Saturday 23 April 2011

|| Persian Fun || - Download Film TOP Gear + Counter Game 2011 + 186 Episode Photoshop Learn >> Enjoy <<



 
 
 

 

 

 
 


دانلود برترین های هفته - رایگان


دانلود فيلم  Top Gear - مستند دیدنی تخت گاز - 7 فصل کامل

 

http://up.vatandownload.com/images/y7tpqfq6q9m3u6n84c0.jpg
 

  مجموعه مستند اتومبیلرانی تخت گاز - Top Gear
7 فصل کامل - دانلود با لینک مستقیم - 23 گیگابایت
(بخش ویژه وطن دانلود )
- به همراه لینک خرید پستی

این مجموعه که از پخش اولین قسمت آن حداقل ۸ سال می گذرد شامل نمایش بهترین و زیبا ترین صحنه های اتومبیل رانی دنیا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ می باشد. در این مجموعه سعی شده تا انواع تست ها و مقایسات بین جدیدترین، پرقدرت ترین، گرانترین و ...اتومبیل های دنیا انجام گیرد. در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. مقایسه اتومبیل هایی از معروفترین شرکت های سازنده خودرو نظیر Porsche, Lamborghini, Ferrari, Bugatti, Toyota, Mitsubishi, Hammer,و هر اتومبیلی که فکرش را بکنید در مسیرهایی از اتوبان های بدون محدودیت سرعت آلمان تا مسیر های کوهستانی نروژ، از قدیمی ترین شهر های کشورفرانسه تا سفر به قطب شمال و ...

این برنامه تلوزیونی جذاب کارهای زیادی توش انجام میشه، اتوموبیل ها رو در شرایط سخت آزمایش می کنند. مثلا مسابقه بین اتومبیل و هواپیما و چیزهای خیلی عجیب دیگه که باید ببینید حتما. این برنامه بهترین ماشین ها رو از دیدگاه خودش معرفی می کنه، بهترین موسیقی ماشین. حتی بدترین ماشین ها رو هم معرفی می کنه. مسابقات متعددی رو بین ماشین ها انجام می ده و در کل برنامه ای منحصر به فرد چه برای ماشین دوستان چه برای افراد عادی است.

افتخارات مجموعه مستند تخت گاز ( Top Gear ) :

Top Gear با کسب امتیاز ۹٫۶ از ۱۰ در رده بندی IMDB ، کسب بیش از ۱۰ جایزه معتبر بین المللی شامل جوایز BAFTA TV Award ، جایزه Emmy ، National Television Award به عنوان محبوبترین برنامه تلویزیونی واقعی در سه سال متوالی، RTS Television Award برای عنوان بهترین ارائه دهنده برای "جرمی کلارکسون"، TV Quick Award برای بهترین نمایش Lifestyle، TRIC Award برای بهترین برنامه سرگرمی تلویزیونی در دوسال پی در پی و نامزدی برای ۱۰ ها جایزه معتبر دیگر ، قرار گرفتن در صدر پر فروش ترین های شبکه بی بی سی، بعنوان برترین مستند اتومبیلرانی که تاکنون ساخته شده است ، تصویری شگفت انگیز از مقایسه اتومبیلهای معروف و مختلف جهان ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند . ضمنا این مجموعه در سال ۲۰۰۶ نامزد دریافت جایزه BAFTA TV برای بهترین تیم تهیه‌کنندگی و بهترین اجرای سرگرم کننده برای جرمی کلارکسون، مجری این برنامه شد.

کار جالب دیگه ای که این برنامه از شروع خودش انجام داده یک مسابقه بین افراد مشهور و سرشناس هستش. که این افراد میان تو برنامه و همگی با یک ماشین که اولش یک سوزوکی لیانا (suzuki liana) هستش مسابقه می دن و رکورد می زنن و از فصل ۸ ماشین عوض می شه و یک شولت لیستی (Chevrolet Lacetti) میارن و بعد از مسابقه دادن با این ماشین ها اونا رو توی جدول رکوردها قرار می گیرن.

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود بازی Counter - Strike v.Xtreme

 

http://up.vatandownload.com/images/do2oe6rpg313wk8ok9bx.jpg

Counter - Strike Xtreme v5 ENG (2011) - | 818 MB
Genre: FPS, Action | Developer: Sierra | Platform: PC | Lang: English

 

کمتر کسی پیدا میشود که نام بازی Counter Strike  به گوشش نخورده باشد . این بازی یکی از محبوب ترین بازی های شرکت  Sierra  است که بر پایه موتور گرافیکی به نام Valve است . در این بازی بازیکنان به دو تیم تروریست و تیم امنیت ملی تقسیم میشوند . تروریست ها ماموریت دارند که در محل های تعیین شده بمب گذاری کنند و تیم پلیس یا امنیت ملی هم وظیفه از بین بردن تروریست ها و خنثی کردن بمب را دارد . این بازی FPS به معنی اول شخص است .
این نسخه
,  نسخه Xtreme
 محسوب میشود و چندین امکانات به ان اضافه شده است.
 


 

امکانات اضافه شده در این بازی :

اضافه شدن بیش از 20 نوع از اسلحه ها  و شکل بازیکنان  
افکت های کشته شدن بازیکنان
بهتر شدن صدای اسلحه ها
اضافه شدن چندین
Mode به بازی
اصلاح شدن مشکل اتصال به سرور

و ...

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آرشیو 186 قسمت برنامه تلویزیونی آموزش فتوشاپ- Photoshop User TV

 

http://img.vatandownload.com/img/90/photouser.jpg

برای اولین بار ایران به صورت رایگان ...
186 قسمت برنامه تلویزیونی آموزشی برای نرم افزار فتوشاپ !
توسط اساتید مطرح فتوشاپ گروه Kelby
(بخش ویژه وطن دانلود ) 
Photoshop User TV  -  با حجم 18 گیگابایت !

آرشیو کامل تمامی قسمت های برنامه مطرح تلویزیونی Photoshop User TV شامل ۱۸۶ قسمت این مجموعه از پاییز ۲۰۰۵ تا ماه می ۲۰۰۹ ! بیش از ۷۰ ساعت برنامه آموزشی تلویزیونی توسط اساتید مطرح فتوشاپ گروه Kelby در ۷ دی وی دی !

پستی که امروز برای شما دوستان آماده کرده ایم یکی از بیشترین درخواست ها را در هفته ی گذشته داشته است . این مجموعه توسط چند سایت دیگر که در زمینه ی دانلود فعالیت میکنند معرفی شده بود ولی به دلیل کپی کردن متن ها از سایر سایت ها و بی سوادی در ترجمه ی عناوین آن از سایت اصلی , فقط 1 Vol از کل قسمت ها برای دانلود قرار داده بودند.  همین موضوع باعث شده بود کاربران حرفه ای دچار مشکل شده و درخواست این مجموعه رابه صورت کامل از وطن دانلود داشته باشند .
امیدواریم وب سایت هایی که علاقه دارند در جمع وب سایت های دانلود نرم افزار مطرح شوند به جای کپی برداری از وطن دانلود و وب سایت های بزرگ به فکر تیم ترجمه برای ارسال های خود باشند تا با نوشن عنوان های دروغی و پست های بی محتوا دچار گمراهی کاربران عزیز نشوند .

این ارسال شامل سری آموزش های گروه حرفه ای آموزشی Kelby training را که آرشیو کامل تمامی قسمتهای برنامه مطرح و پرطرفدار تلویزیونی Photoshop User TV که 186 قسمت است را در قالب "پکیج آموزشی حرفه ای فتوشاپ از متخصصین سرشناس گروه Kelby" آماده عرضه برای تمامی علاقمندان به فتوشاپ کرده است !

گروه Kelby Training از سرشناس ترین مدرسان حرفه ای فتوشاپ می باشند که نام و شهرت جهانی در این زمینه دارند.
امیدواریم این مجموعه ی بی نظیر مورد پسند شما دوستان عزیز واقع شود .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 



زبان انگلیسی را ; با طنز بیاموزید !!!

با سریال آموزش زبان  Extra

تنها با مشاهده یک فیلم داستانی به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید!!!!

فیلم Extr@ یک فیلم آموزشی برای یادگیری بهتر زبان

با کمک طنز و خنده زبان انگلیسی را بیاموزید!!!

فروش سریال Extra  در قالب 2 DVD
قابل پخش در کامپبوتر و دستگاه های DVDPlayer  جدید ( Divx player )

قیمت با تخفیف ویژه  : 7500 تومان

EXTR@- English مجموعه ای است ویدئوی که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهد. 
این مجموعه آموزش زبان ۳۰ قسمتی EXTR@-TV توانسته با مهارت ویژه  افراد در تلفظ صحیح و شمرده لغات و دیالوگ ها، شرایط بسیار خوبی جهت یادگیری صحیح زبان انگلیسی برای کلیه بینندگانش در سنین مختلف و در زمینه های Reading و lessening همچنین Gerammar فراهم آورد و بیننده با دنبال کردن قسمت های مختلف آن  روز به روز به زبان انگلیسی مسلط می شود، تا جای که قادر خواهد بود به راحتی صحبت کند و مطالب را درک کند و حتی بتواند بخواند و بنویسد.

 

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه پرشن فان هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه پرشین فان، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 
   


 

__._,_.___



__._,_.___


Persian fun Group !



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment