Wednesday 23 November 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (125) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

رزرو : 09190872108

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

 
 

 

 

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
 
با شماره 125 ستون مارشالی در خدمت شما هستم برای خوندن پیام های دوستان مارشالی تا انتها با من باشید.
اون دسته از عزیزانی هم که هنوز در گروه مارشال مدرن 2 عضو نشدن از طریق لینک زیر می تونن برای عضویت در این گروه اقدام کنن.
 
 
با تشکر
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن
 
 
در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ
 
سوال  از امیر حجوانی  :
 
جریان این دکتر گيریزوف چیه جناب حجوانی؟
 
پاسخ امير حجواني : سلام و درود به شما جريانش اينه كه از ايميلهاي گير ميدهيم همچين شخصيتي ساخته شد كه هر وقت هر جا اسمش مياد دنبال گير دادن و آتو گرفتن هست ...
 
ارسالی از:ماهان
 
 
سلام بر همه ی مارشالی های عزیز ، امیدوارم که همیشه خوب باشید.
 
خواستم از تک تک کسانی که توی تورِ مارشال اومدن تشکر کنم.
 
آدمای باحالی که تو عمرم خیلی کم دیدم. فکر می کنم توی گروه من کوچکترین فرد بالغ بودم
 
(یه نفر هم به اسم رادین 2 سالش بود ;;) batting eyelashes تپل مپل گوگول مگولی :&quot;> blushing)
 
اینقدر با مرام بودن که موقع سخنرانیِ من(:D big grin) با اینکه زیاد تُپُق زدم (واقعا کارِ سختیه !!)
 
باز هم تشویقم کردن و زیر سیبیلی رد کردن :x lovestruck
 
اونایی که نیومدن واقعا ضرر کردن !! ایشالله تورِ بعدی همه ی اعضا رو زیارت کنیم (فک کن!! :D big grin)
 
خلاصه اینکه شارژِ روحیه شدم تا یه مدت طولانی !! شارژِ ماندگار !! نه ازین دو تومنی ها :&gt; smug
 
از همه ی دوستانی که من رو در ایمیل های بازی روز حمایت و تشویق می کنند هم تشکر ویژه دارم. ;;) batting eyelashes
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام آقا ماهان عزیز دوست و همکار گلم آقا ما هم امیدواریم بازم شما رو ببینیم خیلی خوش سفر هستی روز اول که خیلی آروم بودی و کم کم با جو ما تو هم جوگیر شدی لول ... اما یاد جونی های خودم افتادم :D big grin مگه نه امیر حجوانی ؟ منم اولین تورم تور نارنجستان بود سال 86 دومین تور گروه یادش بخیر ماهان جان همیشه اولین تور خیلی خاطره انگیزه می دونم تورهای بعدی تو اکیب خودمونی باز راستی خیلی خوش قول هستی ها قرار بود یه چیزی برای من بفرستی یادت مونده یا نه ;;) batting eyelashes
 
 
ارسالی از:مژده طهماسبی
 
سلام به همگی
خوبید
خسته نباشید
خوب وارد ماه آخر پاییز شدیم... و به شب یلدا نزدیک میشیم... روزها چه زود میگذره... ایشالا برای همه هر روز همراه با سلامتی و شادی باشه..
در تور نارنجستان به مناسبت جشن هشت سالگی مارشال جای همگی خالی بود... از دستتون رفت... هوا فوق العاده برعکس تصور خودم که فکر میکردم خیلی سرد باشه و از اونجایکه من خیلی سرمایی هستم ولی هوا خیلی خوب بود.. باران پاییزی هم روز پنجشنبه اومد که زیباترش کرد.
باز از طرف خودم به همه مارشالیها و مخصوصا پدر مارشال و مدیر مارشال اقای حجوانی عزیز هشتمین سالگرد مارشال رو تبریک میگم و از ته دل از خدا میخوام که این خانواده گرم و صمیمی رو هر روز به تعدادش اضافه بشه و به شمارش میلیونی برسه.
مارشال تولدت مبارک
 
در ادامه بحث آرتریت ستون قبل بقیه مطالب رو براتون می نویسم
------
غلط: آرتریت به خاطر هوای سرد و مرطوب به وجود میآید
صحیح : آب و هوا به خودی خود نمی تواند باعث به وجود آمدن آرتریت یا درمان آن شود.
از مدت ها قبل فرض بر این بود که آرتریت در اثر زندگی در آب و هوای سرد و مرطوب به وجود میآید و بهتر است بیماران برای درمان به محیط های گرم و خشک مهاجرت کنند در صورتی که اگر این فرضیه صحیح باشد آن وقت هیچ کس نباید در مناطق استوایی به این بیماری مبتلا شود در حالی که این طور نیست . آرتریت به خاطر از بین رفتن غضروف و سایش استخوان ها به وجود می آید و این اتفاق می تواند در هر آب و هوایی به وجود آید. اگر چه نباید نکات زیر را از خاطر برد که گرما میتواند باعث کاهش درد شود و افراد مبتلا به این بیماری در آب و هوای گرم احساس درد کمتری دارند ، گرما میتواند بعضی از علائم آرتریت را از بین ببرد به همین دلیل هم به بیماران توصیه میشود که در وان آب گرم دراز بکشند یا دوش آب گرم بگیریند.
 
غلط : اثر آرتریت فقط دردهای جزئی در مفاصل است.
صحیح : آرتریت به غیر از درد عوارض دیگری هم دارد.
یکی از دلایلی که بسیاری از مردم فکر میکنند آرتریت فقط درد مفاصل است این است که این مسئله اغلب شایع ترین شکایت بیماران است و تبلیغ مسکن های ضد درد به عنوان درمان آرتریت هم در شکل گرفتن این باور موثرند . علت دیگر این باور غلط نداشتن اطلاع کافی مردم در مورد این بیماری است و این که آرتریت میتواند عوارض خطرناک تر و جدی تری از درد ساده مفاصل داشته باشد. نتیجه این باور غلط میتواند منجر به این شود که افراد تنها به درمان درد مفاصل خود بپردازند و از عوارض دیگر بیماری غافل شوند.
 
ادامه دارد......
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود مژده گرامی بابت ارسال پیام هاتون ممنونم استفاده می کنیم

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به مژده عزيز از لطفت بسيار ممنونم و از همكاريت بابت تهيه عكسها و كادوي بسيار زيبات بيشتر ممنونم ايشاالله هفته آينده گزارش تور هم ارسال ميكنم

 
ارسالی از:بردیا
 
گاهی هزار دعایی اجابت است ،گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود ،گاهی گدای گدایی و بخت نیست ،
گاهی تمام شهر گدای تو میشود
گاهی گمان نمیکنی ولی میشود
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود ........امید وار باشید به لطف خدا
دوستای عزیزم سلام .چند روز دیگه ماه محرم شروع میشه و شهر عزادار کسی میشه که بعد از قرنها هنوز یک لحظه از مظلومیت و تنهایی او غافل نشدیم و همیشه نامش رو به زبان داریم.یا حسین .دستمون رو بگیر و شفاعتمون کن ..
دوستتون دارم و منتظر عکسهاتون از نارنجستان هستیم امیر جان
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود دوست گرامی تا انجا که ذهنم یاری می کنه گفتید اسمتون بردیا نیست من قرامونش کردم اسم اصلی تون چیه توی انبوه ایمیل ها هم پیگیر شدم تا زمان ارسال این مطلب پیدا نکردم لطف کنید زیر مطالبتون اسمی که می خواید درج بشه رو بنویسید البته این تذکر برای تمامی دوستانی هست که در ستون مطلب ارسال می کنن.
 
ارسالی از:محبوبه
 
سلام فرهاد عزیز
من عاشق ایمیل های مصطفی هستم  بهش خسته نباشی می گم و امتیاز صد رو بهش می دم و بازهم از اینکه گروه خوبی رو بعنوان دوستانم دارم خصوصا شما  خوشحالم
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام محبوبه گرامی من خودم هم ایمیل های مصطفی رو دوست دارم قطعاً ایشون هم این ایمیل ها رو می خونه و پیام شما به دستشون می رسه
 

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : چه عجب يادي از مصطفي شد لول

 

 ارسالی از:ارغوان
 
سلام به همه ی دوستای گلم :x lovestruck
یه مدتی خیلی مشغول بودم و نمیتونستم ستون رو بخونم یا ایمیل بفرستم .
خیلی خیلی دلم هواتونو کرده . دلم واسه حرفاتون متنای زیباتون و حتی درد و دلاتون تنگ شده .
ایشالا همیشه موفق و موید باشید همگی .
و میخام از امیر جون:-* kiss و فرهاد جون :-* kissو حامد خان :-* kissوماهان عزیز:-* kiss بابت بازی های جالبش( همه رو دانلود کردم خیلی باحالن ) و از همه و همه:-* kiss:-* kiss:-* kiss:-* kiss:-* kiss:-* kiss:-* kiss:-* kiss:-* kiss:-* kiss  تشکر کنم
 
~^o^~ cheer. خیلی خیلی ممنونم از همتون .واقعا متنوع شده ایمیلاتون .~^o^~ cheer
:x lovestruckامیر جون باید بگم دمت گرم واقعا دستت درد نکنه . گروه با مرامی داری بخدا .:x lovestruck
:x lovestruckدوستون  دارم :x lovestruck
در روزهای خوبتان بدانید که همین خاطرات بعدا شمارو دیوانه می کند~X( at wits' endL-) loser

 
;) winking
کوچیک شما ارغوان
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ارغوان گرامی از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به ارغوان عزيز خيلي لطف داريد ما وظيفمون رو انجام ميديم

 
ارسالی از:ابوالفضل


NOBODY IS PERFECT
هیچ کس کامل نیست



اینگونه نگاه کنيد...


مرد را به عقلش نه به ثروتش

.

زن را به وفايش نه به جمالش

.

دوست را به محبتش نه به کلامش

.

عاشق را به صبرش نه به ادعايش

.

مال را به برکتش نه به مقدارش

.

خانه را به آرامشش نه به اندازه اش

.

اتومبيل را به کاراییش نه به مدلش

.

غذا را به کيفيتش نه به کميتش

.

درس را به استادش نه به سختیش

.

دانشمند را به علمش نه به مدرکش

.

مدير را به عمل کردش نه به جایگاهش

.

نويسنده را به باورهايش نه به تعداد کتابهايش

.

شخص را به انسانيتش نه به ظاهرش

.

دل را به پاکیش نه به صاحبش

.

جسم را به سلامتش نه به لاغریش

.

سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش
 
 
ارسالی از:سحر شوقی
 
سلام مستر مارشال :D big grin
به عاطفه جون بگید هرکسی شایسته عشق شما نیست پس به دنبال کسی برو که ارزش عشقتو داشته باشه نه اینکه بره و بیاد=(( broken heart این عشق نیست بلکه سو استفاده از محبتها و مهربونی شما است پس نگران نباش تا روزی که کسی قدر عشق شما رو بدونه :x lovestruck به امید آنروز عاطفه جان
خداحافظ مستر مارشال=; talk to the hand
   
ارسالی از:سیما
درود به همه ی مارشالیها
 
احساساتی بودم با خودم گفتم بیام اینجا خالیش کنم :)
دیروز یکی از پر خاطره ترین روزای زندگیم بود، یکی از دوستای مارشالیم مهمون شهر ما شد
 
میدونم از طرفدارای ستون هست
واسه همین اینجا مینویسم که بخونه
میخوام بدونه که خیلی برام قابل احترام هست
 
میخوام بدونه تکرار نشدنی هست
شبیه نداره
میخوام بدونه خیلی دوسش دارم
 
 
 
 
ارسالی از: سارا شیرزاد
 
سلام خدمت آقا مهندس و اميرخان ؛ خوش گذشت 
الهي هميشه لبتان خندان باشه ممنون بابت مارشال
 
يكشنبه نوشته عاطفه جان را ديدم خيلي ناراحت شدم ؛ خواستم بهش بگم عاطفه جون خودتو بسپار بدست خدا
خودش آرومت مي كنه ؛ بدون كه اون شخص لياقت تورا نداشته  باوركن چون ارزشت خيلي بالاست ؛ بزار بره اگه قراره بره هرچه زودتر بهتر؛ يادت باشه اگه برگشت اهميت نده چون معلومه كه آدميه كه دلش باهات نيست 
مطمئنان زماني كه كسي را نداره سراغت مي يادپس بگذار بره چون به دردت نمي خوره عزيزم غمگين نباش چون ارزش نداره غمگين همچين آدمي بشي بايد براي كسي بميري كه برات تب كنه پس خودتو اذيت نكن عزيزم 
خودتو فقط بسپار بدست خدا از اون بخواه كه بهت آرامش بده  باوركن چنان آرومت مي كنه كه اصلان باورت نميشه 
دوست من اون از اولش هم دلش با تو نبوده فقط مي خواسته  تنهايشو پر كنه 
دوست گلم هيچوقت دل نباز چون الان عشقي وجود ندارد همه دروغ مي گن ....
بازم مي گم باخدا حرف بزن سعي كن حرفهاتو رو كاغذ بياري اروم ميشي 
مي بوسمت ناناز

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام سارا گرامی ممنون از لطفتون حتماً عاطفه عزیز هم این مطالب رو می خونه و از اینکه مارشالی های ستون هواشو دارن خوشحال می شه
 
 
ارسالی از: محمد
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام محمد عزیز خدا قوت ممنون از اطلاعاتی که دادید موفق باشی دوست مارشالی گلم در سواحل زیبای خلیج همیشه فارس
 
ارسالی از:مهدی زکی زاده
 
تلنگری به خود
ای که از عشق و صفا دم می زنی
دم زحق ، ایمان محکم می زنی
 
ای مه می گویی: اگر قسمت شود
روی زخم هرکه مرحم می زنی
 
درکنارخانه ات ،همسایه ای....
خسته داری،سربه او هم می زنی؟!!
 
سر به آن بیچاره ای کزدید خلق
درنیاید جزو آدم ،می زنی؟!!
 
قله ای را فتح کردی ازقضا
دیگران را زیر پرچم می زنی!!!
 
سربلندت کرده دست روزگار
پابه رنجوران سرخم می زنی!!!
 
چرخ بر کامت نگرداند خدا...
راضی ای؟ یا چرخ برهم می زنی؟!!!
 
برخودت بنگر ، به فکر و کار خویش
ای که پنبه ی جمله عالم می زنی
 
باخدا باشی و ....فکر خلق  نه؟!!
نازنینا ، نقش مبهم می زنی
 
قاضی اعمال خود باش و ببین
شادمان سازی!!! و یا غم می زنی؟!!!
 
از مسلملنی به دور است ای عزیز
طعنه بر رخسار زردم می زنی
 
روز پرسش از تو می پرسد خدا:
((از چه بر آن در که بستم می زنی؟!!!))
 
دوست می دارد خدایت بیشتر....
((حرف مردم را اگر کم می زنی))
 
خارهایت را بپوشاند خدا
برلب لبتشنه گر نم می زنی
 
آسمان باران کند ارزانی ات
چون به روی غنچه شبنم می زنی
((((((ملتمس دعای عاقبت بخیری :مهدی زکی زاده قریه علی29/8/90))))))
 
 
ارسالی از: پژمان
 
سلام بر همه ی بر و بچه های مارشالی عزیز من پژمان اسپوتین ،مهندس نفت و شاغل در سکوی نفتی هستم . 2ساله عضو مارشال هستم و تمام ایمیل هایی که دوستان مارشالی میفرستند رو به دوستام میفرستم . این اولین ایمیلی هست که من برای مارشال و بخش ستون مارشال میفرستم . آرزومه توی یکی از سفرهای مارشالی همراه گروه باشم ولی بدلیل مشغله ی زیاد افتخار این کارو پیدا نکردم . من 26سالمه،متولد استکهلم سوئد و ساکن شهر بوشهرم 15 ساله مجردی زندگی میکنم و آرزومه یه روز برو بچه های مارشالی بیان بوشهر بیارمشون کلبهی کوچیکم#خوشحال میشم ایمیل منم بذارین تو ستون مارشال

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام آقا پژمان دادا ایمیلت با اسمت نمی خوند کلی تو آرشیو گشتم تا مطمئن شم درست زدم خوشحالم که پیامتون رو در ستون دیدم امیدوارم بازم شما رو اینجا زیارت کنیم
 
ارسالی از میترا اکبری
باسلام خدمت دوستان گلم.ابتداتولدگروهمون روتبریک میگم.به داداش گلمون اقای طباطبایی هم یه تبریک مخصوص.یکی ازدوستان ادرس سایت پزشکی خواسته بودند.فکرکنم اگه سوالشونوتوگوگل تایپ کنندچواب بگیرند.دوستتون دارم.هواسرده سرمانخورید!
 
ارسالی از مهیار
سلام
امید وارم خوب باشید
 من از اعضای مارشال هستم و به تازگی یک وبلاگ نوشتم و خوب خیلی به کمک شما و مارشالی ها نیاز دارم
امیدوارم مثل همیشه لطفتون شامل حال یکی از اعضای مارشال بشه
خیلی نیاز دارم به اینکه آمار بازدید وبلاگم بالاتر بره
حالا اگر شما ایده ای یا راه حل خاصی دارید که بتونم با شما هم همکاری داشته باشم باعث افتخارم هست
منتظر جوابتون هستم
آدرس وبلاگ من:www.mmsh86.loxblog.com
 
ارسالی از مریم
 
سلام خدمت همه دوستای مارشالی
وقتی دیدم که پیام من رو برای اولین بار گذاشتین تو ستون مارشال خیلی خوشحال شدم  
 
 
گمشده
مرداب اتاقم كدر شده بود
و من زمزمه خون را در رگهايم مي شنيدم .
زندگي ام در تاريكي ژرفي مي گذشت .
اين تاريكي، طرح وجودم را روشن مي كرد .
***
در باز شد
و او با فانوسش به درون وزيد .
زيبايي رها شده اي بود .
و من ديده براهش بودم:
رؤياي بي شكل زندگي ام بود .
عطري در چشمم زمزمه كرد .
رگ هايم از تپش افتاد .
همه رشته هايي كه مرا به من نشان مي داد
در شعله فانوسش سوخت:
زمان در من نمي گذشت .
شور برهنه اي بودم .
***
او فانوسش را به فضا آويخت .
مرا در روشن ها مي جست .
تاروپود اتاقم را پيمود
و به من راه نيافت
نسيمي شعله فانوس را نوشيد
وزشي مي گذشت
و من در طرحي جا مي گرفتم .
در تاريكي ژرف اتاقم پيدا مي شدم
پيدا، براي كه ؟
اوديگر نبود .
آيا با روح تاريك اتاق آميخت ؟
عطري در گرمي رگهايم جابجا مي شد
حس كردم با هستي گمشده اش مرا مي نگرد
و من چه بيهوده مكان را مي كاوم
آني گم شده بود
  
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مریم گرامی ممنون بابت شعر زیبایی که ارسال کردید
 
ارسالی از ماریا یگانه

سلام وخسته نباشید امیدورام همیشه شاد و سربلند باشید واقعا خوشحالم که عضو این گروه بزرگ وفعال هستم من بعد از چند سال یکی از دوستام رو از طریق مارشال پیدا کردم خانم فاطمه قهرمانوند از بندرعباس

وفقط پیامهاشونو میبینم اگه میشه یه جوری باهاشون تماس پیدا کنم خیلی خوشحال میشم از همین جا براشون آرزوی بهترینها را دارم آمنه هستم از بندرعباس وقت کردید یه تور بذارید تشریف بیارید بندرعباس هوا بسیار عالیست

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام خانم یگانه خیلی خوشحالم که از طریق ستون مارشالی دوست خودتون رو پیدا کردید.
 
ارسالی از عهدیه زارع
عاقبت باید گفت

با لبی شاد و دلی غرقه به خون

كه خداحافظ تو . . .

گر چه تلخ است ولی باید این جام محبت بشكست

گرچه تلخ است ولی باید این رشته الفت بگسست

باید از كوی تو رفت

دانم از داغ دلم بی خبری

و ندانی كه كدام جام شكست

كه كدام رشته گسست

گرچه تلخ است پس از رفتن تو خو نمودن به غم و تنهایی

عاقبت باید رفت

عاقبت باید گفت

با لبی شاد و دلی غرقه به خون

كه خداحافظ تو . .
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام خانم زارع ممنون بابت ارسال شعر زیباتون
 
ارسالی از رضا
 
علی ابن ابیطالب : دوست مومن عقل است ، یاورش، علم ، پدرش مدارا و برادرش  نرمش
سلام به همه دوستان گلابي خودم
اين متن رو واسه عاطفه خانم گذاشتم:دوست عزيز
 بد وخوب توي دنيا ما درهمه
ي جا خوبي ميبيني همونجا بدي
پس ناراحت نشو منم مثل خود ادم احساسي بودم و ضربه خوردم الان نصف صورتم فلج
ميرم فيزيوتراپي پس دخي جان ناراحت نباش زندگي كن 
علی ابن ابیطالب : شرط خرد حفظ تجربه ها و بکار بستن آنهاست
و اما دوست گل
علی ابن ابیطالب : در فتنه ها همچون بچه شتر باش که نه پشت دارد تا بر آن سوار شوند و نه پستانی که از آن شیر بدوشند .
ارادتمند شما REZA
 
ارسالی از رضا سعیدی
سلام وعرض ارادت خدمت عزیزان مارشالی ومدیران گرامیش
سالهاست با مارشالم و روز بروز نزدیکتر به گروه ووابسته تر امیدکه همیشه باشید و...
یک داستان کوتاه طنز را تقدیم مکینم امید که باعث نشاط باشد فقط جنبه طنز دارد
رضا سعیدی
روزگاری قدیمتر در دهی کدخدائی بود او زنی داشت بسیار کاری وفعال که کلیه امور ده را بجای کدخدا میچرخاند ولی روزگار امانش نداد ودرگذشت کدخدای ما مدت دو سه روزی گریان وعزاداری کرد وزن دیگری گرفت وادامه زندگی واما
سال بعد گاو ماده کدخدا بر اثر بیماری مرد کدخدا یکی دو ماه شروع به ناله وزاری میکند مردم جمع میشوند ومیگند کدخدا مرد حسابی تو برای زنت که آنهمه کمالات داشت یک هفته هم عزا نگرفتی خجالت نمیکشی برای یک گاو اینهمه عجز وناله ....
کد خدا سر بزیر گفت آخر شما نمیدانید وقتی زنم مرد از هفته بعد همه میخواستن بمن زن بدهند ولی الان دو ماهه گاوم مرده کسی بزغاله هم تعارفم نکرده
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام آقا رضا ممنون از لطفتون به داشتن اعضایی مثل شما افتخار می کنیم بایت مطلب زیباتون سپاسگزارم
 
 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
 
 

پيامهاي خود را حتما به آدرس زير ارسال نماييد :

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

رزرو : 09190872108

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ marshal-Group-modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join marshal-Group-modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment