Sunday 31 July 2011

...:::Marshal-Modern:::... ~> Soto0one Marshal (97) <~



 

مارشال مدرن :: بزرگترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران

 
 

 
 
 

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید

 
 

گروه مارشال مدرن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان (ماه مهمانی خدا) را به تمامی مسلمین جهان تبریک عرض میکند .... التماس دعا

 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 

 

     
   

 

 

امنیت فنی گروه مارشال مدرن بر عهده تیم ایرانویچ میباشد

  

 

 

 

Amir

:

First Name

 

Hejvani

:

Last Name

 

Group OWNER

:

Position

 

Amirmodern_62@yahoo.com

:

Email Address

 

AMIRMODERN69

:

Yahoo ID

 

:

Facebook Link

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ازکسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاسگزارم ، آنها مرا قویتر میکنند
از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم ، آنان قلب مرا بزرگتر میکنند

 

سلام....

   

شماره 97 از ستون مارشالیها و نظرات شما عزیزان :

پیشاپیش از تمامی عزیزانی که تولد من رو تبریک گفتن سپاسگزارم و در یک ایمیل جداگانه که در گروه ارسال میکنم تک تک از همگی تشکر خواهم کرد ...

 

ارسالی از:فرهاد رادمنش

سلام به دوستانم در ستون مارشالی

واقعاً نمی دونم چی بگم فقط یک عذرخواهی جانانه به امیر جان بدهکارم بابت اینکه در جشن مارشالی ایشون در روز جمعه نبودم البته خود امیر جان می دونن من تا دقیقه نود هم آماده بودم اما خب به خاطر عزیزی که مدت ها ندیدمش و قرار بود جمعه باهم باشیم تولد امیر جان روز از دست دادم امیدوارم امیر جان از من دلخور نشده باشن و ما بتونیم جبران کنیم امیر جان بازم تولدت رو تبریک می گم امیدوارم سالیان سال در کنار خانواده شاداب و سلامت باشی

به داشتن دوستی مثل تو افتخار می کنم می دونی که چقدر برام عزیزی امیر جان

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به فرهاد عزیز و گل من شرایطی که برام توضیح دادی رو کاملا درک کردم و خب میدونم انقدر برای من مرام گذاشتی که این اتفاقات ناخواسته چیزی نیست از لطفت ممنونم و امیدوارم هر چه زودتر تمامی مشکلاتت به پایان برسه و مثل سابق بی درد و غم با مارشال باشی ... در ضمن دشمنت شرمنده سالار پرچمت بالاست

ارسالی از:ماهرخ بیگلری

 
786
سلام بر مارشالی های مهربون که عاشقه همشونم
جای همگی خالی در تور روز جمعه مارشال مدرن در جنگل و آبشار آب پری خیلی خوش گذشت و یکی از دلایلش هم وجود آقای طباطبائی گل بود که بعد از شش ماه دوباره در تور مارشال مدرن حضور داشت و یکبار دیگه به ما ثابت کرد که تور مارشاله و محمد طباطبائی امیدوارم سریعتر زمان بگذره و خدمت محمد تموم بشه و جا داره خسته نباشید بگم و تشکر کنم از امید رحمانی عزیز لیدر تور گروه که واقعاً سنگ تموم گذاشتن بهترین لیدری بودن که من تا به الان دیدم و با اطلاعات مفیدشون درباره تهران و اعیاد ایران و همچنین بناهای تاریخ اصفهان مارو مستفیض کردن ، بسیار تور پرباری بود بدون هیچ کم و کسری فکر کنم باز هم یکی از دلایل گرون بودن تورهای مارشال وجود لیدر خوبی مثل امید رحمانی عزیز هست و خیلی خوشحال هستم که در تور روز جمعه آقای علی احمد نیا و همسر محترمشون رو در جمعمون داشتیم و آرزوی خوشبختی و موفقیت هر چه بیشتر برای این زوج در تمام مراحل زندگیشون دارم  و در آخر تشکر از امیر حجوانی برای برگزاری یه جشن تولد باکلاس در رستوران چرخان هتل نارنجستان ... به من که خیلی خوش گذشت جای همتون خالی
آقای حجوانی ضمن تبریک مجدد تولدتون برای شما وخانواده محترمتون آرزوی سلامتی و سربلندی دارم        
جا داره اینجا از دوستانه عزیز مارشالی بابت ارسال پیام های تبریک تولدم تشکر کنم ، چون به دلایلی آدرس ایمیل شما دیگه در ستون قرار داده نمیشه من همینجا از همتون تشکر می کنم ... نمی دونید چقدر خوشحال شدم مخصوصاً پیام سحر عزیزم و آقای انصاری برادر گلم آقا این حرفا چیه همین ایمیلای پر از مهرشما بعد از ارسال مجلات و اینکه برای کار ما ارزش قائل هستید
 برای من از 1000 تا کادو با ارزش تره و همچنین حمیده خانم گــــل ممنون از لطفتون...
   مجداداً تولد همه ی مردادیای عزیز مارشالی رو تبریک میگم
حلزون وحشی@یاهو.کام

 ارسالی از:محمد نصیر

 
با سلام و عرض ارادت به همه مارشالیهای عزیز
 
یه سلام ویژه هم به سرور و دوست عزیز خودم جناب امیر خان گل میکنم
 
اول از همه یه خسته نباشید باید بهت بگم واقعا تور جمعه عالی بود امیر جان
 
من که خودم به شخصه خیلی لذت بردم همه چیز عالی بود
 
بازم تولدت رو بهت تبریک میگم
 
امیدوارم که 1200 ساله بشی و همیشه پاینده و شاد باشی و تورهای شاد بذاری و ما هم در کنار شما
 
لذت ببریم
 
دلم واسه مملی هم خیلی تنگ شده بود که خوشبختانه دیدمش و از اینکه باهاش همسفر بودم خیلی خوشحالم
 
خیلی دوستتون دارم

 
طبق صحبتهایی که با امیر جان انجام دادیم
 
یه سورپرایز ویژه برای دوستان مارشالی عزیز مخصوصا علاقمندان به موسیقی و موزیک داریم

 
که به زودی در جریانش قرار میگیرید
 
موفق و پاینده باشید
 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به محمد عزیز و گل من هم از دیدنت بسیار خوشحال شدم و بسیار فیض بردم از این همه اخلاق خوب و خوش سفری که فکر کنم در خونت باشه ... حتما مارشالیها از سورپرایزت خوشحال خواهند شد

ارسالی از:سارا رحیمی

سلام به مارشالیای گل.

سلام به امیرحجوانی عزیز و پر انرژی.

آقا تولدت مبارک. ایشالا کلی زنده باشی. سلامت باشی. خوش باشی. خلاصه همه خوبیایی که هست باشی.

من برای نیمه شعبان یه ایمیل فرستادم که توی ستون ندیدم. بخدا مشکل اخلاقی هم نداشت اما نمیدونم چرا نبود. اما اشکالی نداره حالا بجای نیمه شعبان. تولدتو تبریک میگم. امیدوارم یروز این تورهای شما قسمت ماهم بشه و از نزدیک ببینمتون. در ضمن جای فرهاد خیلی خیلی خیلی زیاد در مارشال خالیه. امیدوارم مشکلاتش دست از سرش بردارن و فرهاد عزیز برگرده به مارشال.

از ماهرخ عزیز و آقای پزشکی تشکر ویژه دارم. بخاطر اینکه خیلی اکتیو و منحصر بفرد هستند.

غمهاتون کم و شادیهاتون فراوان.

سارا رحیمی

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم رحیمی عزیز ممنون از لطف و محبتتون امیدوارم دیگه یاهو مشکلاتش کامل حل شده باشه و دیگه همیچین مواردی رو نبینیم که ایمیلهای شما و سایر اعضاء به ستون ارسال نشه...

 

 

ارسالی از:فریده ذوالفقاری

سلام امير جان

حالا 1 2 3 تولدددددت مبارك

من فريده هستم كه 5 شنبه بعد از كنسرت سيروان خسروي باهاتون عكس انداختم

واي فكر كنيد تمام مرداديها باحالند سیروان خسروي هم مردادي است

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم ذوالفقاری عزیز من هم از دیدن شما در کنسرت سیروان خوشحال شدم و اگر شما هم مردادی باشید پیشاپیش تولدتون رو بهتون تبریک میگم

 

ارسالی از:مژده طهماسبی

سلام
خوبید؟ خوشید؟
جاتون خالی تور روز جمعه.. یکی از بهترین تورهایی بود که رفتم.. خیلی خوش گذشت.. مخصوصا که سه تا مناسبت هم داشت.. تولد مدیریت بزرگ مارشال اقای حجوانی گل ،که من به نوبه خودم از بودن در کنارشون و تبریک جشن تولدتشون مثل برادرم کلی خوشحال و ذوق زده بودم..دوم هم تولد لیدر بسیار مهربون و با تجربه تور آقای امید رحمانی که از همکاری کردن ایشون با مارشالی خیلی خوشحال هستم.. و از همه مهمتر که ایشون قراره به زودی ازدواج کنند...این هم از سه مناسبت خیلی فرخنده در مارشال..
من مجدداً تولد اقای حجوانی رو که در تاریخ 8 مرداد ماه هست رو خدمتشون تبریک میگم.. امیدوارم با سلامت و شادی و موفقیت در کنار خانواده محترمشون به سن 120 سالگی برسن...
آقای حجوانی تولدتتون مبارک
 
----
آخ ، آخ یادم رفت بگم.. روز جمعه یک نفر رو دیدم که خیلی دلم براش تنگ شده بود.. برادر خوبم اقای طباطبائی . یک شش ماهی بود که از گروه به خاطر دوران سربازیشون دور بودن.. خلاصه برای من که روز خیلی خوبی بود.
به امید دیدار مارشالی های گل در تورهای بعدی
 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به مژده عزیز و گل مثل همیشه شما هم در تورهای مارشال سنگ تموم گذاشتید و از شما بشدت تشکر میکنم مخصوصا از کادوی بسیار زیباتون که واقعا دوست داشتم و حضورا هم بهتون گفتم که دقیقا همون چیزی رو که میخواستم همین روزها تهیه کنم در کادوی شما دیدم ... به امید دیدار در تورهای بعدی و حضور خوش سفری مثل شما

ارسالی از: نیلوفر چنگیزی

سلام 

امیر جان من برای ستون قبلی کلی  تولدت را تبریک گفتم ولی نمی دونم چرا در ستون مارشال نبود . گناه دارم به خدا کلی علامت اینور و اونور زده بودم که یادم نره تبریک بگم چون خیلی سرم شلوغ بود ولی در ستون ایمیلم را ندیدم.

در هر حال تولدت مبارک و امیدوارم همیشه موفق باشی و همیشه  گروه مارشال را با موفقیت مثل همیشه اداره کنی.

تا کور شود هر آنکه نتواند دید.  

niloofar

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به نیلوفر عزیز منم هر چی نگاه کردم پیام شما رو ندیدم ولی بصورت پیامک تبریکت رو دیدم و بسیار خوشحال شدم امیدوارم جبران محبتهاتون رو بتونم با ارسال ایمیلهای خوب انجام دهم

 

ارسالی از:فاطمه محمدی

سلام به همه بچه های گروه
من چند ماهی میشه به گروه شما پیوستم. در مورد مطلبی که مهشید خانم ارسال کردن سوالی دارم؛ آیا ایشون سایر آثار دکتر شریعتی را مطالعه کردن؟ آیا زندگی نامه و دست نوشته های ایشونو خوندن؟ من در یکی از مجموعه آثار دکتر خوندم که زمانی که ایشون به زندان ساواک میرفت همیشه یه قرآن کوچک همراهشون داشتن و حتی یه موقعی از زندان بان خواستن یه قرآن براشون بیاره تا همدمش باشه؛ زمانی هم که در خارج از کشور ترور شدن به گفته خانوادشون در نمازش اشک میریختند و حالت عرفانی داشتن، خب دیگه برای هر کسی مشخص میشه که ایشون چه شخصیتی داشته وچه نظری در مورد قرآن داشتن. ممنون از شما

ارسالی از: مهشید آتشی

با سلام به مارشالی های گل

من این هفته سفر بودم و الان مطالبی ک خطاب به من نوشه بودنو دیدم

اولا من عذرخواهی میکنم از همه ی اونهایی که حس کردن به خودشون یا دینشون توهین شده

واقعا بنده قصد بدی نداشم و این مطالبو برام میل کده بودن منم به نظرم قابل تامل و زیبا بود

دبه علاوه ممنون از خانومی که می خواس بم کمک کنه نیازی نیس خودم مدونم و گوشم پره از این حرفا

اون مطالبو نوشم که روش فک کنین نه اینکه منو متهم کنین

بازم واسم مهم نیس همین توهینارو تحمل کنم کافیه

 

درضمن اونایی ک فک کدن مطلب از جناب دکتر علی شریعتی هسش میتونن کتابشونو بخونن بعدش به من تهمت بزنن ک از خودمه شمایی ک ادعای دانستن دارید اول تحقیق کنید بعد حرف بزنید

به علاوه یادم رف بگم من عاشق قران و خدا هسم و با خوندن جیزایی ک واسم نوشن واقعا اشکام جاری شد اما مهم نیس خدا مدونه تو دل من جی میگذره بازم ببخشید جون قصدم اصللللللللللللللللااااااااااااا توهین به کتابی نیس ک هرشب خوندنش از زندگیم  حذف نشده تا حالا

باتشکر

آقای حجوانی خسته نباشید خداحافظ

 

 

ارسالی از: سیما رستگاریان

سلام و عرض ادب به دوستان مارشالی

     قشنگ من، تو تعریف شب میلاد آوازی     

     تو خوش رنگی، خوش آهنگی، تو دلبندی، تو دلبازی
 

 تو رگباری، تو بارونی، بهاری، باغ نارنجی

     تو یاسی، برق الماسی، حریمی، گوشه ی دنجی

شب میلاد مبارک باد
شب میلاد مبارک باد


امیر جان عذرخواهی میکنم که نتونستم ببه موقع پیام تبریک رو بفرستم
تبریک منو بپدیر


سیما رستگاریان

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به سیمای عزیز از لطفت ممنونم اتفاقا خیلی هم به موقع پیامت رو ارسال کردی و ازت سپاسگزارم

 

ارسالی از : مائده حیدری

 
یه سلام گرم و پرانرژی به دوستان خوب مارشالی
خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟
 
انصافا گروه مارشال همه چی داره جز یه مجله ورزشی که با این همه مشغله ای که دوستان دارن و کمبود ایمیل سندر می دونم اضافه کردن این بخش مشکله .
از سه شنبه لیگ برتر شروع می شه و امیدوارم این لیگ با قهرمانی پرسپولیس تموم شه.
برای دوستانی که در جریان نیستن برنامه بازی ها رو می ذارم:
 
سه‌شنبه 11 مرداد، ساعت 22:00
پرسپوليس - ملوان، آزادي-تهران
داماش گيلان-نفت آبادان، شهيد عضدي-رشت
مقاومت شهيد سپاسي-نفت، حافظيه-شيراز
مس كرمان-شهرداري تبريز، شهيد باهنر-كرمان
سايپا-صنايع مس سرچشمه، انقلاب-كرج
تراكتورسازي تبريز-صباي قم-يادگار امام(ره) ، تبريز
راه آهن-ذوب آهن- اكباتان، تهران
فولاد خوزستان-شاهين بوشهر، تختي-اهواز

چهارشنبه 12 مرداد ، ساعت 22
سپاهان-استقلال-فولاد شهراصفهان

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم حیدری عزیز بخش مجله ورزشی مستلزم فردی دانا و آگاه به مسائل ورزشی بخصوص فوتبال هست که من خودم یا علی پزشکی عزیز بشدت فوتبالی هستیم و میتونیم این بخش رو خودمون ارسال کنیم اما امان از کمبود زمان ... چون همچین مجله ای بسیار نیاز به انرژی و وقت زیادی داره ... راستی حتما با وجود تیمی مثل استقلال با این همه قدرت پرسپولیس قهرمان میشه ... در خواب البته ! لول

ارسالی از نیلوفر

بازهم سلام به همگی و این بارسلامی مخصوص تر به امیرجون

ای ظرافت تپش قلب چکاوک، تو را بر رفیع ترین قله ی احساسمان قرار داده و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن 

ترین فرداها تقدیم تو باد

امیرجان تولدت مبارک

خیلی دلم میخواست جمعه منم باشم اما نمیشه.امیدوارم به همتون خوش بگذره اما خواهشا مارو از سوپرایز امیرجون بیخبر نذارین.

خوش بگذره

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به نیلوفر عزیز از تبریکتون هم ممنونم سورپرایز هم که روز جمعه در هتل نارنجستان هم بودند و دیدند امیدوارم شما هم حتما افتخار بدید و تورهای مارشالی رو با حضور خودتون منور کنید

ارسالی از علیرضا حیدری

سلام به همه زحمتکشان گروه مارشال،به علت مشغله زیاد مدتی نمیتونم ایمیل های ارسالیتونو ببینم، لذا میخوام مدتی از عضویت گروه خارج بشم، لطفا منو راهنمایی کنید

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به آقای حیدری عزیز شما با مراجعه با همون آدرس عضویت که عضو شدید میتونید از گروه براحتی خارج شوید

ارسالی از شاهوزهی

سلام به همه مارشالی های گل
عرض ادب آقای حجوانی 
خواستم بگم که منم مثل مملی طبا باید برم آموزشی و ... پادگان مدرس تو بزرگراه کرج
خلاصه اینکه دیر به دیر میتونم به ستون برسم
سخته ولی باید ساخت
این شعر بر گرفته از آهنگ "مینویسم از تو"  تقدیم به همه شما عزیزان
امیدوارم خوشتون بیاد
*************************************************
می نویسم... مینویسم.. از تو
 تا تن کاغذ من جا دارد

با تو از حادثه ها خواهم گفت
 گریه.. این گریه اگر بگذارد

گریه.. این گریه اگر بگذارد.. با تو از روز ازل خواهم گفت

فتح معراج غزل کافی نیست... باتو از اوج غزل خواهم گفت

مینوسم همه ی هق هق تنهایی را

تا تو از هیچ به آرامش دریا برسی

تا تو در همهمه همراه سکوتم باشی

به حریم خلوت عشق تو تنها برسی

می نویسم ...مینویسم.. از تو
تا تن کاغذ من جا دارد

با تو از حادثه ها خواهم گفت.. گریه.. این گریه.. اگر بگذارد

مینویسم همه ی با تو نبودن ها را

تا تو از خواب مرا به با تو بودن ببری

تا تو تکیه گاه امن خستگی هام باشی

تا مرا باز به دیدار خود من ببری

می نویسم ...مینویسم.. از تو تا تن کاغذ من جا دارد

با تو از حادثه ها خواهم گفت گریه این گریه اگر بگذارد
 
 
بای بای
 
شاهوزهی

 

ارسالی از کیمیا

با سلام به همه دوستان گل مارشالي

خواستم از راه دور شيراز شهر رازو نياز تبريك صميمانه اي رو پيشاپيش به آقا امير عزيز گفته باشم اميدوارم 120 ساله باشي

امير جان تولدت مبارك

وبا ارزوي ديدن سالهاي سال شما درمارشال وموفقيت روز افزون شما

دوستدار شما كيميا از شيراز

درضمن يادتون باشه كه تشريف نياوردين اين دومين بار است كه تور شيراز شما كنسلي داده نمي دونم چرا فقط اين تور هست كه اين مشكل براش پيش مياد

به اميد ديدار شما

كيميا

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به کیمیای عزیز از صمیم قلب ممنونم که از اون فاصله پیام تبریک ارسال کردید ... شانس شما شیراز کمی که نه خیلی به تهران دور میباشد و مشکلات زیادی رو برای رفت و آمد برای ما ایجاد کرده که نیاز به 4 الی 5 روز زمان برای تور شیراز میباشد و با توجه به شاغل بودن اکثر اعضای گروه امکان برگزاری همچین توری بسیار سخت میباشد

ارسالی از باران نیکو

پیشاپیش تولدتون مبارک آقای امیر حجوانی

شنبه سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست

و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم . . .

شنبه ... جشن با شکوهی در دلمون برپاست ، چون روز تولد توست.

درود برشما و

درود بر همه مارشالیها

تندرستی ، آرامش و دل خوشی را از صمیم قلب برای همگی آرزومندم.

یاحق

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به باران عزیز ... بسیار زیبا تبریک گفتید و من هم خیلی خیلی خیلی ممنونم از لطف و محبتتون

 

ارسالی از مهناز

 

سلام آقای حجوانی

تولدتون مبارک آقای اژدها

نه !خودتون اژدها نیستین ماه تولدتون هست.مثل مامان خوشگل خودم

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به مهناز عزیز و مادر بسیار گلتون از تبریکتون سپاسگزارم

 

ارسالی از نسرین 

سلاممممممممممممممم و صد سلام به همه مارشالیهای گل 

آهههههههههههههههای مرداریهای گل گلاب تولد همتون مبارک باشه

امیر جان تولد شما هم مبارک باشه

تولد خانم داداشم هم مبارک باشههههههههههه

کلا همتون همیشه شاد باشید و زندگیتون همیشه بر وفق مراد

و اما بعد منم میخواستم در مورد مطلب مهشید نظر بدم آخه خیلی بحث برانگیز شده ...........

تا اونجایی که من با نوشته های دکتر شریعتی آشنا هستم ایشون در نوشته هاشون اغلب از صنعت کنایه استفاده کردند. در این نوشته هم خیلی ظریف رفتار ما رو با قرآن زیر سوال بردند. پدر و مادری رو محکوم کرده که نماد بعضی از آدم بزرگهاست توی جامعه ما که علیرغم ادعاشون مبنی بر دینداری و مومنی استفاده ابزاری از قرآن میکنن . میگه بابا من حتی به جزوه هام که نوشته خودم و کاملا شخصی و فقط برای خودم ارزشمند احترام میذارم شما چرا با قرآن اینجوری رفتار میکنید قرآنی که ادعا میکنید کتاب هدایت تمام بشریت کتابی که گفته خداوند هستش و بسیلر مقدسه فقط برای استخاره گرفتن و به چشم مالیدن و .... نیست . خداوند قرآن رو برای خوندن بر انسان نازل کرده نه نخواندن که نویسنده خیلی قشنگ این مطلب رو به رخ ما میکشه با عنوان کتابی برای نخواندن یعنی ما خودمون رو ملزم میدونیم که قرآن رو توی خونه هامون داشته باشیم ولی اون رو نمیخونیم و....... خلاصه اینکه در مورد این مطلب میشه مفصل صحبت کرد ولی من متاسفانه باید همین جا بحث رو کوتاه کنم و برم دنبال کارم .من که به نوبه خودم ازش خوشم اومد 

شاد باشید و سر فراز

نسرین

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به نسرین عزیز اتفاقا منم صحبتهای شما رو تایید میکنم و دلیل این همه بدرفتاری با خانم مهشید رو هنوز نفهمیدم چون اون نوشته ها رو منم خیلی جاها از دکتر شریعتی دیده بودم ... از تبریکتون ممنونم و امیدوارم این محبت زیباتون رو جبران کنم

 

ارسالی از زینت حسینی

 

سلام و صد سلام به همه هم محليهاي عزيز مارشالي اميدوارم هفته خوبي رو پشت سر گذاشته باشين و روزاي خوبي هم در پيش رو داشته باشين.
من امروز زياد وقتتون رو نمي گيرم فقط خواستم سلامي عرض كنم و بگم من هنوز زنده‌ام تا يك وقت دلتون برام تنگ نشه در ضمن اشعاري از مولانا براتون مينوسم تا حالشو ببرين !!!!!!!!!
ضمنا اميدوارم تور اين هفته و جشن تولد به همتون خوش بگذره در موقع خوردن كيك و شيطوني كردن و آتيش سوزوندن جاي ما را هم خالي كنيد
 

 

زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن
گردشـــی در کوچــه باغ راز کن

هر که عشقش در تماشا نقش بست
عینک بد بینی خود را شکسـت

علـت عـاشــــق ز عـلتــها جــداســـت
عشق اسطرلاب اسرار خداست

من مـیـــان جســـمها جــان دیـــده ام
درد را افکنـــده درمـان دیـــده ام

دیــــده ام بــر شـــاخه احـســـاســها
می تپــد دل در شمیــــم یاسها

زنــدگــی موسـیـقـی گنـجشـکهاست
زندگی باغ تماشـــای خداســت

گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود
می تواند زشــت هم زیبا شــود

حال من، در شهر احسـاسم گم است
حال من، عشق تمام مردم است

زنـدگــی یــعنـی همیـــــــن پــروازهــا
صبـــح هـا، لبـخند هـا، آوازهـــا

ای خــــطوط چهــــره ات قـــــــرآن من
ای تـو جـان جـان جـان جـان مـن

با تـــو اشــــعارم پـر از تــو مــی شـود
مثنوی هایـم همــه نو می شـود

حرفـهایـم مــــرده را جــــان می دهــد
واژه هایـم بوی بـاران می دهـــد

مولانا
 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم حسینی عزیز بسیار سپاسگزارم از لطفتون امیدوارم شما هم در تورهای مارشال افتخار حضور رو به ما دهید

 

ارسالی از پریسا

سلام دوست عزیز من همیشه بیننده ایمیل های زیبای شما بودم منم تولدتون رو پیشاپیش تبریک میگم امروز تولد خودم بوده دوستون دارم
از طرف پریسا
 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به پریسا خانم مردادی و همزاد ... منم به شما تبریک میگم و از بابت تبریکتون هم بسیار سپاسگزارم

ارسالی از ثریا بخشی

و عشق سفر به روشنی اهتزاز اشیاست.
و عشق صدای فاصله هاست
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند
ندای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند.
و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر
همیشه عاشق تنهاست
و دست عاشق در دست تُرد ثانیه هاست
و او و ثانیه ها می روند آن طرف روز
هوای حرف تو آدم را عبور می دهد از کوچه های حکایت
و در عروق چنین لحنی
چه خون تازه ی محزونی ست
 

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه با  تعداد شمع های روی کیک تولدت

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم بخشی عزیز بسیار سپاسگزارم از تبریک زیباتون

ارسالی از عباس سیاحی

 

سلام به همه ی بروبچه های مارشالی

اول از همه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می گم التماس دعا دارم از همه ی بچه ها

دوم اینکه خداوند پدر مهتاب خانم را با امیرالمومنین علیه السلام مهشور بفرماید

سوم در مسجدالحرام و مسجد النبی دعاگوی همه ی شما بودم

و بالاخره تولد امیر خان عزیزو گرامی را تبریک می گم 120 سال عمر کنی امیر جان

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به عباس خان گل کلهم از بابت تبریکاتون صمیمانه سپاسگزارم

 

ارسالی از جمشید کریمی

سلام و درود بی پایان حضور مدیر و دست اندرکاران مارشال

حضور امیر عزیزو خواهر گرامی ماهرخ خانم تولد شون را تبریک میگم و آرزوی طول عمربرایشان همراه با عزت را دارم. وهمچنین تولد علی آقا فرزند خانم زینت حسینی را نیز تبریک عرض می کنم.

خواهشی از امیر جان دارم که اگر میشود روزهای ارسال ستون را از قبل مشخص کنند مثل شماره چهارشنبه که از قبل مشخص بود در این روز ارسال میکنید ولی به یک شرط که مثل سابق اول وقت ارسال شود نه مثل همان شماره چهارشنبه که فکر کنم حوالی ظهر به دست ما رسید و یه کم دیر شد ولی به هرصورت میدونم خیلی سر امیرجان شلوغ شده و این انتظار ما هم یه کم زیادی است و لی چه کنیم که ما  معتاد گروه شدیم و تا ایمیلهای گروه را نخونیم روزمان شب نخواهد شد

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به استاد عزیزم جتاب آقای کریمی ... روزهای ارسال ستون هر یکشنبه و سه شنبه هفته ها خواهد بود و فقط استثناء هفته گذشته 2شنبه و 4شنبه ارسال شد ... با تشکر از تبریکتون بسیار خوشحالم کردید

ارسالی از پروانه جابری

سلام امير تولدت مبارك . توروبخدا به اين مردمي كه فكر مي كنند گربه هاي توي خيابون جزء خلقت خدا نيستند كه هيچ مي گن اونا كثيفن، اونا نازايي ميارن ، اونا سل ميارن  و . . .    خلاصه هر چي كه فكر كني به اين زبون بسته هاي بخت برگشته مي چسبونن و تازه بعضي ها اونارو با بيل با چوب با لگد با شلنگ آب فراري مي دن و تازه هركسو ببينن كه به اونا آب و غذا  مي ده تف و لعنت و بد و بيراه مي گن كه اونارو اينجا جمع نكنين اونا سرو صدا مي كنن  اونا ال و بلن اما آخه درجايي كه  آدمها كه ادعاشون مي شه اشرف مخلوقات هستند مگه نمي رن پشت ماشينا ادرار مي كنن ، تزريق مي كنن و هزار كار ديگه . راستي مگه همين آدمها نيستند كه هرچي مي خورن سير نمي شن بازهم همديگرو لت و پار مي كنن يا شب و نصفه شب توي خيابون عربده مي كشن يا صداي ضيط ماشينشونو بلند مي كنند .  مثلاَ خنده داره كه مي گن گربه ها پرنده مي گيرن مي خورن .  گربه ها توي آشغالا خيلي چيزا مي خورن .  اولاَ كه توي آشغالا اگرم چيزي هست انقدر مونده تا بوي گندش در بياد بعد مي ذارن توي كوچه يا مگر همين ما آدمها نيستيم كه روزانه ميليون ها پرنده چرنده گاو و گوسفند و ماهي خلاصه خيلي چيزاي ديگه رو فجيعانه سر مي بريم و مي خوريم بعد اونوقت گربه بخت برگشته اي كه گشنشه  و داره از حال ميره  حالا در سال شانس بياره و يه جوجه اي ، مرغي ، چيزي گيرش بيا دو بخوره ... تورو خدا منصفانه قضاوت كنيد اينقدر خود خواه نباشيم ما آدما  و در پايان خواهش مي كنم اگر ظرف پرآبي توي گرماي تابستون ديدد يه آدم خير جايي گذاشته برنداريدش يا با لگد وارونش نكنيد .. خواهش مي كنيم . بخاطر خدا اينكارو نكنيد.ببخشيد كه دل پر دردي دارم از دست بعضي آدماي خودخواه

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به پروانه خانم عزیز از تبریکتون ممنونم منم به شما بابت این نقد بسیار صریح و جالب تبریک میگم و لذت بردم از خوندن مطلبتون ... با تشکر

ارسالی از شیما رزاقی

با سلام 

ماهرخ جان تولدت مبارك 

پيشاپيش نمي دونم.گذشته بازم نمي دونم

 ولي اگه گذشته شرمنده دير شد عزيزم

سلام امير آقا

راست ميگين فرقش خيلي كمه رزاقي و رازقي.بازم تبريك براي تولدتون

 

در مقابل تقدير خدا مثله كودكي يكساله باش

كه وقتي اورا به هوا مي اندازي مي خندد چون ايمان دارد كه او را خواهي گرفت.

دوستتون دارم

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم رازقی عزیز از تبریکتون صمیمانه سپاسگزارم

 

ارسالی از مژگان خامسی پور

 
سلام
تولد اميرآقا را تبريك گفته از خداوند متعال براي شما و تمامي اعضايتان عمري با عزت و تني سالم و لحظاتي شيرين و بيادماندني آرزومندم. شما به من هرروز شادي روح داده ايد از شما متشكرم:x lovestruck

 

 پاسخ مدیریت گروه - امیر حجوانی : سلام و درود به خانم مژگان عزیز بسیار سپاسگزارم از لطف و تبریکتون به امید جبران محبتهای شما...

 

 

با تشکر از تمام دوستانی که در این شماره برای ما ایمیل ارسال کردند

شما هر پیامی از جمله تبریک تولد دوستان خود ، یافتن گمشده ، پیامهای تبریک و تسلیت بابت مناسبتهای عمومی و یا خصوصی ، انواع کمکهای خیریه و ... رو میتوانید در این ستون مطرح کنید

برای بخش صندلی داغ حتماً در قسمت عنوان صندلی داغ را درج نمایید

منتظر ایمیل های بعدی شما دوستان (اما خواهشا با فونت فارسی) هستم.

دوستانی هم که تمایل دارند ایمیل شخصی آنها در این ستون نمایش داده شود حتما در پایان پیام خود قید نمایند

از ارسال پیامهای سیاسی ، ضد دینی ، غیر اخلاقی ، تبلیغاتی و فورواردی سایر گروه ها هم اکیدا خودداری نمایید چون در این ستون ارسال نخواهد شد

برای ارسال مطالب خود حتما با ایمیل زیر با ما در تماس باشید :

Sotun.Marshali@Yahoo.Com

 

 

 

امیر حجوانی - مارشال

"مدیریت گروه"

www.FaceBook.com/Amirmodern

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 
 

.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
 

 

 
 

 
 

 
 

Powered By Amir Hejvani - Marshal

All Rights Reserved By Marshal Modern Group

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Marshal-Group-Modern ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Group-Modern Click This Url:
http://www.marshalclub.com/join
________________________________________________________

For More Information About Us:
www.marshalclub.com
________________________________________________________

http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join
http://www.marshalclub.com/join
  http://www.marshalclub.com/join
    http://www.marshalclub.com/join
      http://www.marshalclub.com/join
        http://www.marshalclub.com/join
          http://www.marshalclub.com/join
            http://www.marshalclub.com/join
              http://www.marshalclub.com/join
                http://www.marshalclub.com/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment