Tuesday 12 April 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (69) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین اخبار از گروه مارشال مدرن :   1. انتخاب معاونت جدید گروه مارشال مدرن در انتهای ماه فروردین1390           2.آغاز تورهای یک روزه و مسافرتی گروه مارشال مدرن از 2 اردیبهشت 1390

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 

 

     
   

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

 

 

 

First Name

:

Farhad

 

Last Name

:

Rad Manesh

 

Position

:

Email Sender

 

Email Address

:

Farhad.modern@yahoo.com

 

Yahoo ID

:

Farhad.modern

 

Facebook Link

:

 FaceBook.Com/Farhad.Modern

 

Marshal Club ID

:

Farhad

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام مارشالی های گل

یک نکته خیلی مهم رو به دوستان یادآوری کنم که از صحبت های من بعضی از دوستان برداشت درستی نداشتن که با پاسخ هایی که به پیام های شما در این شماره دادم قطعاً متوجه می شید اینجا هم بگم اگه گفتیم بعضی از پیام ها رو ارسال نمی کنیم این پیام شامل ایمیل های فورواردی و ایمیل های سند آل و تکراری سایر گروه ها بوده و ایمیل هایی که فقط در قسمت گیرنده ایمیل ستون مارشالی ها درج شده باشه 100% در ستون مارشالی قرار می گیره ما در شماره قبلی هم داستان کوتاه داشتیم

مطمئن باشید این ستون به انجایی که ما در نظر داریم می رسه قرار نیست فقط سلام احوال پرسی باشه این رو بارها گفتیم اینجا محلی برای قرار گرفتن پیام ها و صحبت های شماست حتی شما می تونید در ستون مارشالی ها از مجموعه مارشال مدرن انتقاد داشته باشید و یا حتی پیشنهاد که این پیشنهاد یا انتقاد در ستون ارسال می شه و بقیه هم می تونن نظرشون رو بدن هدف ستون مارشالی ها این موارد بوده و هست

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:احمد میرایی

اول سلام مارشاليهاي گل
دوم اينكه دوستتون دارم
سوم اينكه : آخي
آخي تسليت ، تسليت ، تسليت
از تراختور خورديد!!!!! تسليت
چرااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كاپيتان فرهادتون نبود!!!!!!!!؟
آخي يييييييييييييييييييييييييييي
امير جان با اينكه خيلي دوستت
دارم داداش گلم ولي بايد بهت توصيه كنم
بيا به نصيحت من گوش بده !!!!!!!!برو طرفدار يه تيم ديگه
بشو بخدا نون نداشته باشه برات آب داره !!!!!!!! لول
مثل همين نفت تهران خودمون !چشه مگه بهتر از
استقلاله كه!!!!!!!!!!!!!لول به فرهاد جون هم بگو
با هم بريد اونوري !لول تو رو خدا ناراحت نشيدا
بخواهيد ميتونيد بيائيد اينطرف ، پرسپوليسي بشيدا، هر
چند نميشه ولي من صحبت ميكنم بلكه قبول كنن ! اونهم
چون توئي امير جان و خاطرت برام خيلي عزيزه والا كه
كس ديگه اي بود كه عمرا" ! لول ، جون من ناراحت نشو اينا رو
فقط جواب كري خوني هاي قبل عيدت دارم ميگم داداش گلم
والا كه نه اين خوبه نه اوشون ولكون هر دوتاشون رو! ؟
خودت و گروه رو عشقه بخدا اينا همش براي خنده و اينه كه
توي اين ستون و گروه توپ توپ يه كم گپ بزنيم و پوستي بتركونيم
****
منو ببخش امير جان ايشاالله كه هيچوقت غم نبيني
و هيچوقت هم قطع نباشي ديروز كه خيلي منتظرت بودم
قربون همه پرسپوليسيها و دوستان گل استقلالي
و مخصوصا" مارشاليهاي ناب
دوستتون دارم  ، به قول بهمن ، شديد به مدت مديد
بهترينها نصيب شما بهترينها
احمد
 

 

پاسخ فرهاد رادمنش : به به آقا احمد گل چه عجب یه مدت صدایی از خودتون و تیمتون نبود تا تاج آسیا باخت و شما یک بازی رو بردید بازم سرها از گریبان بیرون امد اگه می دونستیم شما اینطوری ریکاوری می شید و بازم به جمع ما در ستون اضافه می شید می گفتیم استقلال زودتر ببازه تا ما از حضور شما بهره لازم رو ببریم لول... راستی جدول رو یه نگاه بنداز همه ی تیم های قرمز زیر دست و پای استقلال هستن بازم لول ....... راستی یادتونه می گفتید پرسپولیس خوب بازی کرد و موقعیت گل زیاد داشت استقلال مقابل تراکتور موقعیت گل بیشتر داشت اما تراکتور سازی از موقعیت هاش استفاده کرد و برد نوش جونشون باخت جنبه می خواد که ما داریم و وقتی هم می بازیم اینجا می گیم نه اینکه 2 هفته غایب باشیم لول .... البته این کری بود احمد آقا ما هم ارادت داریم استاد

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به احمد خان گل ... به به بالاخره ما یه صدایی از این پرسپولیسی ها شنیدیم ... فکر کنم هر 45 روز یک بار که 1 برد کسب میکنید پیداتون میشه و دوباره از الان میرید تا 45 روز دیگه ... لول (ها ها) به هر حال من همچنان فکر رفت و برگشتهای پیاپی و رکوردهای بی نظیر علی دایی در مورد اس اس / ملوان / باخت از کلیه مربیان استقلالی / 10 باخت / 5 باخت پیاپی / عدم برد در آسیا و ... هستم تا تراختور و این حرفها ... لول ... جدا از شوخی ما خیلی دوست داریم احمد خان ایشاالله امسال در تورهای مارشال زیارتت کنیم و کلی صفا کنیم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:ماهرخ بیگلری

786 
بازم سلام
همگيد خوبيد؟ دماغتون چاغه ؟
مخصوصاً اونايي كه حساسيت دارند ، حساسيت هم بد درديه ها
 آلرژي شعور نداره كه وقت و بي وقت ييهو شروع ميشه و... دستمال كاغذي و آنتي هيستامين و ... واي واي واي... ما كه اين اينطوري نيستيم بايد كلي خدا رو شكر كنيم
خدايا شكرت
 و
.
.
.
فرهاد جديداً بد صحبت مي كنيا
حالا ايميل سندر برتر آقاي حجواني شدي و... ولي ديگه جو گير نشو
مگه طرفداري كردن از يه تيم به درست تايپ كردنشه غلط هاي تايپي پيش مياد ديگه ، خودت دو تا شماره قبل ارسال رو زدي ارشال و مجدد رو زده بودي مججد مگه ما چيزي گفتيم
 حساس نشو 
بالاخره پيش مياد ديگه
 مثل فوتبال كه پيروزي برد و
استقلال ...  آره
اين نيز بگذرد
اين حلزون رو هم نمي توني اهلي كني چون خودش نمي خواد اهلي بشه
ولي بازم تلاشتو بكن شايد يه فرجي شد
بدرود

 

پاسخ فرهاد رادمنش : این ربطی به ایمیل سندر برتر بودن نداره و نخواهد داشت همه در مجموعه مدیریت مارشال به این نکته رسیده بودیم که ستون اونطوری که ما در نظر داشتیم نیست و خیلی از مطالبش تکراری و بی ربط شده بود و خود شما هم موافق بودی چرا اینو نگفتی ؟ مگه خودت موافق تغییرات نبودی اما اشکال نداره من سیبل می شم اما این ستون رو درست می کنم و الان می بینید که یکم نظم بیشتری گرفته در مورد غلط املایی در شماره اول من واقعاً از همه عذر می خوام تعداد ایمیل های خیلی زیاد بود بیش از 240 ایمیل و تا 3 نصفه شب طول کشید و فرصت نکردم یک دور بخونمش اما هیچ وقت تیم محبوبم رو اشتباه نمی نویسم اونم تو 4 خط پیام دوبار و هر دوبار اشتباه لول ... در مورد کری بازی هم جوابی که به جناب میرایی دادم شامل حال شما هم می شه ... مطمئن باش سال دیگه این موقع ها حلزون آروم و رام هستی میگی نه نگاه کن

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : فرهاد جان به زبون حلزونی اصطغلال سرور پرسپلیسه ها ... لول

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مژده طهماسبی

سلام بهاری و پر از عشق من به همه عاشقان مارشالی

 

 خب جای مملی طبا خودمون خیلی خالیه امیدوارم هرچه سریعتر خدمت سربازیشون تموم بشه و به جمه ما مارشالی ها برگرده واقعاً در نبود ایشون انگار مارشال مدرن یه چیزی کم داره اما مطمئن هستم که امیر حجوانی و کادر همکاراشون می تونن این جای خالی رو تا حدودی پر کنن

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژده جان ، واقعاً راست گفتی من یکی خودم دلم برای مملی طبا خیلی تنگ شده اما امیدوارم به زودی بازم به جمع ما اضافه بشه

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مریم

 

سلام دوباره به همه بچه های مارشالی عزیز

آقای حجوانی ،آقای راد خسته نباشید ،جای آقای طباطبایی  عزیز هم خالی نباشه  وسبز

نبودین دیروز چلا پس دوباره روز قبلش خیلی پر انرژی بودین فکر کنم خودم چشمتون زدم امروز کلاً سیگنال نداشتین

 

خداحافظی به سبک ایرانی!!

 

   

دیشب خیلی خسته بودم، واسه همین تصمیم گرفتم زودتر بخوابم. تازه چشمم رو هم افتاده بود که یه دفعه از خواب پریدم. از رختخواب بلند شدم و دیدم همسایه پایینی مهمون داشته و حالا هم دارند تشریف می برند

تو مراسم و مهمانی ها به محض اینکه اعلام رفتن کنیم، خداحافظی ها از همون کف زمین که نشستیم شروع میشه و تا چشم کار میکنه، تا جایی که همدیگه رو اندازه یه مورچه می بینیم، ادامه پیدا میکنه: خب احمد آقا ، صغرا خانم! ���خیلی زحمت دادیم، با اجازه تون از حضورتون مرخص میشیم.���
با گفتن یه همچین جمله ای، تراژدی سریال یانگوم وار خداحافظی شروع می شه. بیشتر از چهل بار توی خونه یارو خداحافظی می کنیم. حالا حساب کنید مثلا ۶ نفر آدم اومدن مهمونی و حالا دارن می رن بیرون. به طور مستمر و بی وقفه همه می گن:
��خداحافظ��
صاحب خونه بدبخت، پس از کلی پذیرایی و دولا و راست شدن حالا باید به اتفاق اهل و عیال بره دنبال مهمون ها، مستمراً جواب خداحافظیه اونا رو بده:
���خداحافظ ، خداحافظ ، خداحافظ ، قربون شما ، خداحافظ ، خداحافظ ، ببخشید بد گذشت، خداحافظ ، خداحافظ������

حالا اومدن دم در:
��� ��� خب اصغر آقا ببخشید مزاحم شدیم ، تو رو خدا شما هم یه شب تشریف بیارین.
���خداحافظ ، خداحافظ ، چشم، حتماً مزاحم میشیم، سلام برسونین ، خداحافظ ، خداحافظ������
توی این دسته اگر تعداد خانم ها از دو نفر بیشتر باشه که دیگه واویلاست. تازه دم در خونه یادشون می افته دستور پختن قورمه سبزی و رنگ موها و آخرین خریدها و جدیدترین دکوراسیون رو به هم بگن و تو تمام این مدت صدای دلنشین ��خداحافظ ، خداحافظ�� مرتباً به گوش می رسه.

حالا همه سوار ماشین شدن و سرنشینان از چهار طرف ماشین تا کمر بیرون اومدن و دارن دست تکون می دن:
���خداحافظ ، خداحافظ ، خداحافظ  ���

راننده هم برای عرض ارادت اون موقع شب ۵ تا ۶ بوق به معنی ��خداحافظ�� برای مستقبلین میزنه.

حالا دیگه ماشین رسیده ته کوچه و این بار دیگه فریاد می زنن:

���خداحافـــــــــــــظ ، خداحافـــــــــــــــظ ، خداحافـــــــــــــظ������

آخه یکی نیست بگه مگه میخواین برین سینه کش قبرستون که دل نمی کنین از هم!؟

تازه فردا ساعت ۱۱ صبح یکی از خانم هایی که دیشب مهمون بوده زنگ میزنه به صغرا خانم و میگه:
���صغرا جون ممنون بخاطر پذیرایی دیشب؛ والله زنگ زدم بگم دیشب این بچه ها حواسم را پرت کردن یادم رفت ازت خداحافظی کنم!!!���

----


اتفاقا بی شباهت نیست به تبریک عید گفتنامون ! 10 روز مونده به عید شروع کردیم به تبریک گفتن و حالا صد بار تا ماه اردیبهشت به هم تبریک میگیم

!!!!

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مریم جان واقعاً داستان جالبی بود دوستان الان می تونن ببینن که من در ستون داستان کوتاه هم میزارم اما به این شرط که فقط برای ستون ارسال شده باشه در مورد تبریک عید هم باهاتون موافقم تو همین ستون هم بازم تبریک سال نو دارم اما خب از 15 اسفند تا آخر فروردین عید دیگه راستی سال نو مبارک لول

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

ارسالی از:محمد قادری

 

علت اینکه خداوند به دعاهای شما پاسخ نمی‌دهد، جدی نبودن شما است. وقتی از دعاهای کلیشه‌ای و خشک استفاده می‌کنید، چگونه انتظار دارید توجه حضرت حق به شما جلب شود؟ تنها راه وصل به خداوند از طریق نیایش این است که:
 پافشاری کنید
منظم دعا کنید
و عمیقاً جدی باشید.
به هنگام نیایش چیزهای منفی مانند ترس، نگرانی و خشم را از ذهن خود بزدایید
و ذهنتان را با اندیشه‌های عاشقانه، خدمتگزاری و توقعات سرورآمیز سرشار کنید.
در خلوتگاه قلب شما بایستی یک نیرو، یک سرور و یک آرامش وجود داشته باشد
که چیزی جز خدا نیست

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: علیرضا حسنی

 

سلام
واقعا نمیدونم چی بگم ولی لطف وصفا ستون مارشال به همین داستان های کوتاه و شعر های زیبا و آموزنده بود. الان دیگه ستون مارشال شده ستون سلام و علیک و تعریف و تشکر از مارشال.
اگه نظر اعضاء واستون مهمه یه نظر سنجی کنید که ستون مارشال مثل قبل باشه یا به شکل جدید ادامه پیدا کنه.
با تشکر

 

پاسخ فرهاد رادمنش  : سلام و درود به علیرضا عزیز من نمی دونم چی بگم شما اگه همین ایمیل رو بخونید می بینید اون مطالبی که شما در نظر دارید هم هست اما خیلی منظم و تکراری هم نیستن اما بازم نظرات شما برامون مهمه در مورد نظر سنجی هم امیر جان می تونن تصمیم بگیرن اما واقعاً همه ی مواردی که شما می خواید ما داریم اما بازم تاکید می کنم خیلی منظم

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به علیرضای عزیز .... من به فرهاد گفتم اگر داستان غیر تکراری هم دوستان ارسال کردن در این ستون قرار بده ... جالبه ما داستان های ارسالی دوستان رو بزاریم عده ای ایمیل میزنن میگن میل تکراری و داستان تکراری نزارید ... نزاریم شما میگید این جوری و اون جوری ... ضمن اینکه ما همه نظرات چه تعریف و چه انتقاد باشه رو میزاریم و اگه قرار به خطی عمل کردن در این ستون بود که هیچوقت ایجادش نمیکردیم ... شما به آرشیو ستون مراجعه کنید که در یک شماره یک نفر کم مونده بود خواهر و مادر همه رو به هم پیوند بزنه و ما بازم پیغامش رو گذاشتیم ... شایدم شما تازه وارد گروهید که در جریان ستون نیستید ... با تشکر

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: مژده

  • سلام و صد تا سلام به همه دوستای گل مارشالی

  • و سلام مخصوص خدمت اقای رییس(اقای حجوانی خیلی دمت گرم)  آخه واقعا جای مملی طبا گل خالیه

  • وخدمت برادر گلم اقای رادمنش هم سلام و خسته نباشید میگم

  • اقای فرهاد گل یه کوچولو می خواستم ازتون انتقاد کنم

  • الیته ببخشید من خیلی کوچکتر از اونی هستم که بخوام حرفی بزنم ولی فکر نمیکنید یه

  • مقدار لحنتون تند؟ درسته که شما قصد بهبود ستون رو دارید و همه ما یعنی خانواه مارشال

  • خیلی دوست داریم که ستون بهتر بشه ولی با این که تمام حرفای شما درسته ولی یه مقدار تند و مغرورانست  من  فکر میکنم کم کم طرفدارای ستون  کم بشن

  • اخه ستون برای ما همیشه یه جایی بوده که راحت حرف میزدیم ولی الان داره یه ذره خشک میشه و من به عنوان یکی از کوچکترین عضو این خانواده از شما و اقای حجوانی خواهش میکنم که نذارید این طوری شه

  • در ضمن عاشقتونممممممممممممممممم

    پاسخ فرهاد رادمنش  : سلام مژده گرامی ، من همیشه از انتقاد استقبال کردم و می کنم در مورد لحن تند ایمیل اولم باهاتون موافقم اما در ایمیل دوم و امروز فکر نمی کنم لحنم تند بوده باشه اما باز نظر شما برام قابل احترام هست و سعی می کنم دیگه لحنم تند نباشه در مورد کم شدن طرفدارهای ستون تعداد پیام ها می تونه ثابت کنه این مورد که شما می گید رخ نداده و جالبه بدونید اگه من 20 تا پیام رو ارسال می کینم بیش از 50 پیام فورواردی رو هم ارسال نمی کنم اما در مورد اینکه ستون جایی بوده که راحت حرف می زدید شما راحت صحبت کنید بعد ببینید من آیا پیام شما رو ارسال می کنم یا نه شما مطمئن باشید تمامی پیام هایی که اختصاصی برای ستون مارشالی ارسال بشه مثل همین پیام امروزتون حتماً در ستون قرار خواهد گرفت

    پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم مژده ... شما شخصیت فرهاد راد رو اگر بشناسید ایشون 1 درصد هم غرور و تندخویی ندارن و از پشت مونیتور قضاوت درست نیست ... اما شماره های قبلی ستون رو ملاحظه کنید واقعا یا مسجد بود یا شب شعر و کتاب داستان ... به هر حال پیام انتهای هر ایمیل رو راجع به این ستون بخونید ریشه مطالب رو میتونید متوجه شوید ... با تشکر از لطفتون

    http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

     

    ارسالی از:سید منصور

    بنام خدا و با عرض سلام خدمت همه کارمندان گروه مارشال
    من سید منصور هستم از افغانستان. مدت 2 سال میشود که عضو مارشال هستم میخواستم سال نو را تبریک بگم هر چند که دیر است . من یکی از طرفداران داستانهای کوتاه شماه هستم لطفآ اگر زحمتی نیست داستانهای رمانتیک بیشتر بگذارید .
    و یک سوال هم داشتم اینکه ستون مارشال هر چند وقت منتشر میشود .
    با عرض حرمت

    پاسخ فرهاد رادمنش : سلام منصور گرامی خوشحالم که مارشال مدرن از سایر کشورهای فارسی زبان هم عضو داره از افغانستان بگیر تا تاجیکستان و حتی کردستان عراق که باهاشون در ارتباط هستم داستان های کوتاهی که تکراری نباشه در ستون مارشالی ارسال می شه و ازتون می خوام که مجله ادبی رو هم دنبال کنید

    پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به دوست عزیز افغانی و گلمون ... ستون هم یکشنبه و سه شنبه هر هفته ارسال میشود

    http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

    ارسالی از:فریبا صمیمی

    سلام جناب آقاى رادمنش.

    فرموده بوديد از اين به بعد فقط پيام ها رو توى اين ستون چاپ مي كنيد.

    من ميخوام اين متن قشنگو به همسرم عليرضا حجازى تقديم كنم.

    اميدوارم اين يكى ديگه ممنوعيتى براى ذكر شدن در ستون مارشال نداشته باشه!!!

    از توجهتون ممنونم.

    فريبا صميمي

     

    متشکرم برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی. برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی. برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی.  برای همه وقت هایی که با من شریک شدی. برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی. برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی. برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی. برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی. برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی. برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم" برای همه وقت هایی که در فکر من بودی. برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی. برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی. برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی. برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی. برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی. به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نکن که : لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت می دارم "  همیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارم. همیشه پشتیبانت هستم.می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم. من کاملا به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی. در دنیا تو از هرکسی برایم مهم تر هستی. همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه نیاورم. همین الان در فکر تو هستم. تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری. من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ است. من هنوز در چشمانت گم شده هستم. تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری

     

    پاسخ فرهاد رادمنش : سلام به فریبا عزیز ، من روی حرف خودم هستم و فقط پیام هایی که خاص ستون مارشالی هستند رو ارسال می کنم که پیام شما هم همین شرایط رو داشت و انصافاً پیام زیبایی بود برای شما و همسر عزیزتون آرزوی سلامتی دارم

    http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

    ارسالی از:

    سلام بهمی مارشالیهای عزیز و کادر باحال

    پیشاپیش سال 91 رو به همهی عزیزان تبریک می گم  امیدوارم سال 90 هم بهترین سال زندگیشون باشه ..

     

    پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام خیلی زود به پیشواز سال 91 رفتی دوست عزیز ازاون پیام ها بودش ها لول

    http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

    ارسالی از: شیرین

     

    سلام
    من یکی از اعضای پروپا قرص گروه خوب مارشال هستم امروز که داشتم ستون مارشالیها رو می خوندم یه نکته ای رو خیلی حس کردم و اونم جای جوابهای همیشه محترمانه و مودبانه و دوست داشتنی محمد جان بود
    امیدوارم هرچه زودتر برگرده و روال همیشگی برقرار بشه
    با احترام فراوان برای مدیریت محترم گروه و تمامی اعضاء
     

    پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام شیرین عزیز ، در این که جناب طباطبایی بهتر از من هستن هیچ شکی نیست اما من یادم نمیاد نسبت به پیام کسی بی احترامی کرده باشم با این پیام واقعاً خستگی ستون رو شونه هام موند اما اشکال نداره من یکی به عشق مارشال مدرن به کارم ادامه می دم تا وقتی محمد جان برگردن

    پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : فرهاد جان میگم شانست در حد جلبک هست (خودمونیم) لول ...

    http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

    ارسالی از:آسیه مقدس

    با سلام با عرض پوزش كه كمي دير سال نو رو به تمامي كارشاليهاي گل تبريك ميگم به علت مريضي كه داشتم و اون هم سرماخوردگي شديد بود پوزش مي خواهم ، راستي ببخشيد اين سئوال را مي پرسم ديگه اين متنها رو كه براي شما ميفرستيم در ستون مارشال درج نميشه البته ببخشدي اين سئوال را مي پرسم چون در اين ستون كه جواب يك از دوستان را داديد ولي من متوجه نشدم . و از اينكه آقاي محمد گل سربازي رفته خيلي ناراحتم شدم كه سه ماه از دست ما راحت شدن ولي دلمون براي اين بزرگوار تنگ ميشه ولي از اينكه آقاي فرهاد خان رو در اين ستون مي بينم خوشحالم و از اينكه مرا تحمل مي كنن ممنون و سپاسگذاريم و در آخر دم تمام بچه هاي اصلي گروه مارشال مدرن گرم و اميدوارم سال 90 سال خوبي براي همه مردم و بخصوص شما دوستان باشد.

    دوستدار و خواهر كوچك شما آسيهههههههههههه

    پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام آسیه عزیز ، پیام هایی که تکراری نباشن و به صورت اختصاصی برای ستون مارشالی ارسال بشه یعنی اینکه در قسمت گیرنده ایمیل ستون مارشال باشه حتماً در ستون قرار می گیره و فقط ایمیل های فورواردی در ستون ارسال نخواهد شد شما به عنوان قدیمی ستون مارشالی که جای خود دارید

    http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

    ارسالی از:رضا باقری

    به نام خدا

    جناب آقای رادمنش و سایر عزیزان زحمت کش مارشال مدرن

    درود بر شما

    نخست : این که از نبود آقای طباطبائی که به نحوه پاسخگوئی شان خو گرفته بودیم خیلی دلتنگیم

    دوم: با وجودی که بنده افتخار ملاقات هیچ یک از اعضای گروه را از نزدیک نداشته ام ولی یک احساس نزدیکی با دوستان برایم ایجاد شده که برای سن و سال من که شور جوانی را پاس کرده ام کمی عجیب است

    سوم : کاش عزیز دلم آقای رادمنش حالا که قصد اصلاح امور ستون را دارد از ادبیات بهتری استفاده میکرد شک نداریم که اصلاح امور در همه جا و همه حال امری پسندیده است اما زیر سؤال بردن دیگران کمی عجیب به نظر میرسد گرچه به ضرس قاطع اطمینان دارم تعمدی در کار نبوده و میدانم که شما دوستان بسیار خوبی برای همدیگر هستید

    زیاده گوئی بنده را به سن و سالم ببخشید

    ارادتمند همه جوانان سرزمین پارس

    رضا باقری

    پاسخ فرهاد رادمنش : سلام رضا جان نمی دونم منظورتون از ادبیات بهتر چی هست من چه جوری باید بگم ایمیل های فورواردی و سند آلی و ایمیل های تکراری رو ارسال نمی کنم البته من بابت اینکه در اولین شماره این رو خیلی رک گفتم عذرخواهی کردم و باز هم از شما عذرخواهی می کنم اما یادم نمیاد کسی رو زیر سوال برده باشم البته صلاحیت این کار رو هم ندارم شما اگه در ایمیل قبلی جایی احساس کردید من کسی رو زیر سوال بردم برای خصوصی ارسال کنید چون من بعد از پیام شما با این که کار زیادی هم داشتم دو شماره قبلی رو کامل چند بار خوندم موردی که کسی رو زیر سوال برده باشم ندیدم با این حال فکر می کردم تو این ستون بعد از 65 شماره اون صمیمیت هست که راحت و رک حرف زد که اشتباه فکر می کردم

     

     

    بخش صندلی داغ رو هم جدیداً به ستون مارشالی اضافه کردم شما سوالات خودتون رو از تیم مدیریت و همکاران ما بپرسید بعد از گرفتن جواب در شماره بعدی ستون مارشالی جواب ها رو خواهید دید فقط در قسمت عنوان بنویسید صندلی داغ سوالات زیر رو از امیر حجوانی پرسیدن ... :

     

    1) آیا تا حالا مارشال مدرن باعث شده که از خانوادت فاصله بگیری و فکر می کنی روزی مارشال مدرن رو تعطیل کنی؟

    امیر حجوانی : متاسفانه مشغله های مارشال مدرن باعث شده که خیلی کمتر از گذشته خانواده ام رو ببینم ولی هیچوقت فاصله نمیگیرم ... بالاخره هر گروهی تولدی داره و مرگی ... اما هنوز راجع به تعطیلی مارشال فکری نکردم چون دیروز فقط 1 روز ما ایمیل ندادیم کلی اس ام اس و ایمیل بارون شدیم که کجایید!

     

    2) وقتی مملی طبا تصمیم گرفت بره سربازی عکس العمل شما چی بود و الان که رفته چه حسی داری؟

    امیر حجوانی : خب هم خوشحال از این حیث بودم که مملی تکلیفش زودتر مشخص شد و ناراحت از دوری 2 ماهه اش که انشاالله بعد از دوران آموزشی اش باز در خدمتش خواهیم بود ولی جاش خیلی خالی هست چون آچار فرانسه من در مارشال بود

     

    3) با کدومیک از همکارات در مارشال مدرن راحت تری و به کار کدومشون انتقاد داری ؟

    امیر حجوانی : تقریبا اکثر همکاران از دوستان صمیمی من هستند ولی خب مملی طبا / حامد مالکیان / فرهاد راد / مصطفی و نریمان رو خیلی زیادتر از بقیه میبینم ... از لحاظ کاری که اگه انتقاد داشته باشم اصلا نمیزاشتم ایمیل طرف ارسال شه ولی شخصا ایمیلهایی که حال و هوای شعر و ادبی و رمانتیک داشته باشه رو خودم شخصا نمیخونم ولی چون میدونم طرفدارای خاص خودش رو داره ارسال میکنیم

     

    4) از روال جدید ستون مارشالی که فرهاد رادمنش تصمیم به اجراش گرفته راضی هستی یا فکر می کنی زمان مملی طبا بهتر بود چون فرهاد رامنش گفته امیر تصمیم بگیره مثل سابق ارسال می شه؟

    امیر حجوانی : این ستون الان نظم بسیار خوبی پیدا کرده و هر کسی هر پیغامی داره به راحتی میتونه ارسال کنه ... همین الان بعد از این پاسخم متن زیر با حروف درشت رو بخونید ... ریشه اصلی ستون ارسال پیامهای مختلف اعضاء برای هم هست ... البته من به فرهاد گفتم اگر داستان یا مطلبی واقعا زیبا و جالب بود در این ستون قرار بده ...  یه فکرایی هم دارم که نه سیخ بسوزه نه کباب که به خود فرهاد میگم با تشکر از دوستانی که لطف کردن و سوالاتشون رو پرسیدند

    http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx   

    با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند

    شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید

    برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید

    منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.

    دوستانی هم که تمایل ندارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند

    از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد

     

    برای ارسال مطالب خود حتما با ایمیل زیر با ما در تماس باشید

    Sotun.Marshali@Yahoo.Com

     

     

    فرهاد رادمنش - ایمیل سندر گروه مارشال مدرن

    www.Facebook.Com/Farhad.Modern

  •  

     

     

     

     

     

       
     

     

     
     

     
     

     
     
     
     
     

     
     

     
     

    Powered By Amir Hejvani - Marshal

    All Rights Reserved By Marshal Modern Group

     

     



    __._,_.___


    ~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
    ~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
    ~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
    ________________________________________________________

    To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
    http://www.marshalclub.com/join
    ________________________________________________________

    For More Information About Us:
    www.marshalclub.com
    ________________________________________________________

    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
                  http://www.marshalclub.com/join
                    http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
                  http://www.marshalclub.com/join
                    http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
                  http://www.marshalclub.com/join
                    http://www.marshalclub.com/join




    Your email settings: Individual Email|Traditional
    Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
    Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
    Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

    __,_._,___

    No comments:

    Post a Comment