Wednesday 25 January 2012

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (141) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

 
 

 

 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 
First Name
:
Farhad
 
Last Name
:
Rad Manesh
 
Position
:
Group Moderator
 
Email Address
:
 
Yahoo ID
:
Farhad.modern
 
Facebook Link
:
 
Marshal Club ID
:
Farhad
 
 
 
 
 
 
سلام به مارشالی های گل و دوست داشتنی
 
با شماره 141 از ستون مارشالی با شما هستم هفته گذشته در مورد جایزه گلدن گلوب صحبت کردیم امروز خیلی خوشحالم که بگم فیلم یک جدایی که ما به اسم جدایی نادر از سیمین می شناسیم در دو بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی و بهترین فیلم نامه کاندید جایزه اسکار شده خب به عنوان یک ایرانی جای خوشحالی داره و من امیدوارم حداقل در یک بخش جایزه اسکار هم این فیلم ببره اما همزمان با این رویداد هم خانم گلشیفته فراهانی در تیزر آکادمی سینمایی سزار به مناسبت بهترین های سینمای 2012 فرانسه با نام تن ها و روان ها حرکتی رو انجام می دن که فکر می کنم بیشتر دوستان دیده باشن با این حال ما تا زمان اعلام برندگان جایزه اسکار در ستون مارشالی در این زمینه بحث می کنیم البته طبق معمول شما جدای از این موضوع می تونید مطالب خودتون رو ارسال کنید در شماره آخر هم نظر همکاران در گروه مارشال مدرن در قالب صندلی داغ ارسال خواهد شد همچنین من و دکتر گریزوف هم در این چند شماره با شما هستیم و سعی می کنیم این بحث و حواشی سینما رو به عنوان یک رسانه مجازی دنبال کنیم و این تذکر  رو می دم که در ارسال نظرات ادب رو رعایت کنید و آزادانه نظرات خودتون رو با ما در میان بگذارید.
 
 
با تشکر
فرهاد رادمنش - معاون گروه مارشال مدرن

 

پيام مديريت گروه - امير حجواني :

سلام و درود به بروبكس هميشه پايه ستون مارشاليها كه واقعا بخش بسيار پر طرفداري در گروه مارشال شده ... من بعد از حركت خانم گلشيفته فراهاني ايميلهاي بسيار زيادي از شما مبني بر واكنش گروه مارشال در قبال اين حركت از خيلي از شماها داشتم ... اما خب اين بحث رو سينمايي ها بهتر ميتونن راجع بهش نظر بدن تا ما اينترنتي ها و آي تي بازها ... من فقط براي آقاي اصغر فرهادي بسيار ناراحت شدم كه با اين حركت جايزه گلدن گلوب ايشون به حاشيه رفت كه اميدوارم با كسب جايزه اسكار مجددا كانون توجه ها به اين هنرمند واقعي كشور جلب شه ... متاسفانه در هنگامي كه فشار روي خانه سينما و كلا هنر هفتم بسيار بالا رفته بود من فكر ميكنم اين حركت كمي بد موقع بود ولي در اين مورد كه هر كسي اختيارات شخصي خود رو در هر هنري داره نيز انكار نميكنم ولي اين موضوع سوژه جالبي شد براي شماره هاي بعدي ستون مارشاليها كه من فكر كنم به جذابيت اين ستون در روزهاي آتي بسيار بيافزايد ...

نظر شما در اين ارتباط چيست ؟!


 
ارسالی از:ماهان
 
ماهان ، اداره کننده قسمت بازی ، شما را به دیدن این ستون دعوت می فرماید ! =)) rolling on the floor
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ماهان جان انقدر درس خوندی سیستم عاملت هنگ کرده مجله گیم رو با ستون مارشالی اشتباه گرفتی اما اشکال نداره روزی می رسه که شما هم ستون رو به دست بگیری و بچرخونی در ضمن ملت با پازل هایی که ارسال می کنی حال می کنن یادت نره پازل بفرست

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام به ماهان عزيز و خسته نباشيد ... خواستم از طرف بروبكس گروه يه تشكر ازت كنم بازيهايي كه ميفرستي بخش پر طرفداري در گروه شده و از اين بابت هم من و هم همه مارشاليها خوشحاليم ... تنها ايرادت اينه كه پرسپوليسي هستي كه ايشاالله خودم به راه راست منحرفت ميكنم ! لول

 
ارسالی از: مژده طهماسبی
 
سلام و صد سلام و هزار سلام و ميليونها سلام به همه مارشاليهاي خوب و پر انرژي
دي ماه هم رفت.. بهمن آمد... خوب از اونجائيكه من عاشق تولد و تولد بازي هستم .. به همه بهمني هاي عزيز تولدشون رو تبريك ميگم.. تولد دوستان خيلي خوبم كه در اين ماه هست افروز 1 بهمن- هدي (از دوستاي هنرمندم ) 4 بهمن ��� ندا ( از دوستاي هنرمندم ) 7 بهمن - فهيمه انجلاسي(زندايي خيلي خوبم ) 9 بهمن ��� مجيد ساجي(پسرخاله عزيزم)11 بهمن ��� فرهاد راد منش عزيز 20 بهمن ��� مهرنوش ذبيحي(يك دوست و مادر مهربون ) 24 بهمن ��� نوشين نقوي (دختر خاله عزيزم ) 27 بهمن و.... اگه كسي رو يادم رفته ببخشيد.
از همه دوستان خوبم كه در روز تولدم برام تبريك فرستادن خيلي خيلي ممنون.. همتون رو دوست دارم.. بتونم جبران كنم.
ممنون از مديريت گروه اقاي امير حجواني ��� هميشه به من لطف داري داداش خوبم
 
ميدونم شايد الان تو دلتون بهم بخنديد.. ولي باور كنيد توي اين گرفتاريها كه باعث شده همه از هم دور بشيم.. حتي گاهي وقت يك تلفن زدن بهم رو نداشته باشيم.. يك تماس كوچولو و يا تبريك با يك اس ام اس ناقابل باعث خوشحالي طرف مقابلمون ميشه و ميفهمه كه به يادش بودي... من پيشنهاد ميكنم در يك تقويم كوچولو تولدت عزيزانتون يا دوستانتون رو بنويسيد .. و اينطوري دلشون رو شاد كنيد. من هميشه خودم رو جاي طرف مقابلم ميزارم .. وقتي خودم دوست دارم كه روز تولدم دوستام بهم يك تبريك كوچولو بگن خوب همين احساس هم براي ديگران هست... اين يك حس زيبا و پر از محبته... امتحان كنيد. لذتشو ميفهميد.
----
امروز ميخوام در مورد اسفناج براتون بگم... سبزي كه بايد حداقل هفته اي دو بار ميل كنيد.
 
براي حل مشكل تنبلي روده ها
بسياري از درمانگران طب سنتي به ويژه درمانگران طب هاي شرقي بر اين باورند كه مصرف اسفناج در تسكين و درمان بسياري از بيماري هاي دستگاه گوارش موثر است. اين درمانگران معتقدند كه مصرف اسفناج در سبد غذايي خانواده ميتواند به درمان كندي حركت روده ها در بدن كمك كند. علاوه بر اين اسفناج از جمله گياهان دارويي است كه توسط درمانگران طب سنتي چين به عنوان يك غذاي دارويي در درمان بيماران مبتلا به ديابت و افرادي كه دچار خستگي . ضعف و سرگيجه هستند نيز تجويز و توصيه ميشود.
 
آب پز نكنيد
درمانگران طب سنتي و طب چيني براي حفظ خواص و مواد مغذي كه در اسفناج وجود دارد آب پز كردن آن را به مراجعان خود توصيه نميكنند. آنها بر اين باورند كه با آب پز كردن اسنفاج مواد مغذي آن ازبين ميرود. از اين رو اين گروه تف دادن برگ هاي تازه اسفناج را با مقدار اندكي روغن طبيعي به مردم توصيه ميكنند. آنها همچنين تركيب اسفناج با انوع گوشتهاي قرمز در وعده هاي غذايي را بهترين و مفيد ترين تركيب ها براي جذب مواد مغذي اسفناج در بدن ميدانند.
سه بار در هفته بوراني اسفناج بخوريد
درمانگران طب سنتي ايران و چين معتقدند كه مصرف اسفناج تف داده  سه بار در هفته تاثير زيادي بر حفظ سلامت و نشاط اعضاي خانواده دارد. بهترين روش براي قرار دادن اسفناج در سبد غذايي خانواده تهيه بوراني و تركيب اسفناج تف داده شده با ماست است. مصرف بوراني اسفناج يا تهيه سالاد از برگ هاي تازه اسفناج تاثير زيادي بر افزايش نشاط و سلامت بدن دارد.
 
هميشه شاد و سلامت باشيد
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژده عزیز ممنون از لطفت منم تولد همه ی بهمنی های عزیز رو تبریک می گم.

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به مژده عزيز و تشكر بابت لطفت و زحماتت بابت همون كه ميدوني ... انقدر اسم گفتي اسم خودم هم يادم رفت كلا عاشق تولد بازي هستي ! منم تبريك ميگم كل يوم !‌

 
ارسالی از:مینا طاهری
 
 
سلام به همه مارشالی های نازنین
تولد همه بهمن ماهی عزیز مبارک مخصوصا دوست عزیزم فرهاد رادمنش " فرهاد جان پیشاپیش تولدت مبارک"
مناسبت های بهمن ماه در گاهشمار ایران باستان تقدیم همه ایرانی ها می کنم
 
بهـمن ماه
دوم بهمن/ بهمن روز
جشن ��بهمنگان��، جشنی در ستایش و گرامیداشت ��بهمن�� (در اوستایی ��وُهومَـنَه��، در پهلوی ��وَهْـمَـن��) به معنای ��اندیشه نیک�� و بعدها یکی از اَمْشاسْپَندان. در این روز آشی به نام ��آش بهمنگان�� یا ��آش دانگو�� به صورت گروهی پخته می‌شده است که نام ��دانگو/ دانگی�� برگرفته از همین سنت اشتراکی آن است.
پنجم بهمن/ سپندارمذ روز
پنج روز پیش از جشن سده و جشنی به نام ��نوسره��.
دهم بهمن/ آبان روز
شامگاه این روز، هنگام جشن بزرگ ��سَـدَه/ سده‌سوزی�� در چهلمین روزِ پس از ��یلدا�� (زایش خورشید)و صدمین روز پس از اول آبان. متون کهن جشن سده را در آبان‌روز از بهمن‌ماه و در ��چلّه�� زمستان دانسته‌اند که برابر با دهم بهمن‌ماه می‌شود. جشن سده در نواحی گوناگون با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود: در خراسان ��سَـرِه��، در حوالی اراک ��جشن چوپانان��، در خمین ��کُـردِه��، در دلیجان ��هَله‌هَله�� و در بدخشان تاجیکستان به نام ��خِـرپَـچار�� دانسته شده است. بتازگی زرتشتیان نیز کوشش می‌کنند تا این جشن را برگزار کنند. در فراهان، سنگسرِ سمنان و جاهایی دیگر، چهار روز پیش و پس از سده را ��چاروچار�� و سردترین شب‌ها می‌دانند که سده در میانه آن جای گرفته است. همچنین هنگام جشن و نمایش ��کوسه‌ناقالدی�� که دو نفر در کوچه‌ها به نوازندگی و سرودخوانی می‌پردازند. یکی از این دو نفر نقش ��کوسه�� و دیگری نقش ��تَـکِـه/ تگه�� (بُـز نر) را به عهده می‌گیرد. ��کوسه�� با پوشیدن جامه‌های خنده‌آور، دست و صورت خود را سیاه کرده و ��تکه�� پوست بزی با دو شاخ بر سر کشیده و دست و صورت خود را سپید می‌کند. گاه پسر نوجوانی نیز در نقش زنِ کوسه به نمایش می‌پردازد. این مراسم در گیلان نیز با نام ��آینه تکم�� برگزار می‌شود. این نمایش شباهت فراوانی با ��کوسه‌سواری�� (← یکم اسفند) و نیز ��حاجی‌فیروز�� نوروزی دارد و بی‌تردید با آیین‌های ��باران‌خواهی�� در پیوند است. پیوند دادن جشن سده به هوشنگ‌شاه، اشتباهی متداول و ناشی از دخل‌و‌تصرف در شاهنامه فردوسی بوده است. مهمترین دلیل پیدایش این جشن، انجام آیین‌هایی نمادین برای کاستن از شدت سرما و نیز چهلمین زادروز خورشید است.
پانزدهم بهمن/ دی به مهر روز
جشن میانه زمستان و گاهنباری فراموش شده که دلیل فراموشی آن دانسته نیست. با این وجود برخی دیگر از جشن‌های میانه زمستان، بازمانده‌ای از این گاهنبار هستند. همچنین آغاز سال نو در تقویم‌های شمال‌‌غربی هندوکش در افغانستان امروزی؛ آغاز سال نو در تقویم‌های محلی لرستان، بختیاری و کردستان (بنام ��وهار کردی��). همچنین هنگام جشن مهرگان (��میر ما/ مهرماه��)در تقویم طبری؛ و نیز همین ایام، زمان برگزاری جشن ��پیر شالیار/ پیر شهریار�� در ��اورامانات�� کردستان.
بیست و دوم بهمن/ باد روز
جشنی بنام ��بادروزی�� یا ��کژین�� در گرامیداشت ��بـاد�� در اوستایی ��واتَـه�� و ایزد نگاهبان آن با همین نام که از بزرگترین ایزدان ایرانی در باورهای ��زَروانی/ زُروانی�� بشمار می‌رفته است. کوشیار گیلانی در ��زیج جامع�� از آن با نام ��باذ وره�� یاد کرده است. این جشن نیز با بازار همگانی همراه بوده و در آن روز ریسمان‌هایی از نخ هفت‌رنگ را به آغوش باد می‌سپرده‌اند.
بیست و پنجم بهمن/ ارد روز
برابر ۱۳ یا۱۴ فوریه و جشن آتش ارمنیان به نام ��دِرِندِز��.
سی‌ام بهمن/ انارام روز
جشن آبریزگان دیگری که با نام ��آفریجگان�� نیز شناخته شده است. همچنین هنگام جشن مهرگان (��میر ما��) در تقویم دَیلمی و در گیلان
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مینا گرامی ممنون از لطفت دوست عزیزم بابت اطلاعاتی هم که در مورد بهمن ماه دادی هم ممنون
 
ارسالی از:جواد علوی
 
با سلام
 
ابتدا باخت  آبی های پایتخت رو که البته از حالا به بعد یه چیز عادی باید مداد داد ببخشید  قلمداد کرد و نیز برد شیاطین سرخ را به امیر خان ،فرهاد عزیز و تموم اس اسی ها تسلیت عرض میکنم
 
جدول یادت باشه

قرمز حتما باید بالا باشه !!!!
 
دیما ایام سوگواری نبی مکرم اسلام ، سبط اکبر ش و نیز امام هشتم شیعیان را به همه تسلیت عرض میکنم 
 
دختر بدر دوجا (فاطمه رهزا ) امشب سه جا دارد عزا               گاه میگوید پدر گاهی حسن گاهی رضا

 
تا درودی بدرود

 
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام جواد جان آقا ترمز کن با هم بریم ما که فعلاً صدر جدول داریم آقایی می کنیم اما در مورد شعاری که دادی منظورت از بالا بودن لنگ پولیس رتبه ی 6 تا 10 هست دیگه لول راستی شعار جدید استقلالی ها در استادیوم
استقلال سرور نفت تهران
در ضمن با توجه به باخت های پی در پی باخت پولیس به تاج آسیا از این به بعد واژه دربی رو برای بازی استقلال و نفت تهران به کار می بریم

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به جواد خان گل من نميدونم چي شده كه همينجوري هي ميبازيم ولي همينجور باز صدر جدوليم ... تازه نگران نباش ما قهرمان نشيم ژنرال مثل شير نشسته تا قهرمان شه D:

 
 
ارسالی از:مجید
 
اعتراف میکنم از هیچ کس جز خودم نمی ترسم

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مجید جان منم همراه تو همین اعتراف رو می کنم داداش
 
 
ارسالی از:هاله سعادت
 
در كتاب حاجي‌آقا نوشته صادق هدايت (1945)، حاجي به كوچك‌ترين فرزندش درباره نحوه كسب موفقيت در ايران نصيحت مي‌كند:
توي دنيا دو طبقه مردم هستند؛ بچاپ و چاپيده؛ اگر نمي‌خواهي جزو چاپيده‌ها باشي، سعي كن كه ديگران را بچاپي ! سواد زيادي لازم نيست، آدم را ديوانه مي‌كنه و از زندگي عقب مي‌اندازه! فقط سر درس حساب و سياق دقت بكن! چهار عمل اصلي را كه ياد گرفتي، كافي است، تا بتواني حساب پول را نگه‌داري و كلاه سرت نره، فهميدي؟ حساب مهمه! بايد كاسبي ياد بگيري، با مردم طرف بشي، از من مي‌شنوي برو بند كفش تو سيني بگذار و بفروش، خيلي بهتره تا بري كتاب جامع عباسي را ياد بگيري!
سعي كن پررو باشي، نگذار فراموش بشي، تا مي‌تواني عرض اندام بكن، حق خودت رابگير!
از فحش و تحقير و رده نترس! حرف توي هوا پخش مي‌شه، هر وقت از اين در بيرونت انداختند، از در ديگر با لبخند وارد بشو، فهميدي؟ پررو، وقيح و بي‌سواد؛چون گاهي هم بايد تظاهر به حماقت كرد، تا كار بهتر درست بشه!... نان را به نرخ روز بايد خورد!
سعي كن با مقامات عاليه مربوط بشي، با هركس و هر عقيده‌اي موافق باشي، تا بهتر قاپشان را بدزدي!....

كتاب و درس و اينها دو پول نمي‌ارزه! خيال كن تو سر گردنه داري زندگي مي‌كني!اگر غفلت كردي تو را مي‌چاپند. فقط چند تا اصطلاح خارجي، چند كلمه قلنبه ياد بگير، همين بسه!!

خیلی جالبه که بعد از 65 سال هنوز هم در بر همان پاشنه میچرخد..!!!؟؟؟ ظاهراً بچه‌های حاجی خوب به وصیت پدر عمل کرده‌اند
 
ارسالی از:فریبا صمیمی
کج دار و مریض یا کج دار ومريز

اصطلاح کج دار و مریز یا به صورتی که بیشتر مردم فهم می کنند و می نویسند ��کج دار و مریض�� از جمله اصطلاحاتی است که توسط مردم به اشتباه به کار می رود. مردم آن رابا مریضی مرتبط می دانند. این اصطلاح در اصل کج دار و مریز است. به معنای اینکه ظرف را کج نگه دار و در عین حال مواظب باش که نریزد و نسبتی با مریضی ندارد.

شاعر در این خصوص می گوید:

 
رفتــم بـه سـر تـربت شمس تبـریـــز                 دیــدم دوهــــزار زنگیــــان خونــریـــز
هر یک به زبان حال با من می گفت                  جامی که به دست توست کج دار و مریز
 
در نشر این ایمیل کوشا باشید تا از این اصطلاح زیبا و ادبی درست استفاده کنیم
 
 
 
 
ارسالی از:مهدی زکی زاده
 
من شش چيز را در شش جا قرار دادم، ولي مردم آن را در شش جاي ديگر طلب مي كنند وهرگز به آن نمي رسند:
�� من علم را در گرسنگي قرار دادم ، ولي مردم آن را در سيري دنبال مي كنند.
�� من عزت را در نماز شب قرار دادم ، ولي مردم آن را در دستگاه سلاطين مي جويند.
�� من ثروت را درقناعت قرار دادم ، ولي مردم آن را در كثرت مال طلب مي كنند.
�� من استجابت دعا را درلقمه حلال قرار دادم ، ولي مردم آن را در قيل وقال دنبال مي كنند.
�� من بلند مرتبگي را درتواضع قرار دادم ، ولي مردم آن را درتكبر مي طلبند.
�� من راحتي را در بهشت قرار دادم ، ولي مردم آن را دردنيا طلب مي كنند
 
 
ارسالی از:ابوالفضل
 
عشق‌ يعني‌ خويشتن‌ را نان‌ كني
‌ مهرباني‌ را چنين‌ ارزان‌ كني‌

عشق‌ يعني‌ نان‌ ده‌ و از دين‌ مپرس‌
در مقام‌ بخشش‌ از آئين‌ مپرس‌

هركسي‌ او را خدايش‌ جان‌ دهد
آدمي‌ بايد كه‌ او را نان‌ دهد

در تنور عاشقي‌ سردي‌ مكن‌
در مقام‌ عشق‌ نامردي‌ مكن‌

لاف‌ مردي‌ مي‌زني‌ مردانه‌ باش
در مسير عاشقي‌ فرزانه باش‌

دين‌ نداري‌ مردي‌ آزاده‌ شو
هرچه‌ بالا مي‌روي‌ افتاده‌ شو

در پناه‌ دين‌ دُكان داري مكن
چون‌ به‌ خلوت‌ مي‌روي‌ كاري‌ مكن
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ابوالفضل جان بسیار عالی ممنون بابت ارسال این شعر اما ایکاش شاعر اون رو هم می گفتی
 
 
 ارسالی از:سمیرا بقایی
 ممنون از ایمیل هاتون منم استفاده میکنم اما تا حالا برای شما ایمیل نفرستادم چیزای جالبی داره 8 بهمن تولدمه تبریک یادتون نره
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام سمیرا گرامی تولدتون رو به نوبه ی خودم از طرف کادر مدیریت مارشال مدرن تبریک می گم.
 
 
ارسالی از:ساسان
لذت زندگی
 
دو میمون روی شاخه درختی نشسته بودند و به غروب خورشید نگاه میکردند.
یکی از دیگری پرسید: چرا هنگام غروب رنگ آسمان تغییر میکند؟ میمون دوم گفت: اگر بخواهیم همه چیز را توضیح بدهیم، مجالی برای زندگی نمی ماند. گاهی اوقات باید بدون توضیح از واقعیتی که در اطرافت میبینی، لذت ببری...
میمون اول با ناراحتی گفت: تو فقط به دنبال لذت زندگی هستی و هیچ وقت نمی خواهی واقعیتها را با منطق بیان کنی !!!
در همین حال هزار پایی از کنار آنها میگذشت...
میمون اول با دیدن هزار پا از او پرسید: هزار پا، تو چگونه این همه پا را با هماهنگی حرکت میدهی؟ هزارپا جواب داد: تا به امروز راجع به این موضوع فکر نکرده ام ؟!
میمون دوم گفت: خوب فکر کن چون این میمون راجع به همه چیز توضیح منطقی میخواهد!
هزار پا نگاهی به پاهایش کرد و خواست توضیحی بدهد:
خوب اول این پا را حرکت میدهم، نه، نه. شاید اول این یکی را. باید اول بدنم را بچرخانم ...
هزار پا مدتی سعی کرد تا توضیح مناسبی برای حرکت دادن پاهایش بیان کند ولی هرچه بیشتر سعی میکرد، ناموفقتر بود.
پس با ناامیدی سعی کرد به راه خودش ادامه دهد، ولی متوجه شد که نمیتواند.
با ناراحتی گفت: ببین چه بلایی به سرم آوردی؟! آنقدر سعی کردم چگونگی حرکتم را توضیح دهم که راه رفتن یادم رفت!!!
میمون دوم به اولی گفت: میبینی؟! وقتی سعی میکنی همه چیز را توضیح دهی اینطور میشود...!
پس دوباره به غروب آفتاب خیره شد تا از آن لذت ببرد...
 
پائولو کوئیلیو
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ساسان جان ممنونم بابت ارسال این متن زیبا پائولو کوئیلیو از نویسندگان مورد علاقه من هست و این متن هم زیبا بود مرسی که با ستون مارشالی هستی
 
 
ارسالی از:فیروزه گلشاهی
 
پیری برای جمعی سخن میراند.
لطیفه ای برای حضار تعریف کرد همه دیوانه وار خندیدند.
بعد از لحظه ای او دوباره همان لطیفه را گفت و تعداد کمتری از حضار خندیدند.
او مجدد لطیفه را تکرار کرد تا اینکه دیگر کسی در جمعیت به آن لطیفه نخندید.
او لبخندی زد و گفت:
وقتی که نمیتوانید بارها و بارها به لطیفه ای یکسان بخندید،
پس چرا بارها و بارها به گریه و افسوس خوردن در مورد مسئله ای مشابه ادامه میدهید؟
گذشته را فراموش کنید و به جلو نگاه کنید
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام فیروزه گرامی متن بسیار زیبا و آموزنده ای بود امیدوارم همگی اینطور باشیم
 
 
ارسالی از:رحیم ری شهری

با سلام خدمت دوستان مارشالی ساعت از 5 صبح گذشت و خبری از ایمیلای مارشال نشد اول نگران شدم ولی یادم اومد امروز 5شنبه ست ..یه متنی میخوام بفرستم امیدوارم تکراری نباشه.. راستی من اسمم رحیم هست نه رامین نه پژمان

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام رحیم عزیز بابت اشتباهی که در مورد اسم شما شد عذرخواهی می کنم در مورد مطلبتون هم زیبا بود اما باید به عرض برسونم ما از ارسال فایل به صورت پیوست در ایمیل ها معذور هستیم
 
 
ارسالی از:ناهید حیدری
با سلام و خسته نباشید ... اول از همه تبریک میگم برای جایزه گلدن گلوب که به فیلم جدایی نادر از سیمین تعلق گرفت ... واقعا جای افتخار داره برای تک تک ایرانیهای عزیز و سینما دوستان ... امیدوارم مقدمه ای باشه برای جوایز اسکار ... دوما میخواستم بگم من همیشه دلم می خواست در تور های مارشال شرکت کنم ولی از اونجایی که تنها بودم یه جورایی سختم بود چون احساس می کردم تنها می مونم :&quot;> blushingولی تازه در شرف ازدواجم و نامزد کردم بنابر این بسیار خوشحالم که این دفعه حتما شرکت می کنم و همه دوستای گروه مارشال رو که بخش مهمی از زندگی روزانه من هستند رو از نزدیک میبینم ... یه دنیا آرامش و سلامتی و شادی رو از خداوند براتون خواستارم ... به امید دیدار ... ناهید حیدری از تهران
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام ناهید گرامی ما هم امیدواریم که فیلم جدایی نادر از سیمین جایزه اسکار رو هم کسب کنه و خوشحال می شیم شما و همسر عزیزتون رو در تورهای مارشال ببینیم.
 
 
ارسالی از:محمد رضا
با سلام خدمت آقای امیر حجوانی
دوست عزیز ابتدا از زحمات شما و سایر دوستان در گروه بخاطر ایمیل های مفید و زیبا تشکر می کنم وبعد می خواستم خواهش کنم که از تمام اعضا گروه برای شفای عاجل همه بیماران و درد مندان (سرطانی و غیره ) و بخصوص پسر بچه ای 8 - 9  ساله بنام امیر علی که بر اثرت تشنج در آستانه از دست دادن بینایی خود می باشد ختم صلواتی انجام دهند.
قبلاً از تمام اعضا و شما سپاسگزار می باشم
 
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام دوست عزیز ممنون بابت اطلاع رسانی که انجام دادید امیدوارم بیماری اين عزیز هرچه سریعتر بر طرف بشه و به آغوش خانواده برگردن
 
 
ارسالی از:عاطفه اکبر زاده
با سلام و تشکر فراوان از ابراز همدردی شما
اسم من عاطفه است نه عطیه ، البته به شما حق میدم چون فراموش کردم اسممو بنویسم و شما از روی آی دیم نوشتین که اونم مخفف عاطفه است که نوشتم عاطی .
متشکرم از لطفتون
 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام عاطفه عزیز بابت اشتباهی که در نوشتن اسمتون کردم عذرخواهی می کنم

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : فرهاد جان وقت كردي يه كم اسم اشتباه بنويس‌! لول ... شايد هميشه موقع اديت اين بخش ياد آقاي آنتوآن افتادي و ... اينا !‌ (خودت ميدوني چي ميگم!)

ارسالی از:رهام
 
سلام سبز اندیش
می خوام این متن رو در ستون مارشالی های گل بزارم چی کار کنم
اگر آزادم کنی ، جایی نمی روم ... مانند قناریان فالگیران به اسیریت خو گرفته ام .... ( شکیب )
با این پشتکار .... دم همتون گرم
با تشکر 
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام رهام عزیز ممنون بابت لطفی که به ما داشتید از بابت ارسال مطلبتون هم شما کافیه به همین آدرس ستون ماشرالی های مطلبتون رو ارسال کنید البته سعی کنید با فرمت فارسی برای ما متن خودتون رو ارسال کنید.
 
 
ارسالی از:زهرا بردبار
سلام به همه دوستاي گل مارشاليم
اين روزا زياد حالم خوب نيست ، بهترين دوستم به خاطر يه تصادف رفته تو كما ،حالش زياد خوب نيس ازتون ميخوام واسه روياي گلم دعا كنيد خوب شه،تروخدا دعا كنيد
خيلي زوده رويا،نرو از پيشمون
پاسخ فرهاد رادمنش : سلام زهرا عزیز بابت اتفاقی که برای دوستتون افتاده متاسفم امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خودشون رو بدست بیارن
 
 
ارسالی از:سمین ریاحی
با سلام
داداشتون هنر کرده تو سن 30سالگی داره دکتری می گیره نه که همه 60 سالگی می گیرن خان داداشتون 2تا یکی کرده جهشی زده موشاالله موشاالله چطوری حجوان؟
 
پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به سمين خانم گل ايشون حدودا 2 سال ديگه دكتري خود رو ميگيرن فكر كنم هر چي دكتر شما رو درمان كرده 60 سال به بالا بوده و به ظاهر اصلا دكتر بالاي 30 سال نديدين؟! لول
 
 
ارسالی از:سمیه مجیدی
 

سلام ، خوبید فرهاد جان ؟

یه اتفاقی واسم افتاده ، تعریف میکنم هرکی اطلاعات داره بهم بگه ، مرسی.
از دیشب از خط خودم به خودم اس ام اس میاد، اسممو می دونه ، میدونه شاغلم
هر کاری ام که میکنم میفهمه.
به ایرانسل زنگ زدم ، گفتنن که همچین کاری غیر ممکنه .
لطفا هر کی اطلاعاتی داره بهم بگه .
الان کلی ناراحتم :( sad

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام سمیه گرامی منم اطلاعی ندارم اولین بار همچین چیزی می شنوم دوستانی که اطلاع دارن به ما هم بگن.

پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام سميه اگه گوشيت نوكيا هست اين امكان وجود داره از چند طريق ... به من ايميل بزن تا دقيقش رو بهت بگم

 

 
ارسالی از:جواد سالاری
 
باسلام و احترام، حال و احوال برو بچه های گروه چطور است؟ از مدیر گروه که خیلی کم پیداست چطوره؟ همچنین تبریک برای تولد محمد جون که در کشور استرالیا مشغول به تحصیل است. انشاءالله موفق و موید باشد و بزودی به کشور بازگردد

 پاسخ مديريت گروه - امير حجواني : سلام و درود به آقاي سالاري گل از تبريكتون به برادرم صميمانه ممنونم ... ما كم پيدا نيستيم همين جا زير پاتون رو ببينيد ما رو هم پيدا ميكنيد ... به اميد ديدار
 
با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند
شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید
برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید
منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.
دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند
از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد
 

پيامهاي خود را به آدرس زير ارسال نماييد :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.org/join
________________________________________________________

http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join
http://www.marshalclub.org/join
  http://www.marshalclub.org/join
    http://www.marshalclub.org/join
      http://www.marshalclub.org/join
        http://www.marshalclub.org/join
          http://www.marshalclub.org/join
            http://www.marshalclub.org/join
              http://www.marshalclub.org/join
                http://www.marshalclub.org/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment