Tuesday 26 July 2011

|| Persian Fun || - Manazele Royaee Modiran ... - Photos



 
   
 

منازل رويايي مديران مطرح جهان !


 
برخي از مديران عامل جهان در قصر هايي باشكوه و رويايي با امكاناتي بي نظير اقامت دارند كه چشم اندازهايي فوق العاده به اقيانوس، جنگل، كوه، رودخانه و ... براي آنها فراهم كرده است.

پول‌نيوز - در ماه مي سال جاري ميلادي مارك زوكربرگ مدير عامل فيس بوك ملكي را در پائولو آلتو كاليفرنيا به قيمت 7 ميليون دلار خريداري كرد. جزئيات زيادي در رابطه با اين ملك 5 هزار فوت مربعي كه داراي 5 اتاق خواب و 5 حمام است منتشر نشده است. اگرچه اين ملك با املاك برخي از چهره هاي سرشناس جهان قابل مقايسه نيست اما براي فردي كه تا به حال در منازل كرايه اي زندگي كرده چندان بد هم نمي تواند باشد.

به گزارش گروه بين الملل پول‌نيوز، برخي از مديران  جهان در قصر هايي باشكوه و رويايي با امكاناتي بي نظير اقامت دارند كه چشم اندازهايي فوق العاده به اقيانوس، جنگل، كوه، رودخانه و ... براي آنها فراهم كرده است كه در ادامه اين مطلب نگاهي به برخي از اين عمارت هاي رويايي خواهيم داشت.

اپرا وينفري، هارپو پروداكشنز

 

مكان: مونتسيتو، كاليفرنيا - قيمت: 50 ميليون دلار
مساحت: 23 هزار فوت مربع
داراي 6 اتاق خواب و 14 حمام

در سال 2010 اپرا وينفري يكي از شناخته شده ترين چهره هاي رسانه اي جهان عمارت فعلي خود در مونتسيتو را خريداري كرد. وي لقب "سرزمين موعود" را براي اين مكان در نظر گرفته و بهايي 50 ميليون دلاري را براي خريد آن پرداخته است. اين در حالي است كه اپرا در اين مدت ميليون ها دلار ديگر نيز صرف تغيير و بازسازي بخش هاي مختلف سرزمين موعود كرده است. ملك مذكور داراي چشم اندازهاي بي نظيري به كوهستان و اقيانوس است. اپرا وينفري داشتن چنين مكاني را يكي از آرزوهاي خود عنوان كرده است.

 
هوبرت گوئز، اِد هاردي

 

مكان: هولمبي هيلز، لس آنجلس - قيمت: 23.5 ميليون دلار
مساحت: 17 هزار و 171 فوت مربع
داراي 7 اتاق خواب و 13 حمام

زماني كه مايكل جكسون در سال 2009 فوت كرد وي عمارتي را با كرايه ماهيانه يك صد هزار دلار در اختيار داشت. در واقع مالك آن عمارت هوبرت گوئز بود. وي مدير عامل اد هاردي است. اين عمارت در سال 2002 ساخته شده و همانند يك قلعه فرانسوي طراحي شده است. گوئز در سال 2004 اين عمارت را به قيمت 18.5 ميليون دلار خريداري كرده اما چندي پيش آن را به قيمت 38 ميليون براي فروش قرار داده بود. با توجه به بالا بودن اين مقدار سپس قيمت 28 ميليون دلار و در نهايت 23.5 ميليون دلار را براي فروش آن در نظر گرفته است. 

 
مايكل دل، دل

 

مكان: آستين، تگزاس - قيمت: 18.5 ميليون دلار
مساحت: 33 هزار فوت مربع
داراي 8 اتاق خواب و 13 حمام

مايكل دل مدير شركت دل دومين توليد كننده بزرگ كامپيوترهاي شخصي در جهان است. عمارت محل اقامت وي در سال 1997 و در زمان اوج شكوفايي دنياي فن آوري ساخته شده است. امكانات رفاهي مختلف از قبيل اتاق كنفرانس، استخر روباز و مسقف، زمين بسكتبال و انواع اتاق هاي مختلف تنها بخشي از ويژگي هاي اين عمارت مجلل 33 هزار فوت مربعي را كه در زميني به مساحت 20 هكتار واقع شده است را تشكيل مي دهد.

 
استيو جابز، اپل

 

مكان: پائولو آلتو، كاليفرنيا - قيمت: 2.6 ميليون دلار
مساحت: 5 هزار و 678 فوت مربع
داراي 7 اتاق خواب و 4 حمام

همانند بسياري ديگر از چهره هاي سرشناس دنياي فن آوري استيو جابز نيز در كاليفرنياي شمالي اقامت دارد. وي اوقات فراغت خود را در عمارتي 5 هزار و 678 متري كه آن را خانه مي نامد مي گذراند. اين مكان در سال 1920 ساخته شده و در زميني نيم هكتاري واقع شده است.

 
بيل گيتس، مايكروسافت

 

مكان: مدينا، واشينگتون -  قيمت: 122.4 ميليون دلار
مساحت: 50.050 فوت مربع
داراي 8 اتاق خواب و 25 حمام

بيل گيتس ثروتمندترين فرد در آمريكا محسوب مي شود. وي تا سال 2002 مدير عامل مايكروسافت بوده اما در اين سال مسئوليت خود را به استيو بالمر واگذار كرد. عمارت شخصي وي علاوه بر اتاق هاي مختلف داراي 6 آشپزخانه، اتاق ناهار خوري هزار فوت مربعي، استخر و يك كتابخانه با سقف گنبدي شكل است.

 
اسكات بوراف، منابع انرژي ميلر

 

مكان: ناكسويل، تنسي - قيمت: 8.5 ميليون دلار
مساحت: 36 هزار و 720 فوت مربع
داراي 8 اتاق خواب و 11 حمام

در سال 2006 همسر بوراف پس از شش سال مبارزه با سرطان جان خود را از دست داد. از اين رو اسكات براي آنكه تغييري در زندگي خود ايجاد كرده و فعاليتهايش را از سر بگيرد به ويلا كولينا نقل مكان كرد. اين عمارت به درياچه فورت لودن مشرف بوده و داراي استخر روباز و مسقف است. همچنين چشم اندازي زيبا به كوه هاي اسموكي و رودخانه تنسي دارد. كتابخانه اي سه طبقه و گاراژي با گنجايش 7 خودرو از ديگ ويژگي هاي اين عمارت محسوب مي شود. قيمت اوليه اين مكان 21 ميليون دلار در نظر گرفته شده بود كه در نهايت بوراف آن را به قيمت 8.5 ميليون دلار خريداري كرد.


لري اِليسون، اوراكل

 
 

مكان: سان فرانسيسكو - قيمت: 6.4 ميليون دلار
مساحت: 10 هزار و 742 فوت مربع
داراي 5 اتاق خواب و 6 حمام

مدير عامل اوراكل داراي شش منزل مسكوني بوده كه يكي از آنها در سانفرانسيسكو واقع شده است. اليسون در سال 1988 اين مكان را به قيمت 3.9 ميليون دلار خريداري كرده است. علاوه بر 5 اتاق خواب، اين مكان چشم انداز بي نظيري به خليج سان فرانسيسكو داشته كه در سال 2013 مي تواند محل مناسبي براي تماشاي مسابقات جهاني قايقراني باشد.

 
ايوان ويليامز، تويتر

 
 

مكان: سان فرانسيسكو - قيمت: 2.4 ميليون دلار
مساحت: 3 هزار و يك فوت مربع
داراي 5 اتاق خواب و 5 حمام

ايوان ويليامز موسس و مدير عامل سابق شبكه اجتماعي تويتر كه در حال حاضر تعداد كاربران آن از مرز صد ميليون نفر عبور كرده، است. در واقع وي در مركز سان فرانسيسكو زندگي مي كند. وي به تازگي از پنت هاوسي واقع در منطقه سوما به اين محل نقل مكان كرده است. سبك خاص ويكتوريايي خانه هاي اين منطقه يكي از دلايل شهرت آن است. ويليامز منزل خود را به قيمت 2.4 ميليون دلار خريداري كرده و تنها  3 هزار فوت مربع مساحت دارد كه نسبت به ديگر چهره هاي سرشناس در اين زمينه منزل كوچكتري را در اختيار دارد. 
 

دني اِسپنس، پروكورپ اَسوشيتز
 

 

مكان: وودلندز، تگزاس - قيمت: 19 ميليون دلار
مساحت: 30 هزار و 717 فوت مربع
داراي 10 اتاق خواب و 15 حمام

پروكورپ اَسوشيتز يك شركت مشاوره و مديريت در زمينه هاي انرژي، امور مالي و توليدي است كه از مشتري هاي مطرح آن مي توان به كوكاكولا و موتورولا نام برد. دني اِسپنس در عمارت مجللي كه به آن ملك DanMar   گفته مي شود و نشان دهنده اول نام وي و همسرش ماريان است اقامت دارد. وي اخيرا اين مكان را با قيمتي برابر با 19 ميليون دلار براي فروش گذاشته است. اين عمارت در زميني به مساحت بيش از 4 هكتار واقع شده و گاراژي با گنجايش 6 خودرو، استخر و سينماي خانگي بخشي از ويژگي بي شمار آن را تشكيل مي دهد.

لئو آپوتكر، اچ پي 

 

مكان: آتِرتون، كاليفرنيا - قيمت: 7 ميليون دلار
مساحت: 6 هزار و 280 فوت مربع
داراي 6 اتاق خواب و 7 حمام

لئو آپوتكر در سپتامبر 2010 به عنوان مدير عامل شركت اچ پي برگزيده شد. اين شركت بودجه اي 4.6 ميليون دلاري را براي نقل مكان وي از آلمان به كاليفرنياي آمريكا پيشنهاد كرده و او اين پول را براي خريد عمارتي 7 ميليون دلاري در آترتون مورد استفاده قرار داد. طي سال گذشته يك صد منزل مسكوني در اين منطقه با ميانگين قيمت 3 ميليون دلار به فروش رسيده كه از اين نظر عمارت آپوتكر در ميان گران قيمت ترين املاك مسكوني آترتون قرار مي گيرد. استخر، اتاق سرگرمي و بازي، كتابخانه و تعداد زيادي اتاق هاي مختلف بخشي از امكانات اين عمارت مسكوني را تشكيل مي دهد.

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه پرشن فان هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه پرشین فان، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 
تبليغات

Advertisements

 

 

IRHITS

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 
 
   


__._,_.___


Persian fun Group !



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment