Friday 15 April 2011

|| Persian Fun || - Az Beyn Bordan Mo Haye Zaed Be Raveshe Jadid ! >> New <<



 

2 عدد موبر دوقلو disaar

اسانس لیمو و چای همراه با لوسیون ضد حساسیت نیوا

موبر دوقلو disaar

یک محصول تعجب برانگیز و خارق العاده برای اولین بار در ایران فقط در فروشگاه آلا

موبر دائمي disaar پرفروش‌ترين و مؤثرترين كرم در زمينه موبرهاي دائمي در سال‌هاي 2008 و 2009 و 2010 ميلادي در سراسر جهان بوده و بيش از 70ميليون نفر در تمامي نقاط جهان از اين كرم استفاده كرده و از نتايج معجزه‌آساي آن راضي و البته متعجب هستند . اين محصول گياهي داراي عناصر غني و ارزشمندي همچون عصاره جلبك‌هاي درسايي ، عسل ، لانولين و انواع پروويتامين‌هاي مورد نياز پوست بدن مي‌باشد .

آسان‌ترين ، مؤثرترين و بي‌ضررترين راه براي ازبين بردن ريشه موهاي زائد بدن - بدون درد

بسته بندي اين محصول بسيار شيك و جذاب است ، در پشت بسته توضيحات كاملي در مورد اين محصول نوشته شده است كه خواندن و عمل به اين نكات بسيار ضروري ميباشد.

در توضيحات اين محصول قيد شده كه يك اسپاتول ( ميله ) براي كمك به هر چه بهتر زدودن موهاي زياد قرار دارد . شايد در ابتدا به نظر برسد كه ماليدن موبر با اين وسيله به بدن كاري سخت باشد ولي بعد از اينكار طولي نميكشد ( 5 الي 15 دقيقه ) كه كل موهاي زايد ميريزند. بعد از اينكه موها ريخته شدند بايد محل مورد نظر را با آب ولرم بشوريد.

به نظر ميرسد كه همين مشخصه براي خوب بودن محصول كافي باشد ولي بايد اين حقيقت رو هم اظهار كرد كه
اين محصول بر خلاف ساير محصولات خارش و خشكي پوست بعد از عمليات موزدايي را موجب نميشود.

 

عسل و جلبك‌هاي دريايي موجود در اين كرم با نفوذ به غشاء داخلي پوست ، فوليكول‌هاي ريشه موهاي زائد را در بر گرفته و همانند يك سر محكم مانع رسيدن اكسيژن و مواد غذايي به ريشه آنها مي‌شود و درنتيجه موهاي زائد به تدريج ضعيف و ضعيف‌تر شده ، موهاي زائد به پرزهايي ضعيف و نازك تبديل شده و پس از چندبار استفاده به‌طور كلي از بين مي‌روند . لانولين موجود در اين محصول از التهابات پوستي ،سوزش ، درد و حساسيت جلوگيري نموده و پروويتامين‌هاي موجود در اين كرم موجب شادابي و لطافت پوست بدن مي‌گردند .با استفاده از كرم موبر دائمي disaar پوستي صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهيد داشت .

باله آ اصلي در كشور آلمان توليد شده است و توسط شركت بازرگاني معتبري وارد كشور مان شده است .و مطمئن باشيد از اين فروشگاه كرم موبر دائمي باله آ اصلي را تحويل خواهيد گرفت.

برخي از امكانات و قابليتها:

-
آسان‌ترين ، مؤثرترين و بي‌ضررترين راه براي ازبين بردن ريشه موهاي زائد بدن
-
با استفاده از كرم موبر دائمي disaar پوستي صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهيد داشت
-
بدون سوزش و حساسيت و درد
- زير قيمت بازار به علت عرضه مستقيم و بدون واسطه
-
ازانتر از ساير فروشگاه ها به علت اصلي بودن محصول و واردات مستقیم و بدون واسته
-
محصول كشور آلمان و 100% اصلي
-
با گارانتی تعویض رایگان

فروش ویژه و به تعداد محدود ، همین امروز برای خرید اقدام کنید ...

قیمت ویژه :  21.900 تومان

لوسیون بدن نیوا
 جهت نرمی و لطافت پوست

جلوگیری از خشکی و خارش بدن

دارای PH مناسب پوست (5/5 PH)

رطوبت رسانی عمیق پوست با استفاه از عصاره طبیعی گیاهان

برای خرید این محصول و تحویل آن درب منزل یا محل کار بر روی خرید پستی کلیک کنید .

ديگر نگران رويش موهاي زائد بدن خود نباشيد ، جديدترين نسل از كرم هاي قطع دائمي موهاي زائد براي خانم ها و آقايان در خدمت شماست.

از آنجائيكه موهاي زائد ناخواسته براي بسياري از آقايان و خانمها بصورت يك معزل درآمده و افكار بسياري را بر خود مشغول كرده و چه بسيار افرادي كه اعتماد به نفس و جرات خود را نيز از دست داده اند و همچنين از نظر اقتصادي نيز پر هزينه و وقت گير ميباشد ، اكنون كرم balea یك محصول بي نظير با قدرت بسيار مناسب كه لطافت و نرمي بي نظيري به پوست بدن شما ميرساند و بدن شما را همچون ابريشم نرم و لطيف مينمايد را براي شما عزيزان به ارمغان آورده ايم
.

- اگر شما از درد ناشی از موکن ها و سایر موبر ها کلافه شده اید .
- اگر تا به حال می ترسیدید که از موکن ها به دلیل حساسیت یا سوزش یا درد ناشی از کشش مو استفاده کنید .
- اگر از عملکرد موکن ها و موبر های قبلی راضی نیستید .
- اگر به دنبال راهی آسان ، کم خرج ، بی درد ، موثر و بدون برگشت هستید . این موبر را به شما پیشنهاد می کنیم . این موبر به درخواست بسیاری از مشتریان فروشگاه آلا برای اولین بار در ایران عرضه می شود با این مارک و کاملآ اصل .
- کرم های موبر كرم disaar سازگار با پوست شما، بدون آسيبی به پوست موهای زائد را برطرف، پوست را نرم و لطيف می نمايد.

- این محصول به تعداد محدود بوده پس همین امروز برای خرید اقدام کنید .

 معرفي كامل محصول از ديد يك مصرف كننده

چرا بدن انسان مو دارد ؟
هيچ كسي اين موها رو دوست ندارد ، و مردم از دوران باستان درگير اين قضيه بوده اند .
موهاي زير بغل عرق بدن را جذب ميكنند و همين امر باعث ميشود كه بوي نامطبوعي از زير بغل انسان بيايد. در زمانهاي قديم هم به همين روال بوده است ولي انسانهاي آن زمان از وضع زندگي خود راضي بودند چون باكتري هاي مفيدي در غارها بودند كه باعث ميشدند اين بوي بد كمتر متساعد شوند . در بسياري از كشورها اين موها به عنوان موهايي كثيف و بدبو تلقي ميشوند.

ولي چرا موهاي پا به اين اندازه آزار دهنده نيستند به نظر من شايد دليل اين باشد كه اين موها نرم و اغلب زرد رنگ هستند كه در تابستان از تعدادشان كم ميشود. امروزه زناني كه به بهداشت خود اهميت ميدهند پاهايي بي مو و تميز دارند كه همه بر اين قضيه تاكيد دارند . انسانهاي غارنشين هم به پوست نرم خيلي علاقه داشتند ، به لطف پژوهشهاي باستان شناسي اخيرا به اين حقيقت پي برده اند كه در 4000 سال قبل از ميلاد مسيح انسانهاي غارنشين از موادي مثل پيچك و عصاره ي صمغ كاج براي نرم كردن پوست خود استفاده ميكرده اند .

تا مدتها قبل روش تيغ و كف صابون خيلي محبوب بود ، چون هم سريع و هم به صرفه و راحت است، ولي نبايد اين حقيقت را كتمان كرد كه زخمهاي سطحي و عمقي هم در اين روش وجود دارند ،به نظر شما بايد اين زخمها و درد را تحمل كرد ؟ ولي همه ميدانيم كه مردم پاهايي نرم و بي مو و بدون زخم را دوست دارند. به همين خاطر تصميم گرفتم كه اين محصول را خريداري كنم .

 

تصميم گرفتم كه يكي از محصولات باله آ را خريداري كنم و تا الان هم دارم از اين محصول استفاده ميكنم و بسيار راضي هستم. كيفيت محصول واقعا خوب است و قيمت محصول هم بسیار به صرفه است .

بر روي محصول نوشته شده كه ويتامين اي و آلوورا هم در اين محصول وجود دارند.بايد به اين حقيقت اعتراف كنم كه در حال حاضر هيچ موي زايد بر روي بدنم ندارم . ويتامين اي هم باعث ميشود كه پوستي نرم و لطيف داشته باشم ، تركيب آوورا و ويتامين اي هم كه باعث ميشود تمامي موهاي زائد از بين بروند .

در پشت بسته توضيحات و نحوه ي مصرف محصول نوشته شده اند. از آنجايي كه تمام توضيحات محصول بر روي بسته هستند ، بسيار سودمند هستند. توصيه شده كه قبل از انجام عمليات موزدايي پوست بايد خشك و تميز باشد.بعد كرم را روي محل مورد نظر ميماليم و 5 الي 15 دقيقه منتظر ميمانيم، تا واكنش هاي كرم انجام بپذيرد. ميتوان اين كرم را براي اين نواحي استفاده كرد: ،پاها ، زيربغلها و ساير نقاط داراب موهاي زائد.

موزدايي با اين كرم واقعا راحت و به صرفه است .همچنين قيد شده كه نبايد تا 24 ساعت از هيچ خوشبوكننده ، عطر ، لوسيون يا مواد الكلي استفاده كرد و استفاده از يك كرم چرب كننده توصيه شده است .

من مدتهاست كه از اين محصول استفاده ميكنم و بسيار راضي هستم.شركت سازنده توصيه كرده كه بهتر است اول محصول را بر روي يك نقطه ي كوچك تست كرد و 24 ساعت بعد اگر نتيجه ي مطلوب حاصل شد و هيچ خارش يا سوزشي ايجاد نشد عمليات اصلي را انجام داد .د ر روي بسته نوشته شده كه بايد دور از دسترس كودكان قارر گيرد چون اين محصول حاوي نمك مركاپتو استيك ميباشد ، در ضمن توصيه شده است كه بايد از ماليدن كرم به چشمها شديدا خودداري كرد .

قیمت ویژه :  21.900 تومان


برای خرید این محصول و تحویل آن درب منزل یا محل کار بر روی خرید پستی کلیک کنید .

طريقه استفاده:

 از كرم موبر در حمام استفاده  كنيد تا از ريختن بر روي فرش ، كف اتاق و لباس جلوگيري  شود . ابتدا پوست خود را تمیز شسته و خشک کنید ، سپس كرم را با قاشقک (کاردک) بر روي پوست خود بماليد . (دقت کنید کرم بر روی ریشه مو مالیده شود) تا واكنش هاي كرم انجام بپذيرد. ميتوان اين كرم را براي اين نواحي استفاده كرد: پاها ، زيربغلها ، سینه و ساير نقاط داراب موهاي زائد .

كرم مدت 5 تا 15 دقيقه بايد بر روي پوست بماند. هرگز پوست خود را ماساژ ندهيد
.

موزدائي بستگي به ضخامت مو دارد اگر موها به طور  كامل از پوست جدا نشد، چند
دقيقه ديگر نيز صبر  كنيد اما نبايدحداكثر مكث از 15 دقيقه بیشتر باشد. قسمتی از کرم را با کاردک مخصوص از روی پوست بردارید ، اگر موهای آن قسمت نیز از بین رفته بود کل کرم را از روی پوست پاک کنید و قسمت کرم زده را با آب به خوبی بشوئید ، ولی اگر هنوز مو باقی مانده بود بگذارید مدت کمی دیگر بماند تا موها کنده شوند.

پوست خود را با حوله اي مرطوب پاك و يا با آب ولرم بشوئيد از صابون استفاده نكنيد و
با كمك حوله اي نرم خشك  كنيد. سپس درب  كرم را محكم ببنديد .

مدت زمان مصرف:

از این کرم بعد از فقط یک بار خرید هر ماه یک بار استفاده کنید به مدت سه ماه متوالی . یعنی مثلآ شما در تاریخ 5 مرداد استفاده کردید تا تاریخ 5 شهریور دیگر نیازی به استفاده نیست و به این ترتیب تا سه ماه متوالی . به همین راحتی برای همیشه از شر موهای زائد راحت شوید .

قیمت ویژه :  21.900 تومان


برای خرید این محصول و تحویل آن درب منزل یا محل کار بر روی خرید پستی کلیک کنید .

 

توجه:

از دسترس كودكان دور نگه داريد.

از سوراخ کردن يا قراردادن كرم در معرض نور خورشيد خودداري کرده و آنرا در دماي بين 5 تا 50 درجه سانتي گراد قراردهيد.

اگر از كرم موبر براي اولين بار استفاده مي كنيد 24 ساعت قبل از مصرف روي ناحيه كوچكي امتحان كنيد.

از تماس با چشم جلوگيري شود. هرگز روي پوستهاي حساس و خراشيده استفاده نكنيد.

به هیچ عنوان کرم موبر را بر روی جوش ، زخم و .... نمالید.

 اگر هنگام استفاده از کرم سوزش ایجاد شود فورا با آب سرد بشوئید .

سئوال و جوابهای متداول :

1. ويژگي منحصر به فرد كرم مو بر بدن كرم disaar چيست ؟

اين كرم موهاي زائد بدن را در كمتر از 15 دقيقه از بين مي برد و به واسطه داشتن عصاره هاي گياهي گوناگون و عوامل مرطوب كننده در فرمولاسيون خود ، پس از مصرف به پوست ظاهري لطيف و شاداب مي بخشد .

2. در اين كرم از چه نوع عصاره هاي گياهي استفاده شده است و هر يك چه نقشي را ايفا مي نمايند ؟

ويتامين اي و آلوورا هم در اين محصول وجود دارند. ويتامين اي هم باعث ميشود كه پوستي نرم و لطيف داشته باشم ، تركيب آوورا و ويتامين اي هم كه باعث ميشود تمامي موهاي زائد از بين بروند .

3. آيا پس از مصرف كرم مو بر كرم disaar نيازي به مصرف كرمهاي مرطوب كننده مي باشد؟

استفاده از يك كرم چرب كننده توصيه شده است .

4. در صورتيكه كرم مو بر كرم disaar بيش از 15 دقيقه روي پوست بماند ، چه اتفاقي مي افتد؟

كرم موبر كرم disaar نبايد بيش از حد اكثر 15 دقيقه روي پوست باقي بماند در غير اينصورت ممكن است ايجاد ناراحتي و سوزش نمايد .

5. آيا كمي احساس سوزش و ناراحتي در پوست طبيعي است ؟

پوستهاي حساس ممكن است در اثر استفاده از اين كرم دچار كمي سوزش شوند كه طبيعي است. اما اگر سوزش شديدتر شد ، بلافاصله آنرا با آب سرد بشوئيد . هرگز از صابون استفاده نكنيد .

6. مي خوام بدونم كه چه مدت زمان بايد از اين كرم استفاده كنم تا به نتيجه كامل برسم . موهاي بدن من خيلي ضخيم هستند و اينكه براي استفاده صورت هم مناسب هست ؟

از این کرم بعد از فقط یک بار خرید هر ماه یک بار استفاده کنید به مدت سه ماه متوالی . یعنی مثلآ شما در تاریخ 5 مرداد استفاده کردید تا تاریخ 5 شهریور دیگر نیازی به استفاده نیست .

موزدائي بستگي به ضخامت مو دارد اگر موها به طور  كامل از پوست جدا نشد، چند دقيقه ديگر نيز صبر  كنيد اما نبايدحداكثر مكث از 15 دقيقه بیشتر باشد. قسمتی از کرم را با کاردک مخصوص از روی پوست بردارید ، اگر موهای آن قسمت نیز از بین رفته بود کل کرم را از روی پوست پاک کنید و قسمت کرم زده را با آب به خوبی بشوئید ، ولی اگر هنوز مو باقی مانده بود بگذارید مدت کمی دیگر بماند تا موها کنده شوند.

 

از این موبر فقط برای بدن استفاده شود برای ناحیه صورت قابل استفاده نیست .

قیمت ویژه :  21.900 تومان


برای خرید این محصول و تحویل آن درب منزل یا محل کار بر روی خرید پستی کلیک کنید .

فروش ویژه و به تعداد محدود ، همین امروز برای خرید اقدام کنید ...

قیمت ویژه :  21.900 تومان


برای خرید این محصول و تحویل آن درب منزل یا محل کار بر روی خرید پستی کلیک کنید .

در خرید پستی اول جنس را دریافت میکنید و مبلغ سفارش را به پستچی پرداخت می کنید !

برای خرید پستی بر روی تصویر مشابه روبرو در زیر هر محصول کلیک کنید کلیک کنید

در خرید پستی شما اول بسته خود را در درب منزل یا محل کار خودتان تحویل میگیرید و مبلغ سفارش را به پستچی تحویل میدید .

جاستریم Just Trim ( جاست تریم ست اصلاح خانگی مردانه)

قیمت محصول : 11.900 تومان

تعداد : 1 عدد

خرید جاست تریم

As Seen On TV


 

ست اصلاح موی سر مردانه

نسبت به ریش تراش های دیگر کوچکتر است.

به وسیله استفاده از این دستگاه خطوط حاصل از اصلاح بسیار ظریف و منظم می شود.

 کار با این وسیله بسیار راحت است و به آسانی می توانید موی خود را اصلاح کنید.

این دستگاه دارای دو مدل اصلاح بلند و کوتاه است، با کشیدن دسته به سمت پایین طول دسته بلند شده و اصلاح موها راحت تر صورت می گیرد.

شامل دو شانه مخصوص برای اصلاح مو در اندازه کوتاه و بلند می باشد، همچنین بدون شانه نیز قابل استفاده است.

با دریافت یک تیغه اضافه می توانید به راحتی خط ریش و موهای پشت گردن خود را کوتاه کنید.

اگر فرصت کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید با Just Trim می توانید برای مدت چند هفته مرتب باشید.


 

دستگاهی زیبا با کارایی بالا

استاندارد اروپا

دستگاه به صورت پلمب شده و به شرط سالم بودن تحویل می گردد

بدون نیاز به برق و سیم رابط

دارای دو عدد شانه کوتاه و بلند مخصوص برای مرتب کردن مو و ریش


کاربرد محصول:

وسیله ای ایده آل جهت اصلاح موی سر


مناسبترین وسیله جهت مراقبت از موهایتان همیشه به صورت زیبا و دلپسند

 تا زمان مراجعه بعدی شما به آرایشگاه وسیله ای عالی برای پدر و مادرها جهت اصلاح موی سر فرزندان

کوچکشان و صرفه جویی در هزینه ارایشگاه این وسیله سبک و بدون سیم است. استفاده از آن بسیار راحت است.

به راحتی شانه زدن موهایتان به همراه دو تیغه و راهنمای استفاده برای اصلاح از نوع کوتاه و معمولی

 و یک راهنمای کوچک جهت اصلاح اضافات ، سبیل ، ریش های مدل دار و هر نقطه ای از بدن که دارای موهای اضافه است

 MADE IN CHINA با تاییدیه اروپا دارای ۳ ماه گارانتی شرکت هیراد

برخی از امکانات و قابلیتها:

# اصلاح موی سر به اندازه دلخواه

# بدون سیم

# مرتب نمودن ریش به اندازه دلخواه

# ارسال رایگان تهران

# خرید پستی شهرستان

# پرداخت قبل یا بعد از تحویل کالا

قیمت محصول : 11.900 تومان

تعداد : 1 عدد

(ارسال رایگان درب منزل یا محل کار شما در صورت خرید نقدی )

(قیمت محصولات در خرید نقدی با تخفیف میباشد )

عینک پخش کننده MP3 استوریو

عینک پخش کننده mp3  استریو یک پخش کننده قدرتمند با 4 گیگابایت حافظه داخلی است.

این وسیله مناسب همه افراد بخصوص ورزشکاران و دوچرخه سواران است وشما را برای همیشه از شر سیم هدفون و .. .خلاص می کند.

این عینک قدرتمند و زیبا مجهز به شیشه های دودی استاندارد و دارای تست کیفیت عالی UV  می باشد.

بگفته استفاده کنندگان این وسیله حیرت انگیز شما تنها پول عینک با کیفیت ان را می دهید. و بطور ساده تر اینکه شما با یک مبلغ مناسب 2 وسیله قدرتمند را با هم خواهید داشت.

همچنین باطری این عینک بسیار با دوام و خود عینک دارای یک کیف ضد ضربه زیبا مخصوص خود عینک می باشد.

این عینک دارای سیستم دسته بندی موزیک ها و فایل های صوتی و دارای یک هدفون بر روی دسته های عینک بوده که بسیار خوب کار میکند.

طبق اعلام کارخانه سازنده هدفون های پخش کننده ان ساخت شرکت سونی بوده و دارای پخش استریو با کیفیت بسیار بالا می باشد.

این کالا دارای درجه 1 کیفتی در محصولات وارداتی می باشد.

تجهیزات و امکانات:

عینک با شیشه دودی

4 یا 2 گیگابایت حافظه داخلی

کابل اتصال به کامپیوتر

شارژر

یک عدد کیف درجه یک ضد ضربه عینک

قيمت:50.000 تومان

برس جادویی تقویت موی سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوی ترین روش لیزر تراپی برای ریزش مو)

قیمت محصول : 45000 تومان

تعداد : 1 ست

خرید پاور گرو کامب POWER GROW

PowerGrowComb (5) برس جادويي تقويت موي سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوي ترين روش ليزر تراپي براي ريزش مو)

selloTv1 برس جادويي تقويت موي سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوي ترين روش ليزر تراپي براي ريزش مو)As Seen On TVselloTv1 برس جادويي تقويت موي سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوي ترين روش ليزر تراپي براي ريزش مو)

Made In China

فروش مستقیم و بدون واسطه

گارانتی ۱۲ ماهه تعویض کالا

garanti taviz kala ماساژور  ریلکس اسپین اند تون (Relax & Spin & Ton) با 1 سال گارانتی تعویض


پاور گراو جدید ترین شانه لیزری شخصی و خانگی دنیا ، رهایی از طاسی وریزش موها برای همیشه

توضیحات مربوط به  شانه لیزری پاور گراو :


این دستگاه جهت رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو ، درمان طاسی ، بهبود بافت و ضخامت موی سر تاثیر معجزه آسایی دارد. استفاده از این دستگاه ریشه ی مورا بطوردائم وصد درصد تقویت کرده و موها را پرپشت تر ، سالم ترودرخشان تراز قبل برای شما حفظ می کند.
- دارای ۷ دیود آبی و ۷ دیود قرمز جهت تقویت و ترمیم پیازچه مو
- سیستم لیزر خطی
-شانه متحرک
- دارای ویبره قوی
- کارکرد همزمان دیودها ، لیزر و ویبره

PowerGrowComb %281%29 برس جادويي تقويت موي سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوي ترين روش ليزر تراپي براي ريزش مو)

مزیت های شانه لیزری یا پاور گراو :

� قابل استفاده برای خانمها و آقایان
� سریع ، آسان و مطمئن تراز سایر روش ها
� کارا و اثر بخش در کمترین زمان ممکن
� با فناوری لیزر بدون عوارض جانبی
� کم حجم و قابل حمل
� قابل استفاده در منزل ، آرایشگاه و کلینیکهای زیبائی
� دارنده گواهینامه سازمان بهداشت و داروی آمریکا (fda)
� دارنده مجوز بهداشت اروپا (ce)
� مورد تایید متخصصین مو و مراجع مربوطه درایران

PowerGrowComb برس جادويي تقويت موي سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوي ترين روش ليزر تراپي براي ريزش مو)

لیزرتراپی با شانه لیزری power grow جدید ترین روش پزشکی برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین محرک قوی رویش مجدد موها می باشد. شانه پاورگرو محبوبترین دستگاه درمانی سال برای جلوگیری از طاسی در ۵۷ کشور جهان شناخته شده است.نتیجه شانه لیزری پاور گرو تا ۹۵% رضایت مندی مشتری داشته است . پاورگرو تنها درمان غیر دارویی برای ریزش مو می باشد که مجوز های FDA و CE را گرفته است.انجمن پوست و موی آمریکا پاور گرو را یک دستگاه موثر با عملکرد قوی ارزشیابی کرده است. بیشتر ستارگان سینما و افراد سرشناس برای جلوگیری از ریزش و تقویت موهای خود بجای استفاده از شانه عادی از شانه پاورگرو استفاده می کنند. مکانیسم این دستگاه جان بخشی به ریشه مو و تقویت چند باره آن است و بر روی آقایان و خانم ها به یک اندازه تاثیر دارد.

PowerGrowComb (4) برس جادويي تقويت موي سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوي ترين روش ليزر تراپي براي ريزش مو)

برخی از مزایا و فوائد پاورگرو:


۱) رویش مجدد موهای ریخته شده
۲) قطع شدن ریزش مو
۳)افزایش سرعت رشد مو
۴)تقویت ساقه موهای نازک تا ۱۰ برابر
۵)قابل استفاده حتی در افراد کاملا طاس جهت رویش دوباره مو
۶) تایید شده توسط انجمن تخصصی پوست و موی ایران
۷) قابل استفاده در منزل ، محل کار ، آرایشگاه ها ، سلمانی ها ، کلینیک های زیبایی و ترمیمی.
۸)تا ۲ سال گارانتی و تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش.

PowerGrowComb (2) برس جادويي تقويت موي سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوي ترين روش ليزر تراپي براي ريزش مو)

نحوه عملکرد دستگاه:


دستگاه پاورگرو داردی تکنولوژی بسیار مدرن است.این دستگاه دو بخش دارد لیزری با رویکرد درمانی برای بخشیدن حیات دوباره به ریشه های موی مرده و ماساژور مو که بر روی پوست سر کشیده شده و از طریق خونرسانی باعث ضخیم و پرپشت شدن مو می گردد لیزر پاورگرو(با طول موج ۹۸۰ نانومتر) ریشه مرده را ابتدا تحریک کرده و به آن حیات دوباره کمی می بخشد سپس ماساژور پاورگرو با خون رسانی های مجدد ریشه را تقویت می کند.بدین صورت که افرادی که قبلا طاس بوده اند ابتدا موهای کرکی شکل بسیار نازک در آورده و بعد با ماساژ دادن آنها با ماساژور دستگاه ساقه آنها را تقویت کرده و دارای موهای نازک می گردند که با ادامه ماساژ و لیزر تراپی این موهای نازک بعد از مدتی تبدیل به موهای معمولی می گردند.
نحوه استفاده از دستگاه:
نحوه استفاده بسیار ساده کافی است که در روز یک بار بجای استفاده از شانه معمولی از پاورگرو استفاده کنید.

 

PowerGrowComb %283%29 برس جادويي تقويت موي سر پاور گرو کامب POWER GROW با گارانتی تعویض (قوي ترين روش ليزر تراپي براي ريزش مو)

 

لوازم جانبی همراه دستگاه پاور گراو (اشانتیون ) :

ماساژور دستی برای مالش سر ، برس مو و کیف ست آرایشی منزل

Made In China

(ارسال رایگان درب منزل یا محل کار شما در صورت خرید نقدی )

(قیمت محصولات در خرید نقدی با تخفیف میباشد )

قیمت محصول : 45000 تومان

تعداد : 1 ست

ژل كرم آنتي سلوليت (لاغری) Good-bye Cellulite لورال - LOREAL

محصول كشور فرانسه محصولي بي نظير براي حالت دهي و متناسب نمودن بدن

سلوليت چيست: سلوليت حاصل ذخيره مفرط چربي در زير پوست مي باشد كه در لايه هاي عميق و زيرين پوست جاي گرفته و بطور معمول با رژيم غذايي و ورزش از ميان نمي رود  و باعث نامسطح شدن پوست در محل و بهم خوردن تناسب اندام فرد مي شود. سلوليتها بيشتر در ناحيه شكم و باسن تجمع يافته و مشكلات اساسي براي تناسب اندام افراد مخصوصا خانمها ايجاد مي كنند.

ژلها و كرمهاي آنتي سلوليت يكي از روشهاي رايج از بين بردن چربيهاي موضعي و سلوليتهاي زير پوستي ميباشد.

ژل كرم آنتي سلوليت  Good-bye Cellulite با مارك معتبر لورال LOREAL يكي از بهترين و موثرترين محصولات عرضه شده به بازار در اين زمينه مي باشد.

نتايج مورد انتظار :

بعد از دو هفته پوست در محل مورد استفاده بطور قابل ملاحظه اي صاف، سفت ، شفاف و خوش حالت شده است.

بعد از 4 هفته چربيها و سلوليتهاي موضعي بطور محسوسي ذوب شده و از ميان رفته اند.

طرز استفاده :

كرم را بطور يكنواخت در محل مورد نظر ماليده و براي نتيجه بهتر دقايقي ماساژ دهيد.

عمل ماساژ را بر روي رانها در جهت بالا و پايين و بر روي شكم و باسن بصورت دايره وار انجام دهيد.

قابل استفاده در تمامي قسمتهاي بدن و مناسب براي همه انواع پوست

قیمت : 79000

گردنبندهای ویژه متولدین ماه های مختلف

گردنبندهای فوق العاده زیبا و پرطرفدار

هدیه ای مناسب و بی نظیر برای آنكه دوستش دارید ...

برای دختر خانم ها و آقایان خوش سلیقه

با حداقل قیمت ... هر گردنبند تنها 5900 تومان !

6200 تومان    6800 تومان

((با کلیک روی گزینه خرید اینترنتی و تکمیل فرم خرید، سفارش خود را ابتدا تحویل بگیرید سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید))

(جهت مشاهده تصویر بزرگ هر گردنبند بر روی عکس کوچک آن کلیک کنید)

گردنبند متولدین فروردین ماه

طراحی متفاوت و خیره كننده....
مخصوص مشكل پسندان

گردنبند متولدین اردیبهشت ماه

با هدیه ای خاص و بی نظیر
طرفتان را سورپریز كنید


گردنبند متولدین خرداد ماه

آیا به دنبال گردنبندی خاص
و منحصر به فرد هستید ؟


 

گردنبند متولدین تیر ماه

زیبایی مدرن را آشكار كنید
مخصوص مشكل پسندان

گردنبند متولدین مرداد ماه

خود را با مد فصل جدید هماهنگ كنید. مخصوص مشكل پسندان

گردنبند متولدین شهریور ماه

شهریور یعنی بالغ طبیعت
سنگ خوش یمن: عقیق سبز


گردنبند متولدین مهر ماه

مهر یعنی آرمان ازدواج
سمبل: ترازو  شعار: من متعادل میكنم


گردنبند متولدین آبان ماه

بهترین هدیه تولد
به آنكه دوستش دارید...


گردنبند متولدین آذر ماه

آیا به دنبال گردنبندی خاص و منحصر به فرد هستید ؟

گردنبند متولدین دی ماه

هدیه ای مناسب برای آنكه دوستش دارید.....

گردنبند متولدین بهمن ماه

آیا به دنبال گردنبندی خاص
و منحصر به فرد هستید ؟


گردنبند متولدین اسفند ماه

بهترین هدیه تولد
به آنكه دوستش دارید...


ضمن تشکر از خرید شما توجه تان را به موارد زیر جلب می نمائیم :

1. جهت سفارش اینترنتی لطفا فرم خرید اینترنتی را با مشخصات و آدرس پستی دقیق تکمیل نمائید.

2. جهت برگشت نخوردن سفارش شما، لطفا پس از ثبت سفارش به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در غیاب شما بسته را دریافت نمایند.

3. زمان تحویل سفارشات پست پیشتاز برای تهران و شهرستان ها بین 4 تا 7 روز متغیر خواهد بود.

4. کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی بوده و در صورت وجود هرگونه عیب و ایراد از جانب فروشگاه بی قید و شرط تعویض خواهد شد.

5. بمنظور سهولت در برقراری ارتباط، هنگام تکمیل مشخصات در صفحه بعد، ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد نمائید.

خدمات پس از فروش آلا :

در صورت برخود با هر گونه مشکلی یا خرابی هر یک از محصولات میتوانید با پشتیبانی گروه تجاری آلا تماس بگیرید . در کوتاه ترین زمان ممکن به  مشکلتان رسیدگی میشود تا جایی که میتوانید به آدرس : mroj96@yahoo.com  یا در صورت لزوم با شماره 09121907926 تماس حاصل فرمایید . خواهشاً تا جایی که میتوانید از طریق پیامک پیغامتان را بزارید .

این شرکت با لطف و عنایت خداوند در راستای تحقق اهداف خود و جلب رضایت هموطنان عزیز راه اندازی گردیده است و امیدوار است با حمایت شما مشتریان گرامی بتواند در آینده با ارائه خدمات بهتر و جدیدتر گام های موثرتری بردارد.

مطمئنا هر وب سایتی خالی از اشکال نیست لطفا در رفع مشکلات فروشگاه نظرات ارزشمندتان را به ما هدیه کنید .

هدف ما در نورديدن مرزهاي موجود و گشودن دريچه اي به روي زندگي راحت است .

09121907926   mroj96@yahoo.com

برای رهگیری سفارشات دارای مشکل به صفحه پشتیبانی 24 ساعته ala به آدرس زیر مراجعه فرمایید .

 

ساعت های پشتیبان تلفنی سایت تجاری  آلا

10:00

الی 13:30 صبح

15:30

الی 20:30 عصر

شماره تماس فروشگاه : 7926 190 0912 

 


 


 



__._,_.___


Persian fun Group !



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment