Tuesday 26 July 2011

|| Persian Fun || - TOP Download - Suprize ! >> Music + .Net + Mostanad va .. << Update 2011



 

برترین های ماه پیش برای دانلود رایگان :

دانلود مجموعه آموزشی مدرک تخصصی امنیت و هک قانونمند

دانلود مجموعه آموزشی برای عکاسان و طراحان دیجیتال

دانلود آرشیو کامل وب سایت شاتر استوک : کاملترین آرشیو عکس جهان
250 گیگابایت

مجموعه عظیم آموزشی فتوشاب این بار در وطن دانلود
دانلود راز های فتوشاپ - Photoshop Top Secret به صورت کامل -
 
دانلود کاملترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی در موبایل( جدید )
 
آموزش عکاسی - دانلود مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی ( جدید )
 
دانلود آموزش تناسب اندام و از بین بردن چربی های عظلات شکم در 90 روز!
 
دانلود مجموعه عظیم آموزشی مخصوص دانشجویان رشته برق ( جدید )
 برترین محصول برای  آموزش زبان ارائه شده از سایت وطن دانلود ...
 
دانلود آموزش جامع 3DS Studio Max - کمپانی CG Academy - حجم 80 گیگابایت( جدید )
 
 
دانلود رایگان مستند مهندسی سازه های عظیم - 21 گیگابایت- لینک مستقیم( جدید )
 
 
دانلود برنامه برای گوشی های اندروید - مجموعه ی بینظیر از بیش از 800 عنوان( جدید )
 
دانلود آموزش فتوشاپ در 6 سطح از مبتدی تا پیشرفته( جدید )
 
دانلود فيلم  Top Gear - مستند دیدنی تخت گاز - 7 فصل کامل
دانلود فیلم آموزش زبان انگليسي English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل
 
بیش از 80 جلسه ویدئویی آموزش مکالمه انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای
 
ادامه مطلب در بخش برترین های وطن دانلود
 

برترین های دنیای فناوری و آموزش های رایگان از وطن دانلود

 


دانلود رایگان فیلم آموزش لهجه امریکایی American Accent Video Training Program

 

http://up.vatandownload.com/images/sy339mioojrjoujtn157.jpg

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان لهجه امریکایی به همراه Ebooks
American Accent Video Training Program
(بخش ویژه وطن دانلود )

در پست امروز وب سایت وطن دانلود باز هم یکی دیگر از مجموعه های فوق العاده آموزش زبان را برایتان آماده کرده ایم. فیلم آموزشی American Accent Video Training Program به شما کمک می کند تا در زمانی بسیار کوتاه مانند یک فرد امریکایی صحبت کنید. امروزه کاربرد لهجه امریکایی نسبت به لهجه بریتانیایی بسیار گسترده تر شده و یادگیری آن یکی از دغدغه های بزرگ هر زبان آموز به شمار میرود. این مجموعه تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که در تقویت لهجه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و پس از اتمام دوره های آموزشی این مجموعه قطعآ تسلط شما بر لهجه زبان امریکایی بسیار افزایش خواهد یافت و می توانید با لهجه امریکایی مانند لهجه زبان مادری خود صحبت کنید. این مجموعه توسط کمپانی Pronunciation Workshop منتشر شده و سازنده ی آن Paul S. Gruber کارشناس ارشد بین المللی CCC-SLP و پاتولوژیست و متخصص برجسته در زمینه آموزش لهجه آمریکایی می باشد که درباره مجموعه خود می گوید ما مطمئن هستیم که شما با استفاده از این مجموعه به نتایج سریع و قابل توجهی در زمینه آموختن لهجه امریکایی دست خواهید یافت و همچنین یادگیری لهجه امریکایی با کمک این مجموعه بسیار اسان و مهیج برای شما خواهد بود و پس از اتمام دوره هایی آموزشی این مجموعه شگفت زده خواهید شد چرا که به تسلطی کامل بر لهجه زبان امریکایی دست خواهید یافت. همچنین این مجموعه در بیش 500 کمپانی معروف جهان مورد استفاده قرار میگیرد و کسانی مانند اساتید دانشگاه ها، پزشکان، مدیران، مهندسان و ... از این مجموعه بسیار عالی برای بهبود لهجه خود استفاده می کنند. بعلاوه این مجموعه برای دانشجویان کارشناسی ارشد بسیار مناسب است زیرا در این مقطع داشتن لهجه امریکایی بسیار مهم بوده و یکی از معیارهای مهم در کسب امتیاز می باشد که با کمک این مجموعه به راحتی می توانید این امتیاز بزرگ و ارزشمند را کسب نمایید. در این مجموعه 15 فیلم آموزشی با کیفیت بسیار خوب همراه با کتاب های الکترونیکی قرار دارد که در قالب یک دی وی دی آموزشی توسط تیم نرم افزار وطن دانلود تهیه شده و شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آنرا دریافت نمایید.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف بتهوون - بیش از 2700 موسیقی سنفونیک

 

http://up.vatandownload.com/images/v8am1y0529gwfhtx0p09.jpg
باز هم سورپرایز دیگری برای طرفداران موسیقی کلاسیک از وطن دانلود ..

دانلود تمامی آلبوم های سنفونیک  بتهوون به صورت کامل - بیش از 10 گیگابایت
(بخش اختصاصی وطن دانلود )

لودویگ وان بتهوون یا لودویگ فان بتهوفن یکی از موسیقی‌دانان برجستهٔ آلمانی بود که بیشتر زندگی خود را در وین سپری کرد. وی یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین شخصیت‌های موسیقی در دوران کلاسیک و آغاز دورهٔ رمانتیک بود. بتهوون، به‌عنوان بزرگ‌ترین موسیقی‌دان تاریخ، همیشه مورد ستایش قرار گرفته و آوازهٔ او موسیقیدانان، آهنگ‌سازان، و شنوندگانش را در تمام دوران تحت تأثیر عمیق قرار داده‌است. در میان آثار شناخته‌شدهٔ وی می‌توان از سمفونی نهم، سمفونی پنجم، سمفونی سوم، سونات پیانو پاتتیک، سونات مهتاب، و هامرکلاویِر، اپرای فیدِلیو و میسا سولِمنیس نام برد.
بتهوون بیشتر اوقات با خویشاوندان و بقیه مردم نزاع و با آنان به تلخی برخورد می‌کرد. شخصیت بسیار مرموزی داشت و برای اطرافیانش به مانند یک راز باقی ماند. لباسهایش اغلب کثیف و به‌هم‌ریخته بود. در آپارتمانهای بسیار به‌هم‌ریخته زندگی می‌کرد. بسیار تغییر مکان می‌داد. طی ۳۵ سال زندگی در وین، حدود چهل بار مکان زندگی‌اش را تغییر داد. در معامله با ناشرانش همیشه بی‌دقت بود و اکثر اوقات مشکل مالی داشت.
بسیاری معتقدند موسیقی بتهوون بازتاب زندگی شخصیِ اوست که در اکثر اوقات تجسمی از نبرد و نزاع همراه با پیروزی است. مصداق این توصیف را می‌توان در اکثر شاهکارهای بتهوون، که بعد از یک دشواری سخت در زندگی‌اش پدید آمدند، یافت. او در سال ۱۸۰۲ در هایلیگِنشتاد (روستایی خارج از وین) وصیت‌نامه‌ای خطاب به دو برادرش نوشت که به وصیتنامه هایلیگِنْشتاد معروف است. پس از واقعه هایلیگنشتاد و غلبه بر یأسش از ۱۸۰۳ تا ۱۸۰۴ سمفونی عظیم شماره ۳ خود به نام اروئیکا را که نقطه تحول در تاریخ موسیقی است، تصنیف کرد.. بعد از ۱۸۱۸ مسائل داخلیِ زندگی بتهوون مانع از انفجار خلاقیت او نشد و بعضی از بزرگ‌ترین آثارش: میسا سولِمنیس، سمفونی شماره ۹، آخرین سوناتهای پیانو و آخرین کوارتتهای زهی را به وجود آورد. او از سال ۱۸۰۰ به ناشنوایی تدریجیِ خود پی برد. برای یک آهنگساز و نوازنده هیج اتفاقی نمی‌تواند ناگوارتر از ناشنوایی باشد، اما حتی آن هم نتوانست مانعی جدی برای بتهوون باشد. آخرین کارهای او شگفتی خاصی دارند، و بسیاری آن‌ها را مملو از معانی مرموز و ناشناخته به شمار می‌آورند. بتهوون را بزرگ‌ترین هنرمند تاریخ موسیقی و پیانو می‌دانند.
 

حتی اگر به موسیقی سنفونیک هم علاقه ندارید این مجموعه را دانلود نمایید . بتهوون یکی از پایه گذاران و تاثیرگذارترین شخصیتهای این سبک موسیقی میباشد . موسیقی سمفونیک شاید یکی از معجزه امیز ترین سبک های موسیقی در ارامش روحی ادمی و متمرکز کردن خط  انرژی ذهنی انسان میباشد . شما مطمئنا میتوانید با شنیدن این موسیقی افکار خود را کنترل و به سوی یک هدف متمرکز کنید . شک نکنید که آرامشی که در شنیدن موسیقی سنفونیک میباشد در هیچ سبک موسیقی دیگر یافت نمیشود . این مجموعه یکی از کمیاب ترین مجموعه هایی است که وطن دانلود افتخار تهیه ان را برای هموطنان عزیز و بازدیدکنندگان شریف این سایت تهیه نموده است . این مجموعه تمامی البوم های بتهوون که 20 البوم میباشد را در بر میگیرد و همچنین تمام اثار که بیش از 2700 اهنگ با فرمت MP3 و بالاترین کیفیت  320 به همراه کاتالوگ هر البوم میباشد .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان فیلم مستند 210 روز دور دنیا با جسیکا واتسون

 

http://up.vatandownload.com/images/765sb0bj1tpyxyqjgap.jpg

دانلود  رایگان فیلم مستند 210 روز دور دنیا با جسیکا واتسون
 Days Around The World with Jessica Watson DVDrip

مستندی زیبا و جالب در خدمت شما عزیزان هستیم.این مستند در مورد گردش به دور دنیا در 210 روز می باشد.نکته قابل توجه این مستند این است که ، دختری 16 ساله به نام Jessica Watson این کار را انجام داده است.وی با این کار خود توانسته است یک رکورد منحصر فرد به جا گذارد و جوانترین فردی باشد که به تنهایی به دور دنیا سفر کرده است. Jessica در 18 نوامبر سال 2009 از بندر سیدنی استرالیا سفر خود را آغاز کرد.جسیکا تصمیمش را گرفته بود و سرانجام پس از 210روز با قایق 30فوتی خود توانست به آرزوی خود دست یابد. و 7 ماه بعد ( 210 روز ) به بندر سیدنی بازگشت.
جسیکا واتسون گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشته است به خصوص روزهایی که هوا طوفانی بود و کنترل قایق سخت می‌شد.
او هم اکنون بسیار مشهور و پولدار شده است چرا که اولین نوجوانی است که به تنهایی و با قایق به دور جهان را پیموده است و همچنین کلیه عکس‌های و گزارشاتی که در این سفر به ثبت رسانده است را به مبلغ 1میلیون دلار به فروش می‌رساند! جسیکا هنگام ترک قایقش گفت: من نمی‌خواهم به خانه بروم، واقعا به قایقم وابسته شده‌ام! ....

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان کاملترین مجموعه کامپوننت های دات نت DevExpress Dxperience 2011

 

http://up.vatandownload.com/images/s6v7uyzphfz64difr2v.jpg

دانلود کاملترین مجموعه کامپوننت های دات نت  DevExpress Dxperience 2011
(بخش ویژه وطن دانلود )


چارچوب دات‌نت به مجموعه زبان‌های توسعه و فناوری‌های مرتبطی گفته می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. این چارچوب کاری (framework) باعث توانمندی و سازگاری زبانهای مختلف برنامه نویسی می‌گردد که در آن عرضه شده‌اند. برنامه نویسی دات نت به دلیل سهولت بیشتر و سادگی بسیاری امور به نسبت دیگر زبان های برنامه نویسی از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل امروز مجموعه از کامپوننت های این زبان را برای شما آماده کرده ایم. کامپوننت ها در زبان برنامه نویسی دات نت باعث سادگی و سرعت عمل بیشتر در انجام بسیاری از کارها می شوند و هرکدام برای انجام کاری خاص طراحی شده اند. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان در پروژه های خود از کامپوننت ها استفاده می کنند تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم نتیجه ای به مراتب قابل اطمینان تر حاصل شود چراکه کامپوننت ها تست شده اند و کمتر دچار نقص می شوند. مجموعه جدید کامپوننت های دات نت که سازگاری کامل با ویندوز ویستا و سون دارند را همراه با سورس آنها هم اکنون می توانید از سایت وطن دانلود دریافت نمایید. امیدواریم موزد پسند واقع شود .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان فیلم آموزش کامل ورزش پارکور

 

http://up.vatandownload.com/images/3gk2akiecgkdparer3.jpg
برای اولین بار در ایران از وطن دانلود ...

دانلود رایگان آموزش کامل ورزش پارکور
(بخش ویژه وطن دانلود )

پارکور یا هنر جابجایی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. �کارایی� یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.
پارکور یک رشتهٔ ورزشی است، اما فلسفه‌ای با ارزش‌های خاص خود و برای آگاهی از توانایی‌های خویشتن، مبارزه علیه خود و پرورش جسم و روح دارد. پارکور گذشته از یک ورزش و هنر، یک شیوهٔ زندگی کردن و یک فلسفهٔ روزانه‌است.
یکی از فلسفه‌های این ورزش، اتکا به توانایی‌های جسمی و ذهنی افراد برای کمک کردن به کسانی است که در شرایط خاصی قرار دارند. به همین دلیل است که در این ورزش خبری از مسابقه و رده‌بندی ورزشکاران و غیره نیست، زیرا هر کسی تنها برای خودش و نه برای اثبات برتری خود، تمرین می‌کند.
جدا از حرفه‌ای شدن در حرکات، قسمت اصلی آموزش و تمرین صحیح پارکور، توانایی غلبه بر ترس و استفاده از آن در زندگی است، چرا که ابتدا باید بتوان بر ذهن و تفکر خود چیره شد تا توانایی حرفه‌ای شدن در پارکور در ما بوجود آید. کسانی که پارکور تمرین نمی‌کنند معمولاً دربارهٔ آین موضوعات چیزی نشنیده یا ندیده‌اند؛ در صورتی که به گفتهٔ بنیان‌گذار این هنر، �فلسفه� جزء درونی پارکور است.

در این بسته دو اموزش مجزا تهیه شده است که هرکدام از بهترین آموزش های حال حاضر میباشد. اموزش کامل پارکور و اموزش پارکور به سبک امریکایی از جمله نام های این اموزش ها میباشد  . کیفیت اموزش مطلوب است و به زبان انگلیسی میباشد .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 
 
دانلود مجموعه فیلم های آموزشی صد تکنیک فتوشاپ
100 Great Photoshop Video Tutorials
 

مجموعه ای از آموزش تکنیک های نرم افزار فتوشاپ در تمام زمینه ها برای کسانی که علاقه مند به فعالیت در زمینه طراحی هستند.
اکثر آموزش های مجموعه توسط Barker استاد بی چون و چرای فتوشاپ هستند.
امیدواریم از تماشای این مجموعه آموزشی لذت ببرید.
 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان برترین بازی های سال 2010 شرکت BigFish Games

 

http://up.vatandownload.com/images/itgwp4ox7meg9m7lg812.jpg

برای اولین بار در ایران باز هم از وطن دانلود ...

مجموعه ی برترین بازی های سال 2010 شرکت  BigFish Games
(بخش ویژه وطن دانلود )

شرکت BigFish Games به عنوان برترین شرکت تولید کننده ی بازی های کارتونی در جهان میباشد که بیشتر بازی های این شرکت برای کودکان طراحی شده است ولی اغلب به دلیل جذاب بودن بازی ها حتی افرای سن های  بالاتر نیز از آن ها استفاده کرده و یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده ی بازی های کم حجم نیز میباشد .

امروز وب سایت وطن دانلود به دلیل درخواست های زیاد کاربران مجموعه ی 31 بازی از برترین بازی های این شرکت که در سال 2010 منتشر شده است را برای دانلود قرار داده است . امیدواریم مورد پسند شما کاربران عزیز وطن دانلود قرار گیرد .

لیست بازی های این مجموعه در ادامه ی مطلب موجود میباشد .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان بزرگترین و کاملترین مرجع برنامه های iPhone بیش از 22 گیگابایت

 

http://up.vatandownload.com/images/rndyf7cnqqbqg24b3sm4.jpg

سورپرایز بی نظیر و کمیاب برای تمامی طرفداران iPhone - Ipod - Ipad

باز هم برای اولین بار در وب سایت های ایرانی از وطن دانلود ...

بزرگترین و کاملترین مجموعه ی برنامه های iPhone بیش از 22 گیگابایت با لینک مستقیم
(بخش ویژه وطن دانلود
بیش از 2 هزار عنوان برنامه با پسوند .ipa

امروز بی نظیر ترین ارسالی که ممکن است در زمینه ی نرم افزار های iPhone  در اینترنت با آن مواجه شده باشید را برای دانلود قرار داده ایم . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرجع نرم افزار های ایفون میباشد که در کمتر فروشگاهی حتی برای خرید موجود میباشد ! معمولا در زمان خرید iPhone  فروشنده ها با نصب اکثر این برنامه ها بر روی گوشی شما هزینه ی زیادی را از شما خواهند گرفت و هیچ گاه Source  این برنامه ها را در اختیار شما قرار نخواهند داد !

وطن دانلود امروز یکی از کاملترین این مجموعه ها را برای شما دوستان آماده کرده است که به صورت رایگان میتوانید دانلود کنید . این مجموعه شامل بیش از 2 هزار عنوان میباشد و شامل 6 دی وی دی میباشد ! امیدواریم از دانلود ان لذت ببرید

سایر مجموعه های مرجع که قبلا در سایت قرار گرفته بوده است :
دانلود مجموعه کمیاب از نرم افزار و بازی گوشی های android - بیش از 2400 برنامه و بازی روز

دانلود برنامه برای گوشی های اندروید - مجموعه ی بینظیر از بیش از 800 عنوان به همراه سریال

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


دانلود فیلم آموزش چگونه در عرض 30 روز یک بدن آماده و ورزشی داشته باشید

 

http://up.vatandownload.com/images/gx8yvlx3ep2nbnu13nh7.jpg

دانلود رایگان فیلم آموزش چگونه در عرض 30  روز یک بدن آماده و ورزشی داشته باشید
به همراه برنامه ی غذایی و برنامه ی تمرینات روزانه
(بخش ویژه وطن دانلود )

همیشه ورزش یکی از مهمترین فعالیت های روزانه میباشد که برای سلامتی انسان ضرروی میباشد . ولی به دلیل کار زیاد در جوامع امروزی و مشکلات کاری کمتر کسی وقت رفتن به باشگاه های ورزشی را دارد .  .
شما با دیدن این فیلم آموزشی و انجام دادن تمرینات ان و عمل کردن به برنامه های غذایی آن تا حدی میتوانید بدنی ورزیده و ورزشی داشته باشید . این مجموعه  بدن شما را در 30 روز با ورزش های روزانه آماده کرده و سریع تر و چالاک تر از قبل خواهید بود .

قسمت های کلی این مجموعه آموزشی :
.سرعت و چالاکی
.پرش عمودی و افقی
.ورزش های هوازی و امداد
.حرکات قدرتی جها تقویت عضله ها و ماهیچه ها
.برنامه و تمرین های روزانه مطابق با آخرین استاندارد اروپا
تقویت اساس و پایه ای اندام های حرکتی

همچنین این مجموعه ی آموزشی شامل وارد زیر میباشد که به صورت فایل PDF در این مجموعه موجود میباشد  :
تقویم تمرینات روزانه

راهنمای
تغذیه (
ebook )
راهنمای حرکات ورزشی

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود فیلم آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته - به همراه نکات و ترفند ها

 

http://up.vatandownload.com/images/z8fanssck676ih26ge.jpg

باز هم برای اولین بار در ایران از وب سایت وطن دانلود ..

دانلود فیلم آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته - به همراه نکات و ترفند های کاربردی
گیتار الکتریک و گیتار اگوستیک و..
(بخش ویژه وطن دانلود )

گیتار نوعی از سازهای زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم های آن در اثر ارتعاش تولید صدا میکند به سازهای گروه کوردوفن تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته باشد؛ که درنتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.

برخی از مباحثی که در این آموزش جامع به آن پرداخته میشود :
- روش کوک کردن گیتار
- آشنایی با قسمتهای مختلف گیتار
- آموزش انواع ردیفهای ماژور و مینور
- آموزش انواع آکورها و ریتم ها
- آشنایی با گامها و ملودیهای معروف
- روشهای صحیح انگشت گذاری و نواختن
و....

سایر آموزش های موسیقی که قبلا از وطن دانلود منتشر شده است برای علاقمندان به موزیک :

دانلود آموزش گیتار آکوستیک به همراه نت ها

آموزش گیتار - دانلود جامع ترین آموزش گیتار - 8 گیگابایت

آموزش جامع پیانو Learn & Master Piano

دانلود کاملترین مرجع آموزشی ویولون

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان کامترین مرجع آموزش پیانو و کیبورد به صورت فایل صوتی و تصویری و PDF

 

http://up.vatandownload.com/images/6sr8p9vf9fo0eft1daik.jpg

برای اولین بار از وطن دانلود به صورت کامل !
کامترین مرجع آموزش پیانو و کیبورد به صورت فایل صوتی و تصویری و
PDF
(بخش ویژه وطن دانلود )

پیانو یکی از سازهای صفحه‌کلیددار و مشهورترین آن‌ها است. صدای پیانو در اثر برخورد چکش‌هایی با سیم‌های آن تولید می‌شود. این چکش‌ها در اثر فشرده‌شدن کلیدها (کلاویه‌ها) به حرکت در می‌آیند. سیم‌های پیانو به صفحه‌ای موسوم به �صفحهٔ صدا� متصل شده‌اند که نقش تقویت‌کنندهٔ صدای آن‌ها را دارد

این مجموعه حاوی بیش از ۱۰ کتاب جامع به صورتPDF و   ،۵۰۰ فایل صوتی  آموزشی و ۲۰۰ ویدیو آموزشی کم حجم  برای آموزش پیانو میباشد .

برخی از عناوین این مجموعه بی نظیر :
آموزش ریتم پیانو
آموزش صداهای کلاسیک پیانو
ترفند های شگفت انگیر آکورد پیانو برای ایجاد صدا های جذاب و بی نظیر
آموزش پیشرفته آکورد های پیانو
آموزش سبک تصنیف در پیانو
آموزش پیانو جازی
آموزش پیشرفته پیانو

و....

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان مجموعه ی برترین و معروف ترین شعبده بازی های دیویدکاپرفیلد

 

مجموعه بسیار جذاب از برترین و معروف ترین شعبده بازی های دیویدکاپرفیلد
David Copperfield - 15 Years of Great Magic
(بخش ویژه وطن دانلود )

 

مجموعه دیدنی از بزرگترین شعبده بازی های دیویدکاپرفیلد، پرواز کردن، عبور از دیوار، غیب شدن و بسیاری صحنه های مهیج دیگر از این مرد مرموز میباشد که توسط تیم وطن دانلود برای دانلود با لینک مستقیم قرار داده شده است . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

در این مجموعه خواهید دید:
1.Mystery of the Orient Express
2.The Statue of Liberty Disappears
3.Fire of Passion
4.Graffiti Wall
5.Imploding Building
6.Cocoon
7.Flying
8.Airplane Vanish
9.Grandpa's Aces
10.Death Saw
11.Barclay House
12.Brazilian Water Levitation
13.Snow
 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود فیلم آموزش زبان انگليسي English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل - آپدیت شد

 

http://up.vatandownload.com/images/7puxrpbll9060mfuy47.jpg

جدید : فایل های PDF  به صورت جداگانه برای دانلو دقرار داده شد !  

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگليسي English Today

یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی

شامل 26 دي وي دي فايل هاي ويديويي , فايل هاي صوتي, کتاب هاي الکترونيکي و داراي حجم 63 گيگابايت است
 

( بخش ویژه وطن دانلود )

امروز قصد داریم یکی از قوی ترین آموزش های زبان انگلیسی را برای کاربران وطن دانلود قرار دهیم . این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )

English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.
این مجموعه شامل 6 بخش کلی در قالب 26 دی وی دی میباشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است  .

امیدواریم مورد پسند واقع شود .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان آموزش کامل ورزش یوگا برای آرامش جسم و روح

 

http://up.vatandownload.com/images/5z816y6nqz03kai558wk.jpg



یوگا ورزشی جسمی و روانی می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها بوجود آمده‌است.واژه Yoga در اصل از واژهٔ �یوج�(Yuj) در زبان سانسکریت که به معنی یکپارچه سازی و یگانگی آمده‌است.یوگا از طرفی به معنای �کنترل کردن� آمده‌است و در آن صورت یوگا را می‌توان علم کنترل امواج فکر و علم مهار قوای ذهن به منظور تسلطی همه جانبه بر توان بالقوة خود دانست. در این صورت به �روش� این دانش که همانا کنترل قوای تن و فکر است تأکید می‌شود. با توجه به چنین درکی، یوگا، در کتاب شاندیلیوپانیشاد (Shandilyopanishad)، این گونه تعریف شده‌است: �یوگا عبارت از کنترل امواج ذهنی است.� . یوگا عبارت است از عملکرد هماهنگ قوای فردی و اتحاد قوای ذهنی با قوای حیاتی تن و حواس که منجر به تلخیص انرژی، توسعة آگاهی و در نهایت اتحاد با آگاهی متعال خواهد شد.
یوگا دارای ابعاد فلسفی و در عین حال کاربردی می‌باشد. به گفته کارشناسان این ورزش، فلسفه یوگا با روح درونی انسان، گیتی و چگونگی ارتباط و پیوستگی این دو سروکار دارد. تمرینات یوگا می‌تواند روح انسان را تقویت کند و شناختی مستقیم و بی واسطه از ژرفای هستی خویش و هماهنگی با قوانین طبیعت است. فرد تسلطی همه جانبه بر قوای تن، احساسات و افکار خود پیدا می‌کند. و در نهایت می‌تواند خود را از حیطة تغیرات احساسی و نگرانیهای فکری فراتر برده، در عمق قلب خود قرار یابد، جایی که تلاطمات فکری و محیط خارجی قادر نیست تاثیری بر آن داشته باشد. در مورد واژة یوگاً اختلافاتی دیده می‌شود، و آن را به معانی  اتحاد و وصال رؤیت و نظاره و کنترل به کار برده‌اند.یوگا تعریفی از یک گروه محدودی از تمرینات یا حالت معینی نیست، بلکه بیشتر اشاره به مجموعه‌ای از فنون، از ساده تا بسیار پیشرفته، و احوال باطنی مختلف و در واقع یک سیر و سلوک کامل دارد.
یوگا فواید و ویژگی‌های گسترده‌ای دارد. توجه کنید که اگر این ورزش به طور مرتب و از سنین پایین (کودکی) شروع و پی گیری شود، فواید آن چند برابر خواهد شد. از فواید یوگا می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:
 

- تقویت در دقت و تمرکز
- تقویت تفکر و روشن بینی و امیدواری
- تقویت قدرت تخیل و خلاقیت
- تقویت اعتماد به نفس و مثبت گرایی
- تقویت قالبیت هماهنگی ذهنی با فیزیکی بدن (کنترل بهتر بدنی)
- تقویت اعتقاد (اعتقاد به خالق هستی با برانگیختن قدرت اندیشه و آرامش)
 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آموزش مفاهیم تکمیلی فتوشاپ در 20 درس

 

http://up.vatandownload.com/images/3r2lz7itehw34g6vpmb.jpg

دانلود آموزش مفاهیم تکمیلی فتوشاپ در 20 درس
(بخش ویژه وطن دانلود )

همه ما با برنامه شرکت Adobe  و جادوگر گرافیک دنیا یعنی PhotoShop اشنا هستیم . برنامه ای گرافیکی که امروزه در بیشتر کارهای گرافیکی دنیا , اینترنت و ..   به نوعی سهیم است . این دوره برای اولین بار در نوع خود است که برای کسانی که امادگی فراگرفتن درسهای جدید و مکملی از فتوشاپ را خواهان هستند مناسب است .

 در این دوره از اموزش که با متدهای خاصی انجام میشود به بررسی حالاتی مانند : ترمیم تصویر , شفافیت ها , تنظیمات رنگ و نور , جلوه های ویژه و بسیاری از کارهای دیگر پرداخته خواهد شد .

 در طول این دوره اموزشی به صورتی به شما اموزش داده خواهد شد که احساس میکنید در یک کلاس درس هستید . اموزش ها با سناریوهای خاص و مختلف که شما را به یادگیری این مفاهیم تشویق میکند و این شما را یاری میکند تا با این نرم افزار قدرتمند بیشتر اشنا شوید .
 همچنین این اموزش دارای 20 درس مفهومی است که به همراه مثال های درسی هم برای ویندوز و هم برای سیستم عامل مک تهیه گردیده است .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود کاملترین آموزش شبکه و ویندوز سرور 2008 در اینترنت -55 گیگابایت با لینک مستقیم

 

http://up.vatandownload.com/images/k3q1liqsmiriymc8z6f6.jpg

برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی از وطن دانلود !
سورپراز بی نظیر برای مهندسان کامپیوتر و IT و شبکه ! ..

مجموعه ی کاملترین و بینظیر ترین آموزش های مربوط به شبکه های کامپیوتری و ویندوز 2008
50 گیگابایت آموزش در قالب 19 دی وی دی ! با لینک مستقیم و کاملا رایگان
(بخش ویژه وطن دانلود )

این مجموعه ی آموزشی یکی از کمیاب ترین مجموعه های شبکه در اینترنت میباشد که توسط تیم نویسندگان وطن دانلود جمع آوری شده است . این مجموعه شامل آموزش های قسمت های مهم ویندوز 2008 سرور و اکتیودایرکتوری و Exchange Server 2010  و آموزش شبکه در لینوکس میباشد که به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شده است . این مجموعه محصول موسسه آموزشی TrainSignal است.

این مجموعه در هیچ فروشگاه و مارکت داخلی نیز به صورت کامل وجود ندارد و در مارکت های خارجی بیش از 5 هزار دلار ارزش دارد .

این مجموعه کامل شامل قسمت های زیر میباشد :

دانلود آموزش اکتیو دایرکتوری - 3 دی وی دی
دانلود آموزش  Windows Server 2008 MCITP Server Administrator  - شامل 2 دی وی دی
آموزش کامل مدیریت شبکه های بیسیم
- مدرک CWNA
دانلود آموزش Hyper V - ویندوز 2008 ( ساخت ویندوز مجازی و VPS  و .. )
دانلود اموزش Exchange Server 2010  - 2 DVD
 دانلود رایگان آموزش مدرک تخصصی امنیت شبکه :Train.Signal.CompTIA Security Plus  - شامل 3 دی وی دی
دانلود آموزش کامل Application Infrastructure -شامل 2 دی وی دی
دانلود Enterprise Administrator
دانلود آموزش Network Infrastruture - 2 شامل 2 دی وی دی
آموزش کامل CampatiA Linux -شامل 3 دی وی دی


توضیحات مدرک CompTIA Security : 
این آزمون دربرگیرنده مواردی از جمله communication security, infrastructure security, cryptography, access control, authentication, external attack and operational and organization security می باشد.بسیاری از شرکتهای صاحب تکنولوژی نظیر Sun, IBM/Tivoli Software Group, Symantec, Motorola و Olympus Security Group این مدرک را جهت پرسنل خود الزامی دانسته و شرکتهایی نظیر مایکروسافت آنرا در سری آزمونهای مورد قبول خود جای داده اند که این امر نشانه ارزشگزاری دنیای فن آوری اطلاعات به این مدرک می باشد

توضیحات مدرک CWNA :  درک CWNA با شماره آزمون PW0-104 به منظور سنجش مهارت های شما در مدیریت شبکه های Wireless می باشد . همچنین در این آزمون باید قادر به تشریح تکنولوژی های وایرلس مبتنی بر استاندارد ۸۰۲.۱۱ نیز باشید .این مجموعه به آموزش مهارت ها و ترفندهایی در ضمینه پیکربندی و مدیریت شبکه های بیسیم و آماده سازی شما برای شرکت در آزمون CWNA می باشد .

پست ارسالی امروز از وطن دانلود بدون شک جزء 10 پست برتر این وب سایت از میباشد . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود فیلم كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازها Mask Magic

 

http://up.vatandownload.com/images/uusedegj1ig44sm304i6.jpg

باز هم برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان از وطن دانلود ..
مجموعه
كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازهاي بزرگ دنيا
(بخش ویژه وطن دانلود )
 

آيا دوست داريد رازهاي بزرگ شعبده بازان را ياد بگيريد؟ آيا دوست داريد بدانيد چگونه ميشود پرواز كرد؟ چگونه ميشود روي آب راه رفت؟ چگونه ميشود از ديوار عبور كرد؟ ما به شما آموزش مي دهيم
اين مجموعه كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازيهاي بزرگ دنيا ميباشد . در اين مجموعه راز كليه معروفترين شعبده بازي هاي دنيا بازگو ميگردد .
مجموعه شکستن راز شعبده باز ، بزرگ ترين رازهاي شعبده بازان را افشا مي کند! تا کنون هيچ شعبده بازي جرات نمايش آن چه که در پشت صحنه شعبده بازي اتفاق مي افتد را نداشته است.
اما اکنون، �شعبده باز نقاب دار� رازهايي را که بينندگان را مسحور خود مي ساختند به تصوير مي کشد. هميشه اين سوال بوده که چگونه ممکن است يک انسان نصف شود، يک فيل غيب شود، تيري از بدن انسان رد شود، از يک تانک آب قفل شده فرار کرد و... .

مجموعه شعبده بازي هاي ماسك اولين مجموعه آموزشي پشت صحنه دنياي سحر و جادوي شعبده بازي هاي مشهور دنيا مي باشد كه براي اولين بار در سال 1997-1998 از يكي از شبكه هاي تلويزيون ايالات متحده امريكا پخش گرديد . در اوائل كار اين مجموعه با اعتراض شعبده بازان مواجه گرديد اما پس از طي مدت زماني و اخذ اجازه هاي كتبي از انجمن شعبده بازان دنيا اين مجموعه شگفت انگيز براي آگاهي مردم نسبت به كارهاي محير العقول شعبده بازان مجددا راه اندازي گرديد . هنرمند اصلي اين مجموعه آقاي ول ولنتينو ميباشد كه خود يكي از شعبده بازان مشهور دنيا است . ولنتينو در اين مجموعه پشت صحنه بزرگترين شعبده بازي هاي دنيا از جمله كارهاي ديويد كاپرفيلد ، كريس آنجل ، هري هوديني ، ديويد بلين و ديگر شعبده بازان نامي جهان را به نمايش در مي آورد . بازي هاي بسيار شگفت انگيزي چون نصف كردن انسان ، پرواز كردن در آسمان ، غيب كردن فيل ، معلق كردن دستيار در هوا ، غيب كردن اجسام بزرگ و هزاران بازي بزرگ را به نمايش در مي آورد .
ول ولنتينو از دوران كودكي به شعبده بازي علاقمند بوده و دائم در حال انجام كارهاي عجيب و غريب بوده است . او در ابتداي كار فقط در محافل دوستانه و در مدرسه براي دوستانش شعبده بازي ميكرده اما ديري نپائيد تا او سر از چند برنامه شبكه تلويزينوني در آورد . ولنتينو توانست در مدت كوتاهي پا در جاي بزرگان شعبده بازي دنيا بگذارد . او با مطالعه چندين كتاب از رازهاي هري هوديني در اين زمينه با تجربه تر شده بود . او دوست داشت متفاوت باشد و هميشه سعي مي كرد راز شعبده بازان ديگر را حدس بزند . در اين ميان تصميم گرفت تا پشت پرده بازي هاي شعبده را به مردم نمايش دهد اما يك مشكل اين ميان بود و آن نمايان بودن چهره اش بود . از اينرو ايده شعبده با ماسك به ذهنش خطور كرد و توانست با همكاري و اسپانسري شركت نش در يكي از شبكه هاي تلويزيوني مجموعه Mask Magic را ارائه دهد .

بر خلاف تصورش اين مجموعه با استقبال بي نظيري از سوي مردم مواجه شد . ادامه دادن اين كار نياز به هزينه بسيار گزاف  بدون اسپانسر و نبودن مشاجره با انجمن شعبده بازان را مي طلبيد . استقبال اين مجموعه ولنتينو را بر آن داشت تا بار ديگر در سال 2008 مجموعه جديد از Mask Magic را ارائه دهد و بار ديگر راز پشت صحنه بزرگان شعبده بازي را فاش نمايد .

ولنتينو در بازيهايش نصف شدن ديويد كاپرفيلد و عبور از ديوار چين را به خوبي به نمايش مي گذارد . روال انجام مجموعه هايش بدين صورت است كه ابتدا خود بازي را براي شما به نمايش مي گذارد و سپس راز بازي را به شما آموزش ميدهد . شما مي توانيد راز غيب شدن يك فيل و يا راز پرواز كردن كريس آنجل در آسمان را از مجموعه Mask Magic به راحتي بياموزيد . همچنين در اين مجموعه ولنتينو فقط به بازگويي رازهاي بزرگ بسنده نكرده و بسيار از بازي هاي شعبده خياباني و محفلي نيز ميپردازد . برخي از اين بازي ها بسيار ساده بوده و با وسايل بسيار ساده طراحي شده است اما درست انجام دادن آن باعث شگفتي اطرافيان شما ميگردد .

ما در این مجموعه برای شما هر سه مجموعه Mask Magic  که به نام Magic's biggest Secrets Finally Revealed هم شناخته میشود را تهیه کرده ایم.این مجموعه شامل سه فصل میباشد که مربوط به مجموعه برنامه های سال های 1998 , 2002 و 2008 میباشد .  

- پرواز از زمين
- بريدن انسان
- غيب كردن فيل
- ناپديد كردن هواپيما ، تانك ، قطار ، ماشين و غيره . .
- بازگويي راز هاي هري هوديني
- بازگويي برخي راز هاي كريس آنجل
- بازگويي راز هاي ديويد كاپرفيلد
- بازگويي راز هاي ديويد بلين
- عبور شمشير از بدن
- رد كردن دست از بدن
- راز پرواز كريس آنجل در آسمان
- ناپديد كردن انسان روي صحنه
- بازگويي راز انواع جعبه هاي شعبده بازي
- بازگويي راز ظاهر نمودن پرندگان و ديگر حيوانات
- بازگويي راز انواع جعبه هاي شمير
- بازگويي راز انواع قوطي ها و بطري هاي شعبده
- راز انواع شعبده هاي طناب
- راز شعبده حلقه هاي چيني
- و دهها راز و بازي معروف و بزرگ شعبده بازي

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


مجموعه منتخب آثار نوازنده پیانو - Tori Amos Piano collection

 

منتخب آثار نوازنده پیانو - توری آموس
Alternative Rock and Pop Pianist - Tori Ammos - 2006 APIANO collection

نوازنده این مجموعه Tori Amos است.

Tori Amos متولد سال 1963 در آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه های  او تا سال 2005 در سراسر جهان بیش از دوازده میلیون نسخه فروش کرد و 10 بار نامزد جایزه Grammy بوده است.

مجموعه ای بی نظیر و قابل تامل را برای علاقه مندان به موسیقی در سایت قرار دادیم

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود مجموعه ی کامل تمامی محصولات و آموزش های VIDEO COPILOT -بیش از 35 گیگابایت -آپدیت 2011

 

http://up.vatandownload.com/images/fyybe1z1p1nrsydg4zbs.jpg

باز هم برای اولین بار در ایران به صورت کامل از وطن دانلود

دانلود مجموعه ی کامل تمامی محصولات و آموزش های VIDEO COPILOT -بیش از 35 گیگابایت
+
به همراه Video Copilot - ACTION ESSENTIALS 2

(بخش ویژه وطن دانلود )
PC/MAC | Video footage + tutorials | format: .mov | Resolution: 1280x720 2048x1152 | 35 GB
Compatibility with After Effects 6.5-CS5, Final Cut Studio, Premiere & Premiere Elements, Vegas Video
,

مجموعه ای که امروز وطن دانلود برای شما کاربران عزیز قرار داده است بدون شک کاملترین و برترین مجموعه ی موجود برای کارگردان های کلیپ ها و فیلم های حرفه ای و طرفداران نرم افزار قدرتمند افتر افکت میباشد . 

این مجموعه در بسیار از سایت های فارسی به دلیل به صورت نافص قرار داده شده است و به دلیل درخواست بسیار زیاد کاربران امروز مجموعه ی کامل را برای دانلود قرار داده ایم .
این مجموعه ی عظیم شامل تمامی آموزش ها
, پروژه های آماده , فایل های تمرین و ... برای ساخت جلوه های ویژه و استفاده از نرم افزار افتر افکت میباشد .

حجم این مجموعه 72 گیگابایت میباشد که به دلیل
Rip  کردن فایل های ویدئویی از Resolution های 2048x1152 به 1280x720 حجم آن به 35 گیگابایت کاهش یافته است .

این مجموعه شامل عناوین زیر میباشد :

 Action Essentials 2 :
این مجموعه شامل بیش از ۵۰۰ فایل mov. با کیفیت ۷۲۰Pا(Pixelا۱۲۸۰�۷۲۰) برای استفاده در محیط نرم افزار Adobe After Effects میباشد. حجم فایلها بین ۱۰ الی ۲۰۰ مگابایت میباشد که کل مجموعه چیزی در حدود ۱۳ گیگابایت میباشد.
Designer Sound FX:
متشکل از فایل های صوتی فوق العاده با کیفیت با فرمت WAV  به همراه فایل ها و فیلم های مورد نیاز برای پیش رفتن با آموزش ها و همچنین به همراه 80 دقیقه آموزش برای استفاده جلوه های صوتی در تصاویر Visual FX مرجع  فایل های صوتی با کیفیت بالا
Evolution:حاوی ۱۷۰ عنصر تزیینی و طراحی و چندین ابزار با کیفیت High Definition
Film Magic Pro:این مجموعه حاوی پرزنت های رنگی سینمایی و ۵۰ استایل رنگی فیلم می باشد
Pro Scores:حاوی چندین الگو از موسیقی های سینمایی و موزیک های صوتی لایه دار
Real Clouds:این مجموعه حاوی ۲۴ time-Lapse ویدیویی آماده جهت ترکیب و بازآرایی
Riot Gear:این مجموعه حاوی stock footage اورجینال با کیفیت HD و رنگ های ویژه برای افکت گذاری روی فیلم
Serious FX Training:مجموعه آموزشی افتر افکت بالغ بر ۳ ساعت آموزش
Twitch:شامل ابزار های کنترلی در نرم افزار افتر افکت +۷ کورس آموزشی مرتبط
Video Copilot:شامل آرشیو جامعی از پروژه ای آماده افتر افکت
Video Streams HD:شامل چندین پروژه آماده به همراه ۲۰ ویدیو

توضیحات تکمیلی در ادامه ی مطلب موجود میباشد .  اگر با نرم افزار After Effects و جلوه های ویژه و میکس و ادیت فایل های تصویری سرو کار دارید این مجموعه ی بی نظیر به شما پیشنهاد میشود .
 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود مجموعه عظیم Discovery 100 Greatest

 

http://up.vatandownload.com/images/pvybgvwqhac14k23pce.jpg

دیگر کسی نیست که شبکه دیسکاوری و اهداف این شبکه و همچنین مجموعه برنامه های این شبکه را نشناسد . شبکه ای که با هدف اطلاع رسانی در مسائل علمی و تکنولوژیک و به تجزیه و تحلیل انها میپردازد . در این مجموعه که 100 کشف بزرگ نام دارد به تحلیل 100 کشف بزرگ در زمینه های مختلف میپردازد . مجموعه ای ناب برای کسانی که به عرصه علمی و تکنولوژی علاقه دارند.

 100 کشف بزرگ در زمینه های :
ستاره شناسی

کاوش جهان
زیست شناسی
کاوش در جهان اطراف
شیمی
کاوش در جهان میکروسکوپی
زمین شناسی
کاوش زمین زیر پای
ما
تکامل
کاوش گذشته
ژنتیک
کاوش آنچه شما را می سازد
پزشکی
بررسی تحولات در سلامت
فیزیک
ابزارها چگونه کار میکنند


برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان سری کارتون های ملوان زبل

 

دانلود سری کارتون های ملوان زبل
 
مجموعه ای هشت ساعته از کارتون های ملوان زبل را تهیه کنید و به همراه خانواده خود به تماشای این ملوان اسفناج خور و ماجراهایش بنشینید.

 

 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود فیلم مستند دیدنی اسرار مثلث برمودا

 

6vwbutfi022trto71s2j.jpg

دانلود فیلم مستند دیدنی اسرار مثلث برمودا
Bermuda Triangle Exposed (discovery channel 2011)

نام آن مثلث برمودا است. بزرگترین، مرگ آورترین قبرستان کشتی ها بر روی زمین. این منطقه از برمودا، تا میامی و از سوی دیگر به پورتوریکو میرسد.
از عمیق ترین سطوح اقیانوس تا بالاترین ارتفاعات در آسمان را دربر میگیرد. بیش از 2000 کشتی و بالغ بر 100 هواپیما در این مثلث نابود شده اند.
در این مجموعه به تاریخ سفر میکنیم، و به کمک علوم مختلف، ابعاد این مساله را مورد بررسی قرار میدهیم تا شاید پرده از این راز عظیم برداشته شود.
این مستند مجموعه ای فوق العاده از شبکه دیسکاوری است که شما را به دنیای مرموز مثلث برمودا می کشاند و پرده از اسرار این مثلث ناشناخته بر می دارد.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان آموزش قدم به قدم فتوشاپ از مقدماتی تا حرفه ای در 3 سطح کامل

 

http://up.vatandownload.com/images/le7l1h8qddz0htugxt7.jpg
برای اولین بار در ایران به صورت کامل ...
سورپراز دیگری برای طرفداران فتوشاپ از وطن دانلود ...

آموزش قدم به قدم فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای در 3 سطح کامل از شرکت لیندا
(بخش ویژه ی وطن دانلود ) - 4 دی وی دی


آموزش فتوشاپ که توسط سایت شرکت لیندا  تهیه شده است 3 سری دارد که بدون شک جزء 3 آموزش برتر فتوشاپ موجود میباشد . امروز ما تمامی سری های این آموزش را به صورت یکجا با لینک مستقیم برای دانلود قرار داده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

آموزش فتوشاپ شرکت لیندا در 3 سری منتشر شده است که شامل :
سری اول Photoshop CS5 One-on-One: Fundamentals نام دارد که به اصول اولیه و آشنایی با فتوشاپ می پردازد و برای افراد مبتدی مناسب است.
سری دوم Photoshop CS5 One-on-One: Advanced نام دارد که پس از سری اول باید ببینید و برای افرادی که با این نرم افزار آشنایی دارند مناسب است
سری سوم Photoshop CS5 One-on-One: Mastery نام دارد که آخرین سری است و برای افراد حرفه ای مناسب است

در این مجموعه بی نظیر بیش از 50 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا تکنیک ها و فنون و کلیات فتوشاپ CS5 که شامل تکنیکهای حرفه ای میباشد اموزش داده می شود . مجموعه ای کامل از تمامی آموزش های چندرسانه ای جامع شرکت لیندا از فتوشاپ CS5 است که این ویدئو ارزشمند توسط سایت وطن دانلود برای تمامی طراح ها و علاقمندان به فتوشاپ فراهم شده که امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد.

این مجموعه یکی از برترین پکیج های آموزش فتوشاپ میباشد که در وطن دانلود قرار گرفته است و برای دوستانی که امکان دانلود را ندارند لینک خرید پستی فعال شده است .

 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنی


دانلود فیلم آموزش زبان برای کودکان - به صورت کامل

 

yqxnye981zd66804nig9.gif

بسته آموزشی زبان انگلیسی از کمپانی والت دیزنی برای کودکان - به صورت کامل
Disnep Magic English learning pack for children
(بخش ویژه وطن دانلود )

چه چیزی برای بچه ها میتونه جذاب تر از این باشه که با شخصیت کارتون های مورد علاقه شون انگلیسی رو یاد بگیرن. این مجموعه ترکیبی هنرمندانه از آموزش به همراه داستان های متنوع و موسیقی رو در اختیار کودکان شما قرار میده.
این مجموعه در 32 قسمت  قابل دسترسی است. که در هر یک از بخش ها به یکی از مباحث اصلی در زبان انگلیسی پرداخته است .  طراحان مجموعه تضمین کرده اند که میزان یادگیری و اشتیاق کودکان به ادامه مطالب به کمک روش آنها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.
این مجموعه آموزشی کاملاً کارتونی و موزیکال و بسیار جذاب و مفید می باشد.یدی وی دی های تعاملی و کتاب ها و فعالیت های آموزشی را به ماجراهای زندگی با داستان ها ، آهنگ ها و بازی ها!

برخی از قسمت های این مجموعه ی بی نظیر شامل عناوین زیر میباشد :


دیزنی سحر و جادو انگلیسی : سلام کردن - خانواده
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : دوستان - خانه شادی
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : دوستی حیوانات - مزه
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : تولد مبارک - وقت گویی
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : روز و شب - بازی کردن
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : اعداد - در خانه
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : اعضای بدن - مهمانی
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : دریا - سفر کردن
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : غذا - جنگل
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : چهره های خندان - زندگی
دیزنی سحر و جادو انگلیسی : رنگها - حیوانات وحشی

 

این مجموعه یکی از پرفروش ترین نرم افزار آموزشی دنیا برای کودکان میباشد

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


دانلود آموزش تناسب اندام و از بین بردن چربی های عظلات شکم در 90 روز!

 

http://up.vatandownload.com/images/lmwr9yi815top7xmpxx6.jpg

دانلود آموزش تناسب اندام و از بین بردن چربی های شکم در 90 روز!
  7 دی وی دی (بخش ویژه وطن دانلود )

چاقی و ورزش نکردن در حال حاضر یکی از مشکلاتی است که در کشور هایی مثل ایران به موضوع جدی تبدیل شده است . شاید در نگاه اول موضوع زیاد جدی به نظر نرسد ولی وقتی ورزش در برنامه ریزی روزانه ی اکثر افراد جایی ندارد بعد از مدتی به دلیل کمبود فعالیت , چربی ها ی اضافه روی لایه ی شکم را گرفته و به مشکل جدی به نام چاقی تبدیل میشود که مبدا اکثر بیماری های قبلی میباشد . ولی راه حل چیست ؟ چرا به جای  استفاده از قرص های لاغری و مواد شیمیایی  و رژیم های غذایی فشرده وقتی برای ورزش کردن نداشته قرار ندهیم !؟ اگر برای رفتن به باشگاه ها وقت کافی ندارید حتما این ارسال وطن دانلود را دریافت کرده و از آموزش های آن استفاده کنید .

امروز وطن دانلود در راستای آموزش های ویدئویی برای لاغری و تناسب اندام مجموعه ی کامل و بی نظیری را برای دانلود قرار داده است که با مشاهده ی آن شما در 90 روز میتوانید با ورزش های منظم و برنامه ریزی شده چربی های اضافه ی لایه ی شکم خود را از بین ببرید و کاهش وزن چشم گیری داشته باشید .

Reveal به عنوان یکی از برترین آموزش های تناسب اندام با انجام ورزش هایی برای
عضلات شکم در زوایای مختلف بهترین ورزش ها را برای از بین بردن چربی های اضافه به شما آموزش میدهد . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

این مجموعه بی نظیر شامل :
بخش اول:تمرین در آب
 ( حدود 15 دقیقه  )
بخش دوم:چربی سوزی به روش Abs( حدود 40 دقیقه )
بخش سوم:تمرین های قدرتی ( حدود 30 دقیقه )
بخش چهارم:تمرین های کشششی( حدود 60 دقیقه )
بخش پنجم:از بین بردن چاقی به روشAbs( حدود 40 دقیقه )
بخش ششم:تمرین های قدرتی ۲( حدود 30 دقیقه )
بخش هفتم:تمرین های استقامتی( حدود 30 دقیقه )

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 



دانلود آموزش کامل مدیریت ویندوز 7 در قالب 3 دی وی دی ( آموزش مبتدی تا پیشرفته )

 

http://up.vatandownload.com/images/fo15on5tv0pyq0uy8jon.jpg
باز هم برای اولین بار در ایران به صورت رایگان از وطن دانلود  ..

دانلود کاملترین آموزش مدیریت ویندوز 7  در قالب 3 دی وی دی ( آموزش پیشرفته )
( بخش ویژه وطن دانلود )
Windows 7 Administration Training 3 DVD

امروز هم با یکی از بی نظیر ترین آموزش ها ی صوتی و تصویری را برای شما دوستا ن آماده کرده ایم .  مجموعه ای که امروز برای دانلود قرار داده ایم نسبت به سایر آموزش های هفته ی گذشته کاربردی تر میباشد و تقریبا برای تمامی افراد مورد استفاده میباشد .

شاید بیش از 100 آموزش های ویندوز 7 در اینترنت  از شرکت های مختلف منتشر شده باشد و همه ی آموزش ها حداکثر در 10 موضوع پرداخته است که تفریبا همه ی کاربران با سطح علمی متوسط با آن ها آشنایی دارند و فقط جنبه ی تجاری برای کاربران مبتدی را دارد !
ولی مجموعه ی Windows 7 Administration Training 
محصول موسسه آموزشی TrainSignal  از نگاه حرفه ای به ویندوز 7 نگاه میکند .
این مجموعه به صورت مبتدی تا پیشرفته میباشد و در آن با مباحثی همچون
آموزش ایمن سازی Windows 7 , آموزش جامع رصد ( Monitoring ) , مدیریت ویندوز سون و آموزش ساخت VPN , DirectAccess  , آموزش تمامی ویژگی های مدیریتی نرم افزار Internet Explorer و ... پرداخته شده است

 تمامی فایل های آموزشی با چندین فرمت در اختیار هستند تا بتوان آن ها را بر روی کامپیوتر ، MP3 Player و iPod آموخت  و مانند سایز آموزش های وطن دانلودبه زبان انگلیسی روان و ساده میباشد که برای همه به سادگی قابل فهم است . 

برخی از  سر فصل های این مجموعه ی آموزشی :
فصل اول :
آموزش برخی از مقدمات و آشنایی با مدرس مجموعه
فصل دوم :
آشنایی با سناریوی آموزشی و نصب محیط آزمایش و تست آموخته ها
فصل سوم :
در این فصل از این مجموعه آموزشی با شرکت مجازی ای که شما به عنوان مدیر شبکه آن استخدام شده اید و نیاز های این شرکت آشنا می شوید تا بتوانید بهترین کارایی را در این موسسه داشته باشید
فصل چهارم :
در این بخش با توانمندی های جدید ویندوز سون ، همچنین Feature های بهبود یافته آن آشنا خواهید شد
فصل پنجم :
در ابتدا نیازمندیهای نصب ویندوز سون را خواهیم آموخت و پس از آن به صورت کامل نصب ویندوز سون را می آموزید
فصل ششم :
آموزش Deploy نمودن Windows 7 بر روی ماشین های موجود در شبکه به همراه تشریح کامل مطالب مرتبط با Deployment
فصل هفتم :
در این فصل از این مجموعه آموزش با چگونگی نصب درایورها و کلیه مطالب مرتبط در ویندوز 7 آشنا می گردید
فصل هشتم :
آموزش گزینه های مختلف ویندوز سون در رابطه با Storage ها و موضوعات مرتبط
فصل نهم :
آموزش جامع پیکربندی شبکه در ویندوز سون را می توانید در این فصل از این مجموعه آموزش به خوبی فرا گیرید
و... ( سایر فصل ها  در ادامه ی مطلب )

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی روان و ساده با VOA Special English

 

http://up.vatandownload.com/images/indgqn9y4hydpsb1su3.jpg
آموزش زبان انگلیسی روان و ساده با VOA Special English
 آموزش زبان
انگلیسی با اخبار- فایل های صوتی و ویدئویی به همراه فایل متنی
( بخش ویژه وطن دانلود )

در ادامه ی برترین معرفی و قرار دادن برترین آموزش های زبان انگلیسی موجود در دنیا امروز هم نوبت به آموزش روان و بی نظیر توسط اخبار  از VOA Special English  برای شما دوستان آماده کرده ایم . در هفته های گذشته برای آموزش انگلیسی , مجلات آموزش زبان انگلیسی ,  آموزش زبان Word on the Street , آموزش زبان انگلیسی در خواب  , فیلم آموزش زبان انگليسي English Today و ... در سایت قرار گرفت که برای دانلود رایگان آن ها میتوانید  اینجا کلیک کنید .

مجموعه VOA Special English روان ترین و ساده ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی می باشد که با استفاده از اخبار زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. در این مجموعه گوینده گان آن خبر ها را به گونه ای بیان می کنند که قابل فهم و درک عموم مردم باشد تا در بهبود زبان انگلیسی افراد و به کاربرد کلمات در جمله بسیار کمک خواهد کرد .  گوینده گان این مجموعه به صورت آهسته و کاملآ روان و با سرعت استاندارد شروع به خواندن خبر ها می کنند تا جملات برای زبان آموزان و افراد با سطح دانش مختلف از زبان انگلیسی قابل فهم باشد. علاوه بر این فایل های صوتی خبر ها، کتاب های الکترونیکی مربوط به آنها نیز قرار داده شده تا زبان آموزان به راحتی بتوانند با شکل صحیح کلمات و جملات آشنا شوند و همچنین در صورتی که متوجه مفهوم کلمه ای نشدند با دیدن آن کلمه درک دقیق و بهتری از آن داشته باشند

این مجموعه شامل فایل های صوتی و کتاب های الکترونیکی بوده که مربوط به سال های 2001 تا 2007 شبکه VOA می باشد که به صورت تفکیک شده از هم برای دانلود قرار گرفته است و برخی فایل های ویدئویی نیز به تفکیک موضوعی برای دانلود قرار داده شده است که امیدواریم مورد پسند واقع شود .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

دانلود فیلم مستند علمی عجایب جهان و کهکشان ها - 2011

 

http://up.vatandownload.com/images/b8ky0e08i1dohemr9h6.jpg

دانلود مستند  جدید و علمی عجایب جهان از BBC
(بخش ویژه وطن دانلود )

این مستند تولید شده در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی های BBC , Discovery Channel و Science Channel می باشد که بوسیله پروفسور فیزیکدان Brian Cox روایت می شود.
این مستند در ۴ اپیزود تهیه شده است که درباره شگفتی جهان  و کهکشان ها و خصوصیات آن صحبت میکند و هر کدام یکی از آنها را به چالش میکشد .

این مستند شامل 4 قسمت زیر میباشد که در ادامه ی مطلب توضیحات تکمیلی موجود میباشد .
۱- سرنوشت
۲- Stardust -کلمه ی Stardust در انگلیسی به معنای حس اثیری ، عاطفی و جادویی است . تصور نمی کنم کلمه ای در فارسی وجود داشته باشد که همه ی معنی این کلمه را بازتاب دهد .
۳- درحال سقوط
۴- پیام رسانان


برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آموزش زبان Word on the Street

در حال پخش ازبخش آموزشی  بی بی سی فارسی

http://up.vatandownload.com/images/7wl1s5giwkggcxwm4bjg.jpg

سورپرایز دیگری از وطن دانلود...

دانلود فیلم آموزش زبان بی نظیر وجذاب Word on the Street
6 قسمت - این آموزش یکی از برترین آموزش های زبان
BBC  میباشد .
(بخش ویژه وطن دانلود )

این مجموعه که برای اولین بار در ایران از وطن دانلود با لینک مستقیم ارائه میشود شامل 6 قسمت از 10 قسمت  برنامه ی محبوب و جذاب  Word on the Street میباشد که یکی از پر کاربردترین  آموزش زبان انگلیسی منتشر شده میباشد . این مجموعه شباهت زیادی به مجموعه ی Extra  داشته ولی بیشتر به روابط اجتماعی و لغت ها و جملاتی که در خرید ها و سفر ها و .. استفاده میشود پرداخته است .

در نخستین برنامه از این مجموعه ده قسمتی، اشلی و استیون به دنبال یک هدیه خوب برای سالروز تولد مادرشان هستند. آنها برای خرید هدیه به بازار "کمدن" در لندن می روند.نکات آموزشی این فیلم شامل عباراتی است که هنگام خرید کردن به درد می خورد.همچنین با توجه به بحران اقتصادی اخیر در جهان و در نظر گرفتن این که بسیاری از خریداران این روزها پول کمتری خرج می کنند،اصلاحات زبادی در زمینه ی خرید کردن بیان میکند .

در قسمت دوم نیز استیون و اشلی تصمیم می‌گیرند تا از لندن خارج شده و آخر هفته را در ولز بگذرانند. هر دو آنها طبیعت را دوست دارند اما در مورد فعالیت‌هایی که در آنجا باید انجام دهند نظرات بسیار متفاوتی دارند و در مورد مباحث پیرامون آن ها بحث میکنند. 
و..
این مجموعه به دلیل اینکه جملات و کلمات آن به صورت شمرده شمرده و کلمه کلمه بیان میشود اگر سطح زبان شما متوسط هم باشد به صورت کامل کلمات استفاده شده در مکالمه ها را متوجه میشود و مهمترین نکته ی این مجموعه استفاده ی درست کلمات و اصلاحات در زندگی روزمره شما میباشد به چون این مجموعه به صورت فیلم آموزشی میباشد مثل خواندن متون و کتاب ها کسل کننده نیست !

عناوین 6 قسمت :
قسمت اول - کمدن
قسمت ‌دوم - اسنودن
قسمت سوم - ناتینگ‌هیل
قسمت چهارم - آکسفورد
قسمت پنجم - لندن
قسمت ششم - بلکپول

امیدواریم از دانلود این مجموعه ی بسیار جذاب و آموزنده لذت ببرید .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود فیلم آموزش چگونه در عرض 30 روز یک بدن آماده و ورزشی داشته باشید

 

http://up.vatandownload.com/images/gx8yvlx3ep2nbnu13nh7.jpg

دانلود رایگان فیلم آموزش چگونه در عرض 30  روز یک بدن آماده و ورزشی داشته باشید
به همراه برنامه ی غذایی و برنامه ی تمرینات روزانه
(بخش ویژه وطن دانلود )

همیشه ورزش یکی از مهمترین فعالیت های روزانه میباشد که برای سلامتی انسان ضرروی میباشد . ولی به دلیل کار زیاد در جوامع امروزی و مشکلات کاری کمتر کسی وقت رفتن به باشگاه های ورزشی را دارد .  .
شما با دیدن این فیلم آموزشی و انجام دادن تمرینات ان و عمل کردن به برنامه های غذایی آن تا حدی میتوانید بدنی ورزیده و ورزشی داشته باشید . این مجموعه  بدن شما را در 30 روز با ورزش های روزانه آماده کرده و سریع تر و چالاک تر از قبل خواهید بود .

قسمت های کلی این مجموعه آموزشی :
.سرعت و چالاکی
.پرش عمودی و افقی
.ورزش های هوازی و امداد
.حرکات قدرتی جها تقویت عضله ها و ماهیچه ها
.برنامه و تمرین های روزانه مطابق با آخرین استاندارد اروپا
تقویت اساس و پایه ای اندام های حرکتی

همچنین این مجموعه ی آموزشی شامل وارد زیر میباشد که به صورت فایل PDF در این مجموعه موجود میباشد  :
تقویم تمرینات روزانه

راهنمای
تغذیه (
ebook )
راهنمای حرکات ورزشی

 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان آموزش تکنیک matte painting در فتوشاپ

 

x84r648ixv0w5tg6e7eh.gif

آموزش تکنیک matte painting برای تولید تصاویر مجازی در فتوشاپ
Photoshop matte painting for moving pictures

(بخش ویژه وطن دانلود )

در این ویدئوی آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه یک تصویر به صورت مجازی بسازید و آن را به عنوان یک لایه در فیلم به عنوان جلوه ویژه به کار ببرید.
همچنین در این بسته نحوه به کارگیری تصاویر تولید شده را در برنامه  after effect آموزش خواهد داد.

این تکنیک یکی از پرکاربردترین روش های مرسوم در تولید سکانس های مجازی فیلم هاست.

با یادگیری این تکنیک جلوه های ویژه، عکاسی مدرن و یا موزیک ویدئو خود را متحول میسازید.

برخی از سرفصل های آموزشی این بسته را در زیر مشاهده میکنید:
- مفاهیم پایه: در این بخش مفاهیم اولیه را فرا میگیرید. انتخاب تصویر مناسب. نحوه استفاده از طراحی دستی برای تبدیل تصویر ساده به یک نقاشی طبیعی

- گروه بندی المان های تصویر: در تکنیک خلق تصاویر مجازی و جلوه های ویژه تعداد لایه ها بسیار زیاد است و به همین دلیل در این بخش به طور کامل نحوه رهایی از تعدد لایه ها و مدیریت المان های تصویر را فرا میگیرید.

- محدوده آسمان و خط افق: برای از بین بردن محدودیت در تصاویر دارای آسمان یا خط افق تکنیک هایی را فرا میگیرید تا بتوانید به راحتی از یک تصویر ثابت، یک تصویر پویا برای فیلم سازی بسازید

- رنگ آمیزی: درجه بندی رنگ ها، حذف بخش های اضافی برای جلوگیری از غیر طبیعی جلوه کردن تصاویر در این بخش به طور مفصل مورد بررسی قرار میگیرد

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


دانلود مجموعه ی آموزش زبان انگليسي English as a Second Language Podcast - آرشیو تا سال 2011

 

http://up.vatandownload.com/images/vpptv1cvv616hq9qlc9.jpg

دانلود مجموعه ی آموزش زبان انگليسي  English as a Second Language Podcast
آرشیو آرشيو سايت ESLPOD از سال  2008 تا 2011 
(بخش ویژه ی وطن دانلود )
فایل های
PDF  این مجموعه نیز به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شده است

مجموعه English as a Second Language Podcast يکي از بهترين مجموعه هاي آموزش زبان انگليسي در سراسر جهان به شمار ميرود و شما با استفاده از آن به آساني مي توانيد زبان انگيسي را فرا بگيريد. اين پکيج توسط يک تيم انگليسي متشکل از اساتيد با تجربه و حرفه اي ساخته شده که از جمله اين اساتيد ميتوان به دکتر Tse داراي مدرکPh.D.i در زبان شناسي و همچنين آموزش زبان انگليسي در دانشگاه هاي Southern California, Loyola Marymount, Arizona, California, Los Angele اشاره نمود. همچنين دکتر McQuillan يکي ديگر از اساتيد معروف اين تيم مي باشد که داراي مدرکPh.D.i در زبان شناسي و همچنين آموزش زبان انگليسي در دانشگاه هاي California, Fullerton, Arizona. هر دو اين اساتيد از پژوهشگران ارشد در مرکز مطالعات و توسعه آموزش زبان انگليسي هستند.

  تولید کنندگان اين مجموعه آموزش زبان بر اين باورند که سريعترين راه آموزش زبان گوش دادن به صحبت ها و مکالمات و همچنين بحث هايي است که بين افراد انجام مي شود. اکثر مردم براي يادگيري زبان انگليسي از مکالمه ها و همچنين کتاب هاي بسيار دشوار استفاده مي کنند که تنها حدود 40 تا 50 درصد مفهوم آنها را درک مي کنند و اين به معناي به هدر رفتن نيمي از وقت شماست. اما در ESL شما به صورت آهسته و مرحله به مرحله ميتوانيد با لغات و جملات و به طورکلي مکالمات عاميانه و پرکاربردي که در هنگام صحبت کردن به آنها نياز داريد آشنا مي شويد و همچنين در رابطه با معني و کاربرد هر جمله توضيحاتي داده مي شود تا با کاربرد آن در محل هاي مختلف آشنا شويد. همچنين مجموعه آموزشي ESL Podcast بارها در اخبار و روزنامه هاي و رسانه هاي بين المللي معرفي شده و مورد تاييد منتقدان و اساتيد دانشگاه ها قرار گرفته است. علاوه بر اين قسمتهاي مختلفي در اين مجموعه قرار گرفته است که ميتوان به يادگيري زبان انگليسي با کمک داستان هاي مختلف با گوينده زن و مرد اشاره نمود همچنين آموزش استفاده از زبان انگليسي در محل کار، چگونگي قبولي در آزمون تافل و ... از ديگر بخش هاي اين مجموعه فوق العاده ارزشمند به شمار ميرود.

این مجموعه شامل عناوین زیر میباشد : ESL Podcasts (1 - 648),
Englsih Cafe (1 - 275),
English Through Stories,
TOEFL,
A Day in the Life of Jeff (a Man),
A Day In The Life Of Lucy (a Woman),
Deadly Letters,
English For Business Meetings,
Interview Questions Answered,
Using English at Work.
این مجموعه ی آموزشی که امروز برای دانلود قرار داده شده است شامل آرشیو 2011 مجموعه ی ESLPOD  میباشد که برای اولین بار در ایران برای دانلود قرار داده شده است . آرشیو این مجموعه تا سال 2010 در وب سایت های زیادی برای دانلود قرار داده شده بود.
 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


دانلود مجموعه عظیم آموزش Visual Studio 2010 و .NET Framework - به همراه پروژه ها و توابع

 

http://up.vatandownload.com/images/lm6g5bs3ppkes6xidyzm.jpg

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ...

دانلود جامع ترین آموزش
 Visual Studio 2010 و .NET Framework 4
به همراه فایل ها و پروژه های آماده و توابع مورد نیاز به صورت جداگانه
(بخش ویژه وطن دانلود ) - 8 گیگابایت

 

این مجموعه کاملترین مجموعه آموزشی Visual Studio 2010 و .NET Framework 4 می باشد که ابزار بسیار خوبی برای آشنایی کاربران و برنامه نویسان با این دو زبان خواهد بود.

این آموزش بینظیر که بدون شک برترین آموزش برای Visual Studio میباشد شما را به صورت کامل ویژگیهای این برنامه آشنا کرده و  روش استفاده از امکانات برنامه و استفاده از C# 4.0, Visual Basic 10, F#, Parallel Computing Platform, WCF, WF, WPF, ASP.NET AJAX 4.0, ASP.NET MVC Dynamic Data را آموزش میدهد .

پیش نیاز ها مورد نیاز برای پیاده سازی تمرین ها   :
 Microsoft Visual Studio 2010 Beta 2
 Microsoft .NET Framework 4.0 Beta 2

نکته 1 : تمامی آموزش ها به صورت فیلم ویدئویی میباشد و پروژه و توابع به صورت فولد های جداگانه موجود میباشد .
نکته 2 :  این آموزش کاملترین آموزش موجود برای
Visual Studio میباشد که تمامی فایل ها و توابع به صورت جداگانه برای کاربران آماده شده است . وطن دانلود این مجموعه را برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی قرار داده است .

 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

آموزش عکاسی - دانلود مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی Portrait

 

http://up.vatandownload.com/images/r623uw1eudknhb7ys3tl.jpg

باز هم برای اولین بار درایران از وطن دانلود ...

مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی پرتره ( Portrait )
تمامی جنبه ها از جمله نور و موقعیت و ...
(بخش ویژه وطن دانلود )
20 گیگابایت !

شاید وطن دانلود اولین وب سایتی در ایران بود که به قرار دادن آموزش های کامل عکاسی پرتره با لینک مستقیم اقدام کرده است . تا این لحظه شاید بیش از 10 عنوان آموزش بی نظیر برای این نوع عکاسی در وطن دانلود قرار گرفته باشد .
عکاسی پرتره بدون شک در چند سال گذشته پر طرفدار ترین و  پرکاربرد ترین نوع عکاسی بوده است .
تا کنون آموزش هایی که در وطن دانلود قرار گرفته بود بیشتر به ادیت عکس های پرتره و یا رتوش آن ها توجه شده بود . ولی امروز قصد داریم یکی از برترین فیلم های آموزشی برای عکاسی
Portrait برای دانلود قرار دهیم که بیشتر به نکات جانبی این نوع عکاسی اشاره کرده است .


این مجموعه آموزشی به مورادی هم چون نور
, موقعیت عکاسی , زاویه ی دوربین در عکاسی پرتره , Style , عکسی های سیاه و سفید ,
خانواده ها ،و....اشاره میکند .

تصاویری از محیط این آموزش به همراه سر فصل های آموزشی آن در ادامه ی مطلب موجود میباشد . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آرشیو کامل مجله های آموزش زبان انگلیسی Hot English

 

http://up.vatandownload.com/images/o5cozfum6yqvog4jf46e.jpg

باز هم برای اولین بار در وب سایت فارسی زبان از وطن دانلود...
 

دانلود آرشیو کامل مجله های  آموزش زبان انگلیسی Hot English
آرشیو 10 مجله ی سال 2010
(بخش ویژه وطن دانلود ) - به همراه فایل های صوتی 


 

مجله ی Hot English  یکی از برترین مجلات آموزش زبان انگلیسی میباشد که در خیلی از موسسات آموزش زبان به عنوان منبع معرفی میشود .  شما در این مجله بیشتر با مهارت مکالمه و انگیسی روان و یا به اصطلاح انگیسی واقعی بیشتر آشنا خواهید شد . این مجله در اکثر کشور ها به همراه یک سی دی که شامل فایل های صوتی میباشد ارائه میشود ولی ایران خیلی کمتر به یادگیری از مجلات به این شکل تکیه شده است .

ما نیز در ادامه ی معرفی برترین روش های آموزش در جهان امروز  آرشیو کامل سال 2010 این مجله به همراه تمامی فایل های صوتی را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم .

امیدواریم مورد پسند شما کاربران عزیز وطن دانلود قرار گیرد .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان آموزش مونتاژ و افکت روی فیلم با Adobe Premiere CS5

 

http://up.vatandownload.com/images/ffglr50orotknw0eg.jpg

آموزش جامع نرم افزار Adobe Premiere CS5

یکی از مشهورترین نرم افزارهای دنیا که به وسیله آن کاربران حرفه می توانند اقدام به ویرایش فیلم و یا قرارد دادن افکت های تصویری مختلف بر روی آن نمایند نرم افزارAdobe Premiere CS5 است. بیشتر گالری های عکاسی و فیلم برداری امروزه از این نرم افزار برای ویرایش و ساخت تصاویر فیلم مجالس و جشن ها استفاده می کنند.

در این مجموعه آموزشی که در 10 فصل قرار دارد با نحوه استفاده از این نرم افزار آشنا می شوید.

سرفصل های این آموزش بی نظیر :

Chapter 1: INTRODUCING PREMIERE PRO (10 min)
Chapter 2: EXPLORING THE INTERFACE (37 min)
Chapter 3: IMPORTING MEDIA (37 min)
Chapter 4: PLACING CLIPS ON THE TIMELINE (15 min)
Chapter 5: USING THE EDITING TOOLS (21 min)
Chapter 6: ADDING TRANSITIONS (15 min)
Chapter 7: CREATING TITLES (28 min)
Chapter 8: ADDING EFFECTS (65 min)
Chapter 9: WORKING WITH AUDIO (58 min)
Chapter 10: EXPORTING MEDIA (18 min)
 

جزئیات تمامی فصل ها در ادامه ی مطلب توضیح داده شده است . امیدواریم مورد پسند شما کاربران وطن دانلود قرار گیرد .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


دانلود برترین انیمیشن های کوتاه سال 2010

 

http://up.vatandownload.com/images/gok5ic65z9ddsw9ct4t.jpg

دانلود برترین انیمیشن های کوتاه سال 2010
(بخش ویژه وطن دانلود )

انیمیشن های کوتاه جایگاه خاصی را در بین مخاطبین پیدا کرده است . سری جدید از برترین انیمیشن های کوتاه سال 2010 را برای اولین بار در ایران می توانید از وطن دانلود با لینک مستقیم دریافت کنید.

لیست انیمیشن ها :
Despicable Me Home Makeover
Despicable Me Orientation Day
Despicable Me Banana Movie
French Roast
Granny Grim
LOGORAMA
Scrats Continental Crackup
Wallace & Gommit
Pixar Day and Night

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


نصب نوار ابزار وطن دانلود - جستجو ی آسان مطالب

 

http://up.vatandownload.com/images/4jeyxkl4ykgqynexcter.jpg

نصب نوار ابزار وطن دانلود - جستجو ی آسان مطالب وطن دانلود

از امروز با استفاده از نوار ابزار وطن دانلود می توانید با یک کلیک به امکانات و خدمات رایگان وطن دانلود را دسترسی داشته باشید .

یکی از مهمترین امکانات این نوار ابزار میتوان به جستجو ی سریع و آسان مطالب وطن دانلود  بدون وارد شدن به سایت اشاره کرد . شما آموزش ها و برنامه های مورد نیاز خود را در کمترین زمان در از وطن دانلود جستجو خواهید کرد .

از ویژگی های دیگر این نوار ابزار میتوان به :
دسترسی آسان به وب سایت وطن دانلود و منو های اصلی سایت  و خدمات ( آپلود سنتر و آرشیو عکس ها و ... )
جستجو ی پیشرفته و آسان مطالب وطن دانلود
جستجو در عناوین و خلاصه برنامه ها
دسترسی به به ایمیل ها ی خود از سرویس جی میل
دسترسی به
RSS
و..

این نوار ابزار بر روی مرورگر های اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس قابل نصب میباشد .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود بیش از 250 آهنگ زنگ (Ringtone) برای موبایلهای شما

 

http://up.vatandownload.com/images/yuu7lk0u8ovqgbibbr1c.jpg
 

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که تلفن همراه نداشته باشد . هر کسی که از موبایل استفاده میکند معمولا علاقه دارد تا موبایل خود را انگونه که میخواهد با تم ها ,  رینگتون ها ,  برنامه های گوناگون و ... تزئین کند. در این مجموعه ما برای شما بیشتر از 250 رینگتون مختلف و متنوع با فرمت Mp3 را اماده کرده ایم که با انها میتوانید کمی تنوع را احساس کنید .

 

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


آرشیو کامل مجلات 3D Cearive از سال 2005 تا 2010 - 7.5 گیگابایت

 

http://up.vatandownload.com/images/n5s27k7bl7l2c7gtme8b.jpg

برای اولین بار در ایران با لینک مستقیم ...

آرشیو کامل مجلات 3D Cearive از سال 2005 تا 2010
(بخش ویژه وطن دانلود )
- 7.5 گیگابایت

یکی از معروفترین و پرمحتواترین مجلات در زمینه نرم افزار سه بعدی همچون مایا ، مکس ، ZBrush  و ... مجله 3D Cearive Magazine  می باشد که محتوی آن در واقع ارائه نکات و ترفندها و پروژه های ساخته شده توسط هنرمندان مسلط در نرم افزارهای سه بعدی می باشد  

این مجموعه ی بی نظیر به تمامی کسانی که با نرم افزار های
3D سرو کار دارند پیشنهاد میشود . نکات و ترفند  هایی که در بعضی از این مجلات قرار موجود میباشد در کمتر مجموعه  آموزشی قابل دسترس میباشد . امیدواریم  این مجموعه مورد پسند شما کاربران عزیز وطن دانلود قرار گیرد .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


 

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگليسي English Today
یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی ! 

http://up.vatandownload.com/images/7puxrpbll9060mfuy47.jpg

شامل 26 دي وي دي فايل هاي ويديويي , فايل هاي صوتي, کتاب هاي الکترونيکي و داراي حجم 63 گيگابايت است

( بخش ویژه وطن دانلود )
 

امروز قصد داریم یکی از قوی ترین آموزش های زبان انگلیسی را برای کاربران وطن دانلود قرار دهیم . این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )

English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.
این مجموعه شامل 6 بخش کلی در قالب 26 دی وی دی میباشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است  .

امیدواریم مورد پسند واقع شود .


برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


آموزش زبان انگلیسی در خواب- دانلود رایگان در قالب 3 سی دی

 

http://img.vatandownload.com/software/Nzz/aban89/8.8.89/zzz/get4pc_sleep_english2.jpg

دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب - 3 سی دی به صورت کامل
 

آموزش زبان انگلیسی در خواب این جمله ای است که در تبلیغات اکثر سایتهای ایرانی وجود دارد که با کلیک بر روی آنها متوجه می شوید باید آنرا بخرید. امروز در سایت وطن دانلود این مجموعه آموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم. این پک شامل 3iiCD بوده که مجموعه ای بی نظير و كامل از 18 درس و تمرين آموزش مكالمات زبان انگليسی بصورت گفتاری با فرمت MP3  می باشد. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژی زنده نمايی صحنه های صوتی در داخل جمجمه يا Binaural Sounds و تكنيك منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing ازطريق هدفون برای مغزهنگام خواب، قابل شنيدن می باشند و به دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترين شرايط كاری (يعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترين شيوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد. وقتی که شما از خواب بيدار می شويد در كمال حيرت می بينيد نسبت به روز قبل هزاران لغت جديد برايتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره و نوشته های انگليسی را درك می كنيد. همچنین متن درسها نيز به صورت فایل متنی و پی دی اف در داخل مجموعه قرارداده شده است.
 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود بازی زیبا و اکشن All Points Bulletin-APB-2011

 

http://up.vatandownload.com/images/52658igichpw9wy7kgu8.jpg

 دانلود بازی زیبا و اکشن All Points Bulletin-APB-2011

 بازی زیبا و اکشن تمام امتیازات بولتن، جدیدترین محصول کمپانی الکترونیک آرتز میباشد که به گفته بسیاری جز ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۰ خواهد شد. این بازی دارای سبکی از سری بازی های معروف سارق بزرگ ماشین یا Grand Theft Auto است که نقش عمده ای برای کم رنگ تر کردن این بازی و بدست آوردن محبوبیت هر چه بیشتر برای الکترونیک آرتز دارد. در واقع این بازی توسط سازنده ی اصلی سارق بزرگ ماشین ساخته شده است. نکته ی کاملاً جدید که برای این بازی در نظر گرفته شده است این است که می توانید بصورت مولتی پلیر بازی کنید. شیوه ی کار این بازی دقیقاً شبیه بازی سارق بزرگ است. نکته دوم این است که شما می توانید دو حالت کلی بازی را انتخاب نمایید . اول اینکه به جای سارقان قانون های شهر را زیر پا گذاشته و به اوباش گری بپردازید و دوم این که در نقش پلیس به منظور اجرای قوانین و جلوگیری از هرج و مرج و مقاومت در برابر اوباش گران باشید. این بازی سازگار با ویندوز سون میباشد. وب سایت وطن دانلود این بازی فوق العاده را کاملا رایگان و با لینک مستقیم آماده دانلود قرار داده است، به امید رضایت شما کاربران عزیز .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


نصب ویندوز 7 بر روی حافظه ی فلش و اجرای آن روی هر دستگاهی که شما میخواهید !

 

http://up.vatandownload.com/images/crsj6ok6bngh01eo03m6.jpg
برای اولین بار در ایران ...
Windows 7 Ultimate USB Stick Edition 2.0 - 2011

نصب  ویندوز 7 بر روی حافظه ی فلش و اجرای آن روی هر دستگاهی که شما میخواهید !
( بخش ویژه وطن دانلود )- حجم : 8 گیگابایت - آپدیت 2011

حتماً تا به حال برای شما این مورد پیش آمده است که ویندوزتان خراب شده باشد و نتوانسته باشید وارد ویندوز شوید و یا به دلیل ویرورسی شدن سیستم، ویندوز شما بقدری کند شده باشد که عملاً قادر به انجام هیچ کاری نبوده باشید. متاسفانه در اینگونه مواقع هیچ راهی بهتر از نصب مجدد ویندوز نیست اما مشکل دیگر مدت زمان طولانی نصب و راه اندازی ویندوز است و در مواقع ضروری که شما احتیاج به دسترسی به هارد دیسک خود دارید نصب مجدد ویندوز گزینه ی مناسبی نخواهد بود. در اینگونه شرایط اضطراری دیسک های زنده (بی نیاز به نصب) به عنوان یک سیستم عامل موقت میتوانند به شما در دسترسی به اطلاعات روی هارد دیسک تان کمک فراوانی کنند. دیسک های زنده (بی نیاز به نصب) اولین بار برای سیستم عامل لینکوس عرضه شداند و بدلیل انعطاف پذیری بالایی که این سیستم عامل با امکانات سخت افزاری متفاوت دارد. توزیع های متفاوتی از لینوکس به صورت دیسک زنده عرضه شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. از دیر باز کاربران ویندوز نیز خواهان دیسک زنده ای از ویندوز بوده اند تا بتوانند بدون نیاز به نصب ویندوز، از آن استفاده کنند. شرکت مایکروسافت هنوز هیچ گونه ویندوز زنده ای به بازار عرضه نکرده است ولی بسیاری از برنامه نویسان و علاقه مندان توانسته اند فایل های ویندوز را به گونه ای تغییر بدهند که قادر به اجرا ویندوز تنها از روی فلش مموری بدون نیاز به نصب باشد و نسخه های مختلفی از این دیسک های زنده با امکانات مختلفی منتشر شده است.
شما با استفاده از این ویندوز میتوانید با نصب جدیدترین ورژن ویندوز 7 روی فلش در کمتر از 1 دقیقه روی هر سیستمی که میخواهید ویندوز 7 را اجرا کنید .
نکته مهم :  این ویندوز بر خلاف BartPE/ WinPE/ LiveCD
تمامی امکانات ویندوز 7 را شامل میشود و به صورت کامل میباشد !

نیاز های سخت افزاری برای ساخت  USB :
حافظه ی فلش 8 گیگابایتی
سیستم عامل های Windows 7/ Vista/ 2008 R2

نیازهای سخت افزاری برای اجرا ویندوز تمامی Requirements ها برای اجرای ویندوز 7 میباشد ( 512Mb RAM, 1+ GHz CPUو ... )

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود مجموعه آموزشی طراحی دیجیتال از وب سایت معتبر Digital Art

 

http://up.vatandownload.com/images/6stz7rgiyjlm1kzhcvu.jpg

آموزش بی نظیر و فوق العاده  طراحی دیجیتال از وب سایت معتبر Digital Art

(بخش ویژه وطن دانلود )


در این ویدئو آموزشی خلاقیت با تصاویر را یاد خواهید گرفت.عکس های این مجموعه عکسها از طیف کاراکتری هستند و از کاراکترهای حقیقی تا کاراکترهای خیالی و کارتونی را پوشش میدهد.

سری کامل مجموعه Digital Art که یک مجموعه بی نظیر و محبوب در بین فتوشاپ کار ها می باشد که در ۱۵ بخش فوت و فن های ایجاد تصاویر فوق العاده و رویایی و زیبا را به شما آموزش می دهد.

این مجموعه آموزشی به تمام کسانی که در حوزه گرافیک و به خصوص با فتوشاپ فعالیت میکنند پیشنهاد میشود.
امیدواریم  مورد پسند واقع شود


در این آموزش با عناوین زیر آشنا خواهید شد:

Digital Art Tutorials v.01 - Comic Book Style Coloring
Digital Art Tutorials v.02 - Anime Style Coloring
Digital Art Tutorials v.03 - Grayscale Painting
Digital Art Tutorials v.04 - Sketch Painting Using Painter
Digital Art Tutorials v.05 - Comic Book Style Coloring (The Spawn Way)
Digital Art Tutorials v.06 - Digital Painting Smudge Style
Digital Art Tutorials v.07 - Digital Painting Photo Real
Digital Art Tutorials v.08 - Digital Inking
Digital Art Tutorials v.09 - Special Effects
Digital Art Tutorials v.10 - Beginning Coloring
Digital Art Tutorials v.11 - Digital Painting Background, Scenes & Skies
Digital Art Tutorials v.12 - Digital Painting Super - Babes
Digital Art Tutorials v.13 - Painting Monsters & Creatures
Digital Art Tutorials v.14 - Tips & Tricks: Volume 1
Digital Art Tutorials v.15 - Tips & Tricks: Volume 2
 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


آموزش فتوشاپ CS5 برای عکاسان

 

http://up.vatandownload.com/images/552tnwx8h9sqn86ssn.jpg
 

باز هم آموزش فوق العاده ی دیگری برای طرفداران عکاسی و جامعه ی گرافیک ...

آموزش فتوشاپ
CS5 برای عکاسان دیجیتال - کمپانی PhotoshopCafe
PhotoshopCafe Photoshop CS5 for Digital Photographers

(بخش ویژه وطن دانلود )

اگر در چند روز گذشته ارسال های وب سایت وطن دانلود را به دقت دیده باشید به این نتیجه خواهید رسید که در هر رشته تحصیلی و هر عنوان علمی بدون شک برترین ها را در وطن دانلود باید جستجو کنید . بیش از 3 ترابایت نرم افزار  و آموزش های کمیاب به صورت لینک مستقیم بر روی سرور های وطن دانلود وجود دارد و امکان دانلود برای عموم هموطنان در سراسر دنیا فراهم میباشد .
 

و اما امروز ... قصد داریم مجموعه ی آموزشی فتوشاپ برای عکاسان دیجیتال را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم . شما در این مجموعه یاد میگیرید که چگونه از امکانات فتوشاپ CS5 برای ادیت و بهتر شدن عکس های خود استفاده کنید .
این مجموعه ی آموزشی به صور کامل امکانات مخصوص ادیت کردن عکس ها برای عکاسان دیجیتال را آموزش میدهد .
روش کار این مجموعه به صورت مبتدی تا پیشرفته میباشد و اگر شما هنوز شروع به ادیت عکس ها نکرده این نقطه ی شروع خوبی برای شما خواهد بود .
مدت زمان این آموزش 7 ساعت میباشد و تمامی امکانات اضافه شده برای عکاسان دیجیتال در نرم افزار فتوشاپ
CS5  را  نسبت به ورژن قبلی آموزش میدهد .

توجه : تمامی فایل ها تمرین استفاده شده در آموزش نیز به صورت جداگانه در این مجموعه قرار داده شده است .

امیدواریم مورد پسند واقع شود .

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود آموزش جامع 3DS Studio Max - کمپانی CG Academy - حجم 80 گیگابایت

 

http://up.vatandownload.com/images/0lqt8ifu9ds5uetx9uw.jpg

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ...  80 گیگابایت با لینک مستقیم !

کامل ترین مجموعه ی آموزش گرافیک سه بعدی و نرم افزار
3DS Studio Max 

آموزش جامع تری دی مکس از شرکت CG Academy - در قالب 33 دی وی دی و 80 گیگابایت !


یکی از مشکلات بزرگ وب سایت های ایرانی و مخصوصا وب سایت های دانلود فارسی زبان
,  بی توجهی به مطالب آموزشی نرم افزار های تخصصی به دلیل حجم بالای آن ها میباشد . در ایران شاید بیش از 100 وب سایت و وبلاگ دانلود نرم افزار وجود داشته ولی فقظ 2 یا 3 وب سایت قدرت آپلود فایل ها و آموزش های عظیم مهندسی را دارند و سایر  این وب سایت ها فقط به فکر درآمد و کسب در آمد از کاربران به عنوان های VIP و ... در قبال دانلود این آموزش ها هستند . نرم افزار هایی مثل فایرفاکس و مدیاپلیر و ... در تمامی وبلاگ های دانلود نرم افزار هم امکان دانلود وجود دارد پس باید به فکر کار جدیدی برای پیشرفت علم در کشور عزیزمان باشیم .

اگر شما هم از علاقمندان به گرافیک سه بعدی و پویا نمایی رایانه ای که عنوان "نسل نوین دانش رایانه ای" را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !
یکی از برترین بسته های آموزشی نرم افزار 3DS Studio Max منحصر به گروه بزرگ CG Academy و متخصصان حرفه ای آن است که پکیج آموزشی جامع، عظیم و بی نظیری را در قالب 33 دی وی دی آموزشی و بیش از 90 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا برای علاقمندان این نرم افزار و تمامی نیازمندان به این دانش سه بعدی سازی فراهم کرده اند که تمامی مباحث عمده کار با این نرم افزار همچون Workflow یا روش کاری ، Modelling یا مدل سازی طرح، Texturing یا ساخت بافت طرح، Particle یا ذرات در طرح، مبحث Maxscript و مبحث Rigging را به طور کامل در بر می گیرد !

سه بعدی سازی CG Academy  در بازار های جهانی ارزشی بالغ بر 1900 دلار امریکا داراست!  - امروز شما میتوانید این مجموعه ی بی نظیر را به صورت رایگان از وطن دانلود دریافت کنید - ( امکان خرید پستی فعال میباشد )

مباحث آموزشی 3DS Studio Max کمپانی CG Academy :

بخش Workflow یا بخش مقدماتی کار با نرم افزار
مباحث Modelling یا مدل سازی در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Texturing در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Rigging در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Particles یا ذرات در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث آموزشی پلاگین بزرگ و مطرح AfterBurn در نرم افزار 3DS Studio Max

و....

توضیحات کامل در ادامه مطلب موجود میباشد

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود رایگان مجموعه کامل , برترین مستند علمی با نام Time Warp - فصل سوم اضافه شد

 

http://dl.vatandownload.com/img/timewarp.jpg

قسمت 1 و 2 از فصل سوم این مستند علمی اضافه شد

دانلود رایگان مجموعه کامل ,  برترین مستند علمی با نام  Time Warp
توجه : فصل 1 و 2 این مجموعه در تاریخ 26 دی ماه 1389 در وطن دانلود قرار گرفته بوده است .

(بخش ویژه وطن دانلود)

همان طور در جریان هستید این مجموعه چندی پیش در سایت وطن دانلود برای اولین بار برای دانلود قرار داده شده و هر هفته با قسمت جدید آپدیت میشد . حال میتوانید فصل سوم این مجموعه را نیز از وطن دانلود دریافت کنید .

لینک خرید پستی نیز فعال میباشد . در قالب 7 دی وی دی و با فرمت mkv : رزولیشن 720*1280

مجموعه مستند Time Warp پیچش زمان یک برنامه ی علمی تلوزیونی مشهور است که توسط شبکه ی دیسکاوری تولید و پخش شده است.  همچنین این مستند به دلیل جذابیت بسیار زیاد و بار علمی در شبکه های داخلی نیز در حال پخش میباشد !
در این مستند جذاب "جیف لیبرمن" دانشمند دانشگاه MIT به همراه یک متخصص فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بسیار بالا از پدیده‌های جالب و منحصر به فرد فیلمبرداری می کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسیار پایین پرده از راز پدیده هایی که چشم انسان نمی تواند آنها را ببیند بر می دارند. به عبارتی زمان را برای شما نگاه می‌دارد.

همانطور که می‌دانید، چشم انسان تا ۳۰ فریم (عکس) در ثانیه بیشتر نمی‌تواند ببیند، دوربین‌های معمولی نیز همینطور.اما دوربین Ultra High Speed که در این مستند به کار رفته است می‌تواند تا ۲۰ هزار فریم در ثانیه کپچر کند!!این سرعت آنقدر زیاد است که یک گلوله خارج شده از دهانه تفنگ را نیز می‌تواند فیلمبرداری کند!

این مستند هم از جنبه علمی و هم از جنبه لذت بردن از دنیای اطراف، به هر صحنه‌ای با دید این دوربین نگاه کرده است!

صحنه برخورد مشت یک بوکس‌کار به رقیبش، صحنه افتادن یک قطره بر روی آب، صحنه برخورد گلوله با سیب و تخم مرغ، صحنه‌ای از برخورد گلوله با سیب،صحنه ترکیدن بادکنک و ... و در کل، صحنه‌هایی که ما فقط لحظه‌ای آن را درک می‌کنیم و تمام!

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


آموزش نکته ها پیشرفته ی فتوشاپ برای حرفه ای ها

 

http://up.vatandownload.com/images/8cri5cw42ehk5rxl2oo.jpg

 

آموزش ترفند ها و نکته ها پیشرفته ی فتوشاپ
|Master Tutorials for Adobe Photoshop Collection 2010 6 Cd Pack

( بخش ویژه وطن دانلود )

نرم افزار فتوشاپ به عنوان یکی از اصلی ترین نرم افزار های طراحی ,  راز ها و نکته ها  و امکانات زیادی را در خود گنجانده است که هرچه بیشتر در مورد نکات و آموزش ها آن بدانید باز هم نکته ای وجود دارد که شما به آن توجه نکرده اید .
امروز قصد داریم یکی از مجموعه های آموزشی را برای  شما قرار دهیم که شامل آموزش های حرفه ای این نرم افزار قدرتمند میباشد . این مجموعه ی آموزشی در قالب 6 قسمت , شما رابا نکات حرفه ای فتوشاپ آشنا میکند .

لیست عنوان های آموزشی این مجموعه :
Beauty Portrait :آموزش رتوش حرفه ای تصاویر چهره و زیباتر سازی هر چه بیشتر آن ها با استفاده از امکانات بی نظیر فتوشاپ
DesignFX
Master Layers:آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ
Power Session:آموزش نکات مخفی و حیاتی فتوشاپ
Select Masking:آموزش کار با ماسک ها
Beginners :فتوشاپ برای شروع کار

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


دانلود رایگان مستند مهندسی سازه های عظیم - 21 گیگابایت- لینک مستقیم

http://up.vatandownload.com/images/nzc50et41xyj72devq5w.jpg

دانلود رایگان مستند مهندسی سازه های عظیم

( آرشیو وطن دانلود  ) - 21 گیگابایت
 

اگر کاربر ثابت وطن دانلود هستید,حتما این مجموعه بی نظیر را که برای اولین بار در ایران  در تاریخ " 1 آبان ماه 1389"    در سایت قرار گرفته بود دانلود کرده اید .
"
مهندسی سازه های عظیم" یکی از برترین مستند های منتشر شده میباشد که به شامل  چندین مستند جذاب در زمینه های سازه های جهان میباشد .

برخی از مستند های موجود در این مجموعه :

فیلم های مستند ابر برج ها و آسمان خراشها و اماکن دیدنی ماندگار
فیلم های مستند ابر پل های جهان
فیلم های مستند ابر سد های جهان
فیلم های مستند ابر اتوبان های جهان
فیلم های مستند درباره ی مصالح ساختمانی
و...

حال پس از گذشت بیش از 4 ماه از این ارسال توسط وطن دانلود
, وب سایت هایی با کپی کردن این ارسال و تغییر عنوان مستند های داخل این مجموعه در پی جذب بازدید بوده و نه تنها نام وطن دانلود  به عنوان منبع ترجمه متن درج نکرده اند بلکه خود را منبع آن و وطن دانلود را به کپی برداری متهم میکنند!من به این عزیزان 2 نکته را یاداوری میکنم که با تفکر در این 2 مورد جواب تمامی سوال های خود را خواهند گرفت  :
1- زمانی که وطن دانلود این ارسال و چند مجموعه مشابه را قرار داده بود حتی دامین وب سایت های شما ثبت نشده بوده است .
2- وقتی وب سایتی در 1 سال گذشته به صورت ثابت در بین 50 وب برتر سایت ایران قرار دارد بدون شک در مسیر درست قدم گذاشته است و با جنجال و تهمت از محبوبیت آن کم نخواهد شد .
تمامی وب سایت هایی که به دنبال تهمت زدن و جنجال در مورد وطن دانلود هستند بیش از 50
% از ارسال های آن ها از وطن دانلود بدون ذکر منبع کپی شده است . (  به عنوان مثال همین مجموعه سازه های عظیم که در قالب 10 ارسال در سایت های زرد  قرار داده شده است )

از این پس هر چند وقت یکبار ارسال های قدیمی وطن دانلود  به همراه تاریخ ارسال آن ها در صفحه ی اول قرار خواهد گرفت شاید افرادی که به کپی برداری از وطن دانلود بدون ذکر منبع و دزدی ار ترجمه های وطن دانلوددر وب سایت های زرد خود مشغول هستند دچار توهم نشوند  .

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید



__._,_.___


__._,_.___


Persian fun Group !



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment