Saturday 16 April 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Majalleye IT (29) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین اخبار از گروه مارشال مدرن :   1. انتخاب معاونت جدید گروه مارشال مدرن در انتهای ماه فروردین1390          2. برنامه تورهای مارشال مدرن در بهار 90 اعلام شد                3. تور زنجان و غار کتله خور در 2 اردیبهشت 1390 در آستانه تکمیل ظرفیت ، تماس و ثبت نام با شماره 09125164478

 
 

 

 

     
   

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

 

 



 



 
سبك‌ترين لپ‌تاپ دنيا راهي بازار شد


 


 
شركت توشيبا سه لپ‌تاپ جديد خود را كه به صورت زيبا، باريك و پرسرعت مخصوص فعاليت‌هاي اداري و سازماني ساخته شده با نام‌هاي Portege R830، Tecra R840 و Tecra 850 روانه بازار كرد.
اين سري جديد از لپ‌تاپ‌هاي توشيبا نسبت به مدل‌هاي قبلي بسيار سبك‌تر و باريك‌تر ساخته شده‌اند، سرعت پردازش اطلاعات در آن‌ها افزايش يافته است و قابليت‌هايي از جمله حافظه‌هاي جامد در آن‌ها به كار رفته است.
به گفته توشيبا، Portege R830 سبك‌ترين لپ‌تاپ 13.3 اينچي جهان محسوب مي‌شود كه در خانواده لپ‌تاپ‌هاي فوق‌همراه طبقه‌بندي شده و بر خلاف MacBook Air اپل قابليت پشتيباني از ديسك‌هاي DVD براي ان در نظر گرفته شده است. اين محصول كه از هم‌اكنون در بازار به فروش مي‌رسد كمتر از 1.5 كيلوگرم وزن و يك اينچ ضخامت دارد.
كارشناسان اين محصول را جايگزين مناسبي براي MacBook Air اپل يا سري 9 لپ‌تاپ‌هاي سامسونگ مي‌دانند. اين محصول 1049 دلار قيمت‌گذاري شده است.

لپ‌تاپ Tecra R840 همراه با پردازنده‌هاي Core i3، i5 و i7 اينتل و Radeon شركت AMD ساخته شده است و از مهم‌ترين قابليت‌هاي به كار رفته در آن مي‌توان به يك گيگابايت حافظه اختصاصي براي پردازنده گرافيكي و هاردديسك با سرعت 7200 دور در دقيقه يا حافظه جامد(SSD) اشاره كرد.
مدل ويژه اين لپ‌تاپ مجهز به حافظه جامد كه در حالت عادتي 11 ساعت انرژي را در خود نگه مي‌دارد، حدود دو كيلوگرم وزن و يك اينچ ضخامت دارد و 899 دلار فروخته مي‌شود. اين لپ‌تاپ 14 اينچي25 درصد باريك‌تر از مدل قبلي خود ساخته شده است.
لپ‌تاپ مدل Tecra 850 كه همچنين جايگزيني براي رايانه‌هاي روميزي محسوب مي‌شود، نمايشگر 15.3 اينچي را در خود جا داده است كه صفحه‌كليد آن شامل كليدهاي عددي مجزا مي‌شود و وزن آن حدود 2.5 كيلوگرم اعلام شده است. اين لپ‌تاپ 6 درصد سبك‌تر از مدل Tecra A11 است و در سه مدل با پردازنده‌هاي Core i3 ،i5 و i7 اينتل فروخته مي‌شود.
شركت توشيبا براي اين لپ‌تاپ پردازنده گرافيكي با يك گيگابايت حافظه، هاردديسك با سرعت 7200 دور در دقيقه و حافظه جامد در نظر گرفته است و باتري آن مي‌تواند 7 ساعت انرژي را در خود نگه دارد. اين لپ‌تاپ 879 دلار قيمت‌گذاري شده است.


 
لپ‌تاپ با قابليت تبديل شدن به تبلت


 
شركت دل از توليد سيستم رايانه‌اي قابل تبديلي خبر داده كه مي‌تواند از لپ‌تاپ به رايانه لوحي و برعكس تغيير حالت دهد و بنابه نياز كاربر در هر دو حالت مورد استفاده قرار گيرد.
اين محصول جديد شامل نمايشگر لمسي 15 اينجي مي‌شود كه نام Dell Panerai براي آن در نظر گرفته شده و كارشناسان آن را مدل جديد لپ‌تاپ-تبلت 10 اينجي Inspiron Duo دل مي‌دانند.
اين محصول جديد در حالت لپ‌تاپ يا رايانه لوحي مي‌تواند تمامي قابليت‌هاي مورد نياز كاربران را در اختيار آن‌ها بگذارد و امكان بهره‌مندي از تمام امكانات رايانه‌اي را فراهم آورد.
اين محصول جديد در دو مدل و با پردازنده‌هاي Core i5 و i7 اينتل ساخته شده است و از ديگر امكانات به كار رفته در آن مي‌توان به وب‌كم باكيفيت مخصوص برقراري كنفرانس‌هاي تصويري، نمايشگر باكيفيت 15 اينچي لمسي، وزن سبك و بدنه باريك اشاره كرد.
هنوز تاريخ دقيق ورود اين محصول به بازار و قيمت نهايي آن اعلام نشده است.
 

 
عرضه‌ي تبلت داراي ويندوز 7 از سوي ايسر


 


 
ايسر بلافاصله پس از اعلام خبر پيش فروش تبلت اندرويدي Iconia Tab A500 اعلام كرد كه يك تبلت 10.1 اينچي ديگر به نام Iconia Tab W500 كه داراي سيستم عامل ويندوز 7 است، پيش فروش مي‌شود.
تبلت Iconia Tab W500 داراي يك صفحه نمايش 10.1 اينچي با كيفيت فول اچ.دي است و تفكيك‌پذيري تصوير در آن 1280 در 800 است.
اين تبلت هم‌چنين داراي حافظه دروني 32 گيگابايتي، دو پورت USB 2.0 است و از ديگر امكانات اين محصول مي‌توان به واي فاي، بلوتوث و خروجي HDMI اشاره كرد.
قيمت تبلت Iconia Tab W500 در بازار آمريكا 549 دلار است.
 

 
پرينتر مستقيم آيفون


 


 
اگر شما هم دارنده آيفون باشيد و عکس هاي زيبايي با آن ثبت کرده باشيد، يقينا نمي خواهيد که تنها اين تصاوير را بر روي حافظه آيفون خود داشته باشيد.
به گزارش از Coolest Gadget، براي اين مشکل چاره اي انديشيده شده است، از اين رو با پرداخت 159.955 دلار اولين نوع پرينتر عکس آيفون با نام iPhone Photo Printer را خريداري نماييد.
اين پرينتر اولين پرينتري است که با حالت داکي که دارد iPhone يا iPod touch به آساني بر روي آن نصب مي شود و مي توان بلافاصله عکس هاي خود را چاپ شده بر روي کاغذ ببينيد، اين در حاليست که نيازي به نرم افزار يا حتي کامپيوتر نداريد.
اين پرينتر عکس هاي بسيار شفاف کريستالي و درخشان با کيفيت 300 dpi رزوليشن با ترکيب رنگ طبيعي فراهم مي آورد.
عکس هاي حاصله در برابر آب، گرد و خاک مقاوم و تخريب ناشدني هستند.
اين پرينتر سازگاري خوبي با تلفن هاي آندرويد نيز دارد.


 
مایکروسافت نسخه آزمایشی سیلورلایت 5 را آماده می کند


 


 
هفته آینده مایکروسافت نسخه آزمایشی Silverlight 5 را که نسل جدید پلتفرم پلاگین چند رسانه ای می باشد را عرضه خواهد نمود.
به گزارش از InfoWorld، نمایندگان رسمی مایکروسافت در قالب پستی در بلاگ این شرکت اعلام کردند که Silverlight 5 درکنفرانس Mix که در لاس وگاس برگزار خواهد شد، ارائه خواهد شد.
در این پست افزوده شده بود؛ به عنوان بخشی از سیاست پشتیبانی ما از سناریوی فراهم آوردن قابلیت های مبتنی بر پلاگین ما نسخه آزمایشی Silverlight 5 را در کنفرانس Mix عرضه خواهیم نمود که در واقع مکمل سناریوهای قبلی ما خواهد بود.
مایکروسافت از سیلورلایت به عنوان پلتفرم توسعه دهنده برای ساخت تجربیات کاربر غیر فعال وب، دسکتاپ و برنامه های کاربردی آنلاین و آفلاین موبایل بهره می برد.
ورژن 5 این نرم افزار برای پشتیبانی بیشتر و ارتقاء قابلیت های 64 بیتی ، ویدئوی H.264، پتشیبانی کنترل از راه دور و مدیریت حقوق دیجیتال ارائه شده است.


 
سرمایه گذاری یک میلیاردی دل در عصر مجازی


 


 
شرکت Dell در سال جاری 12 مرکز Global Solution Centers را افتتاح خواهد نمود و در نظر دارد تا 18 ماه آینده 10 مرکز دیگر را به آنها اضافه نماید.
سرور بزرگ Dell اعلام کرده بود که آنها سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری را در راه حل های جدید فناوری خواهند نمود و این سرویس ها به مشتریان کمک می کند تا ثمره و سودآوری تجارت خود رادر عصر مجازی موسوم به Virtual Era ابداع و هدایت نمایند.
به گفته استیو اسکاکنبروک Steve Schuckenbrock رئیس بخش Dell Services ، پیشرفت های فناوری، روش های تحویل و حرکت به سوی مدل های درهم گسیخته IT مانند فناوری ابر سبب تغییر در عملیات بنیادی شیوه تجارت گردیده است.
Dell با سرمایه گذاری های انجام داده و ادامه دار ویژه خود فناوری را به مشتریان ارائه می دهد تا شاهد پیشرفت آنها در حوزه Virtual Era باشد.


 
گلکسی تا آخر آوریل می آید


 


 
کره جنوبی یکی از موفق ترین بازارها برای تلفن های هوشمند سامسونگ است. این بازار سال گذشته حدود 2 میلیون هندست Galaxy S را به فروش رساند.
شرکت Samsung Electronics Ltd دومین سازنده تلفن های هوشمند در جهان در نظر دارد ماه جاری نسخه جدیدی از تلفن های هوشمند Galaxy S را در کره جنوبی به فروش رساند.
تلفن فوق العاده نازک ( آلترا اسلیم) Galaxy S II درست پس از ورود رقیب آن یعنی iPhone 4 اپل در ماه سپتامبر در کره جنوبی عرضه می شود.
کره جنوبی یکی از موفق ترین بازارها برای تلفن های هوشمند سامسونگ است. این بازار سال گذشته حدود 2 میلیون هندست Galaxy S را به فروش رساند.
دو شرکت کره ای KT و SK Telecom توزیع این تلفن جدید را در بازار بر عهده خواهند داشت.
با این حال سامسونگ هر گونه رقابت را با اپل انکار نموده است اما اظهار داشته که تلفن هوشمند جدید آنها که مبتنی بر سیستم عامل آندروید گوگل می باشد تا آخر ماه آوریل به بازار عرضه می شود.


 
سیستم تهویه هوای وایرلس
 

 
شرکت Advector Systems سیستم تهویه هوای جالبی با نام Select Air System را توسعه داده است.
این سیستم یک سیستم منطقه ای خودکار و وایرلس است که به شما کمک می کند تا میزان استفاده از انرژی مورد نیاز خود را و میزان راحتی و هوای مطبوع مورد نیاز خود تنظیم کنید.
سیستم وایرلس تهویه و تنظیم هوای Select Air System به شما اجازه می دهد تا در هر اتاقی از منزلتان دارای یک ترموستات مجازی باشید.
یکی از بزرگترین مزایای این سیستم کاهش 40 تا 50 درصدی در مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه های انرژی است.

 

گارتنر: اپل همچنان در صدر می ماند


 


 
گارتنر اظهار داشت که انتظار می رود در سال جاری 70 میلیون تبلت به فروش رسد و تا سال 2012 این تعداد به 108 میلیون می رسد.
بر طبق پیش بینی های مرکز آمار و تحقیقات گارتنر آی پد اپل تا سال ها سیطره خود را بر بازار تبلت های رسانه ای خواهد داشت.
گارتنر اظهار داشت که آن انتظار دارد در سال جاری 70 میلیون تبلت به فروش رسد و این میزان تا سال 2012 به 108 میلیون واحد خواهد رسید این در مقایسه با فروش تنها 17.6 میلیون واحدی آی پد در سال 2010 می باشد.
سهم بازار اپل از 69 درصد فعلی در سال جاری به 47 درصد در سا ل2015 کاهش پیدا خواهد کرد، در حالیکه سهم گوگل از 20 درصد کنونی به 39 درصد افزایش خواهد داشت.
تبلت شرکت RIM با بهره گیری از پلتفرم QNX و با سهم بازار 5.6 درصد جایگاه سوم را در بازار به خود اختصاص خواهد داد.
گارتنر میزان سهم این شرکت را تا سال 2015 تا 10 درصد نیز پیش بینی کرده است.
با این آمار مشخص می شود که تبلت پلی بوک RIM به زمان زیادی برای جلب نمودن توجه توسعه دهندگان و خریداران خود دارد .
 

 
جالبترین فناوری که تا حالا ندیده اید!!!


 
شرکت Autonomy بزرگترین شرکت نرم افزار انگلیسی، که به خاطر فناوری تطبیق دهنده و جستجوی سازمانی شناخته شده است، از قدرت فناوری خود در راستای محاسبه ی معناگرا در ویژگی تشخیص بصری تلفن های هوشمند بهره برده است.
به زودی شما قادر خواهید بود تا با دانلود برنامه کاربردی Aurasma iPhone/iPad آن دوربین خود را به سمت اشیاء ایستای جهان واقعی متمرکز کنید که فقط یکبار متوجه آنها شده اید و خواهید دید که زندگی واقعی به طور جادویی بر صفحه تلفن هوشمند شما نقش خواهد بست، این تبدیل شدن افسانه به واقعیت مانند حرکت تصاویر روزنامه Daily Prophet در سریال هری پاتر است.
نکته جالب اینست که ویدئوی تصاویر دنیای واقعی تنهادر مرزهای اشیاء تشخیص داده شده توسط دوربین باقی مانده است.
به گفته Autonomy، این برنامه قادر خواهد بود تا بیش از نیم میلیون تصویر را تشخیص دهد.
با این حال به گفته مایک لینچ، مدیر ارشد این شرکت، این برنامه جادویی محدودیت های خاص خود را دارد، از جمله اینکه iPhone 4 برای اجرای برنامه Aurasma از حداقل قدرت پردازش برخوردار است.
این برنامه قابلیت تشخیص صورت و چهره افراد را و کلیه چیزها در سه بعد را دارا نمی باشد بلکه تنها به ثبت و تشخیص ساختار دو بعدی نظیر نمای ساختمان ها ، تصاویر، منظره ها در کمتر از یک ثانیه یا کمی بیشتر می پردازد.
برنامه Aurasma از ماه آینده برای دانلود رایگان در فروشگاه App Store موجود خواهد بود.
 


 
 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

   
 

 

 
 

 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.com/join
________________________________________________________

For More Information About Us:
www.marshalclub.com
________________________________________________________

http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment