Sunday 20 November 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (124) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

رزرو : 09190872108

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

 
 

 

 

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
 
با شماره 124 ستون مارشالی در خدمت شما هستم امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه

جای تک تک شما در تور هتل نارنجستان به مناسبت تولد 8 سالگی مارشال خالی بود امیدوارم در برنامه های بعدی همراهان ستون مارشالی رو هم ببینیم

 
اون دسته از عزیزانی هم که هنوز در گروه مارشال مدرن 2 عضو نشدن از طریق لینک زیر می تونن برای عضویت در این گروه اقدام کنن.
 
 
با تشکر
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن
 
 
در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ
 
سوال  از امیر حجوانی  :
 
با سلام خدمت شما جناب حجوانی در آستانه 8 سالگی گروه خواستم برنامه های آینده گروه رو بدونم و اینکه برنامه ی شما تا ساله دیگه این موقع ها چیه؟
 

پاسخ  امير حجواني : سلام و درود به شما ... اگر دقت كرده باشيد ما معمولا برنامه هاي مارشال رو فصل به فصل اعلام ميكنيم و از اونجايي كه علاوه به اضافه كردن بخشهاي متنوع در ايميلهاي گروه فعاليت خارج از محيط مجازي داريم به تورها و كنسرتهاي مورد علاقه شما نيز ادامه خواهيم داد و بخشهاي جديدي رو در ايميلها به زودي آغاز خواهيم كرد كه انشاالله مورد پسند شما قرار بگيره

 
ارسالی از:مژده طهماسبی
سلام مارشاليهاي خوب و مهربون
جاتون خالي بود در نارنجستان. خيلي خيلي خوش گذشت.. همسفرهاي اين تور فوق العاده بودند.. به من كه خوش گذشت و خوشحال شدم در كنار مارشاليهاي خوش سفر بودم.. مخصوصا يكسري دوستان از بوشهر و يزد و آبادان و شيراز و راههاي دور اومده بودند.. از اقاي حجواني و رحماني بابت برگزاري اين تور خيلي ممنونم..و بهشون خسته نباشيد ميگم.
راستش من زود بايد برم فقط ميخواستم از طريق ستون تولد برادرم رو كه روز 28 ابان ماه هست رو تبريك بگم و بدونه كه خيلي دوستش دارم.. براش ارزوي موفقيت ميكنم و اميدوارم به ارزوهاش برسه.
تا سه شنبه كه ادامه مطالب رو براتون مينويسم.. ديديد يادم نرفته..
موفق باشيد.

 

راستي ايميل من هم براي هماهنگي باكلاسهام اينجا هست.
 
 
خوب میخوام در مورد یک بیماری به نام آرتریت یا همان التهاب مفاصل براتون بنویسم.(منبع:مجله ایده آل)
 
شاید دیگر کسی باورهای قدیمی مانند این که اگر آب روی گربه بریزید زگیل در میآورید را باور نداشته باشد، اما هنوز درباره خیلی از بیماری ها باورهای غلطی رواج دارد که هیچ دلیل علمی هم برای آنها وجود ندارد. این باورها درباره بیماری هایی که هنوز علت آنها کاملا مشخص نشده است بیشتر رواج دارد. یکی از این بیماریها آرتریت یا التهاب مفاصل است که میتواند خود را به شکل های مختلفی نشان دهد. چند باور غلط مشهور درباره آرتریت را میخوانیم.
 
1- غلط : آرتریت بیماری سالمندان است.
صحیح: آرتریت ممکن است در هر سنی به وجود بیاید.
 
شایع ترین اشتباه در مورد آرتریت این است که تصور میشود این بیماری فقط در سنین بالا اتفاق میافتد درحالیک ه این طور نیست . بیماری التهاب مفاصل میتواند در هر سنی اتفاق بیفتد و هر فردی را مبتلا کند. کودکان، نوجوانان و افراد میانسال هم در معرض ابتلا به این بیماری هستند. در واقع بیش از صد نوع مختلف از آرتریت مفاصل گوناگون وجود دارد که میتواند در زمنیه بیماری های دیگر ایجاد شود. ارتریت روماتوئید که در خانمها شیوع بیشتری دارد در میانسالی فرد را مبتلا میکند و نقرس که منجر به آرتریت میشود نیز میتواند با شیوع بیشتری در آقایان آنها را در هر سنی مبتلا کند. معمولا فقط نوعی از آرتریت به نام اوستئوآرتریت که ناشی از تخریب مفصل در اثر فعالیت زیاد یا پوکی استخوان است در سنین بالا شیوع بیشتری دارد.
 
2- غلط : آرتریت را می توان درمان کرد.
صحیح : هنوز هیچ روش علمی وجود ندارد که این بیماری را کاملا درمان کند.
 
تا به امروز به طور دقیق نمی توان گفت ، درمان قطعی برای آرتریت وجود دارد و می توان آنرا کاملا درمان کرد. اگر چه روش های درمانی جدیدی پیدا شده اند که میتوانند علائم و عوارض این بیماری را به میزان بیشتری کنترل کرده و روند تخریب مفاصل را مهار کنند اما تا به حال روشی پیدا نشده که عوارض به وجود آمده را از بین ببرد و حتی بیماری را کاملا متوقف کند. این موضوع هم به خاطر مشخص نبودن دقیق ماهیت این بیماری و هم تنوع زیاد آن است که باعث میشود نتوان روش درمانی دقیقی برای آن پیدا کرد.
 
3- غلط : صدا دادن مفاصل انگشتان باعث آرتریت انگشتان میشود.
صحیح: خم کردن انگشتان و صدا دادن مفاصل هیچ ارتباطی به آرتریت ندارد.
 
یکی از کارهای لذت بخش برای بسیاری از افراد بعد از خسته شدن انگشتان و کار فراوان ، خم کردن آنها و صدا دادن مفاصل است اما معمولا به همه این افراد گفته میشود در صورت انجام دادن این کار مبتلا به آرتریت خواهند شد. این شایع ترین باور غلطی است که در مورد آرتریت وجود دارد. در واقع صدا دادن مفاصل بعد از مدتی کار کردن و خستگی هیچ ربطی به تخریب مفاصل ندارد. علت این مسئله این است که در مایع داخل مفصلی حباب های هوایی به صورت محلول وجود دارند که با خم کردن مفصل و کمتر شدن فضای آن این حباب های هوا با فشار از مفصل خارج میشوند و باعث به وجود آمدن صدای خاصی مانند کلیک میشوند. مدتی طول میکشد تا دوباره این هوا در مایع جمع شود به همین دلیل هم کمی طول میکشد تا دوباره بتوانید با خم کردن مفاصل این صدا را تولید کنید. صدای ناشی از خم کردن مفاصل با صدایی که مفاصل تخریب شده در اثر آرتریت ایجاد میکند فرق دارد و تاکنون هیچ دلیلی در مورد این که این کار باعث تخریب مفصل میشود به دست نیامده است.
---
ادامه دارد.....
موفق و سلام باشید
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود مژده گرامی تولد برادرتون رو تبریک می گم
 
ارسالی از:مهدی زکی زاده
ریاضیات عاشقی
بردار عاشقان ، بر دار می رسد
این نقطه هر سر هشیار می رسد
 
وقتی ز عشق پاک ، تفریق شد هوس
دستت بدامن دلدار می رسد
 
گر جمع عشق و صبر ، شد ضربدر رضا
آرامشت زحق ، بسیار می رسد
 
مجذوب حق ���دلش- یابد بسی توان
بر او ز جذر کین ، کی خار می رسد
 
دستی که می دهد، بازش دهد جهان
2 در 2 بر 4 ، ناچار می رسد
 
خوبی کنی اگر ، برخویش کرده ای
آزرده کرده را ، آزار می رسد
 
حق روزی ترا تقسیم کرده است
دارو به دردت ای ،بیمار، می رسد
 
دنیا به آدمی ، همچون معادله ست
از کرده اش بر او آثار می رسد
 
بین خدا و تو خطی ست مستقیم
هرکه دراین خط است،بریارمی رسد
 
شاداست آنکه در پایان عمر خود
آسوده خفته ،چون،بیدارمی رسد
((28/8/90))((ملتمس دعای عاقبت بخیری: مهدی زکی زاده قریه علی
نانشان داغ از حرام و برف حق
گوششان کر گشته بود بر حرف حق
حضرت سلطان عشق، مولاحسین(ع)
کرد هفتاد دو دنیا صرف حق
 
ارسالی از:یاسمن جابری
 
سلام دوستان مارشارلی توروخداراهنماییم کنید
روی لینگ دانلودبازیها که کلیک میکنم صفحه ای که بازمیشه نمیدونم کدوم گزینه روبایدبزنم برای دانلود؟؟منتظرراهنماییتون هستم

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام یاسمن گرامی جناب ماهان در ایمیل های خودشون توضیح می دن البته به زودی بازی ها رو بر روی سرور اختصاصی گروه قرار می دن و دیگه مشکلی بیش نمیاد اگه بازم موردی بود با خودشون در تماس باشید
 
 ارسالی از:مژگان نادم
 
William Shakespeare Said :
ویلیام شکسپیر گفت :

I always feel happy, you know why?
من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

Because I don't expect anything from anyone
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم

Expectations always hurt ...
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ...

Life is short ...
زندگی کوتاه است ...

So love your life ...
پس به زندگی ات عشق بورز ...

Be happy
خوشحال باش

And keep smiling
و لبخند بزن

Just Live for yourself and ..
فقط برای خودت زندگی کن و ...

Befor you speak ؛ Listen
قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن

Befor you write ؛ Think
قبل از اینکه بنویسی ؛ فکر کن

Befor you spend ؛ Earn
قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش

Befor you pray ؛ Forgive
قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش

Befor you hurt ؛ Feel
قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن

Befor you hate ؛ Love
قبل از تنفر ؛ عشق بورز

That's Life ���
زندگی این است ...

Feel it, Live it & Enjoy it
احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر
 
 
ارسالی از:عاطفه
سلام به همه ي دوستاي گلم.خيلي وقته ايميل نفرستاده بودم ستون ميخوندم ولي چيزي نميفرستادم..الانم خيلي دلم گرفته بود گفتم ايميل بزنم.چرا پسرا انقد نامردن چرا با احساسات من 3 سال بازي شده..من از سه سال پيش كه عاشق شدم خيلي مريض شدم..افسردگي گرفتم از بس گريه كردم چشام ضعيف شدن..از خدا خواستم اگه بهم نميدش ازم بگيرش واسه هميشه ولي باز برگردوندش و الان بعد دو ماه ميخواد بره بگيد من چه گناهي كردم كه اين بلاها سرم مياد من كه ازش خواستم بگيرش پس چرا دادش تا باز گرفتش چرا ميخواد من عذاب بده بخدا بريدم كم اوردم تو زندگيم مني كه سه سال زنديگمو به پاش گذاشتم حقمه..حالم از هرچي پسره بهم ميخوره.بگيد من بايد چكار كنم؟من خيلي دوراني سختي پشت سر گذاشتم و ميزارم..پيش خدا پا درميوني من كنيد هركسي پيش خدا اعتبار داره التماسش ميكنم واسم پا در ميوني كنه
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام عاطفه گرامی می دونم به خاطر عصبانیت هست که کلماتی رو به کار بردی اما من بهت پیشنهاد می کنم خودتو اذیت نکنی و سعی کنی دنبال یه دلیل برای حرکت دوسستتون باشید در بعضی موارد رفتن بهتره پس سعی کن به خودت آرامش بدی و فکر کنی بعد تصمیم بگیری
 

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به خانم عاطفه ... شايد سخت باشه اما اين هم دوره اي داره و بزودي تموم ميشه ... از قديم گفتن عادت از عشق هم بدتره خيلي وقتها ما به اون كسي كه دوست داريم عادت ميكنيم نه اينكه عاشقش باشيم ... البته براي اينكه فرد موفقي در زندگي باشيد تا بتونيد تصميمات منطقي بگيريد هيچوقت عاشق و وابسته كسي نشويد ... من خودم رو براتون مثال ميزنم كه با 28 سال سن شده كسي رو خيلي دوست داشته باشم اما نه وابسته اش ميشم و نه عاشقش و بهمين خاطر اگر جدايي هم پيش بياد اصلا روحيات و زندگي روتينم بهم نميخوره ... (كلامي از دكتر گيريزوف!) لول ...

 
 
ارسالی از:ابوالفضل
 
سلطه گري را گفتند چه خوری ؟
گفت: گوشت ملت
گفتند:چه نوشی ؟
گفت: خون ملت............
گفتند: چه پوشی ؟
گفت: پوست ملت
وی را گفتند از چه راه اینها را بدست میاوری ؟
گفت: از جهل مردمان!
گفتند، ازجهل چگونه نگهداري و مراقبت ميكني؟
گفت در جعبة‌ طلائي خرافات!!!!!!!!!!!!
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام دوست عزیز واقعا مطلب زیبایی بود این خرافات بدجور تو یعضی از مردم هست که باعث شده کوچکترین فکری روی حرکات و عقایدشون نداشته باشن
 
 
ارسالی از:جلالی
 
سلام به دوستاي مارشاليه خوبم.خواستم تولد 8 سالگيه مارشالو تبريك بگم و به همه ي كسايي كه براي اين گروه زحمت ميكشن، خدا قوت بگم. راستي آقاي رادمنش فاميليه من جليليه كه اشتباها سريه قبل كه ايميل فرستاده بودم شما جلالي خونديد.
 
.اميدوارم همتون شاد و سلامت باشين 
 
 
 
ارسالی از: سجاد
 
سلام سجادم
من عضو جدید نیسم ولی تا دو ماه پیش خیلی اهمیتی نمیدادم بیام تو اینترنت ولی میل های قدیمی شما انگیزمو زیاد کرد
ولی الان خیلی ناراحتم چون عروسی داریم نمی تونم باهاتون بیام شمال و تو تولد 8 سالگی مارشال باشم.
امیدوارم بهتون خوش بگذره و منم بتونم تو سفرهای بعدی باتون باشم
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام سجاد جان جای شما خالی بود به ما خوش گذشت امیدوارم عروسی به شما خوش گذشته باشه بابت تبریکتونم متشکرم
 
 
ارسالی از: مهناز
 
سلام و صد سلام به دوستای خوبم به مارشالیهای گل 
       سلام به امیر خان گل و فرهاد عزیز و خسته نباشید به همه ی بر و بچه های مارشالی امیدوارم سفر به همتون خوش بگذره .جای ما رو هم خالی کنید  خیلی دوست دارم بتونم تو تورهاتون شرکت کنم اما متاسفانه شرایطشو ندارم 1000 بارم به امیر خان گفتم بازم میگم بابا یه توره شیرازم بزارین حتما بهتون خوش میگذره  
همتونو دوس دارم و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و به ارزوهای قشنگتون برسین 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مهناز گرامی ممنون از لطفتون توی همین تور دوستانی از شیراز و یزد و حتی آبادان حضور داشتن تورهای ما مختص به تهرانی ها نیت امیدوارم شما هم بتونید روزی در تورهای ما حضور داشته باشید

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به مهناز خانم گل ... اول بسيار ممنون بابت تبريكتون و دوم اينكه شيراز بدليل دوري مسافت بايد تور هوايي براي اون در نظر بگيريم كه خب با توجه به فصل شيراز كه هميشه ارديبهشت هست در اون تاريخ قيمت هتل و پرواز وحشتناك گرون ميشه و براي اعضاي گروه اصلا مناسب نيست ... به هر حال خود من قبلا بدليل وجود 1 نفر تقريبا ماهي 1 هفته شيراز بودم و واقعا از وجود اين همه مردم خونگرم و باحال لذت ميبردم انشاالله كه بازم قسمت شه بيايم و زيارتتون كنيم

 
ارسالی از:مهدی پاشته طلایی
  سلام فرهاد عزیز مرسی مرسی امیدوارم تولد 120 سالگی مارشال همه دورهم جمع باشم حتما یه حدسی زده باشیدچرا نیستم نمیام درهرصورت جای ماروخالی کنید دوستدار شما مارشالیا گل گل
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مهدی جان خوبی ممنون از لطفت دادا معمولاً حدس نمی زنم اما خوشحال شدم بازم دیدمت امیدوارم بهمون بیشتر سر بزنید.
 
 
ارسالی از: مهرداد قاسمی
 

سلام بر جیگرانه خودم....

آقا چخبرا؟؟ خوش میگذره؟؟؟

تولد گروه رو تبریک میگم از دسته نفرات اولی بودم که عضو گروهتون شدم توو این مدت که باهاتون بودم و باهاتون آشنا شدم میتونم با جرئت بگم خیلی چیزا بهم یاد دادید....

و رفته رفته گروهتون خیلی بهتر شد....

بعضی ها در جمع ما دیگه نیستن یادشون گرامی باد(یه فاتحه هم بخونید!) امیدوار هستم  پیشرفت گروه روز  به روز بیشتر و بهتر بشه چرا که راه هموار و طولانیست و طرفداران شما این بهتر شدن گروه رو انتظار دارن....

تولد مملی طبا هم تبریک میگم نشد یا بهتر بگم نمیشه به خودش ایمیل بزنم(سرعت پایین سیستم) امیدوارم تبریک منو در اینجا که زمانی مدیر این بخش بودن قبول کنند و اینگونه تبریک گفتن رو ببخشند...!

خوب دیگه بسه دیگه 2دقه تحویلتون گرفتم پروو شدید!!!!:D big grin

میبینم که اینجا هنوز بعضی ها بهم میپرن!!!! ایول!!!!;) wink

خوب زندگی دیگه مثل قبل نمیزاره هر هفته ایمیل بدیم

کسی نیست بهتون گیر بده خوب حال میکنید و نفس راحت میکشیدا!!!!!!

راستی ایمیل های حلزون وحشی چند وقته دست من نمیرسه!!!! چرا؟؟ اهلی شده؟؟؟؟؟(ایشالا که هرجا هست سلامت باشه)

راستی فرهاد جان شرمنده... آخرش این پیریت تقصیر ما شد حلال کن داش بردیمت اون زمان توو حاشیه(واسه مدیریت و کیفیت ستون) ببخش... سر گردنم نفرینمون نکنی بریم ته دره!!!!! باور کن اگه میدونستم قراره با حاشیه بردنت پیر بیشی اینکارو نمیکردیم!!!!!!

خوب دیگه ما بریم فقط خواستیم حاضری بزنیم بعد مدتها و بگیم هنوز هستیم بهتون گیر بدیم!!! ولی انقدر فراموش کارم یادم رفت چه گیری میخواستم امروز بهتون بدم....!!!

مراقب خودتون باشید

بوس:-* kissبوس

 

 
پاسخ فرهاد رادمنش : به به آقا مهرداد از این ورا راه گم کردی اقا ما از دسته شما شاکی نیستیم و قطعاً شما باعث پیری ما نیستی و گذر زمانه هست
 
ارسالی از زینت حسینی

ای خدای مرتضی ، گردی از گامهای فتوت مرتضی را بر سر جهانیان بپاش تا ریشه نامردی در جهان بخشكد . عید غدیر خم ، عید ولایت و امامت مبارك

سلام و صد سلام به هم محلي‌هاي عزيز مارشالي خدا قوت و اعياد مبارك
 

بنده هم به نوبه خودم تولد 8 سالگي گروه خوب و پرانرژي مارشال و همينطور تولد آقاي طباطبايي را به مدير و اعضاي گروه بخصوص اميرخان و همينطور آقاي طباطبايي خيلي خيلي تبريك ميگم و اميدوارم سالهاي سال گروهمون همينطور با هم و پشت هم باشيم و هر روز هم پربارتر از روزهاي قبل.

در ضمن از خانم طهماسبي عزيز هم بابت اطلاعاتي كه در ارتباط با گياه بامبو برامون زحمت كشيده و فرستاده بودن خيلي خيلي تشكر ميكنم همينطور هم از خدا ميخوام مشكلات همه رو بخصوص مشكلات و ناراحتي‌هاي بر و بچه‌هاي گروهمون را برطرف كنه بخصوص سهيلا خانم عزيز؛ گلم شما هم براي من خيلي دعا كنيد چون واقعا بهش نياز دارم .

از آقا ماهان ؛ دوست عزيزي كه جديدا برامون بازيهاي جالب ميفرستند هم ممنونم فقط دوست عزيز من دو تا از بازيها را خواستم دانلود كنم اما متاسفانه نتونستم لطفا راهنماييم كنيد. ممنونم

خب اميدوارم تور اين هفته هم به همتون خوش بگذره اميدوارم سفرتون بي‌خطر باشه و حسابي خوش باشين و بقول معروف بتركونيد ( البته خود من دارم از فضولي اون 50 هزار تومان جايزه دق مرگ ميشم كاش زودتر برين و به سلامت برگردين ببينيم بالاخره اين جايزه چي بود :-/ confused:-? thinking ) و جاي ما را هم خالي كنيد
 

باران مي‌بارد به حرمت دل سوخته كداممان ؛ نمي‌دانم! من همين قدر مي‌دانم باران صداي پاي اجابت است. خدا با همه جبروتش دارد ناز مي‌خرد؛ نياز كن
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام زینت خانم بابت تولد ازتون سپاسگزارم و به نیلبت از مملی طبا هم ازتون تشکر می کنم در مورد ایمیلهای ماهان جان خودشون توضیح می دن و به زودی با قرار گرفتن بازیها بر روی سرور گروه دیگه مسکلی نیست
 
ارسالی از لیلا
سلام
این روزها روزهای شادی و نشاط است .این روزها کسانی که به زیارت خانه خدا رفته اند باز میگردند و عطر خوش خانه خدا کعبه را با خود میاورند .امیدوارم قسمت همه بشه که این سفر رو برن و اونایی که رفتند قبول باشه
 
به کعبه گفتم :تو از خاکی ،منم خاک ،چرا باید به دور تو بگردم؟
ندا آمد تو با پای امدی باید بگردی .....برو با دل بیا تا من بگردم
 
عید غدیر ......تولد محمد عزیزم رو با تاخیر تبریک میگم و هتل نارنجستان به همه اونایی که میرن خوش بگذره جای مارو هم خالی کنید .اومدین بگید کادو ی امیر جون چی بود ؟:D big grinشاد باشید .لیلا
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام لیلا گرامی ممنونم بابت پیامتون در رابطه با کادو امیر هم من چیزی نمی گم خودش اگه صلاح دونست می گه
 
ارسالی از علی اسکندریان
سلام . به آقای حجوانی بگید : ایشون منو در ستون مارشالی توی لیست سیاه کردند  پس تو همین ستون مارشالی هم بایستی از من دعوت شه بیام

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام جناب اسکندریان ما شما رو در لیست سیاه نزاشتیم شما می تونید پیام هایی که عرف هست رو ارسال کنید و مباحثی که می بینید گرایشی بهش نیست و مورد استقبال قرار نمی گیره رو ارسال نکنید چون از ارسال اونا معذورم و نکته بعدی ما برای کسی دعوت نامه ارسال نمی کنیم اگه دوست داشتی می تونی با ما در ستون مارشالی باشی اگه نه هم ....
 
ارسالی از آرزو احمدی
 
سلام و خسته نباشيد اميد وارم از اين مطلب خوشتون بياد و اون رو جز ايميل ها قرار دهيد.

 

معلم زن اسپانیایی داشت به شاگرداش توضیح می‌داد که اسامی در زبان اسپانیایی برخلاف انگلیسی مذکر و مونث هستند.
برای مثال خانه مونث هستش و مداد مذکر

یک دانش آموز پرسید "جنسیت کامپیوتر چیه"
معلم بجای جواب دادن کلاس را به دو دسته تقسیم کرد:
آقایان و خانم‌ها و از آنها خواست خودشان تصمیم بگیرند که آیا کامپیوتر مذکر است یا مونث.
از هر گروه خواسته شد ٤ دلیل برای توصیه‌شان بیاورند.

گروه آقایان تصمیم گرفتند که جنسیت کامپیوتر قطعا باید مونث باشه چون:
١) هیچ کس غیر از سازندگان‌شان از منطق داخلی‌شان سر در نمی‌آورد
٢) زبان فطری‌شان برای هیچ کس غیر از خودشان قابل درک نیست
٣) حتی کوچک‌ترین اشتباه در حافظه طولانی مدت‌شان باقی می‌ماند تا زمانی آن را به یاد بیاورند (به رخ بکشند)؛
٤) به محض این که به یکی از آنها تعهدی پیدا کردی، میفهمی که نصف حقوقت رو باید خرج لوازم جانبیش کنی.

گروه خانم‌ها به این نتیجه رسیدند که کامپیوتر باید مذکر باشد چون:
١) اگه بخواهی بهشون بگی کاری رو انجام بدن، اول باید روشنشون کنی
٢) اونها اطلاعات زیادی دارند اما هنوز خودشون نمی تونن فکر کنن
٣) از اونها انتظار حل مشکلات میره، اما نصف اوقات خودشون مشکلن؛
٤) به محض این که نسبت به یکیشون تعهدی پیدا می‌کنی،
می‌فهمی اگه یکمی دیگه صبر کرده بودی، یک مدل بهتری می‌تونستی داشته باشی.

و نتیجه؛
خانم‌ها برنده شدند

  
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام خانم احمدی بالاخره مطالب شما هم در ستون قرار گرفت ممنون از اینکه با ما همراه هستید.
 
ارسالی از سعیده
روز عید غدیرخم از شریف ترین اعیاد امت من است. پیامبر اکرم(ص)
عید غدیر، عيد کمال دين و ولايت امير المومنين عليه السلام بر همه ی شيعيان و پيروان ولايت خجسته باد.

سلام و هزاران سلام همراه با عطر گل محمدی (ص) به شما مارشالیهای عزیز و همه بروبچه های با حال ایران زمین هر جا که هستید. یک دنیا گل دوستی و محبت به همراه تبریک مجدد عید غدیر خم تقدیم همه مارشالی های عزیز از مدیران گرفته ... تا همه اعضای باحال این گروه. خیلی دلم می خواست در تور هتل نارنجستان شرکت کنم ولی متاسفانه نتوانستم از محل کارم مرخصی بگریم اگر من اهل تهران بودم در تمام تورهایتان حتما و صد در صد شرکت می کردم چون من عاشق طبیعت و گردش دسته جمعی هستم، خب بهرحال هشتمین سالگرد مارشال مدرن و همچنین تولد دوست عزیزمان آقای مملی طبا را صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم خیلی خیلی بهتون خوش بگذره. موفق و کامیاب باشيد

 سعیده از مشهد

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام سعیده گرامی ممنون از تبریکات شما امیدوارم شما هم بتونید در برنمه های گروه حضور داشته باشید.
 
ارسالی از شیدا زمزمیان
با سلام به گروه بزرگ و دوست داشتني مارشال مدرن
تولد سرباز وطن مملي عزيز را تبريك ميگويم و اميدوارم سالهاي سال در كنار ما و خانواده محترم باشه
و مقدم دوست عزيزمان ماهان دوست داشتني با اون بازي هاي زيبايش را به گروه تبريك ميگويم
شيدا
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام شیدا گرامی من از طرف مملی از شما ممنونم
 
ارسالی از مهرناز
من مهرناز هستم يكي از اعضاء گروه،امروز پيامي به جز زبان پارسي به ايميل فرهاد جان فرستادم. اما حالا اينجا را ديدم، دوباره خواهشم را تكرا ميكنم آيا ميشود در اين گروه بانك فيلمهاي روز دنيا را پيدا كرد يا نه؟ آيا دوستاني هستند كه بصورت اينترنتي در كار فروش فيلم و سريالهاي به روز دنيا باشند؟ ميشود يك فروشگاه معتبر و سالم معرفي كنيد؟

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مهرناز عزیز من جوابتون رو اینجا می دم شما با یه جستجو در گوگل می تونید به اون چیزی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید در گروه ما از کسایی که این امکان رو داشته باشن دعوت می کنیم که همکاری کنن ولی تا انجایی که من اطلاع دارم ما خودنوم همچین کاری رو نمی تونیم کنیم اگه هم اشتباه می کنم که امیر جان اصلاح می کنن.
 
ارسالی از جمشید کریمی
سلام بر همه : اول از همه سالگرد تولد گروه بزرگمون مارشال مدرن را تبریک میگم و بعد هم تولد محمد طباطبایی عزیز و دوست داشتنی را .امیدوارم روزی برسه که همه ما اعضا پیر شده باشیم و یاد این روزها را بکنیم البته برای جشن شصت سالگی گروه
 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام جناب کریمی ممنون از لطفتون امیدوارم اون روز برسه و گروه ما بزرگتر از اینی که هست باشه
 
ارسالی از مریم
 
سلام
من اولین باره واسه گروه مارشال می نویسم ، ولی همیشه و هر روز ایمیلم رو چک می کنم و از گروه مارشال تشکر می کنم بابت میلهایی که بهم میدن!
دوستدار شما مریم از زنجان
وقتی.....

وقتی که دیگر نبود
من به بودنش نیازمند شدم.


وقتی که دیگر رفت
من به انتظار آمدنش نشستم.


وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد
من او را دوست داشتم.


وقتی او تمام کرد
من شروع کردم.


وقتی او تمام شد
من آغاز شدم.


و چه سخت است.
تنها متولد شدن


مثل تنها زندگی کردن است،
مثل تنها مردن !


دکتر علی شریعتی

 

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مریم گرامی از لطفتون ممنونم بابت متن زیبایی هم که ارسال کردید سپاسگذارم
 
ارسالی از عهدیه
بازم دلواپست ميشه نگاه ساده و خسته ام
بازم عاشق ترين ميشم بااين عهدي كه من بستم
نگاهت رو نمي بينم مگه تو خواب و روياهام
كجا تصوير چشماته تو اين قابي كه من هستم
دوباره طفلكي  دستام ، تو و دستات رو كم داره
دوباره غصه ها آروم شبيه گريه ميباره
نميدونم كدوم جادو توي چشماي زيباته
خدا هم آرزوهامو تو چشماي تو مي كاره
 
 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
 

پيامهاي خود را حتما به آدرس زير ارسال نماييد :

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

رزرو : 09190872108

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ marshal-Group-modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join marshal-Group-modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment