Sunday 10 April 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (68) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

آخرین اخبار از گروه مارشال مدرن :   1. انتخاب معاونت جدید گروه مارشال مدرن در انتهای ماه فروردین1390           2.آغاز تورهای یک روزه و مسافرتی گروه مارشال مدرن از 2 اردیبهشت 1390

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 

 

     
   

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

 

 

 

First Name

:

Farhad

 

Last Name

:

Rad Manesh

 

Position

:

Email Sender

 

Email Address

:

Farhad.modern@yahoo.com

 

Yahoo ID

:

Farhad.modern

 

Facebook Link

:

 FaceBook.Com/Farhad.Modern

 

Marshal Club ID

:

Farhad

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام مارشالی های گل

خب با صحبت هایی که اول ایمیل گذشته کردم عده ای از دوستان جبهه گیری کردن و بخش زیادی از دوستان هم استقبال کردن با این حال اگه یکم لحن ایمیل بد بود من عذر می خوام اما باز من روی صحبت هام هستم و بیشتر همکاران هم رویه من رو تایید کردن پس حتماً در ارسال پیام ها دقت کنید و توضیحاتی که انتهای این ایمیل امده رو بخونید

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:فائزه شریفی

سلام

من براي بار اوله كه دارم براتون ايميل ميفرستم و دقيقاً همون ايميلي كه خانم زهره كاظمي فرستاده بود رو درخواست دارم يعني داستان زوجي كه داماد شيفته عروس بود ولي عروس دوستش نداشت ولي متاسفانه نفهميديم چي شد وآقاي فرهاد رادمنش از دست شما هم خيلي ناراحت شدم كه ديدم خيلي بي اهميت به علائق طرفداراتون هستيد چون اين خانم خيلي با اشتياق ميخواد كه بدونه باقي داستان چي شد ولي شما ذوقشو كور كرديد و نه تنها كمكي بهش نكرديد گفتيد ديگه از اين مطالب توي ستون گذاشته نميشه شايد اون خانوم ميلاشو پاك كرده باشه مثل من و نتونه بفهمه كي اون مطلب و فرستاده بود

از اينكه انقدر ما رو دوست داريد ممنونيم .

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام و درود به فائزه عزیز ...  صحبت های من گویا بود گروه مارشال مدرن مجله ادبی داره پس ستون مارشالی ها جایی برای ارسال داشتان اونم داستان دنباله دار نیست ، ما به نظر اعضاء احترام می زاریم اما ستون مارشالی در بعضی موارد داشت از دستمون در می رفت و لازم بود که یه تغییرات اساسی توش داشته باشیم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:سیما رستگاریان

جناب آقای احمد میرایی عزیز
سلام

نیازی به تشکر نبود؛ امیدوارم که 120 ساله بشید و همیشه ی عمر با لبی خندون، دلی بی غم و تنی سالم در کنار خانواده محترمتون لحظات قشنگ زندگی رو بگذرونید

وظیفه خودم دونستم که یه سلام کنم به همه دوستای مارشالیم
الهه، هاله، شقایق، سعیده، بهار و بهنوش، خانم زهرا رستگار و خانم ضیا، اااامممم دیگههههه .... ذهنم یاری نمیکنه وگرنه دوست زیاد دارم
و آقایون احمد میرایی عزیز، جناب مهران مستوفی و سعید کرمانی و علی باقری و ...
امیدوارم که سالی بهتر از گذشته پیش رو داشته باشید
ایام به کام

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مژده طهماسبی

سلام بهاری و پر از عشق من به همه عاشقان مارشالی

 

سلام به پدر خوب و مهربون مارشال آقای حجوانی و به تمامی  ایمیل سندرهای پر تلاش و مهربون گروه.

خوب دوباره بعد از گذروندن تعطیلات نسبتا طولانی عید نوروز همه چیز به روال عادی برگشت و تکرار برنامه های یکنواختمون شروع شد.  بیایید امسال کمی متفاوت باشیم. چرا باید مثل یک روبات صبح بیایم سر کار و شب برگردیم خونه و شام بخوریم و بخوابیم دوباره صبح از اول.البته هر کسی بر مبنای شغلی که داره زمانبدی کارهاش فرق میکنه. ولی من کلا می گم. هر چند وقتی عادت به انجام یکسری کارها میکنیم دیگه ترک و یا تغییرش برامون سخته. ولی باور کنید سختیش همون استارت اوله.

میتونیم توی برنامه روزانمون حداکثر هفته ای 3 ساعت ورزش کنیم. یا هفته ای 2 ساعت به کلاسی که دوست داریم بریم. یا هر کار دیگه ای که تا حالا آرزوشو داشتیم که یاد بگیریم ولی  مدام موکولش کردیم به .....حالا بعدا،  نمی رسم ، وقت ندارم ،سرم شلوغه ... همه این حرفها برمیگرده به یک کلمه : انگیزه و همت...  بیایید همت کنیم و انگیزه کاری رو که دوست داریم در این سال جدید در خودمون قوی کنیم.. ببینید که چقدر از نظر روحی و جسمی تغییر میکنیم.حالا من یک پیشنهاد کوچیک برای شروع دارم. اگه یادتون باشه سال گذشته در مورد ماساژ براتون نوشتم و یک سری کلاسهای آموزشی رو بهتون معرفی کردم. خوب نمیدونم چند نفر از دوستان دنبال این رشته رفتن. من خودم که همون موقع رفتم و هر سه ماساژ رو یاد گرفتم.. حالا برای دوستانی که نتونستن برن دنبال یادگیری این رشته یک مطلب کوچیک براشون مینویسم شاید بتونن کمی از خستگی روزانشون رو با یک ماساژ کوچیک به در کنند. دیگه از این راحتتر و بی هزینه  و بهتر چی میشه.. باور کنید یاد گیری حتی به اندازه یک سر سوزن، کلی درافکار و روش زندگی ما تاثیردارد.

اکثر ما بعد از چند ساعت کار کردن دچار سردرد و خستگی در سر و چشمها میشویم. با چند حرکت ساده میتونید کمی به خودتون آرامش بدهید.

 

لنف

لنف ، مایع شفافی است که در سراسر بدن گردش میکند تا بافت بدن را تمیز و سموم تولید شده و باکتری های مضر را دفع کند تا در نهایت بدنی سم زدایی شده ، جوان و شاداب و پوستی سالم داشته باشیم. این سموم، توسط ایستگاه های متفاوتی که سیستم لنفاوی در بدن دارد تصفیه میشود اما در صورتی که عضلاتی قوی نداشته باشید، این سموم در همان ایستگاه ها می مانند و دفع نمی شوند. زیرا سیستم لنفاوی سیستم دفع زوائد جداگانه ای ندارد. یکی از عمده ترین نتایج دفع نشدن این سموم، پیر شدن تدریجی پوست است. در نتیجه خوب است موضوع را جدی بگیرید و علاوه بر رژیم غذایی سالم و ورزش با ماساژ هر از چند گاه سیستم لنفاوی ، به جریان منظم و سریع تر لنف و دفع سریع تر سموم بدن تان کمک کنید تا هر چه جوان تر بمانید.

 

برطرف کردن خستگی پوست:

مقدار کمی کرم مرطوب کننده کف دست تان بریزید و آن را از پایین گردن به سمت چانه بکشید. از کف هر دو دست خود استفاده کنید و آنها را درست پشت سر هم در حرکاتی به سمت بالا روی پوست بکشید . با حرکاتی نرم دست تان را روی گونه ها و آرواره ها به سمت گوش های تان بکشید. به خاطر داشته باشید این حرکات باید به سمت بیرون باشند. این ماساژ ساده پس از یک هفته کار سنگین یا بیدار ماندن های طولانی شبانه که باعث میشوند پوست شکسته و خسته به نظر برسد مثل معجزه عمل میکند و در واقع ، حکم نوعی لیفتینگ ساده را دارد که در دراز مدت میتواند مانع از افتادگی پوست و چروک خوردن آن شود.

 

یک انگشت از هر دو دست تان را روی چانه قرار دهید و حرکات متحدالمرکز پیشین را در 3 شماره انجام دهید. از چانه ، اندک اندک به سمت قسمت بالای آرواره و گوش ها پیش بروید.

 

ماساژی برای از میان برن سردرد و تنش:

کف دستتان را روی پیشانی قرار دهید و به سمت بالا بکشید . این حرکت را به صورت پشت سر هم با کمک کف هر دو دست و طی 8 شماره انجام دهید.

کف دو دستتان را به هم بمالید تا کف دستها گرم شود . بعد کف دستها را با فشار ملایمی رو روی صورت خود قرار داده و نفس عمیق بکشید و سعی کنید آرام باشید.

 

ماساژ پوست و عضلات اطراف چشم:

انگشتانتان را از روی گونه ها به سمت شقیقه ها و بالای چشم ها بکشید و این ناحیه را با حرکات دورانی ماساژ دهید. این حرکت در 4 شمارش انجام میشود و حلقه های سیاه زیر چشم را برطرف میکند و باعث جوان  و شاداب به نظر رسیدن چشمهای شما نیز میشود.

با انگشت اشاره و شست، ابروهای تان را به سمت بالا بکشید. ( ابرو را بین دو انگشت قرار دهید) این حرکت را بین 3 تا 8 بار تکرار کنید و به یاد داشته باشید این ناحیه تنش و فشار زیادی دارد که با ماساژ درست می توان آن را تخلیه کرد.

 

گونه ها :

انگشت وسط و انگشت حلقه تان را زیر استخوان گونه تان قرار دهید و با فشار در حرکاتی متحد المرکز ، پوست را ماساژ دهید.دقت کنید انگشت تان را روی پوست نکشید، بلکه خود پوست را به حرکت در آورید. این حرکت را در 3 شماره انجام دهید. حرکت را به همین صورت ادامه دهید و کم کم به سمت گوش های تان حرکت کنید. میتوانید برگردید و از نو از زیر استخوان گونه تان شروع کنید.

 

دو انگشت وسط تان را روی آن بخش پوست که بالای لب و زیر بینی تان قرار دارد بگذارید و همان دایره های متحد المرکز را به صورت چرخشی رسم کنید . کم کم با کمک دو دست این حرکات را به سمت گونه ها ببرید و نزدیک گوش ختم کنید.

--------------

خوب دوستان گلم. امیدوارم از این مطالب خیلی کوچیک استفاده کنید و نتیجه خوبی بر روی پوستتون داشته باشد.. راستی خانومهای خوب مارشالی هم اگر یک ماساژ توپ و کامل خواستند با من در ارتباط باشید.

دوستتون دارم

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مژده جان ممنون از پیام زیباتون همونطوری که مفصل باهات صحبت کردم سعی کن مطالبی که ارسال می کنی در همین حد باشه کوتاه و مفید بازم ممنون که با ستون مارشالی هستی

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:محمد جواد بحرالعلومی

 

سلام دوستان خوبم عیدتون مبارک فقط ببخشید دیر شد امیدوارم سال خوبی داشته باشید

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

ارسالی از:محمد نصیر

 

با عرض سلام و تبریک سال نو به همه مارشالیهای عزیز به خصوص جناب آقای حجوانی و محمد طباطباییه عزیز
 
همینطور آقای فرهاد رادمنش
 
 سال خوب و خوش همراه با سلامتی براتون آرزومندم
 
امیدوارم که غیبت جناب مملی طبای گل هم زیاد طولانی نشه چون دل ما خیلی برای ایشون تنگ میشه
 
باور کنید سال 89 به قدری مشکلات و درگیری داشتم که نتونستم توی تورها و کنسرتهای گروه شرکت کنم
 
اما امسال عزمم رو جزم کردم به امید خدا توی تمام برنامه های گروه شرکت کنم
 
راستی قالب جدید گروه هم خیلی قشنگ شده و واقعا از دیدن این قالب زیبا لذت میبرم
 
شاد و سربلند و موفق باشید

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام محمد عزیز از لطفتون ممنونم امیدوارم در برنامه های امسال گروه شرکت داشته باشید و از نزدیک ببینیمتون

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:آرش رفیعی

سلام به آقا فرهاد گل
امیدوارم حال شما و همه خوب باشه.مطمئنم که شما هم مثل آقا محمد میتونین از پس ستون بر بیاین.و خوشحالم که میخواین ستونو به روزای اول بازگردونین.چون واقعا از اون هدفی که داشت خیلی دور شده و یه چیزه تکراری شده.
يه نکته هم به بهترین دوستم که زندگیمو مدیونشم بگم.سارا خانوم شما که حرف از تصمیمات نو و افکار نو میزنی چرا به فکر خودت نیستی؟چرا اول این ایده هارو تو زندگی خودت اجرا نمیکنی؟امیدوارم بتونی از پس مشکلات بر  بیای چون میدونم میتونی.منم که میدونی کمکت هستم،
امیدوارم همه موفق و شاد و تندرست باشن.با آرزوی بهترینها برای همگی
محسن

 

پاسخ رضا : سلام و درود به آقا رضا عزیز از لطف شما ممنون امیدوارم بتونم مثل محمد جان ستون رو اداره کنم تا بر می گردن

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: مریم امیدی

یک نظریه از عبید زاکانی

خواب دیدم قیامت شده است. هرقومی را داخل چاله‏ای عظیم انداخته و بر سرهر چاله نگهبانانی گرز به دست گمارده بودند الا چاله‏ی ایرانیان. خود را به عبید زاکانی رساندم و پرسیدم: ��عبید این چه حکایت است که بر ما ایرانی ها اعتماد کرده نگهبان نگمارده‏اند؟��

گفت:
��می‌دانند که به خود چنان مشغول شویم که ندانیم در چاهیم یا چاله.�� خواستم بپرسم: ��اگر باشد در میان ما کسی که بداند و عزم بالا رفتن کند...�� نپرسیده گفت: گر کسی از ما، فیلش یاد هندوستان کند خود ما بهتر از هر نگهبانی لنگش کشیم و به تهِ چاله باز گردانیم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

ارسالی از:مرتضی

سلام فرهاد جان

من عضو جدید گروه شما هستم و از الطاف شما سپاس گذارم

مطالبی که برایم ارسال می کنید بسیار جالب و جذاب هستند

متشکرم
 

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مرتضی عزیز به مارشال مدرن خوش آمدی 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:حمید نژاد

 

با عرض صمیمانه ترین درودها وسلامها به اعضاء وگروه مارشال.درسته من ازاواسط سال89به جمع شما پیوستم ولی در همین مدت بسیار کم میلهای خوب و آموزنده ای دریافت کردم دست شما درد نکند وواقعا خسته نباشید.چون بنده در شهر اراک هستم ومشغله کاری زیاد دارم خیلی دوست داشتم در سفرهاتون شرکت کنم.ان شاء الله فرصتی پیش بیاید درخدمتتون باشم.با تشکراردتمند شما. حمید

 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام به حمید عزیز منم امیدوارم که شما رو در برنامه های گروه ببینم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:سارا

خیلی مسخره ای من ستون مارشال رو به خاطر مطالبش که بچه ها می زارن می خونم اگه اونم نزارید دیگه چیزی نداره هی بچه ها به هم سلام کردن و تشکر کردن

 

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام سارا خانم اولاً ایکاش شما هم رعایت می کردید و فارسی تایپ می کردی ! اما من ایمیل شمارو برگردون کردم تو ستون این شماره می بینی که مطالب دوستان هم هست و فقط سلام و تشکر هم نیست کمی صبر کنید بازم مجله به اون جایگاهی که در نظر داریم می رسه.

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم سارا ... عزیزم مسخره یعنی چی خوبه یه کم ادب رو در این جاها رعایت کنن دوستان ... ضمن اینکه تصمیمی که فرهاد عزیز برای ستون گرفت مورد تایید شخص خودم و سایر معاونین گروه نیز قرار داره و باعث نظم و انضباط خاصی برای ستون دوستان شده که باعث میشه پیامهایی که واقعا برای ستون باشه و سند تو آل نباشه اینجا درج شود

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از: مائه فرزین

سلام به همه دوستای خوب مارشالی

تولد من 12 فروردین بود و من می خواهم به همه مارشالی هایی که تو ماه فروردین متولد شدند تولدشونو تبریک بگم

امیدوارم تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدتون بپزیرین.

 

این چندمین تولد توست؟
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این چندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست ������
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد

 

از ته دل برای همتون آرزوی می کنم سال خیلی خوب و پربرکتی داشته باشین

پاسخ از فرهاد رادمنش : سلام مائده عزیز منم تولدت رو به نمایندگی از کادر مارشال مدرن با تاخیر البته تبریک می گم و از پیام زیباتون سپاسگذارم

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:فرشته

بهار طبیعت و سرسبزی ایران زمین و پاکی دلهای ایران زمینیان و عید نوروز رو به تمام بر وبچه های گل مارشالی و تمام اعضا این گروه با عشق تبریک میگم و آرزومند تمام آرزوهای قشنگتونم. دوستتون دارم و موفق باشید

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:ماهرخ بیگلری

 

سلام به همه مارشالی های نازنین

و فرهاد عزیز که تو ستون قبلی سلام کرده بودی ما هم تو این شماره از ستون مارشالی ها جواب سلام شما رو بدیم  بقولی میگن سلام واجب نیست ولی جواب سلام واجبه و تشکر به خاطر اینکه از نظرات من هم در بهتر شدن ستون مارشالی ها استفاده کردی امیدوارم بتونیم به کمک هم از جمله پایه های اصلی ستون مارشالی ها که ماشاءالله کم هم نیستن ستون مارشالی های جذابی داشته باشیم.

آقا رضای گل همیشه آبی اینهمه تو فیس بوک میگفتی جواب شما بمونه تو ستون مارشالی ها ،اینا... همین بود نه بابا، ما پرسپلیسی ها سالار تر و بزرگمنش تر از این حرفاییم که بخواهیم با این چیزا ناراحت بشیم ، این گلم عیدی بچه های با مرام تیم پرسپلیسی به شما استقلالی ها دیگه چه کنیم والا ما تو فیس بوکم چیزی نگفتیم از اول تا آخر تو کامنتامون زدیم پیروزی چه ببره چه ببازه ما دوستش داریم ، اصلاً معنی واقعی دوست داشتن همینه ،

 اما امان از دست این آبی ها از جمله همین فرهاد راد منش کل تاریخ ایران و یونان و عربستان و همه رو ما یه دو دوره کردیم که ریشه اصلی استقلال و پرسپلیس از کجا اومده ؟ بابا ... بی خیال .....

امیدوارم همه در این سال جدید به اهدافتون برسید و

موفقیت های بسیاری پیش رو داشته باشید.

"حلزون وحشی"

رام هم نمی شود اینقدر ایمیل نزنید در سال جدید سعی کن رام بشی

حلزون وحشیش باحال تره به جوون خودم

پاسخ فرهاد رادمنش : ماهرخ جان شما که هنوز بلد نیستی درست بنویسی پرسپولیس چرا طرفداری می کنی فعلاً شما با همون ملوان و فولاد کل کل کنید شما کجا تاج آسیا کجا در ضمن این حلزون رو من رام می کنم

  پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : لول

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مریم دریان

 

سلام وخسته نباشید به همه شما مارشالی های عزیز

 تشکر زیاد زیاد از آقای حجوانی ، آقای راد، آقای مالکیان و ...........

  جای آقای طباطبایی  انصافاً خیلی خالیه

یه کوچولو کمرنگ شدین امسال چلا؟؟؟؟

 

داستان کوتاه کشیش و پسرش

کشيشى يک پسر نوجوان داشت و کم‌کم وقتش رسيده بود که فکرى در مورد شغل آينده‌اش بکند . پسر هم مثل تقريباً بقيه هم‌سن و سالانش واقعاً نمی‌دانست که چه چيزى از زندگى می‌خواهد و ظاهراً خيلى هم اين موضوع برايش اهميت نداشت .

 

يک روز که پسر به مدرسه رفته بود ، پدرش تصميم گرفت آزمايشى براى او ترتيب دهد . به اتاق پسرش رفت و سه چيز را روى ميز او قرار داد : يک کتاب مقدس، يک سکه طلا و يک بطرى مشروب .

 

کشيش پيش خود گفت : �� من پشت در پنهان می‌شوم تا پسرم از مدرسه برگردد و به اتاقش بيايد . آنگاه خواهم ديد کداميک از اين سه چيز را از روى ميز بر می‌دارد ..��

 

اگر کتاب مقدس را بردارد معنيش اين است که مثل خودم کشيش خواهد شد که اين خيلى عاليست . اگر سکه را بردارد يعنى دنبال کسب و کار خواهد رفت که آنهم بد نيست . امّا اگر بطرى مشروب را بردارد يعنى آدم دائم‌الخمر و به درد نخوری خواهد شد که جاى شرمسارى دارد .

 

مدتى نگذشت که پسر از مدرسه بازگشت .. در خانه را باز کرد و در حالى که سوت می‌زد کاپشن و کفشش را به گوشه‌اى پرت کرد و يک راست راهى اتاقش شد . کيفش را روى تخت انداخت و در حالى که می‌خواست از اتاق خارج شود چشمش به اشياء روى ميز افتاد . با کنجکاوى به ميز نزديک شد و آن‌ها را از نظر گذراند .

 

کارى که نهايتاً کرد اين بود که کتاب مقدس را برداشت و آن را زير بغل زد . سکه طلا را توى جيبش انداخت و در بطرى مشروب را باز کرد و يک جرعه بزرگ از آن خورد . .. .

 

کشيش که از پشت در ناظر اين ماجرا بود زير لب گفت : �� خداى من! چه فاجعه بزرگی ! پسرم سياستمدار خواهد شد ! ��

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام مریم عزیز از داستان کوتاه زیباتون ممنونم فقط از این به بعد فایل رو نفرست مطلب رو در قسمت ایمیل بنویس

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به مریم عزیز ... مملی امروز به خدمت سربازی اعزام شد و حدود 2 ماه کامل غیبت داره تا انشاالله برگرده تهران و در خدمت همگی باشه

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:مهرداد

 

سلام این ايمیل مخصوص ستون مارشال هست ولی متاسفانه چون ایمیل ستون مارشال رو نداشتم به شما اين ایمیل را ارسال کردم تا به کمک شما در ستون قرار بگیره!!! چون به نظر من خیلي واجب هست حتی از نون شب!!!!!!!!!!!!!! امید است که به کمک شما مسلمانان و دوستان در گروه مارشال این رای برگشته و اسلامیت ارجعیت پیدا کند.......با تشکر....

 

توجه!!توجه!!

سلام
به گزارش شیعه آنلاین، دین مبین اسلام هنوز در کشور آلمان به رسمیت شناخته نشده است. اخیرا یک مؤسسه دینی برای رسمی شدن دین اسلام در آلمان رفراندمی برگزار کرده و از کاربران اینترنتی خواسته که نظر خود را در این مورد بیان کنند.

متأسفانه به دلیل عدم توجه مسلمانان به این رفراندم، تا به این لحظه تعداد مخالفان رسمی شدن دین مبین اسلام و آنهایی که به گزینه ���خیر��� رأی داده اند، بیشتر از موافقان و آنانی است که به گزینه ���بله��� رأی داده اند.

از همین رو از تمام مسلمانان درخواست می کنیم با وارد شدن به لینک این سایت که در ذیل این خبر قرار دارد، در این رفراندوم شرکت کنند و برای رسمی شدن دین مبین اسلام در آلمان رأی بدهند.

گفتنی است گزینه ���JA��� به معنی ���بله��� است. پس انتخاب این گزینه، کلید ���Zur Auswertung��� را فشار دهید تا نظر شما تأیید شود.

 

لینک
www.tagesschau.de/inland/wulffrede112.html

 

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

ارسالی از:میترا رحیمی

ماه ژوئیه (جولای) امسال (2011)، 5 جمعه، 5 شنبه و 5 یکشنبه دارد.

این اتفاق، هر 823 سال یکبار رخ میدهد و به کیسه پول معروف است.

این پیام رو برای دوستان خود ارسال کنید تا ظرف 4 روز کیسه پول شما از راه برسد.

بر اساس دانش فنگ شوئی چینی، هر کس این پیام را ارسال نکند، دچار بی پول خواهد شد.

پس وقت رو تلف نکن!

 

July 2011
 
Su
Mo
Tu
We
Th
Fr
St
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

پاسخ فرهاد رادمنش : از نظر من که فقط خرافاته

پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام ... ما که تولدمون 30 ژولای هست اینو نمیدونستیم ... لول

مرسی از اطلاعاتتون

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx

 

ارسالی از:نسیم بهمنی

nasimiman@yahoo.com

 

با سلام و عرض تبریک سال نو به همه دوستان من و همسرم مدت زیادی است که به دنبال گرفتن خبر از یک دوست هستیم که موفق نشدیم.فکر کردم شاید از طریق این ستون بتونم سر نخی پیدا کنم.اگر هرکس از آقای حمید کلاری اطلاعی در دست داره ممنون میشیم  به ما کمک کنه این دوست رو پیدا کنیم.به امید سالی پر از سلامتی و اتفاقات خوب برای همه مردم دنیاسلام به همه برو بچه های مارشالی پر انرژی گل خسته نباشید و عید نوروز رو پیشاپش بهتون تبریک میگم و امید وارم سال خوبی داشته باشد با آرزوی بهترینها 

پاسخ فرهاد رادمنش : سلام نسیم عزیز منم به نوبه ی خودم به نمایندگی از مجموعه مارشال مدرن سال نو رو به شما و خانواده محترم تبریک می گم و امیدوارم گمشده خودتون رو هم هرچه سریعتر پیدا کنید.

http://marshal-modern.ir/Archive/16747.aspx  

با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند

شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید

برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید

منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.

دوستانی هم که تمایل ندارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند

از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد

 

برای ارسال مطالب خود حتما با ایمیل زیر با ما در تماس باشید

SOTUN.MARSHALI@YAHOO.COM

 

 

فرهاد رادمنش - ایمیل سندر گروه مارشال مدرن

www.Facebook.Com/Farhad.Modern

 

 

 

 

 

 

   
 

 

 
 

 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 

 



__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.com/join
________________________________________________________

For More Information About Us:
www.marshalclub.com
________________________________________________________

http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment