Wednesday 30 November 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (127) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

 
 

 

 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
 
تولد هشت سالگی گروه مارشال مدرن رو اول به شما عزیزان مارشالی و بعد به امیر جان تبریک می گم که فضایی رو ایجاد کرد که ما بتونیم کنار هم باشیم و از این کنار هم بودن لذت ببریم امیر جان تولد گروه رو بهت تبریک می گم امیدوارم امسال سال خوبی باشه برای خودت و گروه مارشال مدرن و بهتر از سال هشتم که خودمون بهتر می دونیم چه اوضاعی بوده در انتها حرف همیشگی امیر رو با اجازه تکرار می کنم
 
مارشالی می مانیم تا وقتی بمیریم
 
در ستون مارشالی شخصی بدون ذکر نام ایمیل زیر رو برام ارشال کرد منم هم چک کردم و شرکت کردم و از شما هم درخواست می کنم که در این نظر سنجی شرکت کنید :

 

با درود
همراه با تأسف فراوان از غارت فرهنگ غني ايران و ايراني از منشور کوروش تا فرش کاشان و خليج فارس و ... باز هم فاجعه ديگري در راه است :
نقل قول مستقيم از يکي از دوستانم را برايتان ارسال مي��دارم و اميدوارم که شما نيز همچون من ابراز ناراحتي خود را بيان فرماييد  .
 
"يك خبر تازه شنيدم گفتم شايد شما هم نشنيده باشيد . سازمان ملل متحد نظر سنجي بزرگي را در ارتباط با ثبت جهاني نوروز انجام داده است مبني بر اين که اگر يک ميليون نفر از ايران به سازمان ملل ايميل بفرستند اين روز به نام ايران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافي ايميل زده نشود اين روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد.. از حق کشورتان دفاع کنيد و نگذاريد که نام ايران و ايراني از جهان محو شود نگذاريد که بلايي که بر سر خليج فارس ما آمد بر سر نوروز ما هم بيايد . ايراني نيستيد اگر اين مطلب را براي دوستان و ايرانيان ديگري که ميشناسيد نفرستيد و آنها را مطلع نسازيد تا جلوي اين فاجعه گرفته شود. "
روی کلمه Sing petition کلیک کنید و پس از نوشتن نام و نام خانوادگی وایمیل خود دوباره روی Sing کلیک کنید.
 
 
با تشکر
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن
 
 
در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ
 
 
سوال  از امير حجواني  :
 
با عرض سلام و خسته نباشي خدمت تمام عزيزاني که در گروه مارشال زحمت مي کشند اميدوارم هميشه همه شما در همه مراحل زندگي موفق باشيد. سوال من از آقاي امير حجواني هست ، در رابطه با اينکه ايشان بالاخره ازدواج کردند يا خير خبرهايي شنيدم مي خواستم ببينم صحت داره يا خير؟
سميرا
 

پاسخ امير حجواني : سلام و درود به شما ... من ترجيح ميدم فعلا سكوت كنم و اگر شما هم هر خبري شنيديد باور نكنيد تا از زبان خود من تاييد شدش رو نشنويد ... هر چند كه ميدونم اين قضيه از كجا آب خورده...!؟!؟! ممنون از سوال پر از حاشيه تون ... لول !

 


سلام خوبيد ؟
اميرجان تا حالا شده که دلت بخواد که کاش جاي فلاني بودي و يا اينکه شرايط زندگيتون يه جور ديگه اي ميبود ؟ شما چطور فرهاد جان ؟
با تشکر مهتاب
 

پاسخ  امير حجواني : سلام و درود به شما ... دوست داشتم جاي پدرم بودم چون هيچوقت تو اين دنيا مثل پدرم كسي رو پاك و با اراده نديدم

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مهتاب گرامي خوشبختانه 26 سال زندگي کردم و دوست نداشتم جاي کسي باشم اما سعي کردم بهتر از خيليا باشم تا چه حد موفق بودم رو نمي دونم اما از شرايط ناراضي نيستم و خدا رو هم شکر مي کنم مخصوصاً الان که کسي رو کنار خودم دارم که در مواقع حساس مي تونم روش حساب کنم و فکر نمي کنم کمبودي داشته باشم اين در مورد خودم اما در مورد اطرفيان شده گاهي بگم که ايکاش اينجور نمي شد افرادي که ارتباط نزديکتري با من دارم مثل امير جان مي دونن چي مي گم که اتفاقات چند ماه گذشته که باعث شد من مدتي در گروه نباشم که امير جان هم گفتن شامل اين قضيه مي شه کلاً آدما از وضعيت هايي که اتفاق مي افته بعداً ناراضي مي شن چون نتيجه رو مي دونن اما مهم اينه تو اون شرايط هم تصميم خوبي بگيري که بعداً افسوس نخوري که من اينطوري هستم .

سلام خوبي خسته نباشي . صندلي داغ هنوز ادامه دارم اگه اره از امير عزيز بپرسيد که چرا انقدر باحاله و چطوري شد که فکر اين گروه باحال به سرش افتاد؟
ماسي از مشهد

پاسخ فرهاد رادمنش : در مورد گروه اينکه چطور به سرش زده که اموز جواب دادن در ايميل توبد گروه اما در باحالي امير خان که شکي نيست اما قطعاً اون روزي که ايجاد اين گروه به سرش زد اگر خانواده امير جان فکر مي کردن به اينجا مي رسه که براش دردسر هاي مختلف ايجاد بشه قطعاً کاري مي کردن که چيزي به سرش نخوره لول مگه نه امير خان.

پاسخ امير حجواني : سلام و درود بله فرهاد جان راست ميگه كلا خونوادم الان خيلي دوست دارن اين كامپيوتر و لپ تاپ من رو از همين بالكن اتاقم صاف بندازن تو حياط تا نابود شه و من ديگه بي خيال اين همه دردسر بشم ... اما ديروز گفتم كه عشق هيچوقت جدايي نميندازه ... ضمنا شما حتما چشماتون خيلي باحال ميبنيه كه من و گروه رو باحال ميبنيد و بقول لوتي ها باحالي از خودتونه...
 

ارسالی از:محمد فرورگان
 
تولد هشت سالگی مارشال  بر مدیر و معاونین وهمه مسئولین محترم آن گروه و همه اعضا خجسته باد
 
2003472mg9szi5yze.gif
 سبدی از گل های یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم به تو بخاطر تولد زیبایت
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام محمد عزیز ممنون بابت تبریکتون و کارت زیبایی که ارسال کردید.
 
 
ارسالی از:مهدی زکی زاده
 
به همه مربوطه
موش دید که صاحب مزرعه ، در مزرع تله موش قرار داده است...
موش آمد و این خبر را به مرغ و گوسفند و گاو داد...
آنه به موش گفتند : تله موش ف مشکل توست و به ما ربطی ندارد...
چند روزی گذشت...
ماری در تله موش گیر افتاد...
زن صاحب مزرعه برای برداشتن تخم مرغها رفته بود که مار او را نیش زد...
مرغ را سربریدند و با آن برای زن بیمار سوپ پختند...
حال زن بهتر شد ...
گوسفند را برای سربریدند و برای رفع بلا  نذری پخش کردند....
گاو را نیز سربریدند و مقداری از گوشتش را فروختند و مقداری را برای مهمانها و خودشان غذا درست کردند...و دراین مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد به نتیجه ی کاری که به دیگران ربطی نداشت
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مهدی عزیز مطلب آموزنده ای بود امیدوارم همه از اون کسب تجربه کنیم.
 
ارسالی از:مژگان نادم
 
آرزوها
ویکتور هوگو
 
اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،
و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهاییت کوتاه باشد،
و پس از تنهاییت، نفرت از کسی نیابی،
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،
بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی.
 
برایت همچنان آرزو دارم
دوستانی داشته باشی،
از جمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست و برخی دوستدار
که دست کم یکی در میانشان
بی‌تردید مورد اعتمادت باشد،
و چون زندگی بدین گونه است.
 
برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،
نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،
که دست کم یکی از آن‌ها اعتراضش به حق باشد،
تا که زیاده به خودت غره نشوی.
 
و نیز آرزومندم مفیدِ فایده باشی،
نه خیلی غیرضروری، تا در لحظات سخت،
وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است،
همین مفید بودن کافی باشد تا تو را سر پا نگه‌ دارد.
 
همچنین، برایت آرزومندم صبور باشی،
نه با کسانی که اشتباهات کوچک می‌کنند،
چون این کارِ ساده‌ای است،
بلکه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر می‌کنند،
و با کاربرد درست صبوری‌ات برای دیگران نمونه شوی.
 
امیدوام اگر جوان هستی،
خیلی به تعجیل، رسیده نشوی،
و اگر رسیده‌ای، به جوان‌ نمایی اصرار نورزی،
و اگر پیری، تسلیم ناامیدی نشوی،
چرا که هر سنی خوشی و ناخوشی خودش را دارد،
و لازم است بگذاریم در ما جریان یابند.
 
امیدوارم سگی را نوازش کنی،
به پرنده‌ای دانه بدهی، و به آواز یک سَهره گوش کنی،
هنگامی که آوای سحرگاهیش را سر می‌ دهد،
چرا که به این طریق
احساس زیبایی خواهی یافت، به رایگان.
 
امیدوارم که دانه‌ای هم بر خاک بفشانی،
هرچند خُرد بوده باشد،
و با روئیدنش همراه شوی،
تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت وجود دارد...
 
بعلاوه، آرزومندم پول داشته باشی،
زیرا در عمل به آن نیازمندی،
و برای اینکه سالی یک بار
پولت را جلو رویت بگذاری و بگویی: ��این مالِ من است��
فقط برای اینکه روشن کنی کدامتان اربابِ دیگری است!
 
و در پایان، اگر مرد باشی،
آرزومندم زن خوبی داشته باشی،
و اگر زنی، شوهر خوبی داشته باشی،
که اگر فردا خسته باشید، یا پس‌فردا شادمان
باز هم از عشق حرف برانید تا از نو بیاغازید.
 
اگر همه‌ی این‌ها که گفتم
فراهم شد،
دیگر چیزی ندارم برایت آرزو کنم!
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژگان گرامی ممنون بابت مطلب زیبایی که ارسال کردید
 
ارسالی از:ساسان
 
زیباترین قسم
 
 
نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.
 
سهراب

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ساسان عزیز مطالب زیبایی ارسال کردی اما چون ما در ستون مارشالی از هر فرد فقط یک پیام رو قرار می دیم من به انتخاب خودم این پیام رو قرار دادم ممنون که در ستون مارشالی مشارکت دارید.
 
 
 ارسالی از:متین
سلام   سلامي به گرماي بخاريهاي روشن در دل هواي سرد
 
چه بگويم و چگونه بگويم ايامي كه بر من گذشت كه اگر ايميلها و  خاطرات شما نبود معلوم نبود روزگار بر من چگونه ميگذشت
بگذريم اميدوارم تمام دوستان مارشالي هر جاي ايران هستند سالم و سر حال باشند  خوش و خرم در كنار خانواده مشغول گذران زندگي باشيد
فرارسيدن محرم ماه خون و قيام ماه عزاداري سالار شهيدان رو به همه شما عزيزان تسيلت ميگم
 
کسي هست آغوشش را، به من قرض دهد؟ تا يک دل سير گريه کنم؟ بدون هيچ سوال و دلداري و نصيحتي؟
زير سايه بون چشمات تو شبستون نگاهت، يه جايي گوشه اشکات مچ عشقتو ميگيرم، بين پاييز و زمستون انتظار و نم بارون، ميون نامهربوني تا بخوا يي برات ميميرم
بعضي از فرشتها بال دارند و بعضي هاشون ندارند مثل دوست، تقديم به تو فرشته ي بي بالم که به وجودت مي بالم
روزهاي دور از تو را هرگز نخواهم شمرد، تا هميشه بگويم همين ديروز بود
به اندازه ي چاي داغ شب هاي امتحان دوست دارمت!!!
اما... اضطراب نميگذارد، نه گرمايت را حس کنم، نه آرامشت را
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام متین گرامی خوشحالم که بازم شما رو در ستون مارشالی می بینم امیدوارم ایام به کام باشه

 
 
ارسالی از:لیلا

 
سلام مارشالیهای عزیزم
از این طریق خواستم تولد مارشال رو که 8/9/90 بود رو تبریک بگم به مدیر گروه امیر عزیزم و همین طور دوستان دیگر که تو این گروه مشغول فعالیت هستند و همه دلی کار میکنند و برای همشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .
دوستتون دارم و توشبهایی که پیش رو داریم از همه التماس دعا دارم .
السلام علیک یا اباعبدالله
لیلا
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام لیلا گرامی ممنون از پیام تبریکتون مارشال با حضور شما عزیزان مارشال مدرن مونده و امیدوارم سالیان سال به همین شکل بمونه
 
 
ارسالی از:نیلوفر
سلام گفتم وقتی جواب سلاممو میشنوم خیلی خوشحال میشم. اما شماره قبل برعکس همیشه جای جواب رو خالی گذاشتین . عیب نداره. اما بازم دوستتون دارم
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام نیلوفر گرامی من شماره پیش مطلب شما رو قرار دادم که امیر جان جواب بدن که خب عدم هماهنگی بین ما بود که امیدوارم ما رو ببخشید
 

   

ارسالی از:سحر رستگاریان
 
سلام سیمای عزیزم
 
اگرچه که پیشت نیستم ولی خودت می دونی که همیشه به یادتم
 
توی زندگی یه وقتایی یه شرایطی پیش میاد که باید با اون کناراومد
عزیزم تو هم منو تنها نذار و بیا پیشم که منم دوریت رو حس نکنم
می بوسمت برات ارزوی موفقیت میکن
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام سحر گرامی ما هم ازدواج شما رو تبریک می گیم امیدوارم زندگی سرشار از موفقیت و سلامتی داشته باشید.
 
 
ارسالی از: جواد علوی

چرا کوروش لقب کوروش کبیر را پیدا کرد


ازكورش كبير پرسيدند زندگي خود رابر چند اصول پايدار كرده اي كه لقب كبير را بتو داده اند،
فرمود :
1- دانستم كار مرا ديگري انجام نمي دهد، پس تلاش كردم.
2. دانستم كه خدا مرا مي بيند، پس حيا كردم.
3. دانستم رزق مرا ديگري نمي خورد، پس آرام شدم.
4. دانستم پايان كارم مرگ است، پس مهيا شدم

واما داستان دختر عاشق و کوروش کبیر
فرهادخان
با سلام   این داستان را جایی خواندم ولی صحت و سقم آن را نمیدانم
جواد از خوانسار
شهری در حصار کوهها.
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام جواد عزیز ممنون از مطلبت در شماره قبلی هم مطلبی با این موضوع فرستادی در اینکه کوروش کبیر برای ما ایرانیان مهم بوده و هست اما جدیداً مطالبی از کوروش نقل می شه که بعضاً حقیقت تاریخی نداره من مطالب شما رو در ستون قرار می دم چون در هر صورت زیبا هستن اما اگه منبعی هم ازش دارید برای ما ارسال کنید ممنون می شم.
 
ارسالی از: ستاره شب
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ستاره گرامی ممنون بابت ارسال این شعر زیبا ایکاش اسم شاعر این شعر هم ذکر می کردید.
 
ارسالی از:پری

سلام گرم مرا در این روزهای سرد و زمستانی آخر پاییز پذیرا باشید.

من 52 سالمه ولی با نت تازه آشنا شدم.

و خوشحالم که همین اوایل آشناییم با نت ، دیروز اتفاقی با گروه مارشال آشنا شدم و از دیروز تا حالا کلی میل های زیبا و خوندنی دریافت کردم.

از شما سپاسپگزارم.
 

سعادت، سربلندی، شادی و پیروزی شما، آرزوی ماست.

بدرود.

 
 
ارسالی از: ابوالفضل
 
مايكل شوماخر چندين سال متوالي در مسابقات رالي در دنيا اول شد.
وقتي رمز موفقيتش را پرسيدند، در جواب گفت:

تنها رمز موفقيت من اين است كه زماني كه ديگران ترمز مي گيرند،
من گاز مي دهم...
STUDY while others are sleeping
(مطالعه کن وقتی که دیگران در خوابند)


DECIDE while others are delaying
(تصمیم بگیر وقتی که دیگران مرددند)


PREPARE while others are daydreaming
(خود را آماده کن وقتی که دیگران درخیال پردازیند)


BEGIN while others are procrastinating
(شروع کن وقتی که دیگران در حال تعللند)


WORK while others are wishing
(کار کن وقتی که دیگران در حال آرزو کردند)


SAVE while others are wasting
(صرفه جویی کن وقتی که دیگران در حال تلف کردند)

LISTEN while others are talking
(گوش کن وقتی که دیگران در حال صحبت کردند)


SMILE while others are frowning
(لبخند بزن وقتی که دیگران خشمگیند)


PERSIST while others are quitting
(پافشاری کن وقتی که دیگران در حال رها کردند)
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ابوالفضل گرامی ممنون از مطلب آموزنده ای که ارسال کردی.
 
ارسالی از افرا
سلام دوستای خوب مارشالی
 
ازمطلب مرتضی خیلی خوشم اومد0مرتضی جان ممنون
واقعا تو جامعه ما ازاین جور اتفاقات زیاد می افته ولی خیلی کم پیدا میشه که مثل اون راننده که واقعا وجدان بیداری داشته باشه و با یک تذکر ساده به خودش بیاد و انصاف به خرج بده0
دوستان عزیز ما ایرانیها فرهنگ اصیل چند هزارساله داریم بیایید رفتارهای زشتی که تو جامعه باب شده رااصلاح کنیم واول ازهمه ازخودمون شروع کنیم به راستی چرا توی تمام دنیا وقتی اسم ایرانی به زبان می آد یا وقتی با یک ایرانی برمیخورند اینقدربه دیده تحقیر برخوردکرده و به خودشون اجازه توهین میدن؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟ میگید نه فقط یه سر برید تو فروشگاههای سوریه وترکیه بقیه جاهارو دیگه نمی گم که خیلی درده
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام افرا گرامی با صحبت های شما موافقم همه باید از خودمون شروع کنیم.
 
 
ارسالی از جواد سالاری
با سلام و احترام،
باز محرم شد و دلها شكست   از غم زينب دل زهرا شكست    محرم ماه غم نيست ماه عشق است    محرم مَحرم درد حسين (ع) است      فرا رسيدن ماه محرم و شهادت حضرت ابا عبد الله الحسين و ياران با وفايش را به شما و به خصوص مدیر گروه و آقای امیر حجوانی تسلیت عرض می نمائیم.
 
 
پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به آقا جواد گل مرسي از شما منم ايام سوگواري رو به همه شيعيان عزيز تسليت عرض ميكنم ... التماس دعا
 
ارسالی از الهه لاهوری
اینجا جای ماست...؟
یا که جای ما اینجا نبود؟
یا شاید ما ایرانی نیستیم
 
یا ایران از آن ما نیست؟
نمی دانم
مدتهاست گیج به هر سرزمینی چنگ می زنم
اما ...
 
نه هیچ جا جای ما نیست
تا وقتی
ایران جای ما نباشد.
 
ارسالی از مژده طهماسبی
سلام دوستان خوبم
خسته نباشيد
ميخواستم قبل از هر چيز سلامي عرض كنم خدمت دوستاني خوبي كه در تور نارنجستان باهاشون اشنا شدم... ميگم واقعا تور اين چند روز جز بهترين تورها بود كه همه گروه با هم هماهنگ و همرنگ و مهربون و هم پا بودند... واقعا خوش گذشت...
دو دوست خوبم زينب و مريم و مادر گراميشون از بوشهر... دوستان خوبم از شيراز... خانوم پروين سلامي و خانوم هرندي عزيز و نفيسه جان خدمت همتون سلام عرض ميكنم و هميشه به يادتون هستم..به اميد ديدار
از اقاي اميد رحماني ليدر بسيار خوش اخلاق و با تجربه مارشالي هم بابت زحماتشون در تور نارنجستان تشكر ميكنم.. اقاي رحماني ما در كنار شما انرژي ميگيريم و راستشو بخواييد من خودم كار ليدري و مسافرتي رو دوست دارم.. براي همين از كمك كردن به شما و استفاده از تجربياتتون خيلي خوشحال ميشم. موفق باشيد
در اينجا ميخواستم از :
اقاي مرتضي خان بابت مطلب جالبشون تشکر کنم.. واقعا جالب و اموزنده بود.
فائزه عزیزم.. پس مارشالیها برای چی دور هم جمع شدن.. تو تنها نیستی... میفهمم چی میگی ... اگه دوست داشتی و منو به عنوان یک دوست قبول کنی تا شاید بتونم سنگ صبورت باشم و به حرفهات گوش بدم.. غصه نخور عزیز دلم.
خوب اقای راد منش یک ایراد کوچولو میخواستم ازتون بگیریم... ایمیل مربوط به اقای جواد خالی بود ولی شما در پاینن جواب  ایمیلشون رو داده بودید.. این چه جوری شده ... البته این مسئله یکبار دیگه هم پیش اومده بود و برای من یکی جالب بود... امیدوارم از دستم ناراحت نشی.. ولی خوب وجدان مارشالیم نگذاشت که نگم.. ببخشید داداش گلم.
-----
خوب امروز در مجله ايده ال يك مطلب جالب خوندم.. گفتم شايد براي شما هم جالب باشه...
----
تشخيص بيماري با بررسي چشم ها
عنبيه شناسي يكي از شيوه هاي تشخيصي طب مكمل درجهان است كه به ارزان ترين و ساده ترين روش تشخيص بيماري و اختلال هاي اندام دروني بدن شهرت دارد. درمانگران در اين شيوه درماني با بررسي سطح عنبيه چشم و رنگ و ويژگي هاي آن بيماري ها و اختلال هاي احتمالي بدن را شناسايي ميكنند.
بيماري هاي چشم آبي ها
متخصصان عنبيه شناسي بر اساس تحقيقات و مشاهدات خود افراد چشم آبي را در گروه افراد مستعد ابتلا به سرما خوردگي و گلو درد و التهاب لوزه در فصل هاي سرد سال به ويژه زمستان ميدانند. اين متخصصان كه غالبا از جمله درمانگران مكاتب درماني طب سنتي و مكمل نيز هستند به افراد چشم آبي توصيه ميكنند تا پيش از آغاز فصل هاي سرد سال نسبت به تخليه و پاكسازي لنفاوي خود با مشاوره متخصص طب سنتي اقدام كنند تا در زمستان كمتر در معرض ابتلا به سرماخوردگي و انفلوآنزا و بيماري هاي رايج فصل زمستان قرار گيرند. علاوه بر اين افراد چشم آبي استعداد ابتلا به اختلال در عملكرد كليه ها و التهاب مثانه و همين طور ابتلا به بيماري هاي پوستي را دارند و بايد در اين زمينه نيز مراقبت هاي لازم را داشته باشند.
دور اين غذا ها رو خط بكشيد
اگر در گروه افراد چشم آبي قرار داريد بهتر است از مصرف بيش از حد گوشت و پنير و شير و خامه پرهيز كنيد و در عوض مصرف روغن زيتون و روغن تخم كتان را در برنامه غذايي روزانه خود قرار داهيد . ميتوانيد اين روغن ها را براي طبخ غذا يا به همراه سالاد فصل ميل كنيد. علاوه بر اين مصرف جوشانده يا عرق گياهاني مانند گل قاصدك و گياه گزنه و بومادران نيز اب جمله مواردي است كه بهتر است اين گروه در رژيم غذايي خود بگنجانند . زنجبيل يك از بهترين مواد خوراكي براي چشم آبي هاست كه به تقويت سيستم ايمني آنها بسيار كمك ميكند.
خطراتي كه چشم قهوه اي ها را تهديد ميكند.
متخصصان عنبيه شناسي بر اين باورند كه افرادي كه چشم هاي قهوه اي دارند استعداد ابتلا به بيماري هايي مانند چربي خون و ديابت و سنگ كيسه صفرا و سنگ كليه را در آنها در مقايسه با ديگران بيشتر است. از طرفي اين افراد ممكن است در فصل هاي خيلي سرد يا در مناطق سرد سير با اختلال جريان گردش خون در بدن شان روبه رو شوند كه اين مسئله به مرور مشكلاتي را براي آنها به وجود مي آورد. از اين روز درمانگران طب سنتي به افراد چشم قهوه اي توصيه مي كنند تا مصرف ميوه هاي قرمز رنگ و سبزي هايي كه رنگ آنها سبز تيره است را بيشتر در برنامه غذايي خود قرار دهند و از مصرف چربي هاي اشباع نشده و روغن هاي كلسترول دار پرهيز كنند. افرادي كه چشم قهوه اي دارند در كنار اين رژيم غذايي بهتر است از محيط هاي پر استرس و پر تنش نيز دوري كنند زيرا اين افراد به دليل حساسيت بالاي كه دارند وقتي در معرض استرس و فشار قرار ميگيرند با فشار خون و افزايش كلسترول رو به رو ميشوند.
چشم مخلوط ها مواظب دستگاه گوارش شان باشند
افرادي كه رنگ چشم مخلوط دارند يعني چشم آنها در بخش مركز قهوه اي رنگ و در محيط آن سبز رنگ است افراد ي هستند كه استعداد زيادي در ابتلا به بيماري ها و اختلال هاي عملكردي دستگاه گوارش دارند. اين گروه در مقايسه با ساير مردم بيشتر در معرض ابتلا به بيماري هاي لوزالمعده و كيسه صفرا و كبد قرار ميگيرند. حتي گاهي ممكن است دستگاه گوارش اين افراد تمايل به تنبلي و كم كاري داشته باشد كه اين مسئله با رعايت رژيم غذايي خاص و مشاوره با متخصص طب سنتي قابل درمان است. درمانگران بر اين باورند كه افرادي كه چشم مخلوط دارند بهتر است از گياهان دارويي مانند پوست ليمو يا نارنج و گياه دارويي افسنتين به صورت چاي يا دم نوش استفاده كنند. علاوه بر اين مصرف گياهان دارويي ديگري مانند مرزنجوش و نعنا به همراه غذا يا در ميان وعده ها نيز به اين افراد توصيه ميشود.
  
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژده گرامی مطمئن باش که ناراحت نمی شم چون انتقاد شما به جا بود همونطور که دیدید من پاسخ دادم یعنی اینکه ایمیل اين عزیز رو گرفتم خوندم و جواب دادم اینکه چرا بعضی وقت ها این اتفاق می افته اینه که دوستان مشکل نگارشی دارن یعنی بین مطالب فاصله های زیادی ایجاد می کنن و یا از فونت ها و رنگ های مختلف استفاده می کنن و ما وقتی اون رو ادیت می کنیم و در نهایت ارسال می کنیم باعث ایحاد کد های اضافی در قالب می شه که متاسفانه مطلب دوستان دیده نمی شه باز هم عذرخواهی می کنم.
 
 
ارسالی از آسیه
سلام به تمامي دوستان خوب مارشالي خودم انشاءالله همگي خوب و سلامت باشيد و سرشار از انرژي من متاسفانه خيلي گرفتار شدم و نمي تونم همه پاي شما دوستان مهربون خودم باشم و خيلي خيلي هم دلم براي  خانواده ام مارشال بزرگ  تنگ شده ولي مشغله كاري نميزاره اميدوارم هر جاي اين دنياي پهناور هستيد خوش و خرم باشيد و هميشه لبهاي قشنگ شما فقط فقط پر از خنده باشه و به اميد حق تعالي همگي سالم باشيد زير التفاف خداوند منان امرزو فقط وقت كردم كه تولد 8 سالگي خانواده گلم رو به همه شما مارشال دوستان تبريك عرض كنم و به همه يه خسته نباشيد جانانه بگم و بگم مخلص هر چي مارشالي  هستم در بستتتتتتتتتتت دوستون دارم براي هميشه و هميشه توي قلب كوچك من جا داريد و واقعاً دلم براي همگي تنگ شده و هميشه آروزي  پيروزي براي شما دوستان دارم به اميد روزي كه خانواده عزيزم رو ببين از نزديك به اميد حق تعالي
دوستدار و خواهر كوچك شما مارشالي ها گل آسيه:) happy:x lovestruck&lt:-P party

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام آسیه گرامیی ممنون از لطف شما امیدوارم ایام به کامتون باشه
 
ارسالی از ملیحه
سلام به همه برو بچه های گل مارشالی
خواستم بگم هفته پیش 2 تا مامان بزرگام و 1 پدربزرگمو از دست دادم
هنوزم باورم نمیشه
واسم دعا کنید
بحران سختیه
دوستون دارم
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ملیحه عزیز به شما تسلیت می گم واقعاً بحران سختیه من پدر بزرگام رو که ندیدم چند سال پیش که مادر بزرگم فوت کرد تا یه مدت اصلاً باور نمی کردم خدا بهتون صبر بده
 

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به مليحه خانم گل ... منم به شما تسليت ميگم و شما رو در اين هت تريك كاملا درك ميكنم چون خود من هم سال 1385 يه هت تريك مامان بزرگي و بابا بزرگي داشتم كه ايشاالله روح اونها و عزيزان شما در آرامش باشه و خدا صبر بده

 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
 

پيامهاي خود رو به آدرس زير ارسال نماييد :

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ marshal-Group-modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join marshal-Group-modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment