Tuesday 25 October 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (118) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

رزرو : 09190872108

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین برنامه گروه مارشال مدرن :          تور 1 روزه و رویایی جنگلهای الیمستان بهمراه مدیران اصلی و همکاران گروه مارشال ... جمعه 6 آبان 1390 ... ثبت نام با خانم یوسفی : 09122867270                                کنسرت بزرگ فرزاد فرزین .... 19 و 20 آبان 1390 ... برج میلاد تهران ... رزرو بلیط : 09190872108 خانم احمدپور

 
 

 

 

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
 
با شماره 118 ستون مارشالی در خدمت شما هستم با هم پیام های ارسالی شما عزیزان رو می خونیم اون دسته از عزیزانی که هنوز در گروه مارشال مدرن 2 عضو نشدن از طریق لینک زیر می تونن برای عضویت در این گروه اقدام کنن.
 
 
با تشکر
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن
 
 
در بخش صندلی داغ شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ
 
سوال  از مملی طبا  :
سلام
من یک سوال از مملی جون داشتم
یه روز نشسته بودم پای برنامه مورد علاقه خودم پی ام سی
یهویی سروکله مملی ازبین درختان پیدا شد اینقده تعجب کردم
میشه بگی تو کجا وپی ام سی کجا؟ منم اگه بخوام مثل تو اونجا آفتابی بشم چیکارکنم لول
 
 افرا 

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام افرا گرامی از انجایی که جناب مملی طبا مشغول انجام خدمت مقدس سربازی هستن من جوب سوالتون رو می دم ، پاییز سال 88 در تور هتل نارنجستان شما که به مناسبت تولد گروه مارشال مدرن بود اکیب فیلم برداری این کانال تعدادی کلیپ از مسافران تور و مدیران گروه مارشال برای تبلیغ کانال گرفتن که بخش اعظم اون رو جناب مملی طبا گرفتن و حتی در کلیپ های دسته جمعی هم به طرز عجیبی فقط صدای ایشون میاد ( لول ) برای افتابی شدن شما انجا هم فکر کنم الان دیگه باید خودتون براشون بفرستید اطلاعی ندارم که هنوز مجموعه تبلیغاتی این شبکه در ایران هستن یا خیر ...
 
 
ارسالی از:فرشید بیگلری
 

سلامی به گرمی نفسهای زندگی بخش مارشال
دوستان عزیز امیدوارم حال همه خوب باشه.
چند مدتی نبودم و ایمیلای گروه رو چک نمی کردم که خوشبختانه بعد از مدتی تونستم بیام و البته با صحنه های زیاد جالبی روبرو نشدم.
علت این غیبت هم بخاطر مراسم عروسیم بود که از همین جا به همسرم تبریک میگم بخاطر شجاعتش که قبول کردد یه عمر با آدمی مثل من زندگی کنه.
جای همه دوستان مارشالی توی مراسم ما خالی بود.
امیدوارم همه دوستان از جمله امیر جان روزی بیان و بگن که ایشالا درست شدن و سرشون به سنگ خورده و میخوان . . . . بشن ()لول
در مورد اون خانمی هم که ایمیل زده بودن چرا عکس ایمیل سندر ها رو تو ایمیلاشون میذارن باید بگم که به نظر من این یه حرکت بسیار زیباس که از چند جهت میشه بهش اهمیت داد :

اول اینکه من هر وقت تهران میام چشمم دنبال امیر جان و دوستان مارشالی میگرده که البته عکسشونو پرینت رنگی گرفتم و زدم روی داشبرد ماشین که به محض رویت با سرعت تمام از روشون رد بشم و بتونم اظهار عشق و محبت کنم . لول
گذشته از شوخی اینکه این گروه از حالت مجازی به سمت واقعی گرایی میره واقعا جای تشکر داره.
در ضمن این موارد باعث میشه پسرای خوبی مثل امیرجانو ببینیم که به آدم روحیه میدن.خدا حفظشون کنه.لول.راستی امیرجان وقت کردی یه تور هم بذار بیا قزوین.جاهای دیدنی زیاد داره .لول
من خودم شخصا با بعضی از مسائل گروه شده که تا الان مشکل داشتم ولی با یه انتقاد یا یه ایمیل اونو مطرح کردم و در بعضی موارد حل شده و در بعضی دیگه اشتباه از خودم بوده و بعضی هم همینجوری بمونده تو دلم .لول
در کل اینجور دوستان بیان و سطح دیدشونو یه مقدار افزایش بدن و از نوک دماغ عمل کرده یه مقدار فراتر نگاه کنن.شاید منم به شخصه از بعضی شخصیتای گروه خوشم نیاد ولی این باعث نمیشه تمام گروه و نادیده بگیرم و همه چیزو یهو ببرم زیر سوال.بیاین از این فرهنگ غلط و سنتی که بین ایرانیا از قدیم بوده دست بکشیم و مدرن تر به مسائل نگاه کنیم.
به امید روزی که هر ایرانی یه مارشالی باشه
قربان همه دوستان مارشالی و غیر مارشالی
فرشید قزوینی از زنجان .
 

 
پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به فرشید عزیز چه عجب افتخار دادید ... آقا من یه عمر قزوین دانشگاه رفتم خیری ندیدم دیگه تور گذاشتن اونجا چه صیغه ای بود خدا میدونه مخصوصا که با این شکلک دعوت کردی : دیگه اگرم 1% روزی میخواستیم بیایم الان شک نکن به صفر درصد رسید ... لول ! جدا از شوخی ما کوچیک شما هستیم و انشاالله یک روز افتخار زیارت شما و همه مارشالیهای گل رو داشته باشیم
 
 
ارسالی از:مژده
 
سلام دوستان گلم
مهر ماه هم تمام شد.. ابان از راه رسید... چیزی دیگه به عید نمونده... نخندید.. قبول دارید روزها خیلی سریع میگذره... من یکی که خیلی وقت کم میارم با اینکه همه روزهام با برنامه ریزیه... ولی امیدوارم در همه حال همگی شما سالم و سلامت باشید که مهمترین مسئله در زندگی است و قدرش رو باید دونست.
 
بدون هیچگونه حرف زیاد میرم سر مطلب امروز
 
طبیعی بهتر است
(منبع مجله ایده آل)
 
قبلا تصور میشد نوشیدن یک لیوان آبمیوه بهترین روش برای شروع صبح است اما دانشمندان معتقدند آبمیوه های صنعتی نه تنها برای بدن مفید نیستند بلکه ضررهایی نیز به همراه دارند.
این آبمیوه ها به قدری شکر در خود دارند که به جای پیشگیری از سرطان خطر ابتلا به برخی از انواع آن را افزایش میدهند. در حقیقت طی روند تولید و بسته بندی آبمیوه ها ، بخش زیادی از ترکیبات ضد سرطان آنها را از بین می رود و مواد افزودنی دیگر احتمال رشد تومورها را بیشتر میکند. بعد از انجام تحقیقات روی دو هزار و دویست نفر، پژوهشگران متوجه شدند خوردن میوه و سبزی هایی مانند سیب و گلابی و کلم بروکلی و گل کلم احتمال ابتلا به سرطان را کاهش داده و در عوض نوشیدن آبمیوه های سنعتی این احتمال را افزایش میدهند. این تحقیقات همچنین نشان داد، افرادی که بیش از 3 لیوان در روز از این آبمیوه ها مصرف میکنند با احتمال بیشتری به یکی از انواع سرطان های روده دچار میشوند. آبمیوه های کاملا طبیعی هم شکر زیادی دارند اما به دلیل داشتن مواد ضد سرطان استفاده از آنها به انواع صنعتی و دیگر نوشابه ها ارجحیت دارد.

 

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمت مژده گرامی خوشحالم که کسالتتون بر طرف شده باهات موافقم روزا خیلی زود مش گذره اما گاهی هم خیلی ثانیه ها دیر می گذرن نمی دونم چرا بابت مطلبتون هم که ارسال کردید ممنونم
 
ارسالی از: مونا حاجی علی و زهرا زندنیا
 
قصه ی یک معلم :
 
سخت آشفته و غمگین بودم���
 به خودم می گفتم:
بچه ها تنبل و بد اخلاقند
دست کم میگیرند
درس ومشق خود را���
باید امروز یکی را بزنم، اخم کنم
 و نخندم اصلا
تا بترسند از من
و حسابی ببرند���
خط کشی آوردم،
درهوا چرخاندم...
 چشم ها در پی چوب ، هرطرف می غلطید
مشق ها را بگذارید جلو، زود، معطل نکنید !
اولی کامل بود،
خوب، دومی بدخط بود
بر سرش داد زدم...
سومی می لرزید...
خوب، گیر آوردم !!!
صید در دام افتاد
 و به چنگ آمد زود...
دفتر مشق حسن گم شده بود
این طرف،
آنطرف، نیمکتش را می گشت
تو کجایی بچه؟؟؟
بله آقا، اینجا
همچنان می لرزید...
��� پاک تنبل شده ای بچه بد ���
" به خدا دفتر من گم شده آقا، همه شاهد هستند"
��� ما نوشتیم آقا ���
بازکن دستت را...
خط کشم بالا رفت، خواستم برکف دستش بزنم
او تقلا می کرد
چون نگاهش کردم
ناله سختی کرد...
گوشه ی صورت او قرمز شد
هق هقی کرد
و سپس ساکت شد...
اما همچنان می گریید...
مثل شخصی آرام، بی خروش و ناله
ناگهان حمدالله، درکنارم خم شد
زیر یک میز،
کنار دیوار ، دفتری پیدا کرد ������
گفت : آقا ایناهاش، دفتر مشق حسن
چون نگاهش کردم، عالی و خوش خط بود
غرق در شرم و خجالت گشتم
جای آن چوب ستم، بردلم آتش زد
سرخی گونه او، به کبودی گروید ���..
صبح فردا دیدم
که حسن با پدرش، و یکی مرد دگر
سوی من می آیند...
خجل و دل نگران، منتظر ماندم من
تا که حرفی بزنند
شکوه ای یا گله ای، یا که دعوا شاید
سخت در اندیشه ی آنان بودم
پدرش بعدِ سلام، گفت : لطفی بکنید، و حسن را بسپارید به ما ���
گفتمش، چی شده آقا رحمان ؟؟؟
گفت : این خنگ خدا
وقتی از مدرسه برمی گشته
به زمین افتاده بچه ی سر به هوا، یا که دعوا کرده
قصه ای ساخته است
زیر ابرو وکنارچشمش، متورم شده است
درد سختی دارد، می بریمش دکتر با اجازه آقا ������.
چشمم افتاد به چشم کودک...
غرق اندوه و تاثرگشتم
منِ شرمنده معلم بودم
لیک آن کودک خرد وکوچک
این چنین درس بزرگی می داد
بی کتاب ودفتر ���.
من چه کوچک بودم
او چه اندازه بزرگ
به پدر نیز نگفت
آنچه من از سرخشم، به سرش آوردم
عیب کار ازخود من بود و نمیدانستم
من از آن روز معلم شده ام ���.
او به من به یاد آورد این کلام را...
که به هنگامه ی خشم
نه به فکر تصمیم
نه به لب دستوری
نه کنم تنبیهی
***
یا چرا اصلا من عصبانی باشم
با محبت شاید، گرهی بگشایم
با خشونت هرگز...
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمت خانم حاجی علی و زهرا زند نیا مطلب زیبایی بود ایکاش منبع اون و نویسنده اون رو هم می نوشتید
 
 
 ارسالی از:محبوبه
 
سلام دوستان باحال و گرامی و دوست داشتنی
خیلی وقته که تو ترکم  دارم  حرفای زشت رو که گذر زمان و ناملایمات زندگی و جامعه در گفتار ما ثبت کرده ترک میکنم
خصوصا تو رانندگی خیلی عادت داشتم بگم حیوون  چون مزاحمت دیگران هنگام رانندگی و عدم رعایت قوانین  خیلی روی اعصاب آدم اثر می ذاره
اما یک کم که با خودم فکر کردم دیدم ما داریم به کجا میرسیم  روز به روز تعداد ماشینها زیاد میشه و ترافیک سنگین و در این بین افراد جالب (بی فرهنگ ) هم بی تاثیر نیستند  که لحظه به لحظه آدم بی ادب تر بشه  خصوصا وقتی یه خانم رو پشت فرمون میبینن ؛ دیدم  اگه بخواهیم ما هم مثل اونا بشیم  بچه هامون چی یاد میگیرن برای همین به همه توصیه میکنم بیایید یه فرهنگ سازی کنیم الان هم توی ستون دیدم همه به اون خانم که کلمه .... رو گفت ایراد گرفتن اشکال به توسعه فحاشی و گویش بد در جامعه بگیریم ببینیم در روز چند اصطلاح بد بکار می بریم بعد اگر صلاح دیدیم یه تلنگر به خودمون بزنیم جامعه سازی از خودسازی شروع می شه برای همه دوستای گلم تو این گروه سلامتی و سربلندی و پیروزی درهمه مراحل زندگی آرزومندم
راستی از اونی که وصیت نامه وحشی بافقی رو تو این ستون آورد تشکر میکنم کاملا عقیده من هم همین است برای روز مرگم این وصیت رو دارم
همه شمارو از بلایا و امراض و سختیهای زندگی به خدا می سپارم

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خمحبوبه گرامی حرف جالبی زدید ما آدم ها در طول روز حتی به شوخی هم از الفاظی استفاده می کنیم که زیبنده نیست فکر کنم افرادی که اینچنین هستن باید مثل شما همت کنن
 
ارسالی از:ساسان
زن گرفتم شدم اي دوست به دام زن اسير ���       من گرفتم تو نگير
چه اسيري كه ز دنيا شده ام يكسره سير ���       من گرفتم تو نگير
بود يك وقت مرا با رفقا گردش و سير ���           ياد آن روز بخير
زن مرا كرده ميان قفس خانه اسير ���       من گرفتم تو نگير
ياد آن روز كه آزاد ز غمها بودم ���            تك و تنها بودم
زن و فرزند ببستند مرا با زنجير ���       من گرفتم تو نگير
بودم آن روز من از طايفه درد كشان ���     بودم از جمع خوشان
خوشي از دست برون رفت و شدم لات و فقير ���     من گرفتم تو نگير
اي مجرد كه بود خوابگهت بستر گرم ���      بستر راحت و نرم
زن مگير ؛ ار نه شود خوابگهت لاي حصير ���        من گرفتم تو نگير
بنده زن دارم و محكوم به حبس ابدم ���           مستحق لگدم
چون در اين مسئله بود از خود مخلص تقصير ���       من گرفتم تو نگير
من از آن روز كه شوهر شده ام خر شده ام ���    خر همسر شده ام
مي دهد يونجه به من جاي پنير ���       من گرفتم تو نگير
 
 
ارسالی از:...

 
سلام
سلامي گرم و دوستانه به شما دوستان عزيز مارشالي
 
از اينكه با جمع شما آشنا شدم خيلي خوشحالم بچه هايي شاد وپر از انر‍‍ژي
راستش من ميخوام راجب جمعه اي كه گذشت 7/29 براتون بگم
جمعه در تالار دانشگاه شهيد بهشتي همايشي با نام سفيران زندگي برگزار شد كه براتون توضيح خواهم داد به چه منظور و چرا؟
نميدونم تاحالا اسم بيمارستان مسيح دانشوري و بيماراني كه در ليست انظار پيوند اعضا هستند رو شنيديد يا نه؟
صبح جمعه حدود 400 نفر از بچه هاي گل ايران به همراه تعدادي از هنرمندان دور هم جمع شده بودند تا به اين آدم ها كمك كنند تا بهشون بگن كه تنها نيستند و در غم و رنجي كه ميكشن شريكشون هستند همه با پر كردن فرم اهداي اعضا و گرفتن كارت اهدا عضو نشون دادن كه حتي بعضي از انسان ها بعد از مرگشون هم زنده اند و نفس مي كشند حالا من هم به عنوان يك قطره كوچك از اين درياي محبت مي خوام به شما دوستان عزيزم پيشنهاد بدم كه در اين امر خدا پسندانه شريك بشن و دست دوستي به سوي اين عزيزان دراز كنند و هر نوع كمكي كه در توانشون هست براي اينكه برق اميد رو دوباره به چشمان منتظر اين عزيزان برگردونند دريغ نكنند زيرا كه بني آدم اعضاي يكديگرند  با تشكر از اينكه وقتتون رو به من داديد حق پشتيبانتان
در آخر آدرس سايت رو براتون ميذارم تا از نزديك با فعاليت اين گروه بيشتر آشنا بشيد يا علي
www.ehda.ir

 

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام دوست عزیز ایکاش اسم خودتون رو هم برامون ارسال می کردید من خودم تو این انجمن 5 سالی هست عضو هستم و از همه دعوت می کنم که عضو انجمن اهدا کنندگاه عضو دانشگاه مسیح دانشوری بشن لازم باشه هفته آینده کامل ایمیلی در این رابطه ارسال می کنم
 
ارسالی از:ندا
 
اعصاب چیست ؟ چیزیست که هیچکس ندارد وهمه توقع دارند تو حتما داشته باشي.
****
آیا می‌دانستید که انسانها به جز کودکِ درون یک عدد خر درون هم دارند ! که گاهی زمام امور را به دست می‌گیرد!
****
 آیا میدانید بعضی وقتها وجدان مانع ارتکاب گناه نمی شه، فقط گناه رو کوفت آدم می کنه!
****
 
 معلم : 10 تاسيب داريم من 9 تاشو ميخورم ، چند تا سيب ميمونه؟ بچه: همون يكي روهم بردار بخور بدبخت سيب نخورده !
****
هرکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
هرکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند !
****
والدین گرامی اینقدر نگین "وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم" مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !
****
آيا ميدانيد ... قلقلك دادن فرد مبتلا به اسهال مانند شوخى با اسلحه در حالت رگبار است!
 بچه پررو کیست ؟ موجودی بسیار محترم که حجم حرفهایش از دوبرابر مساحت دهانش نیز بیشتر است!
****
ازدواج یعنی از دست دادن توجه تعداد کثیری از افراد
             و
 بدست آوردن بی توجهی یک فرد !
****
 خدایا به خوبان عزت داده ای به بدان ثروت
نکند ما به تماشای جهان آمده ایم!!؟
****
اینایی که همه چیزو رو دسک تاپ سیو می‌کنن
همونایی هستن که از راه می‌رسن شلوارشونو پرت می‌کنن گوشه‌ی اتاق !
 
****
می دونی چرا با ازدواج دین آدم کامل میشه؟
چون تا قبل ازدواج فکر میکنه دنیا بهشته ���!!؟
اما بعدش به جهنم اعتقاد پیدا میکنه!!!؟؟؟؟
****
تفسیر ���یک دقیقه���، از زبان کسی که پشت در توالت منتظر ایستاده
با کسی که داخل توالت است, نشان می دهد که زمان یک تعریف واحد ندارد
 
 
ارسالی از: ابوالفضل
 
با عرض سلام وخسته نباشید این شعر را تقدیم می کنم به تمامی اعضای گروه مارشال
 
گرد هم جمع میشویم           از شمال تا جنوب
       هر کدام از ما پیامی می نهیم               از خراسان تا لب کارون سرخ
 
شادکامی ها ، خوشی ها ، خنده ها قسمت کنیم
یک دگر را در بیابیم از گرفتاری و محنت ها ، بلایای زمان
 
از برای یک دگر سنگ صبوری میشویم
گاه استادی شویم و گاه شاگردی کنیم
 
همدگر را مطلع سازیم از ، احوال روز
با خبر گردیم از نزدیک  و  دور
 
در کنار هم گرفتاری چه آسان میشود
در میان  مارشال  خندیدن چو بــاران میشود
 
از کنار و گوشه این خــاک پـــاک پر گهر
پــایـتان بــر دیـده منت همدم ایــــرانیم
 
همچوایران ،  مارشال از آن شماست
وعده گــاه یــادها  و  وعده گـاه لـــحظه هاست
 
ارادتمند شما ابوالفضل محی الدینی 

 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : با تشکر از ابوالفضل عزیز شعر زیبایی بود ممنونم
 
ارسالی از: نسرین
 

سلام و درود به تک تک اعضای گل خانواده بزرگ و دوست داشتنی مارشال

دوست دارم تولد خواهر گلم نادیا رو در چهارم آبان ماه از طریق ستون بهش تبریک بگم .

نادیا جان تماشای چهارمین شفق از دومین ماه پاییز تماشای حضور لطیف توست در دل معطر هستی... تولدت مبارک

در واقع این نادیا بود که مارشال رو به من معرفی کرد و ایمیلهای مارشال مخصوصا ایمیلهای فرزاد رو برام فوروارد میکرد بعد از چند وقت که از این طریق با گروه همراه بودم احساس کردم که دوست دارم همه ایمیلهای گروه رو داشته باشم و نهایتا خودم عضو شدم و جالب اینجاست که نادیا آمریکا زندگی میکنه  و مارشال رو که یک گروه ایرانیه رو به من معرفی کرد.

نادیا جان تولدت مبارک باشه . آرزو میکنم همیشه کنار شوهر خوبت و متین عزیزو دوست داشتنیه خودم در آرامش و شادی از زندگیت لذت ببری و بینهایت خوشبخت باشی دلم برات خیلی تنگ شده دلم برای بغل گرفتن و بوسیدن متین یک ذره شده

خییییییییییییییییییلیییییی خییییییییییلی دوست دارم و میبوسمت

اینم سوپرایز من که قولش رو بهت داده بودم

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام نسرین گرامی تولد خواهر گرامیتون رو از طرف خودم و کادر مدیریت مارشال مدرن تبریک می گم.
 
 
ارسالی از:سمیرا
 
جودی! کاملا با تو موافق هستم که عده ای از مردم هرگز زندگی نمی کنند و زندگی را یک مسابقه دو می دانند و می خواهند هرچه زودتر به هدفی که درافق دوردست است دست یابند و متوجه نمی شوند که آن قدرخسته شده اند که شاید نتوانند به مقصد برسند و اگرهم برسند ناگهان خود را در پایان خط می بینند. درحالی که نه به مسیر توجه داشته اند و نه لذتی از آن برده اند. دیر یا زود آدم پیر و خسته می شود درحالی که از اطراف خود غافل بوده است. آن وقت دیگر رسیدن به آرزوها و اهداف هم برایش بی تفاوت می شود و فقط او می ماند و یک خستگی بی لذت و فرصت وزمانی که ازدست رفته و به دست نخواهد آمد. ... جودی عزیزم! درست است، ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داریم و به آنها وابسته می شویم. هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود. پس هرکسی را بیشتر دوست داریم و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم دردلش ثبت شویم.
دوستدارتو : بابالنگ دراز
 
ارسالی از: عرشیا
 
سلام به مارشال بزرگ
سلام به امیر و فرهاد عزیز
میخواستم یه خواهشی کنم از آقای اسکندری در مورد پیامهایی که تو ستون قرار میدن
دوست عزیز اگر امکان داره در مورد مسائل دیگه ایی صحبت کنید این حرفها خیلی طرفدار نداره
من شخصا با نظرات دوستان عزیز آقای روح اللهی و عطیه خانم کاملا موافقم ،مسائل دوروبرمون خیلی مهمتر از این حرفهای شماست
لطفا تمومش کنید
با تشکر
عرشیا
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود خدمت عرشیا گرامی به هر حال ستون مارشالی محلی برای ارائه صحبت ها و نظرات افراد هست و تا زمانی توهین تلقی نشه ما این مطالب رو در ستون منتشر می کنیم کما اینکه در این مورد خاص من خودمم مخالف این دیدگاه هستم اما خب کسی رو تشویق به ارسال کردن مطلب نکنید
 
ارسالی از فائزه
سلام به آقای رادمنش وهمه دوستای زحمت کش گروه مارشال.میخواستم توو ستون قبلی جواب اون خانومو بدم اما راستش وقت نداشتم.آقا فرهاد خواستم اگه اجازه بدین درمورد حرفایی که زدین مطلبی رو بگم.1 خواهشی دارم،لطفا هرجوری که صلاح میدونید محکم بزنید توو دهن این خانم بظاهر محترمی که اون حرفای توهین آمیزی و بی ادبانه و صد البته متناسب با شخصیت خودش زده بود.متاسفانه ما آدما یاد گرفتیم یا شاید عادت کردیم از هرچی که خوشمون نیومد بهش توهین کنیم و لگدمالش کنیم.هنوز بعد اینهمه سال،توو قرن 21 یاد نگرفتیم به عقایددیگران احترام بذاریم حتی اگه بهشون اعتقاد نداریم.من واقعا ازایمیل های که گروه شما برام میفرسته استفاده میکنم.هرکسی دوست نداره میتونه اصلا ایمیلشو باز نکنه که چیزای مثلا ناخوشایند به چشمش نخوره.فکر کنم خیلی ازاعضای گروه با من هم عقیده باشن.1 مطلب دیگه:میشه هرحرفی رو توو ستون مارشال زد؟منظورم اون حرفایی که آخر ستون گفتین نیست،منظورم اینه که میشه درد دلمم براتون بفرستم؟اشکالی نداره؟ازحمتایی که شما و دوستاتون میکشید تشکر میکنم و براتون آرزوی موفقیت میکنم.باتشکر.فائزه

 

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام فائزه گرامی در مورد مطلب اولتون فکر کنم تو همین ستون مارشالی به اندازه کافی جواب این شخص داده شد و خودش اگه یکم شعور و درک داشته باشه الان می دونه چی کار کنه در مورد مطلب دومتونم حتما می تونید در ستون مارشالی حرفاتون و درد دلتون رو بنویسید
 
ارسالی از مریم یگانه
با سلام وخسته نباشید خدمت گروه همیشه شاد وفعال مارشال
امیدوارم همیشه شاد وپیروز باشید مطمئن هستم از این مطلب خوشتون میاد.من برای اولین بار براتون میل میفرستم ولی هرروز مطالب زیباتونو میخونم واستفاده میکنم دوست داشتم برای اولین بار با موضوع الله براتون میل بذارم.آمنه از بندرعباس.
کلمه "الله"
 
  یک پژوهشگر هلندی غیرمسلمان چندی پیش تحقیقی در دانشگاه آمستردام انجام داده و به این نتیجه رسیده بود که ذکر کلمه جلاله ��الله�� و تکرار آن و نیز صدای این لفظ، موجب آرامش روحی می‌شود و استرس و نگرانی را از بدن انسان دور می‌کند.
این پژوهشگر غیرمسلمان هلند طی گفتگویی در این باره گفت: پس از انجام تحقیقاتی سه ساله که بر روی تعداد زیادی مسلمان که قرآن می‌خوانند و یا کلمه "الله" را می شنوند، به این نتیجه رسیدم که ذکر کلمه جلاله ��الله�� و تکرار آن و حتی شنیدن آن، موجب آرامش روحی می‌شود و استرس و نگرانی را از بدن انسان دور می‌کند و نیز به تنفس انسان نظم و ترتیب می‌دهد.
وی در ادامه افزود: بسیاری از این مسلمان که روی آنان تحقیق می‌کردم از بیماری‌های مختلف روحی و روانی رنج می‌بردند. من حتی در تحقیقاتم از افراد غیرمسلمان نیز استفاده کرده و آنان را مجبور به خواندن قرآن و گفتن ذکر ��الله�� کردم و نتیجه باز هم همان بود. خودم نیز از این نتیجه به شدت غافلگیر شدم، زیرا تأثیر آن بر روی افراد افسرده، ناامید و نگران، تأثیری چشمگیر و عجیب بود.
این پژوهشگر هلندی همچنین گفت: از نظر پزشکی برایم ثابت شد که حرف الف که کلمه ��الله�� با آن شروع می‌شود، از بخش بالایی سینه انسان خارج شده و باعث تنظیم تنفس می‌شود، به ویژه اگر تکرار شود و این تنظیم تنفس به انسان آرامش روحی می‌دهد. حرف لام که حرف دوم ��الله�� است نیز باعث برخورد سطح زبان با سطح فوقانی دهان می‌شود. تکرار شدن این حرکت که در کلمه ��الله�� تشدید دارد نیز در تنظیم و ترتیب تنفس تأثیرگذار است. اما حرف هاء حرکتی به ریه می‌دهد و بر دستگاه تنفسی و در نتیجه قلب تأثیر بسیار خوبی دارد و موجب تنظیم ضربان قلب می‌شود.
 
به راستی که قرآن کریم در آیه‌ای کریمه می‌فرماید: ��الذين آمنوا وتطمئن قلوبهم بذكر الله ألا بذكر الله تطمئن القلوب��.این خبر آرامش بخش را برای دوستانی که یاد خدا برایشان آرامش بخش است ارسال کنید

 

 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام خانم یگانه ممنون بابت ارسال مطلبتون و امدنتون به ستون مارشالی رو خوش امد می گم
ارسالی از نوید
سلام خوبین
خسته نباشین
به همتون خدا قوت میگم واقعا خیلی زحمت میکشید
به خدا میسپارمتون
بدرود
نوید
 

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام نوید عزیز ممنون گاهی این خسته نباشید ها خیلی می چسبه مثل الان که واقعا به من یکی چسبید به شما چطور مستر حجوانوف
 
ارسالی از مریم
 
سلام به همه مارشالیهای عزیز و مدیران و معاونین محترم
به به می بینم که دوباره جنگ و درگیری درمارشال بالا گرفته!!! از سن و سالاتون خجالت بکشین اخه این حرف و حدیث ها یعنی چی آدمهای متمدن درس خونده. خوب هرکی از این گروه خوشش نمیاد چرا عضو میشه؟؟؟ عضو شدید اونوقت به مدیر گروه توهین میکنید!!! چی بگم والا. راستی تو را خدا اون ایمیل که توهین بوده را یکدفعه دیگه بزارین منم ببینم موضوع چیه اخه من ندیدم فقط از حرفهای بقیه جو گیر شدم. به هرحال من احترام خاصی برای جایی که توش عضو هستم قائلم و برای تمام کسایی که مثل من از مطالبش استفاده میکنن آرزوی موفقیت دارم. در ضمن امیر تقصیر شما هم هست این لباسهای مکش مرگ ما را میپوشی جلو این نرده ها وایمیسی هی عکس میگیری !!! تازه مگه نشنیدی از قدیم میگن دخترا نه به لب اری به دل دارن
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود مریم خانم دیر رسیدی یه چند تا جنازه هم رو دستمون مونده بود لول البته مزاح کردم یه آدمی به بنیان گذار گروه ما جناب دکتر امیر حجوان گیریزوف توهین کرد که فکر کنم دوستان به خوبی از خجالتش در امدن
 
پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به مریم خانم گل ... ابتدا از حمایت شما صمیمانه ممنون ... به علی قسم میخواستم جوابشو بدم عارم آمد ! (این تیکه رو با لهجه و زبون کردی اومدم! لول) ... ولی به نظرم اون ایمیل مهم نیست من اتفاقا وقتی میبینم کسی فحش و یا توهینی میکنه انقدر خوشحال میشم که وسیله ای شدم جهت تخلیه یک فرد که ممکن بود اگر به من فحش و توهین نکنه و خالی نشه این عقده ها کم کم تبدیل به ناهنجاری و قتل و ... در جامعه شود شما هم ساده بگیرید
 
ارسالی از علی اسکندریان
 
سلام .
به خدا گروه به این ماهی وخوبی تا یحال ندیدم
 
من عضو چندین گروپ هستم ولی هیچکدوم اینقدر از مسئولین امر گروه حمایت نمیکنن
 
دم همتون گرم.
 
من یه نظراتی داده ام .همچنان راسته کاری ام و زندگیم مشخصه . مخالف دارم ، موافق دارم  ، در این گروه هم مخالف دارم وهم موافق .
ولی تنها فرق مخالف های من در این گروه با گروههای دیگه ادب واحترام و محبت اعضایش میباشد .
من مخلص تک تک بچه های مخالف هم هستم .
هر چی میگید درست .
ما باید به فکر نون باشیم .ما باید به فکر اشتغال باشیم .. ما باید به فکر اوضاع اقتصادی مملکت باشیم .
همه درست اما عرایض بنده  چیزی در ورای این موقعیت میباشد .
یعنی شما باید اول نونت در بیاد . شغلت به راه باشه . اطرافیاان با تو هماهنگ باشند . بعدش به این مطالب برسی تا نگذاری یه موقع در اطرافت مشکلاتی که قبلاً بودن اتفاق بیفته .
اونی که مشکل کار داشته باشه مشکل نون (البته از نوع حلالش که این نوع از نون رو  تقریباً به سختی میشه به دست آورد ) داشته باشه . مشکل مسکن داشته باشه و خیلی درگیری های دیگه  از این قبیل  به همون مشکلاتش برسه سنگین تره .
اونی که نتونه خودشو رو در این دنیای پر از نعمت به صورت حلال و قانونی سیر کنه . به صورت مفید واقتصادی مشغول کنه به درد  این تفکرات نمی خوره .
دختر 15 ساله که روسپی یا واضح تر برنامه شده به این خاطره که در تلویزیون شبکه فارسی وان رو میبینه .
یه دفعه نفهمیدم با یکی از این رفقا (البته پسر) فارسی وان رو میدیدم . اصطلاحاتی که به کار میبردن اصلاً ............... بماند  . در مورد یه چیزهایی توئ اون فیلم صحبت میکردن که من شرمم شد که این مطالب رو در حضور یه رفیق پسر بشنوم .
حالا اونی که با خواهر ، ماد ر، ویا برادر ش  این فیلم ها رو میبینی    ؟؟؟؟؟؟؟
 
اگه بدونیم مرداک که یهودیه و از صهیونیزم ها میباشد کیه ، دیگه فارسی وان تماشا نمیکنیم .اون که دلش به ما نسوخته  . تا بیاد واسمون برنامه بسازه  .واسه رضای خدا هم که اینکار رو نمیکنه  .هدف داره . دوستان من شما در مورد خاور میانه جدید  که وزیر امور خارجه آمریکا (اون خانم قشنگه - خیلی هم سیاه رنگه ) صحبت میکرد چه میدونید . چرا فارسی وان زمان برنامه هاش رو با کشورهای ایران ، افغانستان ، و شهردوشنبه که نمیدونم از کدوم کشوره  به ما اطلاع میده .
خوب باید افغانستان  رو قسمتی  از ایران بدونیم . اما چرا زمان برنامه هاش رو با عراق وترکیه به ما نمیده .
؟ چون اهواز وآذربایجان غربی وشرقی باید از ایران جدا بشن . این استانهایی که خیلی انرژی ومنابع نفتی و گازی و... در اونجاست  در خاور میانه جدید  از ایران قراره جدا بشه (البته زهی خیال باطل). خوب من وتو نمیدونیم . اره غصه این باشه که باید فکر نون باشی تو .
 حالا یه بنده خدایی یه چیزی در مورد سازمان مجلس شورای اسلامی گفته یا نگفته  . شما ها هی کلید کنید که نباید به این چیزها گیر داد . اصلاً بحث 4 تا ساختمان یا 4 تا نماد نیست .
اون واسه خیلی قدیما بود الان درد جنبش مصاف یه چیزه دیگه است . بچه ها بیایید امام زمان رو یاری کنید . بگذریم
 
دارم منفجر میشم . حوصله تایپ کردن ندارم . اگه زیاد هم تایپ کنم تو نمیخونی  . پس بزار باقی رو بزارم واسه خودت  .
 
من رفتم حدیث عشق چنین گفتم                                                  آزادی به از بند  ، چه با لبخند ، چه بی لیخند
 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود جناب اسکندریان شما مطمئن باش که من یکی در ستون مارشالی دموکراسی رو به صورت کامل اجرا می کنم و درسته با حرفات مخالفم اما دلیلی نمی شه که مطالب شما و نقطه نظراتتون ارسال نشه شاید افرادی هم موافق شما باشن و شاید عده ای هم نه اما خب من برای نظر شما احترام قائلم و به شعار زنده باد مخالف من هم شدیداً اعتقاد دارم با این حال با توجه به تمامی اختلافم با شما در مورد فارسی وان باهاتون کاملاً موافقم و در مورد خاورمیانه بزرگ و یا اینجور حرفا طبیعی هست که کشورهای قوی از لحاظ اقتصادی و سیاسی و نظامی دوست دارن برای همه آقایی کنن و اینکه ما نباید اجازه دخالت بدیم درسته اما در مورد فارسی وان که به گواه خیلی ها یکی از پر بیننده ترین شبکه های ماهواره ای هست چرا نباید دنبال دلیل اون بود آیا یکی از دلایل اون نمی تونه این باشه که افرادی که الان در این مملکت صاحب مقام هستن و یا اینکه دولت مکرمه که در دو ساعت 200 تا مصوبه فرهنگی برای یک استان تصویب می کنه نتونستن برای اون ساعت از شب برنامه های درخوری از رسانه ملی پخش کنن که مردم به سمت این کانال ها که صد در صد با نیت خاصی دارن بنیان خانواده ها رو هدف می گیرن نرن آیا نمی شه تفریحات سالم برای مردم ایجاد کرد آیا نمی شه تعداد سینما ها در شهرستان ها رو بالا برد آیا نمی شه فرهنگ سازی رو از پایه شروع کرد و آیا برای بالا بردن اوقات فراغت میردم در ساعت اولیه شب راهکاری مناسب صورت گرفته شما خودتون ساعت 8 شب شبکه های تلویزیونی رو یه مرور کن ببین آیا انتخاب مناسبی برای خانواده ها هست آیا نبود تلویزیون خصوصی در ایران الان حس نمی شه رسانه ملی یکه تاز این داستان هست و هیچ رغیبی نداره و هرچی دلش می خواد به خورد مردم می ده پس به قول شما صهیونیزم و امثالهم خیلی بهتر از افراد مسئول ما کار کردن و فهمیدن دستشون رو کجا بزارن و با ساخت برنامه های مبتذل اساس ما ایرانی ها که خانواده باشه رو هدف قرر دادن اما ما هی باید سریال های آبکی و بی محتوا که حتی زرق و برق سریال های کانال های ماهواره ای رو هم نداره رو تحمل کنیم وقتی جناب سلحشور به عنوان کارگردان مکتبی سریال یوسف اینچنین به بازیگران زن ایرانی هتاکی می کنه انتظار نداری مردم به سمت اونوری ها گرایش پیدا کنن یا اینکه در نبود فیلم ها طنز درست و حسابی فیلم اخراجی های 3 که حالم از اسمشم به هم می خوره سالی 3 بار از رسانه ملی باید پخش بشه اما فیلم های مثل جدایی نادر از سیمین و ... که هم جایگاه هنری بالاتری دارن بایکوت بشن پس ببین شما که اعتقاد به انتظار به اون سبک خودت هستی و دوست داری برای کشورهای دیگه نسخه بپیچی اول بیا نقاط ضعف خودمون رو بگو و براش راه حل پیشنهاد بده اونا دارن کار خودشون رو می کنن خوبم انجام می دن کارشونم بلدن ما هم باید مقابله کنیم نه اینکه منتظر باشیم و بگیم شاید این جمعه بیاید شاید اون جمعه بیاید انتظار کشیدن فلسفه خودش رو داره و الان باید مثل خودشون باید باهاشون مبارزه کرد و متاسفانه بعضی فکر می کنن فقط با ساخت فیلم های مذهبی می تونن اینکارو کنن فیلم های ماه روضون امسال رو مرور کن واقعا حیف اینکه براش وقت بزاری من خودم با اینکه علاقه ای به دیدن ماهواره ندارم اما برنامه تلویزیون ایران هم جذابیتی برام نداره مگه اینکه بشینیم فوتبال نگاه کنیم زیاد حرف زدم اما خب بعضی وقت ها لازمه آقایون هم یه حرکتی کنن و فقط با حرف زدن مملکت داری نمی شه فقط با سفر استانی و تصویب 200 مصوبه در 2 ساعت نمی شه مملکت رو اداره کرد تازه ادعای مدیریت جهان رو داشت !
 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد

 

پیامهای خود را حتما به آدرس زیر ارسال نمایید :

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

رزرو : 09190872108

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 

 



__._,_.___



~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join marshal-group-modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment