیر در هر صورت من افتخار میکنم که شیر زنی با این همه تلاش روز افزون مثل شما در گروه مارشال عضو هست و بهتون تبریک میگم ... به امید موفقیت بیشتر شما و حل تمامی مشکلات

 

با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
 
برای ارسال مطالب خود حتما با ایمیل زیر با ما در تماس باشید
 
 
 
فرهاد رادمنش  ��� معاون گروه مارشال مدرن
  My E-mail ~>  Farhad.modern@yahoo.com

 

 

 

 

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/9/10/pinao-banner2.gif

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 

 



__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join marshal-group-modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment