Tuesday 26 April 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Some IT News! (29) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین اخبار از گروه مارشال مدرن :         1. انتخاب فرهاد رادمنش بعنوان معاون جدید گروه مارشال مدرن بعنوان جانشین مملی طبا                    2. تور 2 روز و 1 شب شمال و نمک آبرود اقامت در هتل زیبای کوروش در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت 90 : ثبت نام با شمار تماس 09125164478

 
 

 

 

 

 

 

   

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

 

 


 


 



 
كنترل‌كننده‌ي حركتي براي رايانه‌هاي شخصي


 


 
هم‌زمان با افزايش محبوبيت كنترل‌كننده‌هاي حركتي براي بازي‌هاي رايانه‌يي مانند "كينكت" و "وي"، شركت ريزر (Razer) يك كنترل‌كننده‌ي حركتي براي رايانه‌هاي شخصي عرضه كرد.
اين كنترل‌كننده‌ي حركتي كه هيدرا نام دارد، مشخصا براي انجام بازي‌هاي رايانه‌يي در رايانه‌هاي شخصي ساخته شده است.
برخلاف ساير سيستم‌هاي حركتي، هيدرا از فن‌آوري رهگيري مغناطيسي استفاده مي‌كند. با استفاده از اين فن‌آوري يك ميدان مغناطيسي در مقابل صفحه نمايش رايانه ايجاد مي‌شود و حركات كاربر كه دو كنترل‌كننده‌ي در دستان خود دارد، با دقت ميلي‌متر و درجه شناسايي مي‌شود.
هيدرا داراي يك مركز ايجاد ميدان مغناطيسي و دو كنترل‌كننده‌ي دستي است. اين دو كنترل‌كننده با سيم به مركز ايجاد ميدان مغناطيسي وصل شده‌اند بنابراين ديگر نيازي به استفاده از باطري براي اين كنترل‌كننده‌ها نيست.
ريزر اعلام كرد: ميدان مغناطيسي كه توسط هيدرا ايجاد مي‌شود، 20 برابر ضعيف‌تر از ميدان مغناطيسي زمين است و اين ميدان تاثيري برروي كارت‌هاي اعتباري، اسپيكرها و HDD‌ها در محيط اطراف رايانه ندارد.


 
پردازنده موبایلی اینتل نیمه دوم 2011 عرضه می‌شود


 


 
انعقاد قرارداد نوکیا و مایکروسافت برای استفاده از سیستم‌عامل ویندوز فون در نسل جدید گوشی‌های هوشمند نوکیا موجب شد برنامه‌ریزی‌های اینتل اندکی بهم بریزد. اما "پائول اوتلینی"(Paul Otellini) مدیرعامل اینتل اعلام کرد که از هم‌اکنون در حال ترغیب تولیدکنندگان بزرگ تلفن‌همراه است تا نسل جدید تراشه‌های موبایلی خود را در اختیار آن‌ها بگذارد.
شرکت اینتل هم‌اکنون در حال انجام مذاکرات با شرکت‌های مخابراتی و تولیدکنندگان تلفن‌همراه است تا از این طریق بتواند مدل جدید تراشه کم‌مصرف Atom برای گوشی‌های هوشمند را که با نام Medfield شناخته می‌شود، در اختیار آن‌ها بگذارد.
اینتل اعلام کرده است که عرضه تراشه‌ خود به بازار جهانی را از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز می‌کند. اوتلینی نیز در این خصوص توضیح داد که نخستین گوشی‌های هوشمند مجهز به پردازنده اینتل ظرف 12 ماه آتی به دست کاربران می‌رسند. او از شرکت‌های بزرگی که قصد استفاده از پردازنده اینتل در نسل جدید محصولات خود را دارند سخنی به میان نیاورد، اما تحلیلگران بر این باورند که اینتل علاوه بر شرکت‌های بزرگ مانند LG، قصد همکاری با شرکت‌های کوچکتر تولیدکننده تلفن‌همراه را نیز دارد.
شرکت اینتل تاکنون هیچ موفقیتی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند نداشته است و با اقدام جدید خود سعی می‌کند رقابت تنگاتنگی را با شرکت تولیدکننده پردازنده‌های موبایلی ARM آغاز کند.



 
آي‌فون 5 ماه سپتامبر به بازار وارد مي‌شود


 


 
به گفته مقامات اپل، ساخت نسل جديد تلفن هوشمند آي‌فون از ماه ژوييه آغاز مي‌شود و به احتمال زياد در ماه سپتامبر به بازار وارد خواهد شد.
آي‌فون 5 كه نسل جديد تلفن‌هاي هوشمند اپل محسوب مي‌شود، داراي يك پردازنده‌ي سريع‌تر نسبت به آي‌فون 4 است و از جهات بسياري داراي امكانات شبيه اين تلفن است.
آي‌فون يكي از موفق‌ترين محصولات اپل محسوب مي‌شود و تنها در سه‌ ماهه‌ي چهارم سال 2010، 16 ميليون دستگاه از اين محصول به فروش رسيد.
آي‌فون 4 كه هم‌اكنون در بازار موجود است، در ماه ژوئن سال 2010 از سوي استيو جابز، مدير اجرايي اپل، رونمايي و در همين ماه نيز روانه‌ي بازار شد.


 
تبلت RIM هم به بازار آمد


 
تبلت PlayBook كه توسط شركت RIM سازنده گوشي هاي بلك بري طراحي شده ، سرانجام براي فروش عرضه شد.
اولين نمونه هاي PlayBook در ماه سپتامبر سال گذشته عرضه شد. خريد اين محصول فعلاً تنها در كانادا و آمريكا ممكن بوده و قرار است از چند ماه ديگر در نقاط جهان عرضه شود. Xoom موتورولا، تبلت در آستانه عرضه EeePad Transformer شركت ايسر، Galaxy Tab 10 سامسونگ و Optimus Pad شركت ال جي و چند محصول ديگر از جمله رقباي پلي بوك هستند.
با آنكه هنوز براي گمانه زني در مورد ميزان فروش پلي بوك بسيار زود است ، اما فعالان بازار استقبال از اين تبلت را مناسب مي دانند، هر چند شور و هيجاني كه بعد از عرضه آي پد شكل گرفت در مورد پلي بوك تكرار نشد.
همچنين بايد توجه داشت كه شركت RIM در زمينه عرضه پلي بوك تا حدي تاخير داشته است.
در عين حال بايد توجه داشت پلي بوك مزيت چشمگيري بر آي پد ندارد و به خصوص اپل توانسته با عرضه آي پد 2 بسياري از مشكلات و ضعف هاي آي پد را برطرف كند و كماكان سهم اصلي بازار را براي خود حفظ كند.


 
كوچك‌ترين حافظه فلش دنيا ساخته شد


 
شركت SanDisk با همكاري شركت ژاپني توشيبا موفق به توليد مدل جديد حافظه‌هاي فلش 64 گيگابيتي NAND مبتني بر فناوري 19 نانومتري شده‌اند كه از حافظه فلش ساخته شده توسط شركت‌هاي اينتل و Micron كه هفته گذشته معرفي شد، كوچك‌تر است.
SanDisk اعلام كرد كه اين محصول مبتني بر فناوري 19 نانومتري ساخته شده و اين در حالي است كه اينتل و Micron آخرين مدل از حافظه فلش خود را مبتني بر فناوري 20 نانومتري توليد كرده بودند.
شركت SanDisk در ادامه توضيح داد كه محصول آن به عنوان كوچكترين و سريع‌ترين حافظه فلش در دنيا محسوب مي‌شود و هنوز هيچ رقيبي براي آن موجود نيست.
"يورام كدار " مدير فناوري مركز SanDisk طي بيانيه‌اي گفت: �از اينكه كوچك‌ترين و سريع‌ترين حافظه فلش NAND دنيا را معرفي مي‌كنيم بسيار خوشحاليم. اين محصول كه مبتني بر فناوري 19 نانومتري ساخته شده، با همكاري شركت توشيبا به توليد رسيده است�.
اين حافظه فلش جديد مي‌تواند در انواع دستگاه‌هاي الكترونيكي از جمله تلفن‌هاي همراه، رايانه هاي لوحي و ديگر دستگاه‌هاي الكترونيكي قابل حمل مورد استفاده قرار گيرد.


 
فايرفاكس 4 بيش از صد ميليون بار دانلود شد


 


 
موزيلا اعلام كرد كه مرورگر اينترنتي فايرفاكس 4 كه جديدترين نسخه از مرورگرهاي اينترنتي ساخت اين شركت است تا به حال بيش از صد ميليون بار مورد دانلود قرار گرفته است.
موزيلا اعلام كرد كه بيشترين دانلود فايرفاكس 4 در اروپا انجام شده و 38.6 ميليون كاربر اين مرورگر اينترنتي را دانلود كرده‌اند.
در آمريكاي شمالي نيز تا به حال 30 ميليون دانلود صورت گرفته و در آسيا نيز 20 ميليون كاربر جديدترين مرورگر اينترنتي موزيلا را دانلود كرده‌اند.
فايرفاكس 4 در تاريخ 22 ماه مارس سال جاري ميلادي از سوي موزيلا عرضه شد؛ اين مرورگر امكانات بيش‌تري از جمله امنيت بالاتر، سرعت بيش‌تر و مصرف كمتر انرژي نسبت به نسخه قبلي دارد.


 
تبلت بلک بري پر فروش تر از آي پد


 


 
اولين روز فروش پلي بوک بسيار بهتر از ساير تبلت هايي نظير تبلت Galaxy Tabe سامسونگ و Xoom موتورولا بود.
پلي بوک بلک بري بيش از آنچه که انتظار مي رفت به فروش رفت.
بر طبق تحليل ارقام فروش شرکت RIM از اولين لحظه عرضه اين تبلت تا کنون موفق به فروش بيش از 50000 تبلت شده است.
اگر چه اين رقم تنها به اندازه يک ششم 300000 آي پد فروخته شده اپل در ماه آوريل سال گذشته ميلادي است اما اولين فرآيند فروش پلي بوک بسيار بهتر از فروش آي پد و تبلت Galaxy Tab سامسونگ است.
شرکت هاي فروش Future Shop ،Best Buy ،Sears فروشگاه هاي زنجيره اي عمده اي هستند که تبلت PlayBook را در سرتاسر آمريکاي شمالي به فروش مي رسانند.


 
عرضه حافظه‌هاي فلش جديد با استفاده از فناوري 19 نانومتري


 
دو شرکت توليدکننده سخت افزارهاي رايانه اي با همکاري هم درتلاشند تا با استفاده از فناوري 19 نانومتري، حافظه هاي فلش جديدي را تا سه ماهه دوم سال 2011 عرضه کنند.
شرکت اينتل در روزهاي گذشته حافظه هاي فلش "ناند" جديدي را برپايه فناوري 20 نانومتري معرفي کرد.
اکنون شرکت ژاپني توشيبا با هدف حفظ بازار رقابت با اينتل در همکاري با شرکت "سن ديسک" قصد دارد حافظه هاي فلش ناند 19 نانومتري را ارائه کند.
اين حافظه هاي فلش ناند که تا پايان سه ماهه دوم 2011 وارد بازار مي شوند مي توانند ابزاري ايده آل براي ساخت حافظه هاي داخلي دستگاههاي قابل حملي چون تلفنهاي همراه هوشمند و تبلتها باشند.
در مرحله اول عرضه اين حافظه هاي جديد 19 نانومتري، تنها حافظه هاي فلش ناند 2 بيتي براي هر پيل ارائه مي شود و از نيمه دوم سال جاري نسخه هاي 3 بيتي براي هر پيل نيز توليد خواهد شد.
براساس گزارش وب نيوز، هر ماژول اين حافظه ها 64 گيگابايت را عرضه مي کنند و با ترکيب حافظه هاي بيشتر مي توان ظرفيت ذخيره سازي را افزايش داد.
به طوريکه با ترکيب 16 واحد مي توان يک ماژول با حجم 128 گيگابايت را به دست آورد. درحال حاضر حافظه هاي فلش تبلتها و تلنفهاي همراه هوشمند حداکثر 32 گيگابايت گنجايش دارند.


 
ويندوز8 با قابليت تشخيص چهره كاربر


 


 
مايكروسافت با هدف افزايش امنيت ويندوز8 كاري خواهد كرد كه ورود به اين سيستم عامل به جاي كلمات عبور با استفاده از قابليت شناسايي چهره صورت گيرد.
ديگر ترديدي باقي نمانده كه ويندوز 8 با برخي تغييرات ساختاري همراه خواهدبود و قابليت هايي در آن گنجانده خواهد شد كه تاكنون توسط مايكروسافت مورد توجه قرار نگرفته بود.
به همين منظور قرار است رابط كاربري ويندوز 8 به طور مبنايي دچار تغيير شود، امري كه در اسناد منتشر شده در مورد نحوه طراحي ويندوز 8 به طور بنيادين مورد توجه قرار گرفته است.
در بخشي از اين اسناد آمده است: تا سال 2012 حسگرهايي مانند انواع ميكروفون، دوربين، جي پي اس، تسريع گرها و حسگرهاي حرارتي و مغناطيسي به اكثر رايانه هاي شخصي اضافه خواهند شد و به ويندوز 8 امكان مي دهند تا امكانات جديدي به كاربرانش ارائه دهد. در اين ميان حسگرهايي كه چهره كاربران را شناسايي مي كنند مي توانند امنيت افراد را در محيط كار و منزل به خوبي تامين كنند.
پيش از اين مايكروسافت قابليت تشخيص چهره كاربران را به برخي سرويس هاي ديگر خود مانند Kinect و Xbox Live اضافه كرده بود. البته برخي شركت هاي سازنده لپ تاپ از سال 2007 دوربين هايي را به همين منظور به لپ تاپ هاي مختلف اضافه كرده بودند.



 
امکان استفاده از کليد يو. اس. بي اينترنت با سرعت 42.2 مگابيت بر ثانيه


 
يک شرکت اپراتور موبايل براي اولين بار کليد "يو. اس. بي" اينترنت جديدي را به کاربران ايتاليايي عرضه کرده است که دسترسي به شبکه از طريق سيمکارت را با سرعت 42.2 مگابيت برثانيه امکانپذير مي کند.
کليد اينترنت ابزاري مناسب براي دسترسي به شبکه در حال سفر و يا در محيطهاي دور از شبکه هاي کابلي است. اپراتورهاي موبايل اين کليدهاي اينترنت را عرضه مي کنند و کاربران مي توانند از طريق سيمکارتهاي نسل سوم به اينترنت پر سرعت (بالاي 3.2 مگابيت برثانيه) دسترسي پيدا کنند.
اکنون شرکت چند مليتي "وودافن" براي اولين بار به کاربران ايتاليايي کليد جديدي را عرضه کرده است که امکان اتصال به شبکه با سرعت بسيار بالاي 42.2 مگابيت برثانيه را فراهم مي کند.
اين کليد اينترنت که از فناوري Hspa+ استفاده مي کند درحال حاضر در 16 شهر اين کشور عرضه مي شود. کاربران اين مناطق تحت پوشش مي توانند از حداکثر سرعت 42.2 مگابيت برثانيه استفاده کنند، اما در صورت سفر به نقاط ديگر از اين سرعت کم مي شود.
اپراتورهاي ديگر موبايل نيز با هدف حفظ بازار رقابت با وودافن به عرضه اينترنت پر سرعت از طريق "کليد يو. اس. بي" مي پردازند. به طوريکه اپراتور 3 کليدهاي با سرعت حداکثر 21 مگابيت برثانيه، اپراتور "تيم" کليدهاي با سرعت حداقل 10.2 مگابيت برثانيه و حداکثر 14.4 مگابيت برثانيه و اپراتور "ويند" کليدهاي با سرعت 14.4 مگابيت برثانيه را ارائه مي کنند.
براساس گزارش لاستمپا، کليد 42.2 مگابيت بر ثانيه شرکت "وودافن" امکان استفاده 7 گيگابايت در ماه را فراهم مي کند. هزينه شارژ ماهانه اين محصول 45 يورو است.



 
M.persian19@yahoo.com

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

   
 

 

 
 

 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.com/join
________________________________________________________

For More Information About Us:
www.marshalclub.com
________________________________________________________

http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment