Tuesday 5 April 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Sot0one Marshali (67) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین اخبار از گروه مارشال مدرن :    1. آغاز رسمی گروه مارشال مدرن از 15 فروردین 1390 با قالبی زیبا و منحصر بفرد و متفاوت           2. انتخاب معاونت جدید گروه مارشال مدرن در انتهای ماه فروردین1390           3.آغاز تورهای یک روزه و مسافرتی گروه مارشال مدرن از 2 اردیبهشت 1390

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 

 

     
   

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

 

 

 

First Name

:

Farhad

 

Last Name

:

Rad Manesh

 

Position

:

Email Sender

 

Email Address

:

Farhad.modern@yahoo.com

 

Yahoo ID

:

Farhad.modern

 

Facebook Link

:

 FaceBook.Com/Farhad.Modern

 

Marshal Club ID

:

Farhad

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام مارشالی های گل

بر خلاف میل باطنی خودم بازم ارسال ستون مارشالی در غیاب دوست عزیزم محمد طباطبایی به عهده من گذاشته شد

خب در اینکه من هیچوقت به خوبی محمد جان نمی تونم این مجموعه رو اداره کنم هیچ شکی نیست اما امیدوارم حداقل بتونم مجموعه ای درخور نام مارشال مدرن و کاربران اون رو براتون ارسال کنم

اما یک نکته رو به همه ی دوستان تذکر بدم شاید خودتونم متوجه شده باشید سال گذشته هم چند بار مدیریت گروه این مورد رو تذکر دادن که ستون مارشالی داره از اون هدفی که در ابتدا داشتیم دور می شه خب من این افتخار رو داشتم که شماره های اول ستون رو ارشال کردم و با تعدادی از همکاران هم صحبت داشتم با من هم عقیده بودن که برگردیم به شماره های ابتدایی یعنی اینکه ما در ستون پیام های شما عزیزان رو ارسال کنیم با تمامی احترامی که برای تک تک شما عزیزان دارم دیگه پیام های کپی شده سایر گروه ها و پیام هایی که به اصطلاح سند آل و یا فورواردی باشه در ستون تحت مدیریت من هیچ جایی نداره حتی اگه در هر ایمیل فقط 5 یا 6 پیام ارسال کنم امیدوارم دوستان دلخوری از من نداشته باشن اما ارسال مثلاً یک شعر از سهراب سپهری و ... هیچ ارتباطی با ستون مارشالی نداره مگه اینکه دوستان بخوان اون رو به کسی تقدیم کنن و امثالهم شما در ستون مارشالی پیام های خودتون رو ارسال می کنید نمونه یک پیام مناسب رو در اولین پیام ستون می تونید ببینید

نکته بعدی هم که من در ستون اضافه کردم بحث صندلی داغ هست قبلاً زمانی که گروه حدود 100000 نفر عضو داشت همکار عزیزم مهدی رضایی این بخش رو در گروه به عهده داشتن اما از اون به بعد با توجه به افزایش تعدا اعضاء من احساس کردم که این بحث هم مججد به صورت محدود در ستون برگزار بشه به این شکل که شما از ایمیل سندر های مورد نظرتون سوالی می پرسید و به آدرس ایمیل ستون ارسال می کنید و حتماً در عنوان ایمیل می نویسید مربوط به صندلی داغ من اون سوال رو در ستون بعدی از ایمیل سندر مربوطه می پرسم و جواب رو ارسال می کنم لازم به ذکر نوع سوالات شما و اینکه امکان درجش در ستون باشه هم با نظر مستقیم سوال شونده و من امکان پذیر هست

تغییرات دیگه ای هم در ستون در نظر دارم که به زودی همه رو اعمال می کنم

نکته دیگه اینه که تعدادی از پیام ها مربوط به قبل از عید هست و پیام تبریک به صورت پیشاپیش هست که من به احترام اعضایی که پیام رو ارسال کرده بودن پیام ها رو در ستون این شماره قرار دادم

دوستون دارم

فرهاد رادمنش

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:احمد میرایی

 

سلام خانواده گل و عزيز و دوست داشتني مارشال
سال نوتون مبارك
صد سال به از اين سالها
****
سلام و صد سلام به همه دوستان
خيلي دلم گرفته آخه ميدونيد ، هيچكي منو دوست نداره!!!!!!!!لول
تولد من 12 فروردين بود و تنها سه نفر از اين خانواده بزرگم ، مارشال
بهم تبريك گفتم !!!!!لول البته من به اين قضيه عادت كردم ديگه ، چون هميشه
تولد من تحت الشعاع ايام مبارك و خوش يمن تعطيلات نوروز و سال جديد
قرار ميگيره و بعدش هم كه همه آماده ميشن براي سيزده بدر ، براي همين
هيچكي منو دوستم نداره !!!!!!!!! لول
نه همه اينا شوخي بود دوستان گلم ، سيما جان ، الهه جان و شقايق جان ممنون از شما دوستان
بسيار بسيار مهربون و گلم كه با محبتتون منو شرمنده كرده و هميشه از لطف خودتون منو بهره مند ميكنيد
شمائي كه هر وقت باهاتون هم صحبت شدم ، خيلي چيزها ياد گرفتم و بر خودم لازم دونستم از اين تريبون
ازتون تشكر و سپاسگزاري كنم ، باز ميگم ممنونم از شما ، ممنونم از همه مارشاليها كه خيلي خوب و با
محبت و صميمي در كنار هم هستيم ، ممنونم
****
امير جان يه سلام ويژه و عرض تبريك سال نو هم خدمت تو و همه معاونين و دوستان گل و زحمت
كش مارشال ، امسال عزمم رو جزم كردم كه حتما توي تورهاي مارشال شركت كنم حتي اگه همسرم
هم نياد !!!!!!!!! لول كه البته با تعريفهائي كه من كردم اونهم مطمئنا" مياد ، ولي يه مشكلي هست آخه
يه كنكوري داريم و شايد فعلا" تا بعد كنكور مجبور بشم مجردي خدمت برسم با اجازه شما البته
بهر حال سرتون رو درد نيارم ، دعا ميكنم كه امسال همانطور كه قرار گذاشته بوديم و لحظه تحويل
سال نو ياد همه مارشالي ها بودم ، براتون سالي پر از خير و بركت و شادي و سلامتي باشه عزيزان
و هر چي كه دوست داريد و صلاحه براتون رقم بخوره ، البته سعي كنيد شاد باشيد و با ورزش سلامت
دوستتون دارم همگي رو
قربون همه مارشالي ها از شمال تا جنوب
از شرق تا غرب
از آمريكا تا آسيا
از قطب شمال تا قطب جنوب
هر جائيكه با گروه مارشال همراه هستيد
خدا پشت و پناهتون
مشتاق ديدارتون هستم
راستي جاي مملي جان كه ميره سربازي هميشه سبزه سبز سبز
يا حق
 
 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود به احمد خان میرایی ... اولاً به شما تبریک می گم تولدتون رو البته با تاخیر مطمئنم دوستانی که این ایمیل رو باز کردن یک ایمیل برای شما ارسال خواهند کرد مخصوصا اهالی ستون مارشالی ، امیدوارم سعادتی نصیب من بشه که در تور ها شما رو ببینم ... در مورد دربی هم فکر کنم حرف نزنم بهتر باشه : دی

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:محسن بهنام

با سلام به تمام دوستانی عزیزی که این مطلب را می‌خوانند و برای این کار خیر وقت صرف می‌کنند.

خیلی از کودکان وقتی که به دنیا میان حتی طعم یه لحظه سالم بودن رو نمی‌کشن و لحظه‌ای آرامش در کنار خانواده رو ندارن چقدر درد آور فرزند، خواهر، برادر یا نوه خانواده‌ای به بیماری مبتلا شوند که آرامش و حس خوشحالی رو از آن خانواده بگیرد و آن خانواده از پس هزینه‌های درمان این بیماری بر نیایند. همیشه برای انجام کار خیر احتیاج نیست ما از نظر مالی به این جور کودکان کمک کنیم و خیلی راه‌های دیگری وجود دارد که از نظر مالی خیلی مهم‌تر هستند و اون حمایت منو شما و همه افرادی هستند که از بیماری این جور کودکان خبر داریم.

حال شما را با موسسه خیریه‌ای آشنا می‌کنیم که بهترین مکان را برای کودکان سرطانی را به وجود آورده است:

موسسه خيريه حمايت از کودکان مبتلا به سرطان "محک" به عنوان يک سازمان غيردولتي، غيرانتفاعي و غيرسياسي در سال 1370 با شماره 6567 به ثبت رسيد و از همان زمان فعاليت رسمي خود را جهت تسکين آلام کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هاي آنان آغاز نمود.

از همان ابتداي تاسيس، به پشتوانه حضور خالصانه موسسين متخصص و پاک نيت، موسسه "محک" توانست ظرف کمتر از يک دهه با بهره گيري از اعتماد و حمايت‌هاي آحاد مردم و سخت کوشي اعضاء داوطلب و اعمال روش‌هاي علمي و تخصصي در مراقبت‌هاي ويژه از بيماران و خانواده‌هاي آنان در کنار پيشرفت‌هاي علم پزشکي آمار مرگ و مير را از 75 درصد در دهه 60، به 25درصد در دهه80 برساند.

موضوع فعاليت مؤسسه محک، انجام امور خيريه در زمينه‌هاي پزشکي، پژوهشي، پيشگيري، درماني، خدماتي، بهداشتي، بيمارستاني، رفاهي و صرفا در جهت حمايت از کودکان مبتلا به سرطان مي‌باشد.

محک تبلوري از ايفاي نقش مشارکت مردمي در جامعه است که در بخش اول اساسي‌ترين شعار محک يعني ���ما را ياري دهيد و از ما ياري بخواهيد��� بر آن تصريح شده است.

موسسه خيريه حمايت از کودکان مبتلا به سرطان "محک" توانسته است در طول 16 سال فعاليت خود بالغ بر 11000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمايت قرار داده و امکان ساخت بيمارستان فوق تخصصي سرطان کودکان "محک" را فراهم آورد.

خوب کسانی که از نظر مالی می‌توانند به این کودکان کمک کنند از لینک زیر وارد سایت بشن:

www.mahak-charity.Org

و حالا کسانی که نمی‌توانند از نظر مالی کمک کنند چه کاری می‌توانند انجام بدهند:

همون طور که می‌دانید ممکنه خیلی از افراد این صفحه را بخوانند و به کمک این موسسه بشتابند پس ما باید کاری کنیم که این صفحه را خیلی از افراد ببینند.

اولین راه این است که این صفحه را به دوستان خود میل کنید. ممکنه شما با چند نفر فقط ارتباط دارید. ممکنه حتی شما ایمیل یکی از دوستانتان را دارید به آن دوست خود فقط  بتوانید میل بزنید بعضی‌ها هم ممکن است صدها ایمیل از دوستان خود داشته باشن به آنها میل بزنند. مهم فرستادن میل به دیگران است و تعداد آن مهم نیست. اگر همین کار ادامه پیدا کند زنجیره‌ای از ایمیل‌ها به وجود می‌آید که باعث می‌شود تمام ایرانیانی که در اینترنت هستند این صفحه رو بیینند.

راه دوم این است که این صفحه را در سایت یا وبلاگ خود قرار بدید تا افراد بیشتری این صفحه رو ببینند.

در آخر این صفحه نمایشگری از بازدید این صفحه گذاشته شده است که به شما می‌تواند کمک کند که چقدر این صفحه دیده شده است همه ما امیدوار هستیم بازدید عدد این نمایشگر از میلیون‌ها رد کند تا همه بدانند ایرانیان در کمک کردن به هموطنان خود حرف اول را می‌زنند.

از شما ممنون هستیم که با نیت فقط خالصانه این کار را انجام می‌دهید آرزوی سلامتی برای تمام ایرانیان عزیز

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود به محسن عزیز .... ممنون از ایمیلی که ارسال کردید گروه مارشال مدرن همواره در کارهای خیر شرکت کرده و در ستون مارشالی هم تا اینجا پیام های اینچنینی کم نبوده و نیست امیدوارم که ما هم در اطلاع رسانی در این حرکت انسان دوستانه به بهترین شکل ممکن عمل کنیم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مژده طهماسبی

سلام سال 90 به بهترین و مهربونترین و با معرفت ترین

خواهر و برادرهای گلم

وای نمیدونین چقدر دلم براتون تنگ شده بود.. اقای حجوانی، صمیمیتی بین ما بوجود آورده که فکر نکنم بشه به این راحتی های این دوستی و صمیمیت رو شکوند. امیدوارم به همگی خوش گذشته باشه.. به من هم خوش گذشت ولی نمیدونم چرا امسال تعطیلات اینقدر زود گذشت.. شما هم همین حس رو داشتین.. جاتون خالی از روز 3 فروردین رفتیم به شهر پدری و مادری و دیداری با مادر بزرگ و خاله و دایی و بچه ها تازه کردیم.. شاید باورتون نشه ولی با اینکه همش توی خونه بودیم و دور هم بودیم، اصلا نفهمیدیم کی شد روز 12 فروردین و ما پامون رو از خونه بیرون نذاشتیم که یک گشتی تو شهر یا خارج شهر بزنیم. ولی کلا خوش گذشت... 13 به در امسال هم که هوا عالی بود.. و میدونم که همه توی این روز یک پا ورزشکار شدن و کلی والیبال و وسطی و بدمینتون و دوچرخه سواری بازی کردن و از دیروز هر چی توی ایام عید استراحت کردین ، همه آجیل و شیرینی ها رو سوزوندین و بعضی ها هم از فعالیت ورزشی زیاد دچار بدن درد شدن. ولی 13 به در و خاطره ان شیرینش...، به قول آقای حجوانی حساسیتهای فصلی هم توی بهار شروع میشه و همه یکی یکدونه دستمال کاغذی به دست داریم .. امیدوارم زود این عطسه ها به پایان برسه.. خوب یک چیز دیگه ای که توی این فصل بیشتر سراغمون میاد چرت زدنه.. معمولا توی بهار یک خواب سبک و شیرین روی پلکهامون سنگینی میکنه. من خودم دیروز سر کلاس که بودم باورتون نمیشه به زور چشمامو باز نگه داشتم با اینکه سرپا بودم و در حال ورزش.. اون هم من که اصلا زیاد اهل خواب نیستم. مخصوصا خواب بین روز.. خوب گفتم برای شروع بد نیست کمی درباره خواب و یا چرت زدن براتون بنویسم.  خوب پس بزن بریم...................

 

یک دوره کامل خواب حدود یک ساعت و نیم به طول می انجامد ( طی خواب شب این فازها چندبار تکرار میشود)

همه مراحل خواب شما:

نقشه کلی خواب در همه انسهانها تقریبا یکسان است. طی خواب انسان باید تمام این مراحل را طی کند تا خواب مناسبی داشته

باشد. در وطل یک دوره خواب ، فعالیت الکتریکی مغز شما این 5 مرحله را طی خواهد کرد.

مرحله ا:  به خواب رفتن

مرحله 2 : خواب سبک

مرحله 3 و 4 : خواب عمیق ، با امواج آهسته مغزی

مرحله 5: زمان خواب دیدن ( معروف به REM  )

 

خواب کوتاه 20 دقیقه ای بعد از ظهری :

معمولا این چنین خوابی تا مرحله دوم خواب پیش می رود اما تمرکز و هوشیاری فرد را افزایش میدهد، خلق و خوی او را بهتر میکندو روی عملکرد اندام های او تاثیر مثبت میگذارد. برای هوشیاری پس از این چرت خیلی کوتاه می توانید درست قبل از چرت زدن، یک فنجان قهوه بخورید ، چرا که قهوه در بدن بین 20 تا 30 دقیقه زمان نیاز دارد تا تاثیر خود  را بگذارد در نتیجه درست وقتی بیدار میشوید شما را هوشیارتر خواهد کرد. چرت های 45 دقیقه ای ، میتواند مرحله حرکت سریع چشمان را هم ایجاد و شما را به مرحله سوم خواب وارد کند. این گونه خواب ها جدا از فواید قبلی موجب افزایش قدرت خلاقیت و افزایش حساسیت گیرنده های حسی شما می شود.

 

حداکثر 45 دقیقه:

اگر نیاز دارید بلافاصله بعد از چرت زدن مشغول کار شوید، بهتر است خواب خود را به حداکثر 45 دقیقه  محدود کنید، در غیر این صورت وارد مرحله عمیق خواب میشوید و پس از بیدار شدن احساس نداشتن آگاهی به زمان و مکان و احساس گیجی خواهید داشت که ممکن است تا 30 دقیقه هم طول بکشد.

 

نیاز 90 دقیقه ای :

گاهی ممکن است نیاز داشته باشید یک ساعت و نیم بخوابید. خیلی از ما در خواب شبانه خود یک ساعت یا بیشتر، کمبود خواب داریم. تحقیقات هم نشان داده که کمبود خواب مزمن حالتی را درفرد ایجاد میکند که میان عملکرد او در بهترین و بدترین حالت نوسان دارد و هر لحظه متغیر است. همین مطالعات نشان داده که میتوان کمبود خواب شبانه را با چرت های نسبتا طولانی ظهر هنگام برطرف کرد.

 

خواب در وقت اضافه:

خوابی که 120 دقیقه به طول بیانجامد ، غالبا تمام مراحل خواب را در خود دارد. این چنین خواب هایی ذهن را پاک میکندف بر قدرت حافظه می افزاید و میتواند کمبود خواب را جبران کند. این گونه خواب ها عموما مشکلات گیجی و گنگی پس از بیدار شدن از خواب را هم ندارد.

 

خوبی ها و بدی های خواب کوتاه:

افزایش سطح انرژی در بعد از ظهر

افزایش عملکرد کار و تحصیل به میزان 30 درصد

افزایش هوشیاری و دقت به میزان 50 درصد

افزایش حس همکاری و انجام کارهای گروهی

کاهش احتمال بروز سوانح کاری یا حوادث رانندگی در بعد از ظهرها

کاهش احتمال افزایش وزن

احساس خوشحالی بیشتر

تنها نکته منفی: احتمال افزایش ابتلا به دیابت نوع 2

-------- 

( منبع : مجله ایده آل )

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژده جان ممنون از پیام زیباتون اما اگه اول ایمیل منو خونده باشی فکر کنم دستت میاد از این به بعد چطوری پیام بدی عزیزم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مهدی گرشاسبی

mahdieh.memol@yahoo.com

 

به نام آنکه پروانه حیران اوست

سلام به همه ی دوستای مارشالی خودم و محمد طباطبایی برادر عزیزم

این اولین ایمیل من به ستون مارشالی ها تو سال جدید هستش. دلم خیلی خیلی برای همه تون تنگ شده بود. دوستتون دارم و امیدوارم سالی خوب و خوش و سرشار از رستگاری داشته باشید.

 

و این سرآغاز مطالب من در سال جدید.

 

 

 

هنگامی که خدا زن را آفريد به من گفت: اين زن است. وقتي با او روبرو شدي، مراقب باش که ...

 

اما هنوز خدا جمله اش را تمام نکرده بود که شیخ سخن او را قطع كرد و چنین گفت: بله وقتی با زن روبرو شدی مراقب باش که به او نگاه نكني. سرت را به زير افكن تا افسون افسانة گيسوانش نگردي و مفتون فتنة چشمانش نشوي كه از آنها شياطين ميبارند. گوشهايت را ببند تا طنين صداي سحر انگيزش را نشنوي كه مسحور شيطان ميشوي. از او حذر كن كه يار و همدم ابليس است. مبادا فريب او را بخوري كه خدا در آتش قهرت ميسوزاند و به چاه ویل سرنگونت ميکند مراقب باش....

 

و من بي آنكه بپرسم پس چرا خداوند زن را آفريد، گفتم: به چشم.

 

شيخ انديشه ام را خواند و نهيبم زد كه: خلقت زن به قصد امتحان توبوده است و اين از لطف خداست در حق تو. پس شكر كن و هيچ مگو....

 

گفتم: به چشم.

 

در چشم بر هم زدني هزاران سال گذشت و من هرگز زن را نديدم، به چشمانش ننگريستم، و آوايش را نشنيدم. چقدر دوست ميداشتم بر موجي كه مرا به سوي او ميخواند بنشينم، اما از خوف آتش قهر و چاه ويل باز ميگريختم.

 

هزاران سال گذشت و من خسته و فرسوده از احساس ناشي از نياز به چيزي يا كسي كه نميشناختم اما حضورش را و نياز به وجودش را حس مي كردم . ديگر تحمل نداشتم . پاهايم سست شد بر زمين زانو زدم، و گريستم. نميدانستم چرا؟

 

قطره اشكي از چشمانم جاري شد و در پيش پايم به زمين نشست...

 

به خدا نگاهي كردم مثل هميشه لبخندي با شكوه بر لب داشت و مثل هميشه بي آنكه حرفي بزنم و دردم را بگويم،  ميدانست.

 

با لبخند گفت: اين زن است . وقتي با او روبرو شدي مراقب باش كه او داروي درد توست. بدون او تو غیرکاملی . مبادا قدرش را نداني و حرمتش را بشكني كه او بسيار شكننده است . من او را آيت پروردگاريم براي تو قرار دادم. نميبيني كه در بطن وجودش موجودي را میپرورد؟

من آيات جمالم را در وجود او به نمايش درآورده ام. پس اگر تو تحمل و ظرفيت ديدار زيبايي مطلق را نداري به چشمانش نگاه نكن، گيسوانش را نظر ميانداز، و حرمت حريم صوتش را حفظ كن تا خودم تو را مهياي اين ديدار كنم...

من اشكريزان و حيران خدا را نگريستم. پرسيدم: پس چرا مرا به آتش قهر و چاه ويل تهديد كردي ؟!

خدا گفت: من؟!!

فرياد زدم: شيخ آن حرفها را زد و تو سكوت كردي. اگر راضي به گفته هايش نبودي چرا حرفي نزدي؟!!

خدا بازهم صبورانه و با لبخند هميشگي گفت: من سكوت نكردم، اما تو ترجيح دادي صداي شيخ را بشنوي و نه آوای مرا ...

و من در گوشه اي ديدم شيخ دارد همچنان حرفهاي پيشينش را تكرار ميكند ...

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

ارسالی از:زهرا

zahramovahhedkhah@yahoo.com

 

از این فرخنده فروردین و فرخ جشن نوروزی
نصیب دوستان ما ،سعادت باد و پیروزی
سلام به همه سیصد هزار نفر شاید هم بیشتر عضو مارشال
برای همه ی شما دوستای عزیزم سالی پر از خیر و برکت آرزو میکنم و از خدا میخوام که بهمون کمک کنه تا مانند نیاکانمون مثل کوروش کبیر بیاندیشیم و زندگی کنیم
امیدوارم به همه آرزوهای زیباتون برسید
دوستتون دارم

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:رضا

 

سلام به همه مارشالی های عزیز . و با آرزوی گذراندن تعطیلات شاد برای تمام عزیزان.
تبریک ویژه به امیر همیشه آبی خودمون به خاطر برد تیم محبوب همه استقلال.........
حالا شدیم اس اس رفت و برگشت .
خانوم بیگلری و مملی طبا هم زیاد ناراحت نباشن . !!!!!!!!!!!!!
 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود به رضا عزیز خانوم بیگلری و مملی و بقیه دوستان پرسپولیسی ما هنوز تو شک هستن مملی که در جوار خود من حالش گرفته شد اما خب من این برد رو به همه تبریک می گم با امیر و چند نفر دیگه فردا استادیوم هستیم جای همتون رو خالی می کنیم با این شعار اس اس رفت و برگشت

پاسخ امیر حجوانی - مدیریت گروه : سلام و درود به رضای همیشه آبی مارشال ... ممنون از تبریکت اما چون ما دیگه عادت کردیم به بردن پرسپولیس من دیگه خیلی کری نمیخونم چون فعلا تیمهایی مثل سپاهان و ذوب و تراکتور مهم ترن ... لول

سال خوبی داشته باشی رضا خان

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: کیوان کاظمی

kaz3mi_h@yahoo.com 

یه آقایی که دکترای ریاضی محض داشته، هر چقدر دنبال کار می گرده بهش کار نمیدن!!
خلاصه بعد از کلی تلاش، متوجه میشه شهرداری تعدادی رفتگر بی سواد استخدام می کنه!!
میره شهرداری خودش رو معرفی می کنه و مشغول به کار میشه...!
بعد از دو سه ماه میگن همه باید در کلاسهای نهضت شرکت کنید! این بنده خدا هم شرکت می کنه!!
یه روز معلم محترم در کلاس چهارم، ایشون رو می بره پای تخته تا مساحت یک شکلی رو حساب کنه!
تو این فکر بوده که انتگرال بگیره یا نه ... که می بینه همه دارن داد می زنن:
انتگرال بگیر.انتگرال بگیر...!!!

پاسخ فرهاد رادمنش : از اون مطالبی بود که قبلاً هم دیده بودم البته اینجا اغراق هست اما من خودم به شخصه از این موارد به وفور دیدم

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

ارسالی از:سارا زیبا

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت    روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد

سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن میبینم

برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میکنم

 فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد

پاسخ فرهاد رادمنش : منم به نوبه ی خودم سال نو رو به شما تبریک می گم

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:ونداد کبیری

همسفر!

در این راه طولانی

که ما بی خبریم

و چون باد می گذرد،

بگذار خرده اختلاف هایمان، با هم باقی بماند

خواهش می کنم !

مخواه که یکی شویم، مطلقا یکی.

مخواه که هر چه تو دوست داری، من همان را، به همان شدت، دوست داشته باشم.

و هر چه من دوست دارم، به همان گونه، مورد دوست داشتن تو نیز باشد.

مخواه که هر دو، یک آواز را بپسندیم.

یک ساز را، یک کتاب را، یک طعم را، یک رنگ را

و یک شیوه نگاه کردن را.

مخواه که انتخابمان یکی باشد، سلیقه مان یکی، و رویاهامان یکی.

هم سفر بودن و هم هدف بودن، ابدا به معنی شبیه بودن و شبیه شدن نیست.

و شبیه شدن، دال بر کمال نیست. بلکه دلیل توقف است.

عزیز من !

دو نفر که عاشق اند، و عشق آنها را به وحدتی عاطفی رسانده است؛

واجب نیست که هر دو صدای کبک، درخت نارون، حجاب برفی قله ی علم کوه، رنگ سرخ و بشقاب

سفالی را دوست داشته باشند.

اگر چنین حالتی پیش بیاید، باید گفت که یا عاشق زائد است یا معشوق.

و یکی کافیست.

عشق، از خودخواهی ها و خود پرستی ها گذشتن است.

اما، این سخن به معنای تبدیل شدن به دیگری نیست.

من از عشق زمینی حرف می زنم، که ارزش آن در ���حضور��� است،

نه در محو و نابود شدن یکی در دیگری.

عزیز من !

اگر زاویه دیدمان نسبت به چیزی یکی نیست، بگذار یکی نباشد.

بگذار در عین وحدت مستقل باشیم.

بخواه که در عین یکی بودن، یکی نباشیم.

بخواه که همدیگر را کامل کنیم، نه ناپدید.

بگذار صبورانه و مهرمندانه، درباب هر چیز که مورد اختلاف ماست، بحث کنیم.

اما نخواهیم که بحث، ما را به نقطه ی مطلقا واحدی برساند.

بحث، باید ما را به ادراک متقابل برساند، نه فنای متقابل.

اینجا، سخن از رابطه ی عارف با خدای عارف در میان نیست.

سخن از ذره ذره ی واقعیت ها و حقیقت های عینی و جاری زندگیست.

بیا بحث کنیم.

بیا معلوماتمان را تاخت بزنیم.

بیا کلنجار برویم.

اما سرانجام نخواهیم که غلبه کنیم.

بیا حتی اختلافهای اساسی و اصولی زندگی مان را، در بسیاری زمینه ها، تا آنجا که حس می کنیم

دوگانگی، شور و حال و زندگی می بخشد،

نه پژمردگی و افسردگی و مرگ،��� حفظ کنیم

من و تو، حق داریم در برابر هم قد علم کنیم.

و حق داریم، بسیاری از نظرات و عقاید هم را نپذیریم، بی آنکه قصد تحقیر هم را داشته باشیم.

عزیز من !

بیا متفاوت باشیم ���

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام به ونداد عزیز این ایمیل رو ازت انتخاب کردم چون معتقدم آدم همیشه باید متفاوت باشه تا نظر بقیه اهالی ستون چی باشه

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:محمد رشیدی

 

روزهاتان نوروز

خوب هاتان همه جمع

و بدیهاتان کم

لحظه هاتان همه سرشار امید

شادمانی همه جا گسترده

باغ نفرت نابود

و محبت آباد

عشق از کوچه و برزن جاری

زندگانی خوشبو

مثل یک برکه زلال

و به اندازهء دنیا شیرین

همه جا خوشبختی

همه جا کوچهء عشق

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: مهدی احمدی

mehdiahmadi2861@yahoo.com

سلام میکنم به همه مارشالیا و پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم. اولین باره ایمیل میزنم. به همه دست اندرکاران ایت سایت دست مریضاد میگم.شغل من نظارت و بازرسی بر کلیه کالاها و خدمات مورد عرضه است، تو هر نقطه از کشور عزیزم که هستین و ازخرید کالا یا خدماتی احساس رضایت نمیکنید،ایمیل بزنید،قول میدم تا مرحله اصلاح تلاش خودمو بکار بگیرم .کار ما بصورت شبانه روزی از ابتدای طرح هدفمند کردن یارانه ها بصورت شبانه روزی کلید خورده .

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام و درود به مهدی عزیز از اطلاع رسانیتون سپاسگذارم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مصطفی باغبانی

m.baghbani69@yahoo.com

 

اي دگرگون كننده دلها و ديده ها

در آستانه شكفتن جشن نوروز و رستاخيز زيباي طبيعت

دلهاي پر مهرمان را به روزهاي سبز وزيباي بهار پيوند مي زنيم و شادي را براي يكديگر به ارمغان مي آوريم.

فرا رسيدن نوروز و سال نو را به همه شما عزيزان تهنيت و شاد باش مي گويم.

بهار زندگيتان بي انتها

مصطفي باغباني

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:جعفر موجی

سلام بدون مقدمه و بدون گفتن حرف های کلیشه ایی می خواستم هم سال نو رو به شما مارشالی های عزیز تبریک بگم نوکر همه ی مارشالیها جعفر کارمند دامپزشکی

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:سهیلا

sohaila.barzegar@yahoo.com

 

سلام

من هم این دگرگونی طبیعت را که شروعی تازه برای دگرگونی خودمان است تبریک گفته همچنان ارزومند ارزوهایتان هستم خوش باشید در کنار خانواده گرم و صمیمیتان

 سهیلا

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: میترا اکبری

mtrkbr@yahoo.com

 

سلام.شایداین پیام درسال جدیدتوستون بیاد.پس اول عیدتون مبارک.بعدشم توروخداانقدرنگیداقای طباطبایی میره و نیست.دلم گرفت.بیاییدبه جای یاداوری کمرنگ شدن موقت حضورش دعاکنیم که انشاالله این مرحله زندگیش به خیروخوشی بگذره.ارزومندارزوهای همتون هستم

پاسخ فرهاد رادمنش : رفتن جناب طباطبایی موقت خواهد بود امیدوارم که در تهران بمونن و بیشتر از حضورشون در گروه بهرمند بشیم

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:آتنا جعفری

atenajafari64@yahoo.com

باعرض سلام خسته نباشید.چه اتفاقی برای نلی خانم افتاده.لطفا برام توضیح بدهید

 

پاسخ فرهاد رادمنش : فکر کنم چند ماهی می شه که ایمیل های گروه رو دنبال نمی کنید یا شاید عضو جدید هستید متاسفانه نلی عزیز دیگه در بین ما نیست و ایشون به دلیل بیماری سرطان 4 ماه گذشته دار فانی رو وداع گفتن

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

ارسالی از:بابک

babak_rahbar@yahoo.com

سلام به همه برو بچه های مارشالی پر انرژی گل خسته نباشید و عید نوروز رو پیشاپش بهتون تبریک میگم و امید وارم سال خوبی داشته باشد با آرزوی بهترینها 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:آیدا

aydashayan@ymail.com

 

سلامی به زیبایی گلهای مریم به باصفا ترین دوستانم.

عزیزان،چارشنبه سوریتون مبارک،ترق...نترسید یه ترقه ی کوچولو بود...ما که نبودیم حداقل شما خوش باشین.

چیکار کنم به داداشیم گفتم واسم ترقه بخر تو حیاط آتیش روشن کنیم گفت لازم نیست ...آخه نی نی یه آبجیم 6 سالشه خونه ما بودن گفت بد آموزی داره،اونوقت منم خیلی خیلی ناراحن شدم.

امیدوارم مطلبم خوب وبه درد بخور باشه.

راز!

زن و شوهری بیش از 60 سال با یکدیگر زندگی مشترک داشتند. آنها همه چیز را به طور مساوی بین خود تقسیم کرده بودند

 در مورد همه چیز با هم صحبت می کردند و هیچ چیز را از یکدیگر پنهان نمی کردند مگر یک چیز: یک جعبه کفش در بالای کمد پیرزن بود که از شوهرش خواسته بود هرگز آن را باز نکند و در مورد آن هم چیزی نپرسد.

در همه این سالها پیرمرد آن را نادیده گرفته بود اما بالاخره یک روز پیرزن به بستر بیماری افتاد و پزشکان از او قطع امید کردند. در حالی که با یکدیگر امور باقی را رفع ورجوع می کردند پیر مرد جعبه کفش را آورد و نزد همسرش برد.

پیرزن تصدیق کرد که وقت آن رسیده است که همه چیز را در مورد جعبه به شوهرش بگوید. پس از او خواست تا در جعبه را باز کند . وقتی پیرمرد در جعبه را باز کرد دو عروسک بافتنی و مقداری پول به مبلغ 95 هزار دلار پیدا کرد پیرمرد در این باره از همسرش سوال نمود.

پیرزن گفت :هنگامی که ما قول و قرار ازدواج گذاشتیم مادر بزرگم به من گفت که راز خوشبختی زندگی مشترک در این است که هیچ وقت مشاجره نکنید او به من گفت که هر وقت از دست تو عصبانی شدم ساکت بمانم و یک عروسک ببافم.

پیرمرد به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و سعی کرد اشک هایش سرازیر نشود فقط دو عروسک در جعبه بود پس همسرش فقط دو بار در طول زندگی مشترکشان از دست او رنجیده بود از این بابت در دلش شادمان شد پس رو به همسرش کرد و گفت این همه پول چطور؟ پس اینها از کجا آمده؟

در پاسخ گفت : آه عزیزم این پولی است که از فروش عروسک ها به دست آورده ام.

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:زهره کاظمی پور

 

با سلام

پيشاپيش فرا رسيدن نوروز 90 را به همه دوستان خوبم تبريك ميگم.اميدوارم كه سالي پر از بركت و موفقيت و سلامتي داشته باشيد. راستي يادم نيست كدوم شماره ستون مارشالي ها بود اما يكبار يك داستاني را ارسال كرده بوديد كه در مورد ازدواج اجباري يك زوج بود كه عروس خانم موافق نبود و آقا داماد هم شيفته اون بود. چرا نصفه رها شد ؟ مي خواستم بدونم ادامه آن داستان را چه جوري ميشه دنبال كرد؟

ممنون از ايميل سندرهاي عزيز. خسته نباشيد به همه شما عزيزان

پاسخ فرهاد رادمنش : من نمی دونم کی داستان فرستاده و ادامه اش چی می شه شما ایمیل فرستنده رو پیدا کنید و با ایشون در ارتباط باشید و در ضمن دیگه ایمیل داستان و ... در ستون منتشر نخواهد شد.

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:محمد جواد بحر العلومی

می خواستم از شما تشکر کنم و بدونم ارتباط انلاین دارید یا نه    

خیلی ممنون

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام محمد عزیز ، هر کدوم از ما ساعاتی در روز یا هفته با ایمیل هامون آنلاین هستیم شما می تونید ما رو به لیست مسنجرتون اضافه کنید و اگه کاری داشتید و ما آنلاین بودیم با ما در ارتباط باشید.

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: حمید

meshelko@yahoo.com

باسلام منم خیلی وقته که به گروه خوبتون امدم ولی میلی ندادم .نوروز باستانی رو به همتون تبریک میگم

اردتمند شما حمید

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مریم

maryami.jey81@yahoo.com

 

سلام خوبین خسته نباشیند

من نمیدونم چرا امسال هر چی تلاش میکردم که یکی از این مسافرت های شما همراه شما باشم انشاا... سال دیگه  مرسی بخاطر تمام زحمات و خسته نباشید.

پیشاپیش سال نو همه بچه های مارشالی مبارک.

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود به مریم گرامی ، امیدوارم در برنامه های آتی گروه شما رو ببینیم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:حافظ قیاسی

hafez_ghiasi30@yahoo.com

اقا فرهاد عزیز تشکر میکنم از ستون بسیار زیباتون پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را به تمام مارشالیهای گل تبریک میگویم و امید وارم  سال خوب سال سلامتی سال موفقیت برای همه شما باسد

حافظ قیاسی
 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود به حافظ عزیز از لطف شما بی نهایت ممنونم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: صنم

sana_sanam_21@yahoo.com

سلام

  سال

خوب و خوشی برای شما و خانواده محترمتان  ارزومندم
عیدتون مبارک
 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx  

با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند

شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید

برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید

منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.

دوستانی هم که تمایل ندارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند

از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد

 

 برای ارسال مطالب خود حتما با ایمیل زیر با ما در تماس باشید

Sotun.Marshali@Yahoo.Com

 

 

فرهاد رادمنش - ایمیل سندر گروه مارشال مدرن

www.Facebook.Com/Farhad.Modern

 

 

 

 

 

 

   
 

 

 
 

 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.com/join
________________________________________________________

For More Information About Us:
www.marshalclub.com
________________________________________________________

http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment