سلام دوستان گل مارشالي
سلام بر استقلاليهاي آبي !!؟
و سلام بر پرسپوليسيهاي جيگر!!!!!!!!!!! لول
اميرجان دادش گلم من هميشه و حداقل هفته اي يكبار
براي عرض ادب و ارادت هم كه شده تو بهترين ستون عالم ، يعني
ستون مارشال
پيام فرستادم ، گذشته ازباخت آبي يا قرمزته ، اينا همش براي خنده است
اصل رفاقت و دوستي و همدلي است كه من فكر ميكنم بين بر و بچه هاي
گروه وخانواده بزرگ مارشالمون هست ، و من اين لحظات با شما بودن رو با
هيچ پولي نميتونستم بدست بيارم و اين براي من ارزشمنده ، باز اومدم كه بگم
دوستتون دارم داداشاي گل و خانمهاي مارشالي عزيز ، با هم باشيم و با هم بخنديم
باور كنيد كه براي من : بي تو(مارشال)هرگز ، با تو (تورهاي مارشال) هم
همسرم نميذاره !!!!!!!!!!!!!!لول
منتظرم تا بعد از اتمام كلاسها و مجامع ساليانه شركتهامون توي يه تور
توپ توپ توپ مارشال همراه باشم با شما و اميرجان وحامد و مهرداد ورضا و مملي و
ماهرخ و... ديگر بر و بچ مارشال
قربون همتون
بهترينها تقديم شما بهترينها
احمد
قرمزته